Restaurant Kelly's

Mei Plein 5 6701 DW Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kelly's

Nieuw concept met groot succes

Op een wereldberoemd plein, in een van de oudste panden van Wageningen kun je je vingers aflikken bij Kelly’s. Misschien ken je dit restaurant nog van zijn heerlijke pannenkoeken en traditionele pizza’s, maar het roer is omgegooid en vanaf nu is dit ‘the place to be’ voor een sappig stuk vlees van de barbecue met uitsluitend verse ingrediënten en zelfgemaakte sauzen. Get ready en zet je tanden in een waanzinnige steak!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kelly's

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
7,2
nico B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
het was beter dan toen met de actie van de AH
nu echt lekker gegeten
GvHaren .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk kindermenu, de hamburgers in mini uitvoering. Aan de Mocktails (zonder alcohol) moeten ze meer aandacht besteden. Als ze een sapje niet hebben, kun je die niet vervangen door citroensap! Ik hoefde de Mocktail niet te betalen en kreeg er koffie voor in de plaats.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Geheel van interieur doet wat rommelig aan. Stoelzittingen te laag voor de tafel. Moet met kussens opgelost worden. Gaan toch nog een keer terug om a la carte te eten.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben hier gereserveerd met de AH restaurantbon. Voorgerecht hadden we de nacho's. Erg lekker en pittig. Daarna 2x de Kelly'sburger besteld. Hier hebben we ruim een uur op moeten wachten en toen we de burger kregen was hij lauw en taai. De cheesecake hebben we mee naar huis genomen. Deze was wel weer erg lekker.
mwbw .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gegeten met ah actie. Lekkere burgers en mals vlees. Leuk en smakelijk voorgerecht. Origineel geserveerd. Toetje mee naar huis... want we zaten vol. Personeel uitermate vriendelijk en gastvrij. Kinderen waren ook zeer enthousiast
andadupre .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening. Alles was smakelijk. Drie verschillende mensen kwamen vragen of het naar wens was!
Jantsje H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Texmex-restaurant, inrichting wisselend, voorin aan de bar leuke krukjes met zadels erop, achterin lange tafels met houten stoelen, hoge tafels met metalen stoelen en ronde tafels met wat luxere stoelen die ik dan zelf weer niet zo Texmex vond, al zaten ze heerlijk. Bijpassende countrymuziek. Drie sausflessen standaard op tafel, is dat wel hygiënisch? Tevens een minicactusje op tafel. De bediening was vriendelijk en attent. Frisdrank wordt in leuke potjes geserveerd. De nacho's waren een lekker voorgerecht, ook de verschillende hoofdgerechten zagen er goed uit en smaakten prima. Het was ruimschoots voldoende, zelfs zo veel dat we het toetje niet meer op konden. Gelukkig mochten we de cheesecake meenemen in een bakje, en ook dat was lekker (de volgende dag thuis). Al met al prima gegeten voor een goede prijs.
hschot .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, hoefden niet te wachten doordat we gereserveerd hadden, de bediening was vlot, smaak van de gerechten waren goed. De twee voorgerechten waren erg lekker. De hoofdgerechten waren simpel maar goed van smaak, vooral het vlees. Alleen de salade bij het hoofdgerecht proefde wat oud en niet vers gemaakt.
Persoonlijk vond ik de ruimte wat lawaaiig. De inrichting met poster ed is wel leuk,
Mariken B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De sfeer in het restaurant is prima en gezellig, de medewerkers doen zeer goed hun best om er een leuke avond van te maken, de nachos vooraf was wel lekker, maar de overige voorgerechten van het AH actie menu, en de hoofd gerechten waren niet lekker en en sommige gevallen ook koud, dat was dus een tegenvaller, maar nogmaals over het bedienend personeel niets te klagen!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vandaag hier gegeten samen met onze peuter van 2 jaar. We hadden een ah menu. Keurig ontvangst en aardige meiden in de bediening. Voorgerecht nachos waren echt heel erg veel. Wel erg lekker.
Als hoofdgerecht hadden we een burger. Deze was lekker maar wel erg groot.
Omdat we vol zaten gaf het personeel ons de cheesecake mee naar huis.
Prima gegeten voor weinig geld
Kavita M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben dit geboekt via AH-zegels. We werden netjes en vriendelijk ontvangen. We hebben heerlijk gegeten en ze hebben speciaal voor ons kip-burgers aangeboden en deze smaakte uitstekend! Wij komen zeker terug om een lekker hapje te eten. Top service en gastvrijheid.
g.smakman .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het was ooit een pannenkoekhuis daar lijkt het nu nog op, rond rennende kinderen, geen restaurant om rustig met zijn tweeen te eten.
ik had een hamburger die nergens naar smaakte, mijn vrouw had bij haar redelijk smakende vlees een paar oude boterhammen, de rest kwam uit grote emmers en blikken, wij gaan er niet meer heen.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
eten simpel maar goed. wel veeeel te veel, vooral het voorgerecht nachos kon door als hoofdgerecht. Pluspunt, we mochten dan wel het toetje meenemen.
service: personeel was vriendelijk maar wel jong en onervaren. Moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht ( lees dik uur voor een hamburger)
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Blij dat ik weer weg kon. Allereerst een rommelige entree. Als je de ingang binnenkomt vraag je je af of dat de achterdeur is. Er is een poging gedaan het gezellig in te richten, maar dat is niet zo goed gelukt, de ruimte is te open en het licht te fel. Het eten is erg middelmatig. De bediening heeft weinig bezieling.
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Leuke entourage en ze konden goed rekening houden met allergieën. Je kunt goed in de buurt parkeren. De presentatie van de gerechten is ook origineel. De wijn was van iets mindere kwaliteit.
Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hadden de crispy chicken bites, pulled pork en de burger. Het was allemaal heerlijk, vooral de burger, en voordelig geprijst. Vriendelijk personeel. Ik schrijf nooit recensies, maar dit hadden ze verdiend.
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Erg vriendelijke bediening, maar verder geen reden om terug te komen. Gegeten met de AH actie, simpel en eenvoudig. Zowel het eten als de inrichting. Een aantal leuke dingen in het interieur, maar niet goed doorgevoerd. De gerechten leken qua niveau door een gemiddelde student te zijn gemaakt. Cheesecake was wel erg lekker!
Dilara I.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ik heb hier echt een slechte ervaring gehad. De serveersters deden hun best maar hadden geen idee hoe ze hun werk moesten doen. Ons eerste drankje werd al meteen omgegooid over de tafel.
Toen kregen we de nachos: niet knapperig, heel weinig gehakt en veel te veel voor het voorgerecht. We vroegen of het mocht blijven staan als ons hoofdgerecht kwam, maar vervolgens werd het alsnog meegenomen.
Maar de pulled pork sloeg alles; kurkdroog met een klein drupje bbq saus. Geen smaak. Ik heb het teruggestuurd want het was echt vies.
De kok stond er op om iets anders te maken nadat ik meerdere malen had gezegd dat ik niks anders hoefde. Uit beleefdheid toch maar ja gezegd, maar de brisket die hij bracht was wel een stuk lekkerder. Het menu kostte 22,50 maar dat had ik er echt nooit voor over gehad.
Tijdens het afrekenen had de serveerster nog het lef om te vragen of we fooi wilden bijpinnen. Ik kom hier niet meer terug!
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
wij hadden opgegeven dat er allergieën waren normaal wordt daar nogmaals na gevraagd ze hebben niets gevraagd met gevolg dat de gene die allergie voor ui was ui op haar bord kreeg. Dit was jammer ook bleek dat er geen patat bij de gerechten zaten dit stond niet op de kaart dus besteld. Het vlees was zelfs voor ons ( terwijl wij kleine eters zijn ) en het vlees was lauw waarschijnlijk hoort dat maar dat wisten we niet. Ze waren wel makkelijk met aanpassen van dingen. Veder was het erg gezellig en jah je kreeg je eten op een dienblad en drinken uit een potje maar dat is hun thema. Dit is wel te overkomen zou ik nogmaals gaan jawel maar alleen met korting
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voorgerecht kipstukjes was lekker. Hoofdgerecht kellys burger zat geen smaak aan en was nog erg rood van binnen. Nagerecht cheesecake was niet lekker. Niet voor herhaling vatbaar voor ons. En je zit veel te dicht op elkaar met de tafeltjes.