Restaurant India Port a/d Amstel

Amstelzijde 53 1184 TZ Amstelveen Nederland Kaart
31-203374427

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Eten met een twist

Neem Indiase gerechten, combineer dit met de westerse keuken en je hebt de heerlijke fusion gerechten van Twist. Klassiekers krijgen een Aziatische twist en zullen je blij verrassen. Een plek waar bekende gerechten een hele nieuwe dimensie krijgen!

Meer informatie over restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Jouw recensie over het restaurant Restaurant India Port a/d Amstel

Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prettige ontvangst, vlotte bediening, heerlijk gegeten met volop keuze voor vegetariers. Dit wordt beslist een vaste plek.
Gwendolyn V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker Indiaas eten (vega en vlees thali) en super vriendelijke bediening. Ik kom zeker terug!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk Indiaas gegeten gisteren. Fijn om een plek in Ouderkerk te hebben waar je lekker Indiaas kunt eten. Amsterdam is dichtbij en daar hoeven we dan niet meer naartoe. Leuke nieuwe inrichting, vriendelijke bediening.
voogtfam V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
bediening zeer vriendelijk eten erg goed,drankjes aan de prijzige kan bijvoorbeeld een klein fles je appelsap 4,25
normaal wij hadden 50% korting dus dan valt het mee maar anders prijzig.
George H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Uitstekend Indiaas eten! Een restaurant om naar terug te gaan!
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. De gerechten waren smaakvol, er was een ruime keus (ook vegetarisch) en de bediening was voortreffelijk. We kregen een goede uitleg van de gerechten op de kaart en prima advies over de wijnen. Het restaurant is smaakvol ingericht en ademt een prettige sfeer. Het ligt prachtig langs de Amstel. Heel redelijke prijzen. Echt een aanrader.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Na binnenkomst werden we begroet in het Engels. Op zondagavond was op één tafel na het hele restaurant leeg terwijl er een Iens actie was. We gingen bij de kachel (losse heater) zitten want het was zeer "fris", zeg maar koud in het restaurant en het tochte redelijk. Als voorgerecht kozen we voor een gemixed gerecht met diverse gerechten. Vond het erg jammer dat het niet op de kaart werd vermeld dat diverse gerechten pittig zijn maar pas hoorde toen het op tafel stond. De hoofdgerechten waren op zich wel goed maar miste smaak en met de yoghurt saus voegde het weinig toe. De naan was redelijk plat geslagen en niet echt heel erg smakelijk. Ook was de sfeer door de weinige mensen eigenlijk niet aanwezig. De actie van Iens werd eerst niet toegepast en moesten speciaal naar vragen. Voor de prijs/kwaliteitsverhouding zou ik hier niet meer terugkomen.
Jack S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk, echt Indiaas eten en een zeer vriendelijke gastvrouw.
Mijn enige, kleine puntje van kritiek is dat we vrij lang op het eten moesten wachten.
We komen zeker nog eens terug om andere gerechten te proeven!
esther S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk gegeten!
esther S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Goede bediening en alles goed verzorgt. Jammer dat zij geen Thais eten meer gaan serveren. Want daar kwamen we eigenlijk voor
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Erg prettige service en heldere communicatie. Geweldig dat er een vegetarisch Tandoori gerecht bestaat en prettig dat vooral duidelijk vermeldt werd dat dit even duurt omdat alles vers bereid is. Rustige plek waar je goed een gesprek kunt hebben. Ik kom zeer zeker terug.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Sfeervol restaurant. Was super rustig wat we niet begrepen want we hebben heerlijk gegeten. Aanrader!
Eduard A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten Maar konden beperkt kiezen van de kaart en moesten €6.50 voor een gerecht extra betalen.
Ook merk je dat je met de AH zegel kaart apart in een ruimte zit.
Corine L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was goed. Niet heel bijzondererg gerechten. Bediening was minder goed op zaterdagavond.. veel moeten vragen om drankjes en lang moeten wachten op het nagerecht.
Ansvermaas T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Parkeren was een stukje verderop maar leverde een leuk wandelingetje langs de Amstel en een intro in de mooie oude dorpskern. Hartelijke ontvangst, ruime zitplaats, goede wijn. Duidelijke uitleg van de voor AH-actie beperkte kaart. Heerlijke gerechten, met zorg gepresenteerd. Vooral de vegetarische gevulde paprika was een verrassing van smaken en kruiden. Heerlijk gegeten, tempo goed op de gast afgestemd. Prijs iets hoger door het afwijken van het AH concept en een gezelschap van 3 personen, maar toch redelijk gezien de kwaliteit, met name van de hoofdgerechten en de vriendelijkheid van het personeel. En dan weer met een mooi wandelingetje en prachtige autorit voldaan naar huis.
Annelies G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen en de bediening was ook super vriendelijk. Zaten in de serre en hebben heerlijk gegeten.
Marieke N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Mooie ligging aan de Amstel. Heel vriendelijke ontvangst en prima bediening, heel erg aardig en attent en service gericht. Naast al het Loetje gebeuren in Ouderkerk is dit restaurant een verademing. Het eten was zalig en heel veel keuze. Een aanrader voor mensen die van De Oosterse keuken houden of voor diegene die eens wat anders willen.
joekvader .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We werden leuk welkom geheten en kregen snel een drankje geserveerd. Vlotte bediening, goede uitleg van het eten. En kregen aangevuld toen we meer sla wilden hebben. Attent en zeker aan te bevelen! Goede verhouding prijs/kwaliteit.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten op basis van de AH Restaurant actie. Prima uitleg van de mogelijkheden (ruime keuze, zelfs binnen de actie!). Aangename sfeer, mooie, smakelijke gerechten en attente, gezellige bediening. Wat wil je nog meer voor een avondje uit?
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Op zaterdagavond hier gegeten met de AH-actie. Zeer vriendelijke ontvangst, geweldige locatie langs de Amstel. We vonden het net te fris om buiten te zitten, maar vooraan in de serre had je toch het gevoel buiten te zitten en kon je ook nog van het mooie uitzicht genieten. Voor de AH-actie was een beperkte selectie uit de kaart beschikbaar, maar meer dan voldoende keus en de gerechten waren heerlijk en de porties ook zeker prima. Echt een aanrader wat ons betreft!