Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant JanZen

Geen detail gaat verloren

De essentie van Zen is aandacht. Bij Restaurant JanZen vertaalt dit zich naar aandacht voor de gasten en aandacht voor het eten. De landelijke omgeving en het art-decopand werken duidelijk als katalysator voor creativiteit wat je terugziet in de gerechten die uit de keuken tevoorschijn komen.

Meer informatie over restaurant Restaurant JanZen

Maandag t/m Zaterdag 11:30 - 00:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant JanZen

Evelyne D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Prima plek, goede en hartelijke ontvangst met heerlijk eten. Een aanrader dus!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Het eten was zeer goed en de bediening super vriendelijk en deskundig. Bij het afrekenen was het jammer dat we zelf naar de 20% korting moesten vragen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Gezellig en een correcte bediening, voelt aan dat je welkom bent en komt om verwent te willen worden
Bergervos B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Prima gegeten met 2 man op een donderdagavond waarbij nog 3 tafels bezet waren dus een rustige avond. Vreemd dat je niet a la carte kunt eten (er staan geen prijzen bij de afzonderlijke gerechten). Na een voor- en hoofdgerecht geen behoefte aan een dessert, wel een kop koffie en thee. Dat blijkt men dan op de rekening gewoon als 3e gang te zien en je dus een 3-gangenmenu in rekening brengt. Dat is slordig van de bediening en tevens geen 20% korting op de rekening zetten (via Iens gereserveerd wat tevens bij binnenkomst gemeld was). Daar moet je dus om vragen. Al met al, het eten wat heerlijk echter wat meer transparantie qua prijzen en alertheid van de bediening zou de zaak goed doen. Je gaat nu toch met een vervelend gevoel weg en dat is jammer.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eten van een goede kwaliteit en mooi van smaak. Mooi aangekleed. Redelijke porties. Tafels iets aan de kleine kant. Sfeer prima. Ontvangst beetje knullig. Bediening erg vriendelijk.
Teleurstellend de veel te lang wacht tijden tussen de gangen.
Zelf steeds initiatief nemen. Zelf vragen voor de volgende gang en verder vervolg.
Duurt heel erg lang allemaal.
Via Iens gereserveerd en doorgegeven, Toch de rekening in eerste instantie niet correct, wel alles OK na zelf melden via Iens te hebben gereserveerd,
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Lekker eten voor een prima prijs. Toetje was voortreffelijk
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Leuk restaurant, erg lekker gegeten. het was een rustige avond maar toch oogde het gezellig. Bediening is vriendelijk maar voegt niet erg veel toe aan je avond.
Steffanie M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De prijs kwaliteit verhouding vond ik hier echt goed! Het eten was ook heerlijk!
De bediening was goed maar soms wat te druk waardoor je zelf water en wijn moest inschenken.
Helemaal niet erg natuurlijk maar op zo'n niveau verwacht je net wat meer soms.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Weinig smakelijke combinatie
Lijkt of er zomaar wat op n bord gekwakt is
Weinig smaak aan t eten
M. K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Geluncht bij restaurant Janzen in een leeg restaurant op een maandag met 4 personen, we namen een lunch menu. 3 bestelden vooraf de kwartel, toen de gerechten gebracht werden bleek de kwartel nog niet geleverd en was daarom deels vervangen door kip (zonder dit vooraf aan te geven). Na het 2 gangen lunch menu hadden we koffie besteld en kregen we daar (ongevraagd) nog wat zoetigheden bij. Erg attent dacht ij. Dit mochten we echter achteraf wel afrekenen. Concluderend was het eten net voldoende maar waren er wat zaken in de service die niet netjes waren. Voor een dergelijk prijzig restaurant verwacht ik meer voor je geld.
Jet F.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wat een leuke avond bij JanZen. Echt goed eten . Lekkere gerechten en mooi geserveerd. Amuse en koffie met lekkernijen waren leuke extra's. Er werd serieus omgegaan met dieetwensen! Kom zeker nog eens terug!
DanDessau D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
2de keer in JanZen en opnieuw een heel aangename ervaring. Alles heel vers en de vis (o.m. skrei) had een uitstekende cuisson. Aangepaste wijnen goed gekozen. Even benadrukken dat de prijs-kwaliteitsverhouding echt wel heel gunstig is (zelfs zonder de iens-korting). Toch kleine opmerking over het voorgerecht: kreeft was heel correct en smakelijk, maar de presentatie (de stukjes wat rommelig tussen en naast het slaatje) kan zeker beter (het oog wil toch ook wat?)...
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een hele plezierige avond gehad. Goede ambiance, creatieve menukaart, uitstekende bediening.
Eten was zeer smakelijk en goed verzorgd, maar ook weer niet subliem.
Helene R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fijne sfeer in het restaurant; het was helemaal vol en toch geen last van geluiden. Vriendelijke bediening en uitstekende gerechten!
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Sfeer vol, vriendelijk , professioneel, goede hygiëne, geen haast, en zeer smakelijk !!! Goed parkeren.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
De bediening wist alle bestellingen te serveren aan de juiste personen, zonder dit nog te vragen voor wie het gerecht was. Je voelde de persoonlijke aandacht.
De menukaart bevat verrassende gerechten en smaakcombinaties en onderscheid zich daarmee van de standaard restaurants.
Sazzerd .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gisteravond hebben we met vijf personen bij Janzen gegeten. Omdat ik allerlei dingen niet mag eten altijd een uitdaging, maar bij Janzen werd ik hartelijk ontvangen en kon ik even meelopen naar de keuken om alles door te nemen met de kok.
Superfijn geregeld, heerlijk gegeten en alles ook kunnen eten.
Daarnaast gezellige huiselijke sfeer en leuke locatie. Topavond gehad!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gezellig prima eten prijs kwaliteit TOP
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Echt slecht gegeten voor teveel geld! Wij waren beter gewend bij Rest Janzen. Volgende keer komen we dan ook niet meer. Na een klacht over het voorgerecht, heeft men ook geen moeite gedaan om deze klacht recht te zetten tov de klant. Jammer!!
A.J. K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Het is een prima restaurant waar je in een rustige sfeer en goede bediening kunt genieten.