Over het restaurant Restaurant Jess

Opmaak en verfijning

Restaurant Jess heeft een uitgebreide menukaart met gerechten voor de echte fijnproever. Naast de mooie stukken vis of vlees die je hier kunt krijgen, kan ook de vegetariër hier prima terecht. De borden zien er prachtig uit en bij mooi weer is het terras open. Dit restaurant mag je dus niet aan je voorbij laten gaan!

Meer informatie over restaurant Restaurant Jess

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
bettie.de.korte .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Laat ik positief beginnen, we hebben hier gegeten op 1e Kerstdag vanwege een zeer positieve ervaring vorig jaar Kerst (toen we bij toeval bij Jess terecht kwamen). Het eten vanaf de tweede gang vonden we erg lekker en werd geserveerd op mooi opgemaakte borden.

Maar de service moet echt beter. Om te beginnen duurde het erg lang voordat ons drinken en de eerste gang geserveerd werden. Helaas was deze gang, bouillon, ook nog koud. Deze ging terug maar de tweede versie was helaas niet warmer dan lauw. Daarbij was hij aan de flauwe kant. Daarbij: 3 uur tot het hoofdgerecht is echt té lang. Daarbij stond onze tafel nogal onhandig gepositioneerd zodat er steeds mensen langs ons moesten of achter ons moesten zijn. Niet echt relaxed dineren.

We komen graag nog eens terug voor een nieuwe kans.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gisteren lekker en plezierig gegeten bij restaurant Jess in Abcoude. Sterke punten van dit restaurant: goed eten, mooi opgemaakt, voor een redelijke prijs, met een vriendelijke, behulpzame en deskundige bediening.
Er zijn twee 3-gangen menu's: het wildmenu in de wintermaanden en het wisselende maandmenu, beide voor €32,50 en je mag gerechten combineren uit beide menu's. Het wildmenu bestaat uit 2 voor-, 2 hoofd- en 2 nagerechten; het maandmenu uit 6 voor-, 6 hoofd- en 6 nagerecht. Al met al een ruime keuze. Vooraf krijg je nog wat broodjes met groene en rode pesto en knoflooksaus en een amuse. De hoofdgerechten worden geserveerd met een groente- en aardappelgarnituur. Voor degenen die wat extra koolhydraten willen, kan je een portie frietjes bestellen. Bij de koffie en thee wordt ook een likeurtje, een glaasje slagroom en een stukje cake geserveerd.
Huiswijnen zijn ook per glas te bestellen, weer een ruime keuze, goed van smaak en voor een redelijke prijs.
De gerechten zijn niet alledaags, met soms bijzondere ingrediënten en op leuke wijze geserveerd.
Kortom, ik ging met een tevreden gevoel naar huis.
Er is gratis parkeergelegenheid in de buurt van het restaurant, het is met de auto goed bereikbaar (in de buurt van de A2) en voor de reizigers met het OV is er een station en zijn er busverbindingen.
clasien_pengel .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Fijne bediening, goede uitleg over de gerechten.Prachtige opgemaakte borden,heerlijk gegetenzal het zeker aan bevelen bij andere.
C B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We zijn hier met de AH actie geweest. Je kon kiezen uit vlees, vis of vega. Het eten was verrukkelijk! Hier komen we nog wel een keer terug als we chique uit eten willen. Het was er alleen wel rumoerig, dus de volgende keer reserveer ik een plek achterin het restaurant, waar het volgens mij rustiger is.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
het eten was verschrikkelijk lekker zag er erg mooi uit en we komen op zeker terug. met vriendelijke groet anja megens.
rappelman .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellige en hartelijke verwelkoming door Jessica. Mooie inrichting van de locatie. Leuke plek bij het raam. Wij gebruikten het 3 gangen diner. Door gebruikmaking van AHactie erg voordelig. Voldoende keuze uit voor- en hoofdgerechten. Niet verwacht en toch geserveerd een zeer smakelijke amuse. Het diner was voortreffelijk. Zeer zeker een aanrader.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
“Goed eten en een aangename ongedwongen ambiance, daar houden wij van.”

Gereserveerd bij Jess, werden wij op een prettige wijze ontvangen en naar onze tafel begeleid. Wij kozen à la carte voor een hoofd- en nagerecht. Prima verzorgde en gevarieerde dis werd voorgeschoteld die erg lekker smaakte. Ook het advies van de wijn was kundig en gepast. Dit alles maakte dat wij kunnen terugkijken op een erg gezellige avond ter Jess.
Ferket .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
3 gangen wild-menu; alles goed verzorgd; lekker getafeld met z'n tweeën. Handige plek om even buiten A'dam te dineren; geen parkeerprobleem; wij hadden gereserveerd;
Bo K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Laatst bij Restaurant Jess gegeten met mijn oma. Allebei zeer genoten van het eten die wij gekozen hadden. De bediening bij restaurant Jess is heel vriendelijk, we werden snel geholpen en hoefden ook niet lang te wachten op onze gerechten en daarbij was het eten ook nog eens heerlijk. We komen zeker nog een keertje terug !
haddock2712-t .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hadden een tafeltje in de serre aan het raam. Hete eten was goed en mooi opgediend . De huiswijn goed en betaalbaar. Wij hadden met de AH restaurantactie een ruime keuze uit het menu.
Wat ons betreft had het restaurant ook YES kunnen heten !
Sienie .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vrijdag avond lekker gegeten met vriendelijke bediening bij Jess. Heerlijke carpaccio en als hoofd gerecht kabeljauw, was lekker, maar had meer gekruid mogen worden. Nu met de AH-actie een prima prijs, maar zonder de actie te duur.
Jurrien B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
het eten was goed, de bediening deels extreem onervaren (en onhandig) - over je heen leunen om een bord bij iemand anders neer te zetten, amuses niet rond delen maar op twee schaaltjes bij twee van de vijf gasten neerzetten - en deels ronduit onvriendelijk. Op een (vriendelijke) opmerking van onze zijde dat pas 3 van de 5 gasten een toetje hadden gekregen terwijl wij niet de indruk kregen dat de rest in aantocht was, werd gereageerd alsof wij iets heel onredelijks vroegen, geen excuses of wat dan ook. Qua service geen plek om terug te komen. Wel jammer want het eten was smaakvol en verzorgd.
Bedankt voor uw recensie, echter bent u bediend door een van onze leerling bediende van 16 jaar.
Zij zit echter in haar leerperiode en zullen de gegeven punten ter bespreking brengen.
diepedro .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening, en een fijne ambiance. Het wijn assortiment is redelijk en de prijzen zeer aangenaam.
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Genoten van het wildmenu. Een suggestive: zorg dat je als bijlage niet alleen friet kunt bestellen, maar ook wintergroente zoals spruiten, rode kool og lof.
Bedankt voor uw recensie, maar echter heeft u een winterse groententuin aangetroffen bij uw wildgerechten.
Een kastanjechampignon, bospeen, witlof, stoofpeer, gepoft tomaatje en sjalot, rodekool crème, aardappelpuree en Pommes Parisien.
Natuurlijk voor de liefhebbers huisgemaakte friet, maar is in princiepe niet nodig.
De bakjes groenten op tafel past niet bij ons concept en zul je ook meestal niet aantreffen in het midden of hogere segment. Onze keuze valt op voldoende groenten op basis van een mooie presentatie.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
In totaal met 9 familieleden 23 okt heerlijk gegeten bij Iens. Voor een aantal van hen was dit de eerste keer in dit restaurant. Iedereen was vol lof. De gerechten smaakten uitstekend en de borden waren met zorg opgediend. We konden lekker lang tafelen en de rekening viel de betaler alleszins mee.... we komen weer eens terug hoor Jessica !!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gezellig, lekker en sfeervol zelfs op een doordeweekse avond.
Pepestru .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima gegeten. Ook het vegetarisch gerecht was fijn van smaak. Binnenkort gaan we terug, maar dan zonder AHkaart....... ...... ...... .... ...... ........ ....... .......
Otto S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik eet hier ongeveer 1x per rwee maanden. Ik ken dit uitstekende restaurant al enige jaren. Het is altijd een feest om daar te eten. De prijs/kwaliteit verhouding is heel gunstig.
Kortom een uitstekend restaurant, goede bediening, voortreffelijke keuken en een charmante en zeer attente eigenares.
betty M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Voor de 2e keer heerlijk gegeten met de kaart van Albert Heijn, hele lieve vriendelijke bediening, kortom, TOP een aanrader!!