Restaurant Kelly's

Mei Plein 5 6701 DW Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kelly's

Nieuw concept met groot succes

Op een wereldberoemd plein, in een van de oudste panden van Wageningen kun je je vingers aflikken bij Kelly’s. Misschien ken je dit restaurant nog van zijn heerlijke pannenkoeken en traditionele pizza’s, maar het roer is omgegooid en vanaf nu is dit ‘the place to be’ voor een sappig stuk vlees van de barbecue met uitsluitend verse ingrediënten en zelfgemaakte sauzen. Get ready en zet je tanden in een waanzinnige steak!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kelly's

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
7,1
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vandaag hier gegeten samen met onze peuter van 2 jaar. We hadden een ah menu. Keurig ontvangst en aardige meiden in de bediening. Voorgerecht nachos waren echt heel erg veel. Wel erg lekker.
Als hoofdgerecht hadden we een burger. Deze was lekker maar wel erg groot.
Omdat we vol zaten gaf het personeel ons de cheesecake mee naar huis.
Prima gegeten voor weinig geld
Kavita M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben dit geboekt via AH-zegels. We werden netjes en vriendelijk ontvangen. We hebben heerlijk gegeten en ze hebben speciaal voor ons kip-burgers aangeboden en deze smaakte uitstekend! Wij komen zeker terug om een lekker hapje te eten. Top service en gastvrijheid.
g.smakman .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het was ooit een pannenkoekhuis daar lijkt het nu nog op, rond rennende kinderen, geen restaurant om rustig met zijn tweeen te eten.
ik had een hamburger die nergens naar smaakte, mijn vrouw had bij haar redelijk smakende vlees een paar oude boterhammen, de rest kwam uit grote emmers en blikken, wij gaan er niet meer heen.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
eten simpel maar goed. wel veeeel te veel, vooral het voorgerecht nachos kon door als hoofdgerecht. Pluspunt, we mochten dan wel het toetje meenemen.
service: personeel was vriendelijk maar wel jong en onervaren. Moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht ( lees dik uur voor een hamburger)
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Blij dat ik weer weg kon. Allereerst een rommelige entree. Als je de ingang binnenkomt vraag je je af of dat de achterdeur is. Er is een poging gedaan het gezellig in te richten, maar dat is niet zo goed gelukt, de ruimte is te open en het licht te fel. Het eten is erg middelmatig. De bediening heeft weinig bezieling.
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Leuke entourage en ze konden goed rekening houden met allergieën. Je kunt goed in de buurt parkeren. De presentatie van de gerechten is ook origineel. De wijn was van iets mindere kwaliteit.
Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hadden de crispy chicken bites, pulled pork en de burger. Het was allemaal heerlijk, vooral de burger, en voordelig geprijst. Vriendelijk personeel. Ik schrijf nooit recensies, maar dit hadden ze verdiend.
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Erg vriendelijke bediening, maar verder geen reden om terug te komen. Gegeten met de AH actie, simpel en eenvoudig. Zowel het eten als de inrichting. Een aantal leuke dingen in het interieur, maar niet goed doorgevoerd. De gerechten leken qua niveau door een gemiddelde student te zijn gemaakt. Cheesecake was wel erg lekker!
Dilara I.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ik heb hier echt een slechte ervaring gehad. De serveersters deden hun best maar hadden geen idee hoe ze hun werk moesten doen. Ons eerste drankje werd al meteen omgegooid over de tafel.
Toen kregen we de nachos: niet knapperig, heel weinig gehakt en veel te veel voor het voorgerecht. We vroegen of het mocht blijven staan als ons hoofdgerecht kwam, maar vervolgens werd het alsnog meegenomen.
Maar de pulled pork sloeg alles; kurkdroog met een klein drupje bbq saus. Geen smaak. Ik heb het teruggestuurd want het was echt vies.
De kok stond er op om iets anders te maken nadat ik meerdere malen had gezegd dat ik niks anders hoefde. Uit beleefdheid toch maar ja gezegd, maar de brisket die hij bracht was wel een stuk lekkerder. Het menu kostte 22,50 maar dat had ik er echt nooit voor over gehad.
Tijdens het afrekenen had de serveerster nog het lef om te vragen of we fooi wilden bijpinnen. Ik kom hier niet meer terug!
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
wij hadden opgegeven dat er allergieën waren normaal wordt daar nogmaals na gevraagd ze hebben niets gevraagd met gevolg dat de gene die allergie voor ui was ui op haar bord kreeg. Dit was jammer ook bleek dat er geen patat bij de gerechten zaten dit stond niet op de kaart dus besteld. Het vlees was zelfs voor ons ( terwijl wij kleine eters zijn ) en het vlees was lauw waarschijnlijk hoort dat maar dat wisten we niet. Ze waren wel makkelijk met aanpassen van dingen. Veder was het erg gezellig en jah je kreeg je eten op een dienblad en drinken uit een potje maar dat is hun thema. Dit is wel te overkomen zou ik nogmaals gaan jawel maar alleen met korting
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voorgerecht kipstukjes was lekker. Hoofdgerecht kellys burger zat geen smaak aan en was nog erg rood van binnen. Nagerecht cheesecake was niet lekker. Niet voor herhaling vatbaar voor ons. En je zit veel te dicht op elkaar met de tafeltjes.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Als je hier wil komen eten met kinderen en je hebt er niets op tegen dat je eten ontzettend vettig is, is het een prima plek. Ik zou het stellen die een gezellige, lekkere avond willen hebben echt afraden.
Colinda U.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hoofdgerecht was redelijk, nacho's als voorgerecht waren muf en een hele rare smaak, wijn idem dito. Er is gekozen voor zeer jonge serveersters die werkelijk kei hard werken maar geen idee hebben hoe ze service gericht dienen te werken. Het was 1 grote zaal waardoor je het gevoel had om op een trouwfeest te zitten met mensen die je allemaal niet kent, zelfs het bruidspaar niet;-) niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft! Toch succes met het format...!
Berta M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer slecht, vies eten , nooit meer
Zonde van het geld
Geen aanrader
Denk je een leuke avond te hebben, krijg je vetranden aan je vlees. Toetje smaakt naar boter en daar krijg je een grote lepel bij. Jampotjes waar je uit moet drinken. Veel herrie.
Virginia S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig restaurantje, heel aardig personeel. Eten was lekker en origineel geserveerd! Inrichting was mooi en huiselijk. We hebben genoten.
geraoppelaar .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
echt een aanrader! goed eten voor weinig geld. Zeer goede service, en vriendelijk personeel. Ik zou het iedereen aanraden.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heldere kaart met duidelijke keuzes, goede prijzen en lekker. Ongedwongen sfeer, goede bediening, vriendelijk en klantgericht. Comfort food - heerlijk om fijn onderuit in een leunstoel je thuis te voelen. Kleine vergissing bij het toetje werd onder excuus onmiddelijk hersteld met een extra koffie van het huis. Gewoon hierlangs als je trek hebt en wat warmte wilt op koude avonden.
FrankaF .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Voor vegetariërs is daarmee het aanbod wat beperkt en lijkt het aanbod nogal op elkaar (twee keer bean chili) Maar gelukkig waren we met zijn 5en en kon één van ons van de kaart kiezen. De chips die je bij binnenkomst krijgt mogen ze van mij weg laten of vervangen door tortilla chips met een beetje salsa of guacamole. Dat past beter bij het concept en de chips waren niet echt lekker. Het voorgerecht was in verhouding met het hoofdgerecht erg groot. Wel een leuke manier van presenteren en het werd erg snel geserveerd, de smaak was ook top! De cocktails zijn erg goed, ook leuk geserveerd in een soort jampot (dat geldt voor bijna al het drinken trouwens). Al met al hebben we een goede avond gehad en zouden we zeker nog een keer terug komen.
Mark Monica B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten, goed keuze menu. Vriendelijk personeel. Zeker aan te raden hier een hapje te eten. Uitermate geschikt voor jong-volwassenen. Voor romantisch etentje is het niet geschikt.
Gonnie K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijk (en zeer jong!) personeel. AH-actie dus beperkte keuze. Voorgerecht soort kipnuggets: prima. Hoofdgerecht burger met zeer weinig groente en klein bakje friet: aardig. Nagerecht fruitsalade met ijs: teleurstellend. Bakje was gevuld met alleen maar stukjes appel met schil en daar bovenop een bolletje ijs. Advies: noem het geen fruitsalade want dan verwacht je dat ook! Aardige gelegenheid voor als je voor een redelijk bedrag snel wilt eten. We hebben de kaart niet gezien omdat het AH-actie menu een beperkte kaart opleverde (hooen wij).
De mensen die er werken doen hun best en zijn aardig.