Restaurant Hostellerie Munten

Wilhelminasingel 276 6001 GV Weert Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hostellerie Munten

Culinair genieten in Weert

Hostellerie Munten is gevestigd in het centrum van de gezellige Limburgse stad Weert. Het monumentale pand beschikt over een stijlvol hotel, een eigentijds restaurant en een sfeervol eetcafé. Bij mooi weer kun je genieten van de prachtige stadstuin en met kouder weer is het goed toeven in het knusse restaurant. Heerlijke gerechten belanden hier op tafel en worden stuk voor stuk geserveerd met een trotse glimlach!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Hostellerie Munten

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 15.00 en van 17.30 tot 22:30
Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten (Groepen op aanvraag)

• Amex , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Hostellerie Munten

Marja V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Gegeten met een groepje van 12 collega’s. Heerlijk 4 gangen menu, bijzonder smaakvol en mooi opgemaakte borden. Heel verrassend. Personeel ook erg vriendelijk en gastvrij.
A H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Genoten met 12 personnel van heerlijk diner in prachtige stadstuin , geweldige ambiance , sprookjesachtige verlichting , kortom TOP
P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
wij waren het samen eens een geweldige locatie goede keuken en bediening in de tuin gezeten mooi weer wat kan er dn mis gaan fijn dat wij dit ontdekt hebben
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Wederom een blijven goede kwaliteit maaltijd voor onze groep van 10 personen voor een zeer redelijke prijs. De bediening was zeer goed in een prettig gekoelde zaal.
T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hebben genoten van de omgeving, de gerechten en de bediening! Verrassend goed. Met name de manier waarop werd omgegaan met de dieetwensen van een van ons heeft diepe indruk gemaakt. Echt perfect! Het smaakte naar meer!
Ed A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk afwisselend gegeten, met een vriendelijke bediening in een goede sfeer en gunstig geprijsd, wij komen hier zeker terug
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Gisteren, ter gelegenheid van mijn verjaardag door mijn vrouw getrakteerd op een diner bij Munten. Vanaf het begin tot het eind een heerlijke avond, de ontvangst, ambiance( in een prachtige tuin), kwaliteit van het eten, bediening en uiteraard het gezelschap maakten het geheel compleet.
Gio D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Alles stond keurig klaar de en was goed verzorgd. Ideale gelegenheid om deze groep van circa 20 mensen te ontvangen en ook om het project te kunnen presenteren. Prijs en kwaliteit correct.
G.M. H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Prima menukeuze, waarbij ervoor kozen á la carte te eten. Kaart speelt mooi in op het seizoen en biedt voldoende keuze. De bij de gerechten geadviseerde wijnen waren een prima keuze. Voldeed voor ons uitstekend. Omdat het uitstekend weer was konden we in de stadstuin van het restaurant eten. Kortom een avondje heerlijk genieten. We hopen nog vaker van de gastvrijheid van Hostellerie Munten te mogen genieten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Er zijn uitstekende afspraken te maken met Hostellerie Munten. De afsprakern worden ook keurig bevestigd en vervolgens ook nagekomen. Eten is goed en een super bediening.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
We hadden een 5-gangen WOW-deal. Het heeft ons prima gesmaakt. Goede bediening. Voor herhaling vatbaar........... We zullen komende tijd zeker nog eens terugkomen.....
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Met 23 mensen werden wij zeer correct ontvangen, van drankjes voorzien en voortreffelijk gegeten. Voor de presentatie stond een beamer en laptop beschikbaar.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten en prima bediening.
We gaan hier zeker terug. Mooi opmaak van de borden.
En vriendelijk personeel.
En een goede prijs kwaliteit.
Louk R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Hostellerie Munten sponsorde een heerlijke groenten- en tomatensoep bij de voorstelling Les Miserables in Concert in het Munttheater. De hele cast heeft hiervan voor- en na de voorstelling en in de pauze genoten. Een luid applaus volgde toen ik de cast meedeelde dat de soep werd gesponsord door Hostellerie Munten. Een welverdiend applaus voor deze geweldige geste.
Louk Reintjens, producent.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
dik tevreden! Lang niet geweest, We vonden het heel plezierig weer eens terug te zijn en we werden niet teleurgesteld. Dat was ook het oordeel van onze vrienden die de eerste keer Hostellerie Munten bezochten.
Cynthia .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk relaxed avondje gehad. Echt lekker gegeten. Avondvullend tafelen is ons zeer goed bevallen. Dit gaan we vaker doen. Ook de wijn was top. Genoten!
Joop W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wij vonden het weer helemaal in orde. we zijn niet anders gewend bij u.
Zowel wij als onze gasten kijken met erg veel genoegen en plezier terug op deze avond.
C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het ging over een buurtvereniging. Het bestuur is unaniem van mening dat alles voortreffelijk is verlopen. Ook de leden gaven positieve reacties.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Naar aanleiding ons 40- jarig huwelijk hebben we gedineerd met in totaal 10 personen.
Het geheel was uitstekend verzorgd.
erik W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
we hebben bijna een uur moeten wachten op het eerste gerecht, wel wat lang, de volgende gangen waren de wachttijden noirmaal