Restaurant Johan Hendrik (Fletcher Hotels)

Sint Annastraat 46 4524 Sluis Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Johan Hendrik (Fletcher Hotels)

Tafelen in de sfeer van Louis XIV

In het uiterste puntje van Zeeland, op loopafstand van onze zuiderburen, vind je het sfeervolle restaurant Johan Hendrik. Hier kun je lunchen en dineren in een klassiek decor dat de sfeer van Louis XIV ademt. Dat is weer eens iets anders. Zelfs de meest ervaren lekkerbekken zullen verrast zijn door de originele gerechten op de kaart. De maaltijden zijn creatief, maar volgen altijd de producten van het seizoen. Drink na het eten nog een gezellig afzakkertje in de bar of nestel je voor de open haard in de bibliotheek.

Meer informatie over restaurant Restaurant Johan Hendrik (Fletcher Hotels)

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag
- Bar 16:00 - 23:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Diny N.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Niks op aan te merken heerlijk gegeten met de a.h. Bon aan te bevelen.
Genoeg keuze van de kaart.
Vriendelijk personeel.
Niesje V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij waren hier met de AH restaurant actie. Mooi hotel, restaurant ietwat verouderd, maar verder prima. Bediening erg vlot en gezellig.
Ik had carpaccio als voorgerecht, maar die werd geserveerd zonder kaas. Geen probleem, ik kreeg een vol schaaltje met lekkere kaas.
Alle gerechten waren heerlijk en mooi opgemaakt. Dit restaurant is echt een aanrader.
jessica V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
erg simpele gerechten die ik zelf ook zou kunnen maken, en ik ben absoluut geen keukenprinses. rechttoe rechtaan groenten en aardappelen, weinig creativiteit hier. mango dessert was van betere kwaliteit, maar de brownies waren droog en de slagroom kwam uit een spuitbus, was niet vers.
tot op de draad versleten stoelen uit grootmoeders tijd, die nog wel erg comfortabel zaten. prima service verder.
te duur voor de kwaliteit van het eten.
Twee_fijnproevers V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
wat een misser voor een 4 sterren hotel en restaurant. Ik bestel als voorgerecht de witlofsalade met groene asperges en gorgonzola. Blijken er geen groene asperges te zijn en krijg ik dat voorgerecht geserveerd met kappertjes ipv asperges. De serveerster vergat het van te voren te melden. De snoekbaarsfilet met beurre blanc van jonge prei is smakeloos. Tot slot wordt bij het dessert weer een misser gemaakt en ontbreken de amarenenkersen. Pfff. Ergernis alom!

Bij de receptie vh hotel moeten ze ook nog een cursus gastvrijheid doen trouwens. We worden niet welkom geheten en geen fijn verblijf toegewenst na het inchecken. Wat jammer voor zo'n mooi 4 sterren
hotel. Geen goede reclame!
Emmy P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het voorgerecht en hoofdgerecht was goed van smaak en zag er verzorgd uit.
Het dessert, we kozen voor het kaasplankje , was niet goed, de kaas was vochtig. We hadden het idee dat de kaasjes restjes waren. We bestelden er een glas port bij en kregen na een tijdje te horen dat de port op was. Onbegrijpelijk voor ons. We hebben ondanks het dessert genoten en een fijne avond gehad.
Ingridde .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
sfeervol restaurant. We hebben lekker gegeten. Lekkere vissoep, helaas zonder stukjes vis. De eendeborst was heerlijk!. Een aanrader..
edoel .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een grote teleurstelling. Soep uit een pakje, biefstuk die ook goed dienst zou doen als deurmat en weinig smaak. Bij een hotel en restaurant met deze uitstraling, en deze prijs, verwacht ik veel beter. Om te beginnen met verse ingrediënten.
Marielouise B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het was lekker, maar het hoofdgerecht had meer op smaak gebracht kunnen worden. Smaken waren nu een beetje vlak helaas. Voorgerecht en nagerecht waren lekker.
marcpattyn47 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Misschien konden de borden met het hoofdgerecht (in ons geval eendenborst) beter voorverwarmd worden zodat het gerecht minder snel afkoelt .
efranckaert .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Leuk en gezellig ingericht restaurant, op een prima locatie. Vlotte en acurate bediening. Prijs/kwaliteitsverhouding in orde
j.villerius .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Restaurant Johan Hendrik heeft een prachtige uitstraling. 't Zou zo maar een zaaltje in een paleis kunnen zijn. De bediening is er super vriendelijk en het eten is er uitstekend. Voor de AH/Iens actie kun je er van de dagelijks wisselende kaart kiezen. De Franse uiensoep als voorgerecht was voortreffelijk: een rijke volle smaak, dus niet te flauw, en goed gevuld met ui. Ook het hoofdgerecht, eendenborstfilet met sinaasappelsaus, was uitstekend. Lekker mals en vanbinnen nog sappig. De sinaasappelsaus vond ik wat merkwaardige combinatie erbij; een hartige saus erbij had 't wat mij betreft beter gedaan. De Panna cotta met ijsbolletjes als nagerecht was eveneens prima en werd prachtig opgemaakt geserveerd. Als aangename verrassing werd vóór de maaltijd als extraatje nog een smakelijke amuse geserveerd. De wachttijd tussen de gangen was wisselend. De soep stond snel op tafel. Het hoofdgerecht liet wat langer op zich wachten, had iets sneller gemogen. Een prima restaurant, zoals we dat van Fletcher gewend zijn.
M L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Sfeervol restaurant,chique ambiance.
Bediening vriendelijk en correct.
3 gangen menu zeer smaakvol.
Een heerlijke verwenavond.
TOP.
gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het is een stijlvol restaurant , met vriendelijke bediening.
Wij hebben hier, middels de AH Diner actie, een tafel gereserveerd. We hebben er erg lekker gegeten, te weten als eerste gang een tomatensoep, als tweede gang een kalfsoester en als derde gang een panna cotta.
gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. Uit het keuze menu hebben wij als voorgerecht een uiensoep, als hoofdgerecht black Angus vlees en als nagerecht Rood fruit mousse met chocolade ijs gekozen, alles zeer lekker.
Er was echter een minpuntje. We hebben behoorlijk lang moeten wachten op het hoofdgerecht . Meerdere gasten die na ons het restaurant binnen kwamen kregen hun hoofdgerecht veel eerder dan wij,. Het nagerecht daarentegen kregen wij zeer snel na ons hoofdgerecht.
streefland .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Klassiek ingericht restaurant in een prachtig verbouwd klooster. Sfeervol, prettige bediening en we hebben heerlijk gegeten, de actie van AH goede keus uit het dagmenu.
Pascal E.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We aten hier ivm met de actie van Albert Heijn op een zondagavond. We waren hier nooit eerder geweest. Het is ons erg goed bevallen, de entourage van het restaurant is erg mooi. De bediening erg vriendelijk en het eten van prima kwaliteit. Een aanrader dus.
Emmy P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We waren met 3 personen en hebben een gezellige avond gehad. Erg goed gegeten, de bediening van het restaurant was zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!