Restaurant Joost

Vondelstraat 26 1054 Amsterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 25
|
31-206120120
8,1 /10
45 recensies

Over het restaurant Restaurant Joost

Een oase in de stad

In deze warme ontmoetingsplek, vernoemd naar dichter Joost van den Vondel siert fraaie kunst de muren. De chef serveert Hollandse seizoensgerechten bereid met de meest verse ingrediënten uit de regio. Een ideale plek om met vrienden te genieten van een lunch, diner of borrel.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 25
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 2,75
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Restaurant Joost

Hoe kom je er?

  • : Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m zondag
- Lunch 12:00 - 17:30
- Diner 17:30 - 22:00

Services

Zeer goed
8,1 /10
  • 10
    2
  • 9
    10
  • 8
    16
  • 7
    6
  • < 7
    11
Eten
8
Service
8,1
Decor
8,1
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
36/45 recensies

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Joost

J.R. S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
  • Online gereserveerd
De dames van de bediening waren wat kortaf. en het was niet druk in de zaak. Het eten was lekker en de ruimte was leuk ingericht.
De tafel van Joost V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Lekker eten, prettige sfeer, maar het menu had iets uitgebreider gemogen.
Herma T.
(0 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
Een wat kleine kaart. Wel zeer uiteenlopend.
Joost V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Lekker eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening en hoefde niet lang te wachten op het eten. Een geslaagde avond
Carla V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
  • Online gereserveerd
perfect! en wij zijn best kritisch.... alleen opmerking gemaakt over het servet; niet te doen met zo veel stijfsel
verder echt perfect wild menu met italiaans wijntje, top!
Restaurant
Beste Carla Vd Konijnenberg,
wat fijn om te lezen dat u zo genoten heeft bij ons.
Met regelmaat serveren wij speciale menu's en gerechten buiten onze a la carte kaart om.
Graag tot ziens.

Met vriendelijke groet,

Erik Slobbe
Restaurant Manager
Rosalie V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Op zich een prima restaurant. Service is goed en het eten ook. Sfeer is iets minder vanwege de lampen. Te fel. Je merkt toch dat je in een restaurant van een hotel zit. Prima als je even uit eten wilt, maar voor een romantische avond zou ik iets anders kiezen.
Restaurant
Beste Rosalie van den Hoven,
jammer dat u het niet sfeervol genoeg vond in ons restaurant.
Misschien moeten we de lampen nog iets meer dimmen voortaan!
De complimenten over het eten en de service ga ik zeker overbrengen op ons team.

Met vriendelijke groet,
Erik Slobbe
Restaurant Manager
Roos S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Gezellig restaurant en lekker eten. Goede bediening en service. Erg van genoten. Ik ga hier zeker nog een keer heen.
Restaurant
Beste Roos Schake,
wat leuk dat u zo genoten heeft bij ons.
Graag tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet,
Erik Slobbe
Restaurant Manager
Jasper K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Hollandse pot op goed niveau, leuk voor gasten uit het buitenland maar ook zeker als Nederlander zelf.
Bediening vlot, maar het was er (maandagavond) dan ook doodstil.
Restaurant
Beste Jasper Kleine,
wat leuk om te lezen dat u het zo fijn had bij ons.
Graag tot een volgende keer
Met vriendelijke groet,
Erik Slobbe
Team Restaurant JOOST
Joke G.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Prachtige locatie, je denkt dat het restaurant bij het hotel hoort, maar niets is minder waar, voor iedereen te bezoeken, ingang wel via het hotel, maar ziet er allemaal heel sfeervol uit en smaakvol ingericht met erg lekker eten. Een aanrader ook voor een high tea b.v.
Restaurant
Beste Joke Geytenbeek,
mooi om te lezen dat u het zo fijn heeft gehad bij ons.
uiteraard verzorgen wij diverse activiteiten zoals een high tea voor onze gasten.
Graag tot een volgende keer1
Met vriendelijke groet,
Erik Slobbe
Restaurant Manager
harald K.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Echt heerlijk gegeten! Goede bediening! Aanrader! Restaurant zit ook op een mooie locatie in de binnenstad van Amsterdam, beetje verstopt nabij Paradiso.
Restaurant
Beste harald kedde,
wat fijn om te lezen dat u heerlijk gegeten heeft bij ons.
ik ga de complimenten zeker overbrengen naar ons team
Met vriendelijke groet,
Erik Slobbe
Restaurant Manager
Arno K.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
  • Online gereserveerd
We hadden bewust voor Joost gekozen, vlak naast ons hotel. Jammer dat het rustig was, want dit restaurant verdient het vol te zitten. Gunstig was dat de bediening alle tijd voor ons had en ook nam. De borden zagen er verzorgd uit. We hebben er heerlijk gegeten, met een fles voortreffelijke wijn. Als we weer in Amsterdam zijn komen we zeker terug.
A&A uit Antwerpen
Restaurant
Beste Arno Kocx,
wat leuk om te lezen dat u het zo fijn heeft gehad bij ons.
Tot de volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Erik Slobbe
Restaurant Manager
Henk J.
Meesterproever
(79 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
10
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Hier gegeten met een Groupon-voucher. Omdat we het al ergens gelezen hadden, wisten we dat de ingang van het restaurant via Hotel Vondel was, anders was het zoeken geblazen. Op de donderdagavond was het er aanvankelijk niet zo druk op een tafel met 3 rumoerige Amerikaanse dames na. We kregen eerst sneetjes bruin boerenbrood met een smakelijke tapenade van gedroogde tomaten, kaas en walnoten voorgeschoteld. Met de voucher was de menukeuze beperkt. Als voorgerecht namen we beiden een soep. Zowel de broccoli-creme soep als de spinazie/slasoep met zalm konden bekoren. Het hoofdgerecht was 1x de varkenshaas en 1x de heilbot met seinzoensgroenten (heerlijke boterboontjes en peultjes). Bij de varkenshaas, die prima werd bevonden, was ook een aardappelgarnituur van rosevall aardappelpartjes in begrepen. Voor de heilbot moest dat apart worden bijbesteld. De heilbot met een krokant jasje was smakelijk bereid: niet te week en niet te droog. Het toetje was voor beiden een ijssorbet. De wijn was een sauvignon blanc die niet verkeerd was. Al met al goed gegeten voor een acceptabel prijs. Ook de bediening was vriendelijk, zelfs toen het toch wat drukker begon te worden. De wachttijd bleef desondanks binnen te perken. Minder was de akoestiek. Als er achter je een bestelling werd opgenomen, kon je je eigen gesprekken niet meer verstaan. Erg hinderlijk. Nóg irritanter was de rooklucht die regelmatig naar binnen kwam, van gasten die in de tuin stonden te roken, zelfs met de deur dicht kon je het nog ruiken. Hier knap ik echt op af...
Restaurant
Beste Komodo57,
wat fijn om te lezen dat u zo lekker gegeten heeft bij ons.
Dank u wel ook voor de feedback over de akoestiek en het roken.
Wat roken betreft, dit kunnen en zullen we per direct aanpassen door een andere rookplek voor onze gasten te realiseren.
graag tot een volgend bezoek.
Met vriendelijke groet,
Erik Slobbe
Restaurant manager
Jeanne D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
  • Online gereserveerd
aardige,attente bediening in aangename omgeving met vnl Amerikaanse gasten uit het hotel:
eten nogal simpel,vooraf keuze uit soep of vlees/visplank,de laatste van goede kwaliteit,maar er was niets bijzonders mee gedaan.
hoofdgerecht varkenshaas in paksoi,waarvan de paksoi veel te gaar was
dessert: als je niet van kaas of ijs houdt alleen hangop,die nogal zwaar op de maag lag,een luchtiger toetje zou lekkerder zijn
Restaurant
Beste Jeanne de Ruig,
wat fijn om te lezen dat u onze collega"s in de bediening zo aardig vond.
Onze keuken kenmerkt zich door eenvoudige, pure gerechten met Hollandse streek- en seizoensproducten.
Erg spijtig dat u de paksoi te gaar vond, wat de desserts betreft, 16 Oktober gaat onze nieuwe kaart met dessertkaart in.
Graag zien we u een volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Erik Slobbe
Restaurant Manager
.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Restaurant maakt deel uit van hotel. Was voor een donderdagavond niet druk. Helaas was voor ons het hoofdgerecht, vis, te vet.
Restaurant
Beste heer, mevrouw,
wat jammer dat u teleurgesteld was over uw vis, heeft u dit ook aangegeven bij ons op de avond zelf?
dan hadden we dit met alle plezier voor u opgelost.
Graag zien we u weer terug in restaurant Joost.
Met vriendelijke groet,
Erik Slobbe
Restaurant Manager
mien.heymann .
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Het restaurant maakt onderdeel uit van Hotel Vondel. We waren er rond 18.00 uur en waren de enige gasten, dus niet veel sfeer. Bediening was attent. Eten was ok, maar geen hoogstandje. Met de AH actie is het aantrekkelijk om er te eten. Ligt iets uit het centrum en denk dat er overwegend hotelgasten eten.
Restaurant
Beste mien heymann,
een gevulder restaurant is inderdaad sfeervoller maar daar hebben we helaas niet altijd invloed op.
Op onze kaart vindt u eenvoudige, pure gerechten met een Hollandse inslag.
Goed om te lezen dat u de AH-actie waardeert.
Met vriendelijke groet,
Erik Slobbe
Restaurant Manager
Wenda L.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Je merkt dat ze een erg prijs-bewust menu hadden opgezet voor de AH actie. Dat was jammer en laat denk ik niet het beste van hun zien, want het is een prachtige zaak!
Restaurant
Beste Wenda Linthorst,
wat geweldig dat u ons restaurant zo mooi vindt, wij zijn er ook erg trots op.
Het keuzemenu is gebaseerd op gerechten van onze kaart die uitgebreider is.
graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Erik Slobbe
Restaurant Manager
Annemarie P.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
  • Online gereserveerd
Joost heeft een 3 gangenmenu met 3 interessante keuzes per gerecht als je met de AH restaurant actie meedoet. We hebben heerlijk gegeten en het is een leuke locatie. Joost is een goed bewaard geheim zo vlakbij het Vondelpark.
Restaurant
Beste Annemarie Pots,
goed te lezen dat u zo enthousiast bent over ons, dit geef ik zeker door aan het team.
houd voor toekomstige acties vooral onze facebookpagina in de gaten.
Met vriendelijke groet,
Erik Slobbe
Restaurant Manager
Garance V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
  • Online gereserveerd
De inrichting had wat gezelliger/sfeervoller mogen zijn. Wat betere verlichting; meer kleur ...
We zaten eerst in de tuin; toen begon het te regenen dus we gingen naar binnen. Twee tafels achter ons werd een sollicitatiegesprek afgenomen. We konden letterlijk de vragen/antwoorden horen ... kan niet de bedoeling zijn ..
De bediening was heel vriendelijk en betrokken; mag wat meer make-up op en ook wat meer kleur in de kleding ..
Restaurant
Beste Garance,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw uitgebreide feedback. Wat vervelend om te horen dat u last had van de sollicitatie, wij zullen dit daarom intern oppakken. Als bedrijf zijnde is het fijn om zulke reviews te ontvangen, op deze manier kunnen wij ons verder ontwikkelen en verbeteren.

Ondanks uw ervaring hopen wij u snel weer te verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Tessa Veenstra - Eerste Medewerker Bediening
Eline G.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
  • Online gereserveerd
Het was heerlijk, we zaten in de tuin en het eten was geweldig, de bediening was erg snel en super vriendelijk, het enige was dat er halverwege onze lunch in de buurt een machine lawaai begon te maken. Ergens een verbouwing ofzo. Daar kon Joost natuurlijk niks aan doen en het deed ook geen afbreuk aan onze fijne ervaring!
Restaurant
Beste mevrouw Gumbert,

Wat fijn om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad in ons restaurant! We zullen de complimenten zeker doorgeven aan ons team.
Vanaf 14 augustus serveert JOOST weer zijn overheerlijke mosselpannetjes. Wie weet zien we u dan terug?

We hopen u in ieder geval terug te verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Tessa Veenstra - Eerste Medewerker Bediening
Duco B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Op de site van het restaurant was het niet mogelijke te boeken voor de volgende maand (al begon die over een paar dagen). Eten was ok, maar veel vliegjes (dead and alive) in restaurant.
Afrekenen met dinerbon ging niet, ookal stond dat wel op de site. Nog nagevraagd, nooit meer reactie gehad. Geen aanrader.
Restaurant
Beste meneer Beltman,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor het schrijven van een review op Iens. Wat vervelend om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft gehad in ons restaurant.
Helaas hebben wij geen informatie ontvangen over het niet kunnen verzilveren van een diner bon. Zou u zo vriendelijk willen zijn om persoonlijk contact met mij op te nemen om ons meer informatie te verstrekken over de betreffende diner bon. Hopelijk kan ik dan op deze manier iets voor u betekenen.

Met vriendelijke groet,
Willemijn Klok - F&B Supervisor
fenb@hotelvondel.com
fons.timmermans .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
  • Online gereserveerd
Ontvangst hartelijk. Bediening heel vriendelijk. De Maaltijd heel goed. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Kan dit restaurant aanbevelen.
Restaurant
Beste meneer Timmermans,

Wat ontzettend leuk om uw review te lezen. Super dat u een fijn bezoek heeft gehad bij JOOST. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat uw complimenten worden gedeeld met de medewerkers.

Als u weer in de buurt bent schuift u dan nog eens aan bij JOOST?

Met vriendelijke groet,
Willemijn Klok - F&B Supervisor
  • 1
  • 2
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.