Restaurant India Port a/d Amstel

Amstelzijde 53 1184 TZ Amstelveen Nederland Kaart
31-203374427

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Vers fruit
      Thee/koffie

Speciale deals

40% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Eten met een twist

Neem Indiase gerechten, combineer dit met de westerse keuken en je hebt de heerlijke fusion gerechten van Twist. Klassiekers krijgen een Aziatische twist en zullen je blij verrassen. Een plek waar bekende gerechten een hele nieuwe dimensie krijgen!

Meer informatie over restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Mischa V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Wij hebben op een vrijdagavond bij Twist gegeten. Het was mooi weer en we konden lekker op het terras zitten. Aan de locatie aan de Amstel is uiteraard niets op te merken, een heerlijke stek!

Qua eten menu heeft het restaurant een zeer uitgebreide kaart. Ik denk dat het eten over het algemeen goed is, wij hebben slechts gebruik gemaakt van de AH-spaaractie/IENSactie waarvoor het restaurant een speciaal 3 gangen (keuze)menu a 30,- euro had samengesteld: Soep, hoofdgerecht en een dessert. Kip was de enige keuze qua 'vlees' of spareribs. Ik had een Thom Ka kai soep vooraf, welke ik voor de 'average restaurantganger' behoorlijk pittig vond (Ik ben wel wat gewend...maar poeh!) Wel lekker, goed gevuld en gepresenteerd. De tomatensoep was minder heftig van smaak, maar lekker. Spare ribs en Chicken massala kozen wij voor de maincourse, beiden mooi gepresenteerd en lekker. Als dessert kregen wij een plateau van chocolademousse taart met slagroom, koffie-cheesecake en mango-ijs. Best machtig, en zeker niet te weinig. Prima van smaak.

De service was goed, je kan hier en daar wel merken dat het restaurant nog maar 4 maanden draait en er nieuw personeel wordt ingewerkt, maar het stoort niet. Het was dan ook rustig en nog vroeg. We kregen ons hoofdgerecht eerder dan ons bestek, waar we tweemaal om moesten vragen, maar verder ontbrak het ons nergens aan. Extra service was geen probleem aangezien we onze dochter van 1,5 bij ons hadden, werd er zeker ook aan haar gedacht. Er zijn kinderstoeltjes aanwezig, aan een commode werd gewerkt begreep ik. Er zijn ook niet pittige gerechtjes te bestellen. Het was allemaal geen probleem. Het personeel, waaronder de eigenaar, was erg vriendelijk en behulpzaam.

Het decor was mooi gerenoveerd in Aziatische, moderne, maar toch huiselijke stijl. De rode plantjes en glazen kaarslichtjes vonden wij persoonlijk totaal niet passen bij deze huisstijl. Verder gewoon een zeer fijne locatie in zomer en winter waar we zeker nog zullen terugkeren.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Etentje met zijn vieren t.g.v. de verjaardag van mijn schoonmoeder.Dit eerste bezoek was niet voor herhaling vatbaar. De bediening was zeer vriendelijk, haast timide. Het eten dat wij bestelden was Thais en Indiaas maar was over het geheel te droog (kip) en weinig kleurrijk en stimulerend, zowel voor het oog als voor onze smaakpapillen. Ik was blij met mijn sate spies en frietjes en slakje bla, maar daarvoor hoef ik natuurlijk niet specifiek naar Twist. Het meest opmerkelijk was, dat de eigenaresse/manager zich niet vriendelijk en niet als gastvrouw opstelde. Op een opmerking van mij, vergissing waarschijnlijk, over een gerecht dat niet of wel op de kaart stond en wel (of niet) op onze tafel ging zij eerder nors en betweterig in. Daarbij liet zij geen ruimte voor de timide collega. In plaats dat zij de gelegenheid te baat nam om ons welkom te heten, zich voor te stellen of een en ander op vriendelijke wijze toe te lichten. Zij gedroeg zich als 'baas' en liet zich ook alleen op dit moment van ons avondje zien. Bij het reserveren hadden we nadrukkelijk aangegeven dat het om de 86e verjaardag ging van onze moeder en oma. Jammer, een gemiste kans. Misschien moeten we het Twist vergeven. Zij hadden het druk met andere zaken die een opstart met zich meebrengt, ook terwijl wij aan het eten waren en opkeken om wat te bestellen. En er waren uiteindelijk maar drie tafels bezet. Wij zaten aan de straatkant. De passeerders, het zicht op de Amstel en het licht van buiten maakten het etentje gelukkig luchtig en feestelijk genoeg.
Ik ben bang dat Twist het op deze manier niet zal redden in dit rijtje restaurants in Ouderkerk. De andere restaurants doen wel meer moeite voor klantenbinding en er zijn heerlijke Indiase en Thaise restaurantjes een paar kilometer verder.
Ace P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Maandag, een aparte dag voor horeca. menige restaurants zijn dan dicht. Twist niet.
Na wat hefige regen buien zijn we in Ouderkerk a/d Amstel neer gestreken, waar een vriendelijke meneer net bezig was zijn terras te drogen. Dankzij de regenbui hadden we dus volop keus om te zitten. een geluk bij een ongeluk zeg maar. Mijn vrouw zou terug rijden dus ik kon wel wat stevigs gebruien om op te warmen. Bleek deze zelfde vriendelijke meneer de zelfde passie te hebben voor whisky die ik ook heb. En had hij ook nog een hele mooie Islay in huis.
Goed begin dus. Bleek dat Twist hier nog maar vrij kort zat, dit baart mij over het algemeen zorgen omdat ik me dan een proefkonijn voel. ligt aan mezelf.
Mijn vrouw koos voor de Tom ka kai Soep en ik zelf nam de Gamba's van de grill. Flinke jongens en scherp geprijst en ook de soep was goed. ( mijn vrouw eet deze soep vaker en vond dit toch wel een van de betere )
Daarna nam ik de Spareribs en mijn vrouw ging voor de Chicken Tikka Masala.
Wederom niets op aan te merken. het terras liep ondertussen lekker vol en er hing een gezellige sfeer. ( mede omdat het het kleinste terras van de straat is denk ik ) Er brande wat fakkeltjes en op een gegeven moment ging de ober voor een andere tafel zelf happy birthday zingen voor een klein meisje. vuurwerk en al er bij.
We sloten af met 2 cappuchino. wederom weer blij verast door de vaardigheid van de bediening.
Wat een Barista. mooi varenblad in de melk geschonken en mijn vrouw had chocolade art op die van haar.
Wat een wereld avond. De vriendelijk meneer vroeg me of ik het erg vond om wat online te schrijven. en belofte maakt schuld dus bij deze. wij komen zeker terug.
Cooperistic .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Heerlijk gegeten bij Twist, een prachtige locatie aan de Amstel. De smaakvolle kipsate werd op een bijzonder creatieve manier geserveerd. De bediening en service zijn in een woord top. Een aanrader!
Linsey B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Ik vind de chicken tikka masala erg lekker.

Ik heb er heerlijk gegeten en de bediening is erg aardig.

Het nieuwe restaurant is ook erg mooi geworden.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Bij de Thaise gerechten stond gemarineerde groenten op een 'sizzler'. Ik had een sizzler-plate verwacht met groenten in een saus. Het bleek een karig satéprikkertje met een paar lullige stukjes courgette, champignon en tofoe. Dit was amper een gerecht te noemen. Bij het serveren uitte ik mijn teleurstelling, maar dat werd afgedaan met de opmerking dat een sizzler hetzelfde is als een spies.
Verder nette bediening en je zit wel heerlijk aan de Amstel
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Heerlijk gegeten. Uitstekende kwaliteit, echt vakmanschap en met liefde bereid. Prachtige locatie en voor ieder wat wils. Al een aantal keren gedineerd. Meer dan prima bediening en erg vriendelijk. Heerlijk terras aan de Amstel. De Thaise salade was echt heel puur, maar ook de Tikki Massala was authentiek qua smaak.