Restaurant Juliana’s

Van Foreestweg 20 1787 PS Julianadorp Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Juliana’s

Fantastische keuken

Uitzicht op de golfbaan en een ruime keuze uit smaakmakende gerechten. Welkom bij Juliana’s in Julianadorp. Dit gezellige restaurant is sfeervol ingericht en in de keuken wordt gewerkt met voortreffelijke en verse ingrediënten. Zeer de moeite waard om hier een keertje langs te rijden. Een zorgeloze avond is gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Restaurant Juliana’s

Maandag en Dinsdag 12:00 - 20:30
Woensdag 11:00 - 21:30
Donderdag 12:00 - 20:30
Vrijdag 11:00 - 20:30
- Lunch 12:

E_ .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Goed eten, vlees uit de regio, goede garnituur, alles is prima verzorgd. Ook leuk dat er bieren uit de directe omgeving op de tap te krijgen zijn.
De schnitzel is erg goed, groot genoeg, goed gebakken (en niet gefrituurd zoals ze in veel horeca doen tegenwoordig), de frites zijn vers.
Het enige minpunt: er wordt fritessaus geserveerd bij de frites en geen mayonaise zoals op de kaart staat. Dit werd na dit gezegd te hebben tegen de bediening direct gecorrigeerd, al was fritessaus wel iets wat ze standaard serveren.
Desserts ook dik in orde, al met al gewoon een erg fijn restaurant waar ze leuke producten uit de regio hebben en wat ook nog eens goed betaalbaar is. Uitzicht op de golfbaan is schitterend.
Jhsanders .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wij vonden de kwaliteit van de maaltijd prima. De temperatuur van het voedsel was dik in orde en de presentatie was aantrekkelijk. Een aanrader. We komen terug.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
eten was erg lekker. Uitgebreide brood vooraf was prima. Bediening attent en gerechten komen op tijd. Zaten in de zaal met uitzicht op water. is wel kaal/zakelijk qua inrichting
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Inmiddels zijn de uitbaters van restaurant Fore vertrokken en heeft de Landal organisatie het restaurant overgenomen. Een aantal personeelsleden is bekend van het vorige restaurant dus dat schept verwachtingen.
Allereerst valt direct bij binnenkomst op dat de gezellige aankleding in de hal is verdwenen. ER staat nu een lege vitrine kast?
Boven in het restaurant gekomen zien we veel tafels bezet door de golf club leden (logisch, er is net een tournooi aan de gang). Wij nemen plaats op de tot de draad versleten nep Chesterfield stoelen en wachten af. We doen ons "zondagse rondje" wat o.a. koffie met appelgebak inhoud (trouwe lezers weten het inmiddels?).
De jonge ober neemt onze bestelling op. Als na een minuut of 20 onze vrouwen zich bij ons voegen meldt hij nog dat "er iets mis is gegaan met het appelgebak maar het is onderweg". Kan gebeuren, toch?
De bestelling van mijn vrouw is verkeerd en wordt teruggestuurd. Net voor ons tweede kopje koffie wordt iets uitgeserveerd wat het appelgebak blijkt te zijn (een droog mini vlaaitje met appel er in). Mijn vrouw had brownie besteld en die is boven verwachting goed.
De muziek (Q-radio) op de achtergrond begint wat te irriteren.
Als vervolgens de wijn wordt uitgeserveerd waarbij de heren voor de dames gaan kan ik niet anders dan vaststellen dat hier nog veel, heel veel te verbeteren valt.
De locatie is goed (zeker in de zomer met een prachtig terras vol in de zon waarbij je op de golfbaan uitkijkt) maar daarmee red je het niet alleen.
Lekkereuiteters .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Heerlijk gegeten bij restaurant Fore ! Een supermooi voorgerecht , een keuze uit allerlei voorgerechten door de chef. Heerlijk!! En als hoofdgerecht had mijn man de lamsracks. De beste die we de laatste jaren in een restaurant hebben gegeten . En .. Geen mini hapjes maar een heerlijke portie. Gewoon toppertje !! Ik had de selectie van vis. Heerlijk ook.... Geen ruimte in ons buikje meer voor een toetje, dus afgesloten met een koffie. Prachtig uitzicht over de golfbaan. Een aanrader dus !,
Ron58 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Fore. Het restaurant ligt wat afgelegen op de golfbaan bij Julianadorp. Zomers kun je hier genieten van een prachtig uitzicht op de golfbaan en de duinen.
Je kunt in Fore a la carte eten maar zoals op de website vermeld is er ook een maandmenu. Het maandmenu stond helaas niet op de kaart en toen we er naar vroegen wist de bediening niet of het maandmenu er die dag wel was. Na navraag van de bediening in de keuken bleek dat er wel een verrassingsmenu gemaakt kon worden en daar hebben we dan ook voor gekozen. Uit eerdere ervaringen bleek dit altijd een goede keuze zo ook nu weer.
Als voorgerecht kregen we een soort carpacchio van tonijn en zwaardvis. Deze was heerlijk fris en smaakvol (pas op niet te koud uitserveren). Vervolgens werd er een witlofsoep met blauwschimmelkaas op orginele wijze uitgeserveerd. Deze was heerlijk krachtig. Het hoofdgerecht was haasfilet in een heerlijke krachtige portsaus. Het dessert bestond uit een groot bord met daarop allemaal huisgemaakte lekkernijen zoals een mini creme brulee, mousse met sinaasappelgelei, ijs etc. Prachtig opgemaakt allemaal.
De bediening was goed, ondanks dat het vrij druk was waren ze erg attent. De locatie is zomers schitterend, in de winter is het wat afgelegen maar dat wordt door het heerlijke eten ruimschoots goedgemaakt.
Een klein minpuntje is misschien dat het restaurant wat hinkt op 2 gedachten. Enerzijds heerlijk culinair koken zoals het verrassings- of maandmenu anderzijds gerechten op de kaart zetten die je overal kunt krijgen zoals saté. Het zal commercieel waarschijnlijk wel nodig zijn. Het doet in ieder geval niets af aan de zorg die aan het verrassingsmenu besteed wordt. Mijn suggestie; promoot het verrassings- of maandmenu meer, zet het op de kaart, laat de bediening het vertellen. Met dit menu steekt Fore met kop en schouders boven de andere restaurants in Julianadorp uit. En dat alles tegen een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Dit restaurant kwam eruit rollen als kindvriendelijk, biologisch en geopend voor de lunch in onze regio onder de uitgebreide zoekfunctie. Inmiddels zijn we hier een paar keer geweest. Bevindt zich op het terrein van een vakantiepark, maar maakt er geen onderdeel van uit.

Ook voor de lunch kun je gewoon bestellen van de dinerkaart. Heerlijk eten. Gerechten zien er allemaal even mooi uit hoewel ze in Masterchef zouden zeggen :' There's too much going on on the plate', houden wij juist van de vele verschillende smaken en de kleurrijkheid op het bord.
Als er een zalfspoortje van wortel op het bord ligt, zou ik er niet voor kiezen deze ook bij alle hoofdgerechten toe te passen; dat is dan misschien een heel klein minpuntje aan de opmaak.

Kaart verandert regelmatig, wat op zich ook fijn is zodat we elke keer weer iets nieuws kunnen proberen.
Vermeldenswaardig is de vaardigheid van de kok in het maken van jus; de kruidenjus en ook de rode wijnjus zijn zeer diep en rijk van smaak; werkelijk verrukkelijk.

Personeel is vriendelijk en attent; geen spoortje van de pretenties die je meestal aantreft bij mensen die zo lekker en creatief kunnen koken.

Er is een leuke speelhoek voor de kinderen zodat de kleine meid zich ook prima vermaakt en wij lekker lang kunnen tafelen.

Interieur is modern met een vleugje klassiek en het restaurant beschikt over een terras waarbij je uitkijkt over een grote vijver.

Mijns inziens het beste Frans georiënteerde restaurant in de Noordkop.