Restaurant Il Caffe

Uilenstede 346 1183 DB Amstelveen Nederland Kaart
31-208226088

Over het restaurant Restaurant Il Caffe

Met veel oog voor detail

Dit restaurant bevindt zich op studentencampus Uilenstede, maar is een restaurant voor iedereen. Italiaanse voorgerechten en verder heerlijke wereldgerechten worden met veel oog voor detail bereid, al het vlees in dit restaurant is biologisch vlees. De bediening legt je lekker in de watten. Tevens ideale plek voor een feest tot wel 300 personen. Het is een kleurrijk tafereel: mooie houten tafels en er is een enorme peer geschilderd op de muur. De betaalbaarheid die bij een studentencomplex past, maar de kookkunsten van een ambitieus team!

Meer informatie over restaurant Restaurant Il Caffe

Keuken open:
Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag vanaf 17:00
Zondag keuken gesloten

V26 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima gegeten. Smakelijke gerechten, aardige bediening, ontspannen sfeer en zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.
Nu met AH-bon gegeten maar ik kom zeker een keer terug.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten, bediening mag scherper zijn meer aanwezig. Mooi restaurant met een leuken uitstraling. We hebben genoten

Ik kreeg tijdens het heerlijke etentje de indruk dat jullie dit hebben gemist
Op tweede kerstdag 2015, twee dagen na zijn zeventigste verjaardag, kreeg Kilmister te horen dat hij aan een agressieve vorm van kanker leed. Twee dagen later overleed hij hieraan.[3]

Op 9 januari 2016 werd hij naar zijn laatste rustplaats op Forest Lawn Memorial Park gebracht. Rocksterren als Dave Grohl, Slash, Brian May en leden van Metallica woonden de uitvaart bij. Het was live te volgen via YouTube.

Lemmy verdient een plek op jullie wand
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gegeten met de AH-bon bij Il Caffe. Ik was zeer verrast door de prijs/kwaliteit van de gerechten en de service. Smaak van de Duitse witte wijn en Italiaanse rode wijn prima. Anti-pasti bord prima in orde, je krijgt vrij veel kaas en vleeswaren. Ook fijn dat de tafeltjes beetje ver uit elkaar staan. Zeker naar toe als je in de buurt bent. Ook voor niet-studenten!
Vlakbij cultuurcentrum Griffoen. Je kunt een theatermenu voor € 17,50 krijgen.
louisati .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Supergezellig restaurant,prima bediening,uitstekend gegeten!Zeker voor herhaling vatbaar!!Het voorafje ind de vorm van een heerlijke plank met antipasta,was zeer verzorgd met voor ieders smaak wat lekkers.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Leuk eten in Il Caffe! Erg studentiekoos en super dichtbij als je op Uilenstede woont. We hebben er met de AH restaurant actie gegeten waardoor het nog voordeliger werd dan het al was. Vooraf kregen we een heerlijk tapas plankje en als hoofdgerecht hadden we de kipsate. De kwaliteit daarvan was oke. Voor en hoofd gerecht waren veel dus we konden het hoofdgerecht niet helemaal op. Als nagerecht hadden we de koffie met friandises en het peren noten taartje, die was heerlijk! Zelf gebakken, nog warm, dus dat is de echte aanrader. Al met al lekker gegeten, grote porties, en super gezellig :)
Rianne104 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Het eten was heerlijk, wel druk en rumoerig, maar dat is gezien de locatie vrij logisch. Personeel doet het erg leuk en enthousiast.
Lmdegroot .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We komen er regelmatig, de bediening is erg aardig. De kaart was vernieuwd, daarop stonden heerlijke gerechten.
het eten is heerlijk.
Altijd een feestje om hier te komen
Koen A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prima eten, leuke locatie, jong en enthousiast team!
Dit keer samen uit eten geweest, maar ook met een groepje vrienden(innen), zou het zeer geschikt zijn.
En het allervriendelijkst was de rekening. Dus al met een zeer geslaagde avond en fijne ervaring!
Sgroot .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk zo'n (studenten) restaurant op de studentencampus Uilenstede. Ik woon met veel plezier op Uilenstede en ga hier met veel plezier eten. De prijzen zijn top, eten is lekker, interieur is simpel maar voor studenten met een lekkere zithoek, pooltafels en tafeltennis tafels is het perfect. Het eten is super voor de prijs kwaliteit verhouding en ga ik dan ook regelmatig eten zowel met studenten als met familie. Je moet geen super luxe restaurant verwachten maar als je een lekker hapje wil eten is il caffe zeker een aanrader! Pluspunt: de cheesecake! en ook voor vegetarische mensen keuze en een lekkere hamburger in de aanbieding!
Eelco110 S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een verassende omgeving. Prijs/kwaliteitsverhouding is top! Vooral de cheese cake is voortreffelijk! We komen hier zeker nog een keer terug.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Leuke plek om iets te eten voor het theater programma begint. Vriendelijke bediening, vlot. Eten is prima, wij gaan hier vaker komen.
Lucia V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Na zeer positieve berichten op deze site gingen mijn man en ik vol verwachting hier een hapje eten voor een theatervoorstelling in het theater hier tegenover. Wat viel het ons vreselijk tegen. Personeel ziet je niet staan als je binnenkomt. Drankjes werden vergeten te brengen, tot 3 x aan toe! Hoofdgerecht werd al gebracht terwijl ik de laatste hap van het voorgerecht nog in mijn mond had! Bij het hoofdgerecht zat geen gebakken spitskool maar gebakken rode kool en de parmezaan ontbrak! Dit zonder enige uitleg of excuus. Als nagerecht wilden we koffie met lekkers maar de ober dacht dat alleen ik dat wilde en mijn man alleen gewone koffie. Gelukkig kon ik dat op tijd corrigeren door hem terug te roepen. We wilden even wachten met het nagerecht en in de tussentijd wilde mijn man een biertje. ( Het was tropisch warm die dag) Werd weer niet gebracht. Toen mijn man hem uiteindelijk ging halen had de ober begrepen dat hij het biertje bij zijn koffie wilde hebben!!!!!!!!! Hij had net een slok genomen en ja hoor...........daar werd de koffie gebracht. Het biertje heeft hij uiteindelijk niet hoven te betalen maar het geheel verliep zeer rommelig en ongestructureerd. Bij het afrekenen (geen nota aan tafel maar naar de bar toe lopen en vragen of je af kan rekenen) bleek dat er meerdere tafels waren met klachten. Het enige vrouwelijke personeelslid wat er stond putte zich uit in excuses naar iedereen maar haar mannelijke collega's hadden een soort arrogantie over zich alsof het de gewoonste gang van zaken was.
Hoewel dit restaurant bij mij om de hoek is en de prijzen zeer schappelijk zal ik hier toch niet zo snel weer heen gaan. Al met al heeft de hele gang van zaken toch een domper op de avond gezet. Gelukkig was de voorstelling van Lenette van Dongen WEL super!
jim1008 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Leuk restaurant, prima eten en bediening in een gezellige sfeer. Was alleen jammer dat de keuze in desserts minimaal aangezien het meeste op was. Maar werd goed opgelost door de bediening wat dan weer een pluspunt is.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Gisteravond met de AH-actie hier gegeten, met onze twee kinderen (10 en 19). Prijs-kwaliteitverhouding prima en met deze actie natuurlijk helemaal. Eenvoudige lekkere maaltijd, zeer vriendelijke bediening en een prettige plek.
K K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Vooraf de anti-pasti plank heerlijk! Als hoofd de steak de eerste dienik kreeg was echt doorbakken. Toen heel snel en netjes een mooie medium gekregen! Als na hadden we de koffie met bonbons en koekjes hmmm maar mijn vriendin had de witte chocolade cheesecake die was helemaal top! Nog nooit in een taartje zo goed de witte chocolade geproefd! Interieur viel ons iets tegen doordat het wat simpel is. Zeker door het eten en de schappelijke prijzen een aanrader!
Lmdegroot .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Leuk en gezellig restaurant, vrij relaxte sfeer en heerlijk eten. Aardige bediening en we waren meer dan welkom met de AH actie. Wij komen hier zeker terug.
Toplo .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Verrassend leuk restaurant op studentencampus. Heerlijk eten, wij hadden de rundersteak. Prima!
Bediening geweldig! Prijs/kwaliteit super! Gezellige sfeer!
We komen hier zeker terug!
Conchita W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wederom bij dit gastvrij en gezellig restaurant op de campus gegeten. Ontspannen kunnen communiceren met tafelgenoot tijdens de heerlijke maaltijd. Bediening was attent en vriendelijk, kwaliteit van het eten was top en het decor is rustig, eenvoudig en ruim. Tot de volgende keer. Dan nemen we gasten mee!
Leonmarjo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten, kleine kaart maar verrassend lekkere gerechten. Zeker een aanrader, zeer betaalbaar ook nog eens!! Bediening is erg vriendelijk en attent.
p.rietbergen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Boven verwachting.
Het restaurant zit tussen de studentenflats op Uilenstede. Zeer goede prijs prestatie verhouding. Ook zonder AH actie ben je hier niet veel geld kwijt.
Bediening is vriendelijk en welwillend.
De locatie is prima als het gaat om even wat eten.