Speciale deals

Over het restaurant Restaurant JanZen

Geen detail gaat verloren

De essentie van Zen is aandacht. Bij Restaurant JanZen vertaalt dit zich naar aandacht voor de gasten en aandacht voor het eten. De landelijke omgeving en het art-decopand werken duidelijk als katalysator voor creativiteit wat je terugziet in de gerechten die uit de keuken tevoorschijn komen.

Meer informatie over restaurant Restaurant JanZen

Maandag t/m Zaterdag 11:30 - 00:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant JanZen

Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Met zn vieren een heerlijke avond gehad. Vriendelijk personeel en smaakvolle gerechten. Aanbevolen!!
Ite S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Leuke ontvangst in gerestaureerd oud pand, goede en gevarieerde keuze uit heerlijke gerechten
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten in de zeer gezellige ambiance van Janzen!!!
Kristel D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker eten
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima eten, leuke sfeer & fijne bediening
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Alles goed geregeld. Eten voor iedereen naar wens. Voor herhaling vatbaar.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Rustige ambiance (maandag) en zeer voorkomende bediening. Het hoofdgerecht viel -in tegenstelling tot wat ik hier gewend ben- wat tegen. Mooi glas wijn gedronken.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Toprestaurant! Allereerst: Wat een overvloedige keuze qua gerechten, het water liep me al in de mond bij het lezen van het menu! Als "fijnproever" had ik er "moeite" mee, werkelijk alles leek me lekker, en dan is het lastig de "beste keuze" te maken! Met zeer goede vrienden hebben we hier een opperbeste avond gehad. Alles aan dit restaurant is goed! Zelfs de geschiedenis boeit! Wij komen zeker nog eens terug om de andere gerechten uit te proberen! Een dik compliment, zowel voor het keuken- als het bedienend personeel! Slechts een kleine tip: wij kwamen er "op het allerlaatste moment" -toen de gerechten al op tafel kwamen- pas achter dat de gerechten zonder frietjes (wel verkrijgbaar) en gebakken aardappeltjes (niet verkrijgbaar) geserveerd worden. Het zou correcter zijn als het bedienend personeel daar tijdens de menukeuze op zou wijzen.
É.j H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heerlijk lekker eten met een gast vrij gevoel wat het personeel geeft .

De chefkok laat echt zien en proeven wat lekker eten is .

Bediening is super al kan dit nog weleens verschillen .
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten in huiskamer ambiance met uiterst vriendelijke bediening.

2, 3 of 4 gangen 3 keuzemenu tegen goede prijs, heerlijke wijn!
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
vaker bezocht en iedere keer opnieuw een fijne ervaring!
service en kwaliteit zijn top - een absolute aanrader, ook voor zakelijke afspraken!
cees D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ondanks dat alle tafels bezet waren een geruisloze adequate bediending. Onze mede gasten waren er voor het eerste en hebben genoten
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Op een maandagavond in een volle nette zaak gegeten. Ontvangst is hier altijd hartelijk en het eten een heerlijke én verrassende keuzes.
We komen er graag naar toe!
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heel sfeervol restaurant mooi ingericht. Gastvrij ontvangen. Heerlijk gegeten. Mooie gerechten op de kaart. Ik kom hier zeker terug als ik in de buurt ben.
AFGRFAD .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij dit leuke restaurant op mooie locatie.
Eten was van zeer goede kwaliteit, mooi opgemaakte borden. Hoofdgerecht was voorzien van veel lekkere groente. Bediening was kundig en vriendelijk en mooie bijpassende wijnen beschikbaar.
H.C. S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben dit restaurant ervaren als zeer goed. Wij van onze kant weten zeker, dat we terug komen. Dus een aanrader. We werden op een prettige manier bediend . De bediening was zeer attent en hadden ondanks de drukte voldoende ruimte om on sop een prettige wijze te bedienen
Anna63 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Prima gelegen aan doorlopende weg, geen hinder van verkeer. Bij mooi weer terras beschikbaar.
Gereserveerd voor 2 personen met Appie bon restaurantweek. Collega kwam 1 uur te laat wegens file.
Geen probleem voor bediening en keukenbrigade.
In plaats van 2 uur dinertijd hadden wij één uur. Prima bediening, gastvrij en meedenkend. Diner werd op tijd geserveerd en gerechten waren van uitstekende kwaliteit met een mooie opmaak op het bord.
Geen tijd meer voor dessert. Tot onze verbazing werd voor de drie gangen bij afrekening het niet genoten dessert, in mindering gebracht op de prijs. Fantastisch restaurant met een uitstekende keuken.
Wij komen absoluut terug en zullen mond-op-mond reclame toepassen.
C R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Driegangendiner: Men was vrij om te kiezen uit de menukaart. Aan de presentatie van het diner werd veel zorg besteed. Amuse was verrassend lekker. Alles werd goed warm opgediend. De tafel en de stoelen waren zeer prettig.
boreft .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
In een gezellige ambiance met vrienden genoten van de heerlijke en bijzondere gerechten. Uitstekende bediening.Wij komen hier graag weer terug.