Restaurant Jess

Koppeldijk, 1 Abcoude Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Jess

Opmaak en verfijning

Restaurant Jess heeft een uitgebreide menukaart met gerechten voor de echte fijnproever. Naast de mooie stukken vis of vlees die je hier kunt krijgen, kan ook de vegetariër hier prima terecht. De borden zien er prachtig uit en bij mooi weer is het terras open. Dit restaurant mag je dus niet aan je voorbij laten gaan!

Meer informatie over restaurant Restaurant Jess

Bus en trein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Jess

rob H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Erg goed gegeten, het voorgerecht stoof aal viel zeer in smaak. Hoofdgerecht en nagerecht ook prima van smaak en leuk opgediend. Het asperge seizoen kan niet beter beginnen. Ik werd der vrolijk van.
Vriendelijke gastvrije bediening wat wil je nog meer.
rob heger
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
goed en vriendelijk
prima hollandse asperges gegeten en noodmuskaat werd ditect op vraag gebracht
beschikbare witte wijn per glas prima
koffie exoresso met koekje,liqeurtje en glaasje met slagroom was indrukwekjend
inrichting restaurant zou beter kunnen in overeenstemming kwaliteit keuken.
W. M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het eten was goed van smaak, alleen niet erg warm.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Opnieuw heerlijk gegeten met vier personen bij restaurant Jess! Lekker menu. We voelden ons echt gast. Een aanrader voor iedereen.
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Fantastisch gegeten! Met name het hoofdgerecht sprong er uit kwa smaak en grootte. Perfect gegaarde vis, heerlijke verse groenten, en smaakvolle friet. Het enige minpunt was dat het wat stil was. Er waren niet heel veel gasten maar er was ook geen (hoorbare) muziek. Wellicht voor andere gasten ideaal maar voor ons op de zaterdagavond miste het toch wat levendigheid. Desalniettemin een aanrader!
sonjatakes B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We hadden een wijn truffeldiner die was geweldig we konden de truffel proeven die er bij verwerkt ef bij geserveerd werd voor herhaling vatbaar
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Ik ben hier zondagavond geweest. We werden keurig ontvangen en onze jassen werden netjes opgehangen. We werden keurig naar ons tafeltje begeleid.
Wij kregen de menu kaart en vroegen om droge witte wijn en een karaf water,
Vooraf kregen we een amuse diee qua smaak prima was, maar het rundvlees aan de taaie kant. het voorgerecht was goed, de saus bij de paté paste er niet goed bij zondr saus was het smakelijker.
Het ene hoofdgerecht was goed en smaakvol, de heilbot was zonder smaak en de bijgeleverde saus maakte dat niet beter.
Beste meneer van den Kerkhoff,
Fijn dat wij u telefonisch te woord mochten staan om onze dienstverlening te verbeteren.
Uw opmerkingen gaan wij dan ook zeker meenemen.
Gelukkig is de gegeven 4 zoals u zelf aangaf aan de lagen kant en zal dan ook gewijzigd worden naar een 6.
Zoals beloofd zullen wij bij uw volgende bezoek een compensatie aanbieden.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed klaargemaakt eten, verzorgd opgediend. Bediening was attent en het tempo was ok. Kaart en combinaties waren ok maar niet echt fantasievol.
K. P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Erg lekker gegeten, bij ons aan tafel werd zowel vlees en vis genuttigd. Wij komen hier zeker terug!
Lotte C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heel lekker gegeten in dit gezellige restaurant. Ondanks mijn allergie is Jess er toch in geslaagd om mij heerlijk eten te serveren. Ieder gerecht ziet er super uit.
Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Wij komen hier vaker. Altijd goed verzorgd en hele vriendelijke bediening. Met name de zeetong was om door een ringetje te halen. Perfect!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Jessica en Patrick geven je het gevoel van een speciaal avondje uit. Dat maak je niet vaak meer mee in een restaurant.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Ongedwongen en gezellige sfeer
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Ons kerstdiner was een succes!! Wij hadden verschillende allergieën en wensen opgegeven voor de veganisten onder ons. Een compleet afgestemd menu op basis van soja. Fijn een restaurant die mee wil
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Fijn een restaurant die mee wil denken met de gast, want dat word niet vaak gedaan. Toch ook nog gewoon lekker en verrassend gegeten.
Martien H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Lekker verassende gegeten mijn zus van 75 had zo iets nog nooit gegeten erg lekker
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Ontvangst en ambiance
Hier gegeten op vrijdag 17 November 2017 met vrienden, totaal zes personen.
Vriendelijke ontvangst. De het restaurant bestaat al lange tijd onder verschillende namen, nu Jess. De inrichting is gezellig, geen scherp licht, kaarsjes op tafel. Het was zo rustig dat er geen oordeel te geven is over het geluidsnivo bij goede/maximale bezetting. We zaten aan een ronde tafel, dit is heel prettige voor de gesprekken. Een week geleden zaten we me een ander gezelschap van zes aan een rechthoekige tafel, dat is toch minder. Even over de brug rechts is voldoende parkeerplaats, het is kort lopen.

De gerechten
De keus qua gerechten was heel verschillend. Uitschieters waren de Carpaccio dry aged Gasconne kalf, het stoofpotje pompoen/kikkererwten, de kalfslonghaas en de tournedos met eendenlever, aldus de disgenoten. De opmaak van de gerechten op de borden was aardig, maar niet spectaculair of verrassend. De prijs/kwaliteit verhouding van de aangeboden wijnen is zeer goed te noemen. We kozen voor glazen i.p.v. flessen zodat ieder invulling aan de eigen smaak kon geven. Kortom, een heel prettige en smaakvolle avond gehad.

Bediening
De bediening is vriendelijk en alert.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooie gerechten, lekkere wijnen en vriendelijke bediening. Wij waren de eerste gasten en gingen bij het raam zitten. Omdat ik bang was dat dat wellicht koud zou zijn, werd speciaal de verwarming op hoog gezet. Kortom: een aanrader!
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Leker gegeten, vriendelijke bediening
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gegeten, goede gevarieerde kaart. Leuke, spontane bediening.