Restaurant Klavertje Vier

Nunspeterweg 21 8076 PC Vierhouten Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Klavertje Vier

De warme sfeer van de Veluwe

Na een heerlijke maaltijd bij restaurant Klavertje Vier voel je je ontspannen en voldaan. Je zou dus kunnen zeggen dat ze je hier een dosis geluk serveren. De Veluwe is natuurlijk inspirerend, met bossen, hei en wild. Met respect voor het seizoen bereidt chef Rieno hier de lekkerste gerechten. Lokale specialiteiten en alles huisgemaakt. Gastvrouw Laura legt je in de watten en adviseert je graag welke wijn het beste bij jouw gerecht past.

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Klavertje Vier

Joris L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Perfecte avond doorgebracht. Heerlijke verrassingsmenu met lekkere aangepaste wijnen in aangenaam kader en vriendelijke bediening.
Johan H.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hier eten wij altijd als wij in de buurt zijn dus ook nu wij in Nunspeet logeren.

Bij binnen komst direct een vriendelijk ontvangst door de eigenaressen en na de handdrukken werden wij naar een mooi tafeltje aan het raam geleid.

Na de drie amuses, gingen wij voor het 5 gangen verrassing menu met de vraag of er wild bij kon zitten, geen probleem zijn op de Veluwe dus moet er wild op het bord.

Het eerste gerechtje was gerookte eend een mooi koud vlees gerecht je.

De tweede gang was langzaam gegaarde Kabeljauw met kleine mooie groentjes zoals Roode biet ,super lekker de Kabeljauw.

Het derde gerechtje was Roodpoot Patrijs met een borstfile en een lekker pootje.

Het hoofd gerecht Hert met mooie winter groenten die het gerecht compleet maken, dit was wel zo lekker.

Het nagerecht op verzoek kaas met een lekker glaasje Madeira gewoon super.

Bij het eten hadden wij het Bob wijnarrangement mooie wijnen maar jammer dat ik nog moest rijden.

Deze keer was het jammer dat de eerste twee gangen veel tijd zat de laatste drie gangen gingen mooi op tijd.

Tot de volgende keer.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten met een correcte en attente bediening!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een geweldige culinaire ervaring. De ontvangst, bediening en de sfeer is fantastisch. Laura is een op en top gastvrouw. Het eten is ontzettend goed. Ik kom graag een keer terug.
LHF S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een gastvrije ontvangst! Dat was al het begin van een fijne avond. De bediening was prettig, de sfeer rustig en het eten voortreffelijk. Wij kozen voor het seizoensmenu met wild en dat is beslist een aanrader. Fantastisch bereid en mooi gepresenteerd. We komen zeker nog terug
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wat een geweldig restaurant. De ontvangst en de bediening is geweldig. Laura is een op en top gastvrouw. De sfeer is warm en het geeft je een huiskamergevoel. Het eten is subliem. Ik heb een fantastische avond gehad en hoopt nog heel vaak terrug te komen. Bedankt voor deze geweldige culinaire ervaring !!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Wij hebben genoten van een 5 gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Komen zeker terug.
Kiki S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
De serveerster herkende ons direct terwijl we een half jaar geleden voor het eerst daar waren, ze wist zelfs precies watvoor aperitief we vorige x dronken. Rustige sfeer, leuke amuses, erg lekker brood en boter en tafels sfeervol aangekleed. Bediening is plezierig
petra A.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
De cocktails zonder alcohol zijn een aanrader!!
Guus P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De amuses en gerechten waren voortreffelijk bereid. Er wordt hard gewerkt, want er zijn best veel tafels in het restaurant. Het bijpassende wijnarrangement was ok, maar miste de mooie kwaliteit van het eten.
Hortance C.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Was super heerlijk wijn goed aangepast aan het gerecht. Gezellige gastvrouw. Het was weer voortreffelijk
Henry W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Ik kom hier regelmatig, ben nog nooit teleurgesteld en ook gister was het wederom fantastisch! Alle ingrediënten voegen iets toe en vormen een geweldige combinatie. Geen overdaad aan sauzen, maar alle producten in hun waarde gelaten en prachtig op smaak. Complimenten!
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
3 gangen verrassingsmenu was lekker en verrrassend!
Goed wijn advies.
Prijs-Kwaliteit is prima in orde.
Uitstekende bediening.
petra A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten. De maaltijden zijn met zorg en liefde bereidt.
Gabby D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben hier al vaak gegeten en echt nog nooit teleurgesteld. Eerder verrast, door de vakbekwaamheid van gastvrouw, personeel en last but not least de keuken! Voor een speciaal advies op culinair of wensen op dieetvlak, voel je aan alles dat er serieus en liefdevol wordt gekeken naar de mogelijkheden. Als wachttijd 'redelijk' ingevuld, maar dat is om aan tegeven dat het precies goed is; niet te snel na elkaar en niet te lang wachten. Vandaag (moederdag) naar huis met een aardigheidje, home-made macarons- van de kok. Attent! Een op en top avondje uit en dus een absolute aanrader. Groots in een Veluws dorp zo groot als je pinknagel.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige setting. Bij binnenkomst vonden we de inrichting wel wat oubollig. In de loop van de avond werd het meer een gezellige huiskamer, met een enthousiaste gastvrouw en heerlijk eten. De portionering bij het vijfgangenmenu was eigenlijk wat aan de ruime kant. Mooie bijpassende wijnen uit het wijnarrangement.
Toni K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
In 1 woord: geweldig.
Super keuken, verse producten, zeer goed wijnadvies en gezellige accommodatie. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
R B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Enorm betrokken en zeer deskundige gastvrijheid door de eigenaren en het personeel! Wij vierden een verjaardag wat bekend was. Een persoonlijke felicitatie op een zelfgemaakt kaartje stond klaar op de tafel.
Verse producten worden gebruikt in verrassende combinaties. Er wordt daar met zorg en zeer veel plezier het eten bereid, En dat alles in een huiselijke sfeer.
Thessa V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Een feest van smaak!
Ook heel deskundig en vriendelijk rekening gehouden met dieet-wensen. Echt een aanbeveling