Restaurant Karakter

Stationsplein 10 6811 KG Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Karakter

Vers, verrukkelijk, vriendelijk

Dit restaurant heeft sfeer, dat merk je meteen. De ideale plek om een avond bij te kletsen met vrienden. De internationale kaart biedt voor elke eter heerlijke gerechten, of je nou van vis, vega of vlees houdt. Van het begin tot en met de afsluiting genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Karakter

Spontane bediening
En leuk ingericht
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijke gerechten. We komen hier regelmatig, maar het is uitstekende kwaliteit voor een gunstige prijs. De zalmforelfilet met witte wijnsaus is puur genieten. Inrichting is ook tof: allerlei oude LP's aan de muur van goede bands uit de jaren 70.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wat heeft IENS met deze deal te maken? Karakter Arnhem kan best zonder IENS. Mond op mond reclame doet het heel goed voor Karakter.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Menno A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het was lekker, betaalbaar en gevarieert genoeg.
Ze waren klantvriendelijk en heerste een fijne sfeer.
Zal er zeker nog eens heen gaan.
W. P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Had via internet gereserveerd. Bij aankomst blijkt Karaketer gesloten te zijn. Hadden ze ook in het reserveringssysteem kunnen verwerken. Ze vragen nu wel hoe het geweest is. Wij zijn naar de Griek (Rodos) even oversteken op het plein gegaan. Heel lekker gegeten.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Prima restaurant om, ook als je alleen bent, even lekker te gaan eten. Gerechten zijn van goede kwaliteit en er wordt een prima wijnadvies gegeven.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Jammer dat ze niet met de AH- Actie meedoen. Wel een vorm van misleiding.
Han E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prima eten, erg gastvrij, typische stijl!
Zo kunnen we het etentje van gisteren het beste omschrijven.
Als voorgerecht beiden de carpaccio, erg lekker en vol!
Hoofd: de hamburger en eendenborst. Ook die was erg goed en smaakvol. De chef wist duidelijk hoe het werkte.
Uiteindelijk een prima avondje gehad in de zon op het terras langs de weg.
Frieda C.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Zeer verzorgd!
Jan Piet S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Minpuntje: portie was te groot! Schnitzel die hele bord bedekt is te veel, optie kleinere portie bestellen wordt op prijs gesteld.
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Vriendelijk personeel
Tesselaar R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De locatie is wat minder (tegenover het station) maar het eten maakt dit ruimschoots goed. Vooral het kaasplankje met een bijbehorende dessertwijn was exquise.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Hier gegeten met een aantal collega's. Het is een leuk restaurant met leuke en vriendelijke bediening. De kaart biedt weinig spannende gerechten, ik zou zeggen op eetcafe niveau, maar dat houdt het overzichtelijk en waarschijnlijk ook betaalbaar. Overigens de smaak/kwaliteit van de gerechten lijdt daar niet onder. Mijn carpaccio was lekker dun gesneden entrecote met ruim rucola, pijnboompitjes en kaas eroverheen gestrooid. De smaak was prima. Nóg beter was de forelfilet: ruime portie met heerlijke knapperige garnituur. Ook de saus (die ik een beetje te dik vond) was verrukkelijk (ongezond :-)). Op mijn toetje, de cheesecake was ook al niets op aan te merken. Over de overige gerechten hoorde ik ook alleen positieve geluiden, zowel de schnitzels, biefstukken en andere gerechten waren allemaal naar wens. Het enige minpuntje was dat men op deze warme zomerdag te weinig alcoholvrij bier koel hadden gezet. Het eerste flesje was al niet bijster koud, maar daarna was het er alleen maar ongekoeld. Als dat beter verzorgd was geweest had de rubriek 'ontvangst en service' nog iets hoger gescoord.
Wietse L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Goede sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Aanrader en komen zeker terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
De gerechten waren echt heerlijk: voorgerecht geitenkaas, hoofdgerecht forelfilet (zonder graatjes !) en dessert stroopwafelparfait. Ik heb echt heerlijk gegeten. Alleen tussen het hoofdgerecht en dessert moest ik wel een beetje lang wachten. Ik denk dat er ook maar één kok was. Het was leuke muziek op de achtergrond (jaren 70 tot nu). Leuke inrichting met platenhoezen aan de muur. Ik ben hier vaker geweest en kom hier zeker terug.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Goede en gezellige bediening. Eten was van zeer goede kwaliteit en : origineel !
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een prima ambiance. Invoelend personeel en een prima sfeer voor een prima prijs.
Ik kom zeker terug!!!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Eten goed maar niet voortreffelijk zoals wel vaker geschreven is. Maar prijs/kwaliteit verhouding helemaal prima.
W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
We zijn prettig en klantvriendelijk geholpen in jullie restaurant, het eten was erg lekker en de bediening was goed, vriendelijke dame!