Over het restaurant Restaurant Julie

Diverse kaart en perfecte koffie

Bij Restaurant Julie vind je een scala aan wereldgerechten. Denk aan carpaccio, noodles, burgers of sashimi. Heel divers dus. De vriendelijke bediening staat bovendien de hele avond voor je klaar om je van alle gemakken te voorzien. Vergeet geen kopje koffie te nemen naderhand, dit is een van hun specialiteiten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Julie

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Julie

Linda K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Eten en bediening waren zeer goed en correct. Onze reservering via Iens was niet op tijd bij hen binnen gekomen maar ondanks dat konden we toch meteen zitten en was het verder allemaal geen probleem. Top service en er werd meegedacht in onze wensen. Ik zou hier zó weer gaan eten!
Lisa F.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Op een vrijdagavond met mijn zusje gegeten bij Julie's, het zag er leuk uit. Het was best druk , maar we konden gelukkig nog een plekje krijgen. De dame die ons bediende was helemaal top: super gastvrij, snel, adequaat. We hebben heerlijk gegeten (vis van de dag, roodbaars, en pasta met gamba's), alles zag er even verzorgd uit. Water met munt en citroen gratis (zoals het hoort) en lekker wijntjes. Een geslaagde avond!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk gegeten, ruime keuze aan gerechten, vis van de dag genomen, dat was zeewolf en heerlijk klaargemaakt.
Ook lekkere voorgerechten, heerlijke wijn, we zaten buiten en werden zeer prettig bediend.
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Fijne sfeer, lekker eten!
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Wij hadden een bevestiging van iens, maar het restaurant wist nog van niks. Zij checken de mail niet meer in de loop van de dag. Ze waren zeer vriendelijk en maakte gelijk plaats voor ons. Misschien handiger als het dezelfde dag niet beschikbaar is via Iens, maar gelijk bellen naar het restaurant. We hebben genoten.
Lidy V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Mooi plekje bij het raam gekregen , leuke bediening en prima eten. Zeker de moeite waard!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Alles prima, geen enkel minpunt, een aanrader.
Juani E.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel.
Hightea met smakelijke broodjes, zoetigheid vond ikzelf een beetje tegenvallen, genoeg keuze aan thee helaas koelde de thee snel af door de (leuke) porseleinen pot en kopjes.
Lekker barristo koffie als afsluiting.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Voor herhaling vatbaar!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Lekker gegeten. Goede bediening . Prima sfeer . Gebakken bospaddestoelen en carpaccio zijn een aanrader. Komen hier zeker weer terug.
georgette T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Snelle en prettige bediening!
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Bediening behulpzaam maar niet echt hartelijk. Beetje routineus. Keuken slecht zichtbaar door open wand die deels gevuld is met spullen. Risotto (3x) te zout. Beschikbare ijssoorten niet bekend. Tournedos prima. Net iets te pretentieus voor wat het werkelijk is.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Goed gegeten en goeie service. Had gevraagd om een plekje bij het raam, die hebben zij ook voor ons gereserveerd. Super leuk we komen zeker weer terug ook al wonen wij niet om de hoek.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We gingen hapje en borrel doen te nagedachtenis van onze overleden mam.
Leuk ontvangen, lekker plekje in de serre.
Snelle, aardige, bediening Beetje te enthousiast, bij het binnenkomen van onze vriendin.
Ze had haar jas nog niet uit of men vroeg al wat ze wilde drinken. Maar dat geeft niet.
we hebben een leuke, gezellige avond gehad.
Groetjes Karin.
Rene E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Voor ons een gelegenheidsrestaurant in Bergen. Uitgekozen o.b.v. recencies in IENS. Sfeer is informeel, bedieining is prima. De kaart is gevarieerd. We hebben ons laten verrassen door een plateau van koude en warme gerechtjes. Leuk geserveerd. Past goed in de setting. Eten was goed.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Een heerlijke bisque gegeten met een hele fijne wijn. Een prettige sfeer en zeer professionele gastvrouwen.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk ongedwongen sfeer, zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel en veel keuze mogelijkheden qua vegetarische en visgerechten, iets waar niet ieder restaurant tijdens het wildseizoen aan denkt. Hier komen we zeker terug!
Jens D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen door een oprechte gastheer en gastvrouw. Daarnaast hebben wij heerlijk gegeten in een fijne en ongedwongen sfeer. Door ons ervaren als het meest prettige restaurant van Bergen!
Beer C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker informeel en gezellig restaurant.

Goed eten en lekkere wijn.

Aanrader
Harmjan M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker eten, zeer vriendelijke en correcte bediening en een mooi restaurant.