Restaurant Kelly's

Mei Plein 5 6701 DW Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kelly's

Nieuw concept met groot succes

Op een wereldberoemd plein, in een van de oudste panden van Wageningen kun je je vingers aflikken bij Kelly’s. Misschien ken je dit restaurant nog van zijn heerlijke pannenkoeken en traditionele pizza’s, maar het roer is omgegooid en vanaf nu is dit ‘the place to be’ voor een sappig stuk vlees van de barbecue met uitsluitend verse ingrediënten en zelfgemaakte sauzen. Get ready en zet je tanden in een waanzinnige steak!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kelly's

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
7,2
Wilfried-Spekreyse .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gegeten via de AH actie. Vorig jaar kon je nog uit de hele kaart kiezen, nu uit 3 gerechten per gang. Voorgerecht was lekker, hoofdgerechten en nagerechten matig. Bediening hield ook niet over, erg onervaren. Bij de tafel naast ons ging er een glas drinken over het gerecht en de grond. Dat bleef een tijd liggen.
Ageeth K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Portie's hadden zelfs wel wat kleiner gekund.
Voor kleine eters is 2 zelfs voor 4 personen. Het eten smaakte voortreffelijk.
Marjolein O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gegeten via de AH actie. Het was op vrijdagavond niet druk. De inrichting is oké. We aten via AH het driegangenmenu. De staeter was nacho's. Heerlijk, aanrader! Mijn hoofdgerecht was prima, maar de pulled pork van mijn partner viel tegen. Drooggebakken vlees en geserveerd met 2 puntjes witbrood. De bediening kwam vaak vragen of alles naar wens was en de drankjes kwamen snel. Toetje: brownie met ijs. De brownie was niet echt bijzonder, maar we zaten ook al behoorlijk vol. 33 euro afgerekend met zn 2tjes en een prima avond gehad.
Natasja G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Hier gegeten met de AH actie, voor 22,50€ een drie gangen diner voor twee. Het vlees was erg droog, zout en met veel vet. Had uit andere recensies meer verwacht maar voor die prijs zullen we het op "precies goed" houden. Bediening was aan de langzame kant terwijl het restaurant aardig leeg was. Enkele fijne stoelen ter beschikking, jammer genoeg moesten wij een andere plek zoeken omdat andere gasten buiten op het terras wouden roken (5 graden buiten) en die fijne plekken op de tocht stonden. Erg jammer dat zij niet voor het restaurant konden roken, waar ook stoelen stonden...
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Bedorven cocktails gekregen, slechte service. Na aangegeven te hebben ontevreden te zijn werd er niets met de klacht gedaan. Nooit meer Kelly's voor ons.
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
AH actie. Keuze uit de gerechten via menu was beperkt, zeker omdat van de 3 voorgerechten er al 1 niet voorradig was, evenals bij het toetje. Biedt dan alternatieven aan.
Het eten zelf was boven verwachting lekker. Vriendelijke bediening en leuk ingericht restaurant.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk eten in een gezellig restaurant met hele vriendelijke bediening!
Jacky V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
van binnen een gezellige restaurant, meer TEX dan MEX. Buiten op het terras geen aankleding helaas en ook geen gezellig muziekje.. De bediening is zeer zeer traag! Een drankje bestellen en krijgen duurde bijna 10min. Wij waren met een gezelschap van 5 pers en kregen 1 mandje chips. Een gezelschap van 3 pers kreeg er 2? De entourage was buiten erg strak. Er hing/ stond niets qua aankleding dat was erg jammer. De bediening luisterde slecht naar wat je bestelde en daardoor moest ze nog een keer terug komen, moesten wij herhaaldelijk vragen waar onze drankjes bleven en kreeg 1 pers van ons gezelschap een verkeerd gerecht. Het eten is wel van goede kwaliteit en erg lekker van smaak. Je krijgt ook echt genoeg. Kortom; een aanrader qua eten, maar qua bediening schieten ze hier echt te kort.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
we hebben lekker gegeten met zijn 7en. de inrichting is erg leuk, de sfeer is prima, de muziek soms wat te hard, maar dat varieerde per liedje..
de bediening was prima en het eten smaakte prima!
nico B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
het was beter dan toen met de actie van de AH
nu echt lekker gegeten
GvHaren .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk kindermenu, de hamburgers in mini uitvoering. Aan de Mocktails (zonder alcohol) moeten ze meer aandacht besteden. Als ze een sapje niet hebben, kun je die niet vervangen door citroensap! Ik hoefde de Mocktail niet te betalen en kreeg er koffie voor in de plaats.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Geheel van interieur doet wat rommelig aan. Stoelzittingen te laag voor de tafel. Moet met kussens opgelost worden. Gaan toch nog een keer terug om a la carte te eten.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben hier gereserveerd met de AH restaurantbon. Voorgerecht hadden we de nacho's. Erg lekker en pittig. Daarna 2x de Kelly'sburger besteld. Hier hebben we ruim een uur op moeten wachten en toen we de burger kregen was hij lauw en taai. De cheesecake hebben we mee naar huis genomen. Deze was wel weer erg lekker.
mwbw .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gegeten met ah actie. Lekkere burgers en mals vlees. Leuk en smakelijk voorgerecht. Origineel geserveerd. Toetje mee naar huis... want we zaten vol. Personeel uitermate vriendelijk en gastvrij. Kinderen waren ook zeer enthousiast
andadupre .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening. Alles was smakelijk. Drie verschillende mensen kwamen vragen of het naar wens was!
Jantsje H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Texmex-restaurant, inrichting wisselend, voorin aan de bar leuke krukjes met zadels erop, achterin lange tafels met houten stoelen, hoge tafels met metalen stoelen en ronde tafels met wat luxere stoelen die ik dan zelf weer niet zo Texmex vond, al zaten ze heerlijk. Bijpassende countrymuziek. Drie sausflessen standaard op tafel, is dat wel hygiënisch? Tevens een minicactusje op tafel. De bediening was vriendelijk en attent. Frisdrank wordt in leuke potjes geserveerd. De nacho's waren een lekker voorgerecht, ook de verschillende hoofdgerechten zagen er goed uit en smaakten prima. Het was ruimschoots voldoende, zelfs zo veel dat we het toetje niet meer op konden. Gelukkig mochten we de cheesecake meenemen in een bakje, en ook dat was lekker (de volgende dag thuis). Al met al prima gegeten voor een goede prijs.
Henrike S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, hoefden niet te wachten doordat we gereserveerd hadden, de bediening was vlot, smaak van de gerechten waren goed. De twee voorgerechten waren erg lekker. De hoofdgerechten waren simpel maar goed van smaak, vooral het vlees. Alleen de salade bij het hoofdgerecht proefde wat oud en niet vers gemaakt.
Persoonlijk vond ik de ruimte wat lawaaiig. De inrichting met poster ed is wel leuk,
Mariken B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De sfeer in het restaurant is prima en gezellig, de medewerkers doen zeer goed hun best om er een leuke avond van te maken, de nachos vooraf was wel lekker, maar de overige voorgerechten van het AH actie menu, en de hoofd gerechten waren niet lekker en en sommige gevallen ook koud, dat was dus een tegenvaller, maar nogmaals over het bedienend personeel niets te klagen!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vandaag hier gegeten samen met onze peuter van 2 jaar. We hadden een ah menu. Keurig ontvangst en aardige meiden in de bediening. Voorgerecht nachos waren echt heel erg veel. Wel erg lekker.
Als hoofdgerecht hadden we een burger. Deze was lekker maar wel erg groot.
Omdat we vol zaten gaf het personeel ons de cheesecake mee naar huis.
Prima gegeten voor weinig geld
Kavita M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben dit geboekt via AH-zegels. We werden netjes en vriendelijk ontvangen. We hebben heerlijk gegeten en ze hebben speciaal voor ons kip-burgers aangeboden en deze smaakte uitstekend! Wij komen zeker terug om een lekker hapje te eten. Top service en gastvrijheid.