Over het restaurant Restaurant JanZen

Geen detail gaat verloren

De essentie van Zen is aandacht. Bij Restaurant JanZen vertaalt dit zich naar aandacht voor de gasten en aandacht voor het eten. De landelijke omgeving en het art-decopand werken duidelijk als katalysator voor creativiteit wat je terugziet in de gerechten die uit de keuken tevoorschijn komen.

Meer informatie over restaurant Restaurant JanZen

Maandag t/m Zaterdag 11:30 - 00:00
Zondag Gesloten

Kees B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij JanZen ! Gerechten zeer mooi opgediend. Heerlijke wijnkaart en uitstekende bediening. Echt een aanrader voor een avondje uit.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Voor de prijs zou ik meer service, een uitgebreider wijnaanbod en een mooiere menukaart verwachten. Het eten was prima, maar de overall experience vind ik beter bij andere restaurants in de regio met een vergelijkbare prijs.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Waren hier eerder vorig jaar. Opnieuw lekkker gegeten. Vooraf zalm/coquille en een carpaccio van runderstaartstuk. Vooral de zalm was top. Dat was ook het geval bij de zeeduivel in Noilly prat saus. Jammer dat de lamsbout/stoofpotje lamsvlees tegenviel : overheerheersend (te) zoet, waardoor het lamsvlees niet tot z'n recht kwam. Dessert was prima ( grand dessert en uitgebreid kaasplankje).
henkvanzelst .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
we kwamen er aan en werden zeer hartelijk ontvangen. Het was mogelijk om eerst buiten te zitten en wanneer het kouder werd konden we zonder problemen naar binnen. Het eten was prima alsook de bediening.
Wij voelden ons er echt te gast. Heerlijk. we komen er zeker nog een keer terug. al is het maar voor het gevoel te gast te zijn. TOP
mmbf .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk gegeten maar nog betere cijfers dan dit vond ik lastig geven aangezien ik niets ruik sinds een jaar en daardoor ook minder proef. Voorgerecht was top, hoofdgerecht was voor mij wat vlak (maar zal wel an mij liggen) en het dessert was ook heerlijk. Enige minpuntje als ik iets moet noemen dan vond ik de risotto teveel niet hebben.
Jikke H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Nadat er een glas spa rood door de klant omgestoten was, kregen we niet een nieuw glas aangeboden.
Voor- en nagerecht uitstekend, hoofdgerecht matig
BiancaD .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten, konden nog lekker op het terras zitten. Ruime keuze in gerechten, vriendelijke bediening, kortom zeer geslaagd!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegegeten, uitstekend verzorgd, personeel aller vriendelijks en een rustgevende omgeving.
Voor herhaling vatbaar en zeker een aanbeveling.
Kay_leigh .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Een bezoek aan dit restaurant was volop nostalgie voor mij. Als kind kwam ik hier vaak toen het nog de 'Krom' was. Leuk om te zien dat er zo'n mooi restaurant in zit tegenwoordig. In JanZen heerst een knusse, warme sfeer en over de inrichting is goed nagedacht met het oog op de klant. Hoewel je vrij dicht op andere klanten zit, stoort dit totaal niet. Overal mooie bloemstukken en zelfs het damestoilet was voorzien van alle gemakken, zelfs haarspray, deodorant, maandverband en meer. De gerechten op de menukaart zijn niet standaard maar echt uniek, we wisten niet helemaal wat we konden verwachten, maar het was werkelijk waar heerlijk. Van de amuse tot de extraatjes bij de koffie en thee, alles was perfect. Heb in lange tijd niet zo'n heerlijke eendenborst op. Ik vond het ook fijn dat we niet opgejaagd werden en alles op een wat langzamer tempo wordt gedaan. We hebben 3 uur gezeten in totaal, maar kregen ook veel extra's naast onze 3 gangen. Er werd netjes gewacht met het uitserveren van het voorgerecht, totdat we onze broodjes op hadden. Mijn vriend ziet het liever allemaal wat sneller, maar ik vind het fijn dat ik even wat kan uitbuiken tussen voor- en hoofdgerecht. De gerechten waren ook goed gedoseerd, we zaten lekker vol in plaats van misselijk vol. De prijzen zijn super voor wat je krijgt. 35 euro voor een 3gangenmenu en dan ook nog eens korting door de AH-actie. We hadden het gevoel bij een sterrenrestaurant te hebben gegeten. We komen zeker nog eens terug!
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Met AH bonnen erg goed gegeten. Konden gewoon 3 gangen van de kaart kiezen. Vonden het zelden zo moeilijk om iets te kiezen omdat het allemaal erg lekker leek. Saus bij Catch of de day erg goed!! Ribeye perfect gebraden naar wens. Leuke desserts, niet al te veel poespas en vergezochte combinaties!
Komen zeker terug!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Leuk restaurant, vriendelijke ontvangst en mooie gerechten op de kaart. Lekkere amuse, daarna een lekker voorgerecht, mooi dun gesneden vlees met een lekkere dressing. Het hoofdgerecht, Catch of the day, was een miskleun. Het visje war te ver door, géén krokant huisje, flauw, de pasta ook flauw evenals de saus. Ik kon mij niet aan de indruk onttrekken dat de schotel uit n de machnetron kwam. De mosseltjes en kleine garnaaltje waren wel op smaak. Het nagerecht was wel weer lekker en zag er mooi uit. De gerechten van mijn vrouw waren alle drie wel op smaak. Al met al ietwat teleurstellend en wat uitleg bij het uitserveren vind ik ook wel prettig. Volgende keer beter!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten, veel variatie met smaken en prachtig opgediend! Heerlijke wijnkaart en uitstekende bediening. Echt een aanrader voor een avondje uit.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben met ons drietjes een heel gezellige avond gehad,
Ik had nog iets goed te maken,na de hulp van mijn van mijn zoon Ron
en toen mocht zijn partner ook mee van mij.
Groet Ans Vergeer.
FRIS .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Op een zonnige zomerdag aten wij met z'n vieren op het terras een driegangen lunch van de AH restaurantactie. We konden alles van de kaart kiezen. Bij elk gerecht werd met icoontjes de allergenen aangegeven. De tafel was smaakvol gedekt met tafellinnen en een parasol hield ons uit de zon. Het eten was heerlijk, met name de osso bucco en de zwaardvis sprongen er uit. Wij vonden het prettig en lekker en het geld zeker waard.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige en attente bediening. Heerlijke wijnen. Kortom een aanrader voor een ieder die van lekker eten houdt.
Leeuwenhoek .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Fijne, rustige en professionele bediening. Erg lekker gegeten, de vis was wel een beetje over-gaar. De bijpassende wijn was wel grandioos. De ambiance mag van mij wel wat levendiger, ik had het gevoel dat ik moest fluisteren omdat het zo stil was in het restaurant. Wellicht dat een zacht muziekje daar iets aan zou kunnen doen.
mleeuwe9 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij JanZen in Woerden. Uitgebreide kaart met een goede prijs/kwaliteitverhouding.
Prettige inrichting en vlotte, attente bediening, die goede suggesties hebben t.a.v. de menukaart.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prima restaurant en een vriendelijke bediening. Gezellig restaurant met een goede parkeergelegenheid. Uitgebreide kaart voor een A H kaart, leuk hoor.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten was super, ook de bediening was heel goed. We konden heerlijk buiten zitten. Na afloop had ik liever alleen koffie gehad, zonder de lekkernijen.
mwtp .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Bij Janzen hebben we prima gegeten, mooie gerechten 4 gangen genomen , en lekkere fles wijn.

Goed bediend erg attent is de ober.