Restaurant In De Oude Stempel

Kaaistraat 21 4651 Steenbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant In De Oude Stempel

Klassieke keuken met wereldse invloeden

Restaurant In de Oude Stempel is gevestigd in het monumentale, voormalige postkantoor in het centrum van Steenbergen. Hier staan kwaliteit en gastvrijheid altijd voorop en dit zie je terug in de hartelijke bediening en de culinaire pareltjes die door chef Mark van Loon op tafel worden getoverd. Hij kookt vanuit een klassieke basis, maar laat zich inspireren door smaken en gerechten van over de hele wereld. Puur genieten dus!

Meer informatie over restaurant Restaurant In De Oude Stempel

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 23:30

• MasterCard , Pin , Visa card
andriesibeek .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben gebruik gemaakt van het AH-menu. De diverse hapjes vooraf en het menu zelf hebben ons verrast. Het was allemaal erg lekker. Jammer dat er bijna geen groente bij het hoofdgerecht zit.
De wijn was uitstekend. Wij komen zeker een keer terug.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vriendelijke bediening met heel veel variatie in de gerechten en een echte aanrader. we gaan er zeker nog eens naar toe.
Eric F.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Niets aan of op te merken.
Gaan deze zomer weer terug:)
Verdienen een ster (michelin of Gault millau) na ons 4de bezoek
mbg.
Gaby P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Dankzij de restaurantactie leren we nieuwe restaurants kennen. Dit restaurant is voor ons een blijvertje.
Het ontvangst was zeer hartelijk. Omdat het nog niet zo druk was, hadden we nog de keuze uit verschillende tafeltjes.
Aan de tafels heb je meer dan voldoende plaats en ze staan ver genoeg van elkaar zodat je niet al te veel last heeft de gesprekken van je buren.
Bij het aperitief werden er verschillende amuses geserveerd, die stuk voor stuk overheerlijk waren.
Bij de menukeuze (vis of vlees) hebben we telkens voor de visgerechten gekozen en hebben we nog een extra 4e gerecht bijgenomen. De verschillende gerechten waren telkens kwaliteitsvol en overheerlijk. Bij het hoofdgerecht kregen we nog een extra (friet)mandje met frietjes. Eerlijk gezegd had dit voor ons niet gehoeven - niettegenstaande dat de frietjes wel lekker waren vonden we het eerlijk gezegd niet bij dit soort gerechten passen.
Een ander positief punt is dat bij de verschillende gerechten een aangepaste wijn per glas verkrijgbaar was.
Als dessert kon je ook kiezen voor een selectie kazen van de kaaskar. Deze bestond uit een prachtige en lekkere selectie kazen (verrassend veel Italiaanse kazen).
Als afsluiter was het wel leuk dat je uit verschillende bonbons bij de koffie kon kiezen.
Complimenten aan de kok, keukenpersoneel en bediening voor de lekkere avond - we hebben genoten en we komen zeker terug.
Danielle en Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Bijzondere amuses, goed van smaak. Voorgerecht was een bijzondere combinatie van parelhoen met eendenlever. Hoofdgerecht bestond lamsrack garni, zeer speciaal en erg lekker. Als nagerecht een compositie van Hollandse en Franse kazen, variërend van rijp tot bijna rijp. Al met al een geslaagde avond bij de Oude Stempel in Steenbergen !!
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gezellig restaurant, leuke service gerichte bediening en natuurlijk het belangrijkste, prachtige bijzondere gerechten!
We gaan zeker terug!
herwijnen71 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Voor de tweede keer met ah-restaurantzegels naar dit restaurant. Erg genoten van de verassende combinaties in de gerechten. Zeer smaakvol en goed over nagedacht. Complimenten aan de kok!
Jammer dat er geen echt keuzemenu beschikbaar was. Wel kon er uitgebreid worden van een drie gangen naar een vier- of vijf gangen menu.
We werden naast de bar gezet waar spijtig genoeg de vloer wiebelde als de serveersters er langs liepen. Niet erg prettig.
Wachttijden kort tussen de gangen door en serveesters wisten goed wat de gerechten inhielden. Top! Wij komen vast een keer terug.
Ella K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was geweldig! Wij aten het menu van de AH-actie, dat was heerlijk! De amuses ( o.a. oesters) waren verrukkelijk.Voorgerecht en hoofdgerecht waren prachtig opgemaakt op de borden, in 1 woord heerlijk.
Toen de keuze voor het dessert : zoet of kaas. We kregen heel uitgebreide informatie over de kazen, we hadden aangegeven dat we niet van heel sterke kaas hielden, we hebben ons toen laten verrassen door hem, we kregen 10 verschillende kaassoorten, opbouwend qua smaak, zo lekker!
Kortom, echt geweldig, voor herhaling vatbaar.
Jannalena V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Mooie verfijnde gerechten
JenCvM .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Weer helemaal top gegeten! Deze keer met AH-bon. Maar dat was, in positieve zin zeker niet te merken. Mooi opgemaakte gerechtjes, niet te groot en zeer smaakvol klaargemaakt. De bediening was ook heel prettig. Leuk dat ook zij veel van de gerechtjes en de kaasjes afweten. Twee kleine minpuntjes en dat betreft de drank: 1. De wijn is echt overprijsd, vanaf 38 per fles en 7 per glas voor een eenvoudige wijn. 2. De koffie was echt erg slecht maar men vertelde dat het apparaat kuren vertoonde, we hebben hem laten staan. Advies: Zet die koffie dan niet op de rekening.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het rund was bijzonder mals en lekker van smaak. De kreeft met zwezerik was ook erg lekker. Het kaasplankje was uitgebreid en werd kundig toegelicht. Wat jammer was, was dat er geen keuzemenu was. Het menu was wel uit te breiden met een of meerdere gangen. Bovendien waren de gerechten wat aan de kleine kant.
wimmie44 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten is zeer verzorgd en smakelijk. Aan de petieterige hoeveelheden moesten we wel even wennen.
De keuzes op de menukaart zijn nogal beperkt.
elkevanuffel .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Verrassend lekker gegeten bij dit restaurant in Steenbergen. Geen al te grote porties maar toch precies genoeg. Originele gerechten van hoge kwaliteit. Wij gaan zeker nog eens terug.
godelievedamen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was een feestje!
Goede ontvangst en fijne stoelen !
Het eten was prima en zicht op de keuken is ook altijd leuk!
Bediening was erg aardig en hebben ons verwend!
Chantal M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk eten met oog voor detail. In een mooie aangename setting. Met professioneel, verzorgd en vriendelijk personeel.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
vriendelijke ontvangst en leuk dat je zo de keuken inkijkt en de witte brigade aan het werk ziet.
Heerlijke gerechten, alleen voor mijn man, een flinke eter, een beetje te weinig.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hebben er met de ah actie het drie gangen menu gegeten, wat een feestje!
We kregen twee heerlijke amuses en als voorafje een verrassend bereide coquille en het hoofdgerecht
een breed pallet aan smaken op je bord, doordacht en passend.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een drie gangen menu dat vermeerderd werd door het restaurant met diverse amuses en wat ook nog uitgebreid kon worden met kleine tussendoortjes . De hertenbiefstuk was heerlijk mals , het kaasplankje wordt aan de tafel klaargemaakt en je krijgt er een mooie uitleg bij over de verschillende soorten kazen ..... een echte aanrader !!
denhoed .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Goede sfeer. Verrassende, erg smakelijke gerechten. de gastvrouw was zeer ervaren, hartelijk en gaf meer dan uitstekende uitleg bij de gerechten.
Kortom een aanrader
jeroenvangorsel .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een kleine kaart maar met heerlijke gerechten. En een zeer uitgebreide kaasplank. Echt een aanrader en een bijzondere culinaire ervaring rijker!