Over restaurant Restaurant Infini

Oneindig genieten!

Infini betekent "oneindig" vertaald vanuit het Frans. Restaurant Infini staat dan ook voor een oneindige variatie en oneindige kwaliteit. De keuken heeft een moderne insteek, maar de basis van de klassieke Franse keuken. Je geniet er van verfijnde, verrassende gerechten in een gemoedelijke, ontspannen sfeer.

Meer informatie over restaurant Restaurant Infini

Service8,1/10
Decor8/10
Vief07 . Meesterproever (12 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Op een uitermate regenachtige zaterdagmiddag genoten van een 6-gangen menu met diverse bereidingen van asperges. Met name de klassieker Asperges Flamande in een heel ander "jasje" viel zeer in de smaak. Dit alles onder begeleiding van een zgn. BOB-wijnarrangement waarbij, gelukkig, ook weer niet te zuinig werd geschonken. De vriendelijke en opgewekte jongedame in de bediening verzorgde een mooie toelichting bij elke wijnsoort. De inrichting van de ruimte mocht van mij wat warmer, wat aangekleder maar de fijne jonge mensen in de bediening compenseren dit gevoel uitstekend. Ik zou graag nog eens terugkomen om dan plaats te kunnen nemen op het mooie terras.
René H. Meesterproever (34 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Het was regenachtig en fris, dus helaas niet kunnen genieten van de fraaie omgeving, anders was het decor cijfer nog iets hoger geweest.
We hebben wel kunnen genieten van een voortreffelijk 6 gangenmenu met enkele aspergespecialiteiten. Vanaf de amuse tot en met het nagerecht en koffie speciaal alles uitstekend en zeer smaakvol. De topper was het voorgerecht. Jammer dat enkele gerechten in lelijke kommen werden gepresenteerd. De opmaak is dan net iets minder.
De bijpassende wijnen waren ook prima, dus al met al weer zeer tevreden naar huis.
Richardvoormolen . Meesterproever (23 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Infini is een aanrader voor een gezellig en culinair avondje uit. Wij namen een 3 gangen menu en het eten is er zeer goed, en het personeel is zeer vriendelijk (alhoewel het soms een beetje lang duurde) en maken het hun gasten op alle mogelijke manieren erg naar hun zin.
Jasper De Waal . Proever (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het eten was zoals altijd heerlijk! Ook in Wahlwiller bereidt de chef weer de heerlijkste gerechten. Schilderijtjes op je bord en in de mond een heerlijke smaaksensatie. We komen terug bij mooi weer zodat we op het terras kunnen gaan zitten genieten.
Suzannegoijen1 . Expertproever (7 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Op Carnavalszaterdag hebben we gedineerd in het restaurant Infini. Het decor is alles behalve smaakvol. De verlichting buiten doet denken aan klein Las Vegas en de binnenruimte is niet omarmend. De bediening is inadequaat en zonder bezieling. De chef-cuisinier beperkte zijn omgang met de gasten tot het afrekenen bij de kassa en de standaard zinsnede: "Heeft het gesmaakt?" Geen gastheerschap zoals je mag verwachten in een dergelijk restaurant.
Gezien de grootte van het gezelschap werd gekozen voor het menu van 49,50 euro. De vitello tonnato en de coquille waren prima maar veroorzaakten geen smaakexplosie. Het hoofdgerecht, de eendenborstfilet, was onvoldoende gegaard en de vetlaag was week in plaats van krokant. Het dessert kunnen we ons al niet meer herinneren... dus onbeduidend. Ook bij een vorig bezoek waren we teleurgesteld. Nu weten we het zeker. Dit restaurant is geen aanrader.
Norbert.poppe . Expertproever (6 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Dit restaurant gaat resoluut voor de haute cuisine en slaagt daar in met brio. De gerechten bestaan uit kleine porties met telkens diverse smaakcombinaties, soms onverwacht, steeds interessant. Het dessert was een orgelpunt van smaken: mijn echtgenote werd een beetje duizelig van zoveel lekkers.
Chayenne1991 . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Gister voor de tweede keer deze maand bij infini gegeten. Het was een drukke maandagavond, volgens mij moesten we daardoor redelijk lang op onze wijn en koffie wachten. Dat was de vorige keer niet zo. Verder was alles wederom weer top! Heerlijk eten en goede wijnen. Elk gerecht ziet er prachtig uit. De bediening is erg vriendelijk en professioneel! Tot gauw Infini.
Linda W. Fijnproever (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij restaurant Infini, deze keer met de AH restaurant actie. Amuses, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, alles was heel erg lekker. Bediening erg vriendelijk en snel, top!
Désirée B. Fijnproever (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Een geweldige belevenis !! Smaaksensatie !! We hopen dat we volgend jaar weer van de AH-spaarkaarten zo'n etentje mogen beleven.
Elisabethmaria . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Wij zijn nu vier keer bij Infini geweest om een hapje te eten en zijn iedere keer met een zeer tevreden gevoel er vandaan gekomen. Je wordt in een ruime ontvangstkamer ontvangen voor het aperitief. In deze ruimte staan enkele chesterfield banken en het ziet er mooi, warm en huiselijk aangekleed uit. Het aperitief wodrdt altijd begeleid door 3, vaak verrasssende smaakopwekkers. Het diner wordt geserveerd in de aangrenzende ruimte, waar de tafels zodanig staan opgesteld, dat je meer dan voldoende privacy hebt. De gerechten zijn smaakvol, worden mooi uitgeserveerd en de porties zijn prima. De begeleidende wijnen , indien er een wijn arrangement wordt genomen zijn prima. Bij de koffie kun je kiezen uit 6 huisgemaakte snoeperijtjes, klein maar fijn. al bij al een aanrader. Nu nog hopen op een warme zomer zodat we ook eens op het terras met uitzicht op het prachtige heuvelachtige landschap bevlekt met stevige koeien op een zwoele avond kunnen genieten van een uitstekend dineetje.
Mark B. Meesterproever (58 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Na afloop van ons kerstdiner bij Infini hoorden we dat de maître onverwacht was uitgevallen. Dat is natuurlijk een enorme tegenvaller voor een groot, volgeboekt restaurant en het zal ongetwijfeld invloed hebben gehad op de tegenvallende service. Het was beter geweest als ons dat eerder was verteld - dan hadden we misschien wat meer begrip gehad voor de trage bediening. Het leek er vooral op dat de keuken het enorme aantal couverts niet aan kon, want de wachttijden waren echt veel te lang. Natuurlijk zijn de eerste amuses en hapjes klein, en zijn ook de voor- en tussengerechtjes in een 6-gangen menu niet erg groot. Maar als de wachttijden dan oplopen tot meer dan 45 minuten tussen sommige gangen, dan is het resultaat dat mensen lang met trek aan tafel blijven zitten. Er was niets aan te merken op de kwaliteit van de borden die uiteindelijk op tafel verschenen, al was er duidelijk gekozen voor gerechten met iets minder ambitie dan we de vorige keren, toen het minder druk was, zagen. Hoe dan ook; het eten was perfect bereid en erg lekker. Het dessert was misschien niet het lekkerste gerecht, maar zeker het meest opvallende. Prachtige, geblazen suikerbollen - heel knap. We vragen ons alleen af of het verstandig was dat de chefkok (die als enige die bollen kan blazen) op het eind van de avond het gebruikelijke praatje maakte met vertrekkende bezoekers terwijl sommige tafels daardoor nog langer moesten wachten op hun dessert. De bediening deed haar best maar liet teveel steekjes vallen. Wijnverzoekjes vergeten, halfslachtig tafel afruimen, een gang serveren terwijl er nog geen nieuw bestek was.. Nee, dit was niet de ervaring die wij van Inifini gewend zijn. Hopelijk kiezen ze volgend jaar voor minder couverts. We komen nog wel terug, want de ambitie en de kennis is er, maar deze keer viel het helaas tegen.
EddyVreuls . Proever (1 recensie) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij komen met Kerstmis al meer dan 10 jaar op deze locatie. Bij de voorgangers van Infini op deze locatie, werden wij bij aankomst door de eigenaren altijd zeer hartelijk en gastvrij ontvangen. Helaas hebben wij dit bij Infini zowel in 2014 als in 2015 nog ( steeds ) niet mogen ervaren! Dit jaar hebben wij bij binnenkomst meer dan 5 minuten moeten wachten voor wij naar onze tafel werden gebracht! Daarna duurde het geruime tijd voor de eerste amuses kwamen. Wat ons meteen opviel, was de onprofessionele bediening. Niet echt vriendelijk en service gericht en bovendien veel te langzaam en niet accuraat! Bij het bestellen van een fles water duurde het meer dan een kwartier voordat hij kwam; brood moest om gevraagd worden. Al met al een bediening, die qua uitstraling en niveau niet past bij het niveau, dat dit restaurant pretendeert te zijn! ( Bediening was in 2014 overigens wel uitstekend ). Ten aanzien van de smaakcombinaties van de amuses en gerechten valt niets negatiefs te zeggen. Deze zijn zonder meer goed te noemen. Wel vinden wij de porties steeds kleiner worden en is er in sommige situaties nauwelijks onderscheid in grootte te maken tussen voorgerechten en amuses. Ook het hoofdgerecht, de reerug, was met een dun reepje aan de magere kant en had als hoofdgerecht een stuk groter dienen te zijn! Mede als gevolg van de trage bediening en het, naar ons door de bediening werd medegedeeld, mislukken van de bereiding van het dessert ( o.i. te complexe ) konden wij pas om 24.00 uur aan de afsluitende koffie beginnen! Wat ons daarbij opviel was, dat de bediening driftig bezig was met het afruimen van de tafels van de reeds vertrokken gasten, maar geen aandacht hadden voor de gasten, die nog koffie wilden hebben. Na het bestellen van de koffie hebben wij nog een half uur moeten wachten voordat deze geserveerd werd! Al met al was dit diner een zeer teleurstellende ervaring, waarbij wij met name een feestelijke sfeer met wat muziek zeer hebben gemist. Infini was dit jaar: mini en wat ons betreft FINI.
Anke R. Fijnproever (3 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Infini betekent oneindig in het Frans.. Oneindig staat dan voor: oneindig lang wachten op zowel eten als goede service.
Wij hebben hier 1ste kerstdag gegeten met de verwachting iets speciaals te krijgen. Bij binnenkomst dacht ik dat de dame die onze jassen aan nam, het meisje van de garderobe was. Zo onverzorgd en slecht gekleed, maar het bleek de gastvrouw te zijn.
We hadden niet teveel gegeten van te voren omdat aperetiefhapjes EN amusehapjes EN 6 gangen toch best veel zou zijn dachten we. Ondanks dat we vroeg waren kregen we niet eerder ons eten. We hebben 1.5 uur gewacht vooraleer we de eerste gang kregen, daarna 3 kwartier ertussenin, veel te lang! Brood daar moesten we om vragen, en als mensen er om vragen hebben ze honger, 1 broodje moesten we delen. Wilde je nog een broodje, moest je er wederom om vragen. Een serveerster bediend en moet de gast voor zijn ten alle tijden en zeker met kerst willen we goede service!
Nog een glaasje wijn? Dat duurde een half uur! Het dessert was het enige speciale en meest overtreffende van de hele avond..
Denk de volgende keer aan wat sfeer, achtergrond muziek en gedempt licht zou al veel doen.
Ik ging met een vol gevoel weg, van 1.5 liter water.
De rekening? daar moesten we 25 min. op wachten want die maakte de chef op, die met z'n gasten stond te praten tijdens t betalen.. Een chef van deze klasse komt aan tafel na het dessert, tijdens de koffie..
Infini staat voor: oneindig! veel te leren..
Georg K. Meesterproever (28 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Mooie gerechten. Prima smaken en er lekkere bijpassende wijnen. Echter voor 4 gangen van 1900 tot 2300 uur is wel erg lang. Een broodje voor 5 personen is ook wat karig. Dan een graat in de brandade. Gemeld geen verdere reactie. Foutje! Een vegetariër bij het gezelschap. Hoofdgerecht was wat groente en een little gem. Geen pasta of risotto. Persoon ging met honger weg. Was allemaal bijzonder mooi opgemaakt maar niet ingericht op blijkbaar vegetariër. Uiteindelijk euro 400,00 voor 5 personen, twijfel of de prijs / kwaliteit in orde was. In elk geval voor de vegetarische variant van het 4 gangen menu niet. Onvoldoende!
Catherine L. Expertproever (6 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Het was weer heerlijk dineren bij Infini, met de lekkerste gerechten en mooie bijpassende wijnen. De heerlijkste verrassing is toch wel altijd de soufflé, een specialiteit van de chef Michael. En bij de koffie en thee zijn de zelfgemaakte lekkers ook om ernaar uit te kijken. Zowel bij de ontvangst als bij de bediening is te merken dat Michael en Kirsten van Geffen hart hebben voor hun zaak en hun medewerkers.
Marionenjohn1 . Fijnproever (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Het eten was een kunstwerk en zo apart van smaak en heel lekker. Bediening was ook heel vriendelijk en de kok kwam ook aan tafel wat ook niet alledaags is.
EJM . Expertproever (7 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Met zijn zessen hier gegeten ,gebruik gemaakt van de AH actie. Heerlijk gegeten, het was echt een eetbeleving.Gerechten zagen er uit als kunstwerkjes.Voor het oog en smaakpapillen een feestje.Enig minpuntje ,wij vonden de prijs van een glas wijn aan de hoge kant, voor die prijs mag er net iets meer in het glas.We hebben een gezellige avond gehad, met eten van hoge kwaliteit.
FBFF . Fijnproever (3 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
3-gangen verrassingsmenu: veel smaken en smaakjes, in kleine druppeltjes/blokjes/plasjes/sliertjes. mn de heerlijke amuses en het voorgerecht bevielen ons, hoofdgerecht goed maar niet bijzonder, desert lekker, koffie werd geserveerd met diverse zoete hapjes. service prima, decor is niet onze smaak, wel goede akoestiek
Rene K. Expertproever (8 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Fantastisch lekker gegeten bij Rest. Infini met een prettige jonge bediening (soms nog iets onwennig) goede uitleg en een relaxte sfeer. Mooie gerechten met bijpassende wijnen. Ik zou zeggen op naar een STER.
Fb310886 . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Op zaterdag 5 dec. j.l. hebben wij heerlijk gegeten in een rustige omgeving. De bediening was uiterst correct en vakbekwaam. Een aanrader voor hen, die bereid zijn wat meer te besteden voor een hele avond gastronomie. Wij komen zeker nog eens terug.
Anja, Marie-José, Paul en Jos