Restaurant Hoge Weide

AB Harrewijnstraat 45 3544 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hoge Weide

Dit grand café en vergadercentrum zit in een voormalige boerderij. Het is nu een mooie lichte ruimte waarin de bar een centrale plek heeft. Naast het professionele horecateam werken ze hier met mensen die een verstandelijke beperking hebben. Kom binnen voor een kop koffie met huisgemaakt gebak, een hartverwarmende lunch of Franse seizoenschotels. En voor de kids onbeperkt pannenkoeken!

Meer informatie over restaurant Restaurant Hoge Weide

Dinsdag t/m zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag 15.00 - 22.00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Hoge Weide

Nomi T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eten was lekker. Personeel is vriendelijk. Je hoeft niet lang te wachten op je eten. Gezellige restaurant, fijne sfeer. Je kan goed parkeren.
milou.de.graaff .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant. De bediening was netjes. Het eten werd vlot geserveerd. Zeker voor herhaling vatbaar.
Smikkelmaar .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Hier voor 3e keer gegeten met de AH actie. Eten is gewoon prima en ook netjes opgemaakt op de borden. Kwaliteit is goed en verse producten. Komen er graag terug!
Gon V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
de tafel waar wij aan zaten was ruw, mijn dochter ging zitten en had gelijk een gat in haar panty en het was een vrij stevige panty
hannievanbeers .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Lekker gegeten, heel vriendelijke bediening, we hoefden niet lang te wachten. Het was redelijk druk en ook best een beetje gehorig maar wij hadden daar geen problemen mee. We gaan zeker nog eens terug!
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Ik heb het heel erg fijn gehad ,het personeel is super beleefd en doet de bediening uitstekend, omdat het mijn verjaardag was kwam het personeel met een toetje waar een sterretje in was gestoken en zij hebben mij toegezongen ik vond het geweldig en ga er zeker nog eens terug om gezellig en lekker te eten. Bedankt. Gr.Marga de Rijk.
patom V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het terras met de tuin is een oase in de stad. De kaart is klein maar wel prettig gevarieerd ( gamba's, eendenborst, lams spies, )
De bediening is vriendelijk en attent.
Een punt van kritiek : de borden voor het voorgerecht zijn door hun vorm instabiel en daardoor is het lastig eten
R.j. G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Goed eten, uitstekende prijs goede ambiance
n.lieben .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gezellig en goed gegeten met prima bediening, dus een aanrader. Was mooi weer en het terras was zeer uitnodigend. Ongedwongen sfeer en het personeel deed er alles aan om je het naar de zin te maken.
Martin A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wij komen hier regelmatig en altijd vinden wij het eten lekker. De bediening is goed, geen harde muziek. Zeker het geld waard
sanderje .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Restaurant zelf is sfeervol, met aandoenlijke bediening. Enigzins in eetcafe-stijl, maar wel/juist gezellig. De menukaart daarentegen is al meerdere jaren ondermaats. De te prijzige gerechten, deels pretentieus, zijn matig tot slecht bereid.
De basis, verse, eerlijke en eenvoudige gerechten tegen eetcafe-prijzen, ontbreekt helaas al geruime tijd.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima bediening. Prijs/kwaltiteit verhouding gerechtrn klopt niet helemaal. Daarvoor zijn de gerechten wat te simpel en te weinig op smaak. Frites was doordrenkt van vet en niet te eten. Werd aangegeven dat dit door de kwaliteit van de aardappels kwam. Ze hadden dit al meer gehoord. Dan moet je het niet serveren en een alternatief bieden. Overall prima avond. Super dat mensen met een beperking op deze manier ook kunnen meedraaien!
Ernst H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Aanbevelingswaardig. Blij dat ze er juist in deze uithoek van Utrecht zijn. En gelukkig geen muziek.
Eelco1111 S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Met de AH kaart vrije keus uit de diverse gerechten. Als hoofdgerecht de kabeljauw genomen. Fantastisch! We komen zeker weer terug!
detour .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Bij ontvangst toonde men niet veel aandacht. Bestelling opnemen gebeurde pas na absurd lange wachttijd. Voorgerecht en hoofdgerecht lieten lang op zich wachten. Nagerecht hebben we maar overgeslagen want het was inmiddels al erg laat. Kwaliteit van de gerechten was zo-zo. Carpaccio was extreem zout, coquilles zo goed als koud en duidelijk niet erg vers . . . Viel gewoon tegen.
Nieke R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Hele lieve bediening en mooie kaart! Top!
Aniek I.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
alles was top. Heerlijk gegeten, goed gebalanseerde hoeveelheden en alles goed verzorgd. Niet heel veel keus voor vegetariers, maar wel min. 1 keuzemogelijkheid per gang. En ze hebben zelfs doggy-bags (maar wel zonder deksel). Ik kom zeker terug.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Voortaan beter inlezen wat voor een 'soort' restaurant dit is, dan kan je je verwachtingspatroon bijstellen.
Kreeg een beetje een vakantiepark gevoel, rondrennende kinderen, speelgoed op de grond, mensen in korte broek en slippers.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het restaurant was erg leuk en het eten was erg lekker en vers. Alles is net een beetje anders waardoor je zag dat overal aandacht aan was besteed. Extra zorg, maakt alles nog lekkerder.
Nandita S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten!
Bediening is vriendelijk.

Klein puntje: voorgerecht coquilles met krabsalade, het was eigenlijk andersom; krabsalade met maar twee coquilles....