Restaurant Karakter

Stationsplein 10 6811 KG Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Karakter

Vers, verrukkelijk, vriendelijk

Dit restaurant heeft sfeer, dat merk je meteen. De ideale plek om een avond bij te kletsen met vrienden. De internationale kaart biedt voor elke eter heerlijke gerechten, of je nou van vis, vega of vlees houdt. Van het begin tot en met de afsluiting genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Karakter

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

Rob S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Net gegeten en uitstekend bevallen. Voor herhaling vatbaar! Erwtensoep gehad en heerlijke Oostenrijkse schnitzel. Als toetje koffie met huisgemaakte friandises.
Complimenten!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten!
E. K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten, kleinschalig & huiselijke sfeer, vriendelijke bediening. Kortom: om weer terug te gaan! We zijn benieuwd naar het lentemenu!
Pukkie1 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We hebben een prima avond gehad met lekker eten en drinken.
Het restaurant is uitstekend bereikbaar met openbaar vervoer.
Sahar M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Super goede sfeer, heel gemoedelijk en erg dichtbij het centraal station. Bovendien was het eten heerlijk! Echt een aanrader, zowel voor zakelijk diner als privé.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Allebei hebben we heerlijk gegeten, zowel hoofdgerecht als nagerecht. De wijn die ik erbij had was ook erg lekker. De service was erg goed met gevoel voor timing en hij zette leuke muziek op (perfecte volume).
Judit V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten !
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Super! Gezellig restaurant, heerlijk eten en goede service. Wij wilde het voorgerecht delen dat was geen probleem en we kregen gewoon ieder een kleiner portie was precies goed lekker carpaccio van hert. Hoofdgerechten heel goed en toetjes ook. Wijn redelijk, De wijnkaart, mag van iets hoger niveau en wat uitgebreider qua keuze en info, maar verder was het helemaal top!
Henrieke D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig en lekker eten, bij Karakter is het altijd goed! Eten is top! Vriendelijk personeel en gezellige sfeer!
paul V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
goede ontvangst, gezellige entourage, prima eten, vriendelijke bediening, wel vrij rumoerig als de zaak vol zit.
Sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Fraai opgemaakte borden, Zeker een aanrader.
Tip voor de bediening; hoe luidruchtige groepen in de gaten. Deze avond was er een groep van 8 dames die zeer luidruchtig communiceerde waardoor wij elkaar moeilijk konden verstaan.
Jorine F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Super lekker gegeten voor een hele goede prijs! Ook erg lekkere wijn en vriendelijk personeel. Gezellig klein restaurant met een goede sfeer.
Tom Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wederom heel tevreden !!!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Fijne sfeer, lekkere nietoverheersende muziek (LP tijdperk). Goed om bij te kletsen. Eten lekker en met zorg bereid! Voor grote eters adviseer ik wel 3 gangen. Wij vooral genoten van de goede smaak en was voor ons genoeg. Vriendelijk personeel. Bezocht op vrijdag. Goede ligging tegenover het station. Handig als je gezelschap met OV komt. Een aanrader dus????
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fantastisch gegeten van een lekker beknopte kaart met toch ruim voldoende keus. Uitstekende vlotte bediening. Aanrader voor iedereen die in Arnhem heerlijk wil eten voor een redelijk prijs.
Philippe T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een goed restaurant. De ligging recht tegenover het station is minder waardoor je niet verwacht dat er zo'n goed restaurant zit. Absoluut een aanrader voor Arnhem
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Kort maar krachtig: Goed personeel, ontzettend goed eten, fijne wijn en een gezellige sfeer.

Met een gezelschap van 4 gegeten aan een ronde tafel bij het raam, we hebben ontzettend genoten van het eten en drinken. Verder een prettige sfeer en gastvrij en vriendelijk personeel.
2uiteters B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Gastvrij personeel. Lekker eten. Gamba's en jacobsschelpen zijn prima. De mosselen van het menu ook. We komen zeker terug.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Goed gedineerd net uitstekende
gastheer! Gerechten waren goed en
porties voldoende. Sfeer is eigenlijk
niet aan te duiden.

Mark M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Karakter, bediening was top, perfecte tijden tussen de gerechten en de mosterdsoep, Snitzel en bastognekoek parfait was verrukkelijk.

Tip: Parkeer de auto in de parkeergarage van het CS Arnhem. Stuk goedkoper en makkelijker dan in de straat parkeren.