Over het restaurant restaurant Jackies NYCuisine

Zinderende spanning

Een oud pand met van binnen een verrassend strakke en moderne inrichting: een charme die je direct doet denken aan de hippe restaurants in New York. Op de menukaart staan onder andere klassiek Amerikaanse gerechten zoals de cheeseburger, US steak, maar ook sushi, kreeft en oesters. Daarnaast ben je hier voor persoonlijke service met een glimlach bij aan het juiste adres.

Meer informatie over restaurant restaurant Jackies NYCuisine

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Voor de lunch zijn wij geopend 1 deurtje verder bij No.11 www.no11.nl

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
9,1
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
alberta P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Crispy Chicken Salad was erg lekker. We hadden dit adres doorgekregen van buren en hebben het nu uitgeprobeerd.
Het was net niet dat wat wij gedacht hadden maar het personeel is heel vriendelijk.
Zoé D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten, echt een aanrader! Omgeving was netjes en schoon. Alleen de toiletten hadden wat schoner gemogen.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super restaurant met erg vriendelijke mensen! Echt een avondje uit!
Sushilla K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Super gegeten! Erg verassen menu hebben ze altijd.
D V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk genoten!!

Ondanks dat mijn drankje niet geserveerd kon worden en de bediening erg hun best hebben gedaan om het voor elkaar te krijgen, is er wel een oplossing gekomen.

Ik vond het jammer dat we geen bereik hadden op ons mobiel, omdat we in de kelder zaten. Ivm oppas. Ik zal dit ook bij een volgende reservering aangegeven.

Verder was het voor ons een fijn avondje uit.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Forel in zoutkorst die aan tafel voor ons werd gefileerd. Goede service, je voelt je echt gezien. Prachtige gerechten.
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Dit is een restaurant waar alles klopt. Vanaf het moment dat je binnen komt tot je weggaat. De ontvangst, de bediening, het eten, de wijn en het vertrek. Echt een aanrader! Ik kom zeker terug.
Lotje J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Besloten om hier weer eens te gaan eten omdat het de vorige keer zo goed was. We namen nu het verrassingsmenu a 55 Euro pp. 5 gangen. Prijzig, maar daar verwacht je dan ook wat voor. De smaken van de gerechten waren erg lekker, alleen waren 3 gangen allemaal bruinkleurig op ons bord: het bord was bruin, vlees bruin, jus bruin, puree bruin.... geen groentegarnituur of aardappeltje, rijst, risotto oid. erg jammer! We misten echt wat kleur. Ook zou er een shitake tussen hebben moeten liggen maar die vond ik niet. Jammer Jackies, we hebben het aangegeven bij de bediening. Ze vertelden ons hoe de opbouw van de 5 gangen was, maar dat was ons wel duidelijk.
We hebben de koffie maar afgeslagen. Wel een gezellige avond gehad, het personeel deed zijn best, maar vonden de prijs-kwaliteitsverhouding benedenmaats.
Geachte mevrouw Lotje,

Op iens.nl zag ik uw recensie voorbijkomen, het stelde me teleur dat de avond niet geheel naar wens is gelopen. Ik had van mijn collegae Stefan al begrepen dat er gedurende de avond al wat opmerkingen waren gekomen, alleen was het niet duidelijk dat jullie dat jullie zo ontevreden waren. Graag zou ik even telefonisch contact met u willen om even een helder beeld te krijgen. Via de mail is altijd onpersoonlijker, mag ik u bellen? Zo ja wilt u dan even uw telefoonnummer mailen dan neem ik contact met u op. Wilt u mij bellen dan sta ik daar graag open voor. We streven ernaar om elke gasten tevreden weg te laten gaan. Alvast dank voor de tijd en moeite die u neemt.

Met vriendelijke groet,

Max Hertzdahl
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Leuke ontvangen! Prima service aan de tafel. Erg alert op lege glazen en ze schenken zowel de wijn, als je water telkens bij! Het eten was super lekker! Vooraf een crispy chicken sushi, wat een genot voor de smaakpapillen, wat jammer toen ie op was! Als hoofdgerecht een tenderloin (Black angus tournedos) die werkelijk super mals was.
De prijzen zijn wat aan de hoge kant, maar wanneer je alle 4 moet concluderen dat je in tijden niet zoooo lekker gegeten hebt ben je de rekening ook wel weer snel vergeten! ;-)
Femke H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We zijn hier met zijn vieren wezen eten. Na de vriendelijke ontvangst zijn we perfect geholpen. Ze onthouden alles, zelfs met het uitserveren van het eten is het bekend wie welk gerecht had (allemaal wat anders). Petje af voor de nette vlotte bediening! Het eten smaakte heerlijk en werd ook vrij vlot geserveerd ondanks de drukte. Een echte aanrader, wij komen zeker terug.
Leonie R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk gegeten, maar de nagerechten helaas wel erg aan de prijs.
Janet W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima bediening lekkere gerechten (wel grote porties vd voorgerechten) maar niet erg want verrukkelijk, goed rekening houden met glutenintolerantie kortom weer een topavond bij jackies!!
De tafel van gerard T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Informeel maar heel correct, uitserveren met handschoenen aan. We hadden het verrasssingsmenu, met een bijzondere verfijning, maar had iets meer met groente kunnen doen.
Trudi S.
Eten en bediening waren prima en goed verzorgd. Porties niet te groot en mooi geserveerd. Er mocht alleen wel wat meer groente toegevoegd worden.
Voor de wat ouderen onder ons is het toilet wel wat moeilijk te bereiken!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening. Alles loopt op rolletjes. Fijne avond gehad.
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Top!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk genoten.
Bertus M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gezellig en lekker gegeten in leuke sfeer. Bediening goed en zeer attent.