Restaurant Johan Hendrik (Fletcher Hotels)

Sint Annastraat 46 4524 Sluis Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Johan Hendrik (Fletcher Hotels)

Tafelen in de sfeer van Louis XIV

In het uiterste puntje van Zeeland, op loopafstand van onze zuiderburen, vind je het sfeervolle restaurant Johan Hendrik. Hier kun je lunchen en dineren in een klassiek decor dat de sfeer van Louis XIV ademt. Dat is weer eens iets anders. Zelfs de meest ervaren lekkerbekken zullen verrast zijn door de originele gerechten op de kaart. De maaltijden zijn creatief, maar volgen altijd de producten van het seizoen. Drink na het eten nog een gezellig afzakkertje in de bar of nestel je voor de open haard in de bibliotheek.

Meer informatie over restaurant Restaurant Johan Hendrik (Fletcher Hotels)

Maandag t/m Zondag
- Bar 16:00 - 23:30

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
M L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Sfeervol restaurant,chique ambiance.
Bediening vriendelijk en correct.
3 gangen menu zeer smaakvol.
Een heerlijke verwenavond.
TOP.
gerritvdwal .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het is een stijlvol restaurant , met vriendelijke bediening.
Wij hebben hier, middels de AH Diner actie, een tafel gereserveerd. We hebben er erg lekker gegeten, te weten als eerste gang een tomatensoep, als tweede gang een kalfsoester en als derde gang een panna cotta.
gerritvdwal .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. Uit het keuze menu hebben wij als voorgerecht een uiensoep, als hoofdgerecht black Angus vlees en als nagerecht Rood fruit mousse met chocolade ijs gekozen, alles zeer lekker.
Er was echter een minpuntje. We hebben behoorlijk lang moeten wachten op het hoofdgerecht . Meerdere gasten die na ons het restaurant binnen kwamen kregen hun hoofdgerecht veel eerder dan wij,. Het nagerecht daarentegen kregen wij zeer snel na ons hoofdgerecht.
Streefland .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Klassiek ingericht restaurant in een prachtig verbouwd klooster. Sfeervol, prettige bediening en we hebben heerlijk gegeten, de actie van AH goede keus uit het dagmenu.
Pascal E.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We aten hier ivm met de actie van Albert Heijn op een zondagavond. We waren hier nooit eerder geweest. Het is ons erg goed bevallen, de entourage van het restaurant is erg mooi. De bediening erg vriendelijk en het eten van prima kwaliteit. Een aanrader dus.
Emmy P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We waren met 3 personen en hebben een gezellige avond gehad. Erg goed gegeten, de bediening van het restaurant was zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We zijn eerdere jaren hier ook wezen eten met de AH-dineractie. Dit jaar hadden we onze beste ervaring tot nu toe. Keuze uit 2 voor-, 2 hoofd- & 2 nagerechten, net als voorgaande jaren. Dit menu wisselt dagelijks, want het is het Half Pensionmenu. Nu moest er gelukkig geen supplement betaald worden bij de helft van de keuzes. Alleen de 3e keuze (kaas) bij het nagerecht gaf extra kosten. De porties zijn niet extreem groot, maar na 3 gangen heb je wel genoeg gehad. De borden zijn mooi opgemaakt en de smaken zijn goed. Vriendelijke bediening, mooi restaurant, maar sommige meubelstukken zijn wel aan vervanging toe (vergane glorie). Alleen de soep als voorgerecht, was een een beetje een minimaal gerechtje. De rest was prima. We komen hier zeker terug, maar wel alleen met een actie. Normaal kost dit menu € 35,00 en dat is echt te veel. Wij vinden € 25,00 een redelijkere prijs.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Het was niet mogelijk om uit het à la carte menu een keuze te maken, alleen het dagmenu met beperkte keuze kwam voor de AH actie in aanmerking. Hierover een opmerking gemaakt, maar het was nu eenmaal zo en niet anders, dus..........! Het voorgerecht carpaccio was matig, 't hoofdgerecht had niet veel smaak en is op een koud bord opgediend, het ene nagerecht (verrassing van de chef) bestond voor de helft uit het toetje van de dag ervoor en het andere (kaasplateautje mèt meerprijs) kwam regelrecht uit de koelkast en dit deed de deur dicht! De ontevredenheid over het gebodene uitgesproken en als goedmakertje de meerprijs niet hoeven te betalen en was de koffie van het huis. Jammer. En IENS treft in deze geen enkele blaam.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gezellige sfeer, vlotte en goede bediening met goede timing. Het menu (met keuzemogelijkheid) was goed samengesteld en smakelijk.
Heidi F.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Veel te weinig personeel voor het aantal gasten.
Na 20min hebben we zelf gevraagd om een aperitief.
Tijdens het eten werd onze wijn en water telkens vergeten.
Geen leuke ervaring!
TwAnneke .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De bediening was op het arrogante af. Niet klantgericht.Mijn jas moest ik zelf naar de serveerster brengen en na afloop,weer opzoeken. Het eten was matig. Het vlees was vrij droog doorgebakken. Voorgerecht met garnalen en zeekreeftjes was lekker. Kaasplankje erg lekker maar werd zonder commentaar onder onze neus geschoven. De serveersters waren slecht gekleed. Éen van hen xxl met witte strakke bloes in een strakke broek gepropt! Daar zou Fletcher wel eens naar mogen kijken!
Jammer want de entourage was prachtig!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Goede sfeer, prettige bediening, diner in orde en gevarieerd, kaasplankje echter in de koeling bewaard en direct ijskoud geserveerd (jammer; er is dan weinig smaak waarneembaar).
De kaasplank zelf was zeer goed; ook van opmaak/uiterlijk.
Dit (hotel) restaurant is zeker aan te bevelen.
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het voorgerecht was Carpaccio. Daarbij ontbraken de pijnboompitten. Na de obligate vraag of alle in orde was meldden wij dat. Dat zou aan de keuken worden doorgegeven, was het commentaar. Wij hoorden geen sorry o.i.d. Het hoofdgerecht, het vlees, was in orde. De sperzieboontjes waren net niet gaar. Wij vonden de prijs vrij hoog voor deze kwaliteit. Op het voorgerecht werd niet meer teruggekomen.
René V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
heerlijk gegeten met Iens kaart.
Restaurant oubollig maar wel met mooi tafellinnen.
Hubert.stuyvaert .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het is een fijne ervaring geworden met heel lekker eten een bijzondere vriendelijke bediening in een chique kader. Een aanrader en we komen zeker nog eens terug...
Jsuurmnd .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
U kan het zien aan de cijfers welke wij gegeven hebben voor Eten, service en het decor want de leuningen van de stoelen waar wij goed in zaten waren wel erg ver versleten.
Maar dat heeft met het goede eten totaal niets te maken.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Prima gedineerd in dit sfeervolle restaurant. Dagelijks wordt een wisselend 3-gangen keuzediner geserveerd. Wij namen vooraf beiden de carpaccio, als hoofdgerecht kalfsoester en zalmfilet en na het kaasplankje (5 soorten kaas, stroop, walnoten, zoet brood en druifjes) en de panna cotta. Alle gerechten smaakten zoals ze behoren te smaken en de porties waren voldoende. Genoeg keuze aan (open) wijnen per glas. Kortom: een heerlijk avondje uit. We hebben hier regelmatig gedineerd en zijn nog nimmer teleurgesteld.
Danielpauwels .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het voorgerecht scoorde voor mij best alhoewel het hoofdgerecht en het dessert er best ook mochten zijn hoor. Alleen vond ik de snoekbaarsfilet ietsje minder dan ik verwacht had.
Ans.uelman .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Amuse, voorgerecht en nagerecht waren prima. Hoofdgerecht was ook goed, maar een beetje minder saus mag ook. Dat het nagerecht buiten kon worden genuttigd was erg prettig.
M00i .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vooropgesteld...erg prettig personeel zowel in de bediening als bij de receptie en een prachtige locatie.
Zeer beperkte keuze (AH spaarkaart)..aan het voorgerecht viel niet veel fout te doen, simpel maar op zich wel oké. Hoofdgerecht was niet lekker. De varkenshaasmedalions waren taai en droog. De scampi's op de wijze van de chef konden wij niet waarderen. Een paar gewone garnalen in een roomsaus met dragon en venkel.....bij scampi's denken wij aan iets heel anders dan de chef klaarblijkelijk! Het begeleidend groentegarnituur was eens geen sla, dat is dus een pre. Helaas was de bloemkool wel erg hard en in de lauwe groenbeige smurrie konden wij een enkel stukje peul ontdekken....wat het verder was weten we niet.
Het dessert (panacotta) was smakelijk. Samengevat, afgaande op het driegangenkeuzemenu zeker geen aanrader.