Restaurant India Port a/d Amstel

Amstelzijde 53 1184 TZ Amstelveen Nederland Kaart
31-203374427

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Vers fruit
      Thee/koffie

Speciale deals

-40% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Eten met een twist

Neem Indiase gerechten, combineer dit met de westerse keuken en je hebt de heerlijke fusion gerechten van Twist. Klassiekers krijgen een Aziatische twist en zullen je blij verrassen. Een plek waar bekende gerechten een hele nieuwe dimensie krijgen!

Meer informatie over restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Jouw recensie over het restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Ontzettend aardige bediening. En, leuke actie van Iens, 40% korting omdat het dinsdag was.... Schijnt ook op maandag te gelden, dus ik zeg: DOEN!!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Alle gerechten waren overheerlijk en de wijnen waren top. We komen gauw weer terug.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Snelle service want we gingen naar een concert. Goeie advies om een combinatie schotel te nemen. Aanrader!
Gertina D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Van Vrienden gehoord ,je moet daarnevens gaan Eten !
En Gedaan ,geen Auto ,dus eerst even uitzoeken Hoe ?
Met de Bus tot Het Dorp ,Lopen ,best nog een stuk voor 80 ers ! Maar daar krijg je ook Trek ,van,en aan de Terug weg !daar dachten wij nog niet aan Prettige Bediening Heerlijk Eten ,Prima de Luxe ,zeker niet voor het laatst geweest !
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijke mixed indiase schotel, vriendelijke bediening.
Madide V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Eten was erg lekker. Had de rijst tafel met verschillende gerechtjes. Lekker pittig ook. Helaas moesten we er wel een uur op wachten dat was wel echt een minpunt.
Gavan T.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en het eten was leuk opgediend en we kregen ook nog uitleg over het eten.
Maar wel een uur gewacht voor het eten kwam, waarschijnlijk omdat het een mooie zomeravond was.
Annekedewildt D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Heerlijk gegeten aan de Amstel.
Prachtige locatie.
Had een menu licht pittig genomen maar t was voor mij best pittig .
Gerhard T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk authentiek Indiaas eten. Echt heerlijk. Super vriendelijk bediend. Onderschat het niet als er 2 sterretjes; dan is echt wel pittig! Doen!
Toine B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Echt alles was lekker. Jammer om te zien dat ze acties (AH restaurantweek en Groupon) nodig hebben om mensen te trekken.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Locatie van het restaurant, de bediening en de presentatie van de maaltijden waren uitstekend.
Aleen véél en véél te weinig eten voor 2 dames die zelf geen grote eters zijn.
We hadden een uitgebreide (prijzige) maaltijd besteld, waarbij je maar 1 bolletje rijst (!)
kreeg en wat flodders van naan brood en papadums.
Vreemd genoeg (!) stond het dessert al tussen het hoofdmenu, wat wij als suas aanzagen.
Rare beleving om met honger naar huis te gaan.
Voor deze prijs van een uitgebreide maaltijd zou je geen extra's hoeven bestellen en bijbetalen.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Eten was best ok, maar waardeloze, zelfs onbeschofte bediening.

Bij het reserveren gevraagd of ze onze waardebonnen accepteren, dat deden ze maar bij betalen wisten ze ineens van niets. Ze geloofde al niet dat ik gereserveerd had voor die avond terwijl ik kon laten zien dat ik 4 minuten met ze aan de telefoon had gezeten. Daarbij, waarom doe je moeilijk over een reservering terwijl je bijna geen gasten heb (terwijl het bij de buren vol zit...

Tip: check je rekening: 'per ongeluk' stond er ook een drankje teveel op...
De L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
aardige mensen in de bediening. mijn naam is niet Codem maar DE LAAT
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijke avond gehad, prachtig tafeltje aan het water, en fantastisch eten, de bediening was ook erg aardig en behulpzaam, alle gerechten die wij niet kenden werden uitvoerig uitgelegd aan tafel. Wij komen hier zeker weer.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Op advies van de serveerster hebben wij beide de thali genomen, een rijk gevuld plateau met allemaal heerlijke gerechtjes. Ik ben het niet eens met de vorige reviews dat de porties te weinig waren, ik heb heerlijk en genoeg gegeten, een aanrader voor iedereen die in Ouderkerk aan de Amstel wilt eten, met een prachtig terras aan het water.
Maria Concepcione W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
We hebben genoten van de vegetarische maaltijd, geserveerd in leuke kommetjes op een grote ronde schaal. Dat zag er feestelijk uit. Het bestond uit: Pakora, saag paneer, daal makhani en een seizoensgroente geserveerd rijst, nan, papadums, salade, zuur en yoghurt. Hert toetje was een smakelijke rijstpudding met amandelschaafsel en rozijnen
James H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Vanavond gegeten bij India Port. Het eten was op zich ok, niet uitmuntend maar de porties waren echt ronduit schandalig klein. We hebben dit aangegeven bij de bediening maar daar werd niet op geanticipeerd. In tegendeel, toen wij een paar extra nan en een klein schaaltje rijst bestelden hebben wij hier 10 euro voor moeten betalen. Resultaat, wij komen hier absoluut niet meer terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk op het buitenterras gezeten. Het eten was voortreffelijk evenals de zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader voor een zomerse avond
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was aardig, wel kleine porties. Helaas moesten we een uur per gang wachten! Geen aandacht voor ons, geen oogcontact.
Nilish M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Eten was lekker . Moest wel lang wachten wij zaten buiten waaide best wel en beetje koud