Restaurant Karakter

Van Vollenhovenstraat 15 unit 24 3016 Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Restaurant Karakter

Koken met passie voor pure producten

Karakteristiek Rotterdams, zo kun je de plek waar Restaurant Karakter gevestigd is noemen. Het Westelijk Handelsterrein bruist! Karakteristiek is ook de manier waarop ze hier koken: met vakkundigheid, creativiteit en een passie voor verse, eerlijke producten. Een feest voor de zintuigen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Karakter

Tramlijnen 7, 8 en 20 (halte Westplein/Vasteland), Tramlijnen 23 en 25 (halte Leuvehaven), Metro Erasmuslijn (halte Leuvehaven)

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 18:00

Sarena V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
aregeer .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Ook dit keer HEERLIJK gegeten! Het is te merken en proeven dat de kok met passie het eten bereidt. Wederom mijn complimenten voor de overheerlijke glutenvrije appelkruimeltaartje als dessert! De service en bediening was ook erg goed. Hele vriendelijke ober. Bedankt voor een gezellig avondje op mijn verjaardag!!!!
Roy W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Ik heb hier afgelopen vrijdagavond met mijn vriendni gegeten.
De reservering was op dezelfde dag gemaakt en ondanks de vaste menu's had ik als opmerking gegeven dat mijn vriendin geen vlees eet.
Hier was rekening mee gehouden en ze kreeg visgerechten waar ik vlees kreeg, perfect geregeld!
Ook de bediening,sfeer,tijd tussen gerechten,wijnen,likeuren waren goed.

Kortom een aanrader!
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het was weer een hele fijne avond bij Karakter. Culinair genieten, met persoonlijke aandacht, heerlijke wijnen en een relaxte sfeer!
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Voor de derde keer fantastisch gegeten.

De coquille met verschillende bereidingen van maïs was de topper van de avond!
Sara R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Het eten was bij alle gangen heerlijk! Goede combinatie van smaken. Prijs kwaliteit ook heel goed.
Anton H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Een verrassingsmenu is toch altijd even afwachten, maar wel heel fijn als ieder gericht dan ook verassend lekker kan zijn. Top! Vlotte bevlogen service met aandacht voor detail. Bedankt!
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten. Smaaksensatie en mooie presentatie ook op de borden Voor herhaling vatbaar :)
saskia D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gekozen voor driegangen verassingsmenu. Elke gang een lust voor het oog en heerlijk van smaak. Mooie bijpassende wijnen. Alles gebracht met een fijne toelichting door de erg vriendelijke bediening. Een aanrader!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Erg lekker gegeten, we hebben ons echt laten verrassen! Heerlijk.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Met een gezelschap gegeten op de eerste "zomerdag"van dit jaar. Wat is het Westelijk Handelsterrein toch een heerlijke en gezellige locatie. We genoten van het vijf gangen menu, waarvan een van de tussengerechten o.a. bestond uit een kleine kaasfondue met een sierlijk opgemaakte plank met garnituren. Gastheer en -dame als vanouds. Aanrader!!
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heel gezellig locatie in oud pakhuis. Heerlijk eten, alles vers en zeer goed van smaak! Leuke bediening met mooie verhalen!
aschelina01 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Leuk restaurant, eten is goed, gerechten ziet er mooi uit maar niet direct verrassend. De bediening was correct maar enigszins afstandelijk. Er kan zeker meer uit te halen zijn. Het concept is goed maar mist...een eigen karakter. We misten de passie die wel van de site en foto’s af spat.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Bediening onervaren, vroeg geen hulp aan collega.
Hoofdgerecht bij 3 gangen was vlees, vis kon niet, maar bij andere tafel met meer gangen was genoeg vis. Wat met flexibiliteit aub.
Aline S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Heerlijk goed en gezellig gegeten hier! Een aanrader.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Twee van ons hadden eerder (1,5 uur) afgesproken dan het oorspronkelijke tijdstip van de reservering (18:30 uur). De ontvangst had vriendelijker gemogen: "weet u wel dat het restaurant pas om 18:00 uur opengaat?". Gelukkig was dat het enige minpunt van de avond, want voor de rest was álles prima. Ik kom er zeker nog snel een keer terug om te ervaren of de feedback kan worden verbeterd!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
We waren samen op dinsdagavond. Het was niet druk en kregen voldoende aandacht van de bediening. We hebben gekozen voor het 3-gangen diner en dat was qua smaak geweldig. Het voorgerecht was gemarineerde rauwe makreel en smaakte heel goed. Het werd begeleidt door diverse kleine toevoegingen op een dwarsplankje op het bord. Allemaal erg klein maar wél zeer smaakvol. Het stukje Wellington/stoofvlees in het hoofdgerecht kwam daar nog iets bovenuit. Het nagerecht bestond uit een aantal hele kleine gerechtjes, geserveerd in rechte lijn op een bordje, eveneens zeer goed van smaak. De geserveerde shiraz was capabel genoeg om alle gangen te begeleiden en met een prima expresso sloten we deze (erg rustige) avond af.
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, prima service en ontzettend vriendelijk personeel
Marlies N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Erg lekker gegeten. Verrassende groenten, originele tussengerechtjes en heerlijke vlees- en visgerechten. Vond de bediening wat stijfjes.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
De prachtig gefotografeerde gerechten op de site zorgden voor hoge verwachtingen. Eten was oke maar viel hierdoor toch wat tegen.