Over het restaurant Restaurant Jess

Opmaak en verfijning

Restaurant Jess heeft een uitgebreide menukaart met gerechten voor de echte fijnproever. Naast de mooie stukken vis of vlees die je hier kunt krijgen, kan ook de vegetariër hier prima terecht. De borden zien er prachtig uit en bij mooi weer is het terras open. Dit restaurant mag je dus niet aan je voorbij laten gaan!

Meer informatie over restaurant Restaurant Jess

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Toon O.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Al voor de derde maal kom ik hier eten vanwege de ligging, de rustige gezellige sfeer en het lekkere eten. Top restaurant .
dahmen.lynda-wim .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De ontvangt door de bediening is prima.
De borden zijn mooi opgemaakt, keuze voor een AH-menu is goed en de gerechten zijn erg lekker.
Kwaliteit prijs verhouding zijn geweldig.
A.P.F.M. A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Restaurant Jess werd al vaker door ons bezocht. Net zoals de vorige keer hebben we weer genoten van de zeer goede keuken. Het AH menu kende wederom een keuzemogelijkheid tussen 3 gerechten binnen elke gang en we hebben brood besteld vooraf bij de wijn. De stokbroodsneetjes werden vergezeld door olijfolie, knoflookboter, tapenade ; heerlijk ! Vervolgens werden we verrast met een Coppa di Parma amuse. De Parmaham was supervers. Daar kunnen een aantal concurrenten nog veel van leren. Voorgerechten,hoofdgerechten en nagerechten ook wederom prima van smaak en opmaak. 1x Cappuccino en thee met bijlagen na. Weer een avondje heerlijk gegeten bij Jess. Complimenten voor de keuken EN de uiterst vriendelijke en correcte warme bediening. Het peil van Jess is onveranderd zeer hoog.
W.R.E. D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Donderdagavond met AH-kaart heerlijk gegeten. Vriendelijke ontvangst. Royale keuze uit drie voor-, hoofd- en na- gerechten. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Ook zonder AH-kaart een aanrader!!!!!
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ondanks de ah actie werden we uiterst vriendelijk behandeld. Er werd ruim voldoende rekening gehouden met een glutenvrij dieet. Het eten was lekker. We kunnen dit restaurant zeker aanbevelen.
Bergervos .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten (met AH bon), vriendelijke bediening, mooi opgemaakte gerechten, uitstekende wijn dus voor herhaling vatbaar!
r.degraeve .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het was de 4e keer dat wij op bezoek waren bij Jess.
Ook nu weer uitstekende kwaliteit.
Vooral de leuke bediening door de eigenaresse zelf en de goede uitleg van de gerechten die worden geserveerd wordt gewaardeerd.
Het blijft een aanrader.
Annemieke O.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima gegeten,presentatie van de gerechten was zeer goed
De portie,s mogen iets groter,voor ons was het net voldoende maar weet zeker dat het voor veel mensen iets te wenig is
bettie.de.korte .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met vrienden gegeten.
Vriendelijke een attente bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Prima eten!!!! Een aanrader.
Wij komen zeker terug.
joke K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
wij hebben met de AHbon prima gegeten, variatie uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten.
Het eten was heel smakelijk, leuk geserveerd, ook verse groenten, wat tegenwoordig vaak vergeten wordt.
vriendelijke bediening en niet moeilijk.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Laat ik positief beginnen, we hebben hier gegeten op 1e Kerstdag vanwege een zeer positieve ervaring vorig jaar Kerst (toen we bij toeval bij Jess terecht kwamen). Het eten vanaf de tweede gang vonden we erg lekker en werd geserveerd op mooi opgemaakte borden.

Maar de service moet echt beter. Om te beginnen duurde het erg lang voordat ons drinken en de eerste gang geserveerd werden. Helaas was deze gang, bouillon, ook nog koud. Deze ging terug maar de tweede versie was helaas niet warmer dan lauw. Daarbij was hij aan de flauwe kant. Daarbij: 3 uur tot het hoofdgerecht is echt té lang. Daarbij stond onze tafel nogal onhandig gepositioneerd zodat er steeds mensen langs ons moesten of achter ons moesten zijn. Niet echt relaxed dineren.

We komen graag nog eens terug voor een nieuwe kans.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gisteren lekker en plezierig gegeten bij restaurant Jess in Abcoude. Sterke punten van dit restaurant: goed eten, mooi opgemaakt, voor een redelijke prijs, met een vriendelijke, behulpzame en deskundige bediening.
Er zijn twee 3-gangen menu's: het wildmenu in de wintermaanden en het wisselende maandmenu, beide voor €32,50 en je mag gerechten combineren uit beide menu's. Het wildmenu bestaat uit 2 voor-, 2 hoofd- en 2 nagerechten; het maandmenu uit 6 voor-, 6 hoofd- en 6 nagerecht. Al met al een ruime keuze. Vooraf krijg je nog wat broodjes met groene en rode pesto en knoflooksaus en een amuse. De hoofdgerechten worden geserveerd met een groente- en aardappelgarnituur. Voor degenen die wat extra koolhydraten willen, kan je een portie frietjes bestellen. Bij de koffie en thee wordt ook een likeurtje, een glaasje slagroom en een stukje cake geserveerd.
Huiswijnen zijn ook per glas te bestellen, weer een ruime keuze, goed van smaak en voor een redelijke prijs.
De gerechten zijn niet alledaags, met soms bijzondere ingrediënten en op leuke wijze geserveerd.
Kortom, ik ging met een tevreden gevoel naar huis.
Er is gratis parkeergelegenheid in de buurt van het restaurant, het is met de auto goed bereikbaar (in de buurt van de A2) en voor de reizigers met het OV is er een station en zijn er busverbindingen.
clasien_pengel .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Fijne bediening, goede uitleg over de gerechten.Prachtige opgemaakte borden,heerlijk gegetenzal het zeker aan bevelen bij andere.
C B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We zijn hier met de AH actie geweest. Je kon kiezen uit vlees, vis of vega. Het eten was verrukkelijk! Hier komen we nog wel een keer terug als we chique uit eten willen. Het was er alleen wel rumoerig, dus de volgende keer reserveer ik een plek achterin het restaurant, waar het volgens mij rustiger is.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
het eten was verschrikkelijk lekker zag er erg mooi uit en we komen op zeker terug. met vriendelijke groet anja megens.
rappelman .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellige en hartelijke verwelkoming door Jessica. Mooie inrichting van de locatie. Leuke plek bij het raam. Wij gebruikten het 3 gangen diner. Door gebruikmaking van AHactie erg voordelig. Voldoende keuze uit voor- en hoofdgerechten. Niet verwacht en toch geserveerd een zeer smakelijke amuse. Het diner was voortreffelijk. Zeer zeker een aanrader.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
“Goed eten en een aangename ongedwongen ambiance, daar houden wij van.”

Gereserveerd bij Jess, werden wij op een prettige wijze ontvangen en naar onze tafel begeleid. Wij kozen à la carte voor een hoofd- en nagerecht. Prima verzorgde en gevarieerde dis werd voorgeschoteld die erg lekker smaakte. Ook het advies van de wijn was kundig en gepast. Dit alles maakte dat wij kunnen terugkijken op een erg gezellige avond ter Jess.
Ferket .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
3 gangen wild-menu; alles goed verzorgd; lekker getafeld met z'n tweeën. Handige plek om even buiten A'dam te dineren; geen parkeerprobleem; wij hadden gereserveerd;
Bo K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Laatst bij Restaurant Jess gegeten met mijn oma. Allebei zeer genoten van het eten die wij gekozen hadden. De bediening bij restaurant Jess is heel vriendelijk, we werden snel geholpen en hoefden ook niet lang te wachten op onze gerechten en daarbij was het eten ook nog eens heerlijk. We komen zeker nog een keertje terug !
haddock2712-t .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hadden een tafeltje in de serre aan het raam. Hete eten was goed en mooi opgediend . De huiswijn goed en betaalbaar. Wij hadden met de AH restaurantactie een ruime keuze uit het menu.
Wat ons betreft had het restaurant ook YES kunnen heten !