Restaurant Kelly's

Mei Plein 5 6701 DW Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kelly's

Nieuw concept met groot succes

Op een wereldberoemd plein, in een van de oudste panden van Wageningen kun je je vingers aflikken bij Kelly’s. Misschien ken je dit restaurant nog van zijn heerlijke pannenkoeken en traditionele pizza’s, maar het roer is omgegooid en vanaf nu is dit ‘the place to be’ voor een sappig stuk vlees van de barbecue met uitsluitend verse ingrediënten en zelfgemaakte sauzen. Get ready en zet je tanden in een waanzinnige steak!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kelly's

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Elvira S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
we waren met AH actie. Ik vond de porties wat aan krappe kant maar de kwaliteit was prima!

Mijn tip zou zijn om iets meer te vragen en dan de porties wat te vergroten. Dan zou het perfect geweest zijn
Reinalda K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben na een vermoeiende dagje Amsterdam heel lekker en echt op ons gemak gegeten bij Kelly's.
Ruime zitplaatsen. Smakelijk en passend ingericht. Vriendelijk personeel. Goede uitleg bij de gerechten. Goed bereid vlees. Aanrader!
a.van.hulst .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Studentikoze eetgelegenheid. Waren niet veel gasten, aardige bediening maar had allemaal wat sneller gekund. Geen verrassingen op ons bord. Als je houdt van bier uit een jampot drinken dan is het er niet onaardig.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gezellig op het rustig terras gegeten. Het was de eerste keer bij Kelly's te eten en het is prima bevallen, voor herhaling en aanbeveling voor anderen.
Wouter F.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
No-nonsense restaurant met goed eten en een leuke sfeer. Daarnaast ook nog eens erg gunstig geprijsd. Zeker de moeite waar om te gaan eten!
Mombarg .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hadden als voorgerecht per 2 personen nacho's, was heel groot bord met tortilla chips, beetje vlees en kaas. Weinig smaakvol. En veel te veel. Geserveerd op een blik voor 2 personen, wat op zich grappig was.
Het hoofdgerecht was weinig smaakvol vlees, met heel erg klein bakje koolsalade en klein beetje bruine bonensalade en een sneetje wit brood. Liever wat minder vlees met patat en lekkere salade.
Toetje was eenvoudig, maar oke.
Bediening erg vriendelijk.
mthjg .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vriendelijke bediening en ontvangst, heerlijk eten. ruime portie. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Gezellige ambiance, prima sfeer, net even anders.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Niet verrassend maar gewoon erg lekker. En meer dan voldoende. Erg attent personeel en een sfeervolle inrichting.
Gewoon no-nonsens eten met een hele goede prijs kwaliteit verhouding.
junot F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker eten.
Lotteke D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Erg spijtig voor het aardige ( jonge) personeel maar wij zijn niet tevreden over het geserveerde eten. We hadden beperkte keuze vanwege de AH-actie. Ik had als hoofdgerecht Enchiladas met Beef chili. Ik had alles verwacht maar geen GEHAKT! Ik heb dit nog nooit meegemaakt dat er gehakt werd geserveerd in een restaurant.
Drinken uit jamglazen kan dan bij de sfeer passen, maar een biertje uit een jamglas, nee daar hoort echt een fatsoenlijk glas omheen.
Ook het toetje uit een jamglas was een beetje jammer. Er zaten een paar stukken harde peer in, die alle kanten opvloog als je een stukje wilde afbreken met je lepeltje en een klein bolletje ijs.
Kortom: Erg eenvoudig eten in ruime porties. Dit kunnen we thuis ook klaarmaken met een pakje Wereldgerechten.
cabijkerk .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
bediening was prima, het eten wat we er van verwacht hadden, het weer was perfect, dus konden we in de tuin zitten, die zeer aangenaam was.
suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
het eten was heel goed alleen de desserts zaten in jam glazen en dat was niet fijn tip doe het op een gewoon bord en drinken in een gewoon glas
annie L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Wij hebben er al een paar keer gegeten met de AH restaurantactie en elke keer genoten van het lekker eten en de gezellige sfeer. Ook het personeel is erg vriendelijk. Aanrader!
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Eten was prima en in combinatie met AH restaurantactie zeer goedkoop. Combo plate ia aanrader. De hoeveelheid echter aan de weinige kant. Twee halve sneetjes brood bij het vlees en de groente is voor twee personen wel heel mager, wat rijst of een tortilla erbij was beter geweest. Toetje zeer ruim en eigenlijk te groot. Was erg rustig en al het personeel is wel 5x komen vragen of alles naar wens was; dat mag wel iets minder. Al met al een aanrader om een keer te gaan eten.
Wilfried-Spekreyse .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gegeten via de AH actie. Vorig jaar kon je nog uit de hele kaart kiezen, nu uit 3 gerechten per gang. Voorgerecht was lekker, hoofdgerechten en nagerechten matig. Bediening hield ook niet over, erg onervaren. Bij de tafel naast ons ging er een glas drinken over het gerecht en de grond. Dat bleef een tijd liggen.
Ageeth K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Portie's hadden zelfs wel wat kleiner gekund.
Voor kleine eters is 2 zelfs voor 4 personen. Het eten smaakte voortreffelijk.
Marjolein O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gegeten via de AH actie. Het was op vrijdagavond niet druk. De inrichting is oké. We aten via AH het driegangenmenu. De staeter was nacho's. Heerlijk, aanrader! Mijn hoofdgerecht was prima, maar de pulled pork van mijn partner viel tegen. Drooggebakken vlees en geserveerd met 2 puntjes witbrood. De bediening kwam vaak vragen of alles naar wens was en de drankjes kwamen snel. Toetje: brownie met ijs. De brownie was niet echt bijzonder, maar we zaten ook al behoorlijk vol. 33 euro afgerekend met zn 2tjes en een prima avond gehad.
Natasja G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Hier gegeten met de AH actie, voor 22,50€ een drie gangen diner voor twee. Het vlees was erg droog, zout en met veel vet. Had uit andere recensies meer verwacht maar voor die prijs zullen we het op "precies goed" houden. Bediening was aan de langzame kant terwijl het restaurant aardig leeg was. Enkele fijne stoelen ter beschikking, jammer genoeg moesten wij een andere plek zoeken omdat andere gasten buiten op het terras wouden roken (5 graden buiten) en die fijne plekken op de tocht stonden. Erg jammer dat zij niet voor het restaurant konden roken, waar ook stoelen stonden...
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Bedorven cocktails gekregen, slechte service. Na aangegeven te hebben ontevreden te zijn werd er niets met de klacht gedaan. Nooit meer Kelly's voor ons.