Restaurant Karakter

Stationsplein 10 6811 KG Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Karakter

Vers, verrukkelijk, vriendelijk

Dit restaurant heeft sfeer, dat merk je meteen. De ideale plek om een avond bij te kletsen met vrienden. De internationale kaart biedt voor elke eter heerlijke gerechten, of je nou van vis, vega of vlees houdt. Van het begin tot en met de afsluiting genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Karakter

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

marike V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Perfecte locatie zo tegenover het station. Bediening perfect, vriendelijk en vlot. Eten goed maar niet heel bijzonder. Wel heerlijk voorgerecht (arme geitenkaas salade).
Mart B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Het eten was aanvankelijk ok. Mijn voorgerecht was carpaccio met Parmezaanse kaas. Het gerecht was niet bijzonder. De kaas was nauwelijks aanwezig en de smaak, tja, weinig smaak omschrijft het het beste. Het hoofdgerecht was de Oostenrijkse schnitzel met huisgemaakte kartoffelsalat en zuurkool. De schnitzel was vooral heel groot. Toen ie bijna op was kwam er wat zuurkool onder vandaan. De kartoffelsalat was wel lekker. Mijn partner had de Geitenkaas in spek als voorgerecht en de vegetarische lasanga als hoofdgerecht. Zij was wel te spreken over beiden. het toetje, chocolademouche voor ons beiden was lekker.

Ik vond de prijs kwaliteit verhouding voor dit alles matig. Ik heb binnen Arnhem aanzienlijk beter gegeten voor een flink lagere prijs. Wat ook niet hielp was dat ik een nacht slecht heb geslapen heb en aan de dunne was van vermoedelijk het eten, en dan verdenk ik de carpaccio... :-(
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Al meerdere keren hier gegeten. Dit keer waren we er met iemand met een glutenallergie. Hier werd uitstekend rekening mee gehouden (personeel heeft kennis van zaken!). Het eten was wederom voortreffelijk. Het personeel legt je echt ik in de watten!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten.
Annelieke F.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en attente bediening. Was niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat we daar gegeten hebben!
kees.monica .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Je kunt hier rustig zitten, mooi de tijd tussen het voor- hoofd- en nagerecht. Zeer vriendelijke bediening
Ramon K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten met familie, de ontvangst was gastvrij, de service en bediening uitmuntend. De gerechten zijn vers bereid, goed op smaak en hebben "Karakter". Ook voor de kleine gast is er voldoende te krijgen.
Kortom weer een heerlijke avondje en voor een ieder die nog is geweest een absolute aanrader om lekker te eten in Arnhem.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Net gegeten en uitstekend bevallen. Voor herhaling vatbaar! Erwtensoep gehad en heerlijke Oostenrijkse schnitzel. Als toetje koffie met huisgemaakte friandises.
Complimenten!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten!
E. K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten, kleinschalig & huiselijke sfeer, vriendelijke bediening. Kortom: om weer terug te gaan! We zijn benieuwd naar het lentemenu!
Pukkie1 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We hebben een prima avond gehad met lekker eten en drinken.
Het restaurant is uitstekend bereikbaar met openbaar vervoer.
Sahar M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Super goede sfeer, heel gemoedelijk en erg dichtbij het centraal station. Bovendien was het eten heerlijk! Echt een aanrader, zowel voor zakelijk diner als privé.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Allebei hebben we heerlijk gegeten, zowel hoofdgerecht als nagerecht. De wijn die ik erbij had was ook erg lekker. De service was erg goed met gevoel voor timing en hij zette leuke muziek op (perfecte volume).
Judit V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten !
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Super! Gezellig restaurant, heerlijk eten en goede service. Wij wilde het voorgerecht delen dat was geen probleem en we kregen gewoon ieder een kleiner portie was precies goed lekker carpaccio van hert. Hoofdgerechten heel goed en toetjes ook. Wijn redelijk, De wijnkaart, mag van iets hoger niveau en wat uitgebreider qua keuze en info, maar verder was het helemaal top!
Henrieke D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig en lekker eten, bij Karakter is het altijd goed! Eten is top! Vriendelijk personeel en gezellige sfeer!
paul V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
goede ontvangst, gezellige entourage, prima eten, vriendelijke bediening, wel vrij rumoerig als de zaak vol zit.
Sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Fraai opgemaakte borden, Zeker een aanrader.
Tip voor de bediening; hoe luidruchtige groepen in de gaten. Deze avond was er een groep van 8 dames die zeer luidruchtig communiceerde waardoor wij elkaar moeilijk konden verstaan.
Jorine F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Super lekker gegeten voor een hele goede prijs! Ook erg lekkere wijn en vriendelijk personeel. Gezellig klein restaurant met een goede sfeer.
Tom Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wederom heel tevreden !!!