restaurant Jackies NYCuisine

Grote Poot 19 7411 KE Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant restaurant Jackies NYCuisine

Zinderende spanning

Een oud pand met van binnen een verrassend strakke en moderne inrichting: een charme die je direct doet denken aan de hippe restaurants in New York. Op de menukaart staan onder andere klassiek Amerikaanse gerechten zoals de cheeseburger, US steak, maar ook sushi, kreeft en oesters. Daarnaast ben je hier voor persoonlijke service met een glimlach bij aan het juiste adres.

Glas champagne

Paul L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke, persoonlijke bediening, verrassende gerechten
Rini E.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Bediening en uitstraling zaak beloven veel. Dan valt de kwaliteit van het eten een beetje tegen.
Inez B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten! We hebben fijn buiten gezeten. Fijne en persoonlijke bediening. Echt een aa rader!
Trudy T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten , wij werden echt in de watten gelegd , leuke bediening , voor herhaling vatbaar ????
Hetty H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten, top bediening met oog voor de klant!
Yvette G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We hebben wederom heerlijk gegeten! Service is echt top daar!
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Eten was echt goed en service zonder meer uitstekend, mooie wijnkaart en echte gastvrijheid, tegenwoordig kom je dit in Nederland zelden zo tegen! Wij komen absoluut terug!
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Mijn voorgerecht de dragon roll was niet van geweldige kwaliteit. Ook de prijs 14,50 voor de meeste voorgerechten aan de hoge kant. Verder goed in de service!
Jany W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten, prima service, mooi groot terras!
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Vriendelijk, gastvrij en voorkomend!
Frieda L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Lekker gegeten. De keuken maakt de gerechten creatief op. De bediening is vriendelijk en correct. De tafels wordt mooi gedekt en goed schoon gehouden.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Erg goed gegeten. Goede bediening en leuke plek (buiten).
JP V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Uitstekend eten, originele gerechten, heerlijk buiten op terras, alerte bediening, prima wijn, en dat alles met aangenaam gezelschap aan tafel, beter kan het niet worden.
Renee Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Fantastisch eten en gevarieerd ; we waren met 9 man, kregen het allemaal op tiegelijk en iedereen heeft genoten!
Y B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Gezellig buiten gegeten, jammergenoeg kwam amper nadat we ons glas wijn ingeschonken gekregen, meteen ons gerecht, zonder eerst een schaaltje stokbrood te hebben gehad, wat we wel zagen op andere tafels. Her hoofdgerecht was heerlijk, van het grand dessert hadden we meer verwacht, was erg machtig, veel mousse en geen verfrissend element.
Monique E.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten, Heel attent personeel.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het is erg druk als we binnen komen, we zijn blij dat we gereserveerd hebben. Een vriendelijke dame begeleidt ons naar boven en neemt onze jassen aan. We zitten in een soort nisje. Wanneer we even later vragen of het raam dicht mag wordt dit gelijk geregeld.

Op tafel ligt een aperitief lijstje. Ik besluit voor een welkomstdrankje te gaan. De gastheer geeft aan dat ze in verband met het 10-jarig bestaan ook een 2.0 versie hebben die je zelf kan mengen. Dat wil ik! Op een prachtig plateau liggen vervolgens een ijsblokje, een flesje, een pipetje en een klein bekerglaasje, nog nooit zoiets gezien. Erg leuk!

Als voorgerecht kies ik voor de zeebaars gelakt met misoglace en geserveerd met een gamba in kataifi, snijboon en zeekraal. De zeebaars is uitstekend gebakken, de garnaal ook fijn, erg smakelijk. Als ik het al op heb merk ik op dat ik geen kataifi heb gezien. Of mijn beeld bij kataifi is anders dan de vorm die men hier hanteert. In ieder geval smaakte het gerecht er niet minder om.

Als hoofdgerecht bestel ik de langzaam gegaarde lamsnek, macadamiapuree, spinazie, jus van paddenstoelen en limoenschuim. Erg leuk dat er aan tafel nog iemand limoenschuim op mijn bordje spuit en bij een ander gerecht Parmezaanse kaas komt raspen. Ik ben vergeten de uienringen bij te bestellen, deze worden zonder problemen op tijd nagebracht.

Het nagerecht is voor mij de meringue, lemoncurd en vers fruit. Het bordje ziet er wederom prachtig uit en ook het spektakelstuk bij mijn tafelgenoten die samen de golden shower hebben besteld (cilinder gevuld met vanille ijs, noten, mousse en karamel) spreekt tot de verbeelding.

We hebben een fantastische avond gehad met een fijne bediening en heerlijke gerechten.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
De verwachtingen waren hoog op basis van de reviews over Jackys maar ze zijn ruim overtroffen. Geweldig lekker eten (gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu) het personeel was van een niveau waar veel horeca gelegenheden nog wat van kunnen leren.
Kortom wil je een avond heerlijk eten in een uitstekende sfeer met super petsoneel dan moet je zeker hier gaan eten
Albert W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Prima restaurant met prettige sfeer en vriendelijke bediening. Niet goedkoop maar de prijs zeker waard.