Restaurant Jaspers

Ceintuurbaan 196 1072 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-204715233

Over het restaurant Restaurant Jaspers

Altijd een unieke belevenis

Jasper begon bij zijn moeder in de keuken en bereikte zijn culinaire meesterschap bij verschillende sterrenzaken in Nederland. Sinds 2011 is zijn eigen restaurant een feit. Hier aan de Ceintuurbaan komt al zijn kennis en ervaring samen op het bord. Elk gerecht ziet er prachtig uit en smaakt nog beter. Helemaal met een van hun uitgelezen wijnen als begeleiding. Genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Jaspers

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,5
Gula C.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Gisteren gegeten bij deze geweldige restaurant Jaspers. Drie gangen menu genomen met rood en wit wijn. Alles was uitmuntend! De restaurant is vrijwel klein en die was helemaal vol. We ondervonden geen last van andere gasten, sterker nog de rust die daar heerst is echt bijzonder. Onze gerechten waren met hoge culinaire kunst gemaakt en opgediend, geweldig! De bediening was kundig en bijtijds! Al met al was onze avond geslaagd! We kijken er naar uit om er weer een avond door te brengen!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk eten en erg leuk dat de eigenaar/chef-kok zelf het menu komt brengen en uitleggen. Sterwaardig eten voor een hele aangename prijs
J.m. K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Prima gegeten. Goede sfeer. Rustige, prettige akoestiek. Attente service. Wij komen hier terug!
Ceriel J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
We komen hier vaak, echt heel goed restaurant.
Stijn S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Fantastisch gegeten bij Jaspers!
Als uitdaging hadden wij een gast bij ons die het verzoek had om vegan + gluten vrij te koken , ook hij had werelds gegeten alle lof dus voor de kok's. Geweldige avond gehad en genoten.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Voor de derde keer hier gegeten. Het is een restaurant waar fanastische gerechten worden gemaakt. Service was bijna perfect, de schaaltjes van de amuse waren nog niet weggehaald toen het eerste gerecht werd geserveerd. De enthousiaste sommelier had een zeer goede uitleg bij de wijnen. Complimenten aan hem. Leuk dat aan de eind van de avond Chef-kok Jasper nog even aanschuift voor een gesprek. De Oester met kokoschuim waren gedenkwaardig en de boterzachte kalfssukade was abosluut een hoogtepunt. Wij komen zeker weer terug. Redelijk geprijsd voor dit hoge niveau van koken.
Huib P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer prettig geholpen. Zeker een restaurant om nog een keer naar toe te gaan.
Louise O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten en er wordt voldoende rekening gehouden met dieet. Gebruik van diverse groenten bij de gerechten van v lees en vis. Mooi en heerlijk toetje van peer en pure chocolade.
Kortom weer genoten.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Een avond vol genot waarin de perfecte wijn en verschillende heerlijke gerechten op tafel kwamen. Passie is terug te zien, leuk! Kortom, een avond om niet te vergeten. We komen zeker een keer terug!
Jurriaan R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Super!
Perry P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Op die avond was er maar een ober aanwezig, daardoor wat kort en afstandelijk bediening, daardoor miste een beetje sfeer.
Keimpe R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Mijn verwachtingen, gebaseerd op eerdere bezoeken, werden weer helemaal waargemaakt. Mijn gezelschap was hier voor het eerst en hij was ook vol lof.
Mohringg M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Fijne,rustige ambiance. Attente maar niet opdringerige bediening en uitstekende gerechten die met zorg waren bereid en werden toegelicht door de kok. Drie gangen menu kozen we en dat was geld meer dan waard.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Jaspers staat echt in de top 3 van Amsterdamse restaurants voor mij, iedere keer een ster waardige ervaring voor een helemaal niet ster waardige prijs. Vraag is hoe lang het gaat duren dat hij de ster ook daadwerkelijk gaat krijgen. Tent zat vol op een regenachtige dinsdagavond, dat zegt volgens mij genoeg. Wederom heerlijke smaken, goede bediening en lekkere wijn. Absolute aanrader en must go voor iedere Amsterdammer!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Altijd weer een feestje bij Jaspers!
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben een geweldige avond gehad. De gerechten zagen er niet alleen fantastisch uit maar ze waren ook bijzonder van smaak. Met de wensen van ons gezelschap werd uitstekend rekening gehouden. De bediening was zeer attent en wist steeds de juiste toon te vinden om ons een onbezorgde en ontspannen avond te bezorgen. De wijnadviezen waren top en de gerechten werden in een rustig tempo opgediend. Kortom een avond waar ieder van ons erg van genoten heeft.
Mellijn H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Uitstekend gegeten, goede wijnen, heel prettige, intieme en rustige sfeer die alle ruimte laat voor genieten van het eten en elkaar.
Clemens T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Toetje had nog net iets beter gekund (toch minder een sensatie, wat gewoontjes); de rest was subliem!
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Top, top en top! Je ziet wat je proeft en je proeft wat je ziet. Eerlijke keuken zonder hiermee de culinaire kwaliteit uit het oog te verliezen.
Pauline N.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Laat gereserveerd maar had geluk: er was nog plaats voor 2. Zoals altijd bij Jasper: heerlijke maaltijd. Bijzondere gerechten, porties precies goed. Enthousiaste jonge sommelier die meedenkt over de wijnkeuze. Fijne omgeving om te genieten van eten en elkaar.