Restaurant Jess

Koppeldijk, 1 Abcoude Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Jess

Opmaak en verfijning

Restaurant Jess heeft een uitgebreide menukaart met gerechten voor de echte fijnproever. Naast de mooie stukken vis of vlees die je hier kunt krijgen, kan ook de vegetariër hier prima terecht. De borden zien er prachtig uit en bij mooi weer is het terras open. Dit restaurant mag je dus niet aan je voorbij laten gaan!

Meer informatie over restaurant Restaurant Jess

Bus en trein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Jess

Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooie gerechten, lekkere wijnen en vriendelijke bediening. Wij waren de eerste gasten en gingen bij het raam zitten. Omdat ik bang was dat dat wellicht koud zou zijn, werd speciaal de verwarming op hoog gezet. Kortom: een aanrader!
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Leker gegeten, vriendelijke bediening
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gegeten, goede gevarieerde kaart. Leuke, spontane bediening.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
prima gegeten, nette bediening, gezellig interieur.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker eten tegen een goede prijs-kwaliteit verhouding. Een prettige persoonlijke benadering met goede tips en kennis van de kaart. Wij gaan terugkomen.
Aly D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima restaurant waar met smaak gekookt wordt . Borden zijn mooi opgemaakt het het garnituur op het bord passend en smaakvol. En niet al te grote kaart maar wat er opstaat is gevarieerd genoeg om een juiste keuze te kunnen maken.
Huiswijn is van prima kwaliteit.
Bediening attent ,gastvrij en reageert snel,.
Ans L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was exclusief en lekker. Alleen erg weinig groente en aardappelgerecht. De frites en extra groente moest je bijbetalen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was prima. Wel vreemd dat je voor de frites extra moest betalen. Alleen de huiswijn, zowel de rosé als de witte wijn was slecht. Beide hadden een snoepjessmaak. Jammer dat ze achteraf zeiden dat ze ook nog andere huiswijn hadden, maar ja, dat was mosterd na de maaltijd
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Ik heb genoten. Was erg goed en met veel zorg bereid. Klasse!
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gezellig restaurant. Ongedwongen sfeer! Eten goed....
T.T S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk genoten van het kreeftenmenu. De bediening was zeer vriendelijk en kundig. Daarnaast is het restaurant chic en sfeervol ingericht en hebben mijn partner en ik een zeer prettige avond gehad!
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Het was alweer een tijdje geleden en waren eigenlijk deze mooie locatie vergeten. Door dat we hier weer werden uitgenodigd voor een verjaardag werden wij weer op alle manieren verrast door de kookkunsten van deze chef. Geen simpele smaken of opmaak, maar gewoon liefde voor het vak. Ga zo door, een tevreden gast!
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was op een mooie manier opgemaakt maar de groente- en aardappelgarnituur diende meer als decoratie dan als aanvulling van het hoofdgerecht.
Er was wel mogelijkheid om als supplement groente en frites bij te bestellen.
gert K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Tafeltjes niet royaal, keuze in menu prima, uitleg kwam wat moeizaam tot stand, maar met lekkere amuses en originele gerechten mooi gepresenteerd lekker uit eten geweest.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het restaurant wisselt vaak van kaart waardoor wij vorige week weer verrast werden door mooie en verrassende smaakcombinaties. Bediening is vriendelijk en alert.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Via IENS geboekt bij Jess in Abcoude. Net ontvangst en plek in de serre waar alle klanten zaten. Binnen zat het niet vol. We kregen goed uitleg wat de Deal inhield en gingen voor het 3-gangen menu. Een van ons had de zelf gerookte zalm, die was uitstekend van smaak en Tarbot als hoofdgerecht, ook goed gebakken op de graad, dus wel zelf fileren. Ik had de tataki van zalm op foccaccia. Daar zat helaas niet veel smaak aan. De Zeeduivel voor het hoofdgerecht was meer dan goed. Lekker stevige visfilet op puree. Erbij komt diverse groente beetgaar gebakken en ziet er leuk. Een goed betaalbare Viognier en flesje water maakte het compleet. Ik zag overigens dat ze ook gewoon karafwater serveren. Het was moeilijk kiezen tussen de heerlijke toetjes, maar uiteindelijk was de chocolade bol overgoten met warme chocolade en de creme brulee een goede afsluiter van een gezellige avond.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Goddelijk lekker. Gastvrij. Warm onthaal. Mooie eerlijke produkten. Met aandacht en liefde bereidt. Een échte avond uit! We hebben genoten!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De chef weet écht onverwachte ingrediënten te combineren met verrassende resultaten. De bediening is goed en vriendelijk in een ontspannen sfeer.
Enige minpunt is dat er af en toe nogal luid wordt gecommuniceerd met de keuken.
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We zijn best verwend op het gebied van culinair genieten, maar we werden verrast door de originele gerechten. Echt een aanrader dit restaurant. Wij hebben een tongstrelende avond beleefd!
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gedineerd, prachtig ingerichte zaak vriendelijke bediening en mooi gedekte tafels met warme kleuren stoelen en ambiance!