Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Restaurant JanZen

Geen detail gaat verloren

De essentie van Zen is aandacht. Bij Restaurant JanZen vertaalt dit zich naar aandacht voor de gasten en aandacht voor het eten. De landelijke omgeving en het art-decopand werken duidelijk als katalysator voor creativiteit wat je terugziet in de gerechten die uit de keuken tevoorschijn komen.

Meer informatie over restaurant Restaurant JanZen

Maandag t/m Zaterdag 11:30 - 00:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant JanZen

M. K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Geluncht bij restaurant Janzen in een leeg restaurant op een maandag met 4 personen, we namen een lunch menu. 3 bestelden vooraf de kwartel, toen de gerechten gebracht werden bleek de kwartel nog niet geleverd en was daarom deels vervangen door kip (zonder dit vooraf aan te geven). Na het 2 gangen lunch menu hadden we koffie besteld en kregen we daar (ongevraagd) nog wat zoetigheden bij. Erg attent dacht ij. Dit mochten we echter achteraf wel afrekenen. Concluderend was het eten net voldoende maar waren er wat zaken in de service die niet netjes waren. Voor een dergelijk prijzig restaurant verwacht ik meer voor je geld.
DanDessau D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
2de keer in JanZen en opnieuw een heel aangename ervaring. Alles heel vers en de vis (o.m. skrei) had een uitstekende cuisson. Aangepaste wijnen goed gekozen. Even benadrukken dat de prijs-kwaliteitsverhouding echt wel heel gunstig is (zelfs zonder de iens-korting). Toch kleine opmerking over het voorgerecht: kreeft was heel correct en smakelijk, maar de presentatie (de stukjes wat rommelig tussen en naast het slaatje) kan zeker beter (het oog wil toch ook wat?)...
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een hele plezierige avond gehad. Goede ambiance, creatieve menukaart, uitstekende bediening.
Eten was zeer smakelijk en goed verzorgd, maar ook weer niet subliem.
Helene R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fijne sfeer in het restaurant; het was helemaal vol en toch geen last van geluiden. Vriendelijke bediening en uitstekende gerechten!
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Sfeer vol, vriendelijk , professioneel, goede hygiëne, geen haast, en zeer smakelijk !!! Goed parkeren.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
De bediening wist alle bestellingen te serveren aan de juiste personen, zonder dit nog te vragen voor wie het gerecht was. Je voelde de persoonlijke aandacht.
De menukaart bevat verrassende gerechten en smaakcombinaties en onderscheid zich daarmee van de standaard restaurants.
Sazzerd .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gisteravond hebben we met vijf personen bij Janzen gegeten. Omdat ik allerlei dingen niet mag eten altijd een uitdaging, maar bij Janzen werd ik hartelijk ontvangen en kon ik even meelopen naar de keuken om alles door te nemen met de kok.
Superfijn geregeld, heerlijk gegeten en alles ook kunnen eten.
Daarnaast gezellige huiselijke sfeer en leuke locatie. Topavond gehad!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gezellig prima eten prijs kwaliteit TOP
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Echt slecht gegeten voor teveel geld! Wij waren beter gewend bij Rest Janzen. Volgende keer komen we dan ook niet meer. Na een klacht over het voorgerecht, heeft men ook geen moeite gedaan om deze klacht recht te zetten tov de klant. Jammer!!
A.J. K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Het is een prima restaurant waar je in een rustige sfeer en goede bediening kunt genieten.
Ton E.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Met een groot gezelschap ( 21 pers) gezellig en goed gedineerd. Tot onze verbazing werden in korte tijd de keuze menu's op tijd en juiste plaats geserveerd. Op tussentijdse vragen werd onmiddellijk gereageerd. Vriendelijk, alert, efficiënt en uitstekende kwaliteit. * * * *
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten vers en mooi opgemaakt, bijpassende wijnen, rustige omgeving, ruime tafel, vriendelijke bediening: prima.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Erg persoonlijk,gezellig en goed eten, aan te bevelen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Met zn vieren een heerlijke avond gehad. Vriendelijk personeel en smaakvolle gerechten. Aanbevolen!!
Ite S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Leuke ontvangst in gerestaureerd oud pand, goede en gevarieerde keuze uit heerlijke gerechten
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten in de zeer gezellige ambiance van Janzen!!!
Kristel D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker eten
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima eten, leuke sfeer & fijne bediening
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Alles goed geregeld. Eten voor iedereen naar wens. Voor herhaling vatbaar.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Rustige ambiance (maandag) en zeer voorkomende bediening. Het hoofdgerecht viel -in tegenstelling tot wat ik hier gewend ben- wat tegen. Mooi glas wijn gedronken.