Over het restaurant Restaurant JanZen

Geen detail gaat verloren

De essentie van Zen is aandacht. Bij Restaurant JanZen vertaalt dit zich naar aandacht voor de gasten en aandacht voor het eten. De landelijke omgeving en het art-decopand werken duidelijk als katalysator voor creativiteit wat je terugziet in de gerechten die uit de keuken tevoorschijn komen.

Meer informatie over restaurant Restaurant JanZen

Maandag t/m Zaterdag 11:30 - 00:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Femke1984 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Bert C.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Prima restaurant. Mooi gelegen. Aardige ontvangst. Keuzemenu is ruim. Niets op aan te merken. Iedereen die in die omgeving op zoek is naar een restaurant; doen.
ehollaar .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
De gerechten zien er bijzonder uit maar smaken niet geweldig. De combinatie van de verschillende ingrediënten is verrassend maar niet goed op elkaar afgestemd. Wonderlijke combinaties zien er wel leuk uit maar passen qua smaakbeleving niet bij elkaar. Dat is dus teleurstellend.
maxanny.bindels .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hebben genoten van het diner op het mooie terras. Het eten was heerlijk, de sfeer erg goed. We waren vrij te kiezen voor binnen of buiten .Toen het later op de avond wat frisjes werd, was geen moeite te veel om en tafel binnen klaar te maken of gasten te voorzien van een plaid.
Tot de volgende keer!
coby Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We hebben vootreffelijk gegeten en ondanks de volle bezetting, hoefden we niet lang te wachten en werden we steeds hoffelijk bediend.
Alleen vonden we, dat de tafel waaraan we zaten een beetje verscholen onder de serveerbalie stond.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Eten bij Janzen is altijd een feestje! De ontvangst is zeer gastvrij, de gerechten zijn meer dan verrukkelijk en de persoonlijke aandacht maakt dat het echt een avond uit is.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen omgeving. Uitstekende bediening en gastheerschap. We komen zeker terug. Wat hadden 2 AH-bonnen zodat 2 3-gangenmenu's gratis waren maar dit ging zeker niet ten kosten van de geleverde waren en diensten.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Opnieuw weer heerlijk gegeten bij dit leuke restaurant. Deze keer zaten we op het gezellig ingerichte terras, dat we nooit eerder ontdekt hadden. Was heel sfeervol. Via de AH actie kwamen we eten en we hadden keuze uit de hele kaart. De gerechten waren ook deze keer weer allemaal even verrassend lekker en mooi opgemaakt. Een echte aanrader!
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras. Een aanrader zowel zakelijk als privé
Benjamin M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijk in de tuin gegeten. Keurige bediening en heerlijk eten.
Hennie C.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten bij JanZen. En extra leuk omdat we de hele avond heerlijk buiten op het terras konden zitten. En een vriendelijke bediening. Kortom: een aanrader
vera__x .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Voortreffelijk gegeten zoals altijd. Rode wijnsaus was helaas net jus. Service slecht, voelde als verplicht geen wijnadvies, niet in de watten gelegd zoals normaal. Mi te druk met andere klanten
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk eten, prachtige inrichting, gezellige drukte, uiterst vriendelijke gastvrouw en gastheer. Kon gewoon niet beter!
maxanny.bindels .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
De sfeer is prettig en de bediening persoonlijk en vriendelijk. De locatie van het restaurant is prima. Ruime parkeerplaats.
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Het verrassingsmenu is altijd trefzeker en zelfs in 6 gangen nooit teveel.
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Geen muziek, zacht gepraat, dus je bent je erg bewust van je omgeving. Franse keuken, maar naar mijn smaak wat te flauw, en weinig verrassing. Kaart is veel belovend, maar uitvoering niet spannend. Zeer goede en hartelijke ontvanst van meneer.
Suba .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Met echtgenote mijn verjaardag gevierd met een dinertje in dit restaurant.
Het restaurant is gevestigd in een jaren 30 pand, fraai gelegen in het Groene Hart. Het ademt een huiselijke rustige sfeer.
Wij kregen een tafeltje aan het raam waar we konden genieten van de late lentezon.
We werden hartelijk en plezierige welkom geheten en kregen vlot een aperitief met brood, tapenades, krokant bladerdeegstengel en gemarineerde champignons.
We kozen voor het 3 gangen menu. Als voorgerecht prima bereide Canadese coquilles en een traditionele Kingcrab cocktail. Voor het hoofdgerecht namen we een Runderlende met een stoofpotje van runderribstuk en Kalfssucade vergezeld van een heerlijk krokant gebakken kalfszwezerik. We namen beide het dessert van de dag dat bestond uit een wafel gevuld met warme morellen met saus en wat ijs.
We namen bij het eten op goed advies van de manager bijpassende wijnen uit het ruim voorziene wijnassortiment.
Kwaliteit van het eten en de charmante en deskundige bediening hebben ons een prima viering bezorgd.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
De ervaring van afgelopen vrijdag was teleurstellend. De vegetarische quiche was smakeloos, veel bladerdeeg. Hetzelfde geldt voor de tompouce van pure chocolade, veel bladerdeeg met een beetje chocolademousse erin. Jammer. Ik wil constructief zijn, maar het is moeilijk. Dit had ik gewoon niet verwacht van JanZen.
H W V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. We kijken al weer uit naar een volgend bezoek. Maar als ik dan toch iets mag zeggen dan vinden we de wijn in verhouding met de prijzen van het eten aan de hoge kant.
C. S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij JanZen. Elk gerecht erg smaakvol en verrassend, met leuke extra's zoals het pompoensoepje. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. JanZen is een aanrader!