Restaurant Kelly's

Mei Plein 5 6701 DW Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kelly's

Nieuw concept met groot succes

Op een wereldberoemd plein, in een van de oudste panden van Wageningen kun je je vingers aflikken bij Kelly’s. Misschien ken je dit restaurant nog van zijn heerlijke pannenkoeken en traditionele pizza’s, maar het roer is omgegooid en vanaf nu is dit ‘the place to be’ voor een sappig stuk vlees van de barbecue met uitsluitend verse ingrediënten en zelfgemaakte sauzen. Get ready en zet je tanden in een waanzinnige steak!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kelly's

• Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten. Goede service. Prima prijs
Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima eten voor een schappelijke prijs.
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten was goed, bediening prettig, wel iets te lang moeten wachten voor de bestelling opgenomen werd. Gunstige ligging en parkeerplaats voorhanden
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Goede plek om je kinderen mee te nemen.
Je krijgt tm 10 jaar bandito plate (mee eten met ouders) gratis.
Verder wat stuntelig personeel. Aandoenlijk. Wat een leerschool zo n bijbaantje.
Eten is 3xV: veel vet en vlees.
Niet voor herhaling vatbaar.
peter J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
leuke sfeer, gezellig, vrolijk.
Heerlijke ribs!
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Fantastische bediening. Snel, oplettend, leuk. Inrichting is warm. Voor een jarige klant werden de lichten gedimd, er waren sterretjes op het toetje en het personeel zong. Niet zomaar even tussendoor omdat het moest. Zelfs met onze AH actiekaart was geen enkele wens van ons, op vertraging voorgerecht bijvoorbeeld, teveel gevraagd! De cocktail vooraf was geweldig goed gemaakt! Een "omfiets" restaurant. We kwamen met de auto uit het Gooi.... Na een bezoek aan het museum in Arnhem. Nogmaals enig personeel.
Huyen N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuk restaurant. Zeker met de Ah zegelactie was het heel goedkoop en lekker! De nacho's en de chickenwings zijn zeker een aanrader! Quesadilla's waren beetje aan de zoute kant, maar als je van zout houdt, dan zal het vast goed zijn :) De rest was heerlijk!
dirk-jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
ah actie. Als voorgerecht loaded nacho’s genomen. Is voor 2 personen en was echt een loaded portie. Hoofdgerecht quisedilla. Ook veel. Smaakte erg goed en de bediening erg vriendelijk. Enigste porties mogen wat kleiner.
Dieuwke S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Restaurant mooi naar thema aangekleed.
Veel en alleen maar jong personeel, duidelijk merkbaar weinig ervaring en misschien ook niet helemaal goed geïnstrueerd.
Eten was op zich wel lekker maar erg vet en zout en jammer dat er geen frietjes bij werden geserveerd.
Tip: Doe geen dessert in potjes die in de glasbak horen, begreep dat het iets is uit Amerika. Je komt er moeilijk bij en het ziet er gewoon een beetje gek uit. Het dessert smaakt ten slotte veel beter als het er mooi uitziet!
Ik bedoel dit absoluut niet negatief maar als positief advies, alleen maar bedoelt om het restaurant beter te maken waardoor er ook meer klanten zullen komen en terug blijven komen. Succes.
Dirk-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gegeten met de Ah restaurant actie eten was lekker en genoeg al duurde het wel wat lang voor je wat kreeg gelukkig hadden we een bakje chips wat lekker was . Ik koos voor de chickenwings comboplatter en coupe Hélène toe . Moeders nam de wrapped potato en ook combo platter en coup Hélène

De salade had iets meer gemogen en portie frietjes had ook wel gemogen . Verder wel leuke bediening
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellige avond gehad en in een echte Mex-Tex sfeer en het eten was goed, het personeel vriendelijk en vrolijk.! Goed te bereiken ondanks dat het in het centrum van Wageningen lag.
A G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Enthousiast ontvangen. Zaak ziet er binnen leuk uit. Kok werk met veel liefde voor zijn werk. Gerechten smaken prima. De zaak liep gezellig vol. Ondanks dat kon je in een relaxed tempo door de maaltijd heen. Oogt leuk om je biertje in eenjampot te krijgen. Maar bij sommige dranken heb ik toch liever een passend glas. Bij eennagerecht in ook zo'n potje graag het fruit(een peer) wat kleiner te maken. Familie vindt het voor herhaling vatbaar.
marcelvos .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Niet erg tevreden over Kelly stoelen zitten echt niet lekker veel te laag alles doen ze in potjes je bier je ijs dat kan echt niet heel veel ijs in je cola personeel erg jong doen wel hun best zal niet meer terug komen
jwblueraa .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij zijn met ons gezin hier wezen eten met de AH-actiebon. We werden zeer vriendelijk onthaald en konden nog vrij kiezen uit een tafel. We werden door het personeel zeer vriendelijk te woord gestaan tijdens de maaltijd.
De ambiance is ingericht naar het type restaurant en dat is leuk om een keer mee te maken.
We hebben ook goed en voldoende gegeten.
gerrit Z.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
zag er goed uit alleen de stoelen waren voor mij niet goed, we waren met z'n tweeen en hadden geen fijne stoelen.
maar desondanks hebben we een prettige etentje gehad.
Kavita M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het was een beetje teleurstellend dat je via de AH actie nog steeds uit hetzelfde menu's kon kiezen maar dat ze het eea hebben aangepast (niet lekkerder dan de vorige keer) Verder eten wij geen rund en varken en de vorige hadden ze speciaal lekkere kipburgers gemaakt voor ons en dit keer niet. (Vanwege de goede service en het eten van de vorige keer waren wij teruggekomen) misschien de volgende keer weer een poging wagen! Service daarentegen was echt super goed!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten. wrapped patatoe, chicken bites, pulled pork (mmmmm) en brownies.
Prima porties, lekkere smaak, vriendelijke bediening, relaxte sfeer.
Blijkbaar was er iets mis gegaan met ons voorgerecht waardoor langer duurde dan normaal (niet doorgehad), dit kwamen ze zeggen en daarvoor kregen we bij het toetje koffie/thee.
betty V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het was erg rustig en we werden goed bediend. Ons verzoek om groente bij het eten werd direct gehonoreerd. Misschien goed om die groente standaard toe te voegen. De maaltijden worden zo wat gezonder. Het is anders wel heel veel vlees.
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gezellig restaurant met lekker eten. Meteen bij binnenkomst kregen we zelfgemaakte chips, die heel lekker waren. We hadden met z'n tweeën de nacho's als voorgerecht en het waren goede nacho's, maar het was eerder een drie (of misschien zelfs vier)-persoons portie voor een voorgerecht. De combo-platter als hoofdgerecht is zeker een aanrader als je van veel vlees houdt. Voor ons mocht er nog wel wat groente bij.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
enthousiaste medewerkers, van binnen heel sfeervol en heerlijk gegeten.
ontvangst was allerhartelijkst en wij vinden Kelly's een echte aanrader!