Restaurant Jones

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Jones

Henk R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Ik zit zo te kijken naar de recenties en die zijn van lang geleden. Wij hebben hier in 2017 2 keer gegeten. De eerste keer met groupon. Dit was zo goed bevallen dat we meteen voor een paar maanden later het de 11 "gangen proeverij" hebben gereserveerd. Ook dit was goed van smaak incl de wijnen waar niet op wordt bezuinigd.
Het enige minpuntje dat ik zou willen melden is dat je in het restaurant de keuken "ruikt".
M R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
In één woord: geweldig! Nergens kun je zo lekker als bij Jones in Kudelstaart. Wat een geweldige smaaksensaties en alles met zoveel liefde en zorg! Super gegeten en we gaan zeker terug!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
In een spontane opwelling naar aanleiding van een mail hier een keer gegeten. Zeer lekker gegeten en een avond gehad waarbij de zorg hoog in het vaandel stond. Die avond over het 11 gangen menu gehoord en die hebben we nu ook tot ons genomen. Nou het was wederom weergaloos van smaak en beleving door de fantastische presentatie. Na een lekker bijbehorend wijn arrangement op de fiets gestapt en onderweg werd mijn telefoon , die ik had laten liggen, gebracht door de chef kok! Wat een service! Tot een volgende keer...
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Half oktober hier gegeten. Ik kan de gerechten niet meer apart benoemen, maar alle gerechten waren super op smaak en uitstekend van kwaliteit. De bediening was zeer vriendelijk en de uitleg van de gerechten was uitstekend. De inrichting van het restaurant was gezellig en zeer verzorgd. Ik kijk er naar uit om in november het 10 gangen diner te mogen gebruiken.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Superleuke avond gehad. Een 9 gangen verrassingsdiner. Het was een echte smaaksensatie, met hele lekkere combinaties, die je zelf nooit zou kiezen. De eigenaresse heeft veel persoonlijke aandacht en weet erg veel te vertellen over zowel het eten als bieren en wijnen.
Een echte huiselijke omgeving. We hebben genoten.
Dante V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Super goede bediening en overheerlijk eten. Bijzondere combinaties die je zelf niet zo snel zou bedenken. Een dikke aanrader!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wat een heerlijke avond hebben wij gehad bij Restaurant Jones!

Het ontvangst begon al meteen goed, we werden hartelijk welkom geheten door de gastvrouw en we hadden een mooi intiem tafeltje gekregen.

Dan het menu, we hebben ons heerlijk laten verrassen door de chef, die zelfs af en toe uit de keuken komt om te kijken of alles in orde is. Wijnen erbij waren subliem, maar de frisdranken die ze serveren zijn helemaal fantastisch!

Team Jones jullie zien ons snel weer terug!
Marlotte V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Heerlijk gegeten, bijzondere gerechten die ik anders niet zo snel zou kiezen. We hadden het menu en alle gerechten waren heerlijk, ook de amuse en het brood tussendoor.
De gastvrouw besteed veel aandacht aan de gasten en heeft veel kennis over de producten en de wijn.
Het restaurant is gezellig en het is echt een avond uit.
Ga hier zeker snel weer naar toe!
DanouGigi .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Na een goed in de smaak (há) gevallen 11-gangen menu eerder dit jaar, hebben wij besloten om afgelopen week wederom bij Restaurant Jones te gaan eten.

Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen door de vriendelijke gastvrouw.
Vervolgens kozen wij voor het 'heerlijke 10 daagse' menu. Zeker waar voor je geld!

Goede kwaliteit van het eten. De serveerster beschikte over veel kennis van wijnen, bieren en frisdranken, welke goed aansloten bij de gerechten.

Zeker een aanrader!
Tot snel!
connyh1960 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Hier heerlijk gegeten verassende gerechten op een manier klaargemaakt waardoor alle smaken in balans zijn echt een aanrader. Personeel neemt de tijd voor je geeft goed advies wat wijn keuzes bij de gerechten zelfs een frisdrank arrangement is mogelijk. De aankleding van het restaurant is erg huiselijk en geeft toch iets aparts aan.
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Wat hebben wij vorige week zondag heerlijk genoten bij Jones! We hebben mogen genieten van een heerlijk 5-gangen menu met daarbij bijpassende wijnen voor mij en voor de dame een uitgebalanceerd frisdrankenarrangement. De wijnen waren echt TOP, maar waar wij ons het meest over verbaasde waren toch echt de frisdranken. Leuke originele frisdranken met een eigen verhaal. Dan over het eten; het was echt heel lekker! We begonnen met een aspergesoepje als amuse die goed hoog op smaak was. Dan het voorgerecht: Lam met abrikoos en gedroogde rozenblaadjes. Verrassende combi met veel verschillende smaken die uiteindelijk mooi samen komen. De rest van de maaltijd was ook echt top, maar laat ik maar niet elk detail typen. Al met al een geweldige avond gehad met uiterst vriendelijke bediening die er alles aan deden om ons in de watten te leggen. Jullie zien ons snel weer terug!
Nienkevaneijk .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Gisteren bij restaurant Jones in Kudelstaart gegeten en helaas zeer teleurgesteld. Met zijn 2'en (met 1/2 bob-arrangement voor 1 persoon) een 6 gangen-diner gegeten en uiteindelijk kost dit 195 euro. Vrij aan de prijs, dus dan verwacht je ook wat. Letterlijk geen enkel gerecht zou ik opnieuw bestellen. De eerste gang was een Waldorf salade (appel in stukjes, rozijnen en walnoten...) Heel saai alles en totaal niet smaakvol. Super jammer!
Op een gegeven moment vroegen ze of we als dessert een kaasplankje wilden. Dat leek ons wel lekker. Helaas bij de rekening zagen wij dat hierbij een meerprijs van 15 euro was berekend. Vind ik echt niet netjes. De bediening was wel zeer vriendelijk en behulpzaam. Toch ga ik hier zeker niet meer heen.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Een heerlijk huiskamerrestaurant waar je warm en enthousiast wordt ontvangen. Geen massaproduct maar persoonlijke aandacht en heeeeeeeel veel liefde voor het eten en drinken. Een heel jonge chefkok die weet waar ze mee bezig is en naar de wens van de klant luistert. Wij komen er zo vaak onze portemonee het toestaat.
Meerkoet .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Genoten van een heerlijk 11 gangen menu ter gelegenheid van onze trouwdag. Speciaal van het vuurwerk bij het dessert en de verrassing.
De persoonlijke aandacht hebben wij zeer op prijs gesteld.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
In korte tijd 2x gegeten. Eerste keer met 2 personen, laatste keer met groep van acht. Het is een relatief klein restaurant dus met een paar groepen zit het vol en is het lastig voor de bediening om de service op peil te houden. Zonder groepen is er veel attentie voor de eters en worden de behoeften goed aangevoeld. Het eten is prima, al mag er soms wat meer pit in. De smaken zijn bij sommige gerechten wat flauw, een combinatie met een andere smaak (bitter, zoet o.i.d) wordt dan gemist. Het decor is niet bijzonder. De stoelen en tafel zijn eigenlijk aan vervanging toe. Gezien de prijslijst kan afgetrapt meubilair eigenlijk niet. Ook het reclamemaken voor een beatysalon is wat eigenaardig. De reclame voor de kunst die aan de muur hangt is logisch.
Meerkoet .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Het 11- gangendiner was weer fantastisch. Alles goed op elkaar afgestemd en door de juiste tijd tussen de gerechten is het een heerlijk avondje geworden. Prima service en een leuke bediening.
Ondanks dat we voor de derde keer kwamen was het weer een verrassing. Komen zeker binnenkort terug om de nieuwe kaart uit te proberen. Kortom een aanrader!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Lekker eten in een gezellige ambiance, vlotte en vriendelijke bediening. Een aanrader.
De saté was rosé gebakken en er kwamen heerlijke frites bij. Kroepoek was wat hard. Meervalfilet met risotto was lekker en beetje pittig. Uiensoep ook prima. Ze schenken goede huiswijn (Chenin blanc) voor een schappelijke prijs van 3,85 per glas. We komen hier zeker terug.
M. L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Afgelopen woensdag bij Jones gegeten. Het was er niet druk, 3 van 7 à 8 tafels waren bezet.
De ontvangst was heel vriendelijk en hartelijk. Er werd meteen een kan ijswater (gratis!) op tafel gezet, iets wat wij zeker in de omgeving van Aalsmeer weinig meer tegenkomen.
Er was keuze uit een verrassingsmenu of à la carte, wij kozen voor à la carte. Vooraf was er een amuse van paddenstoelensoep, geserveerd in een klein glaasje, precies goed op temperatuur.
De dame had als voorgerecht coquilles, je kunt kiezen uit een voor- of een tussengerecht. De tussengerechten zijn kwa formaat en prijs iets minder dan de helft van een voorgerecht.
De coquilles (3 stuks) werden lauw warm geserveerd met een pittige risotto. De coquilles waren heerlijk, de risotto mocht iets minder pittig.
De heer had een vis palet, met zalm, paling en garnalen.
Als hoofdgerecht hadden beiden de eendenborst. Deze werd geserveerd met een soort mihoen met groente, voornamelijk paprika en paksoi. Ook de mihoen/groente was erg pittig en wanneer paprika niet jouw voorkeur heeft blijft er weinig over. Als echte eendenborst kenners vonden wij deze iets aan de stevige kant, mocht wat malser zijn. Het hoofdgerecht werd geserveerd met een puntzakje friet met mayo.
Wij namen een kopje koffie na. Koffie was goed, maar dat is erg persoonlijk.
Bij het eten werden verschillende soorten wijn geproefd, allen zeer goed van smaak en passend bij de gerechten.
De prijs van de voorgerechten waren redelijk aan de hoge kant, de hoofdgerechten en koffie daarentegen waren juist aangenaam geprijsd. De wijn was per glas tussen de 3,85 en 4,75.
Kortom, een prettige ervaring om nog eens over te doen.
Hans200810 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Woensdag 23-04-2014 bij Jones gegeten.
Ik heb gekozen voor een 4gangen verassing menu.
De eigenaresse besteed veel aandacht aan de wijze van presenteren.
bijv. een soepje vooraf in een glaasje.
Daarnaast was de maaltijd een verzameling van leuke en lekkere gerechten.
Het interieur is gezellig modern en niet zo groot.
Kortom een reden om er nog eens terug te gaan.
H. E.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Het was een waar genot om bij Jones te eten. Alleen al bij het zien van het geserveerde gerecht loopt het water je uit de mond. Als je het dan gaat proeven is dat beslist geen teleurstelling. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de gastvrijheid. Doordat het een betrekkelijk klein restaurant is kan er aan iedere gast persoonlijke aandacht worden gegeven en dat gebeurt dan ook. Dit zorgt ervoor dat je je echt te gast voelt.
In een woord TOP!!!