Restaurant Jaspers

Ceintuurbaan 196 1072 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-204715233

Over het restaurant Restaurant Jaspers

Altijd een unieke belevenis

Jasper begon bij zijn moeder in de keuken en bereikte zijn culinaire meesterschap bij verschillende sterrenzaken in Nederland. Sinds 2011 is zijn eigen restaurant een feit. Hier aan de Ceintuurbaan komt al zijn kennis en ervaring samen op het bord. Elk gerecht ziet er prachtig uit en smaakt nog beter. Helemaal met een van hun uitgelezen wijnen als begeleiding. Genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Jaspers

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

9,2
anouk-v .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Vandaag ben ik met familie naar restaurant jaspers gegaan. Een van de leuke dingen aan dit restaurant is dat ze om de twee weken een ander menu hebben. Dit keer bestond het menu uit een mousse van tomaat, paddenstoelen met rode wijn. En om het af te maken een lekkere chocoladetaartje met vanille ijs. Het personeel was erg snel en zeer vriendelijk. Voor de prijs kom je hier niet je komt hier voor goed eten. Ik kom hier zeker nog eens.
Onno B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Die man kan echt heerlijk koken. Ook het bijbehorende wijnen arrangement was perfect. Wij komen zeker nog een keer terug.
martijn J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader! Verrassende gerechten met dito wijnen, top.
Erwyn V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Op een zaterdagavond aten we hier voor het eerst. De ontvangst was hartelijk en we zijn gegaan voor het 5-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. De gerechten waren erg lekker, mooi opgemaakt en werden keurig met uitleg geserveerd. We vonden de wijnen goed bij de gerechten passen. Jasper was deze avond naast chef-kok ook gastheer en plaatsvervangend sommelier (voor de uitleg van de wijnen). Een knappe prestatie bij een nagenoeg vol restaurant! Ook het andere personeel was vriendelijk. De aankleding van het restaurant is fraai, de stoelen zitten lekker en de toiletten zijn prima. Kortom wij zijn op alle punten positief over dit restaurant en komen graag een keer terug.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten met super wijnarrangement in een geweldige relaxte sfeer !
Dimitri V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ontdek een parel in Amsterdam, ontzettend aangenaam en positief verrast door de manier waarop je bij binnenkomst ontvangen wordt, je daarna de hele avond in de watten wordt gelegd met heerlijk eten en drinken op een zeer gastvrije manier, ongedwongen en ontspannen, en men ook bij het vertrek de tijd neemt om je op dezelfde manier je nog even te woord te staan. Garantie voor een top-avond!
Cath11A A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Fantastisch gegeten, gecombineerd met bijzondere wijnen. Echt sterwaardig en een aanrader!
GSchoute .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij komen al jaren met heel veel plezier bij Jaspers. Het eten is altijd overheerlijk en de bediening super. Afgelopen donderdag hebben we ook weer genoten. Echt een aanrader!
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Restaurant ademt sfeer en ambieert duidelijk hoogwaardig diner te bieden. Voor wat je krijgt prijswaardig; de sommelier doet erg zijn best leuk aansluitende wijnen te adviseren.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Geen Op en aanmerkingen.
Aart B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Kerstdiner 2016 met mijn dochter in een restaurant waar de gast centraal en de culinaire prestaties, zowel qua vaste spijze als de, het moet gemeld worden, voortreffelijke begeleiding van wijnen, uitgezocht door een van Amsterdams meest expressieve wijndeskundigen, top zijn. Top, top, top!!
Pedro S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
we hebben hier op kerstavond gegeten, alles klopte. Het was een vast 6 gangen menu met een wijarrangement. Prima dus voor zeker nog eens.
Marije K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Gisteren hier samen met een vriendin gegeten. Wij hadden het vier-gangen menu met een bijpassend wijnarrangement. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik enorm heb genoten! De service was top en het eten was heerlijk. Ik ga hier zeker nog een keer terugkomen!
Mischa R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Jammer dat het raam aan de straat beslagen was.. En we hadden iets meer van de keuken verwacht qua verrassende of spannende smaken. Nu gewoon goed.
Floriske V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Van begin tot eind uitstekende service, warm welkom, attent, mooie uitleg over de wijnen. Open keuken, dus je kan zien hoe elk bord tot een kunstwerk wordt omgetoverd. En niet onbelangrijk het eten is een reis van smaakexplosies. We komen snel weer eens terug.
Therese D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijke avond gehad. Voortreffelijk eten, mooie fles wijn gekocht. Fijne sfeer, lieve mensen, alles tot in de puntjes verzorgd. Een aanrader voor elke doelgroep: vrienden, familie, met partner, zakelijk.
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Alweer een paar weken terug heerlijk genoten van de gerechten en het uitzicht op de keuken. Klasse om een team met zoveel eenvoud zulke gerechten te zien neerzetten. Na enkele keren hier gegeten te hebben weten we waar we voor komen. En dat hebben ze weer waar gemaakt. Een onverwacht bezoek van een vriend, en wonder boven wonder was er nog plaats door een annulering. Zijn bevinding was de extase van het gepocheerde ei. Een ware beleving. En "De lekker", stuur de volgende keer iemand die verstand heeft van eten. Een gepocheerd ei wat niet loopt is een mislukking, net als jullie recensie.
Top team!
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Inmiddels zijn wij vaste klanten bij Restaurant Jaspers. De eerste keer dat wij daar aten was min of meer per toeval en sindsdien bleven wij terugkomen. Gisteravond genoten wij met een groep van zes personen van de topgerechten van Chefkok en eigenaar Jasper. Alleen gingen voor het zesgangen menu en alle gerechten waren heerlijk. Een feest voor het oog en voor de smaakpapillen.
Bij Restaurant Jaspers is alles in balans, het interieur, de bediening, de aandacht van de sommelier, de gerechten en de prijs. Niets dan lof voor het hele team, want het staat als een huis. Grote klasse.
Olenka B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten was lekker maar niet bijzonder
Rebecca P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten!!! Bediening en service was zeer goed! Goede uitleg over de lekkere wijnen. Wij komen hier zeker terug!