Restaurant Hoge Weide

AB Harrewijnstraat 45 3544 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hoge Weide

Dit grand café en vergadercentrum zit in een voormalige boerderij. Het is nu een mooie lichte ruimte waarin de bar een centrale plek heeft. Naast het professionele horecateam werken ze hier met mensen die een verstandelijke beperking hebben. Kom binnen voor een kop koffie met huisgemaakt gebak, een hartverwarmende lunch of Franse seizoenschotels. En voor de kids onbeperkt pannenkoeken!

Meer informatie over restaurant Restaurant Hoge Weide

Dinsdag t/m zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag 15.00 - 22.00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Hoge Weide

Smikkelmaar .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Al zo vaak geweest, gewoon inmiddels een thuis restaurant, prima, lekker en eerlijk!
Zeker nu het 3 gangen menu voor 22.50 is voortgezet.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vandaag vijfgangenkerstmenu gegeten met twee volwassenen en twee kinderen. De kinderen aten halve porties, maar in werkelijkheid waren ze groter. Toch betaalden we maar de halve prijs. Met € 40 voor de volwassenen en de helft voor de kinderen was dit een meer dan uitstekende prijs/prestatie-verhouding. Het eten was zowiezo erg lekker. Een zalmbonbon vooraf, vervolgens wildbouillon, gevolgd door scholfilet, daarna hertenrack en tot slot een chocoladetaartje maakten het tot een gevarieerd menu. Het personeel bediende vlot, kwam zelfs af en toe vragen of het volgende gerecht al mocht komen. Wij vonden het al met al een heerlijke ervaring. En niet voor het eerst, trouwens. Een plaats om terug te komen.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Het eten is redelijk, zeker voor deze prijs.
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Eerste bezoek op een vrijdagavond. Restaurant net niet half gevuld, verdiend meer aanloop. Prima gerechten tegen een gunstige prijs. Tip top enthousiaste en vlotte bediening met aandacht en zonder haast. Hier gaan we zeker vaker terugkomen.
josedeberg .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijke lunch genoten, met zeer vriendelijk personeel. Het eten was kwalitatief goed, dus FIJN restaurant. Ook de inrichting, met veel kerstverschijnselen gaf een warm gevoel
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Hoge Weide, gebied keuze, en vooral hele sympathieke bediening! Gezellige avond en zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellig tafeltje, met twee vriendinnen, heerlijk gegeten. Ze doen erg hun best voor je. Warm welkom en als je weggaat is er ook een vriendelijk woord. Aanrader! De dadeltaart als nagerecht vergeet ik niet en hoop dat die er volgende keer ook weer is!
Alfons F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellig restaurant, leuk versierd in kerstsfeer, met lekker eten dat mooi wordt opgediend. Dat je bediend wordt door mensen met een verstandelijke beperking geeft het wel een aangenaam ongedwongen sfeer.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten! De service is top. Geweldig om te zien met hoeveel passie de jongeren in dit restaurant hun werk doen. Daar mogen mensen zonder aandoening nog een voorbeeld aan nemen. Met een grote glimlach weer naar huis gegaan. Nieuw is dat je een 3-gangenmenu kan bestellen voor maar 22,50! Een koopje. Dir restaurant verdient veel meer bezoekers!
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het eten is lekker en mooi opgemaakt Het restaurant is mooi ingericht. Het personeel geniet en straalt dat uit. Heerlijk.
Eelco1111 S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten! Hele
fijne bediening, kortom een geslaagde avond! Wij houden dit restaurant er zeker in op zijn tijd!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima maaltijd voor een redelijke prijs (driegangenmenu voor 22,50 euro). Uitstekende bediening door licht verstandelijk gehandicapten!
estherduring .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben weer genoten van het heerlijke eten en de bediening in het restaurant, helemaal top!!! We gaan hier zeker weer terugkomen en kunnen het anderen zeer aanbevelen.
Marinud V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Gezellige ambiance . Kwalitatief goed. Het klopte allemaal zo goed
J.W.M B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De vis, zeeduivel, had een overheersende smaak van fritesolie. De puree werd koud/lauw geserveerd.
De wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was erg lang.
Ondankd dat de voorgerechten in orde waren was dit voor ons een zeer slechte 1e ervaring met di eetcafé.
Smikkelmaar .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hier al veel vaker geweest. Altijd een vriendelijke en fijne bediening. Geen super uitgebreide kaart maar zeker voor elk wat wils beschikbaar binnen het menu. Als wij aan uit eten denken komt dit restaurant altijd in onze gedachten voor om er te gaan eten. Goede kwaliteit.
Rengin T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Spotjes die direct op de tafel staan gericht zijn wat heftig. Eten was prima, we hebben alles met smaak opgegeten, maar niet bijzonder. Lam was minder mals dan je zou verwachten.. Service was top!
Sterre R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten en hele lieve bediening. Eten was er heel snel, misschien wel iets te snel waardoor ik een wat gehaast gevoel kreeg.
Nick M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Uitstekend gegeten, jammer genoeg aan de tafel naast ons een iets te luidruchtige dame. (Misschien een glaasje chardonnay te veel geschonke ??)
Joan G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Goede sfeer en ontzettend vriendelijk personeel. Met 2 jonge kinderen kan uit eten gaan nog al een uitdaging zijn. Maar de medewerkers waren erg lief en behulpzaam waardoor we even rustig konden eten. Top!