Restaurant In De Oude Stempel

Kaaistraat 21 4651 Steenbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant In De Oude Stempel

Klassieke keuken met wereldse invloeden

Restaurant In de Oude Stempel is gevestigd in het monumentale, voormalige postkantoor in het centrum van Steenbergen. Hier staan kwaliteit en gastvrijheid altijd voorop en dit zie je terug in de hartelijke bediening en de culinaire pareltjes die door chef Mark van Loon op tafel worden getoverd. Hij kookt vanuit een klassieke basis, maar laat zich inspireren door smaken en gerechten van over de hele wereld. Puur genieten dus!

Meer informatie over restaurant Restaurant In De Oude Stempel

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 23:30

herwijnen71 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Voor de tweede keer met ah-restaurantzegels naar dit restaurant. Erg genoten van de verassende combinaties in de gerechten. Zeer smaakvol en goed over nagedacht. Complimenten aan de kok!
Jammer dat er geen echt keuzemenu beschikbaar was. Wel kon er uitgebreid worden van een drie gangen naar een vier- of vijf gangen menu.
We werden naast de bar gezet waar spijtig genoeg de vloer wiebelde als de serveersters er langs liepen. Niet erg prettig.
Wachttijden kort tussen de gangen door en serveesters wisten goed wat de gerechten inhielden. Top! Wij komen vast een keer terug.
Ella K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was geweldig! Wij aten het menu van de AH-actie, dat was heerlijk! De amuses ( o.a. oesters) waren verrukkelijk.Voorgerecht en hoofdgerecht waren prachtig opgemaakt op de borden, in 1 woord heerlijk.
Toen de keuze voor het dessert : zoet of kaas. We kregen heel uitgebreide informatie over de kazen, we hadden aangegeven dat we niet van heel sterke kaas hielden, we hebben ons toen laten verrassen door hem, we kregen 10 verschillende kaassoorten, opbouwend qua smaak, zo lekker!
Kortom, echt geweldig, voor herhaling vatbaar.
Jannalena V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Mooie verfijnde gerechten
JenCvM .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Weer helemaal top gegeten! Deze keer met AH-bon. Maar dat was, in positieve zin zeker niet te merken. Mooi opgemaakte gerechtjes, niet te groot en zeer smaakvol klaargemaakt. De bediening was ook heel prettig. Leuk dat ook zij veel van de gerechtjes en de kaasjes afweten. Twee kleine minpuntjes en dat betreft de drank: 1. De wijn is echt overprijsd, vanaf 38 per fles en 7 per glas voor een eenvoudige wijn. 2. De koffie was echt erg slecht maar men vertelde dat het apparaat kuren vertoonde, we hebben hem laten staan. Advies: Zet die koffie dan niet op de rekening.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het rund was bijzonder mals en lekker van smaak. De kreeft met zwezerik was ook erg lekker. Het kaasplankje was uitgebreid en werd kundig toegelicht. Wat jammer was, was dat er geen keuzemenu was. Het menu was wel uit te breiden met een of meerdere gangen. Bovendien waren de gerechten wat aan de kleine kant.
wimmie44 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten is zeer verzorgd en smakelijk. Aan de petieterige hoeveelheden moesten we wel even wennen.
De keuzes op de menukaart zijn nogal beperkt.
elkevanuffel .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Verrassend lekker gegeten bij dit restaurant in Steenbergen. Geen al te grote porties maar toch precies genoeg. Originele gerechten van hoge kwaliteit. Wij gaan zeker nog eens terug.
godelievedamen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was een feestje!
Goede ontvangst en fijne stoelen !
Het eten was prima en zicht op de keuken is ook altijd leuk!
Bediening was erg aardig en hebben ons verwend!
Chantal M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk eten met oog voor detail. In een mooie aangename setting. Met professioneel, verzorgd en vriendelijk personeel.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
vriendelijke ontvangst en leuk dat je zo de keuken inkijkt en de witte brigade aan het werk ziet.
Heerlijke gerechten, alleen voor mijn man, een flinke eter, een beetje te weinig.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hebben er met de ah actie het drie gangen menu gegeten, wat een feestje!
We kregen twee heerlijke amuses en als voorafje een verrassend bereide coquille en het hoofdgerecht
een breed pallet aan smaken op je bord, doordacht en passend.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een drie gangen menu dat vermeerderd werd door het restaurant met diverse amuses en wat ook nog uitgebreid kon worden met kleine tussendoortjes . De hertenbiefstuk was heerlijk mals , het kaasplankje wordt aan de tafel klaargemaakt en je krijgt er een mooie uitleg bij over de verschillende soorten kazen ..... een echte aanrader !!
denhoed .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Goede sfeer. Verrassende, erg smakelijke gerechten. de gastvrouw was zeer ervaren, hartelijk en gaf meer dan uitstekende uitleg bij de gerechten.
Kortom een aanrader
jeroenvangorsel .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een kleine kaart maar met heerlijke gerechten. En een zeer uitgebreide kaasplank. Echt een aanrader en een bijzondere culinaire ervaring rijker!
Danielle en Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima amuses van oester en zalmtartaar, erg lekker.
Voorgerecht St. Jacobsschelp was verukkelijk !!
Hoofdgerecht van hert was om weg te zuigen en stoofpotje paste er heel goed bij, erg lekker. De frites hoeven er van mij niet bij.
Volgens mijn echtgenote was het nagerecht verrukkelijk. Ik had een kaasplankje dat werkelijk fantastisch was samengesteld met heel mooie rijpe kazen!! Voor ons was het PERFECT !! Daarna de koffie met bonbons van de chocolade wagen, uitzoeken maar!
Benji W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke menu's en gerechten, goeie sfeer. En ook is er een uitgebreidt assortiment aan kazen.
Wij waren er op een wild avond, en het was heerlijk..!!!
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het was netjes, gezellig. het eten was goed.
Jack en Joke L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Binnen een maand voor de tweede keer een bezoek gebracht. Wederom perfect van kwaliteit, zeer originele producten met een persoonlijke byte! Perfect! We gaan weer terugkomen en zullen anderen in kennis stellen van onze ervaringen. Tot ziens!
leonnevanmelle .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het AH menu was heel goed verzorgd en erg origineel. Er werden geen concessies gedaan v.w.b. de aanbieding.
Ook de amuses waren verassend. De ontvangst en bediening waren erg vriendelijk.
We komen zeker terug.
Het enige minpuntje is de akoestiek. Bij geanimeerde gesprekken of mensen die hard praten aan andere tafeltjes is dit niet prettig. Mogelijk dat stoffen raambekleding/ verlaagd plafond de geluiden dempt.
JenCvM .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben top gegeten, mooie gerechtjes en heerlijk van smaak. We hebben het 3-gangen diner nog uitgebreid naar 4 gangen en koffie tot slot. Ondanks de AH-bon waren we nog € 230,00 kwijt met vieren. We hebben de prijs-kwaliteitverhouding als duur aangemerkt omdat we de prijzen voor de drank erg hoog vinden, wijn vanaf € 40,00 per fles of € 7,00 euro per glas en een bubbeltje als aperitief van € 9,00 of € 14,00 vinden wij te veel van het goede. De wijn kost per glas meer dan de inkoopsprijs van een hele fles.