Restaurant Kapulaga

Hoogbrugstraat 23B 6221 CN Maastricht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Kapulaga

Een traditioneel stukje Indonesië in Maastricht

Chef-kok en eigenaar Uci de Bakker serveert een breed assortiment aan Indonesische gerechten in een prachtig traditioneel ingerichte zaak. Authenticiteit is het sleutelwoord voor dit restaurant. Een aanwinst voor het gezellige Wyck in Maastricht.

Meer informatie over restaurant Restaurant Kapulaga

• Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Eerlijk eten. Goede bediening
yvette V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
lekker gegeten, niet pittig, ook de sambal gorengs niet: vond ik wel jammer. genoeg eten voor 3 matige eters: 3x rijsttafel Adinda.
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Redelijke maaltijd, prijs/kwaliteit verhouding is te hoog. Wij hadden een rijsttafel voor 2 personen. Mooi dat er gele rijst bij zat, maar aan de gerechten zat te weinig smaak.
De bediening was goed, maar het was ook erg rustig.
jeroenvanhoof82 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heb je zin in een lekkere rijsttafel is dit een topadres. Echte authentieke indonesische gerechtjes. Aankleding kan misschien wat beter, maar voor het eten keer ik er zeker nog terug
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Zeer lange wachttijd ivm onderbezetting personeel. 1 kok en 1 persoon bediening. Personeel had het laten afweten ivm oud&nieuw. Rijsttafel was prima.
Antoon P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekker gegeten. Moesten nogal lang wachten op onze gerechten.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten was goed. Niet exceptioneel, maar degelijk. Bediening was erg vriendelijk en reageerde uitstekend op de dynamiek van mijn gezin.
Jammer genoeg was de inrichting een beetje kaal en kil. Veel grote witte muurvlakken.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een weekendje in Maastricht, en wat willen we eten? Indonesisch!
Snel gereserveerd, en een tafel voor vier was geen enkel probleem. Met mmoie voorgerechtjes hadden we ons laten verleiden tot een uitgebreide rijsttafel, want 'voor elk wat wils'. Dat was een schot in de roos.
Heerlijke afwisselende gerechten die met zorg zijn klaargemaakt en uitgestald worden op en rond de tafel (bijzettafeltje hoor), gewoon omdat het zo veel is. De smaken waren goed, niet héél verrassend maar je kon wel proeven dat alles met zorg en met verse ingredienten was klaargemaakt.
Leuke bediening, en de rekening was ook goed te doen voor 4 man!
Charles C.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Wij hebben bij Kapulaga genoten van verschillende rijsttafels en de grote verscheidenheid aan kleine gerechtjes was meer dan voldoende. De enige reden dat we alles hebben opgegeten is dat het allemaal zo lekker is! De bediening was heel vriendelijk en heeft het meteen door als je een verzoek hebt. Absoluut een aanrader!
winfried.hamacher .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten en de bediening waren prima. De smaak van de gerechten voldeed aan de verwachtingen. Minder was de muziek in het restaurant. Aziatische muziek op de achtergrond past beter bij het restaurant dan de ratjetoe die nu te horen was.
CoenMarjolein .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij komen uit Den Haag, waar een grote keuze is uit Indonesische restaurants. Met Kapulága hebben we een top Indonesisch restaurant gevonden. Het eten is echt authentiek van smaak en niet aangepast aan de westerse! Dat vind je helaas nog maar zelden. Ben je in Maastricht, ga dan eten bij Kapulága. Het ligt een beetje buiten de toeristische route, maar laat dat je er niet van weerhouden.
Randy A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Na een bezoek bij "De Klapperboom" en daar heerlijk Indisch eten te hebben gehaald smaakte het naar meer. De vriendelijke eigenaresse gaf ons een kaartje mee van hun Restaurant Kapulaga, ook in Maastricht. En ze heeft niets teveel gezegd, heerlijk gegeten daar en je proefde dat alles vers was bereidt. De eigenaresse, die ook ons eten had klaargemaakt, kwam even bij ons aan tafel om te vragen of alles naar wens was. Nou en dat was het hoor echt heerlijk gegeten een aanrader voor wie van lekker eten houdt!!!! Tot gauw maar weer!
Noud V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
heerlijk gegeten, home made en dat proef je, erg gastvrij en daardoor een fijne en gezellige avond gehad bij dit authentieke indonesisch restaurant. Echt top!
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Voor 2 Personen rijsttafel KAKANDA gegeten en vonden het top! Niets aan te merken. Alles mals knapperig en lekker.

Prima wijn (petite Chablis 2013) en attente service.

Raar dat op een donderdagavond maar 2 tafels bezet zijn? Aan het eten zal het niet liggen.

Voor 2 personen rijsttafel met fles wijn/water en koffie (met stuk spekkoek) +/- 100 Euro betaald. Ik weet niet of dat duur is.

Je ontvangt genoeg hapjes om de volgende dag thuis nog een 2de ronde te doen.

ellydelboeuf .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Het eten was heel lekker maar jammer genoeg voor ons niet warm genoeg !
Ook het dessert was een teleurstelling !
De bediening was supervriendelijk maar wij waren de enige gasten dus dat was minder gezellig !
Het is wel een mooie zaak dus hopelijk een volgende keer drukker !
Arjanvbeek .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Ik heb gisteren op 16 oktober samen met mijn vrouw heerlijk genoten van de rijsttafel adinda. Vooraf hadden wij samen gekozen voor de soto ayam. Dit smaakte VERRUKKELIJK! De personeel was heel vriendelijk! Wij komen zeer zeker terug om nogmaals te genieten van het heerlijke indonesische keuken!
flosev .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
We hebben er gisteren gegeten met z'n vieren. Wij vonden de gerechten echt heel erg lekker, heerlijke aroma's en fijne rustige sfeer. Wij hadden het meest uitgebreide menu en hebben genoten. We komen terug!
Frans-1 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
de soto ajam smaakte redelijk, maar er zaten stukjes tomaat in en geen gekookt ei, de sate kambing was doorbakken en taai, en was absoluut geen geitenbiefstuk, zoals dat hoort.
verder was het hoofdgerecht nasi goring met kip en garnaal, de kip smaakte niet naar kip, en de 3 garnalen in de nasi waren ongepeld.
kortom voor ons geen aanrader
Apostrof .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Gisteren met z'n zessen echt lekker gegeten van de voorgeschotelde rijsttafels. Mooie gerechten, bijzondere smaken, aangename sfeer. We komen zeker nog eens terug.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Mooie zaak, rustige sfeer, vriendelijke bediening. Rijsttafel gegeten, heerlijk al die verschillende smaken. Dessert was minder, niks speciaals.