Restaurant Iets Anders

- Wijnbar 15:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Marianne1963 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij "Iets Anders". Gastheren erg aardig en gedreven. Het was die avond erg rustig maar dat vonden wij helemaal niet erg. We kregen een heerlijke amuse. Als voorgerecht hebben wij de proeverij gekozen maar dan voor 2 personen. Dan wordt er een kleine toeslag berekend maar daarvoor kregen we ieder een kleine soepje met een crostini met filet americain. De proeverij deel je dan samen. Meer dan voldoende voor ons want daarna kwam een heerlijk hoofdgerecht. Mijn disgenoot had Taste of Fish dat dit keer de dorade was. Prima bereid en zeer smakelijk. Ik heb gekozen voor het duo van gamba's. Heerlijke gamba's met daarbij een quiche met gamba, tomaat en spinazie. Het was heel erg lekker. Het was voor ons een bijzondere gelegenheid waar het team van "Iets Anders" zeker positief heeft bijgedragen. Bedankt daarvoor en zeker tot ziens!
LESLEY M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Bezocht voor de voorstelling Soldaat van Oranje. Bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Eten was erg lekker en net even iets anders. Je hoeft niet lang te wachten. Drie gangen binnen 1 uur en 15 minuten.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
We Hadden het verassingsmenu op, dat was prima...leuk restaurant als je snel een hapje wilt eten. Aardige bediening.
Rinus D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer aangename sfeer,correcte bediening en het eten was top.
PH L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
commentaar mbt onze diner op 31.12.: Een kleine menukaart, maar helemaal voldoende. En leuke, rustige sfeer, lekker eten ( super etrecote), uitstekende service; dus: wij ( afkomstig uit Duitsland ) komen graag terug als we weer in Noordwijk zijn; tot ziens
marjan S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vandaag uit eten geweest bij Iets Anders. Een restaurant waar ik vroeger kind aan huis was. Nu 6 jaar later teruggekomen en wederom een prachtige avond beleefd, de bediening en de keuken hebben mijn familie volledig in de watten gelegd! Leuk om te zien dat nu nog steeds hetzelfde topteam zorgt voor een mooie Bourgondische avond, waar gastvrijheid vanzelfsprekend is.
Manja N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke mensen in de bediening. Qua sfeer vonden wij het wat kaal. Al hebben we wel hartelijk gelachen om de tekst op de rekening:" De tafel mag mee!"
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Leuke ontvangst met amuse van het huis. Vriendelijke en professionele bediening. Gezellig restaurant met open keuken. 2 personen met glutenvrij dieet. Daar werd erg goed rekening mee gehouden en per gerecht duidelijk over gecommuniceerd. Goede alternatieven.

Lekkere gerechten van mooie kwaliteit. Vooral de entrecôte, roast of the coasters en chocolade dessert zijn aanraders. Gezellige kerstavond gehad en bezoek waard als je in Noordwijk bent!
Silvia-Jeroen .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten en perfecte bediening. Wanneer in de buurt komen we graag terug. Op de 1e etage iets teveel tafels, waardoor minder privacy.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Sfeervolle gelegenheid met open keuken.
Door omstandigheden hadden we jammer genoeg beperkt de tijd om te dineren, hier werd door "Iets Anders" perfect rekening mee gehouden.
We komen hier graag terug.
Appel284 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Iets anders bleek inderdaad iets anders dan verwacht.
Een beperkte kaart, helemaal niet verrassend en matige wijn.
We hadden alleen een hoofdgerecht besteld en daar moesten we een uur op wachten.
Bij het weggaan werd er niets eens afscheid genomen, zeker te weinig fooi gegeven....
Al met al geen beste ervaring, wij gaan hier niet meer heen.
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer: vol en toch niet druk. Prima kwaliteit voor prima prijs. Wij hebben de turf&surf gegeten en de kids mosselen. Komen zeker nog een keer als we in de buurt zijn. Aanrader!
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer maar niet schreeuwerig druk, juist rustig ondanks dat volgens mij alle tafels vol zaten. We hadden de turf&surf. De kids vonden de mosselen lekker. Toetjes om je vingers bij af te likken, kwaliteit voor een prima prijs! Komen zeker nog een keer.
José P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
afgaande op de recensies dit restaurant geboekt. We hebben genoten van de ambiance en het diner. Taste of fish was heerlijk net als het rood fruitsoepje. Fijn dat we rustig de tijd konden nemen om te eten.
ann-britt .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
het was een heerlijke avond, lekker gegeten, heel leuk bediend, lekkere stoelen, heerlijke ahtergrondmuziek! kortom, voor herhaling vatbaar
Goose049 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
De bediening was erg goed. Dit mede door de "losse" manier van bedienen. Dit in de goeie zin van het woord. Niet stijfjes, maar met hier en daar een grap. Erg leuk en niet 'gemaakt'. Eten was voortreffelijk! Ikzelf had als voorgerecht "Grande Entree". Dit bestond uit kleine hapjes van diverse voorgerechten. Erg smakelijk. Mijn vrouw had als voorgerecht: witte tomatensoep, en ze vondt deze ook erg goed. De hoofdgerechten, krokante kabeljauw voor mijn vrouw en Tournedos voor mijzelf werden als voortreffelijk ervaren. Ik heb dit feest voor de smaakpapillen afgesloten met een kaasplankje. Mijn vrouw met een D.O.M. koffie.
j.castrop1 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Hoewel het eten prima was en de locatie idem was het niet zo'n geweldige avond. Het duurde allemaal veel te lang. Serveerster deed haar uiterste best om ons goed te stemmen maar kon niet verbloemen dat hier sprake was van mismanagement. Er zou een computer-storing zijn en uitval van personeel en onverwachte drukte...... als je al ruim mee dan een uur moet wachten op het voorgerecht zou iets te knabbelen (al is het maar een korst brood) beter. Ook t.o.v. andere klanten enigszins last van plaatsvervangende schaamte. Enige tegemoetkoming was er niet. Beeld blijft hangen. Volgende keer deurtje verder.

viewie .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Zoals ik gisteren zei: een plek om elke dag te eten. Zo gezegd zo gedaan. Het was geen probleem om twee keer de garnalenkroket te nemen, ditmaal als hoofdgerecht en met een portie knisperende frites erbij. Heerlijk! Als toetje de NY-cheescake waarbij een overheerlijk bolletje vanille-ijs op een dun maar ozo lekker plakje spekkoek. Gelardeerd met zwarte bes, aardbei en een stroperige zware echte caramel. De bediening is vlot, open en met een alles kan uitstraling. De hele tent blij en tevreden!
sandergriekspoor .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Gezellig, openkeuken dus je ziet wat er gemaakt wordt. Gastvrijheid top. Hoeveelheid eten precies goed. Hapje van het huis wat minder (te makkelijk )
blinnegie .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Dit is de twrede keer dat wij met 4 vriendinnen Noordwijk bezoeken. Goede herinneringen overgehouden aan vorig jaar. En ook nu was het eten weer heerlijk. Een aanrader wanneer je in Noordwijk bent