Restaurant Jaspers

Ceintuurbaan 196 1072 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-204715233

Over het restaurant Restaurant Jaspers

Altijd een unieke belevenis

Jasper begon bij zijn moeder in de keuken en bereikte zijn culinaire meesterschap bij verschillende sterrenzaken in Nederland. Sinds 2011 is zijn eigen restaurant een feit. Hier aan de Ceintuurbaan komt al zijn kennis en ervaring samen op het bord. Elk gerecht ziet er prachtig uit en smaakt nog beter. Helemaal met een van hun uitgelezen wijnen als begeleiding. Genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Jaspers

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,5
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De ontvangst was hartelijk. De kwaliteit en de uitleg van de gerechten waren prima. Dat gold ook voor de wijnen van het arrangement. Een prima beleving van de betere keuken. De keuken is open en je ziet de kok aan het werk, maar je kunt niet op zijn vingers kijken. Het was gezellig druk en deze zaak is zeker een bezoek waard. Jammer dat de tafeltjes zo klein zijn en dat de locatie wat incourant is. Naar mijn mening zou de situering dichter bij een uitgaansgebied voordelen opleveren.
Karin .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Hier zó fijn en verrassend gegeten dat ik nu mijn vriendin meeneem. Van voorgerecht tot dessert inclusief wijn en sfeer: fantastisch.
Bram En Truus D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Waanzinnig lekker gegeten
rdegroot83 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Jaspers. De gerechten pasten goed bij elkaar. Ook de wijnen die erbij werden geserveerd waren heerlijk en bijpassend. Het is een rustige sfeervolle ruimte waar je elkaar goed kan verstaan. Echt een top tent!
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Wij hebben hier nu 4 keer mogen eten en elke keer was het goed. Gerechten erg goed in balans, vriendelijke bediening en een kok met passie!!! De wijnen waren uitstekend, helaas dat het boekje niets voor ons in petto had.....
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk kerstdiner gehad. Goed verzorgd en heel lekker. We hoefden niet lang te wachten tussen de gangen. Aardige sommelier met verstand van zaken. We konden zo in de keuken kijken en daar ging alles heel relaxed. Knap, hoor. De zaak zat helemaal vol.
Gail H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Top restaurant, heel lekker eten !
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
In dien je niet het uitgebreidse menu neemt ben je een dief van je zelf want dan mis je iets. Duz ga er voor. De bediening is meer dan top trouwrns net als het eten
victoire B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wachttijd was goed, niet te kort niet te lang. Kort en hoog tempo zijn voor mij geen positieve omschrijvingen dus ik kan met de voorgesteld mogelijkheden niet zo veel.
René D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een vriendelijke gastvrije sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader.
Cherelle V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Een erg mooi restaurant met heerlijk eten. Ik ben samen met mijn vriend naar restaurant Jaspers geweest en we zijn erg lovend over het restaurant. We werden verwelkomt met een heerlijk aperitief uit India en kozen voor een 4-gangendiner. Het eten was heerlijk en voor ons meer dan genoeg. Zeker een aanrader!
petra D.
Hulde!
Zowel de sfeer van het restaurant als de bediening uitstekend.
Kwaliteit en combinatie van smaken van de gerechten subliem en fraai opgediend.
Voor herhaling vatbaar!
Laurens R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Stond al een tijdje op m'n lijstje, maar gisteren eindelijk een keer bij Jaspers gegeten met vijf vrienden. Werkelijk een geweldige ervaring. Uitstekende ontvangst, heel goede bediening, professionele sommelier en uitleg over de gerechten van Jasper zelf. Heel fijne atmosfeer.

De amuse en gerechten waren allemaal heerlijk. Geen grote porties, maar wel zeer verfijnd, precies zoals ik het graag zie. Vast menu van minimaal 3 tot 6 of 7 gangen. Het basismenu van drie gangen zal voor de meeste gasten waarschijnlijk te weinig zijn, dus ik raad zeker aan minimaal een extra gang of (heerlijk) kaasplateau erbij te kiezen.

Absolute aanrader, pareltje in Amsterdam. Mij zullen ze zeker terugzien.
Esme A.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Eten was heerlijk en mooi opgediend. Hele aardige en attente bediening. Zeker een aanrader!
Dirk-jan K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Vriendelijk personeel snelle service heerlijk smakelijk eten juiste hoeveelheid heerlijk brood kregen we erbij wat regelmatig bijgevuld
Itse O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We gaan regelmatig naar Jaspers. De kwaliteit en service is altijd hetzelfde: TOP!
Een absolute aanrader om hier heen te gaan
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Geweldig gegeten, veel verschillende smaaksensaties en prachtig opgemaakte borden. De oester echt top. Net als de bediening (en de eigenaar) die wist al wat je wilde nog voor je het gezegd had. Een karaf water, een oplader voor een leeggelopen telefoon. Dat is echt gastheeerschap. En ik ben het absoluut niet met Mark B. eens wat betreft het brood, ten eerste was het heerlijk brood maar je hoéft het niet te nemen, het staat juist heel gastvrij.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Fantastisch gegeten, beeldschone bordjes, verrassende smaken.
De gepocheerde oester met schuim was een culinair hoogtepunt.
Ook hele prettige bediening, en leuk dat je in de keuken kan koekeloeren, alwaar het er uiterst gedisciplineerd aan toe ging (wij hadden wel de leukste tafel, rechtstreeks naast de keuken).
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Een heel fijn restaurantje met heerlijk eten. Eén wisselend tweegangenmenu dat je kunt uitbreiden tot zes gangen.
Elke gang was een verassing. De smaken goed op elkaar afgestemd en mooi opgediend. De gangen zijn niet royaal, dus twee of drie gangen zijn niet voldoende voor een grote eter. Een vriendelijke bediening en ook de eigenaar kok kwam het menu uitleggen en zelf opdienen. De inrichting is gezellig, met fijne stoeltjes en brood en water worden snel op tafel gezet. Uiteindelijk hebben we heerlijk en bijna drie uur getafeld. Een prachtig restaurant waar we zeker terugkomen.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gerechten met mooie smaak en opmaak. Als kanttekening is dit wel een zogenaamd 'Brood' restaurant, het veelvuldig op tafel bijvullen van brood is ter compensatie van de kleine gerechten, evenals de veel aangeboden kaasgang, om de gast toch met een enigszins gevulde maag het restaurant te laten verlaten.

Ook viel op dat er later op de avond minder personeel rondliep en er dus geen of maar beperkte service was.