Restaurant Judo

6,9
Voordelig
Reena J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Voor het eerst hier gegeten. We hadden niet gereserveerd, maar het zat niet vol, dus konden gelukkig een tafeltje krijgen.

Het personeel was vriendelijk. De kaart is zeer uitgebreid, met niet alleen sushi, maar ook Chinese en Thaise gerechten. Er word gewerkt met het "All you can eat" principe.
De gerechten zijn redelijk tot goed. Sommige porties zijn groter dan ik gewend ben bij andere restaurants (wat niet negatief hoeft te zijn natuurlijk).

Al met al goed gegeten.
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Dit keer niet gegeten bij Judo maar afgehaald. Ik had een wan tansoep, een kiploempia en een bami.
Allereerst de wan tansoep, de smaak is goed al zijn de stukken groen die er in drijven wat erg aan de grote kant maar de wan tans zaten vol zenen en harde stukjes, dus die heb ik niet opgegeten.
Toen de loempia, die dreef letterlijk van het vet, ik heb hem goed uitgeknepen in een groot stuk keukenpapier maar de smaak van het (oude?) vet overheerste toch enigszins en verder zat er zeer ruim sambal in, hij zag er bijna rose van.
De bami kon er mee door maar hij was een beetje smakeloos, gelukkig hadden we kikkoman in huis.
Voorlopig maar even niet meer naar Judo.
Bas_Adam .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Ik ben schandalig behandeld door de bedrijfsleider. Ik wilde, nadat ik met 4 personen in het restaurant had gegeten, nog sushi bestellen om mee te nemen naar huis voor mijn vrouw. Ik had op de bestelkaart aangegeven wat ik wilde en dacht 12 sushi's besteld te hebben. Ik kreeg 25 sushi's en moest hier € 35 voor betalen. Toen ik bij de bedrijfleider langs ging om te vertellen dat dit niet klopte zei hij dat het mijn fout was. Ik moest maar nieuwe sushi bestellen bij de afhaal. Ik zei dat ik dit zeer klantonvriendelijk vond. Zijn antwoord: "met alle respect" maar er is volgens mij een steekje bij u los!?
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
hier voor het eerst gegeten , het all "you can eat" principe { 5 rondes van 5 gerechtjes } is prima voor elkaar.
zeer ruime keuze met kwalitatief goede ingredienten , de krokante tonijn en mosselen zijn helemaal top.
ook de home made ice tea en het groene thee ijs zijn erg lekker.
wat betreft de aankleding zijn er nog wel wat puntjes die voor verbetering vatbaar zijn.
zoals de knipperende kerstboom en de wat verkleurde vale rode muur.
het personeel is heel erg jong wat voor de meeste restaurant bezoekers een beetje een "sesamstraat "gevoel teweeg zal brengen.
de jongens en meiden die daar werken doen allemaal erg hun best en werken hard.
een iets ouder persoon ter ondersteuning van de jongeren zou het restaurant iets meer cachet geven.
al met al gewoon een lekker restaurant.
HenRav .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Zolang je je beperkt tot de Japanse en Chinese gerechten is het best ok, net als het hele concept en de vriendelijke en snelle bediening, maar de Thaise gerechten worden echt verpest door een overkill aan smaakmakers en andere zoute smaakverpesters. En dan komt het: dan wil je water. Maar tweemaal uit de mond van verschillende bediening genoteerd: 'de manager wil geen kraanwater serveren, want misschien wordt u daarvan wel ziek en verder heeft hij er een heel ***verhaal bij......dusss' Dus je mag fleswater (Spa) bestellen a 7 euro (!) per liter. Een absolute schande! En dat maakt de hele optelsom tot een dikke onvoldoende helaas.
Saffie78 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Ik ben dol op sushi, ik heb daar heerlijk gegeten. Personeel is zeer vriendelijk, kan we niks anders van maken, neemt alle tijd voor je. Moet wel zeggen dat ik op een door de weekse dag daar zat en dat het wat rustiger was, dat daardoor personeel meer tijd had. Verder is de aquarium geweldig...leuk om daar te zitten
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Niet het mooiste restaurant ever, maar goede sushi en veel keus. Prijzen zijn heel normaal en de bediening is zeer vriendelijk. Wat erg fijn is, is dat er veel dingen op de kaart staan die in veel AYCE sushi restaurants extra kosten maar hier wel kosteloos (mits met mate, 1 pp per ronde) besteld kunnen worden. Denk aan de st jacobsschelpen en oesters.
Kom hier zeker terug.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Over het algemeen lekker gegeten. Bediening kijkt je niet aan maar is vooral uit op lege schaaltjes terug halen. 1 portie tonijn zag er bruin uit en smaakte niet goed. Er kon geen sorry (dat is vervelend) van de bediening af. De bedrijfsleider gaf ons ongelijk en ging zelfs in discussie. Meneer kijk, ik heb hier 140 man zitten.. etc. Jammer. Met 1 eenvoudige 'sorry' had hij ons als vaste klanten gehouden. Klant is helaas geen koning, bedrijsleider wel arrogant
GW1960 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Ik heb een sushi teruggestuurd in de eerste ronde. Niks van gehoord van bediening of manager. Bij het afrekenen zeg ik dit tegen de manager. Hij geeft me ongelijk en het woord sorry komt niet voor. "Meneer, ik zit hartstikke vol, dat is toch het bewijs dat het goed is?" Hoe klantonvriendelijk kan je zijn?
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Vanavond bij Judo gegeten, een uur van te voren gebeld en er was gelukkig nog plek.
Eten bij Judo is altijd goed. De bediening is netjes en snel,het lijkt soms alsof ze de benen onder hun lijf vandaan rennen.. Bij binnenkomst staan ze al voor je klaar om je naar je plek te brengen. Keurig!

Het eten is erg lekker en het restaurant ziet er goed en modern uit.
Aanrader is de sushi, die is (bijna altijd) vers gemaakt. Maar ook de vlees gerechten zijn erg goed. Een aanrader is de teppanyaki ossenhaas of de lamspies. Qua sushi zijn die met Tonijn (rauw) erg lekker. De "sushi van het huis" (judo) is de ene keer heel erg lekker smeuig en pittig en de andere keer droog, dat is altijd even proberen :)

De kip met groene curry is echt goed heet(pittig), vreemd blijft dat je een bak met saus en kip krijgt, ik mis daar altijd de witte rijst bij.

De huiswijn (rood) was dit keer warm en daardoor niet lekker.

Het toetje (ijs) zit vol met ijskristallen, ik vind dat erg lekker maar dat is uiteraard iets persoonlijks.

Verder hebben we een top avond gehad, we zijn tot ronde 4 gekomen en zijn voldaan vertrokken.
BonnieV .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Vroeger gingen wij veel bij Judo eten. Laatste keer dat we er waren viel het eten erg tegen. Ze hebben erg veel verschillende soorten gerechten, wat wel erg goed is. Alleen word er bij deze gerechten vaak dezelfde saus gebruikt en smaakt alles een beetje hetzelfde. Erg jammer aangezien we vaak naar dit restaurant toe gingen.

Service is gewoon normaal in dit restaurant. Decor is wel erg goed gedaan, voor zo'n grote ruimte voelt het erg persoonlijk aan.
Erg balen van het eten.

Adriana179 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Eten is oké , goede gerechten en ruime keuze. Onduidelijk wat de prijzen zijn van de drankjes. Net terug gekomen van een vakantie erg moe en even geen drank een spaatje rood en 2 fles spa blauw waar wij 17 euro voor mochten betalen is absurt.
Calliejh .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Wegens spierziekte kwam ik niet verder dan ronde 1 en toen ik de manager/eigenaar? vroeg of er misschien wat van de prijs af kon werd ik gevraagd het restaurant te verlaten aangezien ik me niet goed voelde. De vriendin waarmee ik was mocht ook niet verder eten en zij was niet verder dan ronde 2 gekomen. Uit eindelijk heeft zij de volle mep moeten betalen (€24,80) en ik de prijs van het kinder menu. Het eten zelf was matig. De eend wat erg droog en de sushi lauw-warm. De bediening was wel erg vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat zo'n tent er meteen van uit gaat dat je hen oplicht in plaats van behulpzaam reageren. Heel jammer
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Vooral aan te raden om doordeweeks te komen, vrijwel altijd zonder reservering een tafeltje, de manager komt altijd even een praatje maken. Bediening is snel en vriendelijk. Zelfs voor mensen die geen sushi eten, voldoende alternatieven te vinden. Kom nooit voorbij ronde 3. IJs lijkt alsof het eerder geschept is en weer terug in de vriezer gezet, omdat deze ijskristallen bevatten.. Even laten staan dus voordat je de ijs op zijn smaak kunt waarderen.
Aanradertjes: Peking eend in bladerdeeg en de ebi tempura maki!
Channo O.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015

Ongeloofelijk slecht en beneden alle peil behandeld.
De arrogantie druipt er vanaf,met een vriend hier gegeten en mensen laat u niet in de maling nemen,alle gerechten zitten vol met vetsin (zoek maar op)werd ook door de eigenaar bevestigd, met als gevolg dat ik enorme dorst kreeg en bij het vragen van een glaasje water werd mij verteld dat ze geen water hebben,alleen in fles.ook proberen ze je zo snel mogelijk vol te laten voelen door overal briocheachtige broodjes bij te serveren.ook ging echt alles verkeerd qua bestellingen en kreeg ik het gevoel dat er gewoon maar random dingen op tafel werd gesmeten.met zn tweetjes 80€ kwijt voor een beetje eten een fles water en twee appelsap echt niet normaal.toen toch maar weer eens afhalen geprobeerd ,ik begriip dat er geld verdient moet worden maar de gerechten zo schaamteloos op te vullen met veel te groot gesneden ui en paprika valt echt op...ik wil geen halve uien in mijn gerecht bij de vraag of ik misschien ergens een andere saus bij mocht(heeeel netjes gevraagd)werd ik door de eigenaar aangekeken alsof ik een misdadiger was,bij de opmerking dat ik dat een keer eerder wel mocht maakte hij me uit voor leugenaar.Ik heb dit restaurant nu al heel vaak een kans gegeven maar ik vind dit echt geldklopperij en dat niet eens met een lach maar met een ongekende arrogantie die waarschijnlijk voortkomt uit een monopoly positie omdat er in diemen nu eenmaal niet veel anders is...
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Hier op 5 februari met een groep van ongeveer 16 man gegeten. Een leuk concept van het eten van sushi en andere Japanse gerechtjes. Het smaak allemaal heerlijk en de tijd tussen de bestellingen door is echt niet lang. De locatie is en beetje groot en zou beter eens met wat scheidingen kleiner kunnen worden gemaakt, waardoor het intiemer wordt/lijkt. de bediening is uitermate accuraat en netjes. Jammer alleen dat je om 22.00 uur ongevraagd de rekening krijgt gepresenteerd. Koffie drinken is er gewoon niet meer bij en het advies luid dan ook: wegwezen, je tijd is om. Jammer van dit laatste en daarom maar een 7 voor service.
Martin E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Afgelopen zondag hier met 14 personen gegeten. Waren er al om 17.00 uur en vertrokken pas om 20.30 uur. Allemaal erg lekker en na 3 rondes zaten we al aardig vol, maar dan kan je nog een bolletje ijs nemen en fruit. Bediening was prima en als er iets vergeten was, werd dit gecorrigeerd. Voor herhaling vatbaar dus.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Wij eten regelmatig bij Judo en altijd tot tevredenheid.
Ik vind vooral de verscheidenheid in gerechten erg fijn! zo is er voor de mensen die niet van vis houden ook nog genoeg te kiezen.
Overigens krijg ik NOOIT 5 gangen van 5 gerechtjes op.......
Ronp .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
wij hebben afgelopen jaar al 6 x gegeten, wij komen meestal als het niet te druk is, en dan is op de bediening niks aan te merken, als het erg druk is duurt een en ander wat langer, is voor ons wel te begrijpen, wij maken ook altijd even een praatje met de eigenaar, als we dan opmerkingen hebben is dat goed bespreekbaar, vorige week weer lekker gegeten
K D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Voor het eerst bij dit sushi restaurant gegeten. Keuze uit 3 kaarten: sushi, Chinese en Thaise gerechtjes.
Bepaalde sushi besteld waarop tonijn stond, maar deze leek wel heel erg op krab. De jongen van de bediening hield vol dat het toch echt die-en-die sushi was, maar de eigenaar zei dat het een typefout op de kaart was. Voor de rest klopte alles. De bediening was vlot.
Itt andere sushitenten vind ik dat je hier best ruimte hebt, de tafeltjes staan niet te dicht op elkaar.