Restaurant Kelly's

Mei Plein 5 6701 DW Wageningen Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Kelly's

Nieuw concept met groot succes

Op een wereldberoemd plein, in een van de oudste panden van Wageningen kun je je vingers aflikken bij Kelly’s. Misschien ken je dit restaurant nog van zijn heerlijke pannenkoeken en traditionele pizza’s, maar het roer is omgegooid en vanaf nu is dit ‘the place to be’ voor een sappig stuk vlees van de barbecue met uitsluitend verse ingrediënten en zelfgemaakte sauzen. Get ready en zet je tanden in een waanzinnige steak!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kelly's

7,2
Voordelig
Dilara I.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ik heb hier echt een slechte ervaring gehad. De serveersters deden hun best maar hadden geen idee hoe ze hun werk moesten doen. Ons eerste drankje werd al meteen omgegooid over de tafel.
Toen kregen we de nachos: niet knapperig, heel weinig gehakt en veel te veel voor het voorgerecht. We vroegen of het mocht blijven staan als ons hoofdgerecht kwam, maar vervolgens werd het alsnog meegenomen.
Maar de pulled pork sloeg alles; kurkdroog met een klein drupje bbq saus. Geen smaak. Ik heb het teruggestuurd want het was echt vies.
De kok stond er op om iets anders te maken nadat ik meerdere malen had gezegd dat ik niks anders hoefde. Uit beleefdheid toch maar ja gezegd, maar de brisket die hij bracht was wel een stuk lekkerder. Het menu kostte 22,50 maar dat had ik er echt nooit voor over gehad.
Tijdens het afrekenen had de serveerster nog het lef om te vragen of we fooi wilden bijpinnen. Ik kom hier niet meer terug!
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
wij hadden opgegeven dat er allergieën waren normaal wordt daar nogmaals na gevraagd ze hebben niets gevraagd met gevolg dat de gene die allergie voor ui was ui op haar bord kreeg. Dit was jammer ook bleek dat er geen patat bij de gerechten zaten dit stond niet op de kaart dus besteld. Het vlees was zelfs voor ons ( terwijl wij kleine eters zijn ) en het vlees was lauw waarschijnlijk hoort dat maar dat wisten we niet. Ze waren wel makkelijk met aanpassen van dingen. Veder was het erg gezellig en jah je kreeg je eten op een dienblad en drinken uit een potje maar dat is hun thema. Dit is wel te overkomen zou ik nogmaals gaan jawel maar alleen met korting
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voorgerecht kipstukjes was lekker. Hoofdgerecht kellys burger zat geen smaak aan en was nog erg rood van binnen. Nagerecht cheesecake was niet lekker. Niet voor herhaling vatbaar voor ons. En je zit veel te dicht op elkaar met de tafeltjes.
Colinda U.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hoofdgerecht was redelijk, nacho's als voorgerecht waren muf en een hele rare smaak, wijn idem dito. Er is gekozen voor zeer jonge serveersters die werkelijk kei hard werken maar geen idee hebben hoe ze service gericht dienen te werken. Het was 1 grote zaal waardoor je het gevoel had om op een trouwfeest te zitten met mensen die je allemaal niet kent, zelfs het bruidspaar niet;-) niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft! Toch succes met het format...!
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Als je hier wil komen eten met kinderen en je hebt er niets op tegen dat je eten ontzettend vettig is, is het een prima plek. Ik zou het stellen die een gezellige, lekkere avond willen hebben echt afraden.
Berta M.
Virginia S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig restaurantje, heel aardig personeel. Eten was lekker en origineel geserveerd! Inrichting was mooi en huiselijk. We hebben genoten.
Geraoppelaar .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
echt een aanrader! goed eten voor weinig geld. Zeer goede service, en vriendelijk personeel. Ik zou het iedereen aanraden.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heldere kaart met duidelijke keuzes, goede prijzen en lekker. Ongedwongen sfeer, goede bediening, vriendelijk en klantgericht. Comfort food - heerlijk om fijn onderuit in een leunstoel je thuis te voelen. Kleine vergissing bij het toetje werd onder excuus onmiddelijk hersteld met een extra koffie van het huis. Gewoon hierlangs als je trek hebt en wat warmte wilt op koude avonden.
FrankaF .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Voor vegetariërs is daarmee het aanbod wat beperkt en lijkt het aanbod nogal op elkaar (twee keer bean chili) Maar gelukkig waren we met zijn 5en en kon één van ons van de kaart kiezen. De chips die je bij binnenkomst krijgt mogen ze van mij weg laten of vervangen door tortilla chips met een beetje salsa of guacamole. Dat past beter bij het concept en de chips waren niet echt lekker. Het voorgerecht was in verhouding met het hoofdgerecht erg groot. Wel een leuke manier van presenteren en het werd erg snel geserveerd, de smaak was ook top! De cocktails zijn erg goed, ook leuk geserveerd in een soort jampot (dat geldt voor bijna al het drinken trouwens). Al met al hebben we een goede avond gehad en zouden we zeker nog een keer terug komen.
Mark Monica B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten, goed keuze menu. Vriendelijk personeel. Zeker aan te raden hier een hapje te eten. Uitermate geschikt voor jong-volwassenen. Voor romantisch etentje is het niet geschikt.
Gonnie K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijk (en zeer jong!) personeel. AH-actie dus beperkte keuze. Voorgerecht soort kipnuggets: prima. Hoofdgerecht burger met zeer weinig groente en klein bakje friet: aardig. Nagerecht fruitsalade met ijs: teleurstellend. Bakje was gevuld met alleen maar stukjes appel met schil en daar bovenop een bolletje ijs. Advies: noem het geen fruitsalade want dan verwacht je dat ook! Aardige gelegenheid voor als je voor een redelijk bedrag snel wilt eten. We hebben de kaart niet gezien omdat het AH-actie menu een beperkte kaart opleverde (hooen wij).
De mensen die er werken doen hun best en zijn aardig.
Kirsten L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met ah bonnen gegeten. Vlees was koud en rundvlees met vetrillen. Hamburger was goed. Vlees en bonen waren smaakloos. Lang moeten wachten. Gaan we zeker nooit meer heen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
het afgelopen jaar regelmatig gegeten bij kelly's, en iedere keer na tevredenheid. we waren er nu een paar maanden niet geweest, en warn aangenaam verrast door een paar kleine veranderingen, verbeteringen!
de kaart in een andere vorm, wat andere gerechten, maar nog steeds erg lekker! we waren weer erg tevreden!
FamVersteeg .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Leuk avondje uit. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Bediening soms wat traag/ slordig. (Geen bestek, 1ipv 2 drankjes, maar werd prima gecorrigeerd)
JW76 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Via de Albert Heijn restaurantactie hier gereserveerd. We werden vriendelijk ontvangen. Restaurant ziet er netjes uit, maar oogt wel wat massaal door de lange tafels die ook aanwezig zijn. Het eten was redelijk, wij vonden het vrij vet. Bediening is attent.
WF E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een vreemde ervaring bij Kelly's. Het begon al met de menukaart, die geen menukaart was. Het bleek de AH kortingskaart te zijn, maar uiteindelijk kregen we de gewone kaart maar wel met de opmerking dat we dan geen korting kregen. Bier geserveerd in een jampotje? Vervolgens begon een groep van 25 man te zingen alsof ze in een afgehuurde zaal op een receptie zaten. Twee zelfbedachte A4 lang en nee ik had geen zin om mee te klappen zoals een van de dames ons probeerde aan te sporen. De coleslaw was geen coleslaw maar kwam uit een zak groentemix (van de AH?) en was ook niet aangemaakt. De patat was donkerbruin en droog verbrand want twee keer gebakken. Alles een ramp? Nee het vlees was lekker en de Bourbon bij de koffie was minimaal een dubbele portie. Dat laatste waarschijnlijk uit onervarenheid van de bediening, vriendelijke jonge meiden. En mijn koffie heb ik toch liever niet in een glas van de Blokker.
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het eten was van een goede kwaliteit. Verder was de prijs voordelig.
Afsluitend wil ik aangeven dat de service vergelijkbaar was met die van sterrenrestaurants.

Al met al een prima eetgelegenheid!
Ammiecielie .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met kleine kinderen (1,3 en 6 jaar) uit eten gaan is toch altijd weer een uitdaging. Ter ere van grootvaders verjaardag voor Kelly's gekozen. Vroeg 17 uur. Wij waren de potloden vergeten. Gelukkig had Kelly's wat stompjes staan. Het restaurant is niet echt ingesteld op deze leeftijdscategorie qua ruimte en vermaak.
Het eten was goed genoeg. Voorgerecht nacho's en kip nuggets. Nacho's zaten erg vast op de ijzeren blik (leuke presentatie), lekkere sausjes en heerlijke malse kipstukjes. Hoofdgerecht pulled pork (lekker), miste toch de frietjes hierbij, hamburger voor de kinderen op kinderformaat (prima). Dessert: ijs met fruit of cheesecake (lekker). Het rumoerige zat hem, na onze kinderen, vooral in de harde muziek. Voor nu niet erg, het overstemde ons kindergeluk redelijk. De meiden van Kelly's zijn service gericht, niet chagrijnig en dat is zooo verfrissend. Er werd gezongen voor de jarige en dat vond onze 72 jarige toch wel stiekem heel erg leuk.
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker gegeten met drie vriendinnen. Voorgerecht hebben we met zijn vieren gedeeld. Dat was een erg goed idee, twee van elk. Erg lekker! Hoofdgerecht was iets van een burger. Vond ik minder, beetje flauw ook. Bijgerechten waren simpel. Dessert mocht mee naar huis in een papieren zak. Maar wij genoten van de cheesecake met lekkere koffie. Bediening was super, chipjes heerlijk. Prima avondje zo!