Restaurant Jérôme

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 21:00

Michel.detisch .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Via sociaal deal gereserveerd. Verrassingsmenu 6 gangen. Uitstekende kwaliteit van eten. Gevarieerd gerechten. Alleen de krab als voorgerecht mocht iets meer smaak hebben. De kreeftensoep was top
Daarna mooi stukje kabeljauw, d'oef cocotte, livAr varkenshaas allen perfect
Voor herhaling vatbaar
Annetk1 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Afgelopen zaterdag heb ik met mijn vriend gegeten bij restaurant Jérome. Ik had enkele weken geleden via Groupon een aanbieding gekocht voor een 5 gangenmenu incl. amuses.

Wij hebben genoten van het verrassende menu. Alles is met zorg en liefde bereid en dat proef je. Iedere gang was een smaakexplosie. De dames die ons bedienden waren zeer vriendelijk en zij weten precies hoe het hoort. De ruime opstelling van de tafels maakt het etentje extra intiem. Je hebt niet het gevoel, zoals soms bij andere restaurants is, dat iemand anders op je bord zit te kijken. Mijn vriend koos voor een wijnarrangement bij het menu. De wijnen smaakten goed en sloten mooi aan op de gerechten. De combinatie van dit alles zorgde er voor dat wij een heerlijke avond hebben gehad.

Ik wil hier nog aan toevoegen dat het feit dat wij een Groupon-bon hadden, geen enkel verschil maakte. Wij kregen dezelfde gerechten als andere gasten en werden net zo keurig behandeld
Ed A.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Eten is uitstekend, de bediening is goed, het decor daar moet je van houden, Maar dat is niet helemaal mijn smaak, wij hadden onze keuze gemaakt voor het 6 gangen diner, einige minpuntje was wel een hele lange zit, naar mijnmening mag het wel iets sneller, Maar beslist een aanrader, wij komen op 14 februari graag terg
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Ik kan niet anders dan enorm enthousiast zijn over dit restaurant.
Ook wij hadden een groupon voucher zoals anderen voor ons.
Dag zelf ga ik dan door de reviews op Iens om te kijken welke ervaringen wij delen en welke juist niet.

We kregen een tafel aan de "goede" kant zoals sommigen dat zouden vinden. De kant MET tafelkleden :)
Bediening was erg vriendelijk, ze begrepen vrij snel dat wij wijnliefhebbers zijn en vertelde duidelijk dat er een bijpassend wijnarrangement mogelijk is en dat deze ook aan te passen was naar een BOB arrangement. Kosten werden ook vermeld.

De gerechten en amuses waren lekker en ook mooi op de borden samengesteld, we houden ervan een goed restaurant dat op de borden kleine schilderijtjes maakt. Oog strelend en ook zeker een genot om te eten.

Ervoor nog even door Valkenburg gelopen om de kerstsfeer op te pikken.

Ed W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Gisterenavond samen met mijn echtgenote via Groupon wezen eten bij dit restaurant. De titel van de Groupon was 'culinair 5 gangen diner met amuses'. We hadden er buitengewoon veel zin in. Bij binnenkomst valt één detail direct op. We worden aan een tafel gezet in een min of meer apart deel van het restaurant. Op zich redelijk sfeervol maar de tafels zijn niet gedekt met linnen. Dit maakt dat ons bestek rechtstreeks op tafel ligt wat direct een deel van het culinaire gevoel wegneemt. E.e.a. doet wat caféachtig aan. We krijgen al snel het vermoeden dat dit met de Groupon te maken heeft daar er een aantal andere klanten, in het gedekte gedeelte een tafel krijgt en een aantal in hetzelfde deel. Dit lijken allemaal mensen die via een actie geboekt hebben. Als dit inderdaad zo is, lijkt dit een gemiste kans. Als je mensen kennis wilt laten maken met jou restaurant kan je mijns inziens, beter iedereen gelijk behandelen. Al met al begint de avond dus al met een kanttekening. We beginnen met een amuse. Dit is een kreeftensoepje met wat schuim. Op zich niet vies maar ook niet bijzonder lekker. De smaak is gemiddeld (6.0). Na de amuse volgt een eerste gerecht. Krab met verschillende bereidingen van pompoen. Een wat saai gerecht zonder veel poespas. De krab was op zich lekker maar weinig onderscheidend (6.2). Hierna krijgen we zalm met scharreleiercreme. De zalm was lekker en goed bereid. Aan één zijde gebakken waardoor de helft nog rauw was. Dit maakte dat de smaak goed tot zijn recht kwam. De garnituren waren echter wat minder. De scharreleiercreme bracht weinig extra en leidde eerder juist af. Het gaf geen extra aan het gerecht. Verder lag er een schijf in het zuur gelegde komkommer. Weinig charmant en wat goedkoop aandoend. Verder lag er één blaadje jonge kropsla. De presentatie had niets met een culinair gerecht te maken en deed ook ronduit goedkoop aan (5.8). Het volgende gerecht is een risotto met zuurkool. Dit werd aan tafel als zodanig gepresenteerd. Wat echter gemakshalve niet werd gezegd is dat het geheel overgoten was met dezelfde kreeftsoep als de amuse. Dit maakt een ronduit amateuristische indruk en is niet wat je verwacht bij een culinair diner. We staan altijd weer open voor spannende smaken maar dit was een beetje teveel van het goede. Het gerecht bestond uit een ( te ) grote portie risotto, waarde rijst dan ook nog te ver was doorgegaard.Dit maakte dat het gevoel ontstond dat we rijstebrij aan het eten waren (4.0). Dit zorgde ervoor dat we voor het eerst beiden niet het gehele gerecht op hebben gegeten bij een dergelijk diner. De dame van de bediening verontschuldigde zich in ieder geval en toonde empathie. (Later las ik elders dat dit gerecht ook met een coquille geserveerd wordt. Dit was bij ons echter niet zo. Zou de Groupon het verschil maken?). Het volgende gerecht was een wildzwijnhaasje met aardpeer en een garnituur van een worteltje een wat spruitjes. Daarbij werd een Stroganoffsaus geserveerd. Om te beginnen fronsen onze wenkbrauwen bij de saus. Wat ons betreft niet echt culinair en eerder cafe/restaurant waardig, tenzij er een vette knipoog is naar old school. Daar leek echter geen sprake van. Wat verder opviel was de hoeveelheid vlees. We kregen beiden toch al snel vijf plakken wat maakte dat dit gerecht op zich al een maaltijd was. De kwaliteit van het vlees was uitstekend. Het complete gerecht was op zich lekker maar weinig culinair (7.0). Later valt op dat de borden van alle anderen maar twee stuks vlees bevatten. Het had er de schijn van dat de chef iets goed wilde maken voor de door ons als minder lekker bestempelde risotto. Op zich een vriendelijk en nobel gebaar, al is de vraag of je dit in een restaurant met allure op deze manier op moet lossen. Als nagerecht krijgen we een stukje brie met balsamico, gedroogde abrikoos, truffel, een notenkoekje en Limburgse appelstroop. De appelstroop word geserveerd in een cupje zoals je bij het ontbijt krijgt in een hotel. Zelfs als knipoog erg fantasieloos. De combinatie van de ingrediënten maken dat het een lekker gerecht is. De samenstelling is goed al had de truffel geen meerwaarde en was bovendien smakeloos. Aan het geheel is nagenoeg geen kooktechniek te pas gekomen wat ook weer twijfels brengt aan het culinaire niveau (6.4). We eindigen met koffie en thee met garnituur. Dit was uiteindelijk niet veel meer dan wat koekjes en nougat. De bediening deed erg haar best al deed e.e.a. regelmatig amateuristisch aan zonder voldoende kennis van de etiquette die een dergelijk restaurant vergt. Als noot wil ik nog toevoegen dat we op zich niet vies hebben gegeten. We hebben ons vermaakt tijdens een gezellige avond. Het gaat hier puur om het niet voldoen aan de gewekte verwachtingen. Als dit een 'gewoon' restaurant was geweest hadden we 'gewoon' lekker gegeten. Kortom, dit was eigenlijk de conclusie van deze avond. Gewoon...
Juupie70 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Het 5-gangen diner was voortreffelijk. Het nagerecht; brie, had wat afwisselender gekund maar was zeker ook de moeite. Personeel bekwaam en vriendelijk, inrichting ook met smaak, maar als tip; leg in het voorste gedeelte ook tafellakens op, de kwaliteit van het eten verdient dit!
Robzwanenburg .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Kwam een tijdje geleden even aan de praat met Jeroen en mijn vraag was wat zijn ervaring met vegetarisch en vooral veganistisch was: "wel klanten met allergie problemen maar veganistisch heel weinig". Mijn vraag: zou je voor ons een veganistisch menu kunnen maken ook nog met allergie probleempjes erbij ? " Doe ik" , zei Jeroen.
Zondag 18 oktober j.l. hebben we genoten van een mooi 4 g menu. Was een smaakvolle ervaring en waarbij hij zijn creativiteit absoluut heeft getoond.
Tevens een prachtige wijnbegeleiding: Lugana Riserva 2012.

Dus is dit restaurant ook een tip voor vegetariërs en veganisten !
Echter wel ruim van te voren kenbaar maken aan de chef !

Tot ziens Jeroen !
Drella .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
gisteren gegeten en overnacht. Het eten was geweldig, bediening heel goed en de bijpassende wijnen uitstekend. Het was een lange reis waard!
Stefan-043 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Ongeveer 2 maanden geleden met mijn vriendin gaan eten bij restaurant jérôme. We hebben genoten van een 7 gangen diner dat we via groupon hadden gekocht. We werden gang naar gang verrast door de culinaire creatie's van de chef Jeroen Trimbos. En ook de wijnen die werden uitgezocht door de gastheer/sommelier Roy Heutz pasten er prima bij. Kortom zeer zeker genoten en voor herhaling vatbaar!
Hester E.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Wij hebben hier afgelopen zaterdag met twee personen gegeten en overnacht met een bon van social deal. Wij hadden het 7 gangen verrassing menu. In een fijne ruimte werden wij keurig te woord gestaan en werd er geïnformeerd naar eventuele allergieën/wensen. Wij gaven aan geïnteresseerd te zijn in een wijnarrangement. Hierbij was alles mogelijk naar onze wens en wist het personeel veel te vertellen over de wijnkaart. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor een verrassings- 3-gangen wijn arrangement bij het 1e, 3e en 5e gerecht. Het waren heerlijke gerechten. Met name de gamba's, aspergesoep (wow!) en de kalfswang waren verrukkelijk. Persoonlijk was het dessert met een trio van kersen voor mij te zoet. Ook de wijnen die werden geserveerd waren van toegevoegde waarde bij de gerechten.
De service was super. Continue werd het brood aangevuld, een mooie uitleg gegeven over de wijn en gevraagd of alles naar wens was. Wij hebben een heerlijke avond gehad, en zouden restaurant Jerome zeker aanraden. De hotelkamer was simpel/basic, maar heel fijn om na het eten in je bed te kunnen rollen.
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Er zijn twee eetzalen bij Jérôme, wij zaten in de zaal rechts van de ingang. Een prettig modern ingerichte zaal waar donkergrijs en rood de overheersende tinten zijn. Na ontvangst, kozen wij voor het zeven gangen verrassingsmenu. De verrassing werd zo strak gehouden dat men, voor de keuze van de wijnen, niets anders kwijt wilde dan dat het eerste deel vooral om witte wijn vroeg. Een wijnarrangement was mogelijk maar wij kozen zelf van de wijnkaart. Te beginnen met een wat zwaardere witte wijn, gevolgd door een lichte rode en uiteindelijke een zware rode. Wij kregen hierbij goede adviezen.

De eerste gang bestond uit blokjes zwaardvis en mango. Een goed begin. De tweede gang bracht ons een mooi opgemaakte carpaccio met in het midden een torentje van een stukje biet, een kleine brioche en daarop bietenmousse. De smaak van het stuk biet overheerst hierbij de smaak van de carpaccio zodat ik die verder liet liggen.

Vervolgens een op de huid gebakken stuk skrei op stroganoffsaus. De skrei was uitstekend bereid. De combinatie met de stroganoff kun je bijzonder noemen. De saus was zacht van smaak en heel lekker alleen de hoeveelheid stond niet verhouding tot de vis. De vierde gang bracht ons een coquille op een mengsel van zuurkool en risotto. Ook dit was erg smakelijk maar de coquille viel er wel helemaal bij weg.

Het hoofdgerecht was uitstekend gegaard wild (hert, in mijn herinnering) met een stukje lever erop, verder geserveerd met balkenbrij en andijvie. Zeer goed! De zesde gang bracht een prima kaasplankje met appelstroop en notentoast. Tot het dessert werd steeds keurig het brood aangevuld. Als afsluiter een lekker dessert gevolgd door koffie met friandises.

Wat opvalt zijn allereerst de goede bereidingen maar ook de toch soms gewaagde smaakcombinaties waarbij een component nogal overheerst. Hoe dan ook hebben wij hier uiterst plezierig en lekker gegeten en wij kunnen het daarom ook van harte aanbevelen.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Jérôme is zo'n restaurant waar je altijd op topniveau eet. Jérôme kookt de sterren van de hemel en geloof me die gaat nog eens een ster halen. Helaas kijken ze bij die sterren niet alleen naar wat er geserveerd wordt, bediening en ambiance moet ook op hoog staan. Daar kan nog wat verbeteren.
Maar het eten is superbe. We hebben weer enorme smaakexplosies mogen ervaren.
Jérôme kookt niet alleen lekker, hij is ook super vriendelijk. Hij serveerde onder andere Tarbot met grotchampignons en gemarineerde andijvie. Coquille met pompoen, sinaasappel en saus van schaaldieren. Werkelijk om nooit te vergeten, zo lekker. En wat te denken van Hert met aardpeer, portsaus en wintertruffel. En Ganzenlevers op krokant brioche en appel. En dat was nog maar een deel van het menu, 7 gangen, amuses en koffieservies voor 89 euro. Bij iedere gang was er een bijpassende wijn voor een meerprijs. Het was geweldig.
We doen het niet elke week, maar nu met de Kerst was het een hoogtepunt. Door het jaar heen heeft hij ook leuke aanbiedingen met mooie prijzen. Wij zijn fan.
De bediening mag wat losser en innemender, de vrouw van de kok is zeer goed thuis in de wijnen en serveert vriendelijk. Het verdere bedienend personeel kwam minder bedreven over. Beetje losser en het is goed.
Opama .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
5 gangenarrangement met wijnen en overnachting: een koopje, de gerechten waren lekker bereid, geen overdreven tierelantijnen van streepjes, bolletjes en dito meer.Eenvoudige huiswijnen, 1 der witte te warm; opvallend gedurfde rode: een Beaujolais primeur die heel drinkbaar was bij het hert. Bediening gereserveerd vriendelijk, goede uitleg bij spijs en drank.
Basale kamer met eigen sanitair.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
We zijn hier nu twee keer gaan eten, beide keren een 4-gangen menu waarbij perfect rekening werd gehouden met onze wensen. Ook super omgegaan met mijn lactose-intolerantie. A la minute werd er nog een ander gerecht gemaakt.
Daarnaast ook een bijzonder mooi ingericht restaurant, echt een topper!
Abby D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Laatst hier gaan eten met de familie, we waren voor de amuse lunch gekomen. Het eten was super! We hadden in totaal 7 gangen met kleine hapjes. De bereiding van de gerechten waren ook heel goed. Elk gerecht is vers bereid met verse producten en dat proef je ook. Je merkt ook echt dat de kok weet wat hij doet en ook producten en verschillende smaken en stijlen durft te combineren. De presentatie was ook top! Alles zag er heel smaakvol uit. De bediening was onder meer ook super, de gerechten werden duidelijk bij elke gang uitgelegd. Je hoefde niet lang te wachten om iets te bestellen en ze waren heel vriendelijk. Het restaurant zelf zag er ook mooi uit en netjes uit. Kortom als je van lekker en culinair eten houdt moet je hier zeker eens naartoe gaan. Ik vind het een absolute aanrader!
Ariecorine .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Afgelopen zaterdag onverwachts een weekendje Maastricht/Limburg gedaan.
Op zoek naar een restaurant bleek onze voorkeuren volgeboekt te zijn. Een tafeltje bij Jerôme geboekt. Beetje afwachtend vanwege de recensies.
Het brood vonden wij ook niet smakelijk maar men wil zijn maag toch niet vullen met brood!! We kregen 2 heerlijke amuses en het 3- gangen diner was heerlijk.
De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Wij wensen het recent gehuwde jonge echtpaar zakelijk en privé veel geluk toe.
Pascal J.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Bij Jerome hebben nog gebruik kunnen maken van een soort Groupon aanbieding. Ik was bang dat we hierdoor een minder 4 gangen menu zouden krijgen. Niets was minder waar. Stuk voor stuk een prima gerecht. Zeer de moeite waard.
Amtpasmans .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Na het lezen van de vele uiteenlopende recensies gingen wij gisteren avond met gemengde gevoelens naar restaurant Jerome.
Ontvangst door de jonge gastvrouw was koel en stijf. Ook bij de man in de bediening was nauwelijks een glimlach op het gezicht te bekennen. Dit maakte geen gastvrije indruk en de sfeer enigszins stijf en gespannen. Niet wenselijk bij een restaurant dat door jonge mensen bestierd wordt. Ook niet nodig, want in een praatje blijkt de man in de bediening vriendelijk.
Op onze vraag of we de 5 gangen van de social deal met bijbetaling konden wijzigen in a la carte werd aagegeven dat dit niet mogelijk was. Wel kon een extra gerecht uit de a la carte toegevoegd worden. Dit hebben we niet gedaan en ons uiteindelijk laten verrassen met het 5 gangen menu. Dit was uitstekend! Mooie, smaakvolle gerechten werden geserveerd. Complimenten!
De uitstraling van het linker deel van het restaurant, waar de gasten met social deal geplaatst werden is weinig sfeervol en kil. Hierin is zeker een slag te maken.
Voor het eten zouden wij zeker nog eens terug gaan, in de hoop dat de bediening en uitstraling tzt ook in positieve zin gewijzigd zijn.
Luna46a .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
We hebben gisteren gegeten bij restaurant Jerome in Valkenburg via social deal. Ik was wat huiverig vanwege de 'slechte' recensies hier. Maar het eten was top! Echt lekker gegeten. 5 gangen en ze waren allemaal met zorg en smaak bereid. Bediening was ook uitstekend, hij was alleen maar dat ging prima. Ambiance wat minder. A la carte zit he gezelliger!
Marie Christine V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Een flinke afknapper. We gingen niet eten via een social deal of zo, maar gewoon a la carte. Toen we zaten te wachten op het hoofdgerecht kregen we op een bordje een droge, bruine boterham, zonder iets er bij. Een klein hapje geprobeerd, de rest laten liggen. Wat slaat dit op voor een restaurant met pretenties? Het hoofdgerecht was lekker, maar heeeel weinig. Voor een klein glaasje rose betaal je 7 euro!
Redelijk gegeten, maar erg duur. Als je een vraag stelt moet het personeel eerst gaan overleggen met de baas, en dan zit jij maar te wachten. Dit restaurant maakt dit soort fouten nu al een jaar of wat. Ze leren er niet van en ze verbeteren niet. Kortom, veel pretenties en veel verwachtingen wekken zonder ze waar te maken!
Je krijgt een gemiddelde kwaliteit en betaalt erg gewoon teveel voor. Dat is vermoedelijk ook de reden warom er zo weinig mensen zaten op een zaterdagavond. Als je niet tevreden bent kom je als klant niet terug. Wij hebben het 2 keer geprobeerd en we geven het op. Ons zien ze er ook niet meer.