Restaurant Iets Anders

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Iets Anders

Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Bediening is traag en weinig klantgericht. Na hier wat van gezegd te hebben was het weerwoord, ja eerst zijn die gasten aan de beurt. Zelfs uitserveren van drinken duurt ongeveer 15 minuten. Kwaliteit van de keuken is goed maar in combinatie met beroerde bediening zeker geen aanrader.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gezellige bediening geven ruimte tussen gangen zonder dat je lang moet wachten. Aandacht besteed aan opmaak..Fijne avond gehad, ook dankzij mijn vrouw.
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima kwaliteit, vriendelijke bediening maar veel te lang moeten wachten op alle gerechten.
margreet V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Helemaal volgens verwachting!
Heerlijke Bourgondisch, in fijne sfeer!
Pascal S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Op basis van Tripadvisor ranking besloten we naar dit restaurant te gaan. Even de website gecheckt en als Brabander was ik blij te lezen dat de asperges ook in Noordwijk gearriveerd waren. Snel gereserveerd en ons verheugen op de asperges 'Flamande'. 's-Avonds werd er na het overhandigen van de menukaart met geen woord gerept over de asperges; zouden ze deze wel hebben? Navraag leerde dat ze deze inderdaad niet hadden. Als reden werd gegeven dat de keuken net met een nieuwe kaart was gestart en ze daardoor de 'specials' nog even 'geparkeerd' hebben. Op zich te begrijpen, maar de asperges op Brabantse wijze, zoals wij zouden zeggen, is toch niet een complex gerecht. Kortom, we waren behoorlijk teleurgesteld. We hebben uiteindelijk andere gerechten gekozen. Een paar minuten werden we toch toch een beetje verrast. De ober kwam terug om te zeggen dat er toch nog wat asperges waren en dat de koks hun best zouden doen deze te verwerken in onze gerechten. Een mooi gebaar.
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Sehr netter Service.
Das Essen war gut aber nicht reichlich.
Marianne1963 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij "Iets Anders". Gastheren erg aardig en gedreven. Het was die avond erg rustig maar dat vonden wij helemaal niet erg. We kregen een heerlijke amuse. Als voorgerecht hebben wij de proeverij gekozen maar dan voor 2 personen. Dan wordt er een kleine toeslag berekend maar daarvoor kregen we ieder een kleine soepje met een crostini met filet americain. De proeverij deel je dan samen. Meer dan voldoende voor ons want daarna kwam een heerlijk hoofdgerecht. Mijn disgenoot had Taste of Fish dat dit keer de dorade was. Prima bereid en zeer smakelijk. Ik heb gekozen voor het duo van gamba's. Heerlijke gamba's met daarbij een quiche met gamba, tomaat en spinazie. Het was heel erg lekker. Het was voor ons een bijzondere gelegenheid waar het team van "Iets Anders" zeker positief heeft bijgedragen. Bedankt daarvoor en zeker tot ziens!
LESLEY M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Bezocht voor de voorstelling Soldaat van Oranje. Bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Eten was erg lekker en net even iets anders. Je hoeft niet lang te wachten. Drie gangen binnen 1 uur en 15 minuten.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
We Hadden het verassingsmenu op, dat was prima...leuk restaurant als je snel een hapje wilt eten. Aardige bediening.
Rinus D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer aangename sfeer,correcte bediening en het eten was top.
PH L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
commentaar mbt onze diner op 31.12.: Een kleine menukaart, maar helemaal voldoende. En leuke, rustige sfeer, lekker eten ( super etrecote), uitstekende service; dus: wij ( afkomstig uit Duitsland ) komen graag terug als we weer in Noordwijk zijn; tot ziens
marjan S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vandaag uit eten geweest bij Iets Anders. Een restaurant waar ik vroeger kind aan huis was. Nu 6 jaar later teruggekomen en wederom een prachtige avond beleefd, de bediening en de keuken hebben mijn familie volledig in de watten gelegd! Leuk om te zien dat nu nog steeds hetzelfde topteam zorgt voor een mooie Bourgondische avond, waar gastvrijheid vanzelfsprekend is.
Manja N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke mensen in de bediening. Qua sfeer vonden wij het wat kaal. Al hebben we wel hartelijk gelachen om de tekst op de rekening:" De tafel mag mee!"
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Leuke ontvangst met amuse van het huis. Vriendelijke en professionele bediening. Gezellig restaurant met open keuken. 2 personen met glutenvrij dieet. Daar werd erg goed rekening mee gehouden en per gerecht duidelijk over gecommuniceerd. Goede alternatieven.

Lekkere gerechten van mooie kwaliteit. Vooral de entrecôte, roast of the coasters en chocolade dessert zijn aanraders. Gezellige kerstavond gehad en bezoek waard als je in Noordwijk bent!
Silvia-Jeroen .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten en perfecte bediening. Wanneer in de buurt komen we graag terug. Op de 1e etage iets teveel tafels, waardoor minder privacy.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Sfeervolle gelegenheid met open keuken.
Door omstandigheden hadden we jammer genoeg beperkt de tijd om te dineren, hier werd door "Iets Anders" perfect rekening mee gehouden.
We komen hier graag terug.
Appel284 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Iets anders bleek inderdaad iets anders dan verwacht.
Een beperkte kaart, helemaal niet verrassend en matige wijn.
We hadden alleen een hoofdgerecht besteld en daar moesten we een uur op wachten.
Bij het weggaan werd er niets eens afscheid genomen, zeker te weinig fooi gegeven....
Al met al geen beste ervaring, wij gaan hier niet meer heen.
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer: vol en toch niet druk. Prima kwaliteit voor prima prijs. Wij hebben de turf&surf gegeten en de kids mosselen. Komen zeker nog een keer als we in de buurt zijn. Aanrader!
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer maar niet schreeuwerig druk, juist rustig ondanks dat volgens mij alle tafels vol zaten. We hadden de turf&surf. De kids vonden de mosselen lekker. Toetjes om je vingers bij af te likken, kwaliteit voor een prima prijs! Komen zeker nog een keer.
José P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
afgaande op de recensies dit restaurant geboekt. We hebben genoten van de ambiance en het diner. Taste of fish was heerlijk net als het rood fruitsoepje. Fijn dat we rustig de tijd konden nemen om te eten.