Restaurant Jaspers

Ceintuurbaan 196 1072 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-204715233

Over het restaurant Restaurant Jaspers

Altijd een unieke belevenis

Jasper begon bij zijn moeder in de keuken en bereikte zijn culinaire meesterschap bij verschillende sterrenzaken in Nederland. Sinds 2011 is zijn eigen restaurant een feit. Hier aan de Ceintuurbaan komt al zijn kennis en ervaring samen op het bord. Elk gerecht ziet er prachtig uit en smaakt nog beter. Helemaal met een van hun uitgelezen wijnen als begeleiding. Genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Jaspers

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,7
9,5
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Vriendelijk, verfijnd en altijd lekker. Glutenallegie? Geen probleem. Ieder gerecht een culinair feestje. We hebben wederom genoten
Eugenie K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
De aparte ruimte is fijn voor een familiedinertje. ook wb het menu is men flexibel om het iedereen naar de zin te maken. Vraag wel goed na wat de kosten zijn van de verschillende (huis)wijnen opdat je nietvoor verassingen komt te staan.
Riki T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Het is altijd een feest om hier te dineren. Dank voor de goede ambiance, de attente aandacht en het meer dan voortreffelijke diner.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Persoonlijke benadering, zeer vriendelijk.
Wijn arrangement met deskundige uitleg goed afgestemd op alle gerechten.
Heel fijne familieavond gehad, Chapeau voor het Jaspers team!
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Nog niet eerder hier geweest, maar het is ons prima bevallen. Prettige, rustige ambiance en een heerlijk menu, waarbij nog allerlei tussengerechten mogelijk waren, maar in ons geval zeker niet nodig. Inwisselen van voor en nagerecht voor een tusengerecht was geen enkel probleem. Uitstekende wijnen en een fijne bediening. Voor herhaling vatbaar.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Zeer bijzonder gemaakte gerechten, die een heerlijk samenspel vormden in een buitengewoon aangenaam decor en met een prima bediening.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Fantastisch gegeten weer. Ik was er al weer een tijdje niet geweest, maar het is als vanouds en misschien nog wel beter. En ik ga er weer heel snel eten met mijn echtgenote. Het is een van de betere restaurants van Amsterdam. En ster waardig.
Oeda D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten met supervriendelijke en kundige bediening. Lekker wijn en schattig schatkamerboekje voor extra flessen. Ik beveel Jaspers aan.
René K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
heerlijk en romantisch restaurant. zeer smaakvol gegeten met zn tweeen. attente bediening en dito eigenaar. niet overdreven wel keurig en beleefd.
Bruno B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Best un town!
Skian M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Verrassend lekker en prachtig opgemaakt. Belangrijk vind ik dat ik weer nieuwe smaakcombinatie heb geproefd. Met liefde gekookt !! Heerlijk om weer terug te komen
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Mooi menu, fijne smaken, goede porties, prima wijnkeuze. De bediening is attend en niet overheersend. Leuk dat de chef het menu kort uitleggen. Topzaak!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Vlotte en flexibele bediening. Het was geen probleem om af te wijken van standaard menu.
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was alweer enige tijd geleden dat wij voor het laatst bij Restaurant Jaspers hadden gegeten. Hoe is het ons nu bevallen? Eten bij Restaurant Jaspers is altijd goed. Chefkok en eigenaar Jasper werkt met een jong en energiek team. De bediening heeft er duidelijk zin in en dat geldt ook voor de sommelier. Chefkok Jasper kookt evenwichtig en altijd goed op smaak. We hebben nog nooit iets gegeten dat wij niet lekker vonden. Knap hoor.

Samenvattend, al jarenlang een strak georchestreerd geheel waarin
een zeer goede balans aangehouden wordt tussen sfeer en kwaliteit.

Ga zo door!
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Fantastisch eten, erg goede service. Wij komen zeker terug!
Anna J.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Mooi en heerlijk eten, lekkere wijnen, goede en leuke bediening. Wat wil je nog meer? Kortom, een geweldige avond gehad!
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten en de bijpassende wijnen waren erg goed. Heerlijk gegeten. Prettige en kundige bediening.
René K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Geweldige ervaring, gastvrij ontvangen, heerlijke, verrassende gerechten, vriendelijke informele bediening, rekening houdend met ons tijdschema, goede prijs/kwaliteitverhouding, een aanrader!
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Verjaardag vieren bij Jaspers. Maakte goed scores her en der helemaal waar. Prima service, heerlijk eten. Kom zeker terug!
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Vanaf binnenkomst tot vertrek voelde we ons echt gasten.
Eten was formidabel en alle wensen werden gerespecteerd.
Zelfs het toiletpapier was van sterren kwaliteit.
Natuurlijk komen we snel terug.
Eef