Restaurant Kiewiet

Julianastraat 103 7701 GK Dedemsvaart Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Kiewiet

Heerlijk dineren bij Kiewiet in Dedemsvaart

Behoefte aan een combinatie van een ongedwongen sfeer en culinaire hoogstandjes? Kom dan gezellig lunchen of dineren bij restaurant Kiewiet in het prachtige Reestdal. Kiewiet is de ideale gelegenheid om met de leukste mensen te genieten van de meest voortreffelijke gerechten. Het restaurant streeft naar perfectie en echte smaakmakers. Kom hier genieten van de heerlijke ambiance en wisselende menukaart!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kiewiet

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Christiaan T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Warme sfeer! Keurige bediening en mooie half open keuken.
Wij hebben vooraf rundertartaar en bereiding van tomaat gehad. Zeer smakelijk al miste ik wel wat zout bij de tartaar. Ik verwachtte dat het zoutje van de kappertjes zou komen maar die waren gedroogd waardoor er wel een lekker krokantje voor terug kwam.

Hoofd was dry aged entrecote en kwartel. De kwartel was uitstekend! Om je vingers bij af te likken.
De entrecote was goed bereid en werd begeleid door lekkere gepelde tomaatjes en aardappel. Nadeel vond ik de karige hoeveelheid jus/saus en ik had niet de indruk dat het vlees na bereiding op smaak was gebracht - beetje jammer aangezien ze het absoluut kunnen als je de kwartel proefde.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Als je een avondje heel erg lekker wilt eten moet je hier zijn.
Het is niet super goedkoop maar je hebt wel waar voor je geld.
Het is net wat luxer dan gemiddeld maar het eten is wel super!
Levensgenieter0546 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Op aanraden van de Chef uit de Schiphorst hier ons culinaire weekend afgesloten. Heerlijk genoten, mooi diner en een prachtige ambiance. Vriendelijk personeel en zeer goede prijs- kwaliteit verhouding. Een goede tip. Als we in de buurt zijn dan bezoeken wij dit restaurant zeker weer.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Een voortreffelijk 10-verrassinggerechtjes menu in 5 gangen! Een super aanrader. Héél creatieve oplossingen voor een vegetarische tafelgenoot. Wat hebben we ontzettend genoten. Chapeau ! We komen zeker terug ! Top !
Rikrosier .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Elke hap was weer een verrassing van heerlijke combinaties van smaken. En ondanks dat er iets was mis gegaan met de reservering werd er alles aan gedaan om ons toch een plekje te geven op een zeer drukke zaterdagavond. Dank voor deze topservice.
Cnuvelstijn .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
We hebben hier geluncht met een gift4you kaart. Dan kan je zelf geen gerechten kiezen (helaas). Allereerst een kreeften-schuim-soepje. Smaak was erg heftig en weinig tot geen kreeft. Daarna iets van kip, best lekker. En als laatste kreeg ik een miniscuul stukje zalm (smaakte naar meer). Ik was blij met mijn mandje met brood. Al met al wel lekker gegeten.
Syllie2222 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Ik ben al eerder bij De Kiewiet geweest voor diner. Dat was ook superleuk en heel mooi geserveerd.
Nu hadden we een high tea, vond ik erg leuk omdat de gangen geserveerd werden. De gerechten waren verrukkelijk!!
Prijs, kwaliteit is dik in orde!! Volgende keer weer!!!
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Samen met mijn kinderen en kleindochter van 9 hier heerlijk gegeten. We hadden gekozen voor het 4 gangen verrassings menu, ook mijn kleindochter deed mee met wat aanpassingen. Fijne amuses en als starter een mooi stukje Skrei. Daarna voor ons malse tamme eend en een tomatensoepje voor de 9 jarige. Als hoofdgerecht hadden wij prachtig rund en Lynn had zelf om entrecote gevraagd met puree en ze kreeg frietjes.
Heerlijk palet met dessert en koffie met friandises uiteraard zelfgemaakt. Gezellige dame die ons bediende en de tijd nam om samen met Lynn haar menu te bespreken. Al met al weer een festijn voor ons allemaal.
Xameja .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Voor ons Valentijndiner hadden wij gekozen voor het viergangen menu (kleine dubbele turf)!
Het menu werd netjes gepresenteerd en was erg mooi opgemaakt! De eendeborst was wat taai.
De aanbevolen wijn was prima echter de prijs van € 6,-- per "glaasje" aan de hoge kant!
Algemene indruk is voldoende met de aantekening wat aan de prijzige kant!
Mrdebruyn .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de proeverij van allerlei gerechtjes is een echte aanrader, bediening attend en vriendelijk en een gezellige entourage.
Kortom een avondje om te smullen!
Marietjebrus .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Het is gewoon een top restaurant .
Alles is met zorgbereid en erg lekker.
Bediening weet wat ze serveren en geeft duidelijke uitleg en heeft oog voor de gast.
Allemaal bedankt voor een top avond.
Jan en Marietje
Caroline152 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Super gezellig en lekker eten. Een ster waardig. Goede bediening, kennis en uitleg over wat er geserveerd werd. Leuke ambiance. Warm en chique, maar niet over de top, je voelt je er snel thuis en rond de haard kun je gezellig borrelen.
Marielle_maas .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Gezellige sfeer en een mooie, warme inrichting. De bediening was heel vriendelijk en het eten was heerlijk. Al met al een geslaagd etentje.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gestart met een paar heerlijke amuses en daarna een dubbel turf menu genomen met diverse kleine gerechten en evenveel smaaksensaties. De bediening is top en het nieuwe interieur is erg warm en aangenaam. Verder vind ik het erg prettig dat ik een karaf water, gratis, naast de wijn krijg.
Bertmarga .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Fijn restaurant, je werd ontvangen bij de ingang en je jas werd voor je op de kapstok gehangen.
Je had volledig overzicht over de keuken. Bediening was uitstekend en alles werd netjes uitgelegd. Het eten was uitstekend alleen was het allemaal kleine dingetjes maar uiteindelijk was het allemaal goed en je had er genoeg aan. Algehele indruk is uitstekend en zeer netjes.
Zeker een aanrader waard.
Emile K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We hadden de 'dubbele turf' genomen met wijnarrangement. 10 heerlijke gerechtjes in 5 gangen met heerlijke wijnen er bij. Avondvullend programma in mooie, ongedwongen ambiance. En voor een prijs waarvoor je voor de zelfde kwaliteit bij een sterrenrestaurant niet weg komt. Prima!
Cnuvelstijn .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Het eten bij de Kiewiet is top, stuk voor stuk goede gerechten. Bediening erg goed. (Professioneel en vermakelijk) goede sfeer..
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
We zijn hier al meerdere keren geweest en telkens is het heerlijk. Bediening legt ook heel goed uit. Echt een heerlijk avondje uit.. De dubbele turf (10 gerechtjes in 5 gangen) is een aanrader, erg van genoten!!
Frances.gebben .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
heerlijk gegeten, we hadden het wijnarrangement erbij besteld en kregen een goede uitleg waarom de gekozen wijn goed past bij het geserveerde gerecht. Tussendoor werden er heerlijks amuses geserveerd. TOP!
Freddyenmarianka .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
We hebben heerlijk gegeten. We hebben gekozen voor 3 kleine menuutjes zodat je van alles wat proeft. Het was heerlijk.
De bediening was super. Vriendelijke mensen die alles goed uitleggen.