Restaurant Hotel De Kastanjehof

Meer informatie over restaurant Restaurant Hotel De Kastanjehof

Duur
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
in een gezellige klassiek moderne atmosfeer hebben wij genoten van een heerlijke avond met fantastisch eten en topwijnen. prettige bediening en parkeren voor de deur. hier gaan we vaker heen.

ambiance met comfortabel stoelen genoten van geweldige gerechten met bijpassende top wijnen. deskundige bediening.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
De locatie met een fantastisch fijn terras, met zeer mooi opgedekte tafels maakt het een feest om van een luchgerecht in de samenstelling van een menu te kunnen genieten.
Zeer attente, behulpzame en vriendelijke bediening, goede uitleg/informatie over de gerechten, die van een zeer hoge kwaliteit zijn.
Het was een complete fijne beleving ondersteund door prachtig zonnig weer.
Om op de Lage Vuursche te zijn is op zichzelf al een hele mooie ervaring, in een mooie bosrijke omgeving.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
In deze mooie omgeving op het terras een lunchmenu.
Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht zag er mooi opgemaakt uit en smaakte goed.
Zo ook de hierbij geserveerde witte wijn.
De bediening was deskundig en prettig.
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Heerlijk buiten gegeten op een prachtige plek.
De voorgerechten als mousse van hollandse geitenkaas en kalfssukade waren erg goed.
Ook de hoofdgerechten , zoals de gebraden zeeduivel, waren erg origineel en lekker.
De bediening is uiterst attent en vriendelijk.
We komen hier zeker terug.
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Ter ere van de 88e verjaardag van mijn vader hier met een groep van 12 gegeten. We moesten allemaal hetzelfde menu kiezen. Als iemand het voorstel echt niet lekker vond was er een prima alternatief.
Het voorgerecht bestond uit zacht gegaarde schelvis. Prima. Het hoofdgerecht voor de meesten uit supermals lamvlees met wat voorjaarsgroentes en een heerlijk Marokkaanse kruidenjus. Het alternatief was boerderijeend. Een kaasgang kon op verzoek worden ingevoegd. Goed dessert met lekkere chocolade op verschillende manieren bereid.
Het diner vond plaats in de huiskamer, een gezellige besloten ruimte waarin we uitstekend bediend werden! Een aanrader voor een intiem (familie)diner.
Jerre V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het is erg moeilijk om te kiezen wat het lekkerste was. Met de familie hebben we uitgebreid aangeschoven voor een fantastisch 5 gangen diner. We hebben er voor gekozen om geen kaart te zien en ons te laten verrassen. Met name 2 soorten vis op die we nog lang zullen onthouden. Originele combinaties en mooie bijpassende wijnen.
zeker een aanrader dus!!
SanneVa .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Op Valentijnsdag hebben we met 4 personen geluncht in een private dining room. Alles was fantastisch! We kregen 6 gangen heerlijk eten, service was geweldig en de omgeving van het restaurant is net een sprookje. Zowel de vis als de vlees gerechten waren heerlijk, het chocolade dessert met kokos en mango was mijn favoriet! We kregen nog een roos met een heerlijk snoepje eraan.
Wij komen zeker terug!
Love2Eat2 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Een dag vavantevoren gebeld om te reserveren. We hebben gekozen voor het Valentijnsdag menu. Ik had bij de reservering aangegeven geen alcohol te drinken. Aan tafel werd ons aperitief geserveerd. Keurig 1 alcoholvrij. De gerechten waren heerlijk en de bediening ontzettend goed. Dat maak je in Nederland niet zo vaak meer mee. We hebben een heerlijke avond gehad. Wij komen zeker nog eens terug.
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Hier word je nog ouderwets in de watten gelegd, bediening erg flexibel en gericht op zorgen dat je een fijne avond hebt. Heerlijk eten en het concept van "bites" laat je met verschillende gerechten kennis maken! De ambiance oogt wat oudbollug maar weegt niet op tegen de fijne en gastvrije bediening!! Voor herhaling vatbaar
Carelse .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
De laatste keer dat we in de Kastanjehof aten was toen Wulf Engel samen met zijn eega Marianne begin jaren '90 een Michelinster bemachtigde. Op de eerste zondag van het nieuwe jaar togen we in een nat decor naar Lage Vuursche. Weer en tijdstip werkten niet mee om het restaurant vol te krijgen, doch we bleken niet de enige gasten. Het restaurant keurig ingericht, klassiek, romantisch, kortom de uitstraling is zondermeer goed. Tafelgenote nam als voorgerecht soep van bospaddestoelen , die heel goed kon bekoren. Helaas was het wel nodig wat zout toe te voegen. Zelf kreeg ik de favorieten van de chef zijnde een bisque, eendenlever en wildzwijnsham. Beiden een uitstekend begin.

Als hoofdgerecht was er hazenrugfilet en voor tafelgenote kalfshaas. Beide soorten vlees juist gebraden en zeer smakelijk. Als bijlagen troffen we appel, winterse groenten (die we niet als dusdanig herkenden) bloedworst met gekonfijte aardappel en jus. Smakelijke combinaties. Jammer was dat beide hoofdgerechten lauw op tafel kwamen. Moet niet kunnen op een avond dat het restaurant niet vol is. De desserts kunnen de toets van de kritiek heel goed doorstaan. We genoten van kwark met citrus, meringue en bergamot ijs alsmede mascarpone met sherry ijs, macadamia noten en chocolade genache. Koffie en thee deden de avond besluiten. Deze werden vergezeld met smakelijke friandises.

De bediening is keurig. Men moet de zwarte brigade wel leren dat men eerst de tafeldame in serveert c.q. bij haar het gerecht neerzet. Nu was dat te vaak andersom.
Prettige avond, keurige setting, doch gezien de aanmerkingen geven we voor bediening en eten een lagere waardering. Puntjes op de i zetten, ook al is het niet druk en de cijfers gaan omhoog. We bleven te lang weg na de jaren '90 en zullen ongetwijfeld dit jaar nog eens langs gaan.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Hele fijne avond gehad bij een vertrouwd adres. Super fijne bediening en top gerechten. Prachtige gekonfijte zalm als voorgerecht langzaam gegaard en supermals hert als hoofd met biet, gekonfijte zilveruitjes met een mooie klassieke jus. De wijnen zijn altijd verrassend goed in combinatie met de gerechten. We komen hier graag weer terug!
Thijs213 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Gister hier met een groot gezelschap wezen eten en dat is ons erg goed bevallen.
Een erg chique restaurant met een super goede keuken, erg professionele en vriendelijke bediening en een mooie locatie. De bediening was erg alert en zag alles.
Het eten was erg bijzonder, allemaal zeer exclusief lekkere gerechtjes en smaken. Het paste allemaal erg goed bij elkaar en er werden goede wijnen bij geschonken die alles helemaal perfect maakte. Ondanks dat we met een grote groep waren, kreeg ieder per persoon evenveel aandacht en service.
Een echte aanrader, kom hier graag nog een keer.
MAER .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Brandende open haard, vriendelijke ontvangst en een verrassende amuse, een heerlijke ambiance om in aan te komen. Het maakte ons nieuwsgierig. Gekozen voor een wijn/spijs combinatie. Dit werd zeker waargemaakt door keuken en bediening. Mooie combinaties van zachte uitgebalanceerde smaken. Wij komen zeker nog een keer langs!
Ariesafarie .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Hier is echt wat veranderd. Perfect menu met tartaar van tonijn op Japanse wijze (kwart druppeltje minder sesamolie zou het gerecht nog meer ten goede komen. Dan het hert: subliem bereid,volle smaak en saus perfect in balans. Nagerecht al helemaal een 10. Professionele bediening, veel wijnkennis.
Dago B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Er was weer wat te vieren, en dat betekent bijna altijd eten bij De Kastanjehof.
De licht gerookte tonijn was een heel goed begin. De beroemde bisque, een voltreffer. Dan geweldig hert en een zalige toet met mascarpone. Goed merkbaar dat er iets veranderd is hier in de bemanning. De bediening is vriendelijk en vooral professioneel. Goede wijn adviezen.. Wij gaan dan ook weer zeker terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens gegeten bij de Kastanjehof en het is er wat mij betreft nog verder op vooruitgegaan. Een heerlijk twee gangen lunch menu met een stukje rog vooraf en schol als hoofdgerecht. Een werkelijk heerlijke risotto bij het hoofdgerecht en een bijzonder schuim van zoethout maakten het eten prima af. De bediening was uitstekend en bijzonder correct.
Wwalstra .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Nu voor de 3e keer hier geweest maar voorlopig de laatste keer, dit keer geen amuses, geen brood (wel een broodbordje en mesje, na een vraag van ons waar het bordje voor diende was het antwoord, uhm voor het brood, wilt u het alsnog?, nee, bedankt na lange tijd op ons eten te hebben gewacht nu geen zin meer in brood, was voor die tijd zeker welkom geweest) slechts 1 vegetarisch gerecht op de kaart. Lokatie prima, parkeren goed, bediening stijfjes, eten heerlijk.
Eten was prima, alleen wat struif bij het gepocheerde ei op de risotto, jammer. Lokatie is goed parkeren is goed. Bediening wat stijfjes, mag wel wat enthousiaster. Blijft wel het beste restaurant in de omgeving. Terras lekker ruim, wel veel last van wespen. De ligging vanhet restaurant is goed.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Klassiek restaurant op een geweldige locatie, decor buiten prachtig, binnen wat stijfjes, vriendelijke bediening en voortreffelijk eten. Parkeren geen probleem.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Fantastische locatie!! Van binnen wellicht wat klassiek, maar een prachtig terras! Geweldige bediening en werkelijk heerlijk eten! De risotto is echt om je vingers bij af te likken. Echt heel leuk, dus doen!
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Bezadigd restaurant op een toplocatie, waarschijnlijk de beste van alle horeca op deze royalty plek (rekening houdend met de aanpalende pannenkoekenrestaurants)? Was er op uitnodiging en dat is beslist niet tegengevallen. Kleine, maar mooie kaart, met daarnaast een chef's menu. kaasplateau als dessert is natuurlijk niet erg ingewikkeld, maar voorziet bij mij wel in een behoefte. Passende wijnen erbij. Prima verzorgd. Goede en vlotte bediening.
Toen ik er at, was het verder erg rustig. Qua decor is het binnen niet heel bijzonder en waarschijnlijk is het terras buiten veel leuker. Goede parkeerplek. Lijkt mij ook goed toegankelijk voor rolstoelers.