Restaurant HOP

Poststraat 3 6862 DW Oosterbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant HOP

Samen culinair genieten in een warme en sfeervolle ambiance doe je bij Restaurant HOP in Oosterbeek! Onze gasten komen speciaal naar HOP voor ons Hoppertje; een overheerlijke Surf&Turf van ossenhaas en kreeft! Naast de beste Surf&Turf van Nederland biedt HOP ook een uitgebreide dinerkaart met eerlijke gerecht met een klassieke touch. De kaart wordt regelmatig aangevuld met een wisselend aanbod van al dan niet seizoensgebonden specialiteiten. En dat alles tegen bijzonder vriendelijke prijzen!

Meer informatie over restaurant Restaurant HOP

Za: vanaf 17.00
Zo: vanaf 17.00

Antony99 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke locatie. Verassingsmenu was verrassend goed en creatief bereid! Tafels staan wel dicht op elkaar en onderlinge afstemming bediening kan nog wel verbeterd worden.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het is voor herhaling vatbaar. Met mijn glutenvrije dieet werd goed rekening gehouden.Als je merkt dat men er iets vanaf weet geeft dat rust.Alleen cake bij de koffie geven is een minpuntje.
Elien B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Goed verzorgd 5 gangen diner op mooi opgemaakte borden.
Vriendelijke bediening die uitleg gaf bij elke gang.
een aanrader voor zowel families als paren.
Jvk100 V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zeer ruime plekken, fijne stoeltjes, smakelijk eten, niet echt verrassend of bijzonder, hoeveelheid hoofdgerecht wel heel erg minimaal.
Ontvangst was zeer hartelijk door een heer die we verder niet meer gezien hebben. De dame die bediende en volgens ons de leiding had, deed aanvankelijk erg neerbuigend (vanwege AH actie denken wij) maar dat draaide wel bij tot afstandelijk maar alert en professioneel. Zo signaleerde ze mijn lege glas en checkte direct of er drinken onderweg was. De andere meisjes van de bediening waren aardig.
Het eten was smakelijk, hele kleine gerechtjes, erg mooi opgediend, maar het hoofdgerecht vonden wij wel erg zuinig, waarschijnlijk ivm AH actie. Dit was een stukje kip (niet erg mals en zeker niet origineel of verrassend) van 4x1,5 cm, met wat groentjes. Tegen onze gewoonte in hebben we het losse bakje frietjes helemaal opgegeten. (Friet niet huisgemaakt, wat je hier wel zou verwachten) Het werd wel mooi opgediend in een goed tempo, terwijl er echt een rustige sfeer heerste in het restaurant. Men had alles duidelijk goed onder controle.
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima restaurant, lekker en goed gegeten met een prima service. We hebben gegeten in een Rustige en sfeervolle ambiance. Het eten was zeer smaakvol gekozen en lag mooi en zorgvuldig op het bord. Tot een volgende keer.
roefus .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Leuke locatie, we hebben ons laten verrassen door een verrassingsmenu wat zeker de moeite waard was, in een plezierige ongedwongen sfeer, wij komen hier zeker terug.
sandrakrekel .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ambiance met moderne uitstraling. Prettige sfeer en bediening. Tafeltjes langs de buitenkant hadden een koude luchtstroom. Tafeltje in het midden was prima. We kregen 5 gangen met 5 gerechten. Gerechten waren mooi opgediend en heerlijk bereid. Voor ons ouderen was de hoeveelheid prima maar de kinderen durf ik hier niet mee naar toe te nemen. Misschien wat optionele mogelijkheden geven waar het diner mee uitgebreid zou kunnen worden.
K. H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
En leuke fris restaurant met grappige en vriendelijke bediening. Een aanrader om hier van een vijfgangen diner te genieten. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Voorin de zaak met de glazen pui is het in de winterperiode wat tochtig.
Erna L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Mijn partner en ik hebben hier een avondje culinair genoten. Het was echt heerlijk. Het idee van zo'n proeverij is geweldig, en mocht je iets echt niet willen dan kon je dat van te voren gewoon aangeven. Enige minpuntje wat ik me kan bedenken is dat de muziek af en toe wel heel hard stond, maar al vrij snel kwamen ze hier zelf ook achter ;-) Vriendelijke bediening ook. Ik kom hier zeker nog een keertje terug :-)
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wederom prima gegeten, 5 gangen met niet al te grote porties. Prettige ongedwongen bediening. We gaan er nu met kerst eten! H. van Vliet Doorwerth
MarjanvR .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prima ontvangst en goede uitleg bij de gerechten. We konden aangeven wat we niet lusten en daar werd rekening ee gehouden. Zowel de kwaliteit van het 5 gangen menu als de wijze van bediening waren erg goed.
W.IJ. A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Zowel de kwaliteit van het 5 gangen menu als de wijze van bediening waren goed. De inrichting en de sfeer waren zeer aangenaam.
dick H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Goede ontvangst , jassen werden aangenomen , goede uitleg over het geboden 3 ( 5kleine) gangenmenu.
Heerlijk gegeten, verrassende smaken.
Deden mee aan AH-aktie in een voor ons onbekende regio, maar kregen geen moment het idee dat wij anders behandeld werden dan de overige gasten.
Heerlijke avond gehad
vera1946 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het was de eerste keer met een goeie kennis ,maar vond het erg goed ontvangst goed uit leg over eten goed goeie beding, kom hier zeker terug
B S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk eten, leuke bediening en mooi decor. We komen zeker weer terug! We hadden even last van tocht door de airco maar dat werd direct opgelost.
Arno A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gezellig verrassingsmenu van 5 gangen; heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De wwachttijden tussen de gerechten was redelijk lang.
Rogier_M .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
HOP was een probeersel nav de AH restaurant-actie..
De beoordeling was al hoog maar verdient m.i. nog net iets meer waardering.
Zeer gezellig ingericht restaurant. Mooie smaakvolle gerechten en presentatie.
Prijs/kwaliteit meer dan voortreffelijk.
Attente, vriendelijke medewerkers.
Gelijk gereserveerd voor de Kerst!
HOP=TOP
Maureen C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Eten was lekker maar je krijgt 2 uur de tijd. De hoeveelheid was weinig en het duurde erg lang voordat je de volgende kreeg. Dus all you can eat idee was minder.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Lekker gegeten, vooral 5x kleine gerechtjes beviel erg goed. Ambiance mooi, lekkere stoelen. Bediening goed en duidelijk, fijn dat goed verteld werd wat je at
GH43 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Verrassinsmenu gekozen. Was idd verassend in de combinatie van de 5 gangen. Zeer goede samengesteld en van hoge kwaliteit.
Ambiance is rustig, grote stoelen, en tafels relatief ver van elkaar. Ruimte, 'privacy', en comfort dus.
Personeel uiterst vriendelijk en deskundig!