Restaurant Jaspers

Ceintuurbaan 196 1072 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-204715233

Over het restaurant Restaurant Jaspers

Altijd een unieke belevenis

Jasper begon bij zijn moeder in de keuken en bereikte zijn culinaire meesterschap bij verschillende sterrenzaken in Nederland. Sinds 2011 is zijn eigen restaurant een feit. Hier aan de Ceintuurbaan komt al zijn kennis en ervaring samen op het bord. Elk gerecht ziet er prachtig uit en smaakt nog beter. Helemaal met een van hun uitgelezen wijnen als begeleiding. Genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Jaspers

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,7
9,5
Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Fantastisch eten! Heerlijke gerechten in combinatie met een mooie wijnkaart met enkele verrasssende wijnen. Vriendelijke en snelle bediening.
maurits S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
uitstekend restaurant met professionele bediening en een vakkundige keukenbrigade. prijs-kwaliteit is goed.
traditioneel ingericht & rustige sfeer.
Ceriel J.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Prima gerechten, met heerlijke, niet direct traditionele wijnen erbij. Uitstekend restaurant!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Attente bediening en heerlijk eten. Verzorgde en plezierige sfeer en avond. Wel aan de prijs, maar de prijs waard
astrid V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Per ongeluk de amuse niet gekregen en in plaats daarvan een heerlijk extra tussengerechtje...verrukkelijk! Goede bediening, attente chef, goddelijk eten!
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Het eten is een geweldige mix van smaken. De presentatie van de gerechten is prachtig, Er is in de keuken duidelijk veel aandacht besteed aan het geheel. De bediening is uitermate vriendelijk, maar belangrijker nog: alert zonder opdringerig te zijn. Kortom: koken op hoog niveau, met het vermogen om de gast te verwennen door “het geheel” kloppend te laten zijn.
Fenna A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Twee keer per kaar eten wij bij Jaspers en elke keer lijkt het nog beter te worden.
Bij binnenkomst staan er direct heerlijk hapjes op tafel klaar. Na de bestelling volgt een lekkere amuse in de vorm van een soepje (dit keer aardappel/prei) in een glaasje. Net lekker om warm te worden en "er zin in te krijgen".
De gerechten (voor-, hoofd- en nagerechten) zien er prachtig uit en smaken verrukkelijk. Ik kan hier wel noemen wat we hebben gegeten, maar daar de kaart elke twee weken verandert is dat weinig zinvol.
Naast het eten worden er ook goede, betaalbare, wijnen geschonken, zowel per glas als, natuurlijk, per fles.
Niet alleen ontwikkelt Jaspers zich wat betreft het eten, maar ook het interieur verandert regelmatig. Niet de indeling, maar de bekleding, waardoor het restaurant sfeervoller wordt.
Wij zullen dus nog zeker lange tijd twee keer per jaar bij Jaspers komen eten.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heel fijn restauranr met vast menu, en dat zie je terug in de gerechten: verzorgd, vers, bijzonder, bewerkelijk en seasonal. Het personeel is jong maar attent en kundig, en de koks komen regelmatig zelf aan tafel. Een redelijke menuprijs en een goed wijnadvies zorgen ervoor dat we zeker terug komen.
Hans Peter R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Onovertroffen goed gegeten. Rumoer. Kan buren exact volgen. Komt door inrichting.
Service goed. Mooie wijnen en gastvrij.
Erwyn V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Met een groep van vijf personen zijn we voor het zes gangen diner gegaan. De gerechten waren smaakvol, mooi in balans en ruim geportioneerd. Het tempo van uitserveren was prima. Chefkok Jasper werkt niet alleen in de open keuken, maar helpt zijn personeel ook bij het uitserveren en het toelichten van het menu en de gerechten. Top en zeer gastvrij. Alle tafels waren ook op een dinsdagavond bezet, dus tijdig reserveren is aan te raden.
Maureen M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader als je iets te vieren hebt!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De ontvangst was hartelijk. De kwaliteit en de uitleg van de gerechten waren prima. Dat gold ook voor de wijnen van het arrangement. Een prima beleving van de betere keuken. De keuken is open en je ziet de kok aan het werk, maar je kunt niet op zijn vingers kijken. Het was gezellig druk en deze zaak is zeker een bezoek waard. Jammer dat de tafeltjes zo klein zijn en dat de locatie wat incourant is. Naar mijn mening zou de situering dichter bij een uitgaansgebied voordelen opleveren.
Karin .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Hier zó fijn en verrassend gegeten dat ik nu mijn vriendin meeneem. Van voorgerecht tot dessert inclusief wijn en sfeer: fantastisch.
Bram En Truus D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Waanzinnig lekker gegeten
rdegroot83 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Jaspers. De gerechten pasten goed bij elkaar. Ook de wijnen die erbij werden geserveerd waren heerlijk en bijpassend. Het is een rustige sfeervolle ruimte waar je elkaar goed kan verstaan. Echt een top tent!
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Wij hebben hier nu 4 keer mogen eten en elke keer was het goed. Gerechten erg goed in balans, vriendelijke bediening en een kok met passie!!! De wijnen waren uitstekend, helaas dat het boekje niets voor ons in petto had.....
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk kerstdiner gehad. Goed verzorgd en heel lekker. We hoefden niet lang te wachten tussen de gangen. Aardige sommelier met verstand van zaken. We konden zo in de keuken kijken en daar ging alles heel relaxed. Knap, hoor. De zaak zat helemaal vol.
Gail H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Top restaurant, heel lekker eten !
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
In dien je niet het uitgebreidse menu neemt ben je een dief van je zelf want dan mis je iets. Duz ga er voor. De bediening is meer dan top trouwrns net als het eten
Victoire B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wachttijd was goed, niet te kort niet te lang. Kort en hoog tempo zijn voor mij geen positieve omschrijvingen dus ik kan met de voorgesteld mogelijkheden niet zo veel.