Restaurant India Port a/d Amstel

Amstelzijde 53 1184 TZ Amstelveen Nederland Kaart
31-203374427

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Vers fruit
      Thee/koffie

Speciale deals

40% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Eten met een twist

Neem Indiase gerechten, combineer dit met de westerse keuken en je hebt de heerlijke fusion gerechten van Twist. Klassiekers krijgen een Aziatische twist en zullen je blij verrassen. Een plek waar bekende gerechten een hele nieuwe dimensie krijgen!

Meer informatie over restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Bart B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Onze eerste keuze qua Indiaas, elders in Amstelveen, zat vol en dus kwamen we hier terecht. De prijzen zijn hier redelijk fors voor een Indiaas/Thais restaurant. Twee keukens die qua smaak en cultuur overigens erg verschillend zijn, maar we besloten hen het voordeel van de twijfel te geven. De zaak was zo goed als leeg op een zondagavond. Hoewel er voldoende personeel beschikbaar was, duurde het even voordat we een tafel kregen toegewezen. Het personeel lijkt sowieso niet goed op elkaar ingespeeld en handelt erg onzeker. Er wordt veel overleg gevoerd met de manager/eigenaar. Bij het bestellen van een curry bleek het niet mogelijk om de rijst te vervangen door een naan brood. Jammer. Het eten 'en sich' is prima, maar van een Indiaas restaurant verwacht ik toch echt meer. Men had zich beter op Indiaas eten alleen kunnen focussen, dan ook nog allerlei - meer 'fusion' achtig - voedsel aan te bieden. Met een onvoldaan gevoel keerden we weer huiswaarts. Nee, dit nooit meer.
Mariela M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Erg lekker gegeten met AH actie. Het keuzemenu biedt genoeg mogelijkheden en we hebben er lekker en goed van gegeten, we zaten goed vol. Bediening was ontzettend vriendelijk en we kregen ook alle gelegenheid tot gezellig natafelen. Een absolute aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
lvr .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Op een dinsdagavond bij Twist gegeten, het was er dan ook vrij rustig en de bediening had alle tijd voor ons. De gerechten kwamen vrij snel op tafel. De indiase gerechten waren smakelijk, de dalsoep vooraf was iets waterig, had dikker mogen zijn. Ook de kheer bij het nagerecht had van mij iets dikker mogen zijn.
P. C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Ik had als lunch gekozen voor een Cesar Salade. Deze was bijzonder smaakvol. De sla was lekker knapperig en de combinatie van de bacon met indian style gebakken kipfilet en dressing mag verassend genoemd worden. Het bord zag er mooi opgemaakt uit, je kan zien dat zij veel moeite doen om alle maaltijden mooi uit de keuken te laten komen. De bediening was keurig en alles werd goed uitgelegd. Ik ga hier zeker vaker eten.
Norma S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Op zondag gegeten met vriendin,Kassa € 82 .Ik ben zelf Hindoestaans/Surinaamse en dit eten kun je GEEN Thais/indiaans noemen. Mijn gerecht vis,curry, Thais eten zwemt niet!!)kokos zwom en de groente die erin had moeten zitten was nergens te vinden(slechts 3 blokjes courgete). Ik heb daar wat van gezegd,ook dat de kom sla bruin en niet fris zag. Zelf kom ik uit de horeca maar dit eten kan echt NIET!! dit had niets te maken met Thais en Indiaans . Tenslotte gestoomde groente besteld moesten wij ook nog een €5 voor betalen.Schandalig gewoon.

Heb de eigenaar de volgende dag gesproken had verwacht dat hij ons zou uitnodigen om het goed te maken,maar nee hoor!!
Zelf kom ik uit de horeca heb jaren voor meer dan 120 mensen gekookt tijdens congressen,ik zou mij schamen als ik dit soort voedsel zou bereiden en aan de mensen zou voorschotelen.

Voor de eigenaar een gemiste kans en voor mij,ons en vele anderen in mijn kringen NOOIT meer eten bij dit zeer slecht restaurant.

Advies aan de eigenaar zoek een volwaardige chef kok,of controleer je personeel, want allemaal 9 als cijfer voor recensies, ik heb mijn twijfels of dit wel eerlijk en oprecht is. IK DENK VAN NIET!!
M V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
hier met de ah actie gaan eten met 4 volwassenen.
3 gangen keuzemenu. uitstekend gegeten, vriendelijke bediening, duidelijke uitleg gekregen op onze vragen. de vis in groene curry voor 1 persoon wat milder bereid, op verzoek.
kebab prima, net als de butter chicken.
al met al een heerlijke maaltijd, gaan zeker nog eens terug!
M.loupatty L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij hadden de 3 gerechten besteld waarvoor gekozen kon worden. Het eten was heerlijk maar door de side dishes en het drinken, frisdrank en 4 wijntjes toch een behoorlijk hoge rekening.
Maar het eten was lekker en vers klaargemaakt.
Xeanette D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Twist met de AH actie. Prima keuze uit 3 gangen voor 35 euro. We konden ook heerlijk buiten op het terras zitten. Minpuntjes zijn het erg lange wachten op het eten, helemaal als er in totaal maar 7 tafeltjes bezet zijn. Ook de heaters zagen er prachtig uit, alleen was het gas snel op ... De bediening was overigens zeer vriendelijk. Ik zou er absoluut weer gaan eten, rekening houdend met bovenstaande.
Ellisenka A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Heel vriendelijke bediening. Er werd herhaaldelijk gevraagd of het gerecht niet te spicy was maar dat was zeker niet het geval. De kip was heerlijk. Het tussengerecht als extra ook. De soep had lekker knapperige groenten. Kortom een aanrader ! Het toetje van ijs wat gewoontjes maar wel met vers fruit en lekker ijs en de rijstpudding was prima.
dianapcf .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het Eten was heel erg goed.
Ik had van tevoren gebeeld voor mijn veganistisch diet wensen en ze hadden hele goede gerechten bedacht.

De bediening was heel aardig en als we iets vroegen kwam snel. Maar zonder vragen moeste we wel wachten (dit met betreft tot de drankjes).

Ik ben meer van het modern decor, en in deze restaurant de decoratie is van hout. Ik neem aan dat er mensen zijn dat dit ook gezellig vinden. Maar ik ben meer van de frisse decoratie.
aalders.r .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
zeer vriendelijke en behulpzame bediening , alles werd goed uitgelegd het eten en de wijn waren voortreffelijk wij komen zeker terug TOP!
Edoncar .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We vonden het eten erg lekker, uiteindelijk wel een beetje prijzig ondanks de AH bon. De service was Top en zo langs de Amstel leuke locatie.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk geluncht met 2 vriendinnen. We begonnen alledrie met de Thaise gevulde slablaadjes met geurige en vooral pittige kip. Erg lekker en we waren gewaarschuwd! Daarna namen 2 van ons de Thaise kipsaté. Werd leuk opgediend en was zeer smakelijk. 1 vriendin koos de Thaise kip/kokossoep maar helaas was deze niet heet qua temperatuur, overige wel qua pittigheid! Verder dronken we de rosé uit de Provence erbij die okk pittig was - qua prijs. Gelukkig wel de prijs waard want heerlijk. De eigenaar bediende onze tafel en was zeer vriendelijk. We komen gauw een keer terug!
rijbetaman .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Eten heerlijk, bediening prima, alleen jammer dat er een asociaal grote boot voor ons uitzicht op het terras kwam liggen.
Iens-es .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hebben gegeten met de bon van de AH actie. We konden voor elk gang kiezen van een speciale menu kaart. De bediening liet wat steekjes vallen, het terras zat vol, en we zagen gerechten doorgaan ( ook ander AH tafels) maar het doorgeven aan onze tafel duurde wel erg lang. Gelukkig was het heerlijk weer en toen de bediening door kreeg dat we wel erg lang moesten wachten kregen we koffie gratis toe.
Het eten was het waard!
Bob T .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijke 'twist' van het beste wat de oude beschaving van India en de diversiteit van Thailand aan eten en genieten hebben opgeleverd. Begeleid door zachte, rustgevende Indiase muziek. Veel waar voor je geld, in alle opzichten een aanbeveler !
anita_brandse .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Goed eten beding is ook prima niks is teveel als er iets niet lekker is dan kan je wat anders krijgen echt goed ga er nog een keer heen en geef het aan anderen ook Door dat ze daar gaan eten
h.h.nijmeijer .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij kozen voor binnen, buiten aan het water kan ook!Wij hadden een leuk tafeltje, de bediening was vriendelijk. Zij hebben een speciale kaart voor AH Iens. De keuze was wat beperkt, maar wel genoeg . Het smaakte prima, alleen het dessert z.g. Indiase pudding was een tegenvaller, een soort vla. Het ijs dessert was wel prima. We hadden wel een leuke avond.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hebben op za. 13 augustus bij Twist gegeten met de AH restaurant aktie. Voor en hoofdgerecht waren prima toetje teleurstellend. Wij moesten vragen voor een menu, drankjes en moesten lang wachten op ons eten.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prima gegeten bij Twist met de AH-dineractie. Vriendelijke bediening en mooi terras! De wijn is erg duur. 6,50 voor glas Rosé.