Restaurant Jaspers

Ceintuurbaan 196 1072 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-204715233

Over het restaurant Restaurant Jaspers

Altijd een unieke belevenis

Jasper begon bij zijn moeder in de keuken en bereikte zijn culinaire meesterschap bij verschillende sterrenzaken in Nederland. Sinds 2011 is zijn eigen restaurant een feit. Hier aan de Ceintuurbaan komt al zijn kennis en ervaring samen op het bord. Elk gerecht ziet er prachtig uit en smaakt nog beter. Helemaal met een van hun uitgelezen wijnen als begeleiding. Genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Jaspers

Harm V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
peter D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Binnen de beperkte keuzemogelijkheden is er veel heerlijks door de attente (maar niet altijd even goed geïnformeerde) ober op tafel getoverd. Culinair, porties goed en met geraffineerde smaakcombinaties.
Aardige bediening, prettige ambiance. Voor herhaling vatbaar en dan ga ik voor een nóg meer gangen...
Gerda0241 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het voorgerecht was heel erg lekker, de amuses ook en het hoofdgerecht was,voortreffelijk evenals het desser. De bediening was, zoals altijd, heel attent en vriendelijk en de nieuwe sommelier is een aanwinst. Bijzonder aardige jongen met veel kennis van zaken. We gaan zeker weer naa Jaspers binnenkort.
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer goed eten, prachtige wijnen, prima sfeer! Prijs-kwaliteitverhouding prima. Op naar een ster. Zeer goed eten, prachtige wijnen, prima sfeer! Prijs-kwaliteitverhouding prima. Op naar een ster.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was van topkwaliteit. De service eveneens. De wijnen waren heerlijk en we kregen er een geweldige beschrijving bij.
Echt een fantastische avond voor een goede prijs.
De tafel van BVZ Advies V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben genoten van een mooie avond met dierbare vrienden in een prettige ambiance.
Eten was voortreffelijk en bediening kundig, vriendelijk en toegewijd.
Proevert67 H.
Fantastische gerechten, en door de akoestische demping onder de tafels is het naast heerlijk eten ook nog eens erg prettig tafelen.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
kan alleen zeggen ga en overtuig je zelf. Top eten in een heerlijke zweer met een kok die zelf komt met het menu. Het personeel heeft het duidelijk naar zijn zin want is niet alleen vriendelijk en betrokken maar loopt ook met een grijns in de ronte om te bedienen. Top.
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Driegangen menu (€ 38,-) met vooraf een stukje zalm tartaar en kreeft op een bedje van couscous en prachtige saus. met een tomaten mousse mooi gekruid. Voortreffelijk van smaak en opmaak. Hoofdgerecht uitstekend gebraden in plakjes gesneden lam, mooi gegaard en van zeer goede smaak. Op een bedje van mousseline en groentes met mooi smakende jus. Dessert van grapefruit mousse, heerlijke aardbeien ijs en vruchten. Vriendelijke bediening. Gastheer Jasper en chef tegelijk stond deze avond moeiteloos alleen in de keuken. Prima glazen wijn waarbij de Rioja Crianza opviel door mooie zachte smaak. Een klasse diner. Goede espresso en espresso macchiato met gourmandises.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Voor de 2e x gegeten en het was weer voortreffelijk !
Gastvrij,, goede / gezellige bediening, top kok????????Het was weer een geweldige avond!
Fleur B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Verrassende smaakcombinaties, heerlijke opbouw van de wijnen bij de gerechten en leuke bediening. Ook leuk dat Chef Jaspers betrokken is met het uitserveren van gerechtjes!
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Culinaire verrassing! Ondanks het vaste menu heeft de chef toch nog buiten het menu om voor één van de gasten een andere maar buitengewoon goed alternatief neergezet. Alles gericht om het de gast zo goed mogelijk naar de zin te maken, heel klantgericht. Echte klasse!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prima eten, prettige bediening, eindelijk eens een restaurant dat, ondanks de goed bezetting, niet lawaaierig is. Adres om te onthouden.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gisteren geweest. Heerlijk gegeten. Topkwaliteit en een prima bediening, een aanrader ! Kleine kaart maar wel hoge kwaliteit. Prijs/kwaliteit in orde!
John G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Met collega's/vrienden genoten van een heerlijk 4 gangen diner en bijpassende wijnen. Leuk concept om 3 gangen vast te hebben en daarna een keuze te kunnen maken om het diner uit te breiden. Wijnen waren goed van smaak en passend. Zeker aan te bevelen en de moeite waard om nogmaals te bezoeken.
Edmond V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Door een tsunami van negens en tienen voor Jaspers waren de verwachtingen hoog gespannen. Dat werd nog eens versterkt door het feit dat er god zij dank nu eens niet dat ellendige buikspek op de kaart stond, Gelukkig gaat dit restaurant dus niet mee met die weerzinwekkende trend. We begonnen dus goed. Bovendien was de bediening uiterst vriendelijk en attent. Maar halverwege sloeg de stemming om. Mijn partner had scholletje met schelpdieren. Zij vond het niet echt geweldig. In ieder geval geen negen of tien waard. Ik daarentegen had een "hoenderdij" oftewel een stukje kip. Dat viel erg tegen. Ik ben geen Johannes van Dam of Hiske Versprille, kan dus niet uitleggen wat er exact mis mee was, maar de geur van het gerecht deed mij al niet bekoren. En dan de smaak: gewoon niet lekker, zowel van het sausje als van de kip zelf. Heb het laten staan. Jasper deed zijn uiterste best iets anders aan te bieden, maar helaas, de toon was al gezet en het kwaad geschied. Het diner hebben we elders voortgezet.
Jojo M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Jasper heeft weer de sterren van de hemel gekookt !! Elke keer is het weer bijzonder en erg lekker wat er wordt geserveerd door deze SUPER kok. Werkelijk de beste in Amsterdam Zuid en volgens ons in heel Amsterdam !! Wij komen hiervoor speciaal uit Limburg :-)
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Tja, wat zou ik nog moeten toevoegen? Het was buitengewoon in alle opzichten.. Absoluut een aanrader, Peter de Veer.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zaterdag 15 juli waren wij, op uitnodiging, uit eten bij Jaspers. Wat hebben wij een heerlijke en relaxte avond gehad! Voortreffelijk eten en een super bediening in een gezellig restaurant. Zeer aan te bevelen!!!
Joke en Hans
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wat een top restaurant en wat een service. 5 gangen waren stuk voor stuk heerlijk met als absolute topper de gerookte zalm. Onze jongste die graag kok wil worden mocht helpen bij het toetje. Heel persoonlijke en warme bediening.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben genoten van begin tot eind. Heerlijk eten en hoewel we niet van oesters houden, was de amuse met de oester met kerrie erg lekker. Bediening heel erg vriendelijk en de kok kwam nog een praatje aan tafel maken. Dus niets dan lof, we komen zeker terug.