Restaurant Karakter

Stationsplein 10 6811 KG Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Karakter

Vers, verrukkelijk, vriendelijk

Dit restaurant heeft sfeer, dat merk je meteen. De ideale plek om een avond bij te kletsen met vrienden. De internationale kaart biedt voor elke eter heerlijke gerechten, of je nou van vis, vega of vlees houdt. Van het begin tot en met de afsluiting genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Karakter

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

9,1
kwis2 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Met een groep van 10 personen hier gegeten. Het eten was heerlijk! Goed van smaak, voldoende keus en prima porties. Fijn ook dat er voldoende vegetarische opties zijn. Bediening ook prima en vriendelijk.
Elouise L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Ik heb er met mijn tante gegeten eh het was heerlijk! bediending was vlot en levendig, kwam regelmatig vragen of alles naar wens was:)
Kortom een heerlijk avondje culinair genieten!
Arjan A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Bijzonder aardige bediening, en redelijk snel ook. De gerechten werden vrij snel opgediend, zonder dat het een haastige indruk maakte. De borden zagen er verzorgd opgemaakt uit en smaakten erg goed. De ober nam de tijd om een goede wijn te adviseren, en wist meer te vertellen dan alleen wat er op het etiket stond.
Niet verwacht dat je tegenover het Centraal Station zo goed kon eten, zowel qua sfeer en bediening als prijs.
inekemolenaar54 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het eten was verrassend (bijzondere combinaties) en we hebben alle vier genoten. Dat er een ietwat luidruchtige groep mannen naast ons wat te vieren had, daar kan het restaurant ook niks aan doen. Dus voor herhaling vatbaar!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met vrienden gegeten bij Karakter. Zeer prettige ontvangst. Geweldig om al die oude platenhoezen aan de muur te zien. Het eten was voortreffelijk, porties precies goed. Restaurant is niet al te groot, daardoor fijne sfeer en aandacht van het personeel. Wij komen zeker nog eens terug.
rob S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten met z'n 5-en. Leuke bediening en lekkere gerechten. Het menu is een echte aanrader, lekker verse producten en voldoende en gevarieerde keus. We komen zeker nog een keer terug.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Na een dagje uit voor Moederdag bij Karakter gegeten en daar erg van genoten. Heel smakelijk en mooi gemaakte gerechten. Alle vijf verschillende gerechten die we hadden. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Aanbevolen!
Benno K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Dit was voor mij niet de eerste keer bij Karakter, en het was zoals altijd weer goed. Ik was wel voor het eerst met mijn vrouw en kinderen (14 & 16) hier, op een maandagavond. Karakter heeft een fijne overzichtelijke menukaart (ook op internet te zien) met voor ieder wat wils. We hadden allemaal een 3-gangen menu voor een prima prijs. Verder kregen we een vriendelijke ontvangst en lekkere wijn. Wachttijd tussen de gangen was precies goed. Lokatie was ook handig bij het regenachtige weer, tegenover de parkeergarage onder het station ('s avonds maar 0,50 euro/uur). Leuke decoratie op de muren met vele LP-hoezen.
John T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Erg fijne bediening en erg lekker eten. We gaan zeker nog een keer terug!
Annemie S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
heerlijk gegeten, prima en hartelijke ontvangst. Menu voor 27,50 3 gangen, heerlijke vis, vlees eihamburger. Snelle en zeer hartelijke bediening. Echt een aanrader
Sherida V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Een heel gezellig restaurant met bovengemiddeld goed eten en ook nog eens uitstekende service. Aanrader!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Zeer enthousiaste gastheer/serveerder!
Lizette G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Super
marike V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Perfecte locatie zo tegenover het station. Bediening perfect, vriendelijk en vlot. Eten goed maar niet heel bijzonder. Wel heerlijk voorgerecht (arme geitenkaas salade).
Mart B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Het eten was aanvankelijk ok. Mijn voorgerecht was carpaccio met Parmezaanse kaas. Het gerecht was niet bijzonder. De kaas was nauwelijks aanwezig en de smaak, tja, weinig smaak omschrijft het het beste. Het hoofdgerecht was de Oostenrijkse schnitzel met huisgemaakte kartoffelsalat en zuurkool. De schnitzel was vooral heel groot. Toen ie bijna op was kwam er wat zuurkool onder vandaan. De kartoffelsalat was wel lekker. Mijn partner had de Geitenkaas in spek als voorgerecht en de vegetarische lasanga als hoofdgerecht. Zij was wel te spreken over beiden. het toetje, chocolademouche voor ons beiden was lekker.

Ik vond de prijs kwaliteit verhouding voor dit alles matig. Ik heb binnen Arnhem aanzienlijk beter gegeten voor een flink lagere prijs. Wat ook niet hielp was dat ik een nacht slecht heb geslapen heb en aan de dunne was van vermoedelijk het eten, en dan verdenk ik de carpaccio... :-(
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Al meerdere keren hier gegeten. Dit keer waren we er met iemand met een glutenallergie. Hier werd uitstekend rekening mee gehouden (personeel heeft kennis van zaken!). Het eten was wederom voortreffelijk. Het personeel legt je echt ik in de watten!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten.
Annelieke F.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en attente bediening. Was niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat we daar gegeten hebben!
kees.monica .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Je kunt hier rustig zitten, mooi de tijd tussen het voor- hoofd- en nagerecht. Zeer vriendelijke bediening