Restaurant Jaspers

Ceintuurbaan 196 1072 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-204715233

Over het restaurant Restaurant Jaspers

Altijd een unieke belevenis

Jasper begon bij zijn moeder in de keuken en bereikte zijn culinaire meesterschap bij verschillende sterrenzaken in Nederland. Sinds 2011 is zijn eigen restaurant een feit. Hier aan de Ceintuurbaan komt al zijn kennis en ervaring samen op het bord. Elk gerecht ziet er prachtig uit en smaakt nog beter. Helemaal met een van hun uitgelezen wijnen als begeleiding. Genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Jaspers

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,5
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Eten bij Jaspers was gisteren weer prima. Lekkere gerechten en vriendelijke bediening! We zaten op een rustige plek. De tafels staan ook ver uit elkaar zodat je geen last hebt van andere bezoekers.
Lois D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Echt heerlijk gegeten bij Jaspers! Vriendelijke bediening en de kok kwam regelmatig zelf aan tafel. Mooie gerechten; bijzondere combinaties die nergens “over the top” gingen. Leuke wijnkaart aangevuld met een handgeschreven. boekje met wijnen waarvan er nog maar paar flessen zijn. Alleen de witte huiswijn is een beetje te matjes. De later gekozen rode was echter uitstekend! Het restaurant heeft een open keuken, altijd leuk om te zien maar kan hectisch over komen; hier straalt het echter een enorme rust uit. Wij komen zeker nog eens terug!
Jccm C.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heb hier een poos geleden al eens gegeten. Was echt helemaal geweldig. Wat een zalige culinaire hoogstandjes en wat ontzettend leuk dat de chefkok "Jasper" himself bij iedere klant even aan tafel een praatje kwam maken. Hij is echt heel erg begaan met zijn zaak en doet er echt alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Bovenal is het eten echt subliem, wat kan hij koken zeg!!!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Vriendelijk, verfijnd en altijd lekker. Glutenallegie? Geen probleem. Ieder gerecht een culinair feestje. We hebben wederom genoten
Eugenie K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
De aparte ruimte is fijn voor een familiedinertje. ook wb het menu is men flexibel om het iedereen naar de zin te maken. Vraag wel goed na wat de kosten zijn van de verschillende (huis)wijnen opdat je nietvoor verassingen komt te staan.
Riki T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Het is altijd een feest om hier te dineren. Dank voor de goede ambiance, de attente aandacht en het meer dan voortreffelijke diner.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Persoonlijke benadering, zeer vriendelijk.
Wijn arrangement met deskundige uitleg goed afgestemd op alle gerechten.
Heel fijne familieavond gehad, Chapeau voor het Jaspers team!
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Nog niet eerder hier geweest, maar het is ons prima bevallen. Prettige, rustige ambiance en een heerlijk menu, waarbij nog allerlei tussengerechten mogelijk waren, maar in ons geval zeker niet nodig. Inwisselen van voor en nagerecht voor een tusengerecht was geen enkel probleem. Uitstekende wijnen en een fijne bediening. Voor herhaling vatbaar.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Zeer bijzonder gemaakte gerechten, die een heerlijk samenspel vormden in een buitengewoon aangenaam decor en met een prima bediening.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Fantastisch gegeten weer. Ik was er al weer een tijdje niet geweest, maar het is als vanouds en misschien nog wel beter. En ik ga er weer heel snel eten met mijn echtgenote. Het is een van de betere restaurants van Amsterdam. En ster waardig.
Oeda D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten met supervriendelijke en kundige bediening. Lekker wijn en schattig schatkamerboekje voor extra flessen. Ik beveel Jaspers aan.
René K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
heerlijk en romantisch restaurant. zeer smaakvol gegeten met zn tweeen. attente bediening en dito eigenaar. niet overdreven wel keurig en beleefd.
Bruno B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Best un town!
Skian M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Verrassend lekker en prachtig opgemaakt. Belangrijk vind ik dat ik weer nieuwe smaakcombinatie heb geproefd. Met liefde gekookt !! Heerlijk om weer terug te komen
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Mooi menu, fijne smaken, goede porties, prima wijnkeuze. De bediening is attend en niet overheersend. Leuk dat de chef het menu kort uitleggen. Topzaak!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Vlotte en flexibele bediening. Het was geen probleem om af te wijken van standaard menu.
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was alweer enige tijd geleden dat wij voor het laatst bij Restaurant Jaspers hadden gegeten. Hoe is het ons nu bevallen? Eten bij Restaurant Jaspers is altijd goed. Chefkok en eigenaar Jasper werkt met een jong en energiek team. De bediening heeft er duidelijk zin in en dat geldt ook voor de sommelier. Chefkok Jasper kookt evenwichtig en altijd goed op smaak. We hebben nog nooit iets gegeten dat wij niet lekker vonden. Knap hoor.

Samenvattend, al jarenlang een strak georchestreerd geheel waarin
een zeer goede balans aangehouden wordt tussen sfeer en kwaliteit.

Ga zo door!
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Fantastisch eten, erg goede service. Wij komen zeker terug!
Anna J.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Mooi en heerlijk eten, lekkere wijnen, goede en leuke bediening. Wat wil je nog meer? Kortom, een geweldige avond gehad!
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten en de bijpassende wijnen waren erg goed. Heerlijk gegeten. Prettige en kundige bediening.