Restaurant Hostellerie Munten

Wilhelminasingel 276 6001 GV Weert Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hostellerie Munten

Culinair genieten in Weert

Hostellerie Munten is gevestigd in het centrum van de gezellige Limburgse stad Weert. Het monumentale pand beschikt over een stijlvol hotel, een eigentijds restaurant en een sfeervol eetcafé. Bij mooi weer kun je genieten van de prachtige stadstuin en met kouder weer is het goed toeven in het knusse restaurant. Heerlijke gerechten belanden hier op tafel en worden stuk voor stuk geserveerd met een trotse glimlach!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Hostellerie Munten

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 15.00 en van 17.30 tot 22:30
Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten (Groepen op aanvraag)

• Amex , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Hostellerie Munten

S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
2e Kerstdag Kerstbrunch met wederzijdse ouders, kinderen en kleinkinderen.
Het reserveren van de brunch was al een binnenkomer.
Marieke, bedankt voor het leuke contact.
Verder complimenten aan de keukenbrigade en de medewerkers bediening die zich als waardige gastvrouwen / heren ervoor gezorgd hebben dat wij een onvergetelijke Kerstbrunch hebben gehad.
J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Genoten van jaarlijks kerstbuffet. Zeer grote verscheidenheid aan gerechten. Alle gerechten met zorg bereid. Kwaliteit hoogstaand.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van een 4-gangen-verrassingsmenu inclusief wijnarrangement! Elke gang was weer een feestje! Prijs kwaliteit verhouding vond ik dan ook prima in orde! Helaas was het op de toiletten erg fris en zat ik net bij een kierende deur die op die gang uitkwam..
Maar al met al, een zeer geslaagde avond!
M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar maar dat wisten we al.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Vriendelijk personeel.
En een pluim voor de keukenbrigade.
GFicker .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Stoelen verdienen een controle beurt. Aan onze tafel stonden 2 stoelen met gebreken, waarvan er een zelfs verwisseld moest worden
Temperatuur op het einde van de avond was toch wel wat frisjes
Maar verder prima gegeten en genoten van de gerechten
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wij vonden alleen de tafel te klein voor met zeven personen aan te eten was ook niet volledig gedekt.
Daardoor moest alles een beetje op elkaar geschoven worden.
Dirk C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
De hostellerie heeft voor ons een heerlijke avond verzorgt!
Wij zijn aks groep van 12 vrienden echt verwend. We kregen heerlijke gerechtjes voor gezet.
Ook de wijn en de ontspannen service paste hier helemaal bij!
We hebben allemaal genoten, dank hiervoor!
Kevin J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten!
S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Eten was lekker. Prijs wellicht iets te hoog voor kwaliteit. Aandacht voor gast en service gerichtheid kan beter. Het je welkom voelen misten we wel een beetje
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Voor onze groep van 24 mensen werd een voortreffelijke maaltijd geserveerd voor een schappelijke prijs. De maiskip was prima gebakken, mooi gaar en niet droog.
Patrick .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Supervriendelijke en correcte bediening. Tafels in restaurant stijlvol aangekleed. Eten is van topkwaliteit en borden zijn prachtig gedresseerd. Een aanrader!!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Gegeten met een groepje van 12 collega’s. Heerlijk 4 gangen menu, bijzonder smaakvol en mooi opgemaakte borden. Heel verrassend. Personeel ook erg vriendelijk en gastvrij.
A H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Genoten met 12 personnel van heerlijk diner in prachtige stadstuin , geweldige ambiance , sprookjesachtige verlichting , kortom TOP
P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
wij waren het samen eens een geweldige locatie goede keuken en bediening in de tuin gezeten mooi weer wat kan er dn mis gaan fijn dat wij dit ontdekt hebben
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Wederom een blijven goede kwaliteit maaltijd voor onze groep van 10 personen voor een zeer redelijke prijs. De bediening was zeer goed in een prettig gekoelde zaal.
T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hebben genoten van de omgeving, de gerechten en de bediening! Verrassend goed. Met name de manier waarop werd omgegaan met de dieetwensen van een van ons heeft diepe indruk gemaakt. Echt perfect! Het smaakte naar meer!
Ed A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk afwisselend gegeten, met een vriendelijke bediening in een goede sfeer en gunstig geprijsd, wij komen hier zeker terug
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Gisteren, ter gelegenheid van mijn verjaardag door mijn vrouw getrakteerd op een diner bij Munten. Vanaf het begin tot het eind een heerlijke avond, de ontvangst, ambiance( in een prachtige tuin), kwaliteit van het eten, bediening en uiteraard het gezelschap maakten het geheel compleet.
Gio D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Alles stond keurig klaar de en was goed verzorgd. Ideale gelegenheid om deze groep van circa 20 mensen te ontvangen en ook om het project te kunnen presenteren. Prijs en kwaliteit correct.
G.M. H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Prima menukeuze, waarbij ervoor kozen á la carte te eten. Kaart speelt mooi in op het seizoen en biedt voldoende keuze. De bij de gerechten geadviseerde wijnen waren een prima keuze. Voldeed voor ons uitstekend. Omdat het uitstekend weer was konden we in de stadstuin van het restaurant eten. Kortom een avondje heerlijk genieten. We hopen nog vaker van de gastvrijheid van Hostellerie Munten te mogen genieten.