Restaurant Jaspers

Ceintuurbaan 196 1072 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-204715233

Over het restaurant Restaurant Jaspers

Altijd een unieke belevenis

Jasper begon bij zijn moeder in de keuken en bereikte zijn culinaire meesterschap bij verschillende sterrenzaken in Nederland. Sinds 2011 is zijn eigen restaurant een feit. Hier aan de Ceintuurbaan komt al zijn kennis en ervaring samen op het bord. Elk gerecht ziet er prachtig uit en smaakt nog beter. Helemaal met een van hun uitgelezen wijnen als begeleiding. Genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Jaspers

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,5
heidekamp .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Jaspers heeft de potentie één van de beste restaurants van De Pijp te worden maar zover is het nog niet. Het interieur is mooi en strak en bied voor meerdere tafels goed zicht op de keuken waar hard gewerkt wordt. Zit je te dichtbij dan ruik je de keuken de volgende dag in je kleren, wellicht heeft een tafeltje verderop daar geen last van. De, mij onbekende champagne als aperitief was niet bijzonder, een matige start.Een veiliger keuze ( Moët bv) lijkt hier op zijn plaats. Mijn tafelgenote at vegetarisch en dat had ik ook moeten doen. De gerechten waren hetzelfde m.u.v. vis en vlees. De zalm bij het voorgerecht maakte het in combinatie met de beurre noisette vettig terwijl de prachtige groeten creatie op het bord van mijn vriendin precies goed was.
Het tussengerecht was de succescombinatie, ei, truffel en parmazan maar op zeer originele wijze bereid en sterrenkok waardig. Het plakje serranoham leidde op mijn bord alleen maar af. Met het vegetarisch hoofdgerecht bewees Jasper Videler dat hij kan koken, het op mijn bord toegevoegde stuk vlees maakte ook dit gerecht machtig. Geen ruimte meer voor desert. De vriendelijke, ietwat theatrale sommelier schenkt een weinig bijzonder wijnarrangement. Prettig is dat Jasper zo nu en dan zelf aan tafel verschijnt met uitleg, jammer is dat je merkt dat Jasper de leiding over de zwarte brigade nog niet makkelijk uit handen geeft. Een spetterend vuurwerkje bij het dessert bleef ons gelukkig bespaart, maar toen het bij onze buren op tafel kwam verpeste de kruitdamp wel een beetje de koffie met friandises. Jaspers heeft het denk ik wel in huis maar laat dat op alle vlakken nog niet zien. Ik kom zeker terug maar wacht een jaartje tot het volgende bezoek. 2x champagne, voor-, hoofd-, tussen-, ( 1 x vega) Koffie na. €153 ( ex tip)
Benno19 B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Aanrader! 38 euro voor een driegangen top menu. Volgens mij is Jaspers nog niet zo lang open, maar is nu al een leuk restaurant. Professionele en vriendelijk bediening, niet te opvallend maar super alert. Ze hebben een mooie open keuken waar je kan zien wat de kok doet. Het eten was erg goed, oesters, parelhoen, allemaal van goede kwaliteit. Enige is dat het restaurant redelijk klein is en je dichtbij andere gasten zit. Maar verder komen wij zeker terug.
everts .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Na eind augustus privé fantastisch te hebben gegeten bij Jaspers, ditmaal zakelijk (dat durfde ik sinds augustus wel aan) nu met groep van 10 personen gegeten. Stemming aan tafel was unaniem: Heerlijk! In ons geval 4 gangen voor eigenlijk een bizar acceptabele prijs. Prima wijnarrangement toegelicht door tikkeltje vrije sommolier, maar dat kon mijn gezelschap wel waarderen. Enig minpuntje was de tijd tussen de gangen (om toch nog iets te zeuren te hebben), maar restaurant zat dan ook wel 100% vol. En dat gun ik Jasper en z'n team van harte. De wachttijd werd overigens keurig opgelost met het extra bijschenken van de glazen. Samengevat: toprestaurant!
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Voor de zevende keer gegeten bij Jaspers en weer voortreffelijk. Van de voorgerechten is zijn warm bereidde oester een voltreffer. Met een schuim sausje, bijzonder mooi en pikant gekruid. Dit keer een kalfsukade als hoofdgerecht. Prachtig mals en zacht met heerlijke gerechtjes eromheen. Mooi opgediende gerechten. Sterrenwerk tegen een aantrekkelijke prijs. Jammer dat de wijnkaart nog bescheiden is, zonder een behoorlijke bordeaux. Maar ja, dat vergt ook financiële middelen.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Heerlijk gegeten bij Jasper, 3 gangen menu, brandade, eendenborstfilet en ananasdessert, uitgebreid met een gepocheerde oester, incl wijnarrangement (voor de bob met halve glazen). Hoewel geen terras, werd voor ons een tafel buiten gedekt! Een heerljke avond gehad, uitstekende bediening door Jasper en collega. Compliment ook voor de deskundige sommelier!
Wij waren de enige gasten deze avond! vakantieperiode en warme weer zullen daar debet aan zijn geweest. Ik ga er vanuit dat Jasper met deze verwennerij vele (ook vaste) gasten ontvangt. Succes!
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Geweldig dineren. Zeer creatief. Prachtige opmaak. Zeer verzorgde bediening. Aantrekkelijk geprijsde wijnen met een prima bordeaux. Zo goed als de voor- en hoofdgerechten zijn zo matig zijn de desserts. Heb er reeds vijf keer gegeten en elke keer verrassend goed.
Andrea1954 K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Een hele diepe zaak met achterin een privat dining room voor minimaal 6 tot maximaal 15 personen. Moderne strakke inrichting die toch warmte uitstraalt. De basis van de kaart is een wekelijks wisselend 3 gangen menu, dat kan worden uitgebreid naar 4, 5, of 6 gangen. Het menu was dit keer Brandade, Kalfssucade en een Flensje met dessertrijst . De kalfssucade kon desgewenst vervangen worden door gebakken scholfilet. Hiervoor wordt dan wel een meerprijs berekend. Bij een vast menu vind ik eigenlijk wel dat er een keuze zou moeten zijn tussen vlees, vis of vegetarisch zonder dat de prijs omhoog gaat.
Voor het zoete nagerecht kon een selectie van kazen gekozen worden tegen een supplement.
Op tafel, olie boter en zeezout en heerlijk brood dat zonder te hoeven vragen steeds werd aangevuld evenals het kraanwater. Prima!
Daarnaast kleine olijfjes, een geitenkaas cakeje en een amuse van kalfsrillette.
Bediening is zeer ter zake kundig en voorkomend. Leuk is dat uitbater Jasper zelf aan tafel komt om het menu toe te lichten.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
De borden waren ware kunstwerken qua opmaak. Helaas zorgden de vele smaakcombinaties voor een bittere nasmaak en overheersten minder gelukkig gekozen smaken de andere zorgvuldig bereide ingredienten.
Ikaros V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Jaspers een naam om te onthouden en zeker niet de laatste keer dat ik daar ben geweest. Bijzondere combinaties van smaken en dan ook nog op een fraaie manier opgemaakt op een vrolijk bord. Een avond om blij van te worden en dat wil je toch zeker als je ook nog jarig bent. Dus niet aan al te veel mensen doorvertellen aub!
Taco .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Briljant gegeten — verfijnde smaken, prachtige opmaak, origineel zonder af te leiden van de kern. Maar wat misschien nog wel meer opvalt is de bediening en inrichting: onamsterdams, van persoonlijke aandacht tot de relatief enorme ruimte tussen tafels, en het feit dat de kok je in persoon komt vertellen wat je allemaal eten gaat.
hans A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Alles in dit restaurant straalt liefde uit voor het vak. De ontvangst is hartelijk en er wordt alles aan gedaan om de avond goed te laten verlopen.De keuken is voortreffelijk. Ieder gerecht dat wij aten van het 3 gangen menu bestond uit opvallend veel componenten.Meestal vind ik dat niet zo geslaagd maar hier was alles goed op elkaar afgestemd.Aan ieder onderdeel was zeer veel zorg besteed De opmaak van de borden tenslotte was buitengewoon fraai. Kortom een klasse restaurant met moderne en spannende gerechten zonder poeha.
Tenslotte de prijs/kwaliteit verhouding. Deze verbaast me een beetje. €38 voor een 3 gangen menu van deze kwaliteit is spotgoedkoop (te goedkoop eigenlijk) maar dit wordt enigszins gecompenseerd door de prijzen van het wijnarrangement. Goede wijnen die pasten bij de gerechten maar €7 per glas is voor wat werd geboden aan de forse kant. Zo is de prijs/kwaliteit voor het geheel weer dik in orde
Maritdj .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Heerlijk gegeten, we waren uitgenodigd en was zeer verassend. Heerlijk eten, goede bediening. De kok kwam zelfs ook naar onze tafel toe om het dessert uit te leggen. Leuke avond gehad!
Guy P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Heerlijk gegeten, misschien iets te hoge verwachtingen na alle recebties, combinaties niet heel verrassend maar gewoon goed en ook mooi opgemaakt met lekker wijnarrangement. Goede service, ook vooraf bij het reserveren.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Superlekker gegeten met heerlijke wijn; helemaal voor die prijs! Prachtig opgemaakte gerechten die nog beter smaakten dan dat ze er al uit zagen. Verder excellente service van te voren en tijdens het diner. Jasper & Ki hebben er zeker 14 fans bij! Kom graag nog een keer terug in kleiner gezelschap!
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Hier vorige week op aanraden van vrienden gegeten, en we waren aangenaam verrast! Binnenkomst was erg hartelijk en de chef kwam zelf de menukaart brengen. We hebben vier gangen gegeten en drie van ons hebben daarbij losse glaasjes wijn gedronken die door de sommelier met kennis en plezier toegelicht werden. Met mijn zwangere vriendin werd gewoon rekening gehouden. Heerlijk gegeten en de amuse en oester waren vooral verrassende combinaties. Attente bediening en geen poespas, gewoon een aanrader. Wij komen sowieso terug!
dobrowolska .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2012
rustig restaurant met fijne achtergrondmuziek, tafels op ruime
afstand van elkaar en zicht op open keuken.
Personeel houdt alle klanten in de gaten, schenken regelmatig bij,
komen met brood-boter en olie/zout, regelmatig, zonder dat je er
voor 2e x om hoeft te vragen. Heerlijke ambiance en fantastisch eten: zal naar mijn mening snel in de michelin sterren gaan vallen.