Restaurant India Port a/d Amstel

Amstelzijde 53 1184 TZ Amstelveen Nederland Kaart
31-203374427

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Eten met een twist

Neem Indiase gerechten, combineer dit met de westerse keuken en je hebt de heerlijke fusion gerechten van Twist. Klassiekers krijgen een Aziatische twist en zullen je blij verrassen. Een plek waar bekende gerechten een hele nieuwe dimensie krijgen!

Meer informatie over restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Jouw recensie over het restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Wat een leuke tent!!!Interieur super,eten super,bediening super.Echt een aanrader.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Wat een leuke sfeervol restaurat. Super bediening ,Heerlijk gegeten.Gegeten voor een leuke prijs.Ik ga hier zeker nog eens terug komen
vreugde W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Volop genoten op het terras van Indian Port . Eerst een aperatief gedronken in lounge sfeer met een gezellige buitenbar. De Montes wijn was als een engeltje op je tong en de indian streetfood zorgde voor een heerliijke bite erbij. De bediening was top en vooral heel vriendelijk. De vegetarische thali was een feestje, wat een heerlijke smaken bijelkaar. De chicken masala had een rijke intense smaak.
Kortom een restaurant om vaker terug tekomen ! Namaste Rob en Patricia
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
het was heerlijk
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk eten! En goede service! Heerlijk buiten op het terras gezeten aan het water.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Super gezellig tentje. De aankleding van het restaurant waant je in het verre oosten. Het eten was erg smakelijk wij genoten van de Indische rijsttafel. Dit waren een aantal kleine verschillende gerechten van de kaart leuk voor als je geen keuze kan maken! Ze hadden geen groot assortiment aan wijn maar de chardonnay die wie hadden besteld was erg lekker. Zeker een aanrader als je een keer lekker en anders wilt eten voor niet al teveel geld!
Marciano C.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Lekker eten!
Arnout K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Lekker gegeten. Indiaas zoals in India.
Floris J.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Een geweldige ervaring vanwege de zeer fijne ontvangst door de gastvrouw. Zij máákte de avond. Het eten werd goed toegelicht en uitgelegd (want Indiaas en voor ons dus wat onbekend). We hebben genoten.
Meneer Jager heel erg bedankt voor uw review. Wij zien dat u kwaliteit van het eten niet hoog scoort. Kunt u ons feedback geven wat wij beter kunnen doen om het in de toekomst wel goed te doen?
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prettige ontvangst, vlotte bediening, heerlijk gegeten met volop keuze voor vegetariers. Dit wordt beslist een vaste plek.
Gwendolyn V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker Indiaas eten (vega en vlees thali) en super vriendelijke bediening. Ik kom zeker terug!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk Indiaas gegeten gisteren. Fijn om een plek in Ouderkerk te hebben waar je lekker Indiaas kunt eten. Amsterdam is dichtbij en daar hoeven we dan niet meer naartoe. Leuke nieuwe inrichting, vriendelijke bediening.
voogtfam V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
bediening zeer vriendelijk eten erg goed,drankjes aan de prijzige kan bijvoorbeeld een klein fles je appelsap 4,25
normaal wij hadden 50% korting dus dan valt het mee maar anders prijzig.
George H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Uitstekend Indiaas eten! Een restaurant om naar terug te gaan!
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. De gerechten waren smaakvol, er was een ruime keus (ook vegetarisch) en de bediening was voortreffelijk. We kregen een goede uitleg van de gerechten op de kaart en prima advies over de wijnen. Het restaurant is smaakvol ingericht en ademt een prettige sfeer. Het ligt prachtig langs de Amstel. Heel redelijke prijzen. Echt een aanrader.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Na binnenkomst werden we begroet in het Engels. Op zondagavond was op één tafel na het hele restaurant leeg terwijl er een Iens actie was. We gingen bij de kachel (losse heater) zitten want het was zeer "fris", zeg maar koud in het restaurant en het tochte redelijk. Als voorgerecht kozen we voor een gemixed gerecht met diverse gerechten. Vond het erg jammer dat het niet op de kaart werd vermeld dat diverse gerechten pittig zijn maar pas hoorde toen het op tafel stond. De hoofdgerechten waren op zich wel goed maar miste smaak en met de yoghurt saus voegde het weinig toe. De naan was redelijk plat geslagen en niet echt heel erg smakelijk. Ook was de sfeer door de weinige mensen eigenlijk niet aanwezig. De actie van Iens werd eerst niet toegepast en moesten speciaal naar vragen. Voor de prijs/kwaliteitsverhouding zou ik hier niet meer terugkomen.
Jack S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk, echt Indiaas eten en een zeer vriendelijke gastvrouw.
Mijn enige, kleine puntje van kritiek is dat we vrij lang op het eten moesten wachten.
We komen zeker nog eens terug om andere gerechten te proeven!
esther S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk gegeten!
esther S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Goede bediening en alles goed verzorgt. Jammer dat zij geen Thais eten meer gaan serveren. Want daar kwamen we eigenlijk voor