Restaurant Kasteel Baexem

Kasteelweg 7a 6095 ND Baexem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Kasteel Baexem

Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Onlangs tweemaal bij kasteel Baexem gegeten, en tot mijn spijt, vooral wegens het mooie plekje, de gezellige inrichting en het sympathieke personeel, vond ik het eten tegenvallen. Misschien moet ik wel vermelden dat we met een grote groep aten, dus misschien kan het daar aan liggen dat de gerechten lauw waren (makreel, schol), smaak misten (voorgerecht met roodlof, venkel en ricotta) of wel wat karig aandeden (tournedos van degene naast mij). Al met al was ik niet echt onder de indruk. Aangezien ik geen prijzen gezien had, vermoedde ik dat ik misschien teveel verwachtingen had gehad van iets dat scherp geprijsd was, maar na een kleine check op de website, was ook dat niet het geval. Jammer, en verrassend na de goede recensies.
Annevo .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
ons aangeraden door een vriend; bijzondere plek! voor dat we gingen eten hebben we door de wonderschone tuin achter het kasteel gewandeld.. we komen terug in de lente om deze in bloei te zien. Sympathieke bediening, ongedwongen sfeer.
Heerlijk gegeten, pure smaken, heerlijke wijnen! Mooie eenvoud in de inrichting.
dank je wel hans voor de tip!
Martineninge .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Gisteren fantastisch en puur gegeten in het restaurant en daarna sereen overnacht in de B&B.
Prachtig opgemaakte borden met EERLIJK eten, veelal uit eigen tuin. Deskundig bereid; zelden zo krokant van buiten en mals van binnen een eendenborst geserveerd gekregen. Ook de wijn was heerlijk. Puur, fris en eerlijk zijn voor ons de kernwoorden. Zo ook het personeel en de eigenaren. Veel bezieling en dat proef je! We hebben genoten. Dank.
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Eind september twee maal bij Kasteel Baexem gegeten. Een waar genot, in een fraaie, rustige omgeving met volop ruimte in zowel restaurant als brasserie (voor een Amsterdammer een ongekende luxe); een uitgekiende menukaart en een bediening die niets te wensen overlaat. Zelfs de kok komt af en toe vriendelijk informeren of e.e.a. naar wens is. zonder enige reserve: een perfect restaurant.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Wij aten met 3 man. Vandaag een nieuwe kaart. Het eten was prima, ook mooi opgemaakte borden. Groente uit eigen tuin, zo ook een prachtig eetbare bloem bij het voorgerecht. Helaas bevatte die van mij luizen. Bediening vond het vervelend, maar compenseerde op geen enkele wijze. Wij zijn redelijk begripvol, maar de bediening was zwaar onder de maat. Een medewerker die niets wist en zich er ook njet in verdiepte. Kaart niet kende, niet wist wat je waarbij kunt drinken. Bij de kaasplank geen advies, zelf doorvragen hielp nauwelijks. Een domper op de verder prima kwaliteit van het eten. Dit moet echt anders.
Ingeenjoost .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
In een hele mooie omgeving, met huiselijke sfeer heerlijk genoten van de creaties uit de keuken. Erg leuke menu's en zeer scherp geprijsd. Vriendelijke bediening die niet altijd helemaal op de hoogte was van wat de keuken serveert, puntje van aandacht. Heerlijke combinaties van smaken op je bord, een aanrader in het mooie Limburgse landschap. Loont om voor om te rijden!
Theovo .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Ons koor met partners heeft verschillende menu's gegeten. Het eten was perfect (ook volgens de collega's in de groep), de bediening verdient het predicaat super!!!!!.
Wij zullen hier beslist terug komen
HEeLEkkeretEN .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
we kenden het restaurant al een tijdje, maart toen we begin van het jaar wilden reserveren bleek het gesloten. een nieuw team ging er komen en het hele restaurant ging op de schop. nieuwsgierig zijn we vorige maand gaan eten.
het nieuwe team bestaat uit de voormalige chef van het Gasthoes te Neer (nu gesloten) en haar nieuwe brigade. voor staan onder andere René (ook van het Gasthoes) en Evert Jaap, die ervaring heeft opgedaan in Amsterdam en Italië
het menu is samengesteld met ingrediënten uit de regio, passend bij de tijd van het jaar en uiteraard vooral biologisch. asperges, ham, alles is om de hoek te krijgen. als tussendoortje kregen we nog een Italiaans hapje van de Italiaanse kok, die ook in de keuken bleek te staan. alles mooi van smaak en licht.
de ambiance is prachtig, smaakvol, en de bediening vlot en correct, met een kwinkslag.
en laat er nou ook nog een prima wijnkaart zijn. èn een bed & breakfast naast de deur.

een aanrader!!