Restaurant Jaspers

Ceintuurbaan 196 1072 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-204715233

Over het restaurant Restaurant Jaspers

Altijd een unieke belevenis

Jasper begon bij zijn moeder in de keuken en bereikte zijn culinaire meesterschap bij verschillende sterrenzaken in Nederland. Sinds 2011 is zijn eigen restaurant een feit. Hier aan de Ceintuurbaan komt al zijn kennis en ervaring samen op het bord. Elk gerecht ziet er prachtig uit en smaakt nog beter. Helemaal met een van hun uitgelezen wijnen als begeleiding. Genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Jaspers

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Jaspers

Betty V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Geweldig gegeten, veel verschillende smaaksensaties en prachtig opgemaakte borden. De oester echt top. Net als de bediening (en de eigenaar) die wist al wat je wilde nog voor je het gezegd had. Een karaf water, een oplader voor een leeggelopen telefoon. Dat is echt gastheeerschap. En ik ben het absoluut niet met Mark B. eens wat betreft het brood, ten eerste was het heerlijk brood maar je hoéft het niet te nemen, het staat juist heel gastvrij.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Fantastisch gegeten, beeldschone bordjes, verrassende smaken.
De gepocheerde oester met schuim was een culinair hoogtepunt.
Ook hele prettige bediening, en leuk dat je in de keuken kan koekeloeren, alwaar het er uiterst gedisciplineerd aan toe ging (wij hadden wel de leukste tafel, rechtstreeks naast de keuken).
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Een heel fijn restaurantje met heerlijk eten. Eén wisselend tweegangenmenu dat je kunt uitbreiden tot zes gangen.
Elke gang was een verassing. De smaken goed op elkaar afgestemd en mooi opgediend. De gangen zijn niet royaal, dus twee of drie gangen zijn niet voldoende voor een grote eter. Een vriendelijke bediening en ook de eigenaar kok kwam het menu uitleggen en zelf opdienen. De inrichting is gezellig, met fijne stoeltjes en brood en water worden snel op tafel gezet. Uiteindelijk hebben we heerlijk en bijna drie uur getafeld. Een prachtig restaurant waar we zeker terugkomen.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gerechten met mooie smaak en opmaak. Als kanttekening is dit wel een zogenaamd 'Brood' restaurant, het veelvuldig op tafel bijvullen van brood is ter compensatie van de kleine gerechten, evenals de veel aangeboden kaasgang, om de gast toch met een enigszins gevulde maag het restaurant te laten verlaten.

Ook viel op dat er later op de avond minder personeel rondliep en er dus geen of maar beperkte service was.
John G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prachtige gerechten en (h)eerlijke wijnen. Genoten van een 5 gangen diner en wijnen. Zeer geslaagde avond.
Vooral de gepocheerde zeeuwse oester met schuim van kokos was voortreffelijk.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Zeer lekker gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Aparte sfeer met een open keuken.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Elke keer weer een zeer aangename verrassing. Geweldige ambiance en Jasper is een perfecte kok. Niets dan lof.
Zeer rustige omgeving waar een normaal gesprek geen enkel probleem is. Vanaf begin tot het eind een warm bad.
C S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
We hebben een geweldige avond gehad. De reservering begon al goed met uitgebreide en vriendelijke uitleg aan de telefoon over het menu. Heerlijk gegeten! Prachtig opgemaakte gerechten met goede smaakcombinaties. Prima service. Zeer attente en vriendelijke bediening met oog voor alle details.. Het zicht op de keuken was leuk: we zaten “eerste rang”. Een welverdiende 10!
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fantastisch! Niets meer aan doen!
Aster D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eerste keer bij dit restaurant. Een geweldige ervaring, lekker eten en een super ambiance. De oesters zijn zeker aan te raden. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Janette K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Na eenmaal ontdekt te hebben komen we regelmatig graag bij Jaspers. De smaken van alle gerechten zijn altijd en vrijwel zonder uitzondering bijzonder goed en zien er prachtig uit. Ook de geschonken wijnen zijn genieten. De bediening is prettig. Gister ook een heerlijk 4 gangen menu. De hazenpeper willen we weer! In april m'n 50e verjaardag gevierd. De achterruimte hadden we met privacy en een mooi opgemaakte tafel. Het menu en de sfeer was top, Alles met elkaar heeft Jaspers er voor gezorgd dat het een speciale avond geworden is. Wij gaan veel uit eten en zijn tamelijk verwend maar houden van Jaspers!
K. E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Verrassende gerechten van een uitzonderlijke klasse, geserveerd door een zeer aangenaam en professioneel team. Absolute aanrader!
Louise O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wederom heerlijk genoten van een 4 gangen menu. Wat ons opvalt hier is dat er veel groenten wordt gebruikt. Iets wat we nogal eens missen bij andere restaurants. De smaken zijn op elkaar afgestemd, goed advies van de wijn. Er wordt gevraagd of er rekening gehouden moet worden met dieet /allergie. Kortom we weten waar we moeten zijn als we in Amsterdam verblijven.
Rico R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Als je de tweede keer in 1 maand komt dan is dat omdat de eerste keer perfect was. Vandaag was wederom uitstekend. Ik kan maar 1 ding bedenken dat beter kan: “moeten alle muren echt lichtbruin?”
Berber B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Een fijne sfeer, vriendelijk en goed personeel en heerlijk gegeten!
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Buitengewoon prettig restaurant waar je de gastvrijheid voelt, en de liefde voor heerlijk eten en geweldige wijnen proeft.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten, lekkere wijnen, erg goede service. Kortom geweldig!
Prijs-kwaliteitverhouding zeker in orde.
Het menu was heerlijk en het wijnarrangement was er prima op afgesteld.

We komen graag terug.
Sandrine C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Verrassend menu van 3 tot 7 gangen met wat flexibiliteit rond bepaalde gerechten. Zeer gerafineerdeen gebalanceerde keuken, de gepocheerde oesters met een schuim van kokos en laos waren to die for!!
Ton en Ria T.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijke gerechten. Menu + mogelijkheid om uit te breiden met tussengerechten was prima.
Rico R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Uitstekende ontvangst. Het eten kon niet beter. Werkelijk een prachtige avond. Goede uitgebalanceerde gerechte.n.