Restaurant Hotel Bieze

Hoofdstraat 21 9531 AA Borger Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Hotel Bieze

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Dit restaurant in Borger is van een nieuwe eigenaar nieuwe leuke inrichting, dus hier maar eens gaan eten. Vegetarisch was echt smakeloos, en de mixed grill waren 4 kleine stukje vlees die allemaal ongeveer gelijk van smaak waren en zonder saus. Wij vonden het echt onder de maat. Dit was de laatste keer hier. Jammer
Yolande N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Strak ingerichte eetgelegenheid in jaren 70 gebouw. goed uitziend. Persoonlijke bediening. Hele lekkere kaart, moeilijk te kiezen. Toch dagmenu genomen, goede porties, heerlijk bereid. Prima wijnen, goede keuze geweest!!
Greven20 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met vijf personen gegeten bij Bieze op het terras dat nog niet zo lang geleden omgeven is door een glazen "schutting"erg goed gedaan.. Een kleine "eeuw"geleden was ik hier wel eens geweest maar dat viel toen tegen. Werkt dus lang na. A la carte en één weekmenu. Tijdens het wachten vers afgebakken stokbrood met een tapenade, geserveerd op houten plank met één uitsparing voor het tapenade bakje.
Het voorgerecht bij het weekmenu antipasti van nagelhout en schenk geserveerd op een houtenplank met twee uitsparingen voor twee soorten tapenade. Slechts een detail maar erg goed doordacht en geeft aan dat op alle details gelet is.
Carpaccio met alles erop en aan, gamba's goed van smaak en kruiden, Tom Kha Kai soep goed op smaak redelijk origineel recept.
Rib eye perfecte garing en mals, de varkens rib roast was reuze maar perfect gegrild en rosé gegaard, de Bieze burger was origineel geserveerd. Parelhoen perfect gescheiden bereid pootje en een borstfilet. Het enige min puntje was de vis pen bij het weekmenu, zalm en de kabeljauw en zeewolf te droog, dat kan beter. Pen even in de boter of olie dopen vis erop steken en heel kort om en om grillen op hete grill. De saus was wel erg lekker.
Bediening attent en alle tafelgenoten een extra glas bij een grote karaf water naast de bestelde drankjes. Heel goed doordacht. Vriendelijke en oplettende bediening ondanks drukte buiten waardoor lange looplijnen naar de keuken.
De ruimten zijn groot en gedeeltelijk maar mooi gerenoveerd. Keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd dus de rest komt nog wel.
Een aanrader dus.
Marieke666 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben bij dit restaurant gegeten via Het Laatste Tafeltje. Het weekmenu, dat normaal 24,50 kost, kostte ons op deze manier 16 euro per persoon. Het is een mooi restaurant, sfeervol aangekleed, een bijzondere mix van trendy met oud (het houten plafond). Het eten was lekker, wij vonden de sla met meloen en parmaham als voorgerecht juist heerlijk. Vooraf kregen we een paar plakjes stokbrood met tapenade en een karaf water. Prima dus!
Koops1951 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We ( 2 personen) kozen voor het 3 gangen weekmenu: paprikasoep met lente-uitjes, maishoen met garnituur, cheesecake met vanillieijs plus garnering. Een van ons had een glutenvrij dieet. Hier werd van-meet-af-aan zeer professioneel mee omgegaan. We hadden niet van te voren besproken. Maar als starter kregen we stokbrood met kruidenboter voor ons allebei ( apart, dus). Voor soep was de tomatensoep glutenvrij. Het hoen was heerlijk en de Ambachtelijke patat apart gebakken. Als dessert: creme brulee - mascarpone creme- frambozensorbetijs. Heerlijk . Een karaf met water werd meteen geserveerd. Kortom heel goed gastvrouwschap! Wat ons betreft een aanrader!
JohanenAnnemarie C.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten alleen tussen de gangen had wat meer tijd tussen mogen zitten. Het ging wat ons betreft iets te snel. Verder mooie aankleding en ruim opgezet. Bediening was prima.
Arkelspar .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Smaakvol ingericht restaurant. Weekmenu was van zeer goede kwaliteit.Vriendelijke en professionele bediening,wij komen hier terug !
Tim .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Deze week op vakantie in Drenthe, na recensies gelezen te hebben gekozen voor restaurant Bieze in Borger. Onze dochter van twee jaar had om vier uur al honger, helaas was de keuken officieel niet open. Bediening bood ons de dinerkaart aan en dan zouden ze de keuken vragen of het mogelijk was onze keuze toch te bereiden. Uiteindelijk hebben we een mixed grill, pasta met spinazie en kindermenu met kip gehad. Vlees van mixed grill mals, frietjes lekker en salade met ei en olijven heel knapperig. Pasta was goed op smaak en ruim voldoende. Al met al zeer goed gegeten en binnen half uur hoofdgerecht geserveerd gekregen. Aantal speciaal bieren van de tap waaronder korenwolf witbier en Gerardus kloosterbier. Minpuntje was de mayonaise die wel gemengd leek met mosterd.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Heerlijk geluncht. Je krijgt meer dan genoeg. Goede prijs kwaliteit verhouding. Kundige en vriendelijke bediening! Clubsandwich is een aanrader.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Heerlijk gegeten. We zaten eerst buiten, maar vanwege de wespen zijn we maar naar binnen gegaan. Dat was geen enkel probleem. Een stokbroodje van het huis, helaas alleen met tapenade. Maar je mag een gegeven paard.....
Het eten was heerlijk. Voldoende keus. Lekkere bijgerechten (heerlijke patat!).
De service kon iets beter. Er waren veel lege glazen en ze kwamen niet op tijd langs om te vragen of je nog wat wilde drinken. Toen we de rekening wilden zijn ze een paar keer langsgekomen zonder ons op te merken. Maar verder prima!
Aafkeheinz .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
We hebben twee avonden ( 21 juli en 23 juli 2015) gegeten in het Restaurant en waren aangenaam verrast. We waren de 1e avond met 4 personen en hebben o.a. slibtongetjes gegeten en gegrilde tonijn als hoofdgerecht. Beide waren voortreffelijken we hebben echt gesmuld! Vooraf carpaccio die super heerlijk was. De 2e avond met 5 personen gegeten en omdat het zo lekker was, weer o.a. de slibtongetjes en gegrilde tonijn gehad. Ook de gegratineerde zeeduivel viel in de smaak evenals de varkensmedaillons en de Bieze burger. Zeer vriendelijke en attente bediening, men merkt echt dat iedereen zijn best doet het je naar de zin te maken. Ook de ambiance en sfeer is heel goed in het vernieuwde Bieze. Echt een plek om je eens heerlijk te laten verwennen. Prachtig nieuw ingericht en ook de kamers zijn prima in orde met zeer goede bedden en koffie (Nespresso) en thee faciliteiten. Wij komen zeker terug bij Restaurant Hotel Bieze in Borger!!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
In het centrum van Borger een leuk hotel restaurant met 2 personen weekmenu gegeten lam en zalmfilet. Voorgerecht viel ons wat tegen. Scherpe sla bij meloen en Parmaham. Maar is ern kwestie ca. Smaak. 1 persoon varkenshaas medaillons prima gerecht. Uitstekende service en mooie ambiance. Brood en tapenade vooraf en water beide van het huis.