Restaurant - Hotel de Lakei

Maandag t/m Zondag vanaf 08:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant - Hotel de Lakei

Rene S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Na een dagje efteling zijn we hier gaan eten en overnachten. We hadden een 'pannenkoekenrestaurant' kwaliteit verwacht, maar het was een stuk beter. Naast goede visgerechten kwamen er ook goede hamburgers op tafel. Als afsluiter een prima tiramishu. De bediening was erg attent, en erg geduldig richting de aanwezig kinderen.

Dank voor de mooie avond!
Jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Uitstekend met zn tweeën gegeten in dit gezellige restaurant pal naast de Efteling. Vooraf carpaccio en buikspek met coquilles. Beide gerechten uitstekend klaargemaakt. Niet zuinig met de porties dus top! Als hoofdgerecht aten we de tournedos met pepersaus en die was heel goed. Vergezeld met heerlijke rode wijn (was een tip van de gastvrouw) die het gerecht nog beter tot zijn recht liet komen. Hele leuke avond gehad. Wij komen terug!