Restaurant Jaspers

Ceintuurbaan 196 1072 GC Amsterdam Nederland Kaart
31-204715233

Over het restaurant Restaurant Jaspers

Altijd een unieke belevenis

Jasper begon bij zijn moeder in de keuken en bereikte zijn culinaire meesterschap bij verschillende sterrenzaken in Nederland. Sinds 2011 is zijn eigen restaurant een feit. Hier aan de Ceintuurbaan komt al zijn kennis en ervaring samen op het bord. Elk gerecht ziet er prachtig uit en smaakt nog beter. Helemaal met een van hun uitgelezen wijnen als begeleiding. Genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Jaspers

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,3
9,1
Jojo M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Jasper heeft weer de sterren van de hemel gekookt !! Elke keer is het weer bijzonder en erg lekker wat er wordt geserveerd door deze SUPER kok. Werkelijk de beste in Amsterdam Zuid en volgens ons in heel Amsterdam !! Wij komen hiervoor speciaal uit Limburg :-)
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Tja, wat zou ik nog moeten toevoegen? Het was buitengewoon in alle opzichten.. Absoluut een aanrader, Peter de Veer.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zaterdag 15 juli waren wij, op uitnodiging, uit eten bij Jaspers. Wat hebben wij een heerlijke en relaxte avond gehad! Voortreffelijk eten en een super bediening in een gezellig restaurant. Zeer aan te bevelen!!!
Joke en Hans
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wat een top restaurant en wat een service. 5 gangen waren stuk voor stuk heerlijk met als absolute topper de gerookte zalm. Onze jongste die graag kok wil worden mocht helpen bij het toetje. Heel persoonlijke en warme bediening.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben genoten van begin tot eind. Heerlijk eten en hoewel we niet van oesters houden, was de amuse met de oester met kerrie erg lekker. Bediening heel erg vriendelijk en de kok kwam nog een praatje aan tafel maken. Dus niets dan lof, we komen zeker terug.
Arend K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wat een mooie explosie van smaken, zodat het eten bij Jaspers een mooie ervaring is, aanrader voor een ieder met smaak
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het eten is voortreffelijk, maar je moet gaan voor de oesters met een prachtige schuimlaag. Neem een driedubbele portie en je hebt een topavond.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heel lekker gegeten. Zeker een aanrader. Top!
Heerlijke , verzorgde gerechtjes. Lekkere wijn.
Spijtig dat we zo veraf wonen, anders geregeld eens langsgegaan.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Dit is de 3e keer en het blijft een geweldig restaurant. Heerlijk rustig gegeten, verrassende combinaties en speciale wijnen.
Maurice E.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Met een internationaal gezelschap van 19 wezen eten, op mijn aanraden. Dus dan is het toch altijd weer spannend of Engelse, Duitsers en Fransen net zo enthousiast zijn als ik zelf altijd ben. En ja het was een doorslaand succes. Perfecte bediening, persoonlijke aandacht en heerlijke gerechten. Gemiddeld cijfer voor het diner en de avond door onze internationale gasten, 9,5!
bonnie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het eten was heerlijk. De wijn eveneens. De bediening was kundig en vriendelijk. Er werd rekening gehouden met speciale wensen. Kortom, voor herhaling vatbaar!
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Geweldige, verrassende gerechten met mooie wijnen en heel prettig geserveerd. Wij komen zeker terug. Een pareltje
Gloria V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Zeker een bezoekje waard, erg lekker gegeten en goed ontvangen!
huib V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ik had vaak van Jaspers gehoord, maar was er nog nooit geweest. Het werd een mooie avond met prachtige gerechten, waarvan de gepocheerde oester toch wel het kroonjuweel was. Ik kom hier zeker nog terug.
hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Meer dan uitstekend!
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Nu voor de tweede keer hier gegeten en wederom niet teleurgesteld. Wij komen zeker terug! Keukenbrigade levert bijzonder goed werk en bedienend personeel is vakkundig en vriendelijk. Leuke tent!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Soms weet je niet meer wat je eet, zo veel piep kleine hapjes zodat je bijna niet meer weet waar het om gaat.
De vis is dan ver de zoeken
Annelies W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijk gedineerd waarbij het ene gerecht nog lekkerder is dan de andere. De ober was heel attent en gezellig. Jasper zelf komt een paar maal aan je tafel om te informeren hoe alles gaat en bij het weggaan zelf afscheid nemen. Wij vonden dat heel erg prettig. Dit restaurant is een aanrader!
Wjf F.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heel lekker gegeten.
De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
Het eten is verfijnd.
Bij het schenken van het wijnarrangement ging iets fout: het is ze vergeven.
Prima avond gehad.
s V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Afgrijselijk onauthentiek en geforceerd restaurant. Eten is niet slecht, maar erg obligaat. Duur. Geen enkele reden om daar ooit nog terug te komen. Een zwarte vlek in de Pijp.