Restaurant Kapulaga

Hoogbrugstraat 23B 6221 CN Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Kapulaga

Een traditioneel stukje Indonesië in Maastricht

Chef-kok en eigenaar Uci de Bakker serveert een breed assortiment aan Indonesische gerechten in een prachtig traditioneel ingerichte zaak. Authenticiteit is het sleutelwoord voor dit restaurant. Een aanwinst voor het gezellige Wyck in Maastricht.

Meer informatie over restaurant Restaurant Kapulaga

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een weekendje in Maastricht, en wat willen we eten? Indonesisch!
Snel gereserveerd, en een tafel voor vier was geen enkel probleem. Met mmoie voorgerechtjes hadden we ons laten verleiden tot een uitgebreide rijsttafel, want 'voor elk wat wils'. Dat was een schot in de roos.
Heerlijke afwisselende gerechten die met zorg zijn klaargemaakt en uitgestald worden op en rond de tafel (bijzettafeltje hoor), gewoon omdat het zo veel is. De smaken waren goed, niet héél verrassend maar je kon wel proeven dat alles met zorg en met verse ingredienten was klaargemaakt.
Leuke bediening, en de rekening was ook goed te doen voor 4 man!
Charles C.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Wij hebben bij Kapulaga genoten van verschillende rijsttafels en de grote verscheidenheid aan kleine gerechtjes was meer dan voldoende. De enige reden dat we alles hebben opgegeten is dat het allemaal zo lekker is! De bediening was heel vriendelijk en heeft het meteen door als je een verzoek hebt. Absoluut een aanrader!
Winfried.hamacher .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten en de bediening waren prima. De smaak van de gerechten voldeed aan de verwachtingen. Minder was de muziek in het restaurant. Aziatische muziek op de achtergrond past beter bij het restaurant dan de ratjetoe die nu te horen was.
CoenMarjolein .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij komen uit Den Haag, waar een grote keuze is uit Indonesische restaurants. Met Kapulága hebben we een top Indonesisch restaurant gevonden. Het eten is echt authentiek van smaak en niet aangepast aan de westerse! Dat vind je helaas nog maar zelden. Ben je in Maastricht, ga dan eten bij Kapulága. Het ligt een beetje buiten de toeristische route, maar laat dat je er niet van weerhouden.
Randy A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Na een bezoek bij "De Klapperboom" en daar heerlijk Indisch eten te hebben gehaald smaakte het naar meer. De vriendelijke eigenaresse gaf ons een kaartje mee van hun Restaurant Kapulaga, ook in Maastricht. En ze heeft niets teveel gezegd, heerlijk gegeten daar en je proefde dat alles vers was bereidt. De eigenaresse, die ook ons eten had klaargemaakt, kwam even bij ons aan tafel om te vragen of alles naar wens was. Nou en dat was het hoor echt heerlijk gegeten een aanrader voor wie van lekker eten houdt!!!! Tot gauw maar weer!
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
heerlijk gegeten, home made en dat proef je, erg gastvrij en daardoor een fijne en gezellige avond gehad bij dit authentieke indonesisch restaurant. Echt top!
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Voor 2 Personen rijsttafel KAKANDA gegeten en vonden het top! Niets aan te merken. Alles mals knapperig en lekker.

Prima wijn (petite Chablis 2013) en attente service.

Raar dat op een donderdagavond maar 2 tafels bezet zijn? Aan het eten zal het niet liggen.

Voor 2 personen rijsttafel met fles wijn/water en koffie (met stuk spekkoek) +/- 100 Euro betaald. Ik weet niet of dat duur is.

Je ontvangt genoeg hapjes om de volgende dag thuis nog een 2de ronde te doen.

Ellydelboeuf .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Het eten was heel lekker maar jammer genoeg voor ons niet warm genoeg !
Ook het dessert was een teleurstelling !
De bediening was supervriendelijk maar wij waren de enige gasten dus dat was minder gezellig !
Het is wel een mooie zaak dus hopelijk een volgende keer drukker !
Arjanvbeek .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Ik heb gisteren op 16 oktober samen met mijn vrouw heerlijk genoten van de rijsttafel adinda. Vooraf hadden wij samen gekozen voor de soto ayam. Dit smaakte VERRUKKELIJK! De personeel was heel vriendelijk! Wij komen zeer zeker terug om nogmaals te genieten van het heerlijke indonesische keuken!
Flosev .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
We hebben er gisteren gegeten met z'n vieren. Wij vonden de gerechten echt heel erg lekker, heerlijke aroma's en fijne rustige sfeer. Wij hadden het meest uitgebreide menu en hebben genoten. We komen terug!
Frans-1 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
de soto ajam smaakte redelijk, maar er zaten stukjes tomaat in en geen gekookt ei, de sate kambing was doorbakken en taai, en was absoluut geen geitenbiefstuk, zoals dat hoort.
verder was het hoofdgerecht nasi goring met kip en garnaal, de kip smaakte niet naar kip, en de 3 garnalen in de nasi waren ongepeld.
kortom voor ons geen aanrader
Apostrof .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Gisteren met z'n zessen echt lekker gegeten van de voorgeschotelde rijsttafels. Mooie gerechten, bijzondere smaken, aangename sfeer. We komen zeker nog eens terug.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Mooie zaak, rustige sfeer, vriendelijke bediening. Rijsttafel gegeten, heerlijk al die verschillende smaken. Dessert was minder, niks speciaals.
Jan_Klerkx .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Weer eens heerlijk gegeten bij Kapulaga. Altijd een feest om daar een rijsttafel te genieten. Alle gerechten smaakten prima, en waren voor zover ik dat kan beoordelen heel authentiek. De bediening is vriendelijk en efficiënt, en de prijs heel redelijk. Onbegrijpelijk dat niet veel meer mensen dit culinair paradijsje hebben ontdekt.
Annie R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Selamat melan.Het is wel een beetje te laat,maar ik wil toch nog even laten weten dat die Vrijdagavond voor mij en mij echtgenote en zeer zeker voor onze gaste uit Java zeer bijzonder was.De ambiance en het personeel hebben op ons een grote indruk achtegelaten.Het eten wat jullie voor hadden bereid {Javaanse rijst tafel} was in een woord geweldig,Terimmi cassi en ook nammens onze gaste.Wij zullen jullie restaurant dan ook zeer zeker verder aanbevelen.
Met vriendelijke groeten :Nico en Annie Ruppe-Riezebos.
Mammaemma .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
We zijn er al vaker geweest. Jammer dat het nooit zo druk is. Misschien omdat wij altijd midden in de week komen? Ze verdienen het wel.
Het eten is voortreffelijk en de bediening bijzonder vriendelijk.
We willen het zeker aanrecommanderen. Ga zo door!
Markvrooijen .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Erg vriendelijke ontvangst, we hadden gereserveerd, maar dit bleek niet nodig.
Het was erg rustig, maar dat ligt zeker niet aan het eten! Wat een heerlijke rijsttafel hebben we gegeten.

wat ons betreft een zeer goed Indonesisch restaurant wat het verdient om elke avond vol te zitten!
Philippe H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Iets te weinig diepgang in de verschillende gerechten en voor indonesisch eten mistte ik echt wel zoet en pikant.
Voor de rest zeer vriendelijke bediening en een mooi restaurant
Frederik57 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
We hebben heerlijk gegeten we hadden een rijsttafel genomen, de gerechten waren verzorgd en goed van smaak. Wij vonden de eigengemaakte sambal super! Leuke bediening dus ik zou zeggen ga eten bij Restaurant Kapulaga
4711 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Lekker gegeten bij restaurant Kapulaga. Wel enigszins aan de Nederlandse smaak aangepast (lees mild van smaak). Bovendien hadden de porties bami en nasi iets ruimer mogen zijn. Helaas waren we de enige gaste.
Verdere puntjes van aandacht: het was te koud in het restaurant en de serveerster was helaas niet erg communicatief. Misschien pas begonnen want ze kwam nogal zenuwachtig over.