Restaurant In De Oude Stempel

Kaaistraat 21 4651 Steenbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant In De Oude Stempel

Klassieke keuken met wereldse invloeden

Restaurant In de Oude Stempel is gevestigd in het monumentale, voormalige postkantoor in het centrum van Steenbergen. Hier staan kwaliteit en gastvrijheid altijd voorop en dit zie je terug in de hartelijke bediening en de culinaire pareltjes die door chef Mark van Loon op tafel worden getoverd. Hij kookt vanuit een klassieke basis, maar laat zich inspireren door smaken en gerechten van over de hele wereld. Puur genieten dus!

Meer informatie over restaurant Restaurant In De Oude Stempel

vense023 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
C.M.G. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
fijne locatie, Met vriendelijk personeel, het hoofdgerecht was voor mij een mislukking, in mijn stukje eendenborst zaten meerdere pezen, niet te eten.
Bij de andere gasten was het in orde.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Waardeloos komen hier niet meer.prijs kwaliteit hopeloos.Duidelijk verschil tussen AH actie en de kaart.Erg kleine porties.Gingen met honger van tafel.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Goed verzorgd
Vlotte bediening
Heerlijk eten
Arrangement wijn aan te raden????
10+voor kaasplankje
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Af gegaan op vorige recensies en zaterdag 29/8 gereserveerd. Mooi 4 gangen menu gegeten, bijpassende wijnen waren top. Ook de bediening was zeer attent met bijzonder goede uitleg over de gerechten en wijnen.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Er was 1 voorgerecht, 1 hoofdgerecht en 1 nagerecht. Voor een andere gerecht moest worden bijbetaald. Dit is jammer en verpest de Albert Heijn aktie. Dit soort restaurants kunnen beter niet meedoen aan de AH aktie.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten! Prachtig menu met mooie bijzondere gerechten.
Ook de amuses zijn hier altijd een feestje! En de bediening is ook super vriendelijk
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gastvrij - prettige bediening, over het algemeen deskundige uitleg, prachtig opgemaakte gerechten en goed van kwaliteit. Erg goed rekening gehouden met gluten en lactose allergie. Chapeau! Toiletten en keuken links en rechts van dezelfde smalle gang is wat minder. Verder een aanrader.
chrwil .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ambiance is mooi,gezellig rustgevend. Vriendelijk personeel, je ziet dat ze plezier in hun werk hebben. Eten was super. Top restaurant. Zeker om nog een keer naar toe te gaan. We hebben een top avond gehad.
jansen.petiet .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Alle gerechten smaakvol.
Uitserveren keurig verzorgd.
Een minpuntje is de prijs van kopje koffie 2 bakjes 9 euro.
Daar krijg je dan wel 3 bonbonnetjes bij.
andriesibeek .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben gebruik gemaakt van het AH-menu. De diverse hapjes vooraf en het menu zelf hebben ons verrast. Het was allemaal erg lekker. Jammer dat er bijna geen groente bij het hoofdgerecht zit.
De wijn was uitstekend. Wij komen zeker een keer terug.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vriendelijke bediening met heel veel variatie in de gerechten en een echte aanrader. we gaan er zeker nog eens naar toe.
Eric F.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Niets aan of op te merken.
Gaan deze zomer weer terug:)
Verdienen een ster (michelin of Gault millau) na ons 4de bezoek
mbg.
Gaby P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Dankzij de restaurantactie leren we nieuwe restaurants kennen. Dit restaurant is voor ons een blijvertje.
Het ontvangst was zeer hartelijk. Omdat het nog niet zo druk was, hadden we nog de keuze uit verschillende tafeltjes.
Aan de tafels heb je meer dan voldoende plaats en ze staan ver genoeg van elkaar zodat je niet al te veel last heeft de gesprekken van je buren.
Bij het aperitief werden er verschillende amuses geserveerd, die stuk voor stuk overheerlijk waren.
Bij de menukeuze (vis of vlees) hebben we telkens voor de visgerechten gekozen en hebben we nog een extra 4e gerecht bijgenomen. De verschillende gerechten waren telkens kwaliteitsvol en overheerlijk. Bij het hoofdgerecht kregen we nog een extra (friet)mandje met frietjes. Eerlijk gezegd had dit voor ons niet gehoeven - niettegenstaande dat de frietjes wel lekker waren vonden we het eerlijk gezegd niet bij dit soort gerechten passen.
Een ander positief punt is dat bij de verschillende gerechten een aangepaste wijn per glas verkrijgbaar was.
Als dessert kon je ook kiezen voor een selectie kazen van de kaaskar. Deze bestond uit een prachtige en lekkere selectie kazen (verrassend veel Italiaanse kazen).
Als afsluiter was het wel leuk dat je uit verschillende bonbons bij de koffie kon kiezen.
Complimenten aan de kok, keukenpersoneel en bediening voor de lekkere avond - we hebben genoten en we komen zeker terug.
Danielle en Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Bijzondere amuses, goed van smaak. Voorgerecht was een bijzondere combinatie van parelhoen met eendenlever. Hoofdgerecht bestond lamsrack garni, zeer speciaal en erg lekker. Als nagerecht een compositie van Hollandse en Franse kazen, variërend van rijp tot bijna rijp. Al met al een geslaagde avond bij de Oude Stempel in Steenbergen !!
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gezellig restaurant, leuke service gerichte bediening en natuurlijk het belangrijkste, prachtige bijzondere gerechten!
We gaan zeker terug!
herwijnen71 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Voor de tweede keer met ah-restaurantzegels naar dit restaurant. Erg genoten van de verassende combinaties in de gerechten. Zeer smaakvol en goed over nagedacht. Complimenten aan de kok!
Jammer dat er geen echt keuzemenu beschikbaar was. Wel kon er uitgebreid worden van een drie gangen naar een vier- of vijf gangen menu.
We werden naast de bar gezet waar spijtig genoeg de vloer wiebelde als de serveersters er langs liepen. Niet erg prettig.
Wachttijden kort tussen de gangen door en serveesters wisten goed wat de gerechten inhielden. Top! Wij komen vast een keer terug.
Ella K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was geweldig! Wij aten het menu van de AH-actie, dat was heerlijk! De amuses ( o.a. oesters) waren verrukkelijk.Voorgerecht en hoofdgerecht waren prachtig opgemaakt op de borden, in 1 woord heerlijk.
Toen de keuze voor het dessert : zoet of kaas. We kregen heel uitgebreide informatie over de kazen, we hadden aangegeven dat we niet van heel sterke kaas hielden, we hebben ons toen laten verrassen door hem, we kregen 10 verschillende kaassoorten, opbouwend qua smaak, zo lekker!
Kortom, echt geweldig, voor herhaling vatbaar.
Jannalena V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017