Restaurant Jess

Koppeldijk, 1 Abcoude Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Jess

Opmaak en verfijning

Restaurant Jess heeft een uitgebreide menukaart met gerechten voor de echte fijnproever. Naast de mooie stukken vis of vlees die je hier kunt krijgen, kan ook de vegetariër hier prima terecht. De borden zien er prachtig uit en bij mooi weer is het terras open. Dit restaurant mag je dus niet aan je voorbij laten gaan!

Meer informatie over restaurant Restaurant Jess

Bus en trein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Beatrix61 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gastrvrije ontvangst. Het was geen probleem dat er een gast extra was. Met onze wens op tijd klaar te zijn (opera voorstelling) werd goed rekening gehouden. Eten was uitstekend.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en leuke bediening en prijs kwaliteit verhouding goed.
hoek2 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Pareltje! Bijzonder vriendelijke ontvangst en attente bediening, heerlijke en mooi opgemaakte gerechten. Apart en lekker: de visamuse, gebakken polenta met geitenkaas, de kwartel roulleau en gebakken makreel. Aardbeien met hangop en kletskop maken het af. Top!
lindadewijn .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wat een verrassing! Mooi gedekte tafels, hele aardige bediening en bovenal het eten was meer dan voortreffelijk! We werden al aangenaam verrast door een heerlijke amuse en de gerechten zelf waren ook heerlijk. De smaken waren goed op elkaar afgestemd. Echt een aanrader. Hier komen we zeker terug. Ook heel leuk dat de kok de desserts kwam brengen.
reijemA .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We hebben gisteren 29 april met z'n vieren voortreffelijk gegeten bij die gezellige restaurant in Abcoude, we waren er al eens eerder geweest.
We hebben gekozen voor het maandmenu, wat een heerlijkheid en schilderijtjes als presentatie op onze borden en een voortreffelijke smaaksensatie.
Als nagerecht hebben we mogen genieten van 4 soorten dessert, wat deze jonge ondernemers ons met plezier hebben gepresenteerd.
Wij raden iedereen aan daar te gaan genieten van een heerlijk diner.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Mooie eerlijke streekgerechten, sfeervol opgediend door eigenaresse Jessica van resto Jess.
Een aanrader! Erg genoten... en voor herhaling meer dan vatbaar!
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
De keuze van de menukaart vonden wij wat klein, maar de gerechten maakten een hoop goed, echt heel smaakvol.
De bediening was vriendelijk en alert, wij komen zeker nog eens terug!!!
Dank jullie wel voor deze gezellige avond, Elly, Bert, Han en Danielle.
Marja P.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Verrassend leuk restaurant, goede bediening en prima gerechten. Een aanrader!
Laura en Daniel W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Met zijn tienen van de kaart gegeten. Alles was overheerlijk.
Iedereen was zeer tevreden. Uitgebreide kaart, moeilijk kiezen met al dat lekkers. De avond was een feestje!
amvballegoy V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
op zondag 19-03-2017 een geweldig uitgebreide zeer goed verzorgde high tea gehad.
Het was onze eerste ervaring met dit restaurant.
Een aanrader om hier nog eens terug te gaan.
Toon O.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Al voor de derde maal kom ik hier eten vanwege de ligging, de rustige gezellige sfeer en het lekkere eten. Top restaurant .
dahmen.lynda-wim .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De ontvangt door de bediening is prima.
De borden zijn mooi opgemaakt, keuze voor een AH-menu is goed en de gerechten zijn erg lekker.
Kwaliteit prijs verhouding zijn geweldig.
A.P.F.M. A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Restaurant Jess werd al vaker door ons bezocht. Net zoals de vorige keer hebben we weer genoten van de zeer goede keuken. Het AH menu kende wederom een keuzemogelijkheid tussen 3 gerechten binnen elke gang en we hebben brood besteld vooraf bij de wijn. De stokbroodsneetjes werden vergezeld door olijfolie, knoflookboter, tapenade ; heerlijk ! Vervolgens werden we verrast met een Coppa di Parma amuse. De Parmaham was supervers. Daar kunnen een aantal concurrenten nog veel van leren. Voorgerechten,hoofdgerechten en nagerechten ook wederom prima van smaak en opmaak. 1x Cappuccino en thee met bijlagen na. Weer een avondje heerlijk gegeten bij Jess. Complimenten voor de keuken EN de uiterst vriendelijke en correcte warme bediening. Het peil van Jess is onveranderd zeer hoog.
W.R.E. D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Donderdagavond met AH-kaart heerlijk gegeten. Vriendelijke ontvangst. Royale keuze uit drie voor-, hoofd- en na- gerechten. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Ook zonder AH-kaart een aanrader!!!!!
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ondanks de ah actie werden we uiterst vriendelijk behandeld. Er werd ruim voldoende rekening gehouden met een glutenvrij dieet. Het eten was lekker. We kunnen dit restaurant zeker aanbevelen.
Bergervos .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten (met AH bon), vriendelijke bediening, mooi opgemaakte gerechten, uitstekende wijn dus voor herhaling vatbaar!
r.degraeve .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het was de 4e keer dat wij op bezoek waren bij Jess.
Ook nu weer uitstekende kwaliteit.
Vooral de leuke bediening door de eigenaresse zelf en de goede uitleg van de gerechten die worden geserveerd wordt gewaardeerd.
Het blijft een aanrader.
Annemieke O.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima gegeten,presentatie van de gerechten was zeer goed
De portie,s mogen iets groter,voor ons was het net voldoende maar weet zeker dat het voor veel mensen iets te wenig is