Over het restaurant Restaurant Julie

Diverse kaart en perfecte koffie

Bij Restaurant Julie vind je een scala aan wereldgerechten. Denk aan carpaccio, noodles, burgers of sashimi. Heel divers dus. De vriendelijke bediening staat bovendien de hele avond voor je klaar om je van alle gemakken te voorzien. Vergeet geen kopje koffie te nemen naderhand, dit is een van hun specialiteiten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Julie

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Julie

Karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We gingen hapje en borrel doen te nagedachtenis van onze overleden mam.
Leuk ontvangen, lekker plekje in de serre.
Snelle, aardige, bediening Beetje te enthousiast, bij het binnenkomen van onze vriendin.
Ze had haar jas nog niet uit of men vroeg al wat ze wilde drinken. Maar dat geeft niet.
we hebben een leuke, gezellige avond gehad.
Groetjes Karin.
Rene E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Voor ons een gelegenheidsrestaurant in Bergen. Uitgekozen o.b.v. recencies in IENS. Sfeer is informeel, bedieining is prima. De kaart is gevarieerd. We hebben ons laten verrassen door een plateau van koude en warme gerechtjes. Leuk geserveerd. Past goed in de setting. Eten was goed.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Een heerlijke bisque gegeten met een hele fijne wijn. Een prettige sfeer en zeer professionele gastvrouwen.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk ongedwongen sfeer, zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel en veel keuze mogelijkheden qua vegetarische en visgerechten, iets waar niet ieder restaurant tijdens het wildseizoen aan denkt. Hier komen we zeker terug!
Jens D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen door een oprechte gastheer en gastvrouw. Daarnaast hebben wij heerlijk gegeten in een fijne en ongedwongen sfeer. Door ons ervaren als het meest prettige restaurant van Bergen!
Beer C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker informeel en gezellig restaurant.

Goed eten en lekkere wijn.

Aanrader
Harmjan M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker eten, zeer vriendelijke en correcte bediening en een mooi restaurant.
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten en gezeten top avond!!
Cintha W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijke high wine gehad gisteren,. Was helemaal top, de bediening het eten geweldig wat een keuze. Ook de bediening was geweldig, dank voor een heerlijke avond.
Hartelijk dank voor uw leuke recensie en prachtige cijfers!
Wij zien jullie graag weer een keer terug bij Restaurant Julie's!
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een prima restaurant, waar je echt in de watten gelegd wordt door de bediening en waar je heerlijk kunt eten. Zowel de entrecote als de steak van de week waren prima! Lekkere frieten en sla erbij, glas wijn, genieten!
We komen snel weer terug, complimenten voor het keukenteam en de bediening!
Allereerst hartelijk dank voor uw mooie recensie en goede cijfers!
Wij zijn blij om te lezen dat jullie avond geslaagd is geweest en zien jullie graag weer bij ons terug!
Minna N.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gezellig lekker eten clotted bediening
Koffie en de chocoladeplak met caramel mmmm
Hartelijk dank voor uw recensie en mooie cijfers!
Tot ziens bij Restaurant Julie's
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het was een aangename verrassing. We werden hartelijk ontvangen en op een prettige wijze bediend.
De gerechten waren prima bereid en voldoende om onze trek te stillen en smaakten voortreffelijk. De wijnen die per glas konden worden besteld waren heerlijk. Er was voldoende keus in alles. Als kennissen of vrienden aangeven in Bergen te willen gaan eten dan zullen we Julie zeker aanbevelen.
Allereerst hartelijk dank voor uw recensie en mooie cijfers!
Wij zijn u en uw kennissen / vrienden heel graag terug bij Restaurant Julie's!
Tamiko Bieshaar M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijke high wine! Wat n keus, allemaal even lekker!
Liefs Tamiko van Mijn Smaak Lifestyle
Hartelijk dank voor uw recensie en de goede cijfers!
Tot snel bij Restaurant Julie's!
Jorien V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Een ontzettend leuk restaurantje midden in Bergen. Bijna drie jaar geleden hebben we dit restaurant voor het eerst bezocht. Toen maar ook nu hebben we een zeer mooie avond gehad. Heerlijk eten met verse producten. Vriendelijke bediening en een warme inrichting.

Tot een volgende keer!
Hartelijk dank voor de recensie en mooie cijfers!!
Wij zien jullie heel graag weer bij ons terug!
Ruth K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor de extra frietjes. Misschien heb ik het verkeerde gekozen, maar de Cajun kip salade was erg droog een beetje smakeloos en had niet de pit die ik verwachte....jammer.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Okay menukaart en prima gerechten, alhoewel wat saai van opzet. Een familielid gleed op een gegeven uit op een veel te natte vloer en niemand van de bediening schoot te hulp. Ze gaapten haar gewoon aan. Werkelijk onvergeeflijk en uiterst onprofessioneel.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gereserveerd via Iens, en bevestiging ontvangen. Bleek bij aankomst in het restaurant dat zij hier niet meer aan mee deden?
We hebben prima gegeten! Helaas geen compensatie , kopje koffie was wel attent geweest.
Verder goede sfeer, gezellig en prima eten.
Etiole V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Goede prijs-kwaliteitverhouding en zeer attente bediening. Even afstemmen of de gerechten snel of wat langzamer moeten doorkomen. Waar vind je dit nog?
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Voor het eerst gegeten bij Julie. We werden verwelkomd door een van de medewerkers die duidelijk lol in zijn werk had. Een ontspannen sfeer en bijzonder goed eten. We kozen beiden voor de pompoensoep als hoofdgerecht. Zo'n lekkere gevulde pompoensoep heb ik nog nooit gegeten. Wat een smaak! Als hoofdgerecht kozen we beiden voor de hartige taart met notensla. Een perfecte combinatie en al weer een zeer geslaagd gerecht. Voor ons is het duidelijk dat we bij ons volgende verblijf in Bergen hier weer een keer gaan eten.
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Wij hebben erg Lekker gegeten! Leuke bediening die ondanks de drukte aardig en proffesioneel bleef.
Gezellig gezeten in het restaurant! Aanrader om eens heen te gaan.

Op zich wel kindvriendelijk maar dit zou nog wel wat uitgebreid kunnen worden.