Restaurant In De Oude Stempel

Kaaistraat 21 4651 Steenbergen Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant In De Oude Stempel

Klassieke keuken met wereldse invloeden

Restaurant In de Oude Stempel is gevestigd in het monumentale, voormalige postkantoor in het centrum van Steenbergen. Hier staan kwaliteit en gastvrijheid altijd voorop en dit zie je terug in de hartelijke bediening en de culinaire pareltjes die door chef Mark van Loon op tafel worden getoverd. Hij kookt vanuit een klassieke basis, maar laat zich inspireren door smaken en gerechten van over de hele wereld. Puur genieten dus!

Meer informatie over restaurant Restaurant In De Oude Stempel

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant In De Oude Stempel

Lia D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
een oester als amuse vinden wij wel erg apart, hier houdt echt niet iedereen van.
er waren 3 tafels bezet, jammer dat deze wel naast elkaar stonden, wij konden elkaar amper verstaan, de groep van 6 naast ons sprak nogal hard.
De borden waren fraai opgemaakt , het voorgerecht met de heek was ontzettend zout, jammer van zulke lekkere vis. Voor de rest een goede avond gehad.
wybebl B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hebben genoten van ons dinertje. Het menu, vanaf de amuses , het buiten de gangen aangeboden brood met smeersels, hoofdgerecht, tot aan het dessert was zeer smakelijk. Mijn partner genoot van het hoofdgerecht ( kabeljauw ) en ik van het hersenvlees. beiden goed gekruid , de saus bij het hertenvlees en daarnaast het hertenstoofpotje was gewoon heel smakelijk en gaf geen aanleiding tot opmerkingen. Het kaas-assortiment bood lekkere en kwalitatief goede kazen. Alles bijeen gewoon lekker zonder opmerkingen. ! We hebben ook een erbij behorend wijnselectie genomen en ook de aangeboden wijnen zijn goed gekozen en van goede kwaliteit.
De bediening was super en vriendelijk.
Kelvin V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Geweldig gegeten, veel vakkennis bij bedienend personeel .!
We hebben het 7 gangen menu gegeten en bij elke gang geweldig genoten !
Tijd tussen de gerechten perfect, de smaak van alle gebruikten producten optimaal benut .
Een geweldige avond gehad !
Leen D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben het verrassingsmenu gegeten met mooie en smaakvolle creaties van de chef. Restaurant zonder voorkennis gekozen omdat het op onze route van die dag lag. Bij toeval een goede keuze geweest die voor herhaling vatbaar is.
Ad J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Wij kregen echter het achterste tafeltje toegewezen, vlakbij de keuken. Wat onrustig en ook de achterdeur, die regelmatig open ging en soms open bleef staan, maakte dat er een akelige kou binnen kwam.
Chantal Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met plezier gegeten, goede bediening en er wordt goed rekening gehouden met allergieën. Leuke inrichting, kaasplankje is een aanrader! Zeker voor herhaling vatbaar!
luthart .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Geen minpunt kunnen ontdekken. De ontvangst, bediening en eten waren top. Zelfs de koffie na afloop met lekkere bonbons uit Maastricht was een feestje. Wij komen zeker keer terug.
Connie M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De bediening is jong, attent en vriendelijk. Wachttijden prima. Mooie lokatie en leuk dat de keuken open is. Alle tafels bezet (2 groepen) en dat was wel erg lawaaiig. We hebben hier gegeten in het kader van de AH restaurantactie. Basiskeuze was 1 menu. Leuker was geweest wanneer er meerdere 'basiskeuzes" aangeboden zouden worden, bijv 1x vlees, 1x vis bij elke gang. Het was overigens geen probleem om vlees te wisselen voor vis. Keurige uitleg aan tafel bij elk gerecht. Gerechten waren niet groot maar voor ons voldoende. Wij vonden de prijzen voor drank buiten proportie in dit type restaurant. €20,00 voor een fles huiswijn en €5,50 voor een glas thee met 3 (lekkere!) bonbonnetjes is echt heel veel. Leuke avond gehad.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We kwamen hier terecht met de ah restaurant actie. Hele lekkere gerechten met prima uitleg en uitstekend wijn arrangement.
Hellie73 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vriendelijk ontvangst van personeel en vriendelijke bediening.
Gerechten zien er allemaal heel mooi en decoratief uit, maar het is wel echt heeeeel erg weinig wat je
te eten krijgt.
Gelukkig zat er bij het hoofdgerecht veel friet, waar we ons toch min of meer aan hebben volgegeten.
Beetje jammer, geef voortaan gewoon wat grotere porties.
H V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een beetje teleurstellend eten perfect bediening goed kort alles in huis om een keer terug te gaan tot de afrekening blijkt dat we dingen achteraf toch moet betalen. Bij de uitleg is gezegd dat je voor het dessert kon kiezen tussen zoet en kaas. Achteraf moest de kaas betaald worden. Dat betekend dat ik voor twee gangen € 37 heb betaald het gratis menu was dus ook maar twee gangen. Kreeg ook de indruk dat de mensen met een gratis menu in een andere ruimte zaten dan de gewone gasten. Als je aan zo iets mee doet om klanten te trekken behandel dan ook op een goede manier dan heb je kans dat een bepaald percentage terug komt. Ik had zeker nog wel eens terug gegaan kom vaak in restaurants nu moet ik er nog over na denken en dan word het meestal vergeten.
M D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Zaterdag een geweldige avond gehad . Top diner en bediening in een mooi restaurant . Goed rekening gehouden met voorkeuren. En dieet wensen
Gerard E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De ontvangst was prima, de bediening en eten was goed.
Bij hoofdgerecht had er wat groenten bij gemogen, nagerecht aan de kleine kant.
Maar het eten wat we kregen was prima in orde
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Kennis gemaakt met een restaurant wat eerder een eetcafé is. eten is heel goed echter was de zaal naast het restaurant verhuurd en daar was een feest gaande.
De glazen stonden te dansen op tafel van de herrie. het personeel wat er rond liep geneerde zich ook enorm. we hadden een menu met wijnarrangement en het eten kwam iedere gang eerder dan de wijn. Op personeelskosten was ook flink bezuinigd , liepen veel jonge onervaren meisjes die geen verstand van zaken hadden. een wijnarrangement omgezet naar een BOB arrangement maar op de rekening wel de volle pond moeten betalen. Na beklag via de bediening over de geluidsoverlast compensatie gekregen van 2 flessen water. Weegt niet op tegen de bedorven sfeer omdat haast niet met elkaar te praten was aan tafel. Heel zonde gezien de kwaliteit van eten heel goed is maar door de eigenaar op de verkeerde dingen wordt bezuinigd. Omzet lijkt belangrijker dan klanttevredenheid! een feest naast een restaurant waar er een zanger live aan het zingen is .... sommige zaken gaan niet samen.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
we hebben geweldig genoten van de smaakvolle gerechten, deskundige en hele vriendelijke bediening en komen zeker nog een keertje terug!
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gerechten zijn echte kunstwerkjes. Zeer mooi verzorgd. Vriendelijke en professionele bediening. Aanbevolen wijnkeuze ging prima bij het gekozen gerecht. Er werd voldoende tijd gelaten tussen de verschillende gangen. Niet te lang niet te kort, juist goed.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
heerlijk
JannekeM .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gerechten waren van uitstekende kwaliteit. Maar een minpunt vonden we toch dat er geen keuzemenu was. Er was één (actie) menu samengesteld (enkel vis en gevogelte) en tegen betaling konden 2 gerechten bijbesteld worden (wederom vis).
kees V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Fantastisch,

Afgelopen week met het bootje aangelegd in Steenbergen.
in de haven zitten een 3 tal restaurants/ eetcafé.
Loop even iets verder de Kaaistraat in naar dit top restaurant
Keurige prijs/kwaliteits verhouding. 4 gangen diner genuttigd, en alles super gepresenteerd, originele smaken en mooie bereidingen. De wijnkaart kent vele betaalbare wijnen, wij dronken een top Weisburgunder van het huis knewitz en vervolgde met een schitterende Barolo. Leuke vlotte bediening met kennis en zeer attent.
De keuken straalt vakmanschap en passie uit!
graag tot de volgende keer.
Hedwig V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Voor herhaling vatbaar. We hebben erg genoten. Verrassende heerlijke gerechten met goede uitleg over de gebruikte producten.en zeer correcte bediening.