Restaurant Kapulaga

Hoogbrugstraat 23B 6221 CN Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kapulaga

Een traditioneel stukje Indonesië in Maastricht

Chef-kok en eigenaar Uci de Bakker serveert een breed assortiment aan Indonesische gerechten in een prachtig traditioneel ingerichte zaak. Authenticiteit is het sleutelwoord voor dit restaurant. Een aanwinst voor het gezellige Wyck in Maastricht.

Meer informatie over restaurant Restaurant Kapulaga

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Kapulaga

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
De ontvangst was hartelijk en persoonsgericht. Eerlijke informatie over de omvang van het bestelde en de (on-)mogelijkheid om e.e.a. ook werkelijk te kunnen consumeren. Aanpassing van de bestelling bleek mogelijk.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijke rijstafel gegeten met lekkere koffie met spekkoek na. Inrichting mag wel wat gezelliger.
Egbert V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Altijd als we in Maastricht zijn gaan we hier eten! Rijsttafel Kakanda is aan te bevelen, erg lekker!!!!!!
W D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg over de menukaart daar wij voor de 1e keer bij hun in restaurant waren. Menu gekozen met 10 gerechtjes - meer als voldoende. Lekker wijntje en goed getapt glas bier ( toch wel prijzig) Als verrassing van hun een overheerlijk dessert gekregen met "vuurwerk" omdat het een speciale dag voor ons was - zoals zij het noemde: jullie geluksdag!! Komen zeker nog eens terug, wel jammer dat je niet buiten kunt zitten maar dat was bekend.
Ronald B. W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
We hebben te lang gewacht dit restaurant te bezoeken sinds wij in Maastricht wonen. Echt goed gegeten prima Indonesische gerechten met zorg individueel bereid. Zeer uitgebreide keuze menu. Kleinschalig en prettige atmosfeer & bediening. Een aanrader.
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Een absolute aanrader. Heerlijk Indonesisch eten met die typische authentieke smaken. In een gezellige en ongedwongen ambiance hebben wij heerlijk culinair genoten. Mooie en verzorgde inrichting Advies: Ga zelf proeven. Laat je niet weerhouden van de buitenzijde van de ingang. Erachter zit een mooi restaurant, gezellig en bovenal een verrukkelijke Indonesische keuken.
Hilde O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Super vriendelijk personeel en heerlijk gegeten
John E.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Nu enkele malen hier gegeten. Je moet het weten te vinden, Kapulaga ligt niet in de looproute. Maar het zoeken wordt ruimschoots beloond. Telkens zeer goede kwaliteit. Authentieke Javaanse en Balinese gerechten, traditioneel bereid. Soto ajam perfect, heerlijke saté van hert, rijsttafel kakanda, en smeuige spekkoek bij de koffie. Moderne, strak ingerichte zaak, vriendelijke bediening. Neubourg op tap, prima bij Indonesische gerechten. Kapulaga vult moeiteloos de leemte die Gadjah Mas achterliet. En meer.
Dempsey T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten op een zondag, geen op of aanmerkingen op het eten. Er is een kleine taalbarrière in contact met de serveerster, waardoor het contact misschien iets ongemakkelijk is. De zaak kan qua sfeer nog iets gezelliger gemaakt worden, misschien iets meer gedimd licht etc.
Edmond A.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijke, authentieke gerechten. Deskundige hulp bij keuze en mogelijkheid om te variëren met het gebodene. Voor wie van Indonesisch eten houdt: Aanrader!!
Christiaan G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Als je van echt Indonesisch houdt en voor een redelijke prijs dan zou ik het wel weten, Kapulaga heeft het en de smaak is onovertroffen.
Hay P.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, mooie rustige ambience, prima indonesisch retaurant, een aanrader voor iedereen.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Prima ambiance, het eten is voortreffelijk met een veelheid aan smaak, dit afgerond met een goed glas bier, m.a.w. een aanrader
Qua prijs uitstekend, lekker rustig en een goede service.
Gijs B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Goed idee om hier te komen eten. Smakelijk en niet te veel of te weinig voor gemiddelde eters. De inrichting eenvoudig en fris. Precies goed voor ons.
Ravi A.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Top Indo Restaurant!
angilla V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Prettige sfeer, uitstekend en lekker van een rijsttafel gegeten en vriendelijk personeel, tip: maak op de menukaart bij de rijsttafels duidelijk wat wat is. Een uitgebreidere beschrijving is prettig. Zo dacht ik te kiezen voor kipsate maar het bleek varken te zijn.
Dank u wel voor de lovende woorden en mooie waardering. We nemen uw suggestie t.a.v. de menukaart ter harte.
Uw veronderstelling dat de sate van varken zou zijn is echter onjuist; het is van kipdijfilet, wat minder droog en lekker mals is vergeleken met kippenborst. We verkopen helemaal geen varkensvlees, zoals gebruikelijk in Indonesië.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hadden gekozen voor een rijsttafel. De verschillende gerechten waren nogal gewoontjes en leken te zijn aangepast aan de gemiddelde Hollandse smaak. De sperzieboontjes kwamen uit blik.
L. M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Afgelopen zaterdag 9 december heb ik samen met mijn familie genoten van een heerlijke uitgebreide rijsttafel kakanda. Dit was een aanrader volgens de bediening en ik heb er geen spijt van gekregen! Ik kom zeer zeker nog eens terug
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Redelijk eten. Wat afstandelijke bediening
Josefine T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het eten was wel goed, genoeg en niet overdreven. Alleen de bediening was wat minder. Na een poosje werd om de tweede keer drinken gevraagd. Bediening kwam ook niet vragen voor dessert. Overigens vriendelijk personeel.