Restaurant Karakter

Stationsplein 10 6811 KG Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Karakter

Vers, verrukkelijk, vriendelijk

Dit restaurant heeft sfeer, dat merk je meteen. De ideale plek om een avond bij te kletsen met vrienden. De internationale kaart biedt voor elke eter heerlijke gerechten, of je nou van vis, vega of vlees houdt. Van het begin tot en met de afsluiting genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Karakter

Berend O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Weer lekker gegeten. En ondanks dat het weer helemaal vol zat, normale tijd tussen de gangen door. Gezellige bediening. Voor ons horen ze bij de top 3 van favoriete restaurants.
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Leuk die platen aan de muur. Zeker met de top 2000 voor de boeg.
Eten was lekker en bediening zeer servicegericht.
T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijke vegetarische verrassing van de chef gegeten. Echt een aanrader!! Ook het gerecht van mijn partner was erg smakelijk.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Prima gegeten en gedronken De bediening is erg vriendelijk en persoonlijk. Wanneer we weer in Arnhem zijn komen we zeker terug. Een aanrader.
De tafel van Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Een knus restaurantje waar je lekker kunt eten.
De aardappelblokjes van het hoofdgerecht zijn wel wat klein.
Eendeborst was erg goed bereid en de aardappelpuree ook prima.Het stoofvlees en de frieten werden ook zeer gewaardeerd
Toetjes waren erg lekker.
Anja O.
We hebben met zijn drieën heerlijk gegeten bij Karakter. Kwaliteit van de gerechten is erg goed. De hoeveelheid is ook prima, niet te veel. De bediening is ook erg goed, niets op aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar!
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Voor tweede keer heerlijk gegeten,fijne bediening , ontzettend sfeervol.
Thom K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten. In een gezellige ambiance.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Eten is prima, niet heel spannend maar gewoon goed. Bediening is informeel en vriendelijk. Als je gewoon even een hapje wilt eten is dit een goede keuze.
het gelders O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Voor de tweede keer hier heerlijk gegeten met vrienden/collega's. Het eten is lekker, de borden mooi opgemaakt en met als toetje bijvoorbeeld de overheerlijke cheesecake kan je de avond voldaan afsluiten!
Martje D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het eten smaakte erg goed, fijne centrale locatie en vriendelijk personeel
Meerle D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Een hele leuke avond gehad in dit mooie restaurant. Het eten was erg goed en helemaal niet duur. Het restaurant heeft een erg gezellige sfeer en de service was aangenaam. Echt een aanrader!
J. H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Getipt. Door een slager. Absoluut niet teleurgesteld. Verrast met zacht geitenkaas in een mantel van spek, als vooraf. Eendenborstfilet op een ruime toef aardappelpuree. Ook de (kalfs)sukade was perfect bereid en op een ruime portie aardappelpuree met erwten opgediend. Degelijke kaasplankje. Nette prijzen. Keurige inrichting en publiek. Zoals je thuis zelf het liefst zou willen eten eten. Dat doe je hier. Op slechts 50 meter van het stationsplein in Arnhem.
Joostvantoever O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Vriendelijke en ingedwongen benadering van het personeel. Aan alle gerechten wordt veel zorg besteed. Klasse.
Lisette R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gisteren hebben wij hier heel lekker gegeten! Sate en stoofvlees waren erg lekker. Huisgemaakte kruidenboter ook! Leuke sfeer, klein en knus en hele aardige bediening!
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Kwaliteit prima, vers bereid, voor ons goede porties, zeer correcte handelswijze en informatie bij gluten tolerantie. Hooguit had er iets meer groente bij gekund.
Willibrord S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk en adequaat personeel, vlotte en correcte bediening , goede prijs/ kwaliteit verhouding
Fabienne S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Gezellige inrichting, vriendelijke bediening en het eten was erg lekker.
Anjo P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Reuze gezellig en lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening, op het laatste moment werd nog gewacht met het hoofdgerecht zodat de derde gast (te laat vanwege files) samen met ons mee kon eten.
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Vanwege de goede recensies een tafel geboekt. Bij binnenkomst valt het op dat het niet groot is. Lekker knus zeg maar. De menukaart is niet (gelukkig) niet super uitgebreid, maar er is keuze zat. Omdat we laat waren met de lunch namen we vooraf (de standaard en burgelijke) stokbrood met kruidenboter. Niets mis mee.
De hoofdgerechten die wij langs zagen komen roken al heerlijk en de borden zagen er mooi opgemaakt uit.
De keuze van ons....de Kalfssukade. Op twee manieren bereid, zacht gestoofd en van de grill, geserveerd op een stamppot van snijbonen en spekjes met truffeljus. Erg lekker...iets meer truffeljus om de stampot wat meer smaak te geven was beter geweest.
De 2e keuze was de huisgemaakte lasagne van verse pasta gevuld met een tomaten-groentesaus, pestosaus en paddenstoelensaus gegratineerd met oude kaas. Ook goed.
Het toetjes was snel gekozen. Bastogneparfait .... Romig ijs met stukjes bastognekoek geserveerd met karamelsaus. Deze was heel erg lekker.
De huisgemaakte fiandises waren ook goed.
Is er dan niets op aan te merken....iets....een kleinigheid....en dat is eigenlijk de snelheid waarmee je buiten staat.....Te lang wachten op eten is nooit goed. Maar zulk lekker eten en dan na een uurtje en 10 minuten buiten staan...verbaasde ons best wel. Ook de tafels om ons heen waren snel gevuld en weer snel leeg. Een hele goede samenwerking in de keuken draagt hier misschien aan bij.....
Conclusie. Zoek je een goed restaurant in Arnhem en wil je gewoon lekker eten....gewoon doen!!