Over het restaurant Restaurant Klavertje Vier

De warme sfeer van de Veluwe

Na een heerlijke maaltijd bij restaurant Klavertje Vier voel je je ontspannen en voldaan. Je zou dus kunnen zeggen dat ze je hier een dosis geluk serveren. De Veluwe is natuurlijk inspirerend, met bossen, hei en wild. Met respect voor het seizoen bereidt chef Rieno hier de lekkerste gerechten. Lokale specialiteiten en alles huisgemaakt. Gastvrouw Laura legt je in de watten en adviseert je graag welke wijn het beste bij jouw gerecht past.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Echt superlekker. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezien de prijs (36,00 voor 3 gangen) aardig adres. Mn de vis (skrei filet) en de kaas als toetje waren goed, voorgerecht zou duif moeten zijn, maar niet als zodanig herkenbaar. 2,5 uur voor drie gangen is echt te lang!
W.H. K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Werkelijk FANTASTISCH. Ik zou niets kunnen bedenken dat ook maar enigszins teleurstellend zou zijn , kwaliteit, sfeer, bediening....alles perfekt en ...gezellig. Een aanrader!!!!
Adrian V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten in gezellige en persoonlijke ambiance.
Perfecte bediening en uitstekend gastheerschapu.
De gastvrouw creëert een fijne atmosfeer.
De gerechten zijn mooi opgediend en er is een heel geschikte ronde tafel voor 6 personen
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Wij zijn heerlijk verwend bij Klavertje 4. De ontvangst en bediening was top, het eten méér dan verrassend! Smaaksensaties, elk gerecht weer. Wij komen zeker terug! Maud
Huib M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Koud toen we kwamen. Warm toen we weggingen. Erg leuk en gezellig! We hebben ons laten verrassen. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Gezellig restaurant met fantastisch eten en zeer vriendelijke gastvrouw en personeel. Perfecte combinaties van passende wijn bij de verschillende gerechten. En ook altijd leuk het verrassingsmenu.
josephine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima gegeten ,advies van Laura over de rundersukade was in de roos,Ook de bonbons met koekjes was een verrassing Ook de verschillende amuses waren mooie gepresenteerd en de smaak was oke.Ook het pre desert was leuk verzonnen
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Verrassend heerlijke amuse's
Goede bediening Irish
koffie een aanrader
ben O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ik heb gevraagd bij het boeken of ik een gerecht ,dat niet op de kaart staat, kon krijgen.
Ik ben van te voren gebeld dat dit mogelijk was.
Ik zou zeggen voeg dit gerecht toe . Het was heerlijk. [ Hazenbout ]
Wij hebben genoten van deze avond.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een gezellig restaurant waar de koks met passie koken. Dat zie je aan de opmaak van de borden en de smaak van het eten! Echt heerlijk!
Het personeel is vriendelijk en niets is te gek.
Kortom, een echte aanrader en voor de prijs hoef je het ook niet te laten.
MvdWees .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken bij Klavertje Vier. Verder fijn dat het restaurant ruim opgezet is en je niet hutje mutje zit.
F.W.M. A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
uitstekend ontvangen: welkom geheten bij binnenkomst. Zeer smakelijke gerechten. De zeevruchten als vooraf waren heerlijk. De hertenbiefstuk mooi rosé en zeer mals. De bediening was attent en deskundig. Kortom een aanrader!
greetje H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten echt een aanrader
Kinderen vonden het ook super.
Gr greetje
Janine S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het was weer verrukkelijk. Het is niet voor niets dat kok Rieno en gastvrouw Laura van Klavertje Vier in Lekker de hemel in eorden geprezen
W.H. K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was werkelijk perfekt!! Het enige, maar dan ook het enige dat ik zou willen zeggen is dat het glas wijn ietsje voller geschonken mag worden voor de prijs van € 5.25
Met verder alles TOP TOP TOP
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten hier. Geen enkele negatieve opmerking. Timing was perfect, bediening oplettend en attent. Was weer een fijne avond uit.
Nico W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Misschien is er iets te doen met natuurlijke afscheiding zoals rekken met planten of zoiets, wat de ruimte niet klein en hokkerig maakt, maar wel minder gevoelig voor " herrie"!
Waarom.. bediening kan zich bijna niet verstaanbaar maken, tijdens de uitleg!
Joris L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Perfecte avond doorgebracht. Heerlijke verrassingsmenu met lekkere aangepaste wijnen in aangenaam kader en vriendelijke bediening.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hier eten wij altijd als wij in de buurt zijn dus ook nu wij in Nunspeet logeren.

Bij binnen komst direct een vriendelijk ontvangst door de eigenaressen en na de handdrukken werden wij naar een mooi tafeltje aan het raam geleid.

Na de drie amuses, gingen wij voor het 5 gangen verrassing menu met de vraag of er wild bij kon zitten, geen probleem zijn op de Veluwe dus moet er wild op het bord.

Het eerste gerechtje was gerookte eend een mooi koud vlees gerecht je.

De tweede gang was langzaam gegaarde Kabeljauw met kleine mooie groentjes zoals Roode biet ,super lekker de Kabeljauw.

Het derde gerechtje was Roodpoot Patrijs met een borstfile en een lekker pootje.

Het hoofd gerecht Hert met mooie winter groenten die het gerecht compleet maken, dit was wel zo lekker.

Het nagerecht op verzoek kaas met een lekker glaasje Madeira gewoon super.

Bij het eten hadden wij het Bob wijnarrangement mooie wijnen maar jammer dat ik nog moest rijden.

Deze keer was het jammer dat de eerste twee gangen veel tijd zat de laatste drie gangen gingen mooi op tijd.

Tot de volgende keer.