Restaurant Kapulaga

Hoogbrugstraat 23B 6221 CN Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kapulaga

Een traditioneel stukje Indonesië in Maastricht

Chef-kok en eigenaar Uci de Bakker serveert een breed assortiment aan Indonesische gerechten in een prachtig traditioneel ingerichte zaak. Authenticiteit is het sleutelwoord voor dit restaurant. Een aanwinst voor het gezellige Wyck in Maastricht.

Meer informatie over restaurant Restaurant Kapulaga

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Kapulaga

Josefine T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het eten was wel goed, genoeg en niet overdreven. Alleen de bediening was wat minder. Na een poosje werd om de tweede keer drinken gevraagd. Bediening kwam ook niet vragen voor dessert. Overigens vriendelijk personeel.
Lina L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zeer te proberen waard. Authentieke smaken. We gaan zeker vaker komen..
Sylvana P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Modern net Indonesisch restaurant in het centrum van Maastricht. Vriendelijke bediening, Afgelopen zaterdag hier een heerlijke rijsttafel gegeten met zijn tweetjes. Ik eet geen vlees, maar het was geen probleem om de rijsttafel zo samen te stellen zodat deze voor mijn partner als mij goed te mixen was.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Gisteren gaan eten met zn 2en. Maastricht aan tafel...We waren er helemaal alleen. Geen sfeer, en de Maastricht aan Tafel menu's ook fantasieloos. De soep had net zo goed in een Nederlandse keuken bereid kunnen worden. Het hoofdgerecht was niet warm en al helemaal niet pittig. Sate van kippendijen te vet. Rundvlees opgewarmd en gortdroog. Veel te weinig sauzen bij het geheel.
Kortom, veel te duur, zelfs voor die 25,55 euro pp.
Edward P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De ontvangst, sfeer en het eten waren top. We gaan zeker terug en kunnen iedereen die van authentiek Indonesisch eten houdt dit restaurant van harte aanbevelen.
Justina P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We hebben lekker gegeten.
Vriendelijke bediening, we komen zeker terug!
Mariëlla M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Eerlijk eten. Goede bediening
yvette V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
lekker gegeten, niet pittig, ook de sambal gorengs niet: vond ik wel jammer. genoeg eten voor 3 matige eters: 3x rijsttafel Adinda.
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Redelijke maaltijd, prijs/kwaliteit verhouding is te hoog. Wij hadden een rijsttafel voor 2 personen. Mooi dat er gele rijst bij zat, maar aan de gerechten zat te weinig smaak.
De bediening was goed, maar het was ook erg rustig.
jeroenvanhoof82 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heb je zin in een lekkere rijsttafel is dit een topadres. Echte authentieke indonesische gerechtjes. Aankleding kan misschien wat beter, maar voor het eten keer ik er zeker nog terug
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Zeer lange wachttijd ivm onderbezetting personeel. 1 kok en 1 persoon bediening. Personeel had het laten afweten ivm oud&nieuw. Rijsttafel was prima.
Antoon P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekker gegeten. Moesten nogal lang wachten op onze gerechten.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten was goed. Niet exceptioneel, maar degelijk. Bediening was erg vriendelijk en reageerde uitstekend op de dynamiek van mijn gezin.
Jammer genoeg was de inrichting een beetje kaal en kil. Veel grote witte muurvlakken.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een weekendje in Maastricht, en wat willen we eten? Indonesisch!
Snel gereserveerd, en een tafel voor vier was geen enkel probleem. Met mmoie voorgerechtjes hadden we ons laten verleiden tot een uitgebreide rijsttafel, want 'voor elk wat wils'. Dat was een schot in de roos.
Heerlijke afwisselende gerechten die met zorg zijn klaargemaakt en uitgestald worden op en rond de tafel (bijzettafeltje hoor), gewoon omdat het zo veel is. De smaken waren goed, niet héél verrassend maar je kon wel proeven dat alles met zorg en met verse ingredienten was klaargemaakt.
Leuke bediening, en de rekening was ook goed te doen voor 4 man!
Charles C.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Wij hebben bij Kapulaga genoten van verschillende rijsttafels en de grote verscheidenheid aan kleine gerechtjes was meer dan voldoende. De enige reden dat we alles hebben opgegeten is dat het allemaal zo lekker is! De bediening was heel vriendelijk en heeft het meteen door als je een verzoek hebt. Absoluut een aanrader!
winfried.hamacher .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten en de bediening waren prima. De smaak van de gerechten voldeed aan de verwachtingen. Minder was de muziek in het restaurant. Aziatische muziek op de achtergrond past beter bij het restaurant dan de ratjetoe die nu te horen was.
CoenMarjolein .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij komen uit Den Haag, waar een grote keuze is uit Indonesische restaurants. Met Kapulága hebben we een top Indonesisch restaurant gevonden. Het eten is echt authentiek van smaak en niet aangepast aan de westerse! Dat vind je helaas nog maar zelden. Ben je in Maastricht, ga dan eten bij Kapulága. Het ligt een beetje buiten de toeristische route, maar laat dat je er niet van weerhouden.
Randy A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Na een bezoek bij "De Klapperboom" en daar heerlijk Indisch eten te hebben gehaald smaakte het naar meer. De vriendelijke eigenaresse gaf ons een kaartje mee van hun Restaurant Kapulaga, ook in Maastricht. En ze heeft niets teveel gezegd, heerlijk gegeten daar en je proefde dat alles vers was bereidt. De eigenaresse, die ook ons eten had klaargemaakt, kwam even bij ons aan tafel om te vragen of alles naar wens was. Nou en dat was het hoor echt heerlijk gegeten een aanrader voor wie van lekker eten houdt!!!! Tot gauw maar weer!
Noud V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
heerlijk gegeten, home made en dat proef je, erg gastvrij en daardoor een fijne en gezellige avond gehad bij dit authentieke indonesisch restaurant. Echt top!
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Voor 2 Personen rijsttafel KAKANDA gegeten en vonden het top! Niets aan te merken. Alles mals knapperig en lekker.

Prima wijn (petite Chablis 2013) en attente service.

Raar dat op een donderdagavond maar 2 tafels bezet zijn? Aan het eten zal het niet liggen.

Voor 2 personen rijsttafel met fles wijn/water en koffie (met stuk spekkoek) +/- 100 Euro betaald. Ik weet niet of dat duur is.

Je ontvangt genoeg hapjes om de volgende dag thuis nog een 2de ronde te doen.