Restaurant Joost

Vondelstraat 26 1054 Amsterdam Nederland Kaart
31-206120120

Over restaurant Restaurant Joost

Een oase in de stad

In deze warme ontmoetingsplek, vernoemd naar dichter Joost van den Vondel siert fraaie kunst de muren. De chef serveert Hollandse seizoensgerechten bereid met de meest verse ingrediënten uit de regio. Een ideale plek om met vrienden te genieten van een lunch, diner of borrel.

Meer informatie over restaurant Restaurant Joost

Maandag t/m zondag

Genietaltijd .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
1e Kerstdag hier met het gezin gegeten. We konden een keuze maken tussen het aantal gangen diner en ook was er aan de kinderen gedacht. De service van de dames in de bediening was erg goed en voor iedereen wel een aardig woordje! Top! Gerechten waren prima van smaak, zeker het nagerecht van truffel, mmmmm!
Beste Genietaltijd,

Wat ontzettend leuk dat u bij ons 1e Kerstdag heeft gevierd met uw gezin. Fijn dat u heeft genoten van ons eten en de service die u is geboden. Tijdens Kerst zijn wij dit jaar natuurlijk weer geopend met een geheel ander menu. Hopelijk mogen wij u dan weer verwelkomen.

Olaf P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Op basis van de goede recensies op Iens hier gaan eten, maar het viel helaas erg tegen.

Restaurant Joost is het restaurant van een hotel. Voornamelijk hotelgasten die geen zin hebben nog de stad in te gaan eten hier. Gezien de ervaring die ik vandaag heb gehad begrijp ik dat. Zeer beperkte menu kaart, geen bijzonder eten, goedwillende maar geen bijzondere bediening. Ook ademt het in alles een hotel restaurant uit, en niet om een restaurant om een avond uit te gaan.

Kortom: goede keus voor hotelgasten die geen zin hebben er nog op uit te gaan, maar absoluut niet de moeite waard om naar toe te gaan om een avondje uit eten te gaan.
Beste olaf3,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw recensie op Iens. Ik vind het zeer spijtig om te lezen dat wij niet aan uw verwahtingen hebben kunen voldoen.
Om de kwaliteit van onze producten te garanderen werken wij met een kleine menukaart.

Doormiddel van deze recensie kunnen wij onze service en kwaliteit verbeteren. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in restaurant JOOST.

Theo_USA .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Met de familie wezen eten hier. De inrichting bevalt me goed, ondanks dat ik meer van een klassieke uitstraling houd.

Gerechten zijn in balans qua smaak en het kooktempo is prima. Vriendelijke bediening, zoals het hoort. Kortom: Prima!
Beste Theo_USA,

Graag willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven op Iens. Wat ontzettend leuk om te lezen dat u een geslaagde avond heeft gehad in restaurant JOOST.

Onze medewerkers zullen zeker uw complimenten ontvangen. Hopelijk mogen wij u nogmaals ontvangen in restaurant JOOST.

Esmée V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Een verborgen pareltje in Amsterdam! De gerechten zijn hier voortreffelijk samengesteld, het is echt genieten. Hier kom ik ontzettend graag, de geheime tuin is ook ontzettend leuk.
Beste raldaderooij,

Allereerst wil ik u bedanken voor de mooie woorden. Leuk om te lezen dat u heeft genoten van onze gerechten en ambiance.

We zien u graag weer terug in restaurant JOOST.

Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Heerlijk geluncht bij Joost
Met name de broodjes waren erg vers, het korstje is zooooooo knapperig!
Zeer vriendelijke personeel in een heel aangenaam huiselijke sfeer
Beste Love Food,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring over restaurant JOOST op IENS. We gaan ervoor zorgen dat uw recensie terecht komt bij onze medewerkers.

Mocht u weer in de buurt zijn, dan verwelkomen wij u graag weer in restaurant JOOST.

Izik S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
We gingen naar Joost met zijn tweeen voor een romantische avond. We hadden 3 gangen per person besteld. De Chef bij Joost heeft talent om heerlijke twist toe te kennen aan het traditionele Nederlandse eten. We waren uitermate verbaasd toen de Chef naar ons tafel toekwam om ons indruk over het eten te vragen.

Ongeacht wat oude recensies vond ik de service professioneel en alert, een echte super-ober.

Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Vanmiddag met drie personen gelunched. Er was nog één ander tafeltje bezet. De ligging is super: een oase van rust om de hoek van het Leidseplein waar je heerlijk buiten in de zon of schaduw kunt eten. Zowel binnen als buiten ziet de inrichting er goed uit en zit je lekker. Het eten is ok. Niet bijzonder, niet verrassend, maar ok. Wel jammer dat de porties nogal klein zijn. Maar dan de service... We hebben verschillende malen gevraagd om schone glazen, niet gekregen. We vroegen een verse jus en kregen een flesje. We vroegen om waterglazen bij de karaf water die we hadden besteld, niet gekregen... We wilden graag nog een tweede glaasje wijn, maar omdat we de aandacht van de ober niet konden krijgen lieten we die ook maar zitten. Uitermate verbaasd waren we dan ook toen de ober bij het afrekenen tot twee keer toe om een fooi vroeg... Al met al heeft dit restaurant de potentie om uit te groeien tot een heerlijke plek voor lunch of diner, maar de bediening heeft nog wel het een en ander te leren. En als ze dan ook de kaart nog wat origineler maken, kom ik hier graag terug om het nog eens te proberen...