Over het restaurant Restaurant Julie

Diverse kaart en perfecte koffie

Bij Restaurant Julie vind je een scala aan wereldgerechten. Denk aan carpaccio, noodles, burgers of sashimi. Heel divers dus. De vriendelijke bediening staat bovendien de hele avond voor je klaar om je van alle gemakken te voorzien. Vergeet geen kopje koffie te nemen naderhand, dit is een van hun specialiteiten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Julie

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Julie

Paul S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
S Middags om 14u via tripadvisor een tafeltje gereserveerd. Toen we s avonds aankwamen bleek onze reservering niet bekend. ‘Via het web zeker?’ Was het antwoord van de gastheer. We konden evt plaatsnemen aan de bar, maar hij had geen idee wanneer er een tafeltje vrij zou komen... wij hadden inmiddels geen trek meer door de gang van zaken en zijn gelukkig ergens anders wel gastvrij ontvangen.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Pim M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een prima plek waar je voor een redelijke prijs heerlijk kunt lunchen. We waren met zijn vieren. Goede ambiance en een prettige bediening.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heerlijk gegeten voor een prima prijs, aardige attente bediening, lekkere wijn.
Vis van de dag was schol, prima, ruime porties, kipsate idem, ik had pasta met spinazie en truffel groot bord en erg smaakvol. Kortom voor herhaling vatbaar!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Bij een hotel deal, mochten we hier voor twee gangen aanschuiven. Prima locatie in Bergen, gezellige inrichting en niks te klagen over de bediening. Hierin hadden we tweemaal een vegetarisch en tweemaal een vlees voor- en hoofdgerecht. De vergetarische gerechten waren fantasieloos te noemen en een tegenvallen en de vleesgerechten waren juist prima op smaak en mooi /verfijnd geserveerd. Al met al was de gastronomische ervaring tussen vlees en vegetarisch erg verschillend. Terugkeren? Zeker, maar dan wel voor een mooi stukje vlees.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Gezellig, goede sfeer. Vlotte bediening en prima eten.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Gezellige inrichting en heerlijk geluncht !
F D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Wij werden heel vriendelijk ontvangen door de bediening, goede eerste indruk en zeer prettige sfeer. Ook het eten en de wijn was fantastisch. Geen lange wachttijden voor het eten en zeer vriendelijk personeel. Absoluut een aanrader!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten, sharing diner is erg goed bevallen. Goed samengestelde gerechten! De moeite waard !
Toos R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Beste mensen, Het eten bij restaurant Julie was goed. Wat er niet goed ging is het volgende: we hadden gereserveerd met de AH-actie. Op de een of andere manier was de reserveringh wel doorgekomen, maar niet dat het om een AH-actie ging. Iets is er dus fout gegaan waardoor wij niet alleen, maar ook de mensen van het restaurant Julie in de verlegenheid gebracht werden. Nu verdient restaurant Julie een dikke pluim. Zij hebben voor het tweede menu de helft gerekend als tegemoetkoming. Maar dit is een communicatiestoring die naar onze mening niet voor mag komen. Zij vertelden ons dat dit misverstand niet de eerste keer was en dat zij al meerdere malen contact met IENS opgenomen had. We hopen dat dit commentaar erbij helpt om in de toekomst dergelijke misverstanden te voorkomen.
Fabian A.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Prima restaurant met vriendelijk personeel.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Eten en bediening waren zeer goed en correct. Onze reservering via Iens was niet op tijd bij hen binnen gekomen maar ondanks dat konden we toch meteen zitten en was het verder allemaal geen probleem. Top service en er werd meegedacht in onze wensen. Ik zou hier zó weer gaan eten!
Lisa F.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Op een vrijdagavond met mijn zusje gegeten bij Julie's, het zag er leuk uit. Het was best druk , maar we konden gelukkig nog een plekje krijgen. De dame die ons bediende was helemaal top: super gastvrij, snel, adequaat. We hebben heerlijk gegeten (vis van de dag, roodbaars, en pasta met gamba's), alles zag er even verzorgd uit. Water met munt en citroen gratis (zoals het hoort) en lekker wijntjes. Een geslaagde avond!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk gegeten, ruime keuze aan gerechten, vis van de dag genomen, dat was zeewolf en heerlijk klaargemaakt.
Ook lekkere voorgerechten, heerlijke wijn, we zaten buiten en werden zeer prettig bediend.
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Fijne sfeer, lekker eten!
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Wij hadden een bevestiging van iens, maar het restaurant wist nog van niks. Zij checken de mail niet meer in de loop van de dag. Ze waren zeer vriendelijk en maakte gelijk plaats voor ons. Misschien handiger als het dezelfde dag niet beschikbaar is via Iens, maar gelijk bellen naar het restaurant. We hebben genoten.
Lidy V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Mooi plekje bij het raam gekregen , leuke bediening en prima eten. Zeker de moeite waard!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Alles prima, geen enkel minpunt, een aanrader.
Juani E.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel.
Hightea met smakelijke broodjes, zoetigheid vond ikzelf een beetje tegenvallen, genoeg keuze aan thee helaas koelde de thee snel af door de (leuke) porseleinen pot en kopjes.
Lekker barristo koffie als afsluiting.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018