Restaurant - Hotel de Lakei

Van Heeswijkstraat 1 5171 KJ Kaatsheuvel Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant - Hotel de Lakei

Op slechts enkele minuten afstand van de Efteling ligt Eeterij en Pannenkoekerij de Lakei. Onze locatie is zeer geschikt voor een weekendje weg, maar ook om gewoon even lekker een hapje te eten. U bent hartelijk welkom op ons zonnige terras, sfeervolle bar of gezellige lounge. Elke dag van de week kunt U bij ons terecht voor uw ontbijt, lunch of diner. onze kaart biedt een diversiteit aan gerechten, waaronder 80 pannenkoeken en verschillende soorten hamburgers

Meer informatie over restaurant Restaurant - Hotel de Lakei

Maandag t/m Zondag vanaf 08:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant - Hotel de Lakei

Rene S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Na een dagje efteling zijn we hier gaan eten en overnachten. We hadden een 'pannenkoekenrestaurant' kwaliteit verwacht, maar het was een stuk beter. Naast goede visgerechten kwamen er ook goede hamburgers op tafel. Als afsluiter een prima tiramishu. De bediening was erg attent, en erg geduldig richting de aanwezig kinderen.

Dank voor de mooie avond!
Jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Uitstekend met zn tweeën gegeten in dit gezellige restaurant pal naast de Efteling. Vooraf carpaccio en buikspek met coquilles. Beide gerechten uitstekend klaargemaakt. Niet zuinig met de porties dus top! Als hoofdgerecht aten we de tournedos met pepersaus en die was heel goed. Vergezeld met heerlijke rode wijn (was een tip van de gastvrouw) die het gerecht nog beter tot zijn recht liet komen. Hele leuke avond gehad. Wij komen terug!