Restaurant In De Oude Stempel

Kaaistraat 21 4651 Steenbergen Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant In De Oude Stempel

Klassieke keuken met wereldse invloeden

Restaurant In de Oude Stempel is gevestigd in het monumentale, voormalige postkantoor in het centrum van Steenbergen. Hier staan kwaliteit en gastvrijheid altijd voorop en dit zie je terug in de hartelijke bediening en de culinaire pareltjes die door chef Mark van Loon op tafel worden getoverd. Hij kookt vanuit een klassieke basis, maar laat zich inspireren door smaken en gerechten van over de hele wereld. Puur genieten dus!

Meer informatie over restaurant Restaurant In De Oude Stempel

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant In De Oude Stempel

Leo V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We kwamen hier terecht met de ah restaurant actie. Hele lekkere gerechten met prima uitleg en uitstekend wijn arrangement.
H V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
M D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Zaterdag een geweldige avond gehad . Top diner en bediening in een mooi restaurant . Goed rekening gehouden met voorkeuren. En dieet wensen
Gerard E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De ontvangst was prima, de bediening en eten was goed.
Bij hoofdgerecht had er wat groenten bij gemogen, nagerecht aan de kleine kant.
Maar het eten wat we kregen was prima in orde
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Kennis gemaakt met een restaurant wat eerder een eetcafé is. eten is heel goed echter was de zaal naast het restaurant verhuurd en daar was een feest gaande.
De glazen stonden te dansen op tafel van de herrie. het personeel wat er rond liep geneerde zich ook enorm. we hadden een menu met wijnarrangement en het eten kwam iedere gang eerder dan de wijn. Op personeelskosten was ook flink bezuinigd , liepen veel jonge onervaren meisjes die geen verstand van zaken hadden. een wijnarrangement omgezet naar een BOB arrangement maar op de rekening wel de volle pond moeten betalen. Na beklag via de bediening over de geluidsoverlast compensatie gekregen van 2 flessen water. Weegt niet op tegen de bedorven sfeer omdat haast niet met elkaar te praten was aan tafel. Heel zonde gezien de kwaliteit van eten heel goed is maar door de eigenaar op de verkeerde dingen wordt bezuinigd. Omzet lijkt belangrijker dan klanttevredenheid! een feest naast een restaurant waar er een zanger live aan het zingen is .... sommige zaken gaan niet samen.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
we hebben geweldig genoten van de smaakvolle gerechten, deskundige en hele vriendelijke bediening en komen zeker nog een keertje terug!
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gerechten zijn echte kunstwerkjes. Zeer mooi verzorgd. Vriendelijke en professionele bediening. Aanbevolen wijnkeuze ging prima bij het gekozen gerecht. Er werd voldoende tijd gelaten tussen de verschillende gangen. Niet te lang niet te kort, juist goed.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
heerlijk
JannekeM .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gerechten waren van uitstekende kwaliteit. Maar een minpunt vonden we toch dat er geen keuzemenu was. Er was één (actie) menu samengesteld (enkel vis en gevogelte) en tegen betaling konden 2 gerechten bijbesteld worden (wederom vis).
kees V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Fantastisch,

Afgelopen week met het bootje aangelegd in Steenbergen.
in de haven zitten een 3 tal restaurants/ eetcafé.
Loop even iets verder de Kaaistraat in naar dit top restaurant
Keurige prijs/kwaliteits verhouding. 4 gangen diner genuttigd, en alles super gepresenteerd, originele smaken en mooie bereidingen. De wijnkaart kent vele betaalbare wijnen, wij dronken een top Weisburgunder van het huis knewitz en vervolgde met een schitterende Barolo. Leuke vlotte bediening met kennis en zeer attent.
De keuken straalt vakmanschap en passie uit!
graag tot de volgende keer.
Hedwig V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Voor herhaling vatbaar. We hebben erg genoten. Verrassende heerlijke gerechten met goede uitleg over de gebruikte producten.en zeer correcte bediening.
chrwil .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Sfeer volle ambiance. Vriendelijk personeel. Mooie en lekkere gerechten. Mooie locatie. We hebben van genoten. Was gezellig
erik V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
genieten!!!
Afgelopen weekend dit restaurant met vrienden bezocht voor 1e keer.
Wij waren bijzonder verrast. Mooie zaak en vakkundige bediening.
Keuken bijzonder, hoog op smaak, fantastische smaken en prachtige plaatjes. Kortom een culinair pareltje !!!
vense023 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, fijne gerechten ook het extra tussengerecht.
Alleen bij het wijn arrangement €6,50 per glas werden de glazen wel erg zuinig gevuld!
Maar komen zeker een keertje terug.
C.M.G. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
fijne locatie, Met vriendelijk personeel, het hoofdgerecht was voor mij een mislukking, in mijn stukje eendenborst zaten meerdere pezen, niet te eten.
Bij de andere gasten was het in orde.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Waardeloos komen hier niet meer.prijs kwaliteit hopeloos.Duidelijk verschil tussen AH actie en de kaart.Erg kleine porties.Gingen met honger van tafel.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Goed verzorgd
Vlotte bediening
Heerlijk eten
Arrangement wijn aan te raden????
10+voor kaasplankje
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Af gegaan op vorige recensies en zaterdag 29/8 gereserveerd. Mooi 4 gangen menu gegeten, bijpassende wijnen waren top. Ook de bediening was zeer attent met bijzonder goede uitleg over de gerechten en wijnen.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Er was 1 voorgerecht, 1 hoofdgerecht en 1 nagerecht. Voor een andere gerecht moest worden bijbetaald. Dit is jammer en verpest de Albert Heijn aktie. Dit soort restaurants kunnen beter niet meedoen aan de AH aktie.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten! Prachtig menu met mooie bijzondere gerechten.
Ook de amuses zijn hier altijd een feestje! En de bediening is ook super vriendelijk