Restaurant Karakter

Stationsplein 10 6811 KG Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Karakter

Vers, verrukkelijk, vriendelijk

Dit restaurant heeft sfeer, dat merk je meteen. De ideale plek om een avond bij te kletsen met vrienden. De internationale kaart biedt voor elke eter heerlijke gerechten, of je nou van vis, vega of vlees houdt. Van het begin tot en met de afsluiting genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Karakter

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Karakter

René W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Prima restaurant vlak bij Station Arnhem Centraal. Ze hebben een 3-gangenmenu voor € 27,50. Keuze uit alle gerechten van de kaart. De gerechten zijn smaakvol, juiste portie. Erg vriendelijk personeel. Het toilet in de kelder kan wel een 'kleine' upgrade gebruiken, je loopt zo de jaren 80 in :)
Edwin Patrick R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Prachtige zaak. Vriendelijk.mensen.vooral de Dame die aan het werk was. geweldige ervaring. lekker en beste portie.s. Eten. Prijs €€ is goed. Buiten ook genoeg plaats.
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten. Fantastische bediening. Je voelt je thuis. Gerechten zijn smaakvol.
Maartje T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten met vrienden. Goeie en snelle service, mooie gerechten en heel betaalbaar.
mary100 G.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Ik had eendenborst en die was lekker maar wat taai. Teleurstellend was dat mijn verzoek om de muziek wat zachter te zetten werd geweigerd. Op zo’n plek kom ik dan niet meer terug.
Kelly D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten. Tafeltjes staan redelijk dichtbij elkaar maar niet storend. Bediening is vriendelijk en houden alles goed in de gaten qua lege glazen.
Rene L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Zeer lekker gegeten! De menu van voor- hoof- en nagerecht wordt aangboden voor een schappelijke prijs. Bediening was ook heel vriendelijk en gemoedelijk.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Vriendelijke ontvangst, goede begeleiding, moeilijk kiezen, heerlijk gegeten, kortom, zeker nog een keer terug om weer te kiezen......
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Vandaag heerlijk gegeten in dit restaurant. Wij waren de enige gasten deze maandag (op dat moment), maar vanwege de hoge rating op Iens, toch geprobeerd.
Ik neem altijd vegetarische gerechten en bij vele restaurants wordt daar iets minder aandacht aan besteed (helaas). Alhoewel de keuze enigszins beperkt was, waren de gerechten die ik heb gegeten bijzonder smaakvol ('champignons op toast', 'vegetarische verassing van de chef' en 'crème-brûlée')!
De service was goed en attent.
Bijzonder goede prijs-kwaliteit-verhouding. Een aanrader dus!
Edwin N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Leuk restaurant vlakbij het station. Heerlijk eten voor een goede prijs.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Ik heb hier al vaker gegeten, en je kan hier heerlijk eten. Met lekkere visgerechten. Vooral de platenhoezen aan de muur en plafond vind ik leuk naar te kijken. drie gangen menu is betaalbaar.
Grain_de_sel .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Goed gegeten, vriendelijke bediening. Prima restaurant!----------------------------------------------------------------------
Geert G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerrlijk gegeten , vriendelijke bediening , we hadden tafel bij het raam en zaten prima ! Aanrader , we gaan zeker nog eens
Jason L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Zeer lekker gegeten met mijn vader! Heel lieve gastheer en gastvrouw! Zeker een aanrader om wat te eten. Het eten kwam ook snel en was erg lekker!
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Lekker gegeten, fijne sfeer.
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prima restaurant met persoonlijke, zeer vriendelijke bediening.
Informeel. Weer lekker gegeten. Vandaag buiten. Wel wat rumoerig door verkeer/station maar daardoor ook weer veel te zien. We komen zeker weer terug!
J.A.A. Z.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een leuk restaurant.
Vriendelijke bediening .
Goede kwaliteit eten.
Zaten aan een tafeltje bij het raam en hadden dus een prima zicht op het levendige stationsplein.
wim R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Fijn restaurant, een aanrader
Noortje V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Uitstekend restaurant in alle opzichten. Zeker proberen!
HansHeier .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Voor de eerste keer hier gegeten en gekozen voor het 3 gangen menu. Voortreffelijk! Waren aangenaam verrast door de smaak van de verschillende gerechten. Ook ruime keus aan huiswijnen. Zeer vriendelijke gastheer en sfeervolle ambiance. Kortom, een onvergetelijke avond en we komen hier gegarandeerd nog vaker terug.
De ligging is ook handig, als je van buiten Arnhem komt, namelijk tegenover het centraal station.