Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant JanZen

Geen detail gaat verloren

De essentie van Zen is aandacht. Bij Restaurant JanZen vertaalt dit zich naar aandacht voor de gasten en aandacht voor het eten. De landelijke omgeving en het art-decopand werken duidelijk als katalysator voor creativiteit wat je terugziet in de gerechten die uit de keuken tevoorschijn komen.

Meer informatie over restaurant Restaurant JanZen

Maandag t/m Zaterdag 11:30 - 00:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant JanZen

H.C. S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben dit restaurant ervaren als zeer goed. Wij van onze kant weten zeker, dat we terug komen. Dus een aanrader. We werden op een prettige manier bediend . De bediening was zeer attent en hadden ondanks de drukte voldoende ruimte om on sop een prettige wijze te bedienen
Anna63 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
C R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Driegangendiner: Men was vrij om te kiezen uit de menukaart. Aan de presentatie van het diner werd veel zorg besteed. Amuse was verrassend lekker. Alles werd goed warm opgediend. De tafel en de stoelen waren zeer prettig.
boreft .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
In een gezellige ambiance met vrienden genoten van de heerlijke en bijzondere gerechten. Uitstekende bediening.Wij komen hier graag weer terug.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten
J.G.E. D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Weer erg lekker gegeten bij JanZen. De kwaliteit van het eten is erg goed, de porties royaal en het eten wordt mooi opgediend. De bediening is goed en heel vriendelijk. Het was een fijn avondje uit.
2807wspa .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Met ah actie een 3 gangen menu, keuze vrij van de kaart. Het eten was werkelijk prima. Heerlijke pure smaken. Bediening goed. Leuk intiem restaurant. Een aanrader, gaan zeker nog eens terug.. en parkeren voor de deur.
ria.waning .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We hebben vooor de zoveelste keer weer heerlijk gegeten, echt een avondje om te genieten. Top! Ontvangst was weer allervriendelijkst. Voor een heerlijke avond uit, perfecte ambiance.
Hennie C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Janzen. De sfeer, de bediening en het eten zijn allemaal top. Je bent bij Janzen echt een avondje uit. En dan ook nog tegen een redelijke prijs. Een regelrechte aanrader.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk eten, heel geraffineerd klaargemaakt.
Zeer vriendelijk personeel
Alles eromheen tot in de finesses geregeld;
Kortom: een pluim verdiend!
Annemarie en Rob B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtige en relaxte omgeving
Arda V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij hebben met 4 vriendinnen heerlijk gegeten. Mooie kaart met een ruim aanbod. Voor elk wat wils .Een hele gezellige en attente gastvrouw. Niets dan lof voor zowel het eten als de bediening.
Myra P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten.
Lange tijd niet geweest maar het is nog steeds heerlijk!
henkvanzelst .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het was weer heerlijk. We waren weer echt te gast. Vriendelijke ontvangst en bediening en heerlijk gegeten.
Het voelde weer even als thuis komen. Top.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Samen met mijn schoonmoeder heerlijk gegeten; elk gerecht was een plaatje op zich, mooi opgemaakt op mooie borden en zeer smaakvol. Er kwam nog een amuse van aardappel/venkelsoep, heerlijk.. Sfeer was gezellig, beetje huiselijk knus. Bediening vriendelijk. We konden van de kaart kiezen met de ah restaurant actie. Zelfs het kopje koffie was met een petite dessert. Wij hadden een heerlijke avond en komen zeker een keer terug!
Marja
Claude P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Fijn dat Janzen bio producten gebruikt en ijs van de boer!
Genoten van de oesters...
Heel rustige bediening. Komen zeer zeker terug!
p.bongers2 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Afgezien van het feit dat het een prachtige lokatie is, ook bij mooi weer buiten, is het een mooie evenwichtig ingedeeld niet te groot restaurant. Heel divers ingericht met 3 maten tafeltjes voor 2,4, 6 of 8 personen. Veel aandacht is besteed ter voorkoming van overmatig geluid door stoffering en zelfs onder de tafeltjes is stof bevestigd om geluid te dempen. Het was prettig dat we met de AH-actie toch gewoon van de kaart konden kiezen.
Het eten was exclusief. Prachtig opgediend en heerlijk van smaak. We gaan binnen afzienbare tijd met onze vriendengroep hier nog een keer eten!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We kennen dit restaurant al heel lang en altijd was de kwaliteit hoog en de menu's verrassend. Een aanrader!
Wel jammer dat door goede recensies het reserveren steeds moeilijker wordt.
dinyverschraagen .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
In het verleden een keer een slechte ervaring gehad doordat er geweigerd werd kraanwater te schenken. Dat is nu voorbij en het was voortreffelijk.
Lizette V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Dit restaurant is een echte aanrader. Hier voel je je echt "gast" van begin tot eind.