Restaurant June's

Meer informatie over restaurant Restaurant June's

Voordelig
Lydia O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Verrassend lekker gegeten in een sfeervolle ambiance. Bijjzonder hartelijke ontvangst en men doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De gastheer pakte af en toe zijn gitaar om zodoende voor de muzikale omlijsting te zorgen. Alles klopte gewoon. Zeker voor herhaling vatbaar!
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten. Prima prijs/kwaliteit verhouding, passievolle eigenaren en zeer romantische plaats. Aanrader!
FLC .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij kregen het 2-gangenmenu van de dag, gado gado en roti met curry, beide heerlijk en fijn veel groente. Erg goede prijs-kwaliteit verhouding. De bediening was erg aardig en was hulpvaardig toen we vanwege onze baby eerder weg wilden. Het was netjes en schoon en gezellig ingericht. Het straatje is rustig en daardoor heel plezierig buiten zitten terwijl je toch midden in het centrum zit.
BBdG53 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het is een klein restautant en pas gestart, dat zich ten doel heeft gesteld om een kleine Caribische kaart te voeren. Dit o.b.v. verse dag- en seizoensprodukten. Eein dagmenu bestaat uit een voor- en hoofdgerecht en Je kunt kiezen tussen één vlees-, één vis- of vegetarisch hoofdgerecht . Vooraf bellen en je weet wat er wordt geserveerd. Het eten is bijzonder smaakvol. Een absolute aanrader!
Wireshmahabir .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het is een leuk, fijn en warm familie restaurant. De kip uit de oven gereserveerd met aardappel en rolletjes van kool was heel mooi opgediend. Heel anders dan we hadden verwacht, en op deze manier hebben we nog dit gerecht gegeten. De caribische keuken is heel speciaal, we komen hier zeker terug.
Stacey L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Samen met mijn vriend ben ik bij dit restaurant komen eten. We werden direct hartverwarmend ontvangen. Super vriendelijke en gezellige service en het eten is verfrissend en leuk om eens van een keuken te proeven waar je normaal gesproken niet vaak van eet. Een aanrader om eens bij te eten!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Na een buitengewoon hartelijke ontvangst werden mijn echtgenoot en ik uitgebreid geïnformeerd over de menukeuzes. Wij hebben genoten van de met veel zorg en uitsluitend met verse, gezonde en duurzame producten bereide Caribische gerechten. Een absolute aanrader voor de fijnproever, ook met een kleinere beurs. Kortom, een fantastische ervaring! De Annastraat ligt weliswaar enigszins verscholen in de gezellige Haagse binnenstad, maar het zoeken was zeker de moeite waard. We komen graag gauw weer eens terug en kunnen dit restaurant zeker van harte aanbevelen.