Restaurant Hostellerie Munten

Wilhelminasingel 276 6001 GV Weert Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hostellerie Munten

Culinair genieten in Weert

Hostellerie Munten is gevestigd in het centrum van de gezellige Limburgse stad Weert. Het monumentale pand beschikt over een stijlvol hotel, een eigentijds restaurant en een sfeervol eetcafé. Bij mooi weer kun je genieten van de prachtige stadstuin en met kouder weer is het goed toeven in het knusse restaurant. Heerlijke gerechten belanden hier op tafel en worden stuk voor stuk geserveerd met een trotse glimlach!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Hostellerie Munten

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 15.00 en van 17.30 tot 22:30
Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten (Groepen op aanvraag)

• Amex , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Hostellerie Munten

Gio D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
G.M. H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Prima menukeuze, waarbij ervoor kozen á la carte te eten. Kaart speelt mooi in op het seizoen en biedt voldoende keuze. De bij de gerechten geadviseerde wijnen waren een prima keuze. Voldeed voor ons uitstekend. Omdat het uitstekend weer was konden we in de stadstuin van het restaurant eten. Kortom een avondje heerlijk genieten. We hopen nog vaker van de gastvrijheid van Hostellerie Munten te mogen genieten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Er zijn uitstekende afspraken te maken met Hostellerie Munten. De afsprakern worden ook keurig bevestigd en vervolgens ook nagekomen. Eten is goed en een super bediening.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
We hadden een 5-gangen WOW-deal. Het heeft ons prima gesmaakt. Goede bediening. Voor herhaling vatbaar........... We zullen komende tijd zeker nog eens terugkomen.....
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Met 23 mensen werden wij zeer correct ontvangen, van drankjes voorzien en voortreffelijk gegeten. Voor de presentatie stond een beamer en laptop beschikbaar.
petra M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten en prima bediening.
We gaan hier zeker terug. Mooi opmaak van de borden.
En vriendelijk personeel.
En een goede prijs kwaliteit.
Louk R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Hostellerie Munten sponsorde een heerlijke groenten- en tomatensoep bij de voorstelling Les Miserables in Concert in het Munttheater. De hele cast heeft hiervan voor- en na de voorstelling en in de pauze genoten. Een luid applaus volgde toen ik de cast meedeelde dat de soep werd gesponsord door Hostellerie Munten. Een welverdiend applaus voor deze geweldige geste.
Louk Reintjens, producent.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
dik tevreden! Lang niet geweest, We vonden het heel plezierig weer eens terug te zijn en we werden niet teleurgesteld. Dat was ook het oordeel van onze vrienden die de eerste keer Hostellerie Munten bezochten.
Cynthia .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk relaxed avondje gehad. Echt lekker gegeten. Avondvullend tafelen is ons zeer goed bevallen. Dit gaan we vaker doen. Ook de wijn was top. Genoten!
Joop W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wij vonden het weer helemaal in orde. we zijn niet anders gewend bij u.
Zowel wij als onze gasten kijken met erg veel genoegen en plezier terug op deze avond.
C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het ging over een buurtvereniging. Het bestuur is unaniem van mening dat alles voortreffelijk is verlopen. Ook de leden gaven positieve reacties.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Naar aanleiding ons 40- jarig huwelijk hebben we gedineerd met in totaal 10 personen.
Het geheel was uitstekend verzorgd.
erik W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
we hebben bijna een uur moeten wachten op het eerste gerecht, wel wat lang, de volgende gangen waren de wachttijden noirmaal
Erik K K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben genoten van het 7 gangen amuse menu. Elke gang was weer een heerlijke verrassing.
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was attent, vriendelijk en service gericht.
Komen hier zeker nog eens terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
In een uitstekende ambiance hebben we tweede kerstdag gebruik gemaakt van de brunch bij Hostellerie Munten.
Uitstekende ontvangst, goede bediening en zeer prettige sfeer. Correct bedienend personeel, zeer gevarieerd buffet van uitstekende kwaliteit. Eigenaar en zijn echtgenote waren ook volop in de running.Chapeau!
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Gewoon goed en goed geregeld. Alles zoals verwacht. Fijne gelegenheid en goed bereikbaar, goede ontvangst. Zeker een aanrader
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk kerstdiner genoten met familie. We waren dit jaar voor het eerst met Kerst bij Hostellerie Munten en dit is ons zeer goed bevallen. Uitstekend menu en perfecte bediening. Wijnkeuze was verrassend en goed afgestemd op het menu. Het menu was weloverwogen samengesteld en werd door ons allen zeer gewaardeerd.
De tafel bood voldoende privacy. Omdat alle tafels bezet waren hoorde je natuurlijk wel geroezemoes (vandaar kwalificatie 'levendig').
Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen als locatie voor een heerlijk (kerst)diner...
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Brunch met de kerstdagen was super. Er was voldoende keus en het was overheerlijk. Personeel was vriendelijk. Een aanrader en wij gaan zeker nog eens terug.
Dagmar S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk met familie genoten van een brunch in een gemoedelijke sfeer. We werden heel vriendelijk en gastvrij onthaald en bediend. Een aanrader!
Louk R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Voor informatie was verzorgd en compleet. Kerstdiner was keurig verzorgd met prettige en vriendelijke bediening. Sfeervolle ambiance.