Restaurant Jaspers

Ceintuurbaan 196 1072 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-204715233

Over het restaurant Restaurant Jaspers

Altijd een unieke belevenis

Jasper begon bij zijn moeder in de keuken en bereikte zijn culinaire meesterschap bij verschillende sterrenzaken in Nederland. Sinds 2011 is zijn eigen restaurant een feit. Hier aan de Ceintuurbaan komt al zijn kennis en ervaring samen op het bord. Elk gerecht ziet er prachtig uit en smaakt nog beter. Helemaal met een van hun uitgelezen wijnen als begeleiding. Genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Jaspers

9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Jaspers

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten. Mooi opgediend. Goede wijn.
B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
We hebben allemaal genoten - kinderen, partner, oma. Hartelijk ontvangen en galant verzorgd. Het is altijd een feest om je over te leveren aan de chef en de sommelier.
Olessia J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Excellent food and service!
Yavuz A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Jong personeel, ze doen hun best maar als er iets verkeerd gaat dan weten ze niet precies wat er moet gebeuren.
Hetr is niet duidelijk of er iemand de leiding heeft.
jccm C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Echt culinaire en tongstrelende gerechten. Heerlijke wijnen die de sommulier schonk en Jasper, de chefkok is naast een uitstekende kok ook een perfecte gastheer. Een aanrader voor een ieder die echt van genieten houd!!!
Erwin T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Totaal overschat en niet je geld waard. Geen sensatie. Wel top bediening
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Eten bij Jaspers was gisteren weer prima. Lekkere gerechten en vriendelijke bediening! We zaten op een rustige plek. De tafels staan ook ver uit elkaar zodat je geen last hebt van andere bezoekers.
Lois D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Echt heerlijk gegeten bij Jaspers! Vriendelijke bediening en de kok kwam regelmatig zelf aan tafel. Mooie gerechten; bijzondere combinaties die nergens “over the top” gingen. Leuke wijnkaart aangevuld met een handgeschreven. boekje met wijnen waarvan er nog maar paar flessen zijn. Alleen de witte huiswijn is een beetje te matjes. De later gekozen rode was echter uitstekend! Het restaurant heeft een open keuken, altijd leuk om te zien maar kan hectisch over komen; hier straalt het echter een enorme rust uit. Wij komen zeker nog eens terug!
jccm C.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heb hier een poos geleden al eens gegeten. Was echt helemaal geweldig. Wat een zalige culinaire hoogstandjes en wat ontzettend leuk dat de chefkok "Jasper" himself bij iedere klant even aan tafel een praatje kwam maken. Hij is echt heel erg begaan met zijn zaak en doet er echt alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Bovenal is het eten echt subliem, wat kan hij koken zeg!!!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Vriendelijk, verfijnd en altijd lekker. Glutenallegie? Geen probleem. Ieder gerecht een culinair feestje. We hebben wederom genoten
Eugenie K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
De aparte ruimte is fijn voor een familiedinertje. ook wb het menu is men flexibel om het iedereen naar de zin te maken. Vraag wel goed na wat de kosten zijn van de verschillende (huis)wijnen opdat je nietvoor verassingen komt te staan.
Riki T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Het is altijd een feest om hier te dineren. Dank voor de goede ambiance, de attente aandacht en het meer dan voortreffelijke diner.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Persoonlijke benadering, zeer vriendelijk.
Wijn arrangement met deskundige uitleg goed afgestemd op alle gerechten.
Heel fijne familieavond gehad, Chapeau voor het Jaspers team!
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Nog niet eerder hier geweest, maar het is ons prima bevallen. Prettige, rustige ambiance en een heerlijk menu, waarbij nog allerlei tussengerechten mogelijk waren, maar in ons geval zeker niet nodig. Inwisselen van voor en nagerecht voor een tusengerecht was geen enkel probleem. Uitstekende wijnen en een fijne bediening. Voor herhaling vatbaar.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Zeer bijzonder gemaakte gerechten, die een heerlijk samenspel vormden in een buitengewoon aangenaam decor en met een prima bediening.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Fantastisch gegeten weer. Ik was er al weer een tijdje niet geweest, maar het is als vanouds en misschien nog wel beter. En ik ga er weer heel snel eten met mijn echtgenote. Het is een van de betere restaurants van Amsterdam. En ster waardig.
Oeda D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten met supervriendelijke en kundige bediening. Lekker wijn en schattig schatkamerboekje voor extra flessen. Ik beveel Jaspers aan.
René K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
heerlijk en romantisch restaurant. zeer smaakvol gegeten met zn tweeen. attente bediening en dito eigenaar. niet overdreven wel keurig en beleefd.
Bruno B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018