Over het restaurant restaurant Jackies NYCuisine

Zinderende spanning

Een oud pand met van binnen een verrassend strakke en moderne inrichting: een charme die je direct doet denken aan de hippe restaurants in New York. Op de menukaart staan onder andere klassiek Amerikaanse gerechten zoals de cheeseburger, US steak, maar ook sushi, kreeft en oesters. Daarnaast ben je hier voor persoonlijke service met een glimlach bij aan het juiste adres.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant restaurant Jackies NYCuisine

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Voor de lunch zijn wij geopend 1 deurtje verder bij No.11 www.no11.nl

9,3

Jouw recensie over het restaurant restaurant Jackies NYCuisine

Theo B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Wij vielen hier op maandagavond per ongeluk zomaar binnen.
Wat een leuke zaak,
Fijne ontvangst.
Leuke plaats op het balkon .
Goede aanwezige bediening zonder opdringerig te zijn .
Een mooie keuze aan bijzondere gerechten.
Gerechten worden niet alleen goed gepresenteerd maar smaken daarnaast erg goed en zijn op de juiste temperatuur.
De enige opmerking die ik wel wil maken is;
Wij zaten op het balkon en daardoor klinkt het geluid nogal hard door zeker met dit soort achterhond muziek.
Paolo K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Om de koop van een huis en een jubileum te vieren uitgebreid gegeten. Jackies night out en bijpassend wijnarrangement.

Alles tot in den top verzorgd. Het eten was uitstekend. Niet alles viel bij ons in de smaak, maar de bereiding en presentatie was niets op aan te merken.
Ook onze gastheer en vrouw (Anouk & Stefan) hebben er voor gezorgd dat het een geweldige avond was.

Al jaren lang mijn favoriete restaurant en wederom zeer tevreden weggegaan.
Stientje V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De snoekbaars was goed maar het lag op een ‘ aardappelrisotto’ , een ongaar prutje en erboven op lag een plukje koude kool met kummel, ik vond het geen goed combi!
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heel groot compliment voor onze gastvrouw Roos. Een zonnestraal is ze. Zo meedenkend, heel attent, stralende lach! Ze krijgt van ons een dikke tien!!
Dean M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Erg lekker.. bijzonder chefsmenu!
José V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Goed en gezellig restaurant voor herhaling vatbaar wel op tijd reserveren heerlijk eten en erg vriendelijk en behulpzaam personeel
fijnproever0200 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
blijft toch mijn favoriet in Deventer. Het klopt gewoon. Als ik een tip mag geven zijn dat de asiatiche eenden pannenkoekjes.
Fetske H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk eten en goede prijskwaliteit verhouding. Reserveren is een must.
Het was erg druk en daardoor ook rumoerig. Goeie trendy plek. Gemengd publiek! Leuk en lekker . Weer eens wat anders.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Geweldig gedineerd. Gastvrijheid van de beniening is top! Gezellige sfeer.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Vlot vriendelijk lekker apart levendih
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Altijd weer lekker en gastvrij bij Jackies!
Ron C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
leuke kaart, goede bediening
Suzette K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wat hebben we ontzettend genoten van onze avond bij Jackies. Zelden zo heerlijk gegeten en zo goed verwend door de fantastische bediening. De service was echt perfect: vlot, correct, met volle aandacht en passie. Het enthousiaste personeel weet van de avond echt jouw feestje te maken. En als een feestje hebben we het absoluut beleefd: we waren erg enthousiast over de mooie gerechten, de heerlijk smaken, de aangename sfeer en de stijlvolle aankleding. We hebben een onvergetelijke avond gehad en komen absoluut vaker terug. Ik kan niet anders zeggen: eten bij Jackies Deventer is een fantastische beleving.
lex K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
enthousiast team, prima koks en geweldige bediening.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg gezellig! En eten was heerlijk!
M M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mooi restaurant, met een mooi rustig terras. Zeer professioneel ontvangen door een leuke, spontane jongedame en vlot wat broodjes op tafel gekregen tezamen met de kaart. Partner voor een vegetarisch gerecht met aubergine gekozen en ik voor de hamburger. De aubergine was erg lekker en mooi bereid, buiten de veel te hoge prijs weinig mis mee, lekker! De hamburger was veel te droog en zelfs het broodje viel uit elkaar, zou deze niet vers zijn? Weinig smaak en het vet droop er vanaf. Zat verder een minuscuul bakje friet bij, deze was prima. Een slechte hamburger kan gebeuren, dit zal ook afhankelijk van mans smaak zijn. Maar de Cheesecake als dessert sloeg echt alles, zelden zo'n slechte, veel te zoete, niet naar Cheesecake smakend ding gehad.

Al met al een mooi restaurant, met uitmuntende bediening. Het eten valt echter tegen.
Jay T.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eten was goed voor elkaar. Leuke en niet alledaagse combinaties, bijzonder gepresenteerd. Leuke spontane dame (Rox) die ons bediende.
Fijn dat er gewoon een kan water op tafel stond (vorige twee keren was een glas water €4,50), cocktails smaakten goed.
Enige minpuntjes:
1) De laaghangende balken, waardoor ik als vrij lang persoon erg vaak moet bukken.
2) Stoelen vonden wij beide niet fijn zitten.

Verder top en zeer aan te bevelen!
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wat een vriendelijk personeel zeg! Super aardig en behulpzaam. Het eten was subliem. Heerlijk en echt een smaakexplosie, heel goed op elkaar afgestemde smaken. Zelden zo goed gegeten. Complimenten.
ineke.henk .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Geweest, wat word je aangenaam ontvangen en verder de hele avond fantastisch bediend. Het eten is heerlijk.Zeker een restaurant waar we vaker gaan komen!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ter gelegenheid van de verjaardag van moeder (74) met gezin naar Deventer getogen. In dit hippe restaurant is het goed toeven. Scherp oplettend en kundig personeel zorgt dat je niets te kort komt. De uitstraling en sfeer van dit restaurant is levendig maar niet te druk. Het eten is voortreffelijk en de te kiezen wijnen sluiten hier goed bij aan. Op deze zondag zat het stampvol zowel binnen als op het mooi aangeklede terras wat een goede buzz creëerde. Prijstechnisch niet goedkoop maar de gerechten zijn dan ook erg lekker en hoog van kwaliteit
Zeker een must do op je eet-bucketlist