Over het restaurant Restaurant Infini

Oneindig genieten!

Infini betekent "oneindig" vertaald vanuit het Frans. Restaurant Infini staat dan ook voor een oneindige variatie en oneindige kwaliteit. De keuken heeft een moderne insteek, maar de basis van de klassieke Franse keuken. Je geniet er van verfijnde, verrassende gerechten in een gemoedelijke, ontspannen sfeer.

Meer informatie over restaurant Restaurant Infini

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Infini

Ria R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Diner was prima. Moesten wel érg veel betalen voor de drank. Kregen op eigen verzoek bij na 2e gang te horen dat er wijnarrngement was. We namen er 2 en 2 halve. Naast deze arrangementen ( die we dus niet volledig hebben gehad) hadden we 3 whiskey’s, 2 thee, 1 espresso en 1 grappa en 3 of 4 flessen plat water. 170 euro! Meer dan de Social deal voor 4 personen! Dus een kes: vraag de drankenkaart en de prijs van het wijnarrangement!
Th V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Wij hebben genoten van het heerlijke 6 gangenmenu en de prima bijpassende wijnen.
We konden voor de deur parkeren en hebben een plezierige avond gehad. Een aanrader!
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wij zijn hier geweest met een Social Deal. Het 6-gangen menu was heerlijk en variërend. We hadden gekozen voor een bijpassend wijnarrangement. Helaas was de uitleg ondermaats. Bij het dessert gaven wij aan liever geen dessertwijn te willen. Helaas werd er geen alternatief aangeboden en hebben we daar zelf om gevraagd. Een aanrader op het gebied van eten maar er valt nog te winnen.
Judith J.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
heerlijk eten met aparte gedurfde gerechten, vriendelijk personeel, mooie locatie, genoeg ruimte tussen de tafels waardoor er voldoende privacy is. In een woord te omschrijven: geweldig
JPBienkens .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
We hebben deze chef leren kennen in zijn vorige zaak in Valkenburg en volgden naar Wahlwiller is verder van thuis (België). Als het niet goed was volgden we toch niet hé. Volgende maand gaan we terug voor de volgende verrassingen.
limitraiteur .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Steeds een aangename super ervaring.
Prijs-kwaliteit top!!!
Komen er steeds opnieuw met veel plezier naartoe!!!
Een aanrader voor ieder van ons!!!
Ine W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wij hebben restaurant Infini al vaker bezocht en blijven zeer tevreden.
De ontvangst is telkens weer hartelijk.
Of we binnen in het restaurant of buiten op het terras eten de omgeving is gezellig
De creativiteit van de gerechten brengt telkens weer nieuwe verassingen voor ons.
rhmeijs .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Ons tweede bezoek aan Infini en wederom een heerlijke avond. We hebben mogen genieten van een 6-gangendiner. Verrassende gerechten, prachtig geserveerd en, zonder uitzondering, bijzonder smaakvol. De service was heel plezierig: attente ontvangst, prima bediening met aandacht voor de gast. Goed dat “de chef” ook meedraait in de bediening en daarmee óók aandacht schenkt aan zijn gasten. Wij komen zéker nog eens terug!
sjef.peeters .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gerechten waren goed, konden iets warmer geserveerd worden, ging allemaal erg snel. In mail had ik aangegeven geen vis te eten, ergens iets mis gegaan, toch vis gekregen, er zelf voor gekozen deze toch op te eten.
Koffie erg duur, werd niet gevraagd of we er iets bij wilde, werd gewoon geserveerd met extraatjes.
Verder prima genoten van alles.
René V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Zeer gastvrij ontvangen en naar je gereserveerde tafel begeleid. Tijdens reserveren aangegeven dat we de carpaccio wilden en verder het verrassingsmenu. En verrast werden we zeker, heerlijke gerechten combinaties die zo goed bij elkaar pasten. Een genot voor je smaakpapillen, maar ook voor je ogen zeer mooi gepresenteerd. Wij komen er graag het is echt een avondje uit.
Annemie M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Net zoals de vorige keren was het af! Het eten was heerlijk, de bediening voortreffelijk. We komen zeker nog eens terug!
Henry A.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gisteravond weer eens naar Infini geweest. Bijzonder vriendelijke ontvangst. Fantastische avond gehad. Heerlijk gegeten. Wij komen graag weer terug.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Bediening heel persoonlijk. Eten fantastisch en exclusief, inrichting heel chic.
Een aanrader als je iets meer geld te besteden hebt voor een romantisch etentje.
BK K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Nadat we al eerder bij een kerstdiners culinair in de watten waren gelegd, hebben wij ditmaa Infini bezocht door middel van Social Deal. Ook deze keer werden onze hoge verwachtingen niet teleurgesteld. Vrij naar wat eens de Romeinen zeiden "Bij Infini eten en dan sterven".
Het 6-gangen (verrassing)menu was verrukkelijk, al hoewel de redang een beetje vreemde eend in de bijt was gemiddeld van de overige gerechten. De aziatische smaak paste minder bij de balans van de overige gerechten. Wel lekker, maar toch een beetje vreemd.
Wat deze topten ook siert, is dat men gaat voor topkwaliteit. Dat zie je en dat proef je.
Infini, tot binnenkort!
Raul B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Verrassende gerechten in combinatie met een wijnarrangement.
Michelinster waardig!
We hadden het geluk dat we via social deal korting hadden op het menu.
Wij komen zeker terug!
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Super lekker gegeten. Wij gaan zeker nog een keer terug. Top restaurant. Bediening ongedwongen sfeer.????????
Koen K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gereserveerd via iens.nl helaas is dit niet goed doorgekomen. Gelukkig was er nog plaats en is dit netjes opgelost. Het eten was voortreffelijk.
vief07 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Op een uitermate regenachtige zaterdagmiddag genoten van een 6-gangen menu met diverse bereidingen van asperges. Met name de klassieker Asperges Flamande in een heel ander "jasje" viel zeer in de smaak. Dit alles onder begeleiding van een zgn. BOB-wijnarrangement waarbij, gelukkig, ook weer niet te zuinig werd geschonken. De vriendelijke en opgewekte jongedame in de bediening verzorgde een mooie toelichting bij elke wijnsoort. De inrichting van de ruimte mocht van mij wat warmer, wat aangekleder maar de fijne jonge mensen in de bediening compenseren dit gevoel uitstekend. Ik zou graag nog eens terugkomen om dan plaats te kunnen nemen op het mooie terras.
René H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Het was regenachtig en fris, dus helaas niet kunnen genieten van de fraaie omgeving, anders was het decor cijfer nog iets hoger geweest.
We hebben wel kunnen genieten van een voortreffelijk 6 gangenmenu met enkele aspergespecialiteiten. Vanaf de amuse tot en met het nagerecht en koffie speciaal alles uitstekend en zeer smaakvol. De topper was het voorgerecht. Jammer dat enkele gerechten in lelijke kommen werden gepresenteerd. De opmaak is dan net iets minder.
De bijpassende wijnen waren ook prima, dus al met al weer zeer tevreden naar huis.
Huub K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Voor de eerste keer bij Infini gegeten en het was uitmuntend. Een fijne ambiance, perfecte bediening en de gerechten... what to say! Wat een kwaliteit, iets wat je totaal niet verwacht in deze uithoek van Zuid-Limburg. We kozen voor het verrassingsmenu met begeleidend wijnarrangement. Stuk voor stuk hoogstandjes, origineel en perfect klaargemaakt en opgediend; om maar te zwijgen van de voortreffelijke begeleidende wijnen. Kortom een culinaire ervaring van niveau en zeker voor herhaling vatbaar.