Restaurant Jess

Koppeldijk 1 1391 CW Abcoude Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Jess

Opmaak en verfijning

Restaurant Jess heeft een uitgebreide menukaart met gerechten voor de echte fijnproever. Naast de mooie stukken vis of vlees die je hier kunt krijgen, kan ook de vegetariër hier prima terecht. De borden zien er prachtig uit en bij mooi weer is het terras open. Dit restaurant mag je dus niet aan je voorbij laten gaan!

Meer informatie over restaurant Restaurant Jess

Bus en trein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Jess

Els S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Het was rustig, dus alle aandacht en uitleg gekregen + gezellig gesprek. Prima!
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Geweldig lekker eten culinaire hoogstandjes. Alles vers bereid zeker geen standaard maaltijden. Goede service met een ontspannen sfeer. Niet voor als je haast hebt, wel voor als je gezellig wil genieten van het eten en drinken.
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het wachten duurde lang. Op voorgerecht 1 uur en 15 minuten en hoofd 40 min. Mooi opgediende gerechten alleen zeebaars overgaar door te lang onder warmtelamp gelegen . De lekkere erwten puree had hierdoor een rubberachtig velletje gekregen.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Lekker gegeten op het terras, was wel heel rustig voor een donderdagavond waardoor de sfeer wat matig was, maar de gastvrouw deed erg haar best en het eten was heerlijk.
Acturel T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Lekker chef-menu voor een mooie prijs. Bediening vergeet wel een tweede glas wijn te brengen. Verder keurig in orde.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
De ontvangst is super en je voelt je er meteen thuis. de gastvrouw weet waar ze overpraat en adviseert je vakkundig over de menukaart. Het eten was geweldig en mochten we weer in de buurt van Abcoude komen
dan gaan we beslist naar Jess. Een aanrader!
Ingehenriet .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Wij hebben afgelopen week heerlijk gegeten bij Restaurant Jess.
Wij waren al een tijdje niet geweest, maar het was weer zoals gewoonlijk ontzettend goed en lekker. De bediening is vriendelijk, spontaan en loopt met een grote glimlach rond. Wij hebben vernomen van de verbouwing binnenkort, succes voor jullie en het hele team. We komen snel weer eens kijken
Heusdens .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Lekker gegeten, aardig bediening en mooi ingericht. Leuk dat een groot deel van de gerechten uit de regio komt. Een restaurant waar je zeker een blokje voor om wil rijden
Heusdens .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Lekker gegeten, prima bediening en goede entourage. Veel lokale gerechten op de kaart. Zeker een restaurant waar je een blokje om voor rijd
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Gezellig, lekkere gerechten, precies goed.
Olga O.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Lekker gegeten. Wachttijd tussen de gerechten was goed. Misschien wel handig als de serveerster iets meer weet over de gerechten op de kaart. Ze wist b.v. niet wat Lamsrumps was.
rob H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Erg goed gegeten, het voorgerecht stoof aal viel zeer in smaak. Hoofdgerecht en nagerecht ook prima van smaak en leuk opgediend. Het asperge seizoen kan niet beter beginnen. Ik werd der vrolijk van.
Vriendelijke gastvrije bediening wat wil je nog meer.
rob heger
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
goed en vriendelijk
prima hollandse asperges gegeten en noodmuskaat werd ditect op vraag gebracht
beschikbare witte wijn per glas prima
koffie exoresso met koekje,liqeurtje en glaasje met slagroom was indrukwekjend
inrichting restaurant zou beter kunnen in overeenstemming kwaliteit keuken.
W. M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het eten was goed van smaak, alleen niet erg warm.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Opnieuw heerlijk gegeten met vier personen bij restaurant Jess! Lekker menu. We voelden ons echt gast. Een aanrader voor iedereen.
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Fantastisch gegeten! Met name het hoofdgerecht sprong er uit kwa smaak en grootte. Perfect gegaarde vis, heerlijke verse groenten, en smaakvolle friet. Het enige minpunt was dat het wat stil was. Er waren niet heel veel gasten maar er was ook geen (hoorbare) muziek. Wellicht voor andere gasten ideaal maar voor ons op de zaterdagavond miste het toch wat levendigheid. Desalniettemin een aanrader!
Sonjatakes B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We hadden een wijn truffeldiner die was geweldig we konden de truffel proeven die er bij verwerkt ef bij geserveerd werd voor herhaling vatbaar
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Ik ben hier zondagavond geweest. We werden keurig ontvangen en onze jassen werden netjes opgehangen. We werden keurig naar ons tafeltje begeleid.
Wij kregen de menu kaart en vroegen om droge witte wijn en een karaf water,
Vooraf kregen we een amuse diee qua smaak prima was, maar het rundvlees aan de taaie kant. het voorgerecht was goed, de saus bij de paté paste er niet goed bij zondr saus was het smakelijker.
Het ene hoofdgerecht was goed en smaakvol, de heilbot was zonder smaak en de bijgeleverde saus maakte dat niet beter.
Beste meneer van den Kerkhoff,
Fijn dat wij u telefonisch te woord mochten staan om onze dienstverlening te verbeteren.
Uw opmerkingen gaan wij dan ook zeker meenemen.
Gelukkig is de gegeven 4 zoals u zelf aangaf aan de lagen kant en zal dan ook gewijzigd worden naar een 6.
Zoals beloofd zullen wij bij uw volgende bezoek een compensatie aanbieden.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed klaargemaakt eten, verzorgd opgediend. Bediening was attent en het tempo was ok. Kaart en combinaties waren ok maar niet echt fantasievol.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Erg lekker gegeten, bij ons aan tafel werd zowel vlees en vis genuttigd. Wij komen hier zeker terug!