Restaurant Karakter

Stationsplein 10 6811 KG Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Karakter

Vers, verrukkelijk, vriendelijk

Dit restaurant heeft sfeer, dat merk je meteen. De ideale plek om een avond bij te kletsen met vrienden. De internationale kaart biedt voor elke eter heerlijke gerechten, of je nou van vis, vega of vlees houdt. Van het begin tot en met de afsluiting genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Karakter

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

9,1
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Goede ontvangst Goede kaart genoeg keuze
frank R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lekker eten, goede service!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Leuk ingericht restaurant, met een gezellige sfeer. Het eten was erg lekker. Wij waren met zijn vieren ter gelegenheid van een huwelijksjubileum en hebben allemaal genoten van het eten!
johan O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
doorgaan de grote van de gerechten houd niet over kwaliteit is goed wij zijn geen grote eters goede wijnen voor een mooie prijs kwaliteit verhouding wij komen hier zeker vaker eten
Sjaak A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Karakter in Arnhem doet zijn naam alle eer aan: het is een geweldig restaurant met heerlijke, goed bereide en fraai opgemaakte gerechten, en vlotte bediening, steeds met een glimlach - hoe druk het ook is. Het restaurant ligt tegenover het prachtige nieuwe station Arnhem Centraal. Er is bij de mooie en rustige inrichting en aankleding veel aandacht besteed aan finesses, zoals linnen servetten in een servetring op tafel. Iedere gang is oog- en tongstrelend, het tapbiertje en de karaf wijn zijn bijzonder, en de karaf kraanwater komt meteen kosteloos op tafel. Van onze kant werd het een beetje eentonig om ober en kok telkens weer welgemeende complimenten te moeten maken omdat echt alles perfect was...!
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Eten was lekker. Prijs was niet heel goedkoop maar porties was erg groot en (bijna) niet op te krijgen. Schnitzel was een beetje droog, mede ook omdat er geen citroen of sausje bij geserveerd werd.
Boself .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk gegeten, de sfeer was goed, de bediening was informeel maar prettig. De gerechten waren compleet en mooi opgemaakt.
Etske T.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
heerlijk visje, prima bediening. was wel erg druk, en lawaaierige groep dames...kunnen zij ook niks an doen. Fijn restaurant. kom zeker terug.
Joostvantoever .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren prima verzorgd. Hoge kwaliteit. Bediening was keurig en prima voor elkaar. Zeker aan te bevelen om hier te gaan uit eten.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Met vrienden een heerlijke avond gehad. De bediening is erg gastvriendelijk, leuke kaart met aantrekkelijke menusuggesties. Prima prijs-kwaliteitverhouding, recht tegenover station! Heerlijke gegeten !
kwis2 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Met een groep van 10 personen hier gegeten. Het eten was heerlijk! Goed van smaak, voldoende keus en prima porties. Fijn ook dat er voldoende vegetarische opties zijn. Bediening ook prima en vriendelijk.
Elouise L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Ik heb er met mijn tante gegeten eh het was heerlijk! bediending was vlot en levendig, kwam regelmatig vragen of alles naar wens was:)
Kortom een heerlijk avondje culinair genieten!
Arjan A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Bijzonder aardige bediening, en redelijk snel ook. De gerechten werden vrij snel opgediend, zonder dat het een haastige indruk maakte. De borden zagen er verzorgd opgemaakt uit en smaakten erg goed. De ober nam de tijd om een goede wijn te adviseren, en wist meer te vertellen dan alleen wat er op het etiket stond.
Niet verwacht dat je tegenover het Centraal Station zo goed kon eten, zowel qua sfeer en bediening als prijs.
inekemolenaar54 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden. Alleen akoestiek is slecht, erg veel lawaai.
Maar dat is zeker geen belemmering om nog eens te gaan.
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het eten was verrassend (bijzondere combinaties) en we hebben alle vier genoten. Dat er een ietwat luidruchtige groep mannen naast ons wat te vieren had, daar kan het restaurant ook niks aan doen. Dus voor herhaling vatbaar!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met vrienden gegeten bij Karakter. Zeer prettige ontvangst. Geweldig om al die oude platenhoezen aan de muur te zien. Het eten was voortreffelijk, porties precies goed. Restaurant is niet al te groot, daardoor fijne sfeer en aandacht van het personeel. Wij komen zeker nog eens terug.
rob S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten met z'n 5-en. Leuke bediening en lekkere gerechten. Het menu is een echte aanrader, lekker verse producten en voldoende en gevarieerde keus. We komen zeker nog een keer terug.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Na een dagje uit voor Moederdag bij Karakter gegeten en daar erg van genoten. Heel smakelijk en mooi gemaakte gerechten. Alle vijf verschillende gerechten die we hadden. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Aanbevolen!
Benno K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Dit was voor mij niet de eerste keer bij Karakter, en het was zoals altijd weer goed. Ik was wel voor het eerst met mijn vrouw en kinderen (14 & 16) hier, op een maandagavond. Karakter heeft een fijne overzichtelijke menukaart (ook op internet te zien) met voor ieder wat wils. We hadden allemaal een 3-gangen menu voor een prima prijs. Verder kregen we een vriendelijke ontvangst en lekkere wijn. Wachttijd tussen de gangen was precies goed. Lokatie was ook handig bij het regenachtige weer, tegenover de parkeergarage onder het station ('s avonds maar 0,50 euro/uur). Leuke decoratie op de muren met vele LP-hoezen.
John T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Erg fijne bediening en erg lekker eten. We gaan zeker nog een keer terug!