Restaurant Jess

Koppeldijk, 1 Abcoude Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Jess

Opmaak en verfijning

Restaurant Jess heeft een uitgebreide menukaart met gerechten voor de echte fijnproever. Naast de mooie stukken vis of vlees die je hier kunt krijgen, kan ook de vegetariër hier prima terecht. De borden zien er prachtig uit en bij mooi weer is het terras open. Dit restaurant mag je dus niet aan je voorbij laten gaan!

Meer informatie over restaurant Restaurant Jess

Bus en trein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Jess

Ron V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Ik ben hier zondagavond geweest. We werden keurig ontvangen en onze jassen werden netjes opgehangen. We werden keurig naar ons tafeltje begeleid.
Wij kregen de menu kaart en vroegen om droge witte wijn en een karaf water,
Vooraf kregen we een amuse diee qua smaak prima was, maar het rundvlees aan de taaie kant. het voorgerecht was goed, de saus bij de paté paste er niet goed bij zondr saus was het smakelijker.
Het ene hoofdgerecht was goed en smaakvol, de heilbot was zonder smaak en de bijgeleverde saus maakte dat niet beter.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed klaargemaakt eten, verzorgd opgediend. Bediening was attent en het tempo was ok. Kaart en combinaties waren ok maar niet echt fantasievol.
K. P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Erg lekker gegeten, bij ons aan tafel werd zowel vlees en vis genuttigd. Wij komen hier zeker terug!
Lotte C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heel lekker gegeten in dit gezellige restaurant. Ondanks mijn allergie is Jess er toch in geslaagd om mij heerlijk eten te serveren. Ieder gerecht ziet er super uit.
Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Wij komen hier vaker. Altijd goed verzorgd en hele vriendelijke bediening. Met name de zeetong was om door een ringetje te halen. Perfect!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Jessica en Patrick geven je het gevoel van een speciaal avondje uit. Dat maak je niet vaak meer mee in een restaurant.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Ongedwongen en gezellige sfeer
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Ons kerstdiner was een succes!! Wij hadden verschillende allergieën en wensen opgegeven voor de veganisten onder ons. Een compleet afgestemd menu op basis van soja. Fijn een restaurant die mee wil
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Fijn een restaurant die mee wil denken met de gast, want dat word niet vaak gedaan. Toch ook nog gewoon lekker en verrassend gegeten.
Martien H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Lekker verassende gegeten mijn zus van 75 had zo iets nog nooit gegeten erg lekker
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Ontvangst en ambiance
Hier gegeten op vrijdag 17 November 2017 met vrienden, totaal zes personen.
Vriendelijke ontvangst. De het restaurant bestaat al lange tijd onder verschillende namen, nu Jess. De inrichting is gezellig, geen scherp licht, kaarsjes op tafel. Het was zo rustig dat er geen oordeel te geven is over het geluidsnivo bij goede/maximale bezetting. We zaten aan een ronde tafel, dit is heel prettige voor de gesprekken. Een week geleden zaten we me een ander gezelschap van zes aan een rechthoekige tafel, dat is toch minder. Even over de brug rechts is voldoende parkeerplaats, het is kort lopen.

De gerechten
De keus qua gerechten was heel verschillend. Uitschieters waren de Carpaccio dry aged Gasconne kalf, het stoofpotje pompoen/kikkererwten, de kalfslonghaas en de tournedos met eendenlever, aldus de disgenoten. De opmaak van de gerechten op de borden was aardig, maar niet spectaculair of verrassend. De prijs/kwaliteit verhouding van de aangeboden wijnen is zeer goed te noemen. We kozen voor glazen i.p.v. flessen zodat ieder invulling aan de eigen smaak kon geven. Kortom, een heel prettige en smaakvolle avond gehad.

Bediening
De bediening is vriendelijk en alert.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooie gerechten, lekkere wijnen en vriendelijke bediening. Wij waren de eerste gasten en gingen bij het raam zitten. Omdat ik bang was dat dat wellicht koud zou zijn, werd speciaal de verwarming op hoog gezet. Kortom: een aanrader!
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Leker gegeten, vriendelijke bediening
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gegeten, goede gevarieerde kaart. Leuke, spontane bediening.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
prima gegeten, nette bediening, gezellig interieur.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker eten tegen een goede prijs-kwaliteit verhouding. Een prettige persoonlijke benadering met goede tips en kennis van de kaart. Wij gaan terugkomen.
Aly D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima restaurant waar met smaak gekookt wordt . Borden zijn mooi opgemaakt het het garnituur op het bord passend en smaakvol. En niet al te grote kaart maar wat er opstaat is gevarieerd genoeg om een juiste keuze te kunnen maken.
Huiswijn is van prima kwaliteit.
Bediening attent ,gastvrij en reageert snel,.
Ans L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was exclusief en lekker. Alleen erg weinig groente en aardappelgerecht. De frites en extra groente moest je bijbetalen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was prima. Wel vreemd dat je voor de frites extra moest betalen. Alleen de huiswijn, zowel de rosé als de witte wijn was slecht. Beide hadden een snoepjessmaak. Jammer dat ze achteraf zeiden dat ze ook nog andere huiswijn hadden, maar ja, dat was mosterd na de maaltijd
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Ik heb genoten. Was erg goed en met veel zorg bereid. Klasse!