Restaurant Jaspers

Ceintuurbaan 196 1072 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-204715233

Over restaurant Restaurant Jaspers

Altijd een unieke belevenis

Jasper begon bij zijn moeder in de keuken en bereikte zijn culinaire meesterschap bij verschillende sterrenzaken in Nederland. Sinds 2011 is zijn eigen restaurant een feit. Hier aan de Ceintuurbaan komt al zijn kennis en ervaring samen op het bord. Elk gerecht ziet er prachtig uit en smaakt nog beter. Helemaal met een van hun uitgelezen wijnen als begeleiding. Genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Jaspers

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

9,1
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Inmiddels zijn wij vaste klanten bij Restaurant Jaspers. De eerste keer dat wij daar aten was min of meer per toeval en sindsdien bleven wij terugkomen. Gisteravond genoten wij met een groep van zes personen van de topgerechten van Chefkok en eigenaar Jasper. Alleen gingen voor het zesgangen menu en alle gerechten waren heerlijk. Een feest voor het oog en voor de smaakpapillen.
Bij Restaurant Jaspers is alles in balans, het interieur, de bediening, de aandacht van de sommelier, de gerechten en de prijs. Niets dan lof voor het hele team, want het staat als een huis. Grote klasse.
Olenka B.
Rebecca P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten!!! Bediening en service was zeer goed! Goede uitleg over de lekkere wijnen. Wij komen hier zeker terug!
Sheila G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, fijne avond gehad, goede bediening.
Prijs-kwaliteit verhouding erg goed. Ik ga hier graag nog eens eten.
Picturit .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Bijzonder goed gegeten! Het aangeraden menu was heel goed afgestemd, en de bediening uiterst attent. Aanrader, en wat mij betreft zeker een terugkomertje!
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zoals altijd hebben wij weer heerlijk gegeten . Goeie wijnen . Goeie service .
Wij komen er Graag. Een echte aanrader voor een gezellige avond!
Victoria M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, gerechten waren net kunstwerken, de wijnen pasten er goed bij, de sfeer super gezellig en knus., bediening erg vriendelijk. Kortom een topper!!
Sarah L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, mooi menu en wijnen en uitgebreide toelichting. Erg lekker gegeten!
Louise O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Bij toeval dit restaurant geboekt paar uur voor afgesproken tojd. Met opmerking gluten- en lactosevrij.
Dit hebben ze fantastisch opgepakt.
Kortom heerlijk gegeten.
Wij genoten van een 3 gangen menu, voor ons genoeg, maar het is uit te breiden met meerdere gangen. Goed is de keuze vlees of vis. Wij aten zalmtartaar met diverse groenten toen dorade met lof en een schuim van witte wijn ( ik wat anders nl met spinazie). Als nagerecht chocolade met peertjes en chocoladeschotsen. Heerlijk.
Personeel ziet alles, dat vinden wij zeker een +.
Kortom wij waren heel blij om dicht bij ons hotel dit restaurant te vinden.
Hans624 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Op onze trouwdag bij Jaspers gegeten. Een 5-gangendiner met wijnarrangement. De gerechten waren heerlijk met lekkere bijpassende wijnen. Sommelier gaf ook goede uitleg bij de wijnen. De bediening (ook van de chef met uitleg) was prima ! Was al weer een tijdje geleden dat we hier waren, maar ook deze keer was het weer uitstekend. We komen weer terug.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een pareltje op de Ceintuurbaan. Op een voor mij wat onwaarschijnlijke plek staan hier mensen tegen de ster aan te koken. We vonden het eten erg goed verzorgd en lekker. Mooie mixen van gerechten. Bijzonder dat elke twee weken de kaart verandert. Leuk om letterlijk in de keuken te kunnen kijken, prettig en deskundig personeel en dan ook nog eens een prachtige combinatie met de wijnen. Ik vind het restaurant een absolute aanrader.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Verrassend, gezellige tafelsetting, mooie gerechten! Zeer attente bediening, en leuk dat de chef zelf af en toe aan tafel kwam om uitleg te geven. Zeker een aanrader!
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fantastische avond gehad bij Jasper Videler en zijn brigade! De ontspanning en enthousiasme spat er bij het hele team van af en dat is ook te proeven. Hadden we ook nog de mooiste plek, vooraan bij de open keuken, waardoor we optimaal konden meegenieten van de strakke voorbereidingen. Heerlijke gerechtjes met mooie en bijzonder wijnen. Wij komen zeker (en graag snel) weer terug! Aanwinst in ons voorkeuren lijstje, zeker voor Amsterdam!
Rob De W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Alles was perfekt, een topervaring. Vriendelijke ontvangst, mooi (nieuw) interieur, uiterst attente en correcte bediening. En dan het eten: mooie en creatieve gerechten en vooral: erg lekker! Vooraf een heerlijke amuse, een hoorntje gevuld met avocadocrème met kleine stukjes appel en gerookt haringkuit. Het voorgerecht was kalfstartaar begeleid door verschillende herfstige groentegarnituren en heerlijke crèmes. Daarna als tussengerecht een gepocheerde oester met schuim van o.a. gember, kokos en laos, verrukkelijk! Het hoofdgerecht was een sucade van biggenwang, ook weer met heerlijke garnituren, o.a. een blokje gefrituurde polenta. Het dessert was een heerlijke hazelnoot-griesmeel cake met een sorbet van karnemelk, kleine merengues en klein fruit. De door sommelier Tim Lenior geselecteerde wijnen moeten zeker nog apart vermeld worden, een heerlijke Malbec-bubbel als apéritief, een mooie volle frisse Duitse witte wijn van Riesling en Gewurztraminer druiven bij het voorgerecht en een mooie volle ronde Cabernet franc uit Zuid Afrika bij het hoofdgerecht. Koffie met friandises en madeleines besloten dit mooie diner. We zullen zeker nog vaak bij chef Jasper terugkomen.
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ze kunnen hier koken alleen de smaken waren beetje vlak maar wel erg lekker!
Goede bediening en zeer goede wijntjes.. Daarbij hebben ze net op Nieuw ingericht en Ziet er top uit
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Blijft een topper die qua eten, service, wijn en beleving op sterrenkoers zit. Zeker de sfeer is na de verbouwing een stuk beter. Je moet ervan houden maar voor een Bourgondiër is de nieuwe inrichting een schot in de roos!
de 4 gangen en de amuse waren als vanouds zeer goed en de Duitse gewurztraminer smaakte overal heerlijk bij. Jasper laat zien dat hij de wat klassiekere keuken tot in de perfectie beheerst. Ik denk dat wanneer hij iets meer risico gaat nemen de ster zeker zijn kant op komt.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het geheel klopt geweldig. Culinair avontuur. Sommelier zeer adequaat, vriendelijk en zeer deskundig. Je kunt elkaar goed verstaan, geen muziek. De jassen worden op het eind van de avond aangereikt. Dit is top nivea.

Frits Brand
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Tijdens de restaurantweek hier gegeten. Het eten was weer overheerlijk en zag er prachtig uit. De bediening is aardig en zeer attent. Bij binnenkomst herkende chefkok Jaspers ons en kwam ons persoonlijk begroeten. Je jas wordt aangenomen en de chef komt persoonlijk aan tafel het menu en de mogelijkheden uitleggen. Het personeel legt bij ieder gerecht uit wat er geserveerd wordt. Aan het eind van de avond word je in je jas geholpen en komt de chef afscheid nemen. Kortom , het is niet zomaar een etentje, maar een culinaire beleving.
Jacyntha S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heel fijn gegeten hier tijdens de restaurantweek. Een heerlijke amuse en daarna gerechtjes met onder andere kabeljauw, kalfsschenkel en gamba's. Het dessert met griesmeelcake en karnemelk sorbet was ook heerlijk! Het personeel is enorm enthousiast en kwam vaak vragen of alles naar wens was, water bijschenken etc., Wij vonden dit wel aanstekelijk maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen het prettig vindt.
Antonie E.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij waren hier met de restaurantweek en het was een succes. Fantastische smaakcombinaties in alle gerechten, met zoveel ingrediënten dat de bediening regelmatig de weg kwijtraakte. Wel goed dat chefkok Jaspers af te toe bij de tafels langskwam voor een praatje en uitleg, erg sympathiek. Alles liet wel lang op zich wachten, maar dat kan pech zijn geweest.