Restaurant In De Oude Stempel

Kaaistraat 21 4651 Steenbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant In De Oude Stempel

Klassieke keuken met wereldse invloeden

Restaurant In de Oude Stempel is gevestigd in het monumentale, voormalige postkantoor in het centrum van Steenbergen. Hier staan kwaliteit en gastvrijheid altijd voorop en dit zie je terug in de hartelijke bediening en de culinaire pareltjes die door chef Mark van Loon op tafel worden getoverd. Hij kookt vanuit een klassieke basis, maar laat zich inspireren door smaken en gerechten van over de hele wereld. Puur genieten dus!

Meer informatie over restaurant Restaurant In De Oude Stempel

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 23:30

elkevanuffel .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Verrassend lekker gegeten bij dit restaurant in Steenbergen. Geen al te grote porties maar toch precies genoeg. Originele gerechten van hoge kwaliteit. Wij gaan zeker nog eens terug.
godelievedamen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was een feestje!
Goede ontvangst en fijne stoelen !
Het eten was prima en zicht op de keuken is ook altijd leuk!
Bediening was erg aardig en hebben ons verwend!
Chantal M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk eten met oog voor detail. In een mooie aangename setting. Met professioneel, verzorgd en vriendelijk personeel.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
vriendelijke ontvangst en leuk dat je zo de keuken inkijkt en de witte brigade aan het werk ziet.
Heerlijke gerechten, alleen voor mijn man, een flinke eter, een beetje te weinig.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hebben er met de ah actie het drie gangen menu gegeten, wat een feestje!
We kregen twee heerlijke amuses en als voorafje een verrassend bereide coquille en het hoofdgerecht
een breed pallet aan smaken op je bord, doordacht en passend.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een drie gangen menu dat vermeerderd werd door het restaurant met diverse amuses en wat ook nog uitgebreid kon worden met kleine tussendoortjes . De hertenbiefstuk was heerlijk mals , het kaasplankje wordt aan de tafel klaargemaakt en je krijgt er een mooie uitleg bij over de verschillende soorten kazen ..... een echte aanrader !!
denhoed .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Goede sfeer. Verrassende, erg smakelijke gerechten. de gastvrouw was zeer ervaren, hartelijk en gaf meer dan uitstekende uitleg bij de gerechten.
Kortom een aanrader
jeroenvangorsel .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een kleine kaart maar met heerlijke gerechten. En een zeer uitgebreide kaasplank. Echt een aanrader en een bijzondere culinaire ervaring rijker!
Danielle en Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima amuses van oester en zalmtartaar, erg lekker.
Voorgerecht St. Jacobsschelp was verukkelijk !!
Hoofdgerecht van hert was om weg te zuigen en stoofpotje paste er heel goed bij, erg lekker. De frites hoeven er van mij niet bij.
Volgens mijn echtgenote was het nagerecht verrukkelijk. Ik had een kaasplankje dat werkelijk fantastisch was samengesteld met heel mooie rijpe kazen!! Voor ons was het PERFECT !! Daarna de koffie met bonbons van de chocolade wagen, uitzoeken maar!
Benji W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke menu's en gerechten, goeie sfeer. En ook is er een uitgebreidt assortiment aan kazen.
Wij waren er op een wild avond, en het was heerlijk..!!!
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het was netjes, gezellig. het eten was goed.
Jack en Joke L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Binnen een maand voor de tweede keer een bezoek gebracht. Wederom perfect van kwaliteit, zeer originele producten met een persoonlijke byte! Perfect! We gaan weer terugkomen en zullen anderen in kennis stellen van onze ervaringen. Tot ziens!
leonnevanmelle .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het AH menu was heel goed verzorgd en erg origineel. Er werden geen concessies gedaan v.w.b. de aanbieding.
Ook de amuses waren verassend. De ontvangst en bediening waren erg vriendelijk.
We komen zeker terug.
Het enige minpuntje is de akoestiek. Bij geanimeerde gesprekken of mensen die hard praten aan andere tafeltjes is dit niet prettig. Mogelijk dat stoffen raambekleding/ verlaagd plafond de geluiden dempt.
JenCvM .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben top gegeten, mooie gerechtjes en heerlijk van smaak. We hebben het 3-gangen diner nog uitgebreid naar 4 gangen en koffie tot slot. Ondanks de AH-bon waren we nog € 230,00 kwijt met vieren. We hebben de prijs-kwaliteitverhouding als duur aangemerkt omdat we de prijzen voor de drank erg hoog vinden, wijn vanaf € 40,00 per fles of € 7,00 euro per glas en een bubbeltje als aperitief van € 9,00 of € 14,00 vinden wij te veel van het goede. De wijn kost per glas meer dan de inkoopsprijs van een hele fles.
charlottecolignon .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was super lekker, zeer prijs-kwaliteit waardig. De prijzen van de dranken zijn aan de hoge kant, zeker de thee en koffie prijzen zijn overdreven. Maar over het algemeen zeer tevreden over dit etentje!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Was prima, Gerechten heerlijk met ruime uitleg van samenstelling, gebruikte ingrediënten en bereidingswijze.
Samenstelling kaasplankje leuk om dit opgebouwd zien worden.
Bediening heel de avond vlot, vriendelijk en spontaan.
Hebben een leuke gezellige avond gehad, we waren met zijn vieren en kijken hier met een goed gevoel op terug.
Theoria J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Dit was ons eerste bezoek aan dit restaurant. Dank zij de actie van AH en Iens zijn we hier terecht gekomen. En wat hebben we al die tijd gemist. Uiterst vriendelijk personeel ontving ons zeer gastvrij. Onze tafel gaf direct uitzicht op de keuken waar bijzonder zorgvuldig en professioneel werd gewerkt. En dan de gerechten: bijzonder smaakvol en prachtig opgemaakt. De keuze uit de kaastafel was enorm, dus kregen we wel 10 smaken te proeven.
Tot slot de koffie: nog 3 lekkere bonbons erbij. Het was ook prettig om een aantal uit onze kennissenkring binnen te zien zitten. En allemaal dezelfde conclusie: hier komen we nog eens terug.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wederom heerlijk gegeten, mooi verzorgde smakelijke gerechten, lekkere welkomst snack, vers gebakken Brood, karaf water, lekkere wijn, vriendelijke bediening, goede uitleg van de gerechten en als afsluiting 3 heerlijke bonbons bij de koffie. Zo compleet, heel veel waar voor je geld.
Chapeau en tot snel.
Slipper .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Ook de tussengerechtjes, tegen extra betaling, maar prima. Meiden van de bediening geven bij alles zeer goede uitleg. Zeker aan te raden!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gisteren via de AH actie kennis gemaakt met In De Oude Stempel. Helemaal top, super gegeten, mooie presentatie. De kok had alles prima onder controle en de dames waren erg gastvrij. Ook heel flexibel, gaf aan niet van rood vlees te houden en gelijk gaf de kok een alternatief aan. Zeker een aanrader. Wij komen zeker terug.