Over het restaurant restaurant Jackies NYCuisine

Zinderende spanning

Een oud pand met van binnen een verrassend strakke en moderne inrichting: een charme die je direct doet denken aan de hippe restaurants in New York. Op de menukaart staan onder andere klassiek Amerikaanse gerechten zoals de cheeseburger, US steak, maar ook sushi, kreeft en oesters. Daarnaast ben je hier voor persoonlijke service met een glimlach bij aan het juiste adres.

Meer informatie over restaurant restaurant Jackies NYCuisine

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Voor de lunch zijn wij geopend 1 deurtje verder bij No.11 www.no11.nl

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
9,1
Stan H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk avondje uiteten. Eten en bediening helemaal top.
Marjon69 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Ontvangst was een beetje rommelig. Er was 1 persoon die de jassen aannam, en die was druk doende, maar er stonden nog 4 mensen van de bediening op dezelfde twee vierkante meter en die leken zo'n beetje door ons heen te kijken. Verder was de bediening goed, beetje amicaal, maar dat is ook de sfeer van het restaurant. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Bij het afruimen werd echter geen enkele keer gevraagd of het had gesmaakt. Dat vond ik wel een beetje eigenaardig. Vermoedelijk vond men dat dit niet meer nodig was, aangezien men al een aantal malen had geïnformeerd of alles naar wens was.
Het hoofdgerecht volgde tamelijk snel op het voorgerecht. Toch had ik niet het gevoel dat we opgejaagd werden, zoals in andere recensies te lezen is.
De kwaliteit van het eten was prima en ik vond de prijs niet tegenvallen.
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Jackie's met een top service en ambiance. Puntjes voor verbetering: toiletruimte en koffielepeltjes
jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. We hebben ons beperkt tot de voorgerechten die al een feestje op zich waren. Per persoon drie voorgerechten waaronder de steak tartaar, carpaccio, vitello tonato, risotto etc. En neem daar bij de persoonlijke bediening van Valentijn en Koos en je avond is geslaagd. Bedankt en zeker tot een volgende keer.
Timo W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Fantastisch restaurant, eten was ontzettend lekker en de bediening (op de goede manier) Amerikaans gezellig en attent. Een echte aanrader, we komen hier zeker terug.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben genoten van een heerlijk kerstdiner met topwijnen! Personeel was zoals altijd super gastvrij en reuze attent! Gewoonweg een feestje.
wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Mijn 2e recensie voor dit restaurant. Mijn eerste ervaring viel wat tegen maar door veel positieve verhalen "moet" je soms op herhaling in een restaurant. Ik kan er kort over zijn, heerlijk gegeten in een goede sfeer. De irritatie die ik de eerste keer had door het overdreven gedoe van het personeel was nu in het geheel niet aanwezig. Tafeldame kwam precies op het goede moment en was niet overdreven maar gewoon aanwezig. Nogmaals, zowel ik als mijn partner lekker gegeten in een mooie ambiance.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Vanavond heerlijk gegeten! Enthousiast personeel. Prima ambiance.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Een prettige moderne sfeer, vriendelijke leuke en soepele bediening. Het eten is apart en heel lekker.
Rindert E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met groep van 5 vrienden hier geweest. Leuke, moderne inrichting. Goede steaks, zelf nam ik de eendenborst die prima was. Hoofdgerechten 20-22 euro. Enthousiaste en attente medewerkers: even een gevallen servet opvouwen, dat soort dingen. Nagerecht ('a Big L.V.') 12,50 op deed veel vermoeden. Zag er ook leuk uit. Wel erg veel chocolade. Al met al leuk avondje uit.
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg warm restaurant, een service die top was voor een goede prijs, de jassen aan doen als je naar buiten gaat, Top!. Een toplocatie voor 2 personen. Het was super!
Estella O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
26-11-16 gegeten met 4 personen.
Goede locatie! Fijne ambiance! Zeer vriendelijk personeel (die weten hoe het hoort)! Heerlijk eten! Kortom, geweldige service in een heel fijn restaurant. En aanrader in alle opzichten. Dubbel en dwars een dikke 10
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke bediening. Fijne atmosfeer. Leuke en verrassende presentatie van de gerechten. Kortom: een leuke avond en zeker een aanrader!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een gezellig restaurant waar men lekker kan e te eten in een goede ambiance
Ellis R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Wij hebben hier op 8 november met z'n tweetjes gegeten en het is ons zeer goed bevallen.
De ontvangst is al heel prettig en ideeën werden aangereikt om een lekkere cocktail vooraf te nemen. De ambiance is cosy. Het eten heerlijk! Prijs en kwaliteit is goed.
Echt een tent met toekomst. Wij komen hier zeker terug.
Hawkeye NL F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat enorm leuk om te zien dat bij de voorgerechten mijn eigen recept kon terug vinden. Nou ja, eigen recept? Het is gebaseerd op mijn recept en dan door de koks geperfectioneerd tot een heerlijke voorgerecht. Daar waar ik een simpele thuiskok ben en alleen rekening hoef te houden met de smaken van mijn eigen gezinsleden daar moet een restaurant natuurlijk rekening houden met heel erg veel meer gasten. Daar waar ik in overdaad met de ingrediënten kan spelen en net zo veel garnalen kan gebruiken als waar ik zin in heb, daar is nu rekening gehouden met het feit dat het een voorgerecht is en dat de gasten hierna nog iets anders willen proeven. Maar eerlijk is eerlijk, het blijft een heerlijk voorgerecht.

Waar ik het nu speciaal over heb is het voorgerecht Father Folkers Special. Twee coquilles en twee gamba's in chorizo-olie. Geserveerd met bruschetta en bonenkruid.

Ik zou overigens de koks ernstig te kort doen als ik hier alleen mijn eigen voorgerecht zou ophemelen. Als u online kijkt op de menu kaart dan zal u gelijk kunnen zien dat ze bij Jackies veel meer overheerlijke gerechten hebben. En al deze gerechten worden dagelijks met veel plezier en vakmanschap bereid door de koks.

En ook als u niet uitgebreid wilt eten maar slechts een klein hapje wilt proberen en/of een drankje dan staan ze bij Jackies altijd met een vriendelijk woord voor u klaar!
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Was een fantastische eetervaring. Super bediening, attent, vrolijk en niet te overdreven. Eten in een hele gezellig sfeer.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Goede bediening. Het restaurant zat vol, maar dat deed niets af aan de service of snelheid waarmee geserveerd werd. Het voorgerechtje (combinatie van diverse voorgerechten) was prima; hoofdgerecht (bombay shrimps) was prima, maar weinig spectaculair. De rijst geserveerd in een banenblad was een tikkeltje droog en had meer gemogen. Ook de hoeveelheid groenten was summier bij de gerechten. Desalniettemin heerlijk gegeten!
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Top bediening!
Irene T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
voor de 2e keer bij dit restaurant gegeten en weer heeft het mijn verwachtingen overtroffen-super!
kom hier zeker weer terug.