Over het restaurant Restaurant Klavertje Vier

De warme sfeer van de Veluwe

Na een heerlijke maaltijd bij restaurant Klavertje Vier voel je je ontspannen en voldaan. Je zou dus kunnen zeggen dat ze je hier een dosis geluk serveren. De Veluwe is natuurlijk inspirerend, met bossen, hei en wild. Met respect voor het seizoen bereidt chef Rieno hier de lekkerste gerechten. Lokale specialiteiten en alles huisgemaakt. Gastvrouw Laura legt je in de watten en adviseert je graag welke wijn het beste bij jouw gerecht past.

Halve fles mineraalwater

9,1
9,2
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
3 gangen verrassingsmenu was lekker en verrrassend!
Goed wijn advies.
Prijs-Kwaliteit is prima in orde.
Uitstekende bediening.
petra A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten. De maaltijden zijn met zorg en liefde bereidt.
Gabby D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben hier al vaak gegeten en echt nog nooit teleurgesteld. Eerder verrast, door de vakbekwaamheid van gastvrouw, personeel en last but not least de keuken! Voor een speciaal advies op culinair of wensen op dieetvlak, voel je aan alles dat er serieus en liefdevol wordt gekeken naar de mogelijkheden. Als wachttijd 'redelijk' ingevuld, maar dat is om aan tegeven dat het precies goed is; niet te snel na elkaar en niet te lang wachten. Vandaag (moederdag) naar huis met een aardigheidje, home-made macarons- van de kok. Attent! Een op en top avondje uit en dus een absolute aanrader. Groots in een Veluws dorp zo groot als je pinknagel.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige setting. Bij binnenkomst vonden we de inrichting wel wat oubollig. In de loop van de avond werd het meer een gezellige huiskamer, met een enthousiaste gastvrouw en heerlijk eten. De portionering bij het vijfgangenmenu was eigenlijk wat aan de ruime kant. Mooie bijpassende wijnen uit het wijnarrangement.
Toni K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
In 1 woord: geweldig.
Super keuken, verse producten, zeer goed wijnadvies en gezellige accommodatie. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
R B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Enorm betrokken en zeer deskundige gastvrijheid door de eigenaren en het personeel! Wij vierden een verjaardag wat bekend was. Een persoonlijke felicitatie op een zelfgemaakt kaartje stond klaar op de tafel.
Verse producten worden gebruikt in verrassende combinaties. Er wordt daar met zorg en zeer veel plezier het eten bereid, En dat alles in een huiselijke sfeer.
Thessa V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Een feest van smaak!
Ook heel deskundig en vriendelijk rekening gehouden met dieet-wensen. Echt een aanbeveling
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
ook nu weer waren wij verrast door de geweldige smaken van de prachtige gerechten.
Heerlijk en voldoende, geserveerd in een geweldige omgeving. Vergezeld door heerlijke wijnen
E Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Zeer goed restaurant, verrassend goede kwaliteit, goede service en bediening, een aanrader !
Tina D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Klavertje Vier een Restaurant van niveau waar we ons graag laten verwennen door de Kok met zijn specialiteiten en de gastvrouw met haar kennis van een uitmuntend glas wijn en dito kazen. Het Restaurant is zowel binnen als buiten gerestyled wat het tot een juweeltje maakt op de Veluwe. Ook de menu kaart heeft een vernieuwing ondergaan naast de vertrouwde keuzen o.a. a la carte en de verrassing menu's zijn er nu diverse keuze menu's maakt het voor ons de meest aangename plek om te dineren.
Tina D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Geweldig Restaurant wij komen er sinds 2011 nog nooit teleurgesteld, Vanavond 3 gangen verrassingsmenu en een aantal amuses tussen door. Mooie bijpassende wijnen en dat alles in een prettige ambiance. We hebben voor 2de kerstdag alweer gereserveerd.
Mo A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Fijne sfeer en het eten was erg smaakvol en uitstekend. Ook alle kleine amuses waren smaakvol en een verassing tussendoor.
Een van ons had gluten en lactosevrij en daar werd goed rekening mee gehouden. Het glutenvrije brood is het lekkerste brood wat ik gegeten heb en zelf gemaakt door hen.
Alef A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Restaurant voldeed volledig aan de verwachtingen. Wat we wilden was een lekker dinner gebaseerd op wild in een bosachtige omgeving. Dit is dan ook precies wat we kregen. Klassiek, rijk, maar niet te en met mooie ingrediënten.

Een aanrader en zeker eentje waar we op herhaling gaan.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gerechten waren zeer smakelijk, wel een beetje op lauwe temperatuur opgediend (fazant en hart). Onvangst en service zijn echt perfect: attent, correct, vriendelijk.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lokatie was eenvoudig te vinden en we hadden een centrale tafel in het restaurant. Het vier-gangen menu was echt heerlijk, de begeleidende wijn ook. De bediening was erg goed, wachten hoef je niet en je glas wordt netjes bijgeschonken. De tussengerechten en amuses waren verrassend en erg lekker.
Dit restaurant verdient het om de Michelin vermelding te krijgen.
Hert, fazant, rund, alle groente gerechten, de zelfgemaakte desserts: van een hoog niveau

Dank u wel voor de heerlijke avond en we komen ons zeker nog een keer gastronomisch verwennen.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vrijdagavond voor het eerst hier gegeten en dat is uitstekend bevallen. Prettige en gezellige sfeer en het eten was voortreffelijk. Het begon al met heerlijke amuses. Wij hadden een vijf gangen verrassingsmenu en elke schotel was heerlijk en de bijpassende wijnen ook. Echt een adres om terug te komen.
Marleenvdm .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ontzettend lekker gegeten hier vanavond! De gerechten zijn met veel zorg en kijk op smaakcombinaties samengesteld. Ook de lactosevrije varianten waren overheerlijk en verrassend.
Bediening heel vriendelijk en voorkomend.
Als ik weer in de buurt ben kom ik zeker terug!
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Super lekker gegeten! We hadden het verrassingsmenu besteld waarvan 1 vegetarisch en hebben van elke gang heerlijk genoten. Super mooi opgemaakt en heerlijke verrassende smaken. Vooral de gevulde inktvis, die verrassend lekker en zacht was in tegenstelling tot onze eerdere ervaringen in andere restaurants. Ook hebben we genoten van de bijpassende wijnen en non-alcoholische bijpassende drankjes en de zelfgemaakte bonbons. Kortom heerlijk gegeten voor een mooie prijs voor deze hoge kwaliteit.
mulder.d@telfort.nl M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
heerlijk gegeten, voortreffelijke combinatie van de wijnen met de gerechten, prettige bediening, we komen heel graag weer terug.
paulieng .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
We komen hier regelmatig, en worden vanaf de eerste keer al vriendelijk ontvangen. De gastvrouw is geweldig en attent, neemt de tijd voor je. Ze schenken altijd een andere goede en passende wijn, en met het verrassingsmenu worden we elke keer weer verrast. Het eten is echt topkwaliteit, (h)eerlijk! Ze weten waar ze het over hebben en elke vraag wordt voorzien van een uitgebreidt en kundig antwoord.