Restaurant In De Oude Stempel

Kaaistraat 21 4651 Steenbergen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Zomerschol / mosselen / cous cous / beurre blanc / zeekraal
      Rund / seizoensgroenten / truffel / lekkernijen
      VEGA SUGGESTIE
  • Nagerecht
    • Regionale kersen in diverse structuren
      Perzik / gepocheerd / matcha thee / citrus
      keuze uit ons kaasassortiment

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant In De Oude Stempel

Klassieke keuken met wereldse invloeden

Restaurant In de Oude Stempel is gevestigd in het monumentale, voormalige postkantoor in het centrum van Steenbergen. Hier staan kwaliteit en gastvrijheid altijd voorop en dit zie je terug in de hartelijke bediening en de culinaire pareltjes die door chef Mark van Loon op tafel worden getoverd. Hij kookt vanuit een klassieke basis, maar laat zich inspireren door smaken en gerechten van over de hele wereld. Puur genieten dus!

Meer informatie over restaurant Restaurant In De Oude Stempel

• : parkeerplaats albert heyn , en Geert vinkestraat

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant In De Oude Stempel

Wim A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Man, man, wat hebben we weer eens lekker gegeten. Alles was minstens een 8 a 9 op de schaal van 1-10. We hadden o.a. coquilles, normaal al lekker, maar dit keer op een bedje van kalfswang met truffelsaus. Zo hadden we ze nooit eerder gehad... zo lekker! Eén klein negatief dingetje: in de eerste amuse kregen we balletjes van een of andere vleessoort, maar die waren echt te droog. De rest was ons echter 20% fooi waard.
De tafel van Hans K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het was weer geweldig ! We waren hier nu voor de 4e keer, maar het blijft gewoon geweldig!
Heel verrassende gerechtjes, heerlijk, de bediening perfect, echt een avondje uit.
Jan K.
Voor het eerst hier gegeten. In een woord fantastisch! Prachtige verrassende gerechten en heel smaakvol.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
zeer goed gegeten en in een rustig tempo ,goede bediening met kennis over het eten.
Jansen.petiet J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
De gerechten zagen er allen Fantastisch uit.

Het hertenvlees , het hoofdgerecht, was teleurstellend klein.

De frites waren droog en melig.
Jjpriem P.
het was goed
Dvgerwen .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Goede bediening, heerlijk gegeten. Snackje op tafel en daarna liefst 4 amuses. Heerlijke gerechten, prachtige opmaak, veel verrassende smaken. Topper, super prijs kwaliteit verhouding, terecht Bib Gourmand 2019 gekregen.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
De inrichting van het restaurant is enigszins kaal. De ontvangst en bediening was allervriendelijkst.
Wij hebben gebruik gemaakt van het AH menu. De gerechten waren goed verzorgd, mooi opgemaakt, waarbij men dicht bij de natuurlijke smaak van het ingrediënt bleef. Tot en met het hoofdgerecht zou ik dit restaurant een hoge waardering hebben gegeven.
Daarna ging het echter helemaal mis. De wachttijd tussen hoofdgerecht en dessert was extreem lang. Op enig moment zaten ALLE tafels in het restaurant op het dessert te wachten. Toen het uiteindelijk werd geserveerd was de volgorde ook niet meer ok. De tafel die ca 1 gang op ons achter liep kreeg het dessert ruim voor ons. In afwijking van het standaard dessert had ik een kaastableau besteld met een supplement van € 7,50. Dat is niet weinig, maar dan mag je ook iets verwachten. Helaas de blauwe kazen waren op (op 1 na). Het argument dat ze erg hard waren gegaan dit weekeinde was uiteraard erg zwak. Ook de wat oudere azen waren dun vertegenwoordigd.
Thessa H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Goede bediening en heerlijk eten! Echt een beleving, fantastisch!
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
plezierige ontvangst, leuke bediening en met amuses en goed excelent eten een leuke avond.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We vonden het fantastisch.
R G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk gegeten met AH actie, drie gangen menu. Fantastische amuses!
Mooie gerechten! Zeker een aanrader!
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heel goed gegeten. Zeer verfijnde gerechten. Keurige en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Aan iedereen aan te bevelen.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten, AH menu... geweldige ambiance en een top bediening... vergeten de koks te bedanken maar bij deze... thanks kokkies????????
De tafel van Carla V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Bij aankomst stond er een potje met op het deksel iets van sausje. Wij hebben dit potje niet opengemaakt, achteraf bleek dat hierin ook iets lekker te eten zat. Jammer,dat we dit niet wisten/ of dat men ons hier niet op geattendeerd heeft, want de rest van alle (bij) gerechtjes waren ook heerlijk.
Patrick D.
complimenten aan de kok kostelijk gegeten jammer dat de bediening geen toelichting over de hapjes die op tafel stonden bij aanvang en ook de info over de wijn miste ik.
Regina L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijke amuses vooraf. Alles van het 3-gangen menu was erg lekker.
Vriendelijke bediening, mooie open keuken.
Jeanne B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We kregen vooraf lekkere fantasierijke voorafjes, wat goed in de smaak viel !
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij dit restaurant. Wat een geluk dat we via de AH actie kennis hebben gemaakt met deze top zaak.. De amuses waren verrassend en erg lekker. De gerechten waren top. Uit eten zoals uit eten moet zijn. Fijne entourage, zalige gerechten en een goede kundige bediening. Bedankt voor deze fijne avond en we komen hier zeker terug..
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten en goede wijnen.
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wat een teleurstelling na een aantal jaar hier niet geweest te zijn. Jas werd niet aangenomen bij binnenkomst, dan maar over de stoel gehangen, geen suggestie voor aperitief. Kaart was een dubbel gevouwen geprint A4-tje. We waren aangenaam verrast dat de AH actie uitgebreid kon worden naar een 6 gangen! Eten was goed, maar we zijn beter gewend van de chef. Misschien komt het door de actie. Slechte service, elke tafel werd anders behandeld (die overigens ook AH of Social deal hadden). Sfeer voor dit soort luxere restaurants was niet te vinden. Veel rumoer vanuit open verbinding met naastgelegen brasserie. Ergste was het doorheen gejaag van de gangen. Binnen 2.5 uur stonden we weer buiten. Tijdens de laatste gang begon men al met tafels te poetsen! ze wilden ons duidelijk weg hebben om 21.30! Zo jammer, want dit was zo'n mooi restaurant. Het lijkt nu op een verlengstuk van de brasserie, maar dan als bijzaal. Voor een gezellige avond uit eten gaan wij niet meer terug.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Gereserveerd met de AH-restaurantactie, hierbij aangegeven dat we graag een veganistisch menu wilden. Hierin werd fijn meegewerkt, wat ik als pluspunt heb ervaren. Het voor- en nagerecht waren heerlijk en prachtig opgemaakt. Echter het hoofdgerecht was teleurstellend, het was mooi opgemaakt maar erg weinig. Daarnaast was de balsamico-dressing erg overheersend aanwezig.
Ik vond het storend dat om de bediening te roepen er gebruik werd gemaakt van een hotelbelletje waar veelvuldig en luid gebruik van werd gemaakt.