Restaurant Jan Steen

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
JMarissen M.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
All you can eat restaurant op selfservice basis. Je moet dus je eigen vlees grillen op de BBQ. Relatief veel keus in vleeswaren, en de kwaliteit is redelijk/goed. Verder nog een warm buffet met redelijke kwaliteit eten zoals spareribs, kippenvleugels, en een soort koude tapas / salade bar. Hier is van allerlei ''snaaigoed'' te vinden tijdens het bakken ;-). Ook het drinken moet je zelf inschenken. Toetjes buffet is vrij uitgebreid en van goede kwaliteit. En men heeft een soort afhaalbar waar je 2 of 3 verse speciale gerechten af kunt halen (bijvoorbeeld struisvogelbiefstuk, gamba's, krokodil etc) kwaliteit hiervan is goed, maar niet heel bijzonder. Gevolg...weinig personeel benodigd, maar de mensen die er lopen hebben het redelijk onder controle. Algemene indruk is dus goed, maar omdat je zelf moet bakken, spreek je je tafelgenoten weinig. Jammer..want je gaat vaak toch uit eten voor het sociale aspect. Als men twee koks bij de BBQ's zet is de opzet meteen al een stuk beter, ff tafelnummertje inleveren en het gerecht aan tafel laten bezorgen...zoiets.

Ron H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Met een groepje een tafel bij Jan Steen gereserveerd om gezamenlijk onbeperkt te gaan tafelen. Aan een landelijke weg gelegen en te midden van weilanden een mooie locatie in een boerderij. De entourage met een laag plafond, houten balken en open haard zorgen voor een aangename omgeving. Bij binnenkomst neem je plaats, waarna het doe-het-zelf-diner begint. Drankjes zijn van een speciaal buffet te halen, waar je zelf fris mag pakken, wijn of bier tappen. Dat laatste was voor voor veel mensen een uitdaging, met meer schuim dan bier. Centraal in het restaurant is de grote grill waar omheen diverse buffetten staan met vlees of vis (en bijbehorende bakjes voor naar de grill), voorgerechten in de vorm van groentesoep en dagsoep aspergesoep. Qua vis was er kabeljouw en zalm in aluminiumfolie, verder vegetarische spiesjes en uitgebreide keuze qua vlees. Bij elk product stond een grilltijd vermeld. Sommige vleessoorten waren te dik, waardoor de baktijd eigenlijk langer zou moeten zijn. Verder een breed scala aan salades, een aantal groenten, frites, aardappelgratin. Er staan ook een aantal voorbereide warme gerechten klaar, zoals rollade, loempia's en kip. Uniek is een apart luik met live cooking, van waaruit verse asperges met beenham, rode poon of eendenborst werd geserveerd. Een dessertbuffet met diverse soorten ijs en taart en koffie zijn beschikbaar. Helaas is de koffie minder goed van smaak. In tegenstelling tot andere restaurants met onbeperkt eten als formule is dit redelijk kleinschalig, waardoor er geen grote wachtrijen staan en je als gast op een normale wijze kan genieten. De bediening was aardig en vroeg pro-actief of alles naar wens was of dat iets van tafel mocht. De keukenbrigade zorgde ervoor dat er voldoende keuze gedurende de avond aanwezig was. Voor de kinderen is er een aparte speelplek en zelfs buiten faciliteiten om te spelen. Een leuke plek om periodiek naar toe te gaan, zeker met een groter gezelschap zodat er interactie is door naar etenswaren- of drankenbuffet te lopen. De ambiance is prettig met ongedwongen sfeer.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Geweldige entourage en sfeer,
Erg leuk concept waarbij je ook nog eens van tafel af komt,
een uitgebreid assortiment waar voor ieder wat wils te vinden is.
Ook de live-cooking was verrassend, een heerlijk gamba spiesje gegeten.
De gastvrouw was erg vriendelijk en behulpzaam.
Kortom, een super invulling voor een avond uit!
Hoi Leonie,

Hartelijk dank voor de mooie woorden.
Blij dat alles helemaal naar wens is geweest.
Tot een volgende keer.
Team Restaurant Jan Steen
HMLetteboer .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Ontzettend positief, ik had van tevoren gebeld ivm een voedselallergie. Hier werd ontzettend vriendelijk en professioneel op gereageerd. Hierdoor had ik er vertrouwen in dat ons bezoek wel een goed zou komen. Bij andere restaurants heb ik dikwijls aangegeven dat ik bepaalde stoffen niet mag gebruiken, maar helaas werd daar niet altijd wat mee gedaan. Rick, de chefkok, heeft speciaal voor mij "veilig" eten apart gehouden, ik kreeg een pan om te barbecueën en als ik andere wensen had, kon ik bij iedereen van de bediening terecht. We hebben een rondje langs de ruime sortering bijgerechten gemaakt en er was zelfs speciaal een heerlijk soepje voor mij gemaakt. Een geweldige ervaring al met al! Team van Jan Steen Tubbergen, mijn complimenten, jullie hebben mij en mijn familie een geweldige avond bezorgd en mijn verwachtingen overtroffen! Ontzettend bedankt!! De 9 voor het decor, heb ik gegeven omdat het erg warm was, wat natuurlijk voor te stellen is bij twee enorme grills. Maar zeker een aanrader!
Typo .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Zondag 2 juni mijn 65 jaar gevierd met 50 personen. Voortreffelijke avond gehad. Bijzonder goede bbq en live cooking met asperges.
Zeer verrassend vonden de gasten het. De service was uitstekend.
John Nijkamp