Restaurant Joost

Vondelstraat 26 1054 Amsterdam Nederland Kaart
31-206120120

Over het restaurant Restaurant Joost

Een oase in de stad

In deze warme ontmoetingsplek, vernoemd naar dichter Joost van den Vondel siert fraaie kunst de muren. De chef serveert Hollandse seizoensgerechten bereid met de meest verse ingrediënten uit de regio. Een ideale plek om met vrienden te genieten van een lunch, diner of borrel.

Meer informatie over restaurant Restaurant Joost

Maandag t/m zondag

Wenda L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Joost heeft een 3 gangenmenu met 3 interessante keuzes per gerecht als je met de AH restaurant actie meedoet. We hebben heerlijk gegeten en het is een leuke locatie. Joost is een goed bewaard geheim zo vlakbij het Vondelpark.
Garance V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De inrichting had wat gezelliger/sfeervoller mogen zijn. Wat betere verlichting; meer kleur ...
We zaten eerst in de tuin; toen begon het te regenen dus we gingen naar binnen. Twee tafels achter ons werd een sollicitatiegesprek afgenomen. We konden letterlijk de vragen/antwoorden horen ... kan niet de bedoeling zijn ..
De bediening was heel vriendelijk en betrokken; mag wat meer make-up op en ook wat meer kleur in de kleding ..
Beste Garance,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw uitgebreide feedback. Wat vervelend om te horen dat u last had van de sollicitatie, wij zullen dit daarom intern oppakken. Als bedrijf zijnde is het fijn om zulke reviews te ontvangen, op deze manier kunnen wij ons verder ontwikkelen en verbeteren.

Ondanks uw ervaring hopen wij u snel weer te verwelkomen!

Tessa Veenstra - Eerste Medewerker Bediening
Eline G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Het was heerlijk, we zaten in de tuin en het eten was geweldig, de bediening was erg snel en super vriendelijk, het enige was dat er halverwege onze lunch in de buurt een machine lawaai begon te maken. Ergens een verbouwing ofzo. Daar kon Joost natuurlijk niks aan doen en het deed ook geen afbreuk aan onze fijne ervaring!
Beste mevrouw Gumbert,

Wat fijn om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad in ons restaurant! We zullen de complimenten zeker doorgeven aan ons team.
Vanaf 14 augustus serveert JOOST weer zijn overheerlijke mosselpannetjes. Wie weet zien we u dan terug?

We hopen u in ieder geval terug te verwelkomen!

Tessa Veenstra - Eerste Medewerker Bediening
Duco B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Op de site van het restaurant was het niet mogelijke te boeken voor de volgende maand (al begon die over een paar dagen). Eten was ok, maar veel vliegjes (dead and alive) in restaurant.
Afrekenen met dinerbon ging niet, ookal stond dat wel op de site. Nog nagevraagd, nooit meer reactie gehad. Geen aanrader.
Beste meneer Beltman,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor het schrijven van een review op Iens. Wat vervelend om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft gehad in ons restaurant.
Helaas hebben wij geen informatie ontvangen over het niet kunnen verzilveren van een diner bon. Zou u zo vriendelijk willen zijn om persoonlijk contact met mij op te nemen om ons meer informatie te verstrekken over de betreffende diner bon. Hopelijk kan ik dan op deze manier iets voor u betekenen.

fenb@hotelvondel.com
fons.timmermans .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Ontvangst hartelijk. Bediening heel vriendelijk. De Maaltijd heel goed. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Kan dit restaurant aanbevelen.
Beste meneer Timmermans,

Wat ontzettend leuk om uw review te lezen. Super dat u een fijn bezoek heeft gehad bij JOOST. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat uw complimenten worden gedeeld met de medewerkers.

Als u weer in de buurt bent schuift u dan nog eens aan bij JOOST?

dorotheewassenburg .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Restaurant ligt in een prachtige buurt ( tegenover Vondelpark) Het restaurant behoort bij een klein oud hotel. Pluspunten: rustige sfeer, prettige achtergrondmuziek, vriendelijke bediening.
We hebben gekozen voor een lunch. Keuze uit twee soepen, we kunnen over beide oordelen, want kozen verschillend. Beide soepjes waren top. Daarna was er keuze uit drie verschillende broodjes. Mijn man had de zalmroomkaas, ik de kaas met appelstroop en aardbeien. Beide goed, maar niet spectaculair. Brood was iets te lang geroosterd, dus vrij hard.
Minpunten: er stonden waterglazen op tafel, maar we moesten vragen om water bij onze wijn en op de rekening stond daar later drie euro voor gerekend! Omdat de wijn en de koffie ook vrij duur waren, liep de rekening uiteindelijk aardig op. Door de AH restaurant-actie viel het nog mee, maar zonder die korting was het een kostbare lunch geworden.
Beste mevrouw Wassenburg,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Fijn dat u de sfeer van het restaurant prettig vind en de soep u heerlijk heeft gesmaakt.
Ik wil u ook bedanken voor de feedback. De review die u schrijft is een review waar we iets mee kunnen doen. Ik zal er dan ook persoonlijk voor zorgen dat dit wordt besproken met de medewerkers.

Als u weer in de buurt bent komt u dan nog eens genieten in onze mooie tuin?

Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Joost heeft een geweldig mooi en rustig terras. Een ontdekking die ik graag met anderen wil delen. Zeker nu het zomer is geworden!
Beste mevrouw Menko,

Hartelijk bedankt voor uw leuke review. Onze tuin is inderdaad een parel zo midden in de stad. Zegt het voort, zegt het voort. Fijn om te lezen dat u heeft genoten.

Komt u snel nog eens genieten in onze prachtige tuin?

Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten op de patio achter het hotel/restaurant. Was even zoeken waar de entree was dus maar via het hotel naar binnen gegaan. Erg rustig voor een zaterdag maar dat was qua geluid en wachttijd wel fijn. Broodje vooraf met heerlijke tapenade van Old Amsterdam, soepje vooraf, de varkenshaas vond ik zelf ietwat droog, en toe een rabarbercrumble. We aten hier met de AH restaurantactie kaart en denk niet dat ik het anders had gevonden als toerist in Amsterdam!
Beste mevrouw Huijbers,

Graag wil ik u hartelijk bedanken voor het schrijven van deze review. Wat leuk dat u in onze tuin heeft gegeten, onze parel van het restaurant. We zijn druk bezig om het restaurant steeds meer onder de aandacht van de toeristen te krijgen, bedankt voor de feedback.

Schuift u nog eens aan bij JOOST als u weer in de buurt bent?

Menno S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Eten was redelijk, gebakken aardappels te zout, varkenshaas iets te droog. De stampot zalm was goed. Verder was alles naar wens.
Beste meneer Smith,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw recensie. Fijn dat alles naar wens is geweest. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat uw suggesties worden verwerkt in de gerechten.

Nogmaals bedankt en hopelijk schuift u nog eens aan bij JOOST.
Leonoor H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
aardig personeel maar druk bezig geen aandacht bij binnenkomst voor de gasten...heb na 5 minuten wachten maar ff zelf d aandacht van de serveersters gezocht Het eten was lekker en bij mooi weer in de tuin buiten lijkt mij een genot om nog eens te gaan.
Tomas D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Dit restaurant mikt een beetje hoger dan wat ze waar maken. Visueel lijkt het alsof ze op een Michelin ster hopen, maar de kwaliteit van de gerechten is niet erg hoog. De huiswijn is ronduit slecht.
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Lekker gegeten. Goede gerechten, geen poespas en wat je ervan verwacht. Keuken ging flexibel met afwijkende vraag om en bediening was zeer jong maar erg vriendelijk.
Beste Eva Lange,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor het schrijven van een review. Wat ontzettend leuk om te lezen dat u heeft genoten van onze streekgerechten. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat uw complimenten bij de desbetreffende personen terecht komen.

Hopelijk mogen we u nogmaals verwelkomen in restaurant JOOST.

Willemijn Klok
a.c.bruggeman .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Prima lunch. Rustige sfeer in het drukke Amsterdam. Vlotte en leuke bediening. 1 boterham met wel veel beleg.
Uitstekende zalm en ribeye.
Beste A.C. Bruggeman,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van onze lunch, zowel het eten als de service. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat uw complimenten worden gedeeld met de medewerkers.

Als u weer in de buurt bent hopen we dat we u weer mogen verwelkomen.

Willemijn Klok
Benedicte V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Ik wist niet de het bij een hotel hoorde, anders had ik sowieso dit niet uitgekozen (online). Ik ben geen fan van restaurants horende bij een hotel. En helaas had dat hier ook effect op de zaak. Er zat bijna niemand. Maar daarnaast is het van buiten ook niet uitnodigend doordat je niet meteen ziet dat het een restaurant is en niet weet welke (te donker geverfde) dichte deur je moet hebben. En vervolgens moet je binnen-gebuzzed worden, dat is al een beetje een vreemde entree. Ik begrijp dat het uit veiligheidsoverweging is, maar toch denk ik dat dat dus de spontane bezoeker afschrikt. Van binnen best leuke inrichting. Eten was ok, de prijs was vrij voordelig. Ik zou hen adviseren het restaurant los te koppelen van het hotel. Ik denk dat ze dan meer mensen trekken.
Beste Benedicte Viola,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor het achterlaten van een recensie. Fijn om te zien dat u genoten heeft van uw diner.
De feedback die u geeft over de entrée zal ik doorgeven aan het management.
Wist u dat wij diverse locale producten gebruiken op onze kaart, waardoor we redelijke prijzen hanteren?

Als u weer in de buurt bent heten wij u graag weer welkom in restaurant JOOST.

Genietaltijd .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
1e Kerstdag hier met het gezin gegeten. We konden een keuze maken tussen het aantal gangen diner en ook was er aan de kinderen gedacht. De service van de dames in de bediening was erg goed en voor iedereen wel een aardig woordje! Top! Gerechten waren prima van smaak, zeker het nagerecht van truffel, mmmmm!
Beste Genietaltijd,

Wat ontzettend leuk dat u bij ons 1e Kerstdag heeft gevierd met uw gezin. Fijn dat u heeft genoten van ons eten en de service die u is geboden. Tijdens Kerst zijn wij dit jaar natuurlijk weer geopend met een geheel ander menu. Hopelijk mogen wij u dan weer verwelkomen.

Olaf P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Op basis van de goede recensies op Iens hier gaan eten, maar het viel helaas erg tegen.

Restaurant Joost is het restaurant van een hotel. Voornamelijk hotelgasten die geen zin hebben nog de stad in te gaan eten hier. Gezien de ervaring die ik vandaag heb gehad begrijp ik dat. Zeer beperkte menu kaart, geen bijzonder eten, goedwillende maar geen bijzondere bediening. Ook ademt het in alles een hotel restaurant uit, en niet om een restaurant om een avond uit te gaan.

Kortom: goede keus voor hotelgasten die geen zin hebben er nog op uit te gaan, maar absoluut niet de moeite waard om naar toe te gaan om een avondje uit eten te gaan.
Beste olaf3,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw recensie op Iens. Ik vind het zeer spijtig om te lezen dat wij niet aan uw verwahtingen hebben kunen voldoen.
Om de kwaliteit van onze producten te garanderen werken wij met een kleine menukaart.

Doormiddel van deze recensie kunnen wij onze service en kwaliteit verbeteren. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in restaurant JOOST.

Theo_USA .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Met de familie wezen eten hier. De inrichting bevalt me goed, ondanks dat ik meer van een klassieke uitstraling houd.

Gerechten zijn in balans qua smaak en het kooktempo is prima. Vriendelijke bediening, zoals het hoort. Kortom: Prima!
Beste Theo_USA,

Graag willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven op Iens. Wat ontzettend leuk om te lezen dat u een geslaagde avond heeft gehad in restaurant JOOST.

Onze medewerkers zullen zeker uw complimenten ontvangen. Hopelijk mogen wij u nogmaals ontvangen in restaurant JOOST.

Esmée V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Een verborgen pareltje in Amsterdam! De gerechten zijn hier voortreffelijk samengesteld, het is echt genieten. Hier kom ik ontzettend graag, de geheime tuin is ook ontzettend leuk.
Beste raldaderooij,

Allereerst wil ik u bedanken voor de mooie woorden. Leuk om te lezen dat u heeft genoten van onze gerechten en ambiance.

We zien u graag weer terug in restaurant JOOST.

Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Heerlijk geluncht bij Joost
Met name de broodjes waren erg vers, het korstje is zooooooo knapperig!
Zeer vriendelijke personeel in een heel aangenaam huiselijke sfeer
Beste Love Food,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring over restaurant JOOST op IENS. We gaan ervoor zorgen dat uw recensie terecht komt bij onze medewerkers.

Mocht u weer in de buurt zijn, dan verwelkomen wij u graag weer in restaurant JOOST.