Restaurant Jess

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Jess

Opmaak en verfijning

Restaurant Jess heeft een uitgebreide menukaart met gerechten voor de echte fijnproever. Naast de mooie stukken vis of vlees die je hier kunt krijgen, kan ook de vegetariër hier prima terecht. De borden zien er prachtig uit en bij mooi weer is het terras open. Dit restaurant mag je dus niet aan je voorbij laten gaan!

Meer informatie over restaurant Restaurant Jess

PDM2015 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was op een mooie manier opgemaakt maar de groente- en aardappelgarnituur diende meer als decoratie dan als aanvulling van het hoofdgerecht.
Er was wel mogelijkheid om als supplement groente en frites bij te bestellen.
gert K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Tafeltjes niet royaal, keuze in menu prima, uitleg kwam wat moeizaam tot stand, maar met lekkere amuses en originele gerechten mooi gepresenteerd lekker uit eten geweest.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Via IENS geboekt bij Jess in Abcoude. Net ontvangst en plek in de serre waar alle klanten zaten. Binnen zat het niet vol. We kregen goed uitleg wat de Deal inhield en gingen voor het 3-gangen menu. Een van ons had de zelf gerookte zalm, die was uitstekend van smaak en Tarbot als hoofdgerecht, ook goed gebakken op de graad, dus wel zelf fileren. Ik had de tataki van zalm op foccaccia. Daar zat helaas niet veel smaak aan. De Zeeduivel voor het hoofdgerecht was meer dan goed. Lekker stevige visfilet op puree. Erbij komt diverse groente beetgaar gebakken en ziet er leuk. Een goed betaalbare Viognier en flesje water maakte het compleet. Ik zag overigens dat ze ook gewoon karafwater serveren. Het was moeilijk kiezen tussen de heerlijke toetjes, maar uiteindelijk was de chocolade bol overgoten met warme chocolade en de creme brulee een goede afsluiter van een gezellige avond.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Goddelijk lekker. Gastvrij. Warm onthaal. Mooie eerlijke produkten. Met aandacht en liefde bereidt. Een échte avond uit! We hebben genoten!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De chef weet écht onverwachte ingrediënten te combineren met verrassende resultaten. De bediening is goed en vriendelijk in een ontspannen sfeer.
Enige minpunt is dat er af en toe nogal luid wordt gecommuniceerd met de keuken.
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We zijn best verwend op het gebied van culinair genieten, maar we werden verrast door de originele gerechten. Echt een aanrader dit restaurant. Wij hebben een tongstrelende avond beleefd!
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gedineerd, prachtig ingerichte zaak vriendelijke bediening en mooi gedekte tafels met warme kleuren stoelen en ambiance!
André D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk ontspannen sfeer, puike bediening en een tongstrelend menu!
jvangool24 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij waren hier door de AH-actie. Op geen enkele manier is er bezuinigd op kwaliteit, hoeveelheid en aandacht.
Uitstekende keukenbrigade, we komen zeker weer terug. Een aanrader!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vriendelijk personeel! Maar vooral hulde voor de kok, hij weet van ieder gerecht op je bord een kunststuk te maken!
Jack H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
nette ontvangst, keurig geholpen en betrokkenheid bediening. Diner netjes en in juiste hoeveelheden geserveerd en regelmatige feedback van bediening over de wensen. Een minpuntje is de luidruchtige communicatie met de open keuken.
Schaapwaard .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
J.l. donderdag hebben we een bezoek gebracht aan dit restaurant. We werden allervriendelijkst ontvangen door een enthousiaste dame Jess. Zij bleek ook de eigenaresse te zijn en het restaurant is naar haar vernoemd. Samen met haar man, die als chef in de keuken staat, runnen ze dit restaurant. Het ziet er allemaal zeer verzorgd uit met rode pluche stoelen welke een chique indruk maken. Jess' bediening is zeer professioneel en niet opdringerig. De witte huiswijn is lekker. De rode Franse wijn, 2de op de wijnkaart, was verrukkelijk. Zacht en vol. We hadden het AH menu. Keuze uit drie vóór, hoofd -en nagerechten. Het hoofdgerecht bestond uit lamsbiefstuk of makreel of vegatarisch en was op een voortreffelijke wijze bereid met veel en zorgvuldige aandacht voor de opmaak op het bord. We hadden met zijn vieren een keuze gemaakt uit alle drie de hoofdgerechten zodat we ze hier alle drie kunnen beoordelen. De lamsbiefstuk was om te zuigen, de makreel was lekker vers van smaak en goed gebakken. Het vegetarische gerecht was met een heerlijke bite van de diverse verse groentetjes en voorzien van een vers laagje gorgonzola. Het nagerecht viel ons wat tegen wat smaak betreft. Het ging een klein beetje mis met de bestelling daarvan, maar dat werd door Jess op een voortreffelijke manier goed gemaakt. We hebben daarna nog koffie besteld en deze werd geserveerd met een beetje slagroom en een zelfgemaakt likeur en bonbon. De grootte van de porties waren voor ons precies goed. We hebben zelfs geen gebruik gemaakt van het supplement friet ed. Tenslotte nog even een opmerking over de bediening: Er werd voldoende tijd genomen tussen de gangen en het was ook zeer relaxed. Verder was er geen muziek waardoor we goed met elkaar konden converseren. Al met al hebben we een fijne avond gehad. Na afloop hebben we buiten in de vitrine nog even een blik geworpen op het reguliere menu en dat zag er ook voortreffelijk uit. Met goed en "eerlijk" vlees van o.a Lindenhoff. Reden om vast nog een keer een vervolgbezoek te brengen aan dit etablissement.
Sandra_Iens .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij restaurant Jess. De gerechten waren duidelijk met zorg bereid en de bediening was vriendelijk. Bij de koffie/thee kreeg je een vers stukje brownie in plaats van een voorverpakt koekje. Het eten was goed op smaak gebracht. Dit restaurant is zeker een aanrader!
grietha R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
we werden zeer hartelijk ontvangen door een enthousiaste medewerker. Het eten was heerlijk! Het werd onverwacht druk, maar wij hebben daar geen hinder van ondervonden. Chapeau!
rjverhagen .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
in tijden niet zo lekker gegeten het was echt heerlijk voorgerecht tot het na gerecht je weet niet wat er in je mond gebeurt we hadden het alle twee wat is dit lekker.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Bij de hoofdgerecht wat weinig keus in vis. Lekkere wijn.
Volgens onze vrienden een grote verbetering t.o.v. een paar jaar geleden.
Jet F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prima 3gangen menu voor 34,50. Lekker gegeten, prima kaart. Gezellige sfeer. Wel jammer dat de 20%korting aangegeven op Iens niet doorging omdat het maar voor 10 reserveringen gold per avond en wij schijnbaar later hadden gereserveerd. Dit blijkt niet op de Iens reservering dus wellicht valt het restaurant niets te verwijten. Koffie kregen we als troost gratis.
Sienie .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Alle gerechten waren erg lekker en werden mooi opgediend.
De vriendelijke en enthousiaste eigenaar bediende ons met net de goede wachttijd.
Voor herhaling vatbaar.