Restaurant Johan Hendrik (Fletcher Hotels)

Sint Annastraat 46 4524 Sluis Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Johan Hendrik (Fletcher Hotels)

Tafelen in de sfeer van Louis XIV

In het uiterste puntje van Zeeland, op loopafstand van onze zuiderburen, vind je het sfeervolle restaurant Johan Hendrik. Hier kun je lunchen en dineren in een klassiek decor dat de sfeer van Louis XIV ademt. Dat is weer eens iets anders. Zelfs de meest ervaren lekkerbekken zullen verrast zijn door de originele gerechten op de kaart. De maaltijden zijn creatief, maar volgen altijd de producten van het seizoen. Drink na het eten nog een gezellig afzakkertje in de bar of nestel je voor de open haard in de bibliotheek.

Meer informatie over restaurant Restaurant Johan Hendrik (Fletcher Hotels)

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag
- Bar 16:00 - 23:30

Christl P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het eten was lekker en de bediening vriendelijk
Waren de enige tafel in het restaurant , dus was er stil
Mooi uitzicht vanuit de erker
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Eten was lekker , goede kwaliteit mooi geserveerd. Personeel erg vriendelijk en ondanks de drukte niet lang wachten op het eten.
Leny_Luteijn .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het was zeer rustig in het restaurant. Er waren 3 tafeltjes bezet. ( 19.30 uur) De bediening was niet erg vriendelijk.
het eten was erg lekker.
Caspar V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een prima sfeervolle locatie, gezellig, lekkere gerechten.
De service was goed, vriendelijke bediening met kennis van zaken
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een mooi kader het personeel is vriendelijk . Het eten was mooi opgediend en zeer lekker, we komen zeker nog terug Bij mooi weer mag je kiezen binnen of buiten eten . wij kozen voor binnen omdat er zo gezellig was. Het is een aanrader.
Jackie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Samen met familie lekker gegeten. Uitstekende bediening! Prijs - Kwaliteit was goed.
Mooie locatie, komen zeker nog eens terug!
J T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De wachttijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht was erg lang. De soep was vrij lauw en de prei was er volgens mij rauw ingegooid. De hoeveelheid van het hoofdgerecht was zeer teleurstellend. Gelukkig vulde het nagerecht nog enigszins. Ik zal dit restaurant zeker niet aanbevelen bij familie en kennissen.
jcdevroed .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Met AH kaarten een geweldig diner gehad in een prachtige locatie .Een bezoek Is een aanrader. Na en daagje rond te toeren in de omgeving was het heerlijk vertoeven, eerst een drankje op terras en daarna naar binnen voor Det diner met de AH kaarten.
M.T. S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prachtige ambiance, heerlijk gegeten, vlotte attente bediening. Eten was heerlijk. Gewoon genieten ook van de luxe die het uitstraalde. Wanneer de deuren open staan dan is het handig om iets bij je te hebben wat je op je schouders kunt leggen ivm de trek de airco. Keuze uit voor, hoofd en nagerecht via de ah restaurant actie gedaan en het is ten zeerste aan te bevelen.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Kleding bediening was niet fris.
Het hoofdgerecht was lauw.
Een mooie locatie, het gebouw is echt heel fraai.
Voor- en nagerechten waren erg lekker.
w.botermans8 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Goed bediening en smaakvolle maaltijden. Aanrader ! Vooral de gekozen "loempia" van geitenkaas was verrukkelijk
en niet te vergeten de merlot wijn, die was top.
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Lekker gegeten, vis en vleesgerecht prima, jammer dat de borden niet voorverwarmd waren en daardoor de nogal dunne aardappelpuree lauw was,dat werd echter netjes gecompenseerd door de bediening.
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Lekker gegeten, leuke sfeer, prettige bediening, niets slechts te vertellen!
We waren op vakantie, dus zullen helaas niet snel terugkomen.
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Couvert met vis was erg minimaal. Groente weinig en gekookte aardappelen zonder entourage veel te veel .
In het verleden ook gebruik gemaakt van deze mogelijkheid, altijd tot volle tevredenheid.
Geen aanrader.
Diny N.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Niks op aan te merken heerlijk gegeten met de a.h. Bon aan te bevelen.
Genoeg keuze van de kaart.
Vriendelijk personeel.
Niesje V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij waren hier met de AH restaurant actie. Mooi hotel, restaurant ietwat verouderd, maar verder prima. Bediening erg vlot en gezellig.
Ik had carpaccio als voorgerecht, maar die werd geserveerd zonder kaas. Geen probleem, ik kreeg een vol schaaltje met lekkere kaas.
Alle gerechten waren heerlijk en mooi opgemaakt. Dit restaurant is echt een aanrader.
jessica V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
erg simpele gerechten die ik zelf ook zou kunnen maken, en ik ben absoluut geen keukenprinses. rechttoe rechtaan groenten en aardappelen, weinig creativiteit hier. mango dessert was van betere kwaliteit, maar de brownies waren droog en de slagroom kwam uit een spuitbus, was niet vers.
tot op de draad versleten stoelen uit grootmoeders tijd, die nog wel erg comfortabel zaten. prima service verder.
te duur voor de kwaliteit van het eten.
Twee_fijnproevers V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
wat een misser voor een 4 sterren hotel en restaurant. Ik bestel als voorgerecht de witlofsalade met groene asperges en gorgonzola. Blijken er geen groene asperges te zijn en krijg ik dat voorgerecht geserveerd met kappertjes ipv asperges. De serveerster vergat het van te voren te melden. De snoekbaarsfilet met beurre blanc van jonge prei is smakeloos. Tot slot wordt bij het dessert weer een misser gemaakt en ontbreken de amarenenkersen. Pfff. Ergernis alom!

Bij de receptie vh hotel moeten ze ook nog een cursus gastvrijheid doen trouwens. We worden niet welkom geheten en geen fijn verblijf toegewenst na het inchecken. Wat jammer voor zo'n mooi 4 sterren
hotel. Geen goede reclame!
Emmy P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het voorgerecht en hoofdgerecht was goed van smaak en zag er verzorgd uit.
Het dessert, we kozen voor het kaasplankje , was niet goed, de kaas was vochtig. We hadden het idee dat de kaasjes restjes waren. We bestelden er een glas port bij en kregen na een tijdje te horen dat de port op was. Onbegrijpelijk voor ons. We hebben ondanks het dessert genoten en een fijne avond gehad.
Ingridde .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
sfeervol restaurant. We hebben lekker gegeten. Lekkere vissoep, helaas zonder stukjes vis. De eendeborst was heerlijk!. Een aanrader..