Restaurant Karakter

Stationsplein 10 6811 KG Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Karakter

Vers, verrukkelijk, vriendelijk

Dit restaurant heeft sfeer, dat merk je meteen. De ideale plek om een avond bij te kletsen met vrienden. De internationale kaart biedt voor elke eter heerlijke gerechten, of je nou van vis, vega of vlees houdt. Van het begin tot en met de afsluiting genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Karakter

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

Judit V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten !
Henrieke D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig en lekker eten, bij Karakter is het altijd goed! Eten is top! Vriendelijk personeel en gezellige sfeer!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
goede ontvangst, gezellige entourage, prima eten, vriendelijke bediening, wel vrij rumoerig als de zaak vol zit.
Sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Fraai opgemaakte borden, Zeker een aanrader.
Tip voor de bediening; hoe luidruchtige groepen in de gaten. Deze avond was er een groep van 8 dames die zeer luidruchtig communiceerde waardoor wij elkaar moeilijk konden verstaan.
Jorine F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Super lekker gegeten voor een hele goede prijs! Ook erg lekkere wijn en vriendelijk personeel. Gezellig klein restaurant met een goede sfeer.
Tom Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wederom heel tevreden !!!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Fijne sfeer, lekkere nietoverheersende muziek (LP tijdperk). Goed om bij te kletsen. Eten lekker en met zorg bereid! Voor grote eters adviseer ik wel 3 gangen. Wij vooral genoten van de goede smaak en was voor ons genoeg. Vriendelijk personeel. Bezocht op vrijdag. Goede ligging tegenover het station. Handig als je gezelschap met OV komt. Een aanrader dus????
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fantastisch gegeten van een lekker beknopte kaart met toch ruim voldoende keus. Uitstekende vlotte bediening. Aanrader voor iedereen die in Arnhem heerlijk wil eten voor een redelijk prijs.
Philippe T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een goed restaurant. De ligging recht tegenover het station is minder waardoor je niet verwacht dat er zo'n goed restaurant zit. Absoluut een aanrader voor Arnhem
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Kort maar krachtig: Goed personeel, ontzettend goed eten, fijne wijn en een gezellige sfeer.

Met een gezelschap van 4 gegeten aan een ronde tafel bij het raam, we hebben ontzettend genoten van het eten en drinken. Verder een prettige sfeer en gastvrij en vriendelijk personeel.
2uiteters B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Gastvrij personeel. Lekker eten. Gamba's en jacobsschelpen zijn prima. De mosselen van het menu ook. We komen zeker terug.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Goed gedineerd net uitstekende
gastheer! Gerechten waren goed en
porties voldoende. Sfeer is eigenlijk
niet aan te duiden.

Mark M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Karakter, bediening was top, perfecte tijden tussen de gerechten en de mosterdsoep, Snitzel en bastognekoek parfait was verrukkelijk.

Tip: Parkeer de auto in de parkeergarage van het CS Arnhem. Stuk goedkoper en makkelijker dan in de straat parkeren.
Leo.vander.meulen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Laat op de avond met gezin gegeten. Gekozen op basis recensies en de goede locatie ten op zichte station en bioscoop.
Prima bediening die de sfeer goed aanvoelt en eerlijk advies geeft. Leuke inrichting met platenhoezen die genoeg gespreksstof opleveren.
De schnitzel (groot!) was door de zuurkool verrassend, de eendenborst en huisgemaakte saté waarom ook erg lekker. Als dessert stond de mud pie op tafel en ook deze viel bij iedereen in de smaak.
Tot slot viel de rekening erg mee.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ik had een visgerecht Harderfilet en dat was heerlijk. Verder als dessert ananas cheesecake en dat was apart en lekker.
Ik kon kiezen uit een menukaart (vast) en een maand menu. Daar kon ik ook losse gerechten uit kiezen.
De service is prima, Het personeel neemt genoeg tijd voor de klant tussen de gerechten door.
Het decor is erg mooi, met platenhoezen aan de muur/plafond. Erg gezellig.
Ik heb hier vaker gegeten en het personeel kent mij al van eerdere keren.
Arccon .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ik was met een vriendin, en we hebben heerlijk gegeten, zij op aanraden de kleine schnitzel en ik de saté. Dat aanraden was een goed idee!!
Als toetje had zij de dame blanche en ik de parfait van bastognekoeken, heerlijk allebei!!
Gezellige bediening, een topavond!!
Benno K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Prima, frisse witte wijn: Pasquiers Sauvignon-Vermentino, temperatuur prima, geserveerd in een koeler. Onze glazen werden door de serveerster netjes bijgeschonken.
Voorgerecht, rode mul voor mijn vrouw en een (warme) geitenkaas met spek op een bedje salade voor mijzelf. Daarna nam mijn vrouw eendenborst en zelf nam ik lamsracks. Vlees was zacht en sappig. Haricot verts prima, niet te zacht. Lekkere puree en jus. Mud pie en dame blanche als toetje. Eten was prima, bediening attent. Restaurant is "behangen" met LP-hoezen. Tegenover het vernieuwde station van Arnhem. Je kunt binnen of op het terras zitten. Ik zal hier nog wel eens terugkomen.
Daveyjanssen .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Gisteren hier wederom gegeten. Het restaurant had nog enkele plaatsen vrij, en dat al zo vroeg op de avond. We werden vriendelijk ontvangen door de gastheer. We kregen brood met olijven van het huis. Ik had vooraf de gamba's besteld, mijn vrouw de geitenkaas salade. De gamba's waren zo lekker, dat ik haast nog een portie zou bestellen. Uitstekend gekruid. De salade was knapperig en samen met de in honing gebakken geitenkaas was het een perfectie combinatie. Als hoofd namen we beide de eendenborst. Perfect rose gebakken, het zoete van de saus en het knapperige van de asperges. Pluim voor de kok. Nagerecht nam ik de parfait, en mijn vrouw de cheesecake van ananas. 1 woord geweldig. Wij komen sowiewo weer terug als we in Arnhem zijn!!!!!
HenkVanBoven .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wederom heerlijk gedineerd bij Restaurant Karakter. Hier kunnen de meeste restaurants in het Arnhemse nog flink wat van leren. Tip van de kenner; neem alleen een hoofdgerecht, zo houd je ruimte om af te sluiten met twee (of drie) huisgemaakte parfaits :)
Christianbog .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Eten was kwalitatief goed maar het was veel te weinig, geen schaaltjes met aardappels,friet of groenten. De soep was prima maar ook veel te weinig ( 8 lepels ) en veel te duur. Er zijn betere restaurants te vinden in Arnhem en ook veel goedkoper. Desserts hebben we niet genomen hadden het helemaal gehad.