Restaurant Jess

Koppeldijk, 1 Abcoude Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Jess

Opmaak en verfijning

Restaurant Jess heeft een uitgebreide menukaart met gerechten voor de echte fijnproever. Naast de mooie stukken vis of vlees die je hier kunt krijgen, kan ook de vegetariër hier prima terecht. De borden zien er prachtig uit en bij mooi weer is het terras open. Dit restaurant mag je dus niet aan je voorbij laten gaan!

Meer informatie over restaurant Restaurant Jess

Bus en trein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Sienie .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Coralie A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Ondanks dat we te vroeg aankwamen, werden we allerhartelijkst en gastvrij ontvangen. Een gezellige, ongedwongen sfeer. Toelichting op de gerechten toonde blijk van enorme passie voor goed koken, gebruik van eerlijke streekgerechten en gezonde experimenteerzin om met verrassend mooie gerechten voor de dag te komen. Sauvignon was prima huiswijn, voorgerecht tongstrelend, hoofdgerecht simpelweg een schilderij op het bord met heerlijk smaakpalet. Vooraf verrast met een heerlijke amuse en als dessert een geweldige donkere chocolade 'modder', geserveerd in een Maredsous bierglas. Keurig geserveerd koffieservies. Kortom: een zeer geslaagde avond en aanrader om terug te komen. Liefst op korte termijn!
Anneloes R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het duurde even voor we ons broodje vooraf kregen maar verder prima en heerlijk gegeten! Mooi keuzemenu.
Lekkere wijnen. We gaan zeker terug.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Voor de eerste keer naar Jess geweest (met de AH bonnen), super vriendelijk personeel; denken met je mee over zitplaats, dus hebben we eerst buiten gezeten en het dessert binnen in het lounge-gedeelte genuttigd. Een heerlijke amuse als binnenkomertje van het huis, daarna een driegangenmenu; alles met zorg aandacht en liefde gemaakt, en dat proef je.....alles was heeeeeeeeerlij! Hier komen wij zeker vaker terug.
Pieter A.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gerechten bijzonder klaar gemaakt en heerlijk weer eens wat anders.
Niet druk veel AH aktie klanten.
Goed voor een tweede bezoek .
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Er gegeten via de AH actie. Wij waren er nog niet eerder geweest.
Mooie en smaakvolle gerechten.
Puntje van kritiek: de koffie mag wat heter en de tijd tussen de gerechten mag iets ruimer.
Wij komen er zeker terug.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Prima ontvangst, eerst buiten een drankje, daarna naar binnen voor het eten.
Heerlijk gegeten. Een amuse van het huis, voorgerecht heerlijk, hoofdgerecht mooi opgemaakt op het bord, toetjes zalig. Kortom een aanrader.
JokeBB .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met AH restaurant actie hebben we met zijn vieren heerlijk gegeten. Met amuse en leuke broodjes vooraf. Van voorgerecht tot en met toetje was het eten heerlijk, mooi opgemaakt op het bord, zelfs met een groentetuintje bij het hoofdgerecht. De Black Angus bavette was om te zuigen, zo heerlijk mals en zo goed gebakken. Gezellige bediening, we hebben ons echt verwend gevoeld. Een aanrader dit restaurant! Joke.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De gerechten waren apart en de smaak was super!! Een goed uitgekozen menu!! Met nieuwe gerechten die goed waren uitgekozen om er een geheel van te maken.
T.J.H. J.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
PRETTIGE BEIENING EN HEERLIJK GEGETEN. PRIMA VERZORGD. NIETS DAN LOF
Mooie zaak goed verzorgd Zeker de vegetarische curry was meer dan perfect/
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We waren al een aantal malen langs dit restaurantje gefietst, maar er nog nooit geweest. De AH-restaurantactie haalde ons over de streep om het een keertje te gaan uitproberen.
Het was heerlijk weer en er zaten al de nodige mensen buiten te eten, ook binnen waren er al wat tafeltjes bezet.
Een met zorg ingerichte locatie, waarbij de bediening netjes en adequaat was.

We waren nogal eensgezind vanavond en bij alle gerechten kozen we steeds hetzelfde.
Het voorgerecht was de gebakken polenta met gerookte geitenkaas en relish van sud ’n sol, ui en basilicum. Mooi opgediend en erg lekker.

Als hoofdgerecht kozen we de vegetarische gele curry met zwarte bonen, groene asperges, rode ui, cherry tomaatjes, koriander en cashewnoten. Dit werd geserveerd met basmati rijst, maar we kozen er voor om er ook een portie frites bij te bestellen. De curry werd leuk gepresenteerd in een klein pannetje.
Ook dit was heel smakelijk.

Het nagerecht bestond uit gemarineerde aardbeien met vanille hangop en een huisgemaakte kletskop.

Een flesje Riesling erbij en een karafje water wat steeds, op verzoek, werd bijgevuld maakte het geheel af.
Als laatste namen we nog een espresso. Daarbij werd een klein glaasje drank, alsmede wat slagroom geserveerd. Alleen bij dat laatste hadden we de indruk dat het geen slagroom, maar spuitroom was.

Al met al was de eerste indruk van het restaurant goed en zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan.
I V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben weer lekker gegeten. De kalfs entrecote met kreeft was lekker. Alles zag er mooi en verzorgd uit. De bediening is plezierig en informeel.
winekevanrooijen .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Speciaal ah menu met voldoende keuze. 3 voorgerechten 3hoofdgerechten en 3 nagerechten. Alles was leuk opgemaakt en smaakte voortreffelijk!
Jetpriester P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten en een lekkere huiswijn . Restaurant Jess heeft een verrassende kaart met heerlijke gerechten . Prachtige opgemaakte borden er was echt aandacht aan besteed wat je zeker kon zien en proeven en een gezellige bediening
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Altijd heerlijk en verrassend eten! Een aanrader. De laatste keer het aspergemenu, net weer even anders. Jess maakt veel gebruik van lokale producten.
LadyM .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Leuke locatie in Abcoude, buitenterras gezellig wel op een erg druk punt. Binnen rustiger mooie aankleding, prima stoelen. Ontvangst hartelijk, bediening attent en goed. Keuken goed, mooie presentatie van gerechten. We bezochten restaurant, waar we niet eerder waren geweest, met een AH bon. Vaak worden gerechten dan aangepast of je krijgt kleinere portie; niet bij Jess, royale porties met zorg klaargemaakt en opgediend. Tip niet weggaan bij Jess zonder nagerecht; heerlijk!
Beatrix61 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het eten was top prima portie, kleding van bediening had wat netter gemogen, een t-shirt i.p.v een top ook al is het warm vind ik dat de bediening netjes gekleed moeten zijn
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gastrvrije ontvangst. Het was geen probleem dat er een gast extra was. Met onze wens op tijd klaar te zijn (opera voorstelling) werd goed rekening gehouden. Eten was uitstekend.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Evenals eerder deze maand... weer heerlijk gegeten bij Jess, waar regelmatig de kaart wordt veranderd met andere lokale producten.
Warm aanbevolen!
dr. Frans Brugman
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en leuke bediening en prijs kwaliteit verhouding goed.