Restaurant Klavertje Vier

Nunspeterweg 21 8076 PC Vierhouten Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Klavertje Vier

De warme sfeer van de Veluwe

Na een heerlijke maaltijd bij restaurant Klavertje Vier voel je je ontspannen en voldaan. Je zou dus kunnen zeggen dat ze je hier een dosis geluk serveren. De Veluwe is natuurlijk inspirerend, met bossen, hei en wild. Met respect voor het seizoen bereidt chef Rieno hier de lekkerste gerechten. Lokale specialiteiten en alles huisgemaakt. Gastvrouw Laura legt je in de watten en adviseert je graag welke wijn het beste bij jouw gerecht past.

Halve fles mineraalwater

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Klavertje Vier

R. K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten, elke hap was een beleving en alles met zorg bereid en dat proef je. Spontane bediening en goede uitleg
Josephine H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Fantastisch gegeten!! Iedere keer weer een verrassing wat Rino ons voorschotelt. Het is altijd top!
Persoonlijke bediening en herkenning ervaren wij als prettig.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Gisterenavond hebben wij genoten van al het lekkers wat voorbij kwam. In het bijzonder was er veel aandacht en zorg besteed aan 1x vegetarisch en 1x veganistisch. Beide waren zeer smaakvol en origineel. Iets wat je toch niet zo heel vaak tegenkomt.. In combinatie met de gezellige gastvrouw hebben wij in ontspannen sfeer een mooie avond gehad!
Mans K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het eten was heerlijk, leuke bediening en het wachten was goed tussen de gerechten door!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Aanrader! Alles eerlijk zelf gemaakt en er wordt gewerkt met zeer kwalitatief goede ingrediënten en dat proef je. Errassende smaakcombinaties. Alles perfect gegaard. Leuke betrokkenheid en zeer attente gastvrouw. Smakelijke amuses vooraf en ook tussen gerechten. Juiste prijs kwaliteit verhouding. Als je smaak weet te waarderen zeker hier gaan eten
Freddy D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Bij Klaverje Vier is het uitstekend vertoeven en wellicht het beste restaurant in Vierhouten.
Zeer vriendelijke en uitermate klantgerichte ontvangst.
Gevarieerd verassingsmenu genoten en de perfecte rode Rioja “Muga” gedronken.
Een aanrader voor iedereen die in Vierhouten en omgeving op zoek is naar het betere restaurant.
B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
geweldige service zoals altijd! ik heb een gebroken arm en daarom werd het eten zelfs al voor mij gesneden in de keuken.
John V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Een toprestaurant
Geert-Jan .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We kregen mooie gerechten, er was een vriendelijke en goede bediening, buiten gedineerd, hebben van een prachtige avond genoten
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
goed gegeten in een prettige ambiance. het verrassingsmenu was goed gebalanceerd en verrassend van smaak. prima wijnkeuzes en een super service.
A.M. L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Uitermate verrassende amuses en gerechten - een ware smaak sensatie - en dat midden op de Veluwe!
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben een heerlijke en gezellige avond gehad! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel en bijzonder goed eten.
Roel R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zeer tevreden.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten, gastvrije ontvangst
Roald H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuk restaurant met heerlijke, verrassende gerechten. Wij hadden de hond mee en hadden om een tafel gevraagd waar hij een beetje rustig kon liggen. wij kregen een super tafel achterin en de hond kon daar heerlijk rustig liggen. Wij hebben genoten en komen graag weer een keer als we in de buurt zijn.
Cees H V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Mijn vrouw en ik waren nu voor de twee keer in restaurant 'Klavertje Vier' Ook nu hebben wij gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu en opnieuw bleek de keuze een goede. We hebben genoten van de amuses en de vier gangen. Ook de wijnen waren uitstekend. Kortom zeker een aanrader. En komen wij nogeens een keer in de buurt van Vierhouten dan zullen wij niet nalaten om opnieuw te gaan genieten van het vakmanschap van de kok en van de sommelier. Ga zo door mensen. Blijf bij de les want dan houdt u uw klanten in ere.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Hier proberen wij altijd te eten als wij in de buurt van Vierhouten zijn , omdat wij nu in Garderen zaten weer geboekt bij Klavertje Vier.

Hier eten wij al zeker tien jaar bij Laura en Rieno maar altijd hadden wij een 4 tot 6 gangen verrassingsmenu.

Vandaag voor de eerste keer van de kaart eerst diverse Amuses ,met als uitblinker de heerlijk bouillon van rode ui en?

Voorgerecht mijn vrouw slaatje van lamsschouder met aardappel ui een gepocheerd kwartelei en op een bedje van appel, mooi en lekker gerechtje
Ik had vijf mooie Gamba’s met een Bloemkool crème , tomaat op een bedje van IJsbergsla super.

Hoofdgerecht mijn vrouw een zeer mooi stuk gegrild Tonijn met verse pasta , bloemkool, peultjes en een saus een groot maar goed gerecht.
Ik de Tournedos gegrild( zwart stukje, jammer)met groene Asperges , gegrilde Witlof op een bedje van schijfjes aardappel met oude kaas uit de oven, heerlijk.

Het nagerecht beide kaas die men zelf kon uit kiezen, geweldig.

Afsluiter beide koffie met diverse bonbons onder ander, kokos ,honig zeezout , appel Amandel, Sichuan Peper bonbons.

Mijn vrouw had van Lente Menu kaart en ik van de gewone kaart, omdat de Veluwse mens van flinke portie houd zaten wij iets te vol

Nog even met Laura over kinderen/kleinkinderen gesproken en toen via een hele donkere route (Elspeterbosweg?)terug naar Garderen

Tot de volgende keer
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Echt superlekker. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezien de prijs (36,00 voor 3 gangen) aardig adres. Mn de vis (skrei filet) en de kaas als toetje waren goed, voorgerecht zou duif moeten zijn, maar niet als zodanig herkenbaar. 2,5 uur voor drie gangen is echt te lang!
W.H. K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Werkelijk FANTASTISCH. Ik zou niets kunnen bedenken dat ook maar enigszins teleurstellend zou zijn , kwaliteit, sfeer, bediening....alles perfekt en ...gezellig. Een aanrader!!!!