restaurant Jackies NYCuisine

Grote Poot 19 7411 KE Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant restaurant Jackies NYCuisine

Zinderende spanning

Een oud pand met van binnen een verrassend strakke en moderne inrichting: een charme die je direct doet denken aan de hippe restaurants in New York. Op de menukaart staan onder andere klassiek Amerikaanse gerechten zoals de cheeseburger, US steak, maar ook sushi, kreeft en oesters. Daarnaast ben je hier voor persoonlijke service met een glimlach bij aan het juiste adres.

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant restaurant Jackies NYCuisine

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Erg goed gegeten. Goede bediening en leuke plek (buiten).
Jan Paul V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Uitstekend eten, originele gerechten, heerlijk buiten op terras, alerte bediening, prima wijn, en dat alles met aangenaam gezelschap aan tafel, beter kan het niet worden.
Renee Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Fantastisch eten en gevarieerd ; we waren met 9 man, kregen het allemaal op tiegelijk en iedereen heeft genoten!
Y B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Gezellig buiten gegeten, jammergenoeg kwam amper nadat we ons glas wijn ingeschonken gekregen, meteen ons gerecht, zonder eerst een schaaltje stokbrood te hebben gehad, wat we wel zagen op andere tafels. Her hoofdgerecht was heerlijk, van het grand dessert hadden we meer verwacht, was erg machtig, veel mousse en geen verfrissend element.
Monique E.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten, Heel attent personeel.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het is erg druk als we binnen komen, we zijn blij dat we gereserveerd hebben. Een vriendelijke dame begeleidt ons naar boven en neemt onze jassen aan. We zitten in een soort nisje. Wanneer we even later vragen of het raam dicht mag wordt dit gelijk geregeld.

Op tafel ligt een aperitief lijstje. Ik besluit voor een welkomstdrankje te gaan. De gastheer geeft aan dat ze in verband met het 10-jarig bestaan ook een 2.0 versie hebben die je zelf kan mengen. Dat wil ik! Op een prachtig plateau liggen vervolgens een ijsblokje, een flesje, een pipetje en een klein bekerglaasje, nog nooit zoiets gezien. Erg leuk!

Als voorgerecht kies ik voor de zeebaars gelakt met misoglace en geserveerd met een gamba in kataifi, snijboon en zeekraal. De zeebaars is uitstekend gebakken, de garnaal ook fijn, erg smakelijk. Als ik het al op heb merk ik op dat ik geen kataifi heb gezien. Of mijn beeld bij kataifi is anders dan de vorm die men hier hanteert. In ieder geval smaakte het gerecht er niet minder om.

Als hoofdgerecht bestel ik de langzaam gegaarde lamsnek, macadamiapuree, spinazie, jus van paddenstoelen en limoenschuim. Erg leuk dat er aan tafel nog iemand limoenschuim op mijn bordje spuit en bij een ander gerecht Parmezaanse kaas komt raspen. Ik ben vergeten de uienringen bij te bestellen, deze worden zonder problemen op tijd nagebracht.

Het nagerecht is voor mij de meringue, lemoncurd en vers fruit. Het bordje ziet er wederom prachtig uit en ook het spektakelstuk bij mijn tafelgenoten die samen de golden shower hebben besteld (cilinder gevuld met vanille ijs, noten, mousse en karamel) spreekt tot de verbeelding.

We hebben een fantastische avond gehad met een fijne bediening en heerlijke gerechten.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
De verwachtingen waren hoog op basis van de reviews over Jackys maar ze zijn ruim overtroffen. Geweldig lekker eten (gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu) het personeel was van een niveau waar veel horeca gelegenheden nog wat van kunnen leren.
Kortom wil je een avond heerlijk eten in een uitstekende sfeer met super petsoneel dan moet je zeker hier gaan eten
Albert W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Prima restaurant met prettige sfeer en vriendelijke bediening. Niet goedkoop maar de prijs zeker waard.
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Jammer dat het terras naast een kermisattractie was.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Smaak top. 5 gangen menu mag iets grotere porties zijn daar ga je niet vol van raken. Super concept!
Serge V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Ik was altijd heel tevreden over Jackies. Dinsdag met 5 mensen gegeten. Ossobuco geheten. Het vlees had meer weg van een entrecote die met kracht van de schenkel bevrijd moest worden. Ik had aangegeven dat we alle drie van ons ontevreden waren. Ook daar kwam niemand ook maar even op terug. Heel jammer, hopen dat dit bij 1 keer blijft.
Faruk B.
Super gastvrij.
Top zaak.
H.J. V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
prima vriendelijk attent personeel.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Het was keurig en heerlijk gegeten
Lauréan D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Gezellige avond gehad en top bediend!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij hebben met 2 personen goed gegeten. De voorgerechten met de mix van voorgerechten en steak tartaar waren uitstekend. Het hoofdgerecht van tonijn was prima. De kalfsnek daarentegen viel tegen. Het vlees was wat droog en er zat zand tussen de verse spinazie. Dit laatste werd prima gecompenseerd door een port van het huis. Beide hadden we ter afsluiting een kaasplankje. Deze was goed met mooie kazen. Het bijgerecht (patat, helaas niét zelf gemaakt) werd pas gebracht toen we alles op hadden. Beetje jammer. De service was goed maar naar onze smaak iets te prominent aanwezig. Ietsje terug houdener en minder populair doen hadden wij prettiger gevonden.
Wij zaten in de kelder. Érg leuke sfeervolle plek. Wel een tip: Er staat een leuke bar met sfeerverlichting. De planken daarachter waar normaal de flessen drank staan waren leeg en er lagen diverse mappen, sevetten en een ventilator. Het geheel geeft een erg armoedige indruk. Dit is simpel op te lossen door de planken te vullen met flessen drank of iets dergelijks.
Al met al. Goed gegeten maar niet heel bijzonder en we gaan zeker terug.
Miran B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
jammer dat we niet binnen konden zitten...
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heel vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten en prima advies
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Top avond gehad heerlijk gegeten in een fijne sfeer !