Restaurant Hoge Weide

AB Harrewijnstraat 45 3544 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hoge Weide

Goed doen is goed ontmoeten

Dit restaurant en vergadercentrum zit in een voormalige boerderij. Het is nu een mooie lichte ruimte waarin de bar een centrale plek heeft. Naast het professionele horecateam werken ze hier met mensen die een verstandelijke beperking hebben. Kom binnen voor een kop koffie met huisgemaakt gebak, lunch of diner. Ook vergeten ze de kinderen niet: vraag naar de kinderkaart.

Meer informatie over restaurant Restaurant Hoge Weide

Dinsdag t/m zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag 15.00 - 22.00

Ton B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Altijd weer een feestje in dit unieke restaurant met warme bediening vanuit het concept ontwikkeling van jong personeel met enige beperkingen. Goede keuken en informele bediening; een beetje thuisgevoel door warme ontvangst, maar vooral ook prima keuken!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Dit is een klasse restaurant waar we altijd graag komen. Sfeer en entourage altijd gezellig. Mooie, nieuw samengestelde kaart voor fijnproevers!
Mildred M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wederom heel lekker gegeten. De brownie is een echte aanrader :).
Afruimen van de tafels ging deze keer wat traag en helaas ging het ook niet helemaal goed met de rekening.
jwm.vd.boom .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was overheerlijk. Doordat het in een wijk ligt is het er niet zo overdruk en vol als in het centrum. Dit maakt dat je meer privacy hebt en elkaar goed kunt verstaan. Hier voel je je echt thuis.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wát een leuk restaurant! We waren bij ons in de buurt al jarenlang op zoek naar een restaurant waar je lekker kan eten zonder dat je direct rood komt te staan. Min of meer bij toeval kwamen we hier terecht, door de AH-actie. Het eten is heerlijk, beter dan je mag verwachten voor de prijs. De kok heeft overduidelijk zijn best gedaan en komt met verrassende combinaties, die je niet direct zou verwachten bij een Grand Cafe. De wijnkaart mag er ook wezen. Speciaal compliment voor de bediening: ze hebben er overduidelijk plezier in en zijn goed op elkaar ingespeeld. Een plezier om hier te eten, we gaan vaker langskomen.
Grietje S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
we werden goed ontvangen door het het personeel, het is een gezellig restaurant met vriendelijke bediening het eten was goed, en de sfeer gezellig , zeker om nog een keertje terug te komen.!
Mildred M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug :). Niet eerder geweten dat er zo dichtbij zo een leuke eet gelegenheid zat.
courtney K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
we hebben lekker en gezellig gegeten. Het eten
smaakte prima en de bediening ook. Erg vriendelijk. eten werd ook op tijd geserveerd terwijl het erg druk was.
Thijs J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel lekker gegeten. Vriendelijke bediening, die een stukje attenter is dan bij het gemiddelde restaurant, ondanks een handicap. Een aanrader.
Akky D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Geweldig .... van binnenkomst tot het verlaten van deze gelegenheid.
Wat fijn dat deze mensen met een beperking zo'n goede begeleiding krijgen om in de maatschappij te functioneren.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vriendelijke bediening, met kennis van de producten. Het smaakte allemaal heerlijk, vooral de wilde eend en citroencheesecake.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellige avond gehad met vriendelijke bediening. Het eten was lekker. Mooi concept, een restaurant om nog eens terug te komen.
josedeberg .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met een vriendengroep heerlijk gegeten bij De Hoge Weide, vriendelijk personeel die heel erg hun best doen, om het JOU naar het zin te maken. (fijne rekening doordat we de AH kortingsbonnen hadden !) al met al, heerlijke avond.
estherduring .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met 4 meiden hier gegeten met de aH restaurantactie. Voldoende keuze op de menukaart en heerlijk gegeten.
De bediening was helemaal top, jullie krijgen van ons een dikke 10!!'
Theo E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We kwamen via de AH bon voor het eerst bij restaurant De Hoge Weide. Een uitstekende ervaring mbt het eten de sfeer en de bediening die zeker tot herhaling zal leiden. Een aanrader.
Annette En Arie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Geweldig genoten!
Echt een aanrader, hadden nu de lunch en willen de volgende keer gaan dineren. Zeer vriendelijk personeel!
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Was een leuke ervaring. Bediening is fantastisch, heel oplettend, aardig, snel! Moesten alleen paar keer om een drankje vragen dat vergeten was, maar dat was geen probleem. Eten was goed: vooral vlees/vis, vegetarisch gerecht was wat minder spannend. Geheel concept is goed! Al met al leuke ervaring.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
leuke bediening, daar kan een restaurant met "normale" mensen nog een voorbeeld aan nemen.
Het eten is zonder meer top.
P D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prima kwaliteit, goede en vriendelijke bediening (mensen met een verstandelijke beperking, maar keurig daar kunnen andere restaurants nog een voorbeeld aan nemen, top!), goede sfeer.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit fijne restaurant. De kaart is beperkt, maar verassend met bijzondere gerechten. De bediening is top en de sfeer goed. Zeker voor herhaling vatbaar!