Restaurant Holiday Plaza

6,8
6,8
Ronald00100 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Twee keer daar gegeten. Nooit meer.
De gerechten zijn prima. De kok doet zeker zijn best. De bediening is vriendelijk maar zeer onervaren. Op de kaart staan diverse grecgten waar aardappels en groet bij geserveerd zouden worden. Je moet daar alleen 3 x om vragen. Erg vervelend!
Eet je met 4 personen dan krijgen 3 hun gerecht - nog zonder groenten etc - en de 4e mag rustig nog een kwartier wachten op zijn bord.
De planning in de keuken is SLECHT!!
Dat levert veel ERGERNIS tijdens wat een gezellige avond zou moeten zijn.
En dit was dus niet eenmalig....
Jammer maar wij komen daar niet meer terug.
PeerkeF .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Een erg rustige vrijdagavond in Pizzeria Grillroom Restaurant Holiday in Beuningen (Gld), 3 tafeltjes bezet.
Het restaurant is ruim, de inrichting twijfelt tussen een chinees restaurant zonder lampions en aquaria, en een grillroom met warme kleuren. Op zich niet ongezellig.
Mijn partner koos de sparerib schotel (9,50), ik nam de scaloppa (17,50), volgens de kaart "gebakken stukjes varkenshaas met spek en champignons in rode wijnsaus". Dat zag er veelbelovend uit, maar het gerecht bestond in werkelijkheid voornamelijk uit champignnns in een onduidelijke bruine saus zonder specifieke smaak.
De borden waren opgesierd met wat gegrilde groenten en fruit. Erbij waren een lekkere verse salade en uitstekende gebakken aardappelschijfjes.
De bediening was wat amateuristisch maar niet onvriendelijk, om het sausje bij de spareribs moest worden gevraagd.
Geen culinaire hoogstandjes hier, maar een maaltijd voor een redelijke prijs
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Dit is echt slecht, eten is zeer matig, vooral vleesgerechten ossenhaas (niet mals) en varkenshaas (taaitaai).
Bediening slecht, bier werd al "dood" geserveerd op tafel, bediening ziet het maar doet niets.
Sfeerloos geheel met papieren servetjes, slecht eten, slechte bediening.
Frieda G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Na een lange tijd weer eens gegeten bij Holiday. Het is een plezierig restaurant. Altijd zeer vriendelijke bediening. Vooraf de Herdersalade, waarschijnlijk een Turkse variant op de Griekse salade en net zo smakelijk. Erna namen we beiden de Dönerschotel. Heerlijk kalfssvlees met salade, gebakken aardappelschijfjes en een broodje én de zelfgemaakte knoflooksaus. Het broodje erbij is wel wat veel van het goede, de porties hier zijn royaal te noemen. Turks bier en wijn erbij. Het is een prima restaurant om tussendoor na een drukke dag iets te eten. Ook zeer geschikt om met kinderen naartoe te gaan, de kaart biedt ook veel voor hen. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Je eet hier lekker voor een redelijk bedrag.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Meerderen keren hier heerlijk gegeten, niet alleen vanwege de goede krokante pizza's en lekkere pasta's, maar ook vanwege de vriendelijke bediening en open keuken. Aanrader!
Frieda G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Een eenvoudig restaurant waar de bediening heel vriendelijk en behulpzaam is. Een kaart met veel Turkse gerechten. Als voorgerecht namen we de herdersalade, die ons deed denken aan een Griekse salade, de salade was heel goed. Het is misschien een idee om erbij olie en azijn op tafel te zetten zodat je naar eigen smaak er wat over heen kunt doen. Het andere voorgerecht waren gamba's. Deze waren echter zo pittig gekruid dat het eten ervan regelmatig leidde tot een hoestbui. Hoofdgerecht vlees. Veel kip maar ook gegrild vlees op de menukaart en heel veel pizza's. Erbij wat groente, niet veel en gebakken aardappeltjes. Vlees was niet zo mals, vrij droog. Het kipgerecht met groente was heel mals en smakelijk. Vrij grote porties. We eten hier wel eens meer, het niveau van de gerechten wisselt sterk. Het lijkt wel afhankelijk van de kok van die dag te zijn. Het Turkse bier is prima. Een prima gelegenheid om eens te gaan eten, geen culinaire hoogvlieger maar alleszins betaalbaar. Zeer geschikt ook om met kinderen naartoe te gaan.