Over restaurant restaurant Jackies NYCuisine

Zinderende spanning

Een oud pand met van binnen een verrassend strakke en moderne inrichting: een charme die je direct doet denken aan de hippe restaurants in New York. Op de menukaart staan onder andere klassiek Amerikaanse gerechten zoals de cheeseburger, US steak, maar ook sushi, kreeft en oesters. Daarnaast ben je hier voor persoonlijke service met een glimlach bij aan het juiste adres.

Meer informatie over restaurant restaurant Jackies NYCuisine

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Voor de lunch zijn wij geopend 1 deurtje verder bij No.11 www.no11.nl

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Rindert E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met groep van 5 vrienden hier geweest. Leuke, moderne inrichting. Goede steaks, zelf nam ik de eendenborst die prima was. Hoofdgerechten 20-22 euro. Enthousiaste en attente medewerkers: even een gevallen servet opvouwen, dat soort dingen. Nagerecht ('a Big L.V.') 12,50 op deed veel vermoeden. Zag er ook leuk uit. Wel erg veel chocolade. Al met al leuk avondje uit.
Estella O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
26-11-16 gegeten met 4 personen.
Goede locatie! Fijne ambiance! Zeer vriendelijk personeel (die weten hoe het hoort)! Heerlijk eten! Kortom, geweldige service in een heel fijn restaurant. En aanrader in alle opzichten. Dubbel en dwars een dikke 10
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg warm restaurant, een service die top was voor een goede prijs, de jassen aan doen als je naar buiten gaat, Top!. Een toplocatie voor 2 personen. Het was super!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke bediening. Fijne atmosfeer. Leuke en verrassende presentatie van de gerechten. Kortom: een leuke avond en zeker een aanrader!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een gezellig restaurant waar men lekker kan e te eten in een goede ambiance
Ellis R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Wij hebben hier op 8 november met z'n tweetjes gegeten en het is ons zeer goed bevallen.
De ontvangst is al heel prettig en ideeën werden aangereikt om een lekkere cocktail vooraf te nemen. De ambiance is cosy. Het eten heerlijk! Prijs en kwaliteit is goed.
Echt een tent met toekomst. Wij komen hier zeker terug.
Hawkeye NL F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat enorm leuk om te zien dat bij de voorgerechten mijn eigen recept kon terug vinden. Nou ja, eigen recept? Het is gebaseerd op mijn recept en dan door de koks geperfectioneerd tot een heerlijke voorgerecht. Daar waar ik een simpele thuiskok ben en alleen rekening hoef te houden met de smaken van mijn eigen gezinsleden daar moet een restaurant natuurlijk rekening houden met heel erg veel meer gasten. Daar waar ik in overdaad met de ingrediënten kan spelen en net zo veel garnalen kan gebruiken als waar ik zin in heb, daar is nu rekening gehouden met het feit dat het een voorgerecht is en dat de gasten hierna nog iets anders willen proeven. Maar eerlijk is eerlijk, het blijft een heerlijk voorgerecht.

Waar ik het nu speciaal over heb is het voorgerecht Father Folkers Special. Twee coquilles en twee gamba's in chorizo-olie. Geserveerd met bruschetta en bonenkruid.

Ik zou overigens de koks ernstig te kort doen als ik hier alleen mijn eigen voorgerecht zou ophemelen. Als u online kijkt op de menu kaart dan zal u gelijk kunnen zien dat ze bij Jackies veel meer overheerlijke gerechten hebben. En al deze gerechten worden dagelijks met veel plezier en vakmanschap bereid door de koks.

En ook als u niet uitgebreid wilt eten maar slechts een klein hapje wilt proberen en/of een drankje dan staan ze bij Jackies altijd met een vriendelijk woord voor u klaar!
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Goede bediening. Het restaurant zat vol, maar dat deed niets af aan de service of snelheid waarmee geserveerd werd. Het voorgerechtje (combinatie van diverse voorgerechten) was prima; hoofdgerecht (bombay shrimps) was prima, maar weinig spectaculair. De rijst geserveerd in een banenblad was een tikkeltje droog en had meer gemogen. Ook de hoeveelheid groenten was summier bij de gerechten. Desalniettemin heerlijk gegeten!
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Was een fantastische eetervaring. Super bediening, attent, vrolijk en niet te overdreven. Eten in een hele gezellig sfeer.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Top bediening!
Irene T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
voor de 2e keer bij dit restaurant gegeten en weer heeft het mijn verwachtingen overtroffen-super!
kom hier zeker weer terug.
RoelofGerald K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Erg druk. Graag gebruik gemaakt van het aanbod om naar een rustige familietafel te verkassen.
De drie verdiepingen met toilet op kelderniveau zijn bereikbaar via smalle en steile trappen.
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Niet over twijfelen, gewoon doen.
Heerlijk eten (alleen al de boter met gezouten karamel is om je vingers bij af te likken), geweldige bediening, een ervaring om niet snel te vergeten!
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Wij hadden geluk dat het mooi weer was, zodat we lekker buiten hebben gezeten op nee groot terras. Heel vriendelijke en attente bediening.
Robbiewhynot .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk eten. Nee, geweldig heerlijk eten... nou ja, de boodschap is duidelijk. Alles wordt hier met zorg gekozen, bereid en gepresenteerd. Volgens mij is het personeel ook een soort trots om hier te werken.
Etentje was voor mijn jarige meisje. Het was een hit! We komen niet uit de buurt, maar komen zeker nog eens terug!
DanielleKok .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Diner op locatie met Max en Michael is een onvergetelijk beleving. De bedoening is altijd even behulpzaam, opmerkzaam en vriendelijk. De gerechten waren verrassend en heerlijk. Locatie geweldig, tot aan het vervoer was alles top geregeld! Onvergetelijke avond en we komen snel weer eten! Aanrader!
René S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
19 augustus 2016 geweest. We zaten buiten op het grote terras. Vanaf het terras mooi zicht op de gebouwen rond het kleine pleintje en de voorbijgangers. Onze kinderen gaan graag naar Jackies dus we eten er vaker. Binnen op de begane grond is de akoestiek minder door de voornamelijk harde materialen, dat is boven weer beter, echter daar is het plafond laag en kan het erg warm worden. Ventilatoren en airco zijn dan minder prettig. In de kelder hebben we nog nooit gezeten.

Gerechten op de kaart zijn orgineel en verassend, bediening straalt uit dat ze met veel plezier bij Jackies werken en benaderen de gasten vriendelijk en correct maar niet overdreven.

Kwaliteit van het eten is goed. Uitgebreide wijnkaart , wij kozen de HaHa Sauvignon Blanc (Nieuw zeeland). We waren met 6 personen en we namen de oesters, kreeft/garnalen kroketjes, carpaccio, kipspiesjes, cocquiles/asperge en tonijntartaar vooraf. Hoofdgerechten tonijn, ladysteak , garnaal/zalm , tenderloin. Nagerechten koffie/friandise, cheesecake, creme brulee, grappa (barique). Prijzen zijn iets hoger dan gemiddeld maar prijs/kwaliteit is goed.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Nieuw bij jullie aangeschoven vanavond. Door advies en ervaringen van vrienden. En niks te veel gezegd. We hebben een geweldige avond gehad. Heeeeeelijk gegeten. Voor hoofd na. Tol bediend door valentijn en lisa. Echt geweldig. Dankjullie wel voor de heerlijke avond. We komen zeker vaker!!
Info847 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zeer geslaagde avond, wat een netheid, vriendelijkheid en heerlijk eten. Zo hoor je met je klanten om te gaan. Oprechte interesse, overzicht en vriendelijkheid.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Op woensdagavond hier gegeten. Het was behoorlijk druk en wij mochten in de kelder plaatsnemen. Vandaar het cijfer 6 voor het decor. Je zit daar toch een beetje opgesloten en donker. De voorgerechten waren uitstekend (tonijn en kroketjes). De kroketjes origineel opgediend. De hoofdgerechten. Prima. De hamburger goed en combinatie van buikspek en Pulled pork was erg zout en de verhouding tussen vlees en groenten was niet goed. Veel te veel vlees, maar 1 klein bietje en een paar blaadjes paksoi. Liever wat meer groenten, die waren erg lekker namelijk. We komen hier geregeld en ik mag nu wel concluderen dat de voorgerechten beter zijn dan de hoofdgerechten. De bediening was weer top. Net zoals de cocktail.