Over het restaurant restaurant Jackies NYCuisine

Zinderende spanning

Een oud pand met van binnen een verrassend strakke en moderne inrichting: een charme die je direct doet denken aan de hippe restaurants in New York. Op de menukaart staan onder andere klassiek Amerikaanse gerechten zoals de cheeseburger, US steak, maar ook sushi, kreeft en oesters. Daarnaast ben je hier voor persoonlijke service met een glimlach bij aan het juiste adres.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant restaurant Jackies NYCuisine

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Voor de lunch zijn wij geopend 1 deurtje verder bij No.11 www.no11.nl

9,2
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Tijdens de warme Deventer op Stelten avond op een vol terras, heerlijk gegeten met een zeer vriendelijke bediening. Niets leek teveel. Erg naar ons zin.
Dagmar J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We waren zeer tevreden over de serveerster naam weet ik niet meer. Super vriendelijk, service was top en kon ons goed adviseren. Erg genoten! Dank je wel.
Frieda L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heel lekker gegeten. Geweldig personeel en goede service.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Was dit keer goed! Maar niet uitmuntend. Wat ik wel vaker heb ervaren..
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras.
Gereserveerd, perfect geregeld!!!
Matts was onze man, fijne bediening, eten was heerlijk.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en lekker eten.
Dyane R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Tafel voor vier buiten. Vanwege de Kermis was het heel druk in de stad en bij Jackies.En toch was er geen stress te bespeuren bij het personeel en de gerechten waren met aandacht bereid. Top!
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Zaterdag 3 juni 2017. Kermis in Deventer. Dat hadden we ons niet gerealiseerd toen we reserveerden. We zijn beiden niet bepaald liefhebbers, zeg maar. We krijgen een plek buiten op het terras. Bij de herensociëteit De Hereeniging, voor No. 11 (waar we zo graag komen). Zo ondervinden we nauwelijks ‘hinder’ van de kermis en is het van een afstandje ‘mensen kijken’ included. Het eten en drinken dan. Want, daar komen we per slot van rekening voor! Mijn vrouw wijzigt haar Radler 0% in een alcoholvrije cocktail die ons pas op dat moment opviel op de kaart. Hij was héérlijk en verzacht haar gemis van een lekker wijntje als je zwanger bent. De bediening had deze cocktail zeker als suggestie mogen opperen. Ik begin met een witbiertje en bestel daarna een fles van de witte lente-wijn. Leuk dat die apart op de kaart wordt genoemd. Het is bepaald geen straf om die alleen op te drinken. Ik eet vooraf de Sashimi van zeebaars, terwijl mijn vrouw de Mean Green Bean Soup (met tuinbonen en groene asperges) kiest. Voor beide gerechten geldt dat ze een lekkere nasmaak hebben, om dat woord eens in een positieve context te gebruiken. Verfijnd zou ik ‘m bij de Sashimi willen noemen. De cocktail van mijn vrouw beschermen we goed. De bediening wil het haast lege glas al tot een paar keer toe meenemen, maar die frisheid houden we graag nog even op tafel. Ik ga door met vis en mijn op de huis gebakken zalm (met gewokte zeekraal) is gewoon prima. De zoete aardappel-burger van mijn vrouw hadden we bij onze Duitse buren voorbij zien komen. Een topper! Alleen het eten vergt wat behendigheid. We besluiten met Jackies Choise, een grand dessert voor twee! Met een kop koffie. Alleen de chocolademousse viel een tikkeltje tegen, maar misschien waren onze verwachtingen daarvoor wel wat té hoog gespannen. De cheesecake was heerlijk, zoals we ‘m kennen van No. 11, zeker in combinatie met de goede kop koffie. Onze koffie wilden ze twee keer serveren, schoonheidsfoutje. Want op de bediening was verder weinig aan te merken: attent dat dekentje wat later op de avond. Met de kop(pen) koffie bestelde ik pen en papier mee. Dat duurde even, maar kwam op tafel. Ik tekende een rebus voor mijn vrouw ter evaluatie: hoe vond je het (eten) hier vanavond? Oplossing rebus: “Best lekker, Understatement!”. We hoefden niet veel af te rekenen, al kwam dat ook vooral omdat we –een van collega’s voor ons huwelijk gekregen cadeaubon- gebruikten. Wij komen weer terug en dat duurt dit keer vast niet zo lang als de vorige keer. Beloofd.
Theresia V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Fijne avond gehad
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Goed eten met goed gezelschap ????????
ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Goed restaurant met vriendelijk personeel.
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten en perfecte bediening. Volgende keer weer.
Jacyntha S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ik heb in lange tijd niet zulke goede bediening meegemaakt. Geen detail bleef onopgemerkt, waardoor je je echt in te watten voelt gelegd. Heerlijk gegeten ook!
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Fijn gegeten, goed geholpen! Zeker een aanrader.
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Het was geweldig
Heel prettige bediening attent aardig en niet te opdringerig
En gewoon kraanwater op tafel!
Super gewoon!
Titus M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Top bediening. Enige was dat er een heel vieze herentoilet was...
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hebben hier afgelopen zaterdag met 8 personen gegeten en hebben een geweldige avond gehad.Prettige ontvangst,uitstekende bediening
en heerlijk eten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Manfred V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Goede ambiance. Goede service. Wat ons sterk verbaasde was, dat bij het omstoten van een glas water die over zowel mij als mijn vrouw ging, er géén excuses werden gegeven. Alleen een uitleg waar het door gebeurde.
Slordig en we waren echt even verbijsterd over hoe dat ging.
Incident wellicht. Verder goed en gezellig gegeten. Het was erg druk. Ondanks de drukte voor het personeel probeert het personeel voldoende aandacht te geven.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten uiterst vriendelijk personeel. Gezellige ontspannen sfeer, echt een aanrader
Kokkielekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Prima gegeten, gezellig en een goede bediening. Komen hier zeker weer terug. Staat in onze top 5.
Goede variatie in de kaart en voldoende keuze.