Restaurant Il Caffe

Uilenstede 346 1183 DB Amstelveen Nederland Kaart
31-208226088

Over restaurant Restaurant Il Caffe

Met veel oog voor detail

Dit restaurant bevindt zich op studentencampus Uilenstede, maar is een restaurant voor iedereen. Italiaanse voorgerechten en verder heerlijke wereldgerechten worden met veel oog voor detail bereid, al het vlees in dit restaurant is biologisch vlees. De bediening legt je lekker in de watten. Tevens ideale plek voor een feest tot wel 300 personen. Het is een kleurrijk tafereel: mooie houten tafels en er is een enorme peer geschilderd op de muur. De betaalbaarheid die bij een studentencomplex past, maar de kookkunsten van een ambitieus team!

Meer informatie over restaurant Restaurant Il Caffe

Keuken open:
Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag vanaf 17:00
Zondag keuken gesloten

Voordelig
Rianne104 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Het eten was heerlijk, wel druk en rumoerig, maar dat is gezien de locatie vrij logisch. Personeel doet het erg leuk en enthousiast.
Lmdegroot .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We komen er regelmatig, de bediening is erg aardig. De kaart was vernieuwd, daarop stonden heerlijke gerechten.
het eten is heerlijk.
Altijd een feestje om hier te komen
Koen A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prima eten, leuke locatie, jong en enthousiast team!
Dit keer samen uit eten geweest, maar ook met een groepje vrienden(innen), zou het zeer geschikt zijn.
En het allervriendelijkst was de rekening. Dus al met een zeer geslaagde avond en fijne ervaring!
Sgroot .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk zo'n (studenten) restaurant op de studentencampus Uilenstede. Ik woon met veel plezier op Uilenstede en ga hier met veel plezier eten. De prijzen zijn top, eten is lekker, interieur is simpel maar voor studenten met een lekkere zithoek, pooltafels en tafeltennis tafels is het perfect. Het eten is super voor de prijs kwaliteit verhouding en ga ik dan ook regelmatig eten zowel met studenten als met familie. Je moet geen super luxe restaurant verwachten maar als je een lekker hapje wil eten is il caffe zeker een aanrader! Pluspunt: de cheesecake! en ook voor vegetarische mensen keuze en een lekkere hamburger in de aanbieding!
Eelco110 S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een verassende omgeving. Prijs/kwaliteitsverhouding is top! Vooral de cheese cake is voortreffelijk! We komen hier zeker nog een keer terug.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Leuke plek om iets te eten voor het theater programma begint. Vriendelijke bediening, vlot. Eten is prima, wij gaan hier vaker komen.
Lucia V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Na zeer positieve berichten op deze site gingen mijn man en ik vol verwachting hier een hapje eten voor een theatervoorstelling in het theater hier tegenover. Wat viel het ons vreselijk tegen. Personeel ziet je niet staan als je binnenkomt. Drankjes werden vergeten te brengen, tot 3 x aan toe! Hoofdgerecht werd al gebracht terwijl ik de laatste hap van het voorgerecht nog in mijn mond had! Bij het hoofdgerecht zat geen gebakken spitskool maar gebakken rode kool en de parmezaan ontbrak! Dit zonder enige uitleg of excuus. Als nagerecht wilden we koffie met lekkers maar de ober dacht dat alleen ik dat wilde en mijn man alleen gewone koffie. Gelukkig kon ik dat op tijd corrigeren door hem terug te roepen. We wilden even wachten met het nagerecht en in de tussentijd wilde mijn man een biertje. ( Het was tropisch warm die dag) Werd weer niet gebracht. Toen mijn man hem uiteindelijk ging halen had de ober begrepen dat hij het biertje bij zijn koffie wilde hebben!!!!!!!!! Hij had net een slok genomen en ja hoor...........daar werd de koffie gebracht. Het biertje heeft hij uiteindelijk niet hoven te betalen maar het geheel verliep zeer rommelig en ongestructureerd. Bij het afrekenen (geen nota aan tafel maar naar de bar toe lopen en vragen of je af kan rekenen) bleek dat er meerdere tafels waren met klachten. Het enige vrouwelijke personeelslid wat er stond putte zich uit in excuses naar iedereen maar haar mannelijke collega's hadden een soort arrogantie over zich alsof het de gewoonste gang van zaken was.
Hoewel dit restaurant bij mij om de hoek is en de prijzen zeer schappelijk zal ik hier toch niet zo snel weer heen gaan. Al met al heeft de hele gang van zaken toch een domper op de avond gezet. Gelukkig was de voorstelling van Lenette van Dongen WEL super!
Jim1008 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Leuk restaurant, prima eten en bediening in een gezellige sfeer. Was alleen jammer dat de keuze in desserts minimaal aangezien het meeste op was. Maar werd goed opgelost door de bediening wat dan weer een pluspunt is.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Gisteravond met de AH-actie hier gegeten, met onze twee kinderen (10 en 19). Prijs-kwaliteitverhouding prima en met deze actie natuurlijk helemaal. Eenvoudige lekkere maaltijd, zeer vriendelijke bediening en een prettige plek.
K K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Vooraf de anti-pasti plank heerlijk! Als hoofd de steak de eerste dienik kreeg was echt doorbakken. Toen heel snel en netjes een mooie medium gekregen! Als na hadden we de koffie met bonbons en koekjes hmmm maar mijn vriendin had de witte chocolade cheesecake die was helemaal top! Nog nooit in een taartje zo goed de witte chocolade geproefd! Interieur viel ons iets tegen doordat het wat simpel is. Zeker door het eten en de schappelijke prijzen een aanrader!
Lmdegroot .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Leuk en gezellig restaurant, vrij relaxte sfeer en heerlijk eten. Aardige bediening en we waren meer dan welkom met de AH actie. Wij komen hier zeker terug.
Toplo .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Verrassend leuk restaurant op studentencampus. Heerlijk eten, wij hadden de rundersteak. Prima!
Bediening geweldig! Prijs/kwaliteit super! Gezellige sfeer!
We komen hier zeker terug!
Conchita W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wederom bij dit gastvrij en gezellig restaurant op de campus gegeten. Ontspannen kunnen communiceren met tafelgenoot tijdens de heerlijke maaltijd. Bediening was attent en vriendelijk, kwaliteit van het eten was top en het decor is rustig, eenvoudig en ruim. Tot de volgende keer. Dan nemen we gasten mee!
Leonmarjo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten, kleine kaart maar verrassend lekkere gerechten. Zeker een aanrader, zeer betaalbaar ook nog eens!! Bediening is erg vriendelijk en attent.
P.rietbergen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Boven verwachting.
Het restaurant zit tussen de studentenflats op Uilenstede. Zeer goede prijs prestatie verhouding. Ook zonder AH actie ben je hier niet veel geld kwijt.
Bediening is vriendelijk en welwillend.
De locatie is prima als het gaat om even wat eten.
Dorienwolfstakens .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Erg goede en aardige bediening. Heerlijk voorgerecht van italiaanse hapjes.
Locatie was rustig wegens vakantieperiode, wat wij als prettig ervieren.
Sanne238 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Verrassend lekker en origineel eten, zeker in verhouding tot de prijzen een echt top restaurant! Heerlijke wijnen ook. Ik heb nog nooit een recensie geschreven maar was zo positief verrast door eten en bediening dat ik vind dat ze het verdienen.
J.schoon .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het is ons prima bevallen, heel verrassend.
Goede prijs/kwaliteitverhouding op een locatie die je niet zo snel zou verwachten.
We hebben een heerlijke avond gehad.
KvanderLaan .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De sfeer in il caffe kan gezelliger. Het is wat kaal. De bediening is prima. Het voorgerecht de antipasti was heerlijk. Het hoofdgerecht en het nagerecht waren goed. Tijdens het eten wel regelmatig vliegtuiglawaai, maar dat was vooral vervelend omdat we buiten zaten. Uitstekende prijs/kwaliteit.
Emmo .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Il Caffe. Lekkere antipasti als voorgerecht, en hamburger en salade als hoofdgerecht. Je kan hier onmogelijk nog met honger naar huis gaan. Leuke ongedwongen sfeer en verrassend goed. Een aanrader. Wij komen zeker terug voor deze hamburgers!