Restaurant King of India

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
Voordelig
Hallo J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk eten, echte smaken en super vriendelijk personeel. Soms duurt het iets langer maar dat is omdat alles vers wordt gemaakt en dat is te proeven! Ze besteden aandacht aan de gasten en ik heb zelf jarenlang in de horeca gewerkt. Dit zie je nog maar zelden... echt top!
Elsje K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de Ah restaurant actie. Voldoende keus aan gerechten en prima porties. Interieur ziet er gezellig uit en het personeel was super vriendelijk!
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ben zelf een fervent curry kok en ben erg kritisch maar heerlijk gegeten! Lekker pittige soep en smakelijke curry. Je voelt je erg welkom in dit restaurant, de service is echt goed, we hadden gereserveerd en kwamen later, hadden even gebeld maar was allemaal geen probleem. We mochten een mooi plaatsje uitzoeken en zaten in een hoekje op de lounchebanken maar ondanks dat we in een hoekje zaten kwam de bediening steeds kijken of alles naar wens was. Aan het einde van de avond kwam de eigenaar nog even vragen of alles naar wens was. Ja daar kan ik echt van genieten, lekker eten en gastvrijheid :-) André & Sonja Smal
Cynthia T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij King of India met de AH restaurantactie. Het eten werd snel geserveerd en we kregen voor het voorgerecht nog als starter twee papadums met twee dipsausjes. Deze waren erg lekker! Hierna dus de 3 gangen, ook allemaal erg lekker! Het hoofdgerecht vond ik echt een grote portie en werd ook nog geserveerd met rijst, naan, salade en wat bijgerechtjes. Ze houden ook goed rekening met dieetwensen en konden precies vertellen welke gerechten vegan waren of vroegen dit na in de keuken. Zeker een restaurant waar ik nog eens terug wil komen!
NitaW .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten zoals altijd - echt een favoriet geworden. Zelfs met 6 man en een vol restaurant was de service nog uitstekend. Dit keer beginnend personeel dat erg zijn best deed. Eten erg lekker, goede kwaliteit, goede porties. Voor het eerst in het restaurant gezeten, er mag misschien op de deur gelet worden, als die naar het terras opengaat, toch het erg koud.
Gérard F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Hier op vrijdagavond geweest via de AH actie. De bediening liet lang op zich wachten. Uiteindelijk het eten besteld. Het voorgerecht met kip kerry was te makkelijk van smaak voor inda's restaurant. Ik had meer smaak verwacht. Bij het hoofdgerecht was een klein portie groenten en kikkererwten voor 1 persoon terwijl we met zijn tweeën zijn. Het toetje was rijstpudding met veel klonten. Ik ken betere India restaurants.
Marisca Z.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Via de AH restaurantactie kwamen we eens bij een ander Indiaas restaurant uit dan gebruikelijk. We hadden vroeg gereserveerd, om vijf uur, vanwege een afspraak om half negen. Om half zes was nog niet aan ons gevraagd wat we wilden eten. Onze vraag of de kinderen iets Indiaas konden eten in plaats van friet met nuggets, friet met frikandel of friet met vissticks omdat ze van Indiaas eten houden werd met ongeloof aangehoord. Er zat heus van alles bij de friet hoor, groente en zo... Uiteindelijk konden ze 1 van de voorgerechten krijgen, ze vonden het erg lekker. Wel werd het als voorgerecht geserveerd: ze kregen geen rijst, naan of iets anders qua zetmeel of groenten. Jammer. De Dalsoep die ik zelf had was nogal dun. Het hoofdgerecht van de volwassenen, de mixed grill voor twee personen, was aan de karige kant en met name het lam was nogal doorbakken. Het schaaltje groenten dat triomfantelijk als bijgerecht werd aangeprezen was niet eens genoeg voor 1 persoon geweest: vier kleine stronkjes bloemkool, in vier happen weg. Hierna begon het lange wachten. We hebben drie kwartier gewacht tot we het voor elkaar hadden dat we voor de kinderen een dessert konden bestellen. Vervolgens duurde het nog bijna drie kwartier voor we het dessert op tafel hadden staan. Dat van mijn man arriveerde zelfs pas toen iedereen alles al op had. Overigens werd al die tijd niet aan ons gevraagd of we nog iets wilden drinken. Op mijn klacht over de enorm trage bediening werd aanvankelijk gereageerd met alleen halve excuses voor het vertraagd leveren van de lassie van mijn man, terwijl álles te laat was na het hoofdgerecht. Het maken van een toetje hoeft toch geen 1,5 uur te duren? De ober die we spraken beloofde het de volgende keer beter te doen... Maar die volgende keer komt er niet, er zijn genoeg betere Indiase restaurants in Arnhem. We hebben uiteindelijk 2.5 uur in het restaurant gezeten voor een driegangen keuze menu, met 1 drankje.
Lidy V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben dinsdag hier voortreffelijk gegeten. Heerlijk op het buiten terras.
Het eten was echt Indiaas .Leuke en goede bediening.
We komen zeker nog een keertje terug.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Veel gluten vrije gerechten.
Rcgtimmermans .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was werkelijk super lekker. Ook meer dan genoeg. Bediening was netjes. We hebben ervan genoten. De restaurant zag er netjes uit en voldoende tafeltjes. Zeker een aanrader om er nog eens te eten.
Rachelle P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Op zondagmiddag nog snel via de AH restaurantactie gereserveerd en er was nog plek. Restaurant zat uiteindelijk bomvol, wat we niet hadden verwacht. Heerlijk gegeten met leuke, vriendelijke bediening ondanks de drukte. Eten was echt lekker! Na het afrekenen bleek dat er twee drankjes onterecht op onze rekening stonden en dit is meteen in orde gemaakt met excuses. Wij komen hier zeker nog een keertje terug!
Sabinevb .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gegeten via de AH restaurantactie. Eten was oke, maar lauw. Een man bediende ons en was zeer onbeschoft moesten lang wachten en er werd verteld dat hij wellicht geen tijd had om het dessert op te nemen bij ons (het was niet druk)! Eten werd op tafel gesmeten en uiteindelijk stonden er extra dingen op de rekening geschreven. Eens en nooit meer nog nooit zulke slechte bediening gehad ergens!
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We wilden een keer lekker Indiaas eten. We hebben veel kortingsbonnen van AH en we konden via internet reserveren. Toen we aankwamen om 20.00, vroegen we of we in de tuin konden eten. Helaas het was die al vol. We werden naar een tafel verwezen waar de kruimels van de vorige gasten nog op de tafel lagen. We stonden erbij en gingen niet eerder zitten als dat de tafel was afgeveegd en nog vochtig was van de schooonmaakdoek. Het personeel rende van de ene naar de andere kant en keek niet naar ons om en we moesten echt roepen naar een ober om ons van een kaart en een drankje te voorzien. De bestelling werd alsnog redelijk snel opgenomen en ook het voorgerecht kwam snel. Om ongeveer 21.15 waren onze glazen al lang leeg, personeel keek niet op of om. Om ons heen werd eten geserveerd terwijl mensen nog geen bestek hadden. We kregen een dame te pakken en bestelden nog een witte wijn. Die kregen we met de mededeling dat die van het huis was omdat we zo lang al aan het wachten waren. Ja, inderdaad anderhalf uur waren we al aan het wachten. Uiteindelijk kwam het hoofdgerecht en van mij was de bovenkant van het gerecht aan de koude kant en verder dieper het schaaltje in lauw. Ik heb maar niets gezegd. Wel was dit de laatste keer dat we hier gekomen. Als het personeel beter zou opletten en ziet dat de glazen van mensen leeg zijn en vraagt of men nog wat wil drinken helpt dit ook aan een betere omzet. Sorry, maar dit getuigt niet van goed ondernemerschap.
Geurtsene .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Zeer fijn ontvangen en heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel en een goede keuze aan pittig of minder pittig eten. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Door middel van de AH actie hebben we kennis gemaakt met het restaurant King of India. Het personeel is zeer vriendelijk en vrolijk. Een warm welkom en persoonlijke benadering. Het eten was zalig. We hadden veel keus, zelfs dus als je gebruikt maar van de AH actie. Wij hadden gekozen voor pastijtjes en salade vooraf en als hoofdgerecht kipgerechten met zoete curry. Deze waren allemaal heerlijk!!! En het leuke is dat je als je binnen komt ook een starter krijgt van het huis. En dat was ook smullen. Al met al een aanrader en we komen zeker terug!
JoyEva .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Erg lekker gegeten, enorm veel keuze uit verschillende gerechten voor een kleine prijs. Heel vriendelijk personeel. Eten was met zorg gemaakt. Zeker een aanrader! Lekker buiten kunnen zitten.
Kimberly L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Gister hebben we voor het eerst gegeten bij King of India. Het eten smaakte erg goed en het was ook elke keer een goed bord vol.
We werden ook direct geholpen toen we binnen kwamen en mochten zelf een tafel uit kiezen. Ik las in veel recensies dat het lang duurt voor dat je wat kreeg, maar wij kregen gewoon snel ons eten en ze waren heel netjes.
Het decor is ook erg mooi. Het is natuurlijk niet het de meest luxueuze plek, maar dat moet je ook niet verwachten van een all you can eat. Ik heb er van genoten!
NitaW .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk gegeten in de tuin. Wij hadden de AH/IENS korting - je kunt niet kiezen van de kaart maar van een separaat menu - 3 gangen voor 21,50. Eten is heel lekker, wij hadden de dahl soep en de champignons. Een van beste dahl soepje ooit gegeten. Als hoofdgerechten 2 keer de lam, een wat zoeter en een wat pittiger. Gedeeld, allebei heel lekker. Nagerechten de rijstpudding en de mango sorbet. Het hoofdgerecht wordt in schaaltjes geserveerd, met een salade, linzen/mais en rijst erbij. Omdat het in schaaltjes zit kun je van alles opscheppen en delen. Porties ook goed, prima prijs/kwaliteit verhouding. Tuin is heerlijk om in te zitten. Bediening was soms dubbel en af en toe wat traag maar het was mooi weer dus geen punt. Wij komen zeker terug - ook zonder AH bon.
Stanley H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het eten was eenvoudig, de groente die we kregen waren niet vers.
We hadden wel een mooi tafeltje in de tuin dit was wel erg fijn met het warme weer.
De service was prima.
STELLAHAGEN .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het eten was goed. Echter ontvingen we bij het hoofdgerecht de verkeerde maaltijden. Toen we dat zeiden was de ober niet gecharmeerd. Daarna ontvingen we de juiste hoofdgerechten. Bij de nagerechten ging het weer mis. Dit werd gelukkig vlotter hersteld. We hadden de indruk dat het achter de schermen nogal chaotisch verliep. Want tot slot klopte de rekening ook niet. We waren met 5 personen en er stonden 7 menu's op de rekening. Bovendien een glas rode wijn, die we niet genuttigd hadden. Na enige tijd werd ook dit hersteld. Leuk restaurant met goede maaltijden, maar chaotisch qua bediening. Jammer, misschien dat het op een doordeweekse dag meer gestroomlijnd loopt dan op een zaterdagavond. We waren overigens niet de enige gasten waarbij het verkeerd liep.
Ricardo70 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Zaterdag voor het eerst gegeten bij King of India. Bij binnenkomst vroeg de bediening of wij gebruikmaken van "Albertheijnsbonnen'' en we zeiden nee. Met het bestellen van de gerechten vroeg, dit keer een andere bediening, of wij gebruikmaken van ''Albertheijnsbonnen'' en we zeiden nogmaals nee, we zeiden ook dat de andere dat ook al aan ons vroeg. Dat was eigenlijk het begin van een heel slechte ervaring voor ons, het personeel is helemaal niet attent en heel chaotisch, er was geen sprake van een goede communicatie en heel erg ongeorganiseerd in de hele bediening. Tijdens het lang wachten op ons eten zagen we dat bij heel veel tafels het eten verkeerd waren en teruggenomen. Klanten keken vaak naar het personeel, om oogcontact te maken maar kregen geen aandacht, ze waren ''ontzettend druk''. Na 1 uur en 50 minuten kregen we pas ons eten en we vroegen waarom de mixed grill zo weinig was, naar ons idee echt niet voor 2 personen en de bediening zei dat de portie is aangepast omdat wij gebruikmaken van de ''Albertheijnsbonnen''. We zeiden dat we al 2 keer hadden gezegd aan 2 verschillende bedieningspersoneel dat we geen gebruikmaken van ''Albertheijnsbonnen'' en dat we verbaasden dat we dat 3 keer moesten zeggen. Waar is in godsnaam de communicatie tussen het personeel!!! Heel geïrriteerd aten we ons gerechten op, dat heel weinig en flauw was. Wij proefden de authentieke specerijen, waar de Indiase keuken bekend voor staat, nauwelijks! Met nog steeds een honger gevoel hadden we de rekening betaald, 60 euro!!! Weggegooid geld dachten wij, maar goed...wij komen hier dus nooit meer terug!