Restaurant Iets Anders

Duur
Lang
Silvia-Jeroen .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten en perfecte bediening. Wanneer in de buurt komen we graag terug. Op de 1e etage iets teveel tafels, waardoor minder privacy.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Sfeervolle gelegenheid met open keuken.
Door omstandigheden hadden we jammer genoeg beperkt de tijd om te dineren, hier werd door "Iets Anders" perfect rekening mee gehouden.
We komen hier graag terug.
Appel284 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Iets anders bleek inderdaad iets anders dan verwacht.
Een beperkte kaart, helemaal niet verrassend en matige wijn.
We hadden alleen een hoofdgerecht besteld en daar moesten we een uur op wachten.
Bij het weggaan werd er niets eens afscheid genomen, zeker te weinig fooi gegeven....
Al met al geen beste ervaring, wij gaan hier niet meer heen.
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer: vol en toch niet druk. Prima kwaliteit voor prima prijs. Wij hebben de turf&surf gegeten en de kids mosselen. Komen zeker nog een keer als we in de buurt zijn. Aanrader!
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer maar niet schreeuwerig druk, juist rustig ondanks dat volgens mij alle tafels vol zaten. We hadden de turf&surf. De kids vonden de mosselen lekker. Toetjes om je vingers bij af te likken, kwaliteit voor een prima prijs! Komen zeker nog een keer.
José P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
afgaande op de recensies dit restaurant geboekt. We hebben genoten van de ambiance en het diner. Taste of fish was heerlijk net als het rood fruitsoepje. Fijn dat we rustig de tijd konden nemen om te eten.
Ann-britt .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
het was een heerlijke avond, lekker gegeten, heel leuk bediend, lekkere stoelen, heerlijke ahtergrondmuziek! kortom, voor herhaling vatbaar
Goose049 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
De bediening was erg goed. Dit mede door de "losse" manier van bedienen. Dit in de goeie zin van het woord. Niet stijfjes, maar met hier en daar een grap. Erg leuk en niet 'gemaakt'. Eten was voortreffelijk! Ikzelf had als voorgerecht "Grande Entree". Dit bestond uit kleine hapjes van diverse voorgerechten. Erg smakelijk. Mijn vrouw had als voorgerecht: witte tomatensoep, en ze vondt deze ook erg goed. De hoofdgerechten, krokante kabeljauw voor mijn vrouw en Tournedos voor mijzelf werden als voortreffelijk ervaren. Ik heb dit feest voor de smaakpapillen afgesloten met een kaasplankje. Mijn vrouw met een D.O.M. koffie.
J.castrop1 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Hoewel het eten prima was en de locatie idem was het niet zo'n geweldige avond. Het duurde allemaal veel te lang. Serveerster deed haar uiterste best om ons goed te stemmen maar kon niet verbloemen dat hier sprake was van mismanagement. Er zou een computer-storing zijn en uitval van personeel en onverwachte drukte...... als je al ruim mee dan een uur moet wachten op het voorgerecht zou iets te knabbelen (al is het maar een korst brood) beter. Ook t.o.v. andere klanten enigszins last van plaatsvervangende schaamte. Enige tegemoetkoming was er niet. Beeld blijft hangen. Volgende keer deurtje verder.

Viewie .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Zoals ik gisteren zei: een plek om elke dag te eten. Zo gezegd zo gedaan. Het was geen probleem om twee keer de garnalenkroket te nemen, ditmaal als hoofdgerecht en met een portie knisperende frites erbij. Heerlijk! Als toetje de NY-cheescake waarbij een overheerlijk bolletje vanille-ijs op een dun maar ozo lekker plakje spekkoek. Gelardeerd met zwarte bes, aardbei en een stroperige zware echte caramel. De bediening is vlot, open en met een alles kan uitstraling. De hele tent blij en tevreden!
Sandergriekspoor .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Gezellig, openkeuken dus je ziet wat er gemaakt wordt. Gastvrijheid top. Hoeveelheid eten precies goed. Hapje van het huis wat minder (te makkelijk )
Blinnegie .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Dit is de twrede keer dat wij met 4 vriendinnen Noordwijk bezoeken. Goede herinneringen overgehouden aan vorig jaar. En ook nu was het eten weer heerlijk. Een aanrader wanneer je in Noordwijk bent
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gastvrije ontvangst, goede service, verrassende keuken en prima ambiance. Een goede uitleg bij de kaart, geen moeilijk gedoe over water bij het eten, redelijke prijzen en uitstekend eten.
Benniersman .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Alles was lekker!!
Sympathieke, leuke vlotte bediening!
Lekkere wijn en water uit de kraan geserveerd.
We komen weer terug!!
Cvanderijt .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij hebben afgelopen zaterdag , na een reservering, gegeten bij Iets Anders.
Het personeel was heel vriendelijk, de entourage vonden wij gezellig en sfeervol. De mosselen waren niet de moeite waard. Veel schelpen zaten dicht en de mosselen waren heel klein. Aan de vriendelijke ober meegedeeld dat veel mosselschelpen dicht zaten zei hij: ik heb het niet gezien! Vond het gepaster als hij had gezegd: oh, wat vervelend, ik zal het doorgeven aan de keuken. Een tafelgenote had de lady steak; die was echt klein. Smaak was goed maar iets groter van stuk mag echt wel.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
het eten was zeer goed met een zeer prettige bediening.
zeer zeker een aanrader.
wij komen zeker een keer terug.
locatie is goed
Mootje25 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
We hebben hier op vrijdag 10 juni gegeten. Het eten en de entourage waren zeer goed. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een gezellige en rustieke aankleding van het restaurant geven je een welkom gevoel. Een echte aanrader!
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wij kwamen over half 10 in de avond binnen vrij laat dus.
Maar we werden nog super geholpen en konden gewoon plaats nemen met een hele goede service.
En toen kwam het eten dat was nog beter als de service vandaar ook een 10 echt bizar goed.
Volgende x als ik in Noordwijk kom ga ik zeker weer naar dit restaurant echt een aanrader
Bstappers .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Een verrassende ervaring. Een leuk restaurantje met een gevarieerde kaart; een prettige bediening en lekkere achtergrondmuziek. De voorgerechten (garnalenkroketjes en salade met gesneden lendenbiefstuk) waren van een hoog niveau. De tamme eendenborst was het hoogtepunt van de avond. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Je krijgt waar voor je geld en bovenal je voelt je daar lekker ontspannen. Zeker een aanrader !
Maestro86 V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Gister met z'n tweetjes gegeten bij iets anders. Heerlijk gegeten! Het eten was goed op smaak en meer dan voldoende! Prijs kwaliteit goed.Bediening erg leuk, ook in voor een praatje! Al met al zeker een restaurant om terug te komen! Groetjes de almeerders!