Restaurant Jaspers

Ceintuurbaan 196 1072 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-204715233

Over het restaurant Restaurant Jaspers

Altijd een unieke belevenis

Jasper begon bij zijn moeder in de keuken en bereikte zijn culinaire meesterschap bij verschillende sterrenzaken in Nederland. Sinds 2011 is zijn eigen restaurant een feit. Hier aan de Ceintuurbaan komt al zijn kennis en ervaring samen op het bord. Elk gerecht ziet er prachtig uit en smaakt nog beter. Helemaal met een van hun uitgelezen wijnen als begeleiding. Genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Jaspers

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,3
Gloria V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Zeker een bezoekje waard, erg lekker gegeten en goed ontvangen!
huib V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ik had vaak van Jaspers gehoord, maar was er nog nooit geweest. Het werd een mooie avond met prachtige gerechten, waarvan de gepocheerde oester toch wel het kroonjuweel was. Ik kom hier zeker nog terug.
hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Meer dan uitstekend!
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Nu voor de tweede keer hier gegeten en wederom niet teleurgesteld. Wij komen zeker terug! Keukenbrigade levert bijzonder goed werk en bedienend personeel is vakkundig en vriendelijk. Leuke tent!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Soms weet je niet meer wat je eet, zo veel piep kleine hapjes zodat je bijna niet meer weet waar het om gaat.
De vis is dan ver de zoeken
annelies W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijk gedineerd waarbij het ene gerecht nog lekkerder is dan de andere. De ober was heel attent en gezellig. Jasper zelf komt een paar maal aan je tafel om te informeren hoe alles gaat en bij het weggaan zelf afscheid nemen. Wij vonden dat heel erg prettig. Dit restaurant is een aanrader!
Wjf F.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heel lekker gegeten.
De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
Het eten is verfijnd.
Bij het schenken van het wijnarrangement ging iets fout: het is ze vergeven.
Prima avond gehad.
s V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Afgrijselijk onauthentiek en geforceerd restaurant. Eten is niet slecht, maar erg obligaat. Duur. Geen enkele reden om daar ooit nog terug te komen. Een zwarte vlek in de Pijp.
Neeltje V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Recent bij Jaspers gegeten. Eten was erg smakelijk en prima, persoonlijke bediening. Vond het alleen erg jammer dat voor mijn bob-arrangement van twee bijzonder kleine glaasjes wijn 11,50 in rekening werd gebracht. Bijna 12 euro voor nog geen vol glas wijn bij elkaar is toch wel erg fors. Jammer want dat deed wel af aan de verder prettige avond en voor mij persoonlijk een reden om volgende keer een ander restaurant uit te kiezen.
Eric-Jan W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Mooie, heerlijke gerechten en een fijne, persoonlijke bediening. De rekening viel ook nog eens enorm mee. Een echte aanrader. Wij komen zeker terug.
alexander V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
heerlijk gegeten, prettige sfeer en met hele persoonlijke service. Alles perfect geregeld zonder dat het stijf was. Enthousiast team, al met al een aanrader !
Elle B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het eten, de ambiance en het personeel waren allemaal prima!
Één puntje vonden wij wat minder: de enorm lange tijd tussen het voor- en hoofdgerecht.
Engel08 V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Gisteren voor het eerst bij Jaspers gegeten. Wat een ontdekking! Menu van Restaurantweek aangevuld met nog een tussengerecht en echt alles was even heerlijk. En daarbij nog uitstekende bediening en sympathieke gastheer. Superavond gehad en we komen zeker terug!
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
In het kader van de restaurantweek weer bij Jaspers gegeten. Het eten is zoals altijd verrassend, verfijnd en goed op smaak. De bediening is attent en service gericht. Het was een geweldige avond.
Alexander M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Ambiance perfect. Bediening lieten een paar steekjes vallen.
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Zeer correct. Frisse mooie gerechten. Heerlijk wijnarrangement. Prijs kwaliteit uitstekend.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Akoestiek en inrichting zijn nogal matig. Personeel leuk en fris. Wijnen origineel en lekker. Gerechten voortreffelijk.
wagt .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Volle bak bij Jaspers met een wijnarrangement. Heerlijk gegeten met lekkere wijntjes en zeer fijne bediening. Hoogtepunt van de avond was voor ons de oester en het varkentje, aangezien het menu steeds wisselt kan je niet zoveel met deze info. Wat ik wel zeker weet is dat het nivo constant goed is.
anouk-v .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Vandaag ben ik met familie naar restaurant jaspers gegaan. Een van de leuke dingen aan dit restaurant is dat ze om de twee weken een ander menu hebben. Dit keer bestond het menu uit een mousse van tomaat, paddenstoelen met rode wijn. En om het af te maken een lekkere chocoladetaartje met vanille ijs. Het personeel was erg snel en zeer vriendelijk. Voor de prijs kom je hier niet je komt hier voor goed eten. Ik kom hier zeker nog eens.
Onno B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Die man kan echt heerlijk koken. Ook het bijbehorende wijnen arrangement was perfect. Wij komen zeker nog een keer terug.