Restaurant HOP

Poststraat 3 6862 DW Oosterbeek Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant HOP

Samen culinair genieten in een warme en sfeervolle ambiance doe je bij Restaurant HOP in Oosterbeek! Onze gasten komen speciaal naar HOP voor ons Hoppertje; een overheerlijke Surf&Turf van ossenhaas en kreeft! Naast de beste Surf&Turf van Nederland biedt HOP ook een uitgebreide dinerkaart met eerlijke gerecht met een klassieke touch. De kaart wordt regelmatig aangevuld met een wisselend aanbod van al dan niet seizoensgebonden specialiteiten. En dat alles tegen bijzonder vriendelijke prijzen!

Meer informatie over restaurant Restaurant HOP

Elke dag van 16.30 - 23.00uur

B S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Arno A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gezellig verrassingsmenu van 5 gangen; heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De wwachttijden tussen de gerechten was redelijk lang.
Rogier_M .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
HOP was een probeersel nav de AH restaurant-actie..
De beoordeling was al hoog maar verdient m.i. nog net iets meer waardering.
Zeer gezellig ingericht restaurant. Mooie smaakvolle gerechten en presentatie.
Prijs/kwaliteit meer dan voortreffelijk.
Attente, vriendelijke medewerkers.
Gelijk gereserveerd voor de Kerst!
HOP=TOP
Maureen C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Eten was lekker maar je krijgt 2 uur de tijd. De hoeveelheid was weinig en het duurde erg lang voordat je de volgende kreeg. Dus all you can eat idee was minder.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Lekker gegeten, vooral 5x kleine gerechtjes beviel erg goed. Ambiance mooi, lekkere stoelen. Bediening goed en duidelijk, fijn dat goed verteld werd wat je at
GH43 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Verrassinsmenu gekozen. Was idd verassend in de combinatie van de 5 gangen. Zeer goede samengesteld en van hoge kwaliteit.
Ambiance is rustig, grote stoelen, en tafels relatief ver van elkaar. Ruimte, 'privacy', en comfort dus.
Personeel uiterst vriendelijk en deskundig!
Lian E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zeer prettige ontvangst en bediening! Verrassingsmenu 5 gangen met AH actie echt een verrassing.
Prijs-kwaliteit goed. Komen hier graag terug. We kwamen hier voor het eerst na de verbouwing, die onlangs plaats had. Ziet er goed uit. Minder gehorig en ook de bediening is nu perfect! Onze complimenten!
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Geweldig echt genoten, alles was top! Gerechten allemaal prachtig geserveerd een fantastisch en origineel 5 gangen menu niets op aan te merken.
Fijne bediening, goede sfeer een 10!
Therese P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We werden verrast met een heerlijk 5-gangen menu. Alle gerechten waren erg smakelijk en zagen er goed verzorgd uit. Top! Bediening was ook zeer vriendelijk.
Mr.e.reinders .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Genoten van 5 gangen freestyle diner met extra hertenbiefstuk. Ook de kaaswagen is een aanrader!
Al met al: een heerlijk avondje uit.
Robkoops .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met ah actie gegeten. Gerechten waren goed op smaak, rode kool bijlage te koud. Voor de rest OK.
Na afrekenen zelf jas moeten halen, kan beter.
Mariken R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten (5-gangen verassingsmenu) en op een plezierige manier klantgerichte service. Er werd bijvoorbeeld prima rekening gehouden met ons verzoek om de gangen redelijk kort op elkaar te serveren.
Jsa .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer prettige ontvangst in een zeer mooie ambiance. Misschien niet hoe iedereen erover denkt maar wij vonden het prachtig, warm en industrieel en sfeervol tegelijkertijd. Bediening prima! Wij hadden als appetizer serrano ham met brood en 2 dipsausjes. Heerlijk. Het AH 5-gangen verrassingsmenu was voortreffelijk. Ook ruime keus aan wijnen. Als dit kennismakingsmenu de kwaliteit van de keuken laat zien, dan is dat werkelijk heel goed.
Birgit U.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Erg lekker gegeten. We kregen een 5 gangen verrassingsmenu. Het duurde in eerste instantie vrij lang voordat we brood kregen. Daarna volgende de gangen op goed tempo van elkaar. De uitleg van de gerechten was goed en de uitvoering erg lekker. Het waren ook wel aparte ceaties zoals kalfsmuis met knapperige lasagne. Erg lekker. De bediening was vriendelijk en hoffelijk. Wij hebben genoten we gaan echt nog eens hier naar toe.
DianaChristian .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg lekker gegeten. De gerechten met liefde bereid en gepresenteerd dat merkte je in alles. Een genot voor de smaakpapillen maar zeker ook voor het oog! Comfortabele stoelen. Een zeer gezellige leuke avond gehad. Voor herhaling vatbaar!
A D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Uitstekend 5 gangen menu gegeten. De kok verdient echt een pluim.
Het enige is dat het lawaai erg hoog is. Mijns inziens eenvoudig op te lossen door geluidspanelen aan de wand of het plafond. Ook graag een paar plantenbakken die de koplampen van langsrijdende auto’s afdekt. Dat schijnt precies op je als je verkeerd zit.
Het blijft een aanrader, het gaat tenslotte om het eten.
Anke O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten was echt heerlijk, complimenten aan de kok.
Wat we aan positieve kritiek willen meegeven;
Lange wachttijden tussen de gerechten
Drankjes werden niet bijgevuld, moesten we zelf een tekening geven aan de bediening
Sfeer is goed, maar kan naar ons idee nog iets intiemer, bijvoorbeeld door schilderijen aan de lange grijze wand te plaatsen
Met deze paar puntjes van positieve kritiek, was het een geslaagde avond, met heerlijk eten!
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het restaurant/inrichting was gezellig, personeel vriendelijk. Maar de gerechten waren matig.
Het was een 5-gangenmenu. Voor die tijd hadden we brood genomen met dipsaus.
1e gang kalfsmuis was erg koud en niet lekker. Daarna lang gewacht, vervolgens
2e gang courgettesoep deze was erg smakelijk maar ja met 3 lepels was je klaar.
3e gang weet ik niet meer precies wat het was maar smaakte redelijk.
4e gang stoofvlees in een pasteibakje, zowel het bakje als het stoofvlees smaakte muffig. Het stoofvlees was erg weinig. De frites waren lekker. De groente was 1 klein stukje wortel en een paar haricots beetgaar met de nadruk op beet.
5e gang dessert bestond o.a. uit een stukje keihard chocola gerechtje waarvoor we een mes hebben gevraagd om het in stukken te krijgen.
Alles bij elkaar was het erg teleurstellend en niet voor herhaling vatbaar.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijke gerechten. Wel wat lange wachttijd tussen de gerechten, maar dat kon komen door de 2 grote groepen. Ruimte is zeer rumoerig en zeker als er grote groepen zijn is het geluidsniveau niet aangenaam. Wij konden niet normaal met elkaar converseren en moesten af en toe elkaar toeschreeuwen. Zeer onaangenaam!
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Kleine gerechten met een lang verhaal. Vond het erg weinig voor de prijs, bijv. Klein laagje soep, 1 rissotto-garnalenkroketje. Hoofdgerecht was erg lekker. Maar over het geheel erg weinig groente.