Over het restaurant Restaurant Julie

Diverse kaart en perfecte koffie

Bij Restaurant Julie vind je een scala aan wereldgerechten. Denk aan carpaccio, noodles, burgers of sashimi. Heel divers dus. De vriendelijke bediening staat bovendien de hele avond voor je klaar om je van alle gemakken te voorzien. Vergeet geen kopje koffie te nemen naderhand, dit is een van hun specialiteiten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Julie

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

• MasterCard , Pin , Visa card
Tamiko Bieshaar M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijke high wine! Wat n keus, allemaal even lekker!
Liefs Tamiko van Mijn Smaak Lifestyle
Jorien V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Een ontzettend leuk restaurantje midden in Bergen. Bijna drie jaar geleden hebben we dit restaurant voor het eerst bezocht. Toen maar ook nu hebben we een zeer mooie avond gehad. Heerlijk eten met verse producten. Vriendelijke bediening en een warme inrichting.

Tot een volgende keer!
Ruth K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor de extra frietjes. Misschien heb ik het verkeerde gekozen, maar de Cajun kip salade was erg droog een beetje smakeloos en had niet de pit die ik verwachte....jammer.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Okay menukaart en prima gerechten, alhoewel wat saai van opzet. Een familielid gleed op een gegeven uit op een veel te natte vloer en niemand van de bediening schoot te hulp. Ze gaapten haar gewoon aan. Werkelijk onvergeeflijk en uiterst onprofessioneel.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gereserveerd via Iens, en bevestiging ontvangen. Bleek bij aankomst in het restaurant dat zij hier niet meer aan mee deden?
We hebben prima gegeten! Helaas geen compensatie , kopje koffie was wel attent geweest.
Verder goede sfeer, gezellig en prima eten.
Etiole V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Goede prijs-kwaliteitverhouding en zeer attente bediening. Even afstemmen of de gerechten snel of wat langzamer moeten doorkomen. Waar vind je dit nog?
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Voor het eerst gegeten bij Julie. We werden verwelkomd door een van de medewerkers die duidelijk lol in zijn werk had. Een ontspannen sfeer en bijzonder goed eten. We kozen beiden voor de pompoensoep als hoofdgerecht. Zo'n lekkere gevulde pompoensoep heb ik nog nooit gegeten. Wat een smaak! Als hoofdgerecht kozen we beiden voor de hartige taart met notensla. Een perfecte combinatie en al weer een zeer geslaagd gerecht. Voor ons is het duidelijk dat we bij ons volgende verblijf in Bergen hier weer een keer gaan eten.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Zaterdagavond met een groep van 6 hier gegeten. We kregen een mooie tafel en waren omgeven door de kunstwerken vanwege de kunst10daagse. 3 personen kozen voor het menu terwijl de rest los van de kaart bestelde. Zelf heb ik genoten van achtereenvolgens heerlijke Garnalen in knoflookolie, een biologische hamburger met brood en een uitgebreide selectie van desserts. Alles heerlijk en meer dan voldoende. De bediening was spontaan en vriendelijk. Wij waren de laatsten die de zaak verlieten maar hebben geen moment het idee gehad dat men op ons zat te wachten om te kunnen opruimen. Een pluim voor zowel de kok als de bediening. Wij komen zeker terug.
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Wij hebben erg Lekker gegeten! Leuke bediening die ondanks de drukte aardig en proffesioneel bleef.
Gezellig gezeten in het restaurant! Aanrader om eens heen te gaan.

Op zich wel kindvriendelijk maar dit zou nog wel wat uitgebreid kunnen worden.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Geluncht bij Julie. Van te voren gevraagd of een van ons veganistisch kon eten. Dit werd erg leuk en vriendelijk opgepakt en er werd een heerlijke salade met gegrilde groentes geserveerd. Ten opzichte van de rest van de kaart was deze salade wel erg duur.
Antonello C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteravond bij Julie gegeten en dat beviel heel goed. De soep van de dag (broccoli-spinazie) was heerlijk en zelden zo'n lekker visje (zeebaarsfilet) gegeten. Zeker de moeite waard!
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heb hier een aantal keer met veel plezier en lekker gegeten. De bediening was ook nu weer vriendelijk en snel. En waar kun je nog om hagelslag voor op het brood van de kleine vragen ! ? Het kan natuurlijk een momentopname zijn, maar ik vond de sfeer wat 'ingezakt' en miste het enthousiasme van de vorige keren. Ook vond ik de 'homemade' kroket veel minder lekker dan de vorige maal. Was het een Kwekkeboom wellicht ? Wij komen nog wel een keer langs. De prijzen zijn netjes.
Beste Marianne, bedankt voor je duidelijke feedback (excuus voor onze wat late respons). Hoogst waarschijnlijk was het een moment opname, maar ook dat mag niet voorkomen. Volgende keer zijn we weer net zo gezellig als anders. Binnenkort krijgen we een nieuwe lunchkaart dan wordt ook de kroket waarschijnlijk aangepast maar een kwekkeboom was het in ieder geval niet. Graag tot snel bij Julie!
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Een heerlijke avond gehad in dit gezellige restaurant. Gezeten bij de wijnkast kregen we al snel een aperitief + schaaltje olijven. Gekozen voor de chateaubriand met truffel/morilles saus, frieten en sla. Het vlees was perfect bereid en mooi mals, de sauzen heerlijk. Frites lekker knapperig en de slag gewoon prima. Lekkere Spaanse wijn erbij. Het dessert, trifle van chocolade en passiecurd was verrukkelijk. De Irish coffee die mijn man had besteld was mislukt, de room was tot boter geklopt en de koffie was lauw. Het was wel zo fijn geweest als die niet op de rekening terug te vinden was. De bediening was de hele avond alert, vriendelijk en professioneel. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. We gaan hier zeker vaker komen!
Hartelijk dank voor deze uitgebreide en vriendelijke recensie. De mooie cijfers daar worden we blij van :) Jammer te horen dat de afsluiter niet helemaal naar wens was, mocht u dit de avond hebben aangegeven dan spijt het ons dat we daar niet op geanticipeerd hebben. Graag serveren we u bij een volgend bezoek een perfecte Irish coffee. Met vriendelijke groet Team Julie!
j.vossenaar .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Ik kom er graag want het eten is prima en de bediening is ook goed.
Het is ook zeker een aanrader voor anderen. Ook om te lunchen is het een prima gelegenheid en het gezelligst is het als je bij het raam kunt zitten en het buitengebeuren ook kunt volgen.
Hartelijk dank voor deze lieve woorden en ontzettend mooie cijfers. Graag zien we u snel weer eens bij ons. Vriendelijke groet Team Julie!
AnnaEliza .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gezellige avond bij Julie gehad.
Driegangenmenu was prima!
Super vriendelijk personeel met veel aandacht voor de klant.
De Merlot was niet verkeerd en daar ben ik altijd heel kritisch in.
Als nagerecht gekozen voor: De verrassing. Bleek een caramel/ walnotenbrownie met vanille-ijs, slagroom te zijn. Heerlijk, kreeg zelfs ongevraagd extra slagroom, omdat ik in het gesprek aangaf er dol op te zijn.
Tip: wees creatiever met de ijssoorten.
Nu alleen vanille, aardbei en chocola en kies dan voor een iets romiger soort.
Serveer niet standaard patat erbij, maar laat de klant kiezen uit verschillende aardappelgerechten.
Patat met mayo eet je bij de snackbar en alleen in een goed restaurant als de klant er om vraagt, behalve dan voor de kindergerechten. Maar eigenlijk vind ik dat ook zij die keuze moeten hebben.
Al met al een zeer geslaagde avond! Dank je wel Julie en Shell!

Bedankt voor deze uitgebreide feedback over de geslaagde avond. De mooie cijfers daar worden wij blij van:) Wij snappen uw mening over de frietjes, maar merken dat veel gasten toch graag die frietjes extra bij hun hoofdgerechten willen. Wij bieden op bord meestal een andere aardappel gerecht aan, denk aan ovenaardappeltjes en mousseline van zoete aardappel. Graag zien we u een volgende keer en dan mag u altijd aangeven dat u liever iets anders erbij krijgt dan frietjes, dan houden we daar rekening mee. Groetjes Team Julie!
vantoor74 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Met de Shell aktie lekker gegeten bij Julie, vooraf carpaccio en gebakken paddestoelen, als hoofdgerecht een angus beef, ( wel extra kosten voor dit gerecht, maar dat werd netjes vooraf gemeld) en als nagerecht een heerlijk verrassingsdessert. Vriendelijke bediening.
Hartelijk dank voor deze mooie recensie en geweldige cijfers. Graag tot snel bij Julie!
bresser.c .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
voorgerecht huis gerookte zalm bijzonder lekker /hoofdgerecht kalfs- ribye goed berijd (rood van binnen als gevraagd)/dessert kaasplankje uitstekend .
Wat leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over Restaurant Julie! Wij zien u graag weer bij ons terug.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Julie. Zeer behulpzame medewerkers. Goede prijs kwaliteit verhouding! Komen zeer zeker nog eens terug
Bedankt voor de goede cijfers en leuke recensie! Wij zien jullie zeker graag weer terug bij Restaurant Julie!
HenkTineke1979 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
In het kader van de "Shell"-aktie speciaal 3-gangen keuze menu ontwikkeld: voldoende keus
en goed van kwaliteit, porties ruim voldoende. Bijpassend wijnarrangement goed maar niet spectaculair, mede daardoor betaalbaar. Goede sfeer en deskundige bediening. Aanrader!
Bedankt voor uw recensie! Tot ziens bij Restaurant Julie!
M_proeft_Rdam .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Eten best redelijk. Bediening aardig. Helaas niet allemaal. Bij het verlaten van het restaurant werd mij gevraagd of de rekening wel was betaald!! Ging diep beledigd weg.
Bedankt voor uw recensie. Het is uiteraard niet onze bedoeling geweest om u beledigd de deur uit te laten gaan. Bij navraag is er een miscommunicatie geweest tussen het personeel en dit had niet mogen gebeuren. Wij zouden u graag nog een keer ontvangen bij Restaurant Julie om te laten zien dat wij dit normaal heel anders aanpakken.