Over het restaurant Restaurant JanZen

Geen detail gaat verloren

De essentie van Zen is aandacht. Bij Restaurant JanZen vertaalt dit zich naar aandacht voor de gasten en aandacht voor het eten. De landelijke omgeving en het art-decopand werken duidelijk als katalysator voor creativiteit wat je terugziet in de gerechten die uit de keuken tevoorschijn komen.

Meer informatie over restaurant Restaurant JanZen

Maandag t/m Zaterdag 11:30 - 00:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Geen muziek, zacht gepraat, dus je bent je erg bewust van je omgeving. Franse keuken, maar naar mijn smaak wat te flauw, en weinig verrassing. Kaart is veel belovend, maar uitvoering niet spannend. Zeer goede en hartelijke ontvanst van meneer.
Suba .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Met echtgenote mijn verjaardag gevierd met een dinertje in dit restaurant.
Het restaurant is gevestigd in een jaren 30 pand, fraai gelegen in het Groene Hart. Het ademt een huiselijke rustige sfeer.
Wij kregen een tafeltje aan het raam waar we konden genieten van de late lentezon.
We werden hartelijk en plezierige welkom geheten en kregen vlot een aperitief met brood, tapenades, krokant bladerdeegstengel en gemarineerde champignons.
We kozen voor het 3 gangen menu. Als voorgerecht prima bereide Canadese coquilles en een traditionele Kingcrab cocktail. Voor het hoofdgerecht namen we een Runderlende met een stoofpotje van runderribstuk en Kalfssucade vergezeld van een heerlijk krokant gebakken kalfszwezerik. We namen beide het dessert van de dag dat bestond uit een wafel gevuld met warme morellen met saus en wat ijs.
We namen bij het eten op goed advies van de manager bijpassende wijnen uit het ruim voorziene wijnassortiment.
Kwaliteit van het eten en de charmante en deskundige bediening hebben ons een prima viering bezorgd.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
De ervaring van afgelopen vrijdag was teleurstellend. De vegetarische quiche was smakeloos, veel bladerdeeg. Hetzelfde geldt voor de tompouce van pure chocolade, veel bladerdeeg met een beetje chocolademousse erin. Jammer. Ik wil constructief zijn, maar het is moeilijk. Dit had ik gewoon niet verwacht van JanZen.
H W V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. We kijken al weer uit naar een volgend bezoek. Maar als ik dan toch iets mag zeggen dan vinden we de wijn in verhouding met de prijzen van het eten aan de hoge kant.
C. S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij JanZen. Elk gerecht erg smaakvol en verrassend, met leuke extra's zoals het pompoensoepje. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. JanZen is een aanrader!
dldijk .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Veel aandacht voor details en een leuke uitgebreide kaart. Een aanrader komen hier zeker weer terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met vrienden genoten van gerechten van de nieuwe kaart. Het aanbod op de nieuwe kaart is verrassend en afwisselend. De kwaliteit, smaak en opmaak was uitstekend. Door de bediening vriendelijk ontvangen en werden efficiënt bediend. De ambiance is een kwestie van smaak, maar straalt wat ons betreft een warme en gezellige sfeer uit.
M.J. S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Ontvangen in een mooie rustige ambiance door een erg vriendelijke gastvrouw. Je voelt je er op je gemak.
Goede adviezen in wijnen en heerlijke gerecht op de kaart.
Absoluut de moeite waard, aan aanrader!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Lekker gegeten. Leuke locatie, prettige bediening, ondanks de drukte (geen tafel onbezet). Wel erg rumoerig.
De pulled pork en vooral de tonijn smaakten prima, voorafgegaan door (warme) broodjes/olijolie/pesta, boter (en popcorn??) en een heerlijk aardappel/venkelsoepje. Prettig dat ongevraagd brood werd aangevuld. Ook de kalfswang/sukade en de cote de boeuf waren zonder meer de moeite waard. We sloten af met een uitgebreid kaasplankje en een verrassende tartatin. Samen met een lekker flesje (betaalbare) wijn en water waren we met verdiende fooi € 80 kwijt (onder dankzegging aan de AH-restaurantactie).
We zijn misschien wat verwend, maar dit dinner is voor ons één van de toppers. Herhaling waard.
Dico V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een heel mooi restaurant met top keuken en vriendelijke bediening, de lokatie is ook prachtig met mooie parkeerplaats helemaal top
H.M. W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
De ontvangst en de bediening was vriendelijke en attent.
De vleesgerechten eend en kalfswang mogen iets meer smaak hebben.
Cote de boeuf en dag vis waren heerlijk. De pompoen soep uitstekend.
Wij wilden op tijd weggaan en dat hebben ze perfect geregeld voor ons.
We hebben heerlijk genoten van de mooie gerechten en smakelijke gerechten.
We komen graag terug.
maxanny.bindels .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
De gastvrouwen en gastheer Jos zijn erg klantgericht en vriendelijk. Het restaurant is mooi en de ligging gunstig met ruime eigen parkeergelegenheid.
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
We hebben wederom heerlijk gegeten. De kwaliteit is constant en de sfeer altijd goed. Ik koos vooraf de tonijn, die heerlijk zacht was en als hoofdgerecht de eend die goed mals was. Prima wijn erbij en vriendelijke service.
lvanstam .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Afgelopen donderdag fantastisch gegeten bij JanZen. De bediening was erg vriendelijk, snel en gastvrij. Door het heerlijke weer hebben wij buiten kunnen dineren, ook toen het iets af begon te koelen omdat er heaters neer werden gezet. Het eten was heerlijk! Mooi opgemaakte borden en originele recepten. Wij konden kiezen uit alle gerechten van de kaart in combinatie met de AH actie. Top restaurant, wij komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Dit was zoals het eigenlijk moet zijn als je uit gaat . Je krijgt waar voor je geld. Het bedrag van € 34.50 voor 3 gangenmenu was het meer dan .
esneller .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Attente en snelle bediening. Goed eten op een mooie plek in het groene hart met mooie gerechten. Helaas wat veel verkeer langs het terras.
i.veldhoen .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben een geweldige avond gehad. Alle gerechtjes waren stuk voor stuk heerlijk. Het personeel was vriendelijk en gastvrij.
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten met de ah actie...en dan ook nog van de gewone kaart-:). Vriendelijke, attente bediening die t je extra naar je zin maakt. Ligging van het restaurant midden in t groene hart, perfect en zeker voor herhaling vatbaar!
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
hebben heerlijk gegeten bij janzen. mooie locatie, heerlijk weer lekker buiten
gezeten. was mij ah kaart vergeten maar mocht deze alsnog opsturen. top!!
Effekt .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk buiten kunnen eten. Mooi terras. Met AH zegels kan gewoon van de menukaart gekozen worden, heel plezierig. Alleen de wachttijd was wat aan de lange kant.