Restaurant Il Caffe

Uilenstede 346 1183 DB Amstelveen Nederland Kaart
31-208226088

Over het restaurant Restaurant Il Caffe

Met veel oog voor detail

Dit restaurant bevindt zich op studentencampus Uilenstede, maar is een restaurant voor iedereen. Italiaanse voorgerechten en verder heerlijke wereldgerechten worden met veel oog voor detail bereid, al het vlees in dit restaurant is biologisch vlees. De bediening legt je lekker in de watten. Tevens ideale plek voor een feest tot wel 300 personen. Het is een kleurrijk tafereel: mooie houten tafels en er is een enorme peer geschilderd op de muur. De betaalbaarheid die bij een studentencomplex past, maar de kookkunsten van een ambitieus team!

Meer informatie over restaurant Restaurant Il Caffe

• Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
heerlijk gegeten!
Coen T.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Top gegeten voor weinig geld! Leuke bediening.
Machteld N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Gezellig. Vriendelijke benadering.
Slordig in de bediening; gerechten werden niet gelijktijdig geserveerd, bestek werd vergeten.
Studentikoos. En dat is niet onaardig bedoeld.
Merel T.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer en dito bediening! Kom hier zeker terug!
laetitia R.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
gezellige plek om informeel bij te kletsen
leuke quiz ook :) !
m C.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
zowel vis, steak and burgers heerlijk.
goede service
laetitia R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
leuke informele plek, gezellig door de ligging midden op de campus, vriendelijke bediening
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Ik kom hier regelmatig en het eten is altijd prima. De kaart wisselt nog wel en het kan zijn dat daarom het 'favoriete gerecht' van vorige keer niet meer op de kaart staat. Daar staat dan tegenover dat je iets nieuws kunt proberen. Er heerst en gemoedelijke sfeer maar de inrichting is niet mijn ding, industrieel en een heel lelijke 'serre'. Maar goed het gaat mij om het eten en de ligging. Enige nadeel is dat er regelmatig activiteiten als pubquiz zijn (gisteren ook weer) en dat het dan bijna onmogelijk wordt om je tafelgenoot te verstaan. Ik zie dit echter ook als onderdeel van het soort gelegenheid dat het is, voornamelijk een studenten(eet)cafe. Ik raad wel aan van tevoren te kijken of er een pubquiz of andere activiteit is en dan eventueel een andere avond te kiezen.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Lekker gegeten, goede prijs-kwaliteit verhouding.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Terug komend op mijn vorige recensie, het was dit keer perfect echt genoten en kom nog zeker vaker terug. De burger absoluut een aanrader ! Genoten
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De aankleding is leuk, maar de akoestiek is slecht. Als het druk is, wordt het een kippenhok! Veel restaurants doen dit niet goed. UwBouwMeester.nl kan je hiermee helpen.
V26 V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima gegeten. Smakelijke gerechten, aardige bediening, ontspannen sfeer en zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.
Nu met AH-bon gegeten maar ik kom zeker een keer terug.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten, bediening mag scherper zijn meer aanwezig. Mooi restaurant met een leuken uitstraling. We hebben genoten

Ik kreeg tijdens het heerlijke etentje de indruk dat jullie dit hebben gemist
Op tweede kerstdag 2015, twee dagen na zijn zeventigste verjaardag, kreeg Kilmister te horen dat hij aan een agressieve vorm van kanker leed. Twee dagen later overleed hij hieraan.[3]

Op 9 januari 2016 werd hij naar zijn laatste rustplaats op Forest Lawn Memorial Park gebracht. Rocksterren als Dave Grohl, Slash, Brian May en leden van Metallica woonden de uitvaart bij. Het was live te volgen via YouTube.

Lemmy verdient een plek op jullie wand
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gegeten met de AH-bon bij Il Caffe. Ik was zeer verrast door de prijs/kwaliteit van de gerechten en de service. Smaak van de Duitse witte wijn en Italiaanse rode wijn prima. Anti-pasti bord prima in orde, je krijgt vrij veel kaas en vleeswaren. Ook fijn dat de tafeltjes beetje ver uit elkaar staan. Zeker naar toe als je in de buurt bent. Ook voor niet-studenten!
Vlakbij cultuurcentrum Griffoen. Je kunt een theatermenu voor € 17,50 krijgen.
louisati .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Supergezellig restaurant,prima bediening,uitstekend gegeten!Zeker voor herhaling vatbaar!!Het voorafje ind de vorm van een heerlijke plank met antipasta,was zeer verzorgd met voor ieders smaak wat lekkers.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Leuk eten in Il Caffe! Erg studentiekoos en super dichtbij als je op Uilenstede woont. We hebben er met de AH restaurant actie gegeten waardoor het nog voordeliger werd dan het al was. Vooraf kregen we een heerlijk tapas plankje en als hoofdgerecht hadden we de kipsate. De kwaliteit daarvan was oke. Voor en hoofd gerecht waren veel dus we konden het hoofdgerecht niet helemaal op. Als nagerecht hadden we de koffie met friandises en het peren noten taartje, die was heerlijk! Zelf gebakken, nog warm, dus dat is de echte aanrader. Al met al lekker gegeten, grote porties, en super gezellig :)
Rianne104 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Het eten was heerlijk, wel druk en rumoerig, maar dat is gezien de locatie vrij logisch. Personeel doet het erg leuk en enthousiast.
Lmdegroot .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We komen er regelmatig, de bediening is erg aardig. De kaart was vernieuwd, daarop stonden heerlijke gerechten.
het eten is heerlijk.
Altijd een feestje om hier te komen
Koen A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prima eten, leuke locatie, jong en enthousiast team!
Dit keer samen uit eten geweest, maar ook met een groepje vrienden(innen), zou het zeer geschikt zijn.
En het allervriendelijkst was de rekening. Dus al met een zeer geslaagde avond en fijne ervaring!
Sgroot .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk zo'n (studenten) restaurant op de studentencampus Uilenstede. Ik woon met veel plezier op Uilenstede en ga hier met veel plezier eten. De prijzen zijn top, eten is lekker, interieur is simpel maar voor studenten met een lekkere zithoek, pooltafels en tafeltennis tafels is het perfect. Het eten is super voor de prijs kwaliteit verhouding en ga ik dan ook regelmatig eten zowel met studenten als met familie. Je moet geen super luxe restaurant verwachten maar als je een lekker hapje wil eten is il caffe zeker een aanrader! Pluspunt: de cheesecake! en ook voor vegetarische mensen keuze en een lekkere hamburger in de aanbieding!