Restaurant Jaspers

Ceintuurbaan 196 1072 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-204715233

Over het restaurant Restaurant Jaspers

Altijd een unieke belevenis

Jasper begon bij zijn moeder in de keuken en bereikte zijn culinaire meesterschap bij verschillende sterrenzaken in Nederland. Sinds 2011 is zijn eigen restaurant een feit. Hier aan de Ceintuurbaan komt al zijn kennis en ervaring samen op het bord. Elk gerecht ziet er prachtig uit en smaakt nog beter. Helemaal met een van hun uitgelezen wijnen als begeleiding. Genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Jaspers

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

9,2
Eric-Jan W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
alexander V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
heerlijk gegeten, prettige sfeer en met hele persoonlijke service. Alles perfect geregeld zonder dat het stijf was. Enthousiast team, al met al een aanrader !
Elle B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het eten, de ambiance en het personeel waren allemaal prima!
Één puntje vonden wij wat minder: de enorm lange tijd tussen het voor- en hoofdgerecht.
Engel08 V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Gisteren voor het eerst bij Jaspers gegeten. Wat een ontdekking! Menu van Restaurantweek aangevuld met nog een tussengerecht en echt alles was even heerlijk. En daarbij nog uitstekende bediening en sympathieke gastheer. Superavond gehad en we komen zeker terug!
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
In het kader van de restaurantweek weer bij Jaspers gegeten. Het eten is zoals altijd verrassend, verfijnd en goed op smaak. De bediening is attent en service gericht. Het was een geweldige avond.
Alexander M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Ambiance perfect. Bediening lieten een paar steekjes vallen.
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Zeer correct. Frisse mooie gerechten. Heerlijk wijnarrangement. Prijs kwaliteit uitstekend.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Akoestiek en inrichting zijn nogal matig. Personeel leuk en fris. Wijnen origineel en lekker. Gerechten voortreffelijk.
wagt .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Volle bak bij Jaspers met een wijnarrangement. Heerlijk gegeten met lekkere wijntjes en zeer fijne bediening. Hoogtepunt van de avond was voor ons de oester en het varkentje, aangezien het menu steeds wisselt kan je niet zoveel met deze info. Wat ik wel zeker weet is dat het nivo constant goed is.
anouk-v .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Vandaag ben ik met familie naar restaurant jaspers gegaan. Een van de leuke dingen aan dit restaurant is dat ze om de twee weken een ander menu hebben. Dit keer bestond het menu uit een mousse van tomaat, paddenstoelen met rode wijn. En om het af te maken een lekkere chocoladetaartje met vanille ijs. Het personeel was erg snel en zeer vriendelijk. Voor de prijs kom je hier niet je komt hier voor goed eten. Ik kom hier zeker nog eens.
Onno B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Die man kan echt heerlijk koken. Ook het bijbehorende wijnen arrangement was perfect. Wij komen zeker nog een keer terug.
martijn J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader! Verrassende gerechten met dito wijnen, top.
Erwyn V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Op een zaterdagavond aten we hier voor het eerst. De ontvangst was hartelijk en we zijn gegaan voor het 5-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. De gerechten waren erg lekker, mooi opgemaakt en werden keurig met uitleg geserveerd. We vonden de wijnen goed bij de gerechten passen. Jasper was deze avond naast chef-kok ook gastheer en plaatsvervangend sommelier (voor de uitleg van de wijnen). Een knappe prestatie bij een nagenoeg vol restaurant! Ook het andere personeel was vriendelijk. De aankleding van het restaurant is fraai, de stoelen zitten lekker en de toiletten zijn prima. Kortom wij zijn op alle punten positief over dit restaurant en komen graag een keer terug.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten met super wijnarrangement in een geweldige relaxte sfeer !
Dimitri V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ontdek een parel in Amsterdam, ontzettend aangenaam en positief verrast door de manier waarop je bij binnenkomst ontvangen wordt, je daarna de hele avond in de watten wordt gelegd met heerlijk eten en drinken op een zeer gastvrije manier, ongedwongen en ontspannen, en men ook bij het vertrek de tijd neemt om je op dezelfde manier je nog even te woord te staan. Garantie voor een top-avond!
Cath11A A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Fantastisch gegeten, gecombineerd met bijzondere wijnen. Echt sterwaardig en een aanrader!
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij komen al jaren met heel veel plezier bij Jaspers. Het eten is altijd overheerlijk en de bediening super. Afgelopen donderdag hebben we ook weer genoten. Echt een aanrader!
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Restaurant ademt sfeer en ambieert duidelijk hoogwaardig diner te bieden. Voor wat je krijgt prijswaardig; de sommelier doet erg zijn best leuk aansluitende wijnen te adviseren.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Geen Op en aanmerkingen.
Aart B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Kerstdiner 2016 met mijn dochter in een restaurant waar de gast centraal en de culinaire prestaties, zowel qua vaste spijze als de, het moet gemeld worden, voortreffelijke begeleiding van wijnen, uitgezocht door een van Amsterdams meest expressieve wijndeskundigen, top zijn. Top, top, top!!