Restaurant Hotel van Balveren

- Ontbijt vanaf 07:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ankie2107 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Het diner was prima verzorgd, erg lekker en het zag er mooi uit. We zaten met een grote groep aan een lange tafel, waardoor we met veel verschillende mensen konden praten en wat de sfeer enorm ten goede kwam. De bediening was vriendelijk, bescheiden en heel adequaat. We komen zeker terug!
Proficiat met de nieuwe start.
Charlotte_87 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Afgelopen zaterdag met z'n tweetjes gegeten in hotel van Balveren. We hadden een heerlijk driegangenmenu. Ook een broodplankje vooraf besteld, lekker knapperig en warm uit de oven. Wel véél!
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Met een gezelschap van 8 heerlijk gegeten bij het restaurant van Hotel van Balveren. Prachtig (vast) 3- 4-, of 5- gangenmenu met heerlijke wijnen voor een eerlijke prijs. Extra wensen? Geen probleem. Wat ons met name bevalt is de ongedwongen sfeer en uitmuntende bediening. Voor de uitbaters (een echtpaar) is niets teveel gevraagd, een echt familierestaurant waar je makkelijk met een grote groep terecht kan. Wij komen hier graag nog een keer terug en misschien boeken we dan wel een kamer in het hotel dat er erg mooi gelegen is, pal naast een kasteel en middenin de Betuwe.
Jelle E.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Een bijzondere ervaring, het hotel en restaurant waren op maandag alleen geopend voor ons tweeën, desalniettemin waren we van harte welkom. Er werd ons een voortreffelijk 5 gangen diner voorgezet. Wilde gerookte zalm met fijne bleekselderij, gestoomde makreel met een echt goede bernaise saus en verrukkelijke krokant gebakken ossenhaas van Nederlands weiderund. Een heerlijk kaasplankje en een dessert met allerlei variaties van aardbei maakten het feest compleet. Het menu harmonieerde prima met de stevige Argentijnse huiswijn. Kortom een aanrader!