Restaurant Jaspers

Ceintuurbaan 196 1072 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-204715233

Over het restaurant Restaurant Jaspers

Altijd een unieke belevenis

Jasper begon bij zijn moeder in de keuken en bereikte zijn culinaire meesterschap bij verschillende sterrenzaken in Nederland. Sinds 2011 is zijn eigen restaurant een feit. Hier aan de Ceintuurbaan komt al zijn kennis en ervaring samen op het bord. Elk gerecht ziet er prachtig uit en smaakt nog beter. Helemaal met een van hun uitgelezen wijnen als begeleiding. Genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Jaspers

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,5
Huibjan M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten was perfect, sfeer ook, ik was alleen van onderstelling dat ik, een korting zou hebben via iens 50% op de hele rekening, helaas was dat niet zo dus was de rekening even schrikken. Ik denk een zeer onduidelijke mail van iens moest dat mij doen geloven.
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
We werden ontvangen met een “gefeliciteerd met jullie trouwdag”, en vanaf dat moment zijn we uitstekend bediend. Ik schrok van een lange tafel, daar zou een groep komen, dat betekent doorgaans meer lawaai. De akoestiek is echter uitstekend. We hadden nergens last van. En het eten was gewoon erg lekker. De oesters in schuim vonden we het lekkerst.
gulten T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We waren daar ivm het verjaardag van mijn partner.
Heel vlotte en bevlogen bediening. Deskundige behulpzame sommelier, Chef Jasper geeft persoonlijke aandacht aan iedereen.
Ook snel een andere tafel gekregen omdat andere 4tal naast onze tafel erg luid aan het converseren waren.
Zeker een aanrader en herhaling zeker vatbaar.
Dank Jaspers ????????
Catherina H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prachtige gelegenheid om sfeervol en kwalitatief fantastisch te eten. We hebben genoten het was perfect!
Sarah M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten, 4 gangen van het menu. Vooral het voor- en hoofdgerecht waren echt geweldig! Goede bijpassende wijn. Fijne betrokken bediening, goede locatie. Een aanrader!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Verrassende, smaakvolle gerechten en uitstekende bediening. Warm, attent en niet te formeel. Wat ik persoonlijk ook erg prettig vind is dat de bediening niet probeert de duurdere wijnen aan te raden. Als je een uitgebreid advies wilt kan dat uiteraard, maar de huiswijnen zijn uitstekend en worden net zo goed aanbevolen. Wij voelden ons welkom en gewaardeerd als gast, zo hoort het.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ik had al best hoge verwachtingen na een tip van een collega, maar deze werden behoorlijk overtroffen! We hebben heerlijk gegeten en de vriendelijkheid van de ontvangst en bediening was uitstekend. De porties waren precies goed, en het bijpassende wijnarrangement valt ook zeker aan te raden. De passie waarmee Jasper zelf en de bediening over hun eten praten werkt ook zeer aanstekelijk. De sfeer was net zoals de gerechten net niet te formeel en deed gezellig en misschien zelfs een beetje huiselijk aan. Zeker een aanrader!
Melinda W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wat een geweldig en verfijnd eetervaring. Moeilijk in Amsterdam iets better te vinden. Heel erg blij met mijn keuze om naar Jasper's te gaan.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Leuke zaak met uitstekend eten en drinken! Goede service!
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij Jaspers. Het is duidelijk te merken dat alles hier met veel liefde wordt gedaan: de ontvangst, het uitzoeken van de wijn, het vaststellen van het menu, de inrichting. Heel fijn allemaal.
S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben erg lekker gegeten bij Jaspers. Alles verliep zeer professioneel. We hadden een heel leuke tafel aan de open keuken. Qua gerechten was alles lekker, maar de bouillabaisse was fenomenaal.
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
De vissoep was zooooooo lekker! En alles eigenlijk. En het voorafje, en de wijn en de leuke sommelier! Echt een dikke aanrader! En Superlief dat ze een kaars op het toetje gaven voor mijn lieve echtgenoot ❤️
Jojanneke T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Eten bij Jaspers was (wederom) een onvergetelijke ervaring. Je voelt je ontzettend welkom en het personeel heeft oprechte aandacht voor je. Speciale complimenten voor de uitstekende wijnkeuze (door de uitstekende sommelier) en Jasper zelf die persoonlijke aandacht aan alle gasten geeft
Angela P.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Wij hebben een heerlijke avond gehad
Myrjam G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
fijne sfeer, goede keuken en persoonlijke aandacht. Wij komen hier heel graag.
Aukje D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Had er lang niet gegeten en vergeten hoe lekker het is, plus goede sfeer, behulpzaam met de juiste wijnen. Ga snel weer eens.
Leon 2.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Eerste eetervaring bij Jaspers. Vriendelijke ontvangst. Prima menu, uitgebreid met twee extra gerechten (oesters in Thaise stijl en gepocheerd ei met truffel). Smaakvol. Mooi opgemaakte borden. Snelle bediening. Prettig is vooral de opzet van het restaurants met voldoende ruimte tussen de tafels.
Maartje W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
fijn en lekker gegeten met 2 vriendinnen. aanpassing op de kaart mogelijk en er werd gebeld om de reservering te bevestigen daarbij gevraagd om bepaalde dieetwensen. Een aanrader, dit intieme, gezellige restaurant waar met liefde gekookt èn bediend wordt.
Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Erg lekker en verfijnd eten, goede porties, genoeg combinaties mogelijk. Prettige, persoonlijke en goede service. Prima sfeer.
Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Fantastisch eten! Heerlijke gerechten in combinatie met een mooie wijnkaart met enkele verrasssende wijnen. Vriendelijke en snelle bediening.