Over het restaurant Restaurant Julie

Diverse kaart en perfecte koffie

Bij Restaurant Julie vind je een scala aan wereldgerechten. Denk aan carpaccio, noodles, burgers of sashimi. Heel divers dus. De vriendelijke bediening staat bovendien de hele avond voor je klaar om je van alle gemakken te voorzien. Vergeet geen kopje koffie te nemen naderhand, dit is een van hun specialiteiten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Julie

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Julie

Jens D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen door een oprechte gastheer en gastvrouw. Daarnaast hebben wij heerlijk gegeten in een fijne en ongedwongen sfeer. Door ons ervaren als het meest prettige restaurant van Bergen!
Beer C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Harmjan M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker eten, zeer vriendelijke en correcte bediening en een mooi restaurant.
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten en gezeten top avond!!
Cintha W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijke high wine gehad gisteren,. Was helemaal top, de bediening het eten geweldig wat een keuze. Ook de bediening was geweldig, dank voor een heerlijke avond.
Hartelijk dank voor uw leuke recensie en prachtige cijfers!
Wij zien jullie graag weer een keer terug bij Restaurant Julie's!
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een prima restaurant, waar je echt in de watten gelegd wordt door de bediening en waar je heerlijk kunt eten. Zowel de entrecote als de steak van de week waren prima! Lekkere frieten en sla erbij, glas wijn, genieten!
We komen snel weer terug, complimenten voor het keukenteam en de bediening!
Allereerst hartelijk dank voor uw mooie recensie en goede cijfers!
Wij zijn blij om te lezen dat jullie avond geslaagd is geweest en zien jullie graag weer bij ons terug!
Minna N.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gezellig lekker eten clotted bediening
Koffie en de chocoladeplak met caramel mmmm
Hartelijk dank voor uw recensie en mooie cijfers!
Tot ziens bij Restaurant Julie's
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het was een aangename verrassing. We werden hartelijk ontvangen en op een prettige wijze bediend.
De gerechten waren prima bereid en voldoende om onze trek te stillen en smaakten voortreffelijk. De wijnen die per glas konden worden besteld waren heerlijk. Er was voldoende keus in alles. Als kennissen of vrienden aangeven in Bergen te willen gaan eten dan zullen we Julie zeker aanbevelen.
Allereerst hartelijk dank voor uw recensie en mooie cijfers!
Wij zijn u en uw kennissen / vrienden heel graag terug bij Restaurant Julie's!
Tamiko Bieshaar M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijke high wine! Wat n keus, allemaal even lekker!
Liefs Tamiko van Mijn Smaak Lifestyle
Hartelijk dank voor uw recensie en de goede cijfers!
Tot snel bij Restaurant Julie's!
Jorien V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Een ontzettend leuk restaurantje midden in Bergen. Bijna drie jaar geleden hebben we dit restaurant voor het eerst bezocht. Toen maar ook nu hebben we een zeer mooie avond gehad. Heerlijk eten met verse producten. Vriendelijke bediening en een warme inrichting.

Tot een volgende keer!
Hartelijk dank voor de recensie en mooie cijfers!!
Wij zien jullie heel graag weer bij ons terug!
Ruth K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor de extra frietjes. Misschien heb ik het verkeerde gekozen, maar de Cajun kip salade was erg droog een beetje smakeloos en had niet de pit die ik verwachte....jammer.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Okay menukaart en prima gerechten, alhoewel wat saai van opzet. Een familielid gleed op een gegeven uit op een veel te natte vloer en niemand van de bediening schoot te hulp. Ze gaapten haar gewoon aan. Werkelijk onvergeeflijk en uiterst onprofessioneel.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gereserveerd via Iens, en bevestiging ontvangen. Bleek bij aankomst in het restaurant dat zij hier niet meer aan mee deden?
We hebben prima gegeten! Helaas geen compensatie , kopje koffie was wel attent geweest.
Verder goede sfeer, gezellig en prima eten.
Etiole V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Goede prijs-kwaliteitverhouding en zeer attente bediening. Even afstemmen of de gerechten snel of wat langzamer moeten doorkomen. Waar vind je dit nog?
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Voor het eerst gegeten bij Julie. We werden verwelkomd door een van de medewerkers die duidelijk lol in zijn werk had. Een ontspannen sfeer en bijzonder goed eten. We kozen beiden voor de pompoensoep als hoofdgerecht. Zo'n lekkere gevulde pompoensoep heb ik nog nooit gegeten. Wat een smaak! Als hoofdgerecht kozen we beiden voor de hartige taart met notensla. Een perfecte combinatie en al weer een zeer geslaagd gerecht. Voor ons is het duidelijk dat we bij ons volgende verblijf in Bergen hier weer een keer gaan eten.
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Wij hebben erg Lekker gegeten! Leuke bediening die ondanks de drukte aardig en proffesioneel bleef.
Gezellig gezeten in het restaurant! Aanrader om eens heen te gaan.

Op zich wel kindvriendelijk maar dit zou nog wel wat uitgebreid kunnen worden.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Zaterdagavond met een groep van 6 hier gegeten. We kregen een mooie tafel en waren omgeven door de kunstwerken vanwege de kunst10daagse. 3 personen kozen voor het menu terwijl de rest los van de kaart bestelde. Zelf heb ik genoten van achtereenvolgens heerlijke Garnalen in knoflookolie, een biologische hamburger met brood en een uitgebreide selectie van desserts. Alles heerlijk en meer dan voldoende. De bediening was spontaan en vriendelijk. Wij waren de laatsten die de zaak verlieten maar hebben geen moment het idee gehad dat men op ons zat te wachten om te kunnen opruimen. Een pluim voor zowel de kok als de bediening. Wij komen zeker terug.
Antonello C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteravond bij Julie gegeten en dat beviel heel goed. De soep van de dag (broccoli-spinazie) was heerlijk en zelden zo'n lekker visje (zeebaarsfilet) gegeten. Zeker de moeite waard!
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heb hier een aantal keer met veel plezier en lekker gegeten. De bediening was ook nu weer vriendelijk en snel. En waar kun je nog om hagelslag voor op het brood van de kleine vragen ! ? Het kan natuurlijk een momentopname zijn, maar ik vond de sfeer wat 'ingezakt' en miste het enthousiasme van de vorige keren. Ook vond ik de 'homemade' kroket veel minder lekker dan de vorige maal. Was het een Kwekkeboom wellicht ? Wij komen nog wel een keer langs. De prijzen zijn netjes.
Beste Marianne, bedankt voor je duidelijke feedback (excuus voor onze wat late respons). Hoogst waarschijnlijk was het een moment opname, maar ook dat mag niet voorkomen. Volgende keer zijn we weer net zo gezellig als anders. Binnenkort krijgen we een nieuwe lunchkaart dan wordt ook de kroket waarschijnlijk aangepast maar een kwekkeboom was het in ieder geval niet. Graag tot snel bij Julie!
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Een heerlijke avond gehad in dit gezellige restaurant. Gezeten bij de wijnkast kregen we al snel een aperitief + schaaltje olijven. Gekozen voor de chateaubriand met truffel/morilles saus, frieten en sla. Het vlees was perfect bereid en mooi mals, de sauzen heerlijk. Frites lekker knapperig en de slag gewoon prima. Lekkere Spaanse wijn erbij. Het dessert, trifle van chocolade en passiecurd was verrukkelijk. De Irish coffee die mijn man had besteld was mislukt, de room was tot boter geklopt en de koffie was lauw. Het was wel zo fijn geweest als die niet op de rekening terug te vinden was. De bediening was de hele avond alert, vriendelijk en professioneel. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. We gaan hier zeker vaker komen!
Hartelijk dank voor deze uitgebreide en vriendelijke recensie. De mooie cijfers daar worden we blij van :) Jammer te horen dat de afsluiter niet helemaal naar wens was, mocht u dit de avond hebben aangegeven dan spijt het ons dat we daar niet op geanticipeerd hebben. Graag serveren we u bij een volgend bezoek een perfecte Irish coffee. Met vriendelijke groet Team Julie!