Restaurant Hoge Weide

AB Harrewijnstraat 45 3544 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hoge Weide

Goed doen is goed ontmoeten

Dit restaurant en vergadercentrum zit in een voormalige boerderij. Het is nu een mooie lichte ruimte waarin de bar een centrale plek heeft. Naast het professionele horecateam werken ze hier met mensen die een verstandelijke beperking hebben. Kom binnen voor een kop koffie met huisgemaakt gebak, lunch of diner. Ook vergeten ze de kinderen niet: vraag naar de kinderkaart.

Meer informatie over restaurant Restaurant Hoge Weide

Merijn K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Weidelanden H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, leuke ambiance, gezellige sfeer, vrolijke bediening en vriendelijke gastvrouw.
Wij komen terug.
w.mout .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gelet op de doelgroep die hier werkzaam is, kan ik niet anders concluderen dan dat men heel veel respect verdient voor de manier waarop men hier de minder begaafde medemens volwaardig en zeer verantwoord het werk laat doen! Alle lof daarvoor!
Ook het eten was van een heel goede kwaliteit. Wij komen hier graag terug.
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Horecagelegenheid in een woonwijk. Zonder AH-actie zouden we hier niet snel beland zijn, maar het was een goede ervaring. Deel van de bediening bestaat uit mensen met een beperking.
De wijn werd ruim geschonken en de gerechten waren goed, met een kleine uitzondering voor de bijbestelde friet. Die bestond uit allemaal kleine stukjes, blijkbaar het einde van een zak...
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gerechten waren allemaal lekker behalve de Beef Agnus, deze was droog en taai en gewoon echt niet lekker.
Ook de erbij geserveerde gepofte aardappel was niet lekker (glazig met grondsmaak). We maakten gebruik van de AH aktie (2e 3 gangenmenu gratis) maar moesten voor de Beef Agnus 5 euro bij betalen, dat was het in dit geval echt niet waard. Inclusief fooi (de bediening is heel vriendelijk) waren we 75 euro kwijt voor 2 personen, voor dat geld hebben we vaak lekkerder gegeten. Al met al dus toch een beetje een teleurstelling.
sietskerijke88 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Mijn man en ik zijn sinds lange tijd weer eens samen uit eten geweest (met de komst van ons zoontje gebeurd dit niet meer zo vaak). We hebben gebruik gemaakt van de actie van de AH restaurantweken. Naast de kaart konden we nog uit drie andere hoofdgerechten kiezen. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk. De wachttijd tussen de gangen was precies goed. We raden dit restaurant zeker aan!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vriendelijke ontvangst, bediening luistert goed en is flexibel. Gerechten bij AH menu waren allemaal smakelijk . Jammer dat de puree en bijgaande groenten bijna koud waren.
Minpunt is het feit dat je bij bestelling van een fles wijn geen karafje kraanwater kunt krijgen, maar een flesje plat water moet kopen. Dit mag officieel niet (consumentenbond).
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Altijd weer een feestje in dit unieke restaurant met warme bediening vanuit het concept ontwikkeling van jong personeel met enige beperkingen. Goede keuken en informele bediening; een beetje thuisgevoel door warme ontvangst, maar vooral ook prima keuken!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Dit is een klasse restaurant waar we altijd graag komen. Sfeer en entourage altijd gezellig. Mooie, nieuw samengestelde kaart voor fijnproevers!
Mildred M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wederom heel lekker gegeten. De brownie is een echte aanrader :).
Afruimen van de tafels ging deze keer wat traag en helaas ging het ook niet helemaal goed met de rekening.
J V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was overheerlijk. Doordat het in een wijk ligt is het er niet zo overdruk en vol als in het centrum. Dit maakt dat je meer privacy hebt en elkaar goed kunt verstaan. Hier voel je je echt thuis.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wát een leuk restaurant! We waren bij ons in de buurt al jarenlang op zoek naar een restaurant waar je lekker kan eten zonder dat je direct rood komt te staan. Min of meer bij toeval kwamen we hier terecht, door de AH-actie. Het eten is heerlijk, beter dan je mag verwachten voor de prijs. De kok heeft overduidelijk zijn best gedaan en komt met verrassende combinaties, die je niet direct zou verwachten bij een Grand Cafe. De wijnkaart mag er ook wezen. Speciaal compliment voor de bediening: ze hebben er overduidelijk plezier in en zijn goed op elkaar ingespeeld. Een plezier om hier te eten, we gaan vaker langskomen.
Grietje S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
we werden goed ontvangen door het het personeel, het is een gezellig restaurant met vriendelijke bediening het eten was goed, en de sfeer gezellig , zeker om nog een keertje terug te komen.!
Mildred M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug :). Niet eerder geweten dat er zo dichtbij zo een leuke eet gelegenheid zat.
courtney K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
we hebben lekker en gezellig gegeten. Het eten
smaakte prima en de bediening ook. Erg vriendelijk. eten werd ook op tijd geserveerd terwijl het erg druk was.
Thijs J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel lekker gegeten. Vriendelijke bediening, die een stukje attenter is dan bij het gemiddelde restaurant, ondanks een handicap. Een aanrader.
Akky D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Geweldig .... van binnenkomst tot het verlaten van deze gelegenheid.
Wat fijn dat deze mensen met een beperking zo'n goede begeleiding krijgen om in de maatschappij te functioneren.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vriendelijke bediening, met kennis van de producten. Het smaakte allemaal heerlijk, vooral de wilde eend en citroencheesecake.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellige avond gehad met vriendelijke bediening. Het eten was lekker. Mooi concept, een restaurant om nog eens terug te komen.