Over het restaurant restaurant Jackies NYCuisine

Zinderende spanning

Een oud pand met van binnen een verrassend strakke en moderne inrichting: een charme die je direct doet denken aan de hippe restaurants in New York. Op de menukaart staan onder andere klassiek Amerikaanse gerechten zoals de cheeseburger, US steak, maar ook sushi, kreeft en oesters. Daarnaast ben je hier voor persoonlijke service met een glimlach bij aan het juiste adres.

Meer informatie over restaurant restaurant Jackies NYCuisine

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Voor de lunch zijn wij geopend 1 deurtje verder bij No.11 www.no11.nl

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
9,1
Leonie R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk gegeten, maar de nagerechten helaas wel erg aan de prijs.
Janet W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima bediening lekkere gerechten (wel grote porties vd voorgerechten) maar niet erg want verrukkelijk, goed rekening houden met glutenintolerantie kortom weer een topavond bij jackies!!
De tafel van gerard T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Informeel maar heel correct, uitserveren met handschoenen aan. We hadden het verrasssingsmenu, met een bijzondere verfijning, maar had iets meer met groente kunnen doen.
Trudi S.
Eten en bediening waren prima en goed verzorgd. Porties niet te groot en mooi geserveerd. Er mocht alleen wel wat meer groente toegevoegd worden.
Voor de wat ouderen onder ons is het toilet wel wat moeilijk te bereiken!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening. Alles loopt op rolletjes. Fijne avond gehad.
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Top!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk genoten.
Bertus M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gezellig en lekker gegeten in leuke sfeer. Bediening goed en zeer attent.
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten is hier een belevenis! Geweldig!!
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Geen opmerkingen
Stan H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk avondje uiteten. Eten en bediening helemaal top.
Marjon69 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Ontvangst was een beetje rommelig. Er was 1 persoon die de jassen aannam, en die was druk doende, maar er stonden nog 4 mensen van de bediening op dezelfde twee vierkante meter en die leken zo'n beetje door ons heen te kijken. Verder was de bediening goed, beetje amicaal, maar dat is ook de sfeer van het restaurant. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Bij het afruimen werd echter geen enkele keer gevraagd of het had gesmaakt. Dat vond ik wel een beetje eigenaardig. Vermoedelijk vond men dat dit niet meer nodig was, aangezien men al een aantal malen had geïnformeerd of alles naar wens was.
Het hoofdgerecht volgde tamelijk snel op het voorgerecht. Toch had ik niet het gevoel dat we opgejaagd werden, zoals in andere recensies te lezen is.
De kwaliteit van het eten was prima en ik vond de prijs niet tegenvallen.
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Jackie's met een top service en ambiance. Puntjes voor verbetering: toiletruimte en koffielepeltjes
jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. We hebben ons beperkt tot de voorgerechten die al een feestje op zich waren. Per persoon drie voorgerechten waaronder de steak tartaar, carpaccio, vitello tonato, risotto etc. En neem daar bij de persoonlijke bediening van Valentijn en Koos en je avond is geslaagd. Bedankt en zeker tot een volgende keer.
Timo W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Fantastisch restaurant, eten was ontzettend lekker en de bediening (op de goede manier) Amerikaans gezellig en attent. Een echte aanrader, we komen hier zeker terug.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben genoten van een heerlijk kerstdiner met topwijnen! Personeel was zoals altijd super gastvrij en reuze attent! Gewoonweg een feestje.
wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Mijn 2e recensie voor dit restaurant. Mijn eerste ervaring viel wat tegen maar door veel positieve verhalen "moet" je soms op herhaling in een restaurant. Ik kan er kort over zijn, heerlijk gegeten in een goede sfeer. De irritatie die ik de eerste keer had door het overdreven gedoe van het personeel was nu in het geheel niet aanwezig. Tafeldame kwam precies op het goede moment en was niet overdreven maar gewoon aanwezig. Nogmaals, zowel ik als mijn partner lekker gegeten in een mooie ambiance.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Vanavond heerlijk gegeten! Enthousiast personeel. Prima ambiance.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Een prettige moderne sfeer, vriendelijke leuke en soepele bediening. Het eten is apart en heel lekker.
Rindert E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met groep van 5 vrienden hier geweest. Leuke, moderne inrichting. Goede steaks, zelf nam ik de eendenborst die prima was. Hoofdgerechten 20-22 euro. Enthousiaste en attente medewerkers: even een gevallen servet opvouwen, dat soort dingen. Nagerecht ('a Big L.V.') 12,50 op deed veel vermoeden. Zag er ook leuk uit. Wel erg veel chocolade. Al met al leuk avondje uit.
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg warm restaurant, een service die top was voor een goede prijs, de jassen aan doen als je naar buiten gaat, Top!. Een toplocatie voor 2 personen. Het was super!