Over het restaurant restaurant Jackies NYCuisine

Zinderende spanning

Een oud pand met van binnen een verrassend strakke en moderne inrichting: een charme die je direct doet denken aan de hippe restaurants in New York. Op de menukaart staan onder andere klassiek Amerikaanse gerechten zoals de cheeseburger, US steak, maar ook sushi, kreeft en oesters. Daarnaast ben je hier voor persoonlijke service met een glimlach bij aan het juiste adres.

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
leuke kaart, goede bediening
Suzette K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wat hebben we ontzettend genoten van onze avond bij Jackies. Zelden zo heerlijk gegeten en zo goed verwend door de fantastische bediening. De service was echt perfect: vlot, correct, met volle aandacht en passie. Het enthousiaste personeel weet van de avond echt jouw feestje te maken. En als een feestje hebben we het absoluut beleefd: we waren erg enthousiast over de mooie gerechten, de heerlijk smaken, de aangename sfeer en de stijlvolle aankleding. We hebben een onvergetelijke avond gehad en komen absoluut vaker terug. Ik kan niet anders zeggen: eten bij Jackies Deventer is een fantastische beleving.
lex K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
enthousiast team, prima koks en geweldige bediening.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg gezellig! En eten was heerlijk!
M M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mooi restaurant, met een mooi rustig terras. Zeer professioneel ontvangen door een leuke, spontane jongedame en vlot wat broodjes op tafel gekregen tezamen met de kaart. Partner voor een vegetarisch gerecht met aubergine gekozen en ik voor de hamburger. De aubergine was erg lekker en mooi bereid, buiten de veel te hoge prijs weinig mis mee, lekker! De hamburger was veel te droog en zelfs het broodje viel uit elkaar, zou deze niet vers zijn? Weinig smaak en het vet droop er vanaf. Zat verder een minuscuul bakje friet bij, deze was prima. Een slechte hamburger kan gebeuren, dit zal ook afhankelijk van mans smaak zijn. Maar de Cheesecake als dessert sloeg echt alles, zelden zo'n slechte, veel te zoete, niet naar Cheesecake smakend ding gehad.

Al met al een mooi restaurant, met uitmuntende bediening. Het eten valt echter tegen.
Jay T.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eten was goed voor elkaar. Leuke en niet alledaagse combinaties, bijzonder gepresenteerd. Leuke spontane dame (Rox) die ons bediende.
Fijn dat er gewoon een kan water op tafel stond (vorige twee keren was een glas water €4,50), cocktails smaakten goed.
Enige minpuntjes:
1) De laaghangende balken, waardoor ik als vrij lang persoon erg vaak moet bukken.
2) Stoelen vonden wij beide niet fijn zitten.

Verder top en zeer aan te bevelen!
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wat een vriendelijk personeel zeg! Super aardig en behulpzaam. Het eten was subliem. Heerlijk en echt een smaakexplosie, heel goed op elkaar afgestemde smaken. Zelden zo goed gegeten. Complimenten.
ineke.henk .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Geweest, wat word je aangenaam ontvangen en verder de hele avond fantastisch bediend. Het eten is heerlijk.Zeker een restaurant waar we vaker gaan komen!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ter gelegenheid van de verjaardag van moeder (74) met gezin naar Deventer getogen. In dit hippe restaurant is het goed toeven. Scherp oplettend en kundig personeel zorgt dat je niets te kort komt. De uitstraling en sfeer van dit restaurant is levendig maar niet te druk. Het eten is voortreffelijk en de te kiezen wijnen sluiten hier goed bij aan. Op deze zondag zat het stampvol zowel binnen als op het mooi aangeklede terras wat een goede buzz creëerde. Prijstechnisch niet goedkoop maar de gerechten zijn dan ook erg lekker en hoog van kwaliteit
Zeker een must do op je eet-bucketlist
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Te massaal en personeel te onervaren waardoor je de persoonlijke touch mist. Eten: salade niet fris, short ribs veel te vet, niet lekker. Pata negra en tournedos van tafelgenoot wel goed.
Jorien N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Leuke verrassende kaart en....heerlijk gegeten !
WRO Horeca Consultancy W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Gisteren waren wij met de familie aangeschoven bij Jackies. We zaten achterin op het terras vlakbij de buitenbar. De ambiance was leuk en gezellig. Ik ken Deventer erg slecht, maar het heeft een knusse sfeer. We werden geholpen door twee meiden, allebei zeer talentvol en een beeldschoon. Het leuke is; zij snappen het. De gastvrijheid die zij uitstralen is 100%. Je hoeft tijdens je avond niet te wuiven, ze stelde zich netjes voor, ze hield ons goed in de gaten zag ik, ze adviseerde ons goed. Daar boven op waren de gerechten uit de keuken: ik had palet vooraf en tonijn als hoofd; perfect. De smaken kloppen en het was niet saai (en safe) gekookt. Het is jammer dat ik zo ver woon, maar wat een aanrader dit. Chapeau!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Leuk en gezellig restaurant met een fijne bediening. Staek tartaar heerlijk ook de luxe visplateau was uitmuntend maar wel veel. De wijnen zijn redelijk geprijsd en een ruime keuze.
Armand S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Mooi opgediende voor- en hoofdgerechten. Prima van smaak maar niet al te spannende smaakcombinaties. Een tikje te koud opgediend maar verder gewoon goed. Zeer attente en allerte bediening.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Tijdens de warme Deventer op Stelten avond op een vol terras, heerlijk gegeten met een zeer vriendelijke bediening. Niets leek teveel. Erg naar ons zin.
Dagmar J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We waren zeer tevreden over de serveerster naam weet ik niet meer. Super vriendelijk, service was top en kon ons goed adviseren. Erg genoten! Dank je wel.
Frieda L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heel lekker gegeten. Geweldig personeel en goede service.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Was dit keer goed! Maar niet uitmuntend. Wat ik wel vaker heb ervaren..
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras.
Gereserveerd, perfect geregeld!!!
Matts was onze man, fijne bediening, eten was heerlijk.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en lekker eten.