Restaurant India Port a/d Amstel

Amstelzijde 53 1184 TZ Amstelveen Nederland Kaart
31-203374427

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Vers fruit
      Thee/koffie

Speciale deals

40% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Eten met een twist

Neem Indiase gerechten, combineer dit met de westerse keuken en je hebt de heerlijke fusion gerechten van Twist. Klassiekers krijgen een Aziatische twist en zullen je blij verrassen. Een plek waar bekende gerechten een hele nieuwe dimensie krijgen!

Meer informatie over restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Maria Concepcione W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
We hebben genoten van de vegetarische maaltijd, geserveerd in leuke kommetjes op een grote ronde schaal. Dat zag er feestelijk uit. Het bestond uit: Pakora, saag paneer, daal makhani en een seizoensgroente geserveerd rijst, nan, papadums, salade, zuur en yoghurt. Hert toetje was een smakelijke rijstpudding met amandelschaafsel en rozijnen
James H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Vanavond gegeten bij India Port. Het eten was op zich ok, niet uitmuntend maar de porties waren echt ronduit schandalig klein. We hebben dit aangegeven bij de bediening maar daar werd niet op geanticipeerd. In tegendeel, toen wij een paar extra nan en een klein schaaltje rijst bestelden hebben wij hier 10 euro voor moeten betalen. Resultaat, wij komen hier absoluut niet meer terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk op het buitenterras gezeten. Het eten was voortreffelijk evenals de zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader voor een zomerse avond
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was aardig, wel kleine porties. Helaas moesten we een uur per gang wachten! Geen aandacht voor ons, geen oogcontact.
Nilish M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Eten was lekker . Moest wel lang wachten wij zaten buiten waaide best wel en beetje koud
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Verse ingedienten en ook goede wijnkaart! Lekker buiten zitten aan het water.
René V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prettige bediening. Eten echt ondermaats. Zowel smaak als kwaliteit valt erg tegen. Één van de mindere van de vele Indiase restaurants die ik heb bezocht.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Wat een leuke tent!!!Interieur super,eten super,bediening super.Echt een aanrader.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Wat een leuke sfeervol restaurat. Super bediening ,Heerlijk gegeten.Gegeten voor een leuke prijs.Ik ga hier zeker nog eens terug komen
Vreugde W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Volop genoten op het terras van Indian Port . Eerst een aperatief gedronken in lounge sfeer met een gezellige buitenbar. De Montes wijn was als een engeltje op je tong en de indian streetfood zorgde voor een heerliijke bite erbij. De bediening was top en vooral heel vriendelijk. De vegetarische thali was een feestje, wat een heerlijke smaken bijelkaar. De chicken masala had een rijke intense smaak.
Kortom een restaurant om vaker terug tekomen ! Namaste Rob en Patricia
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
het was heerlijk
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk eten! En goede service! Heerlijk buiten op het terras gezeten aan het water.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Super gezellig tentje. De aankleding van het restaurant waant je in het verre oosten. Het eten was erg smakelijk wij genoten van de Indische rijsttafel. Dit waren een aantal kleine verschillende gerechten van de kaart leuk voor als je geen keuze kan maken! Ze hadden geen groot assortiment aan wijn maar de chardonnay die wie hadden besteld was erg lekker. Zeker een aanrader als je een keer lekker en anders wilt eten voor niet al teveel geld!
Marciano C.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Lekker eten!
Arnout K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Lekker gegeten. Indiaas zoals in India.
Floris J.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Een geweldige ervaring vanwege de zeer fijne ontvangst door de gastvrouw. Zij máákte de avond. Het eten werd goed toegelicht en uitgelegd (want Indiaas en voor ons dus wat onbekend). We hebben genoten.
Meneer Jager heel erg bedankt voor uw review. Wij zien dat u kwaliteit van het eten niet hoog scoort. Kunt u ons feedback geven wat wij beter kunnen doen om het in de toekomst wel goed te doen?
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prettige ontvangst, vlotte bediening, heerlijk gegeten met volop keuze voor vegetariers. Dit wordt beslist een vaste plek.
Gwendolyn V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker Indiaas eten (vega en vlees thali) en super vriendelijke bediening. Ik kom zeker terug!
M V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk Indiaas gegeten gisteren. Fijn om een plek in Ouderkerk te hebben waar je lekker Indiaas kunt eten. Amsterdam is dichtbij en daar hoeven we dan niet meer naartoe. Leuke nieuwe inrichting, vriendelijke bediening.