Restaurant Jaspers

Ceintuurbaan 196 1072 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-204715233

Over het restaurant Restaurant Jaspers

Altijd een unieke belevenis

Jasper begon bij zijn moeder in de keuken en bereikte zijn culinaire meesterschap bij verschillende sterrenzaken in Nederland. Sinds 2011 is zijn eigen restaurant een feit. Hier aan de Ceintuurbaan komt al zijn kennis en ervaring samen op het bord. Elk gerecht ziet er prachtig uit en smaakt nog beter. Helemaal met een van hun uitgelezen wijnen als begeleiding. Genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Jaspers

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,5
Skian M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Verrassend lekker en prachtig opgemaakt. Belangrijk vind ik dat ik weer nieuwe smaakcombinatie heb geproefd. Met liefde gekookt !! Heerlijk om weer terug te komen
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Mooi menu, fijne smaken, goede porties, prima wijnkeuze. De bediening is attend en niet overheersend. Leuk dat de chef het menu kort uitleggen. Topzaak!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Vlotte en flexibele bediening. Het was geen probleem om af te wijken van standaard menu.
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was alweer enige tijd geleden dat wij voor het laatst bij Restaurant Jaspers hadden gegeten. Hoe is het ons nu bevallen? Eten bij Restaurant Jaspers is altijd goed. Chefkok en eigenaar Jasper werkt met een jong en energiek team. De bediening heeft er duidelijk zin in en dat geldt ook voor de sommelier. Chefkok Jasper kookt evenwichtig en altijd goed op smaak. We hebben nog nooit iets gegeten dat wij niet lekker vonden. Knap hoor.

Samenvattend, al jarenlang een strak georchestreerd geheel waarin
een zeer goede balans aangehouden wordt tussen sfeer en kwaliteit.

Ga zo door!
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Fantastisch eten, erg goede service. Wij komen zeker terug!
Anna J.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Mooi en heerlijk eten, lekkere wijnen, goede en leuke bediening. Wat wil je nog meer? Kortom, een geweldige avond gehad!
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten en de bijpassende wijnen waren erg goed. Heerlijk gegeten. Prettige en kundige bediening.
René K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Geweldige ervaring, gastvrij ontvangen, heerlijke, verrassende gerechten, vriendelijke informele bediening, rekening houdend met ons tijdschema, goede prijs/kwaliteitverhouding, een aanrader!
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Verjaardag vieren bij Jaspers. Maakte goed scores her en der helemaal waar. Prima service, heerlijk eten. Kom zeker terug!
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Vanaf binnenkomst tot vertrek voelde we ons echt gasten.
Eten was formidabel en alle wensen werden gerespecteerd.
Zelfs het toiletpapier was van sterren kwaliteit.
Natuurlijk komen we snel terug.
Eef
René B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Geweldige ervaring! Heerlijke en mooi opgemaakte gerechten begeleid met uitstekende wijnen. Deskundige en uiterst vriendelijke bediening. Top avond gehad. Echt een aanrader.
Huibjan M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten was perfect, sfeer ook, ik was alleen van onderstelling dat ik, een korting zou hebben via iens 50% op de hele rekening, helaas was dat niet zo dus was de rekening even schrikken. Ik denk een zeer onduidelijke mail van iens moest dat mij doen geloven.
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
We werden ontvangen met een “gefeliciteerd met jullie trouwdag”, en vanaf dat moment zijn we uitstekend bediend. Ik schrok van een lange tafel, daar zou een groep komen, dat betekent doorgaans meer lawaai. De akoestiek is echter uitstekend. We hadden nergens last van. En het eten was gewoon erg lekker. De oesters in schuim vonden we het lekkerst.
gulten T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We waren daar ivm het verjaardag van mijn partner.
Heel vlotte en bevlogen bediening. Deskundige behulpzame sommelier, Chef Jasper geeft persoonlijke aandacht aan iedereen.
Ook snel een andere tafel gekregen omdat andere 4tal naast onze tafel erg luid aan het converseren waren.
Zeker een aanrader en herhaling zeker vatbaar.
Dank Jaspers ????????
Catherina H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prachtige gelegenheid om sfeervol en kwalitatief fantastisch te eten. We hebben genoten het was perfect!
Sarah M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten, 4 gangen van het menu. Vooral het voor- en hoofdgerecht waren echt geweldig! Goede bijpassende wijn. Fijne betrokken bediening, goede locatie. Een aanrader!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Verrassende, smaakvolle gerechten en uitstekende bediening. Warm, attent en niet te formeel. Wat ik persoonlijk ook erg prettig vind is dat de bediening niet probeert de duurdere wijnen aan te raden. Als je een uitgebreid advies wilt kan dat uiteraard, maar de huiswijnen zijn uitstekend en worden net zo goed aanbevolen. Wij voelden ons welkom en gewaardeerd als gast, zo hoort het.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ik had al best hoge verwachtingen na een tip van een collega, maar deze werden behoorlijk overtroffen! We hebben heerlijk gegeten en de vriendelijkheid van de ontvangst en bediening was uitstekend. De porties waren precies goed, en het bijpassende wijnarrangement valt ook zeker aan te raden. De passie waarmee Jasper zelf en de bediening over hun eten praten werkt ook zeer aanstekelijk. De sfeer was net zoals de gerechten net niet te formeel en deed gezellig en misschien zelfs een beetje huiselijk aan. Zeker een aanrader!
Melinda W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wat een geweldig en verfijnd eetervaring. Moeilijk in Amsterdam iets better te vinden. Heel erg blij met mijn keuze om naar Jasper's te gaan.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Leuke zaak met uitstekend eten en drinken! Goede service!