Restaurant India Port a/d Amstel

Amstelzijde 53 1184 TZ Amstelveen Nederland Kaart
31-203374427

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Eten met een twist

Neem Indiase gerechten, combineer dit met de westerse keuken en je hebt de heerlijke fusion gerechten van Twist. Klassiekers krijgen een Aziatische twist en zullen je blij verrassen. Een plek waar bekende gerechten een hele nieuwe dimensie krijgen!

Meer informatie over restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Wendy C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Wij hebben hier gegeten ivm de AH restaurant actie. Kregen een 3 gangen menu en hebben deze uitgebreid met een tussengerecht. Vooraf heerlijke indiaanse naan kroepoek en Tom Ka kai of Tomaten soep, deze waren heerlijk en goed op smaak. Hoofdgerechten kip curry, kip tandoori, vis met curry waren heel smakelijk, desserts was een proeverij en lekker.
Restaurant is heel sfeervol, en ruimtelijk, vriendelijke bediening en je kan zo pittig eten als je wilt!
Hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Zalig gegeten, ruime porties, en echt van goede kwaliteit.
En zeer spontane bediening die het eten op een zeer deskundige manier aanprijst.
Ook zeer uitgebreidde mogelijkheden voor vegetariërs!
Dit restaurant kan ik iedereen ten zeerste aanbevelen.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Culinaire belevenis van veel wat de Thaise en Indiase keuken te bieden heeft. Op de kaart alle gerechten goed aangegeven, ook qua pittigheid. Gerechten mooi opgediend en geserveerd door supervriendelijk personeel. Mooie locatie en tafel conform de reserveringswens met uitzicht over de Amstel. Bij het nagerecht werd zeer alert stilgestaan bij mijn verjaardag met het "lang zal ze leven" en een sterretje in het nagerecht. Restaurant is sinds april 2014 open op deze locatie, maar nu al een echte aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Waar eens Loetje was gevestigd, werden we aangenaam verrast door een nieuw concept met de naam Twist. Mooi verbouwd tot een sfeervol restaurant, waar overheerlijke voor- hoofd- en nagerechten op de menukaart staan. Ook buiten de kaart kun je je wensen kenbaar maken. Hier werken mensen met passie voor en uitgebreide kennis van lekker eten. Er wordt geen Vetsin gebruikt, dat komt de smaak ten goede en daar zijn wij een groot voorstander van. En vergeet ook niet een keuze te maken uit de geweldige wijnen o.a. Viognier en Pinot Gris. Goede adviezen van gastheer Singh en gastvrouw Linsey. De eigenaar heeft ook in Utrecht en restaurant, te weten Mahanakorn aan de Oude Gracht, waar wij al langere tijd fan van zijn. Nu kunnen we dus dichterbij huis ook terecht. Een aanrader! Wij komen gauw weer terug!
Tanja B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Buiten aan het water beginnen met de meest geurige viskoekjes die ik in tijden heb gegeten. De buitenkant iets sponzig, dat wel, maar een smaakexplosie in mijn mond. Fijn begin! Omdat het toch wat kouder werd, zijn we naar de serre verplaatst. Ook een prima plaats om te zitten, met zicht op de boten en via een doorkijk naar de bar. Het vegetarische hoofdgerecht met rijst en linzen wat was lafjes. Geen verrassing en de linzenprut had een scheut zoet te veel gehad. In combinatie met de rijst oké, maar niet meer dan dat. Mijn tafelgenote had kip die mals, smakelijk met her en der een zwart hoekje. Maar meest smakelijk en de raita was TOP. De nagerechten waren zo zo. Zowel de cheesecake als de homemade chocolatepie, hebben we lekkerder gegeten.
Al met al een goed restaurant om eens aan te schuiven als je in Ouderkerk bent en geen zin hebt in biefstuk met friet.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Zowel een Indiaas- als een Thais recept gegeten, de smaak is erg lekker en bijna authentiek.
De service is erg vriendelijk, behulpzaam en zeer bekwaam. Twist is buiten op het terras en in de serre erg mooi maar binnen wat donker.
Vooral de proeverij van het vooraf en van het dessert zijn heerlijk en bieden een goede keuze in wat de keuken te bieden heeft. Twist gebruikt mooie schalen,borden en soepkommen.
Voor herhaling vatbaar.
Ace P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Maandag, een aparte dag voor horeca. menige restaurants zijn dan dicht. Twist niet.
Na wat hefige regen buien zijn we in Ouderkerk a/d Amstel neer gestreken, waar een vriendelijke meneer net bezig was zijn terras te drogen. Dankzij de regenbui hadden we dus volop keus om te zitten. een geluk bij een ongeluk zeg maar. Mijn vrouw zou terug rijden dus ik kon wel wat stevigs gebruien om op te warmen. Bleek deze zelfde vriendelijke meneer de zelfde passie te hebben voor whisky die ik ook heb. En had hij ook nog een hele mooie Islay in huis.
Goed begin dus. Bleek dat Twist hier nog maar vrij kort zat, dit baart mij over het algemeen zorgen omdat ik me dan een proefkonijn voel. ligt aan mezelf.
Mijn vrouw koos voor de Tom ka kai Soep en ik zelf nam de Gamba's van de grill. Flinke jongens en scherp geprijst en ook de soep was goed. ( mijn vrouw eet deze soep vaker en vond dit toch wel een van de betere )
Daarna nam ik de Spareribs en mijn vrouw ging voor de Chicken Tikka Masala.
Wederom niets op aan te merken. het terras liep ondertussen lekker vol en er hing een gezellige sfeer. ( mede omdat het het kleinste terras van de straat is denk ik ) Er brande wat fakkeltjes en op een gegeven moment ging de ober voor een andere tafel zelf happy birthday zingen voor een klein meisje. vuurwerk en al er bij.
We sloten af met 2 cappuchino. wederom weer blij verast door de vaardigheid van de bediening.
Wat een Barista. mooi varenblad in de melk geschonken en mijn vrouw had chocolade art op die van haar.
Wat een wereld avond. De vriendelijk meneer vroeg me of ik het erg vond om wat online te schrijven. en belofte maakt schuld dus bij deze. wij komen zeker terug.
Cooperistic .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Heerlijk gegeten bij Twist, een prachtige locatie aan de Amstel. De smaakvolle kipsate werd op een bijzonder creatieve manier geserveerd. De bediening en service zijn in een woord top. Een aanrader!
Linsey B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Ik vind de chicken tikka masala erg lekker.

Ik heb er heerlijk gegeten en de bediening is erg aardig.

Het nieuwe restaurant is ook erg mooi geworden.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Bij de Thaise gerechten stond gemarineerde groenten op een 'sizzler'. Ik had een sizzler-plate verwacht met groenten in een saus. Het bleek een karig satéprikkertje met een paar lullige stukjes courgette, champignon en tofoe. Dit was amper een gerecht te noemen. Bij het serveren uitte ik mijn teleurstelling, maar dat werd afgedaan met de opmerking dat een sizzler hetzelfde is als een spies.
Verder nette bediening en je zit wel heerlijk aan de Amstel
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Heerlijk gegeten. Uitstekende kwaliteit, echt vakmanschap en met liefde bereid. Prachtige locatie en voor ieder wat wils. Al een aantal keren gedineerd. Meer dan prima bediening en erg vriendelijk. Heerlijk terras aan de Amstel. De Thaise salade was echt heel puur, maar ook de Tikki Massala was authentiek qua smaak.