Over restaurant Restaurant Jess

Opmaak en verfijning

Restaurant Jess heeft een uitgebreide menukaart met gerechten voor de echte fijnproever. Naast de mooie stukken vis of vlees die je hier kunt krijgen, kan ook de vegetariër hier prima terecht. De borden zien er prachtig uit en bij mooi weer is het terras open. Dit restaurant mag je dus niet aan je voorbij laten gaan!

Meer informatie over restaurant Restaurant Jess

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
C B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
het eten was verschrikkelijk lekker zag er erg mooi uit en we komen op zeker terug. met vriendelijke groet anja megens.
Rappelman .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellige en hartelijke verwelkoming door Jessica. Mooie inrichting van de locatie. Leuke plek bij het raam. Wij gebruikten het 3 gangen diner. Door gebruikmaking van AHactie erg voordelig. Voldoende keuze uit voor- en hoofdgerechten. Niet verwacht en toch geserveerd een zeer smakelijke amuse. Het diner was voortreffelijk. Zeer zeker een aanrader.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
“Goed eten en een aangename ongedwongen ambiance, daar houden wij van.”

Gereserveerd bij Jess, werden wij op een prettige wijze ontvangen en naar onze tafel begeleid. Wij kozen à la carte voor een hoofd- en nagerecht. Prima verzorgde en gevarieerde dis werd voorgeschoteld die erg lekker smaakte. Ook het advies van de wijn was kundig en gepast. Dit alles maakte dat wij kunnen terugkijken op een erg gezellige avond ter Jess.
Ferket .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
3 gangen wild-menu; alles goed verzorgd; lekker getafeld met z'n tweeën. Handige plek om even buiten A'dam te dineren; geen parkeerprobleem; wij hadden gereserveerd;
Bo K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Laatst bij Restaurant Jess gegeten met mijn oma. Allebei zeer genoten van het eten die wij gekozen hadden. De bediening bij restaurant Jess is heel vriendelijk, we werden snel geholpen en hoefden ook niet lang te wachten op onze gerechten en daarbij was het eten ook nog eens heerlijk. We komen zeker nog een keertje terug !
Haddock2712-t .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hadden een tafeltje in de serre aan het raam. Hete eten was goed en mooi opgediend . De huiswijn goed en betaalbaar. Wij hadden met de AH restaurantactie een ruime keuze uit het menu.
Wat ons betreft had het restaurant ook YES kunnen heten !
Sienie .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vrijdag avond lekker gegeten met vriendelijke bediening bij Jess. Heerlijke carpaccio en als hoofd gerecht kabeljauw, was lekker, maar had meer gekruid mogen worden. Nu met de AH-actie een prima prijs, maar zonder de actie te duur.
Jurrien B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
het eten was goed, de bediening deels extreem onervaren (en onhandig) - over je heen leunen om een bord bij iemand anders neer te zetten, amuses niet rond delen maar op twee schaaltjes bij twee van de vijf gasten neerzetten - en deels ronduit onvriendelijk. Op een (vriendelijke) opmerking van onze zijde dat pas 3 van de 5 gasten een toetje hadden gekregen terwijl wij niet de indruk kregen dat de rest in aantocht was, werd gereageerd alsof wij iets heel onredelijks vroegen, geen excuses of wat dan ook. Qua service geen plek om terug te komen. Wel jammer want het eten was smaakvol en verzorgd.
Bedankt voor uw recensie, echter bent u bediend door een van onze leerling bediende van 16 jaar.
Zij zit echter in haar leerperiode en zullen de gegeven punten ter bespreking brengen.
Diepedro .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening, en een fijne ambiance. Het wijn assortiment is redelijk en de prijzen zeer aangenaam.
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Genoten van het wildmenu. Een suggestive: zorg dat je als bijlage niet alleen friet kunt bestellen, maar ook wintergroente zoals spruiten, rode kool og lof.
Bedankt voor uw recensie, maar echter heeft u een winterse groententuin aangetroffen bij uw wildgerechten.
Een kastanjechampignon, bospeen, witlof, stoofpeer, gepoft tomaatje en sjalot, rodekool crème, aardappelpuree en Pommes Parisien.
Natuurlijk voor de liefhebbers huisgemaakte friet, maar is in princiepe niet nodig.
De bakjes groenten op tafel past niet bij ons concept en zul je ook meestal niet aantreffen in het midden of hogere segment. Onze keuze valt op voldoende groenten op basis van een mooie presentatie.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
In totaal met 9 familieleden 23 okt heerlijk gegeten bij Iens. Voor een aantal van hen was dit de eerste keer in dit restaurant. Iedereen was vol lof. De gerechten smaakten uitstekend en de borden waren met zorg opgediend. We konden lekker lang tafelen en de rekening viel de betaler alleszins mee.... we komen weer eens terug hoor Jessica !!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gezellig, lekker en sfeervol zelfs op een doordeweekse avond.
Pepestru .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima gegeten. Ook het vegetarisch gerecht was fijn van smaak. Binnenkort gaan we terug, maar dan zonder AHkaart....... ...... ...... .... ...... ........ ....... .......
Otto S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik eet hier ongeveer 1x per rwee maanden. Ik ken dit uitstekende restaurant al enige jaren. Het is altijd een feest om daar te eten. De prijs/kwaliteit verhouding is heel gunstig.
Kortom een uitstekend restaurant, goede bediening, voortreffelijke keuken en een charmante en zeer attente eigenares.
Betty M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Voor de 2e keer heerlijk gegeten met de kaart van Albert Heijn, hele lieve vriendelijke bediening, kortom, TOP een aanrader!!
Olivier S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Met een concert later op de avond, in de Heineken Music Hall in Amsterdam Zuidoost, hebben m'n tafelgenoot (regio Den Haag) en ik (Utrecht) hier vroeg op de avond gegeten. Hoofdreden was dat wij beiden niet erg blij worden van het aanbod aan restaurants rond de Arena. Abcoude lag voor de hand: het ligt om de hoek en is uitstekend aan de reizen met de auto en met OV. Het bleek een uitstekende keuze: goed gegeten, lekkere wijnen gedronken en een attente service. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Mooi op tijd de 3-gangen maaltijd kunnen afronden om naar het concert te gaan. Ik kan het iedereen aanraden, die een hapje wil eten voorafgaande aan een evenement in Zuidoost, om het eens bij Jess te proberen! De dame die ons bediende tipte ons nog dat de Parkeren & Reizen bij station Abcoude (kwartiertje lopen) prima te gebruiken is voor dit doel.
Jan Willem S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Voor ons de eerste kennismaking met dit restaurant vanwege de AH- actie. De ontvangst was oprecht hartelijk en wij mochten zelf een tafel uitzoeken op het terras. Werkelijk alle gerechten waren voortreffelijk!
Koken kunnen de meeste koks, maar koken met liefde voor de producten is een talent dat Patrick heeft.
Bijna alles maken zij zelf: het roken van de zalm, de sauzen en heerlijke taarten.
Ook het servies, waarop de heerlijke gerechten werden opgediend, waren prachtig en deden de 'schilderijtjes' alle eer aan.
Wij hebben een fantastisch Bourgondische avond gehad en zullen zeker dit restaurant aanbevelen bij onze vrienden.
Jan Willem & Jolande Siebrand
FemkeWiersma .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Wij zijn alweer enige tijd geleden gaan eten hier. De avond dat wij dit restaurant bezochten was het niet druk. Onze verwachting was daarom niet heel hoog. Maar het tegendeel werd bewaarheid: We hebben meer dan uitstekend gegeten! Je kunt merken dat er kwaliteitsproducten gebruikt worden. Biefstuk was ook echt ontzettend goed bereid.

Ben je op zoek naar kwaliteit en een plek waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat? Dan moet je zeker Jess nog eens bezoeken!
Simona B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Van een heerlijke maaltijd genoten,
We hebben de kok de vrije hand gegeven en heb hier absoluut geen spijt van.
Echt een aanrader voor ieder.
ook de volgende keer voor mij weer een verrassingssgerecht.