Restaurant Hoge Weide

AB Harrewijnstraat 45 3544 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hoge Weide

Dit grand café en vergadercentrum zit in een voormalige boerderij. Het is nu een mooie lichte ruimte waarin de bar een centrale plek heeft. Naast het professionele horecateam werken ze hier met mensen die een verstandelijke beperking hebben. Kom binnen voor een kop koffie met huisgemaakt gebak, een hartverwarmende lunch of Franse seizoenschotels. En voor de kids onbeperkt pannenkoeken!

Meer informatie over restaurant Restaurant Hoge Weide

Dinsdag t/m zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag 15.00 - 22.00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Hoge Weide

Febe M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Een hele vriendelijke behandeling. Het eten staat kwalitatief op hoog niveau.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Gerechten waren prima. De bediening was goed. Leuk om te zien dat mensen met een beperking hier zich goed kunnen ontwikkelen. Jammer was het dat er om 20.30 werd gezegd dat we ws geen koffie wilden na het nagerecht!? Dit kwam eeen beetje over dat we na het dessert weg moesten. Er staat dat de keuken om 22.00 sluit maar niet dat je dan al weg moet zijn. Ook de gordijnen werden even voor 22.00 gesloten. Misschien een tip om te vermelden dat niet de keuken maar ook het restaurant om 22.00 sluit. Verder ontzettend leuk restaurant.
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten, gevarieerde menukaart, vriendelijke bediening. Hier komen we zeker terug.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk en erg lekker gegeten, vriendelijke bediening
Yolanda R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten en een prettige avond gehad. Jammer dat port in te kleine glazen wordt geschonken (gelijke hoeveelheid als gedistilleerd) en hier na een opmerking ook niets aan gedaan wordt.

En vooral een domper bij het bekijken van de rekening: de menuprijzen bleken niet berekend te zijn, waardoor we uiteindelijk 18,50 euro meer hebben betaald dan de verwachting was (maar ja, had ik de rekening ook maar even ter plaatse moeten controleren...)
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Vriendelijke bediening en lekker eten in een gezellig ingericht restaurant. Het voorgerecht liet erg lang op zich wachten (een uur), maar de andere gangen gingen sneller.
Ilja D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten, fijn dat je gebruik kunt maken van een 3-gangen-menu voor 22,50. Restaurant zit in een mooi pand, attente bediening.
Smikkelmaar .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Al zo vaak geweest, gewoon inmiddels een thuis restaurant, prima, lekker en eerlijk!
Zeker nu het 3 gangen menu voor 22.50 is voortgezet.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vandaag vijfgangenkerstmenu gegeten met twee volwassenen en twee kinderen. De kinderen aten halve porties, maar in werkelijkheid waren ze groter. Toch betaalden we maar de halve prijs. Met € 40 voor de volwassenen en de helft voor de kinderen was dit een meer dan uitstekende prijs/prestatie-verhouding. Het eten was zowiezo erg lekker. Een zalmbonbon vooraf, vervolgens wildbouillon, gevolgd door scholfilet, daarna hertenrack en tot slot een chocoladetaartje maakten het tot een gevarieerd menu. Het personeel bediende vlot, kwam zelfs af en toe vragen of het volgende gerecht al mocht komen. Wij vonden het al met al een heerlijke ervaring. En niet voor het eerst, trouwens. Een plaats om terug te komen.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Het eten is redelijk, zeker voor deze prijs.
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Eerste bezoek op een vrijdagavond. Restaurant net niet half gevuld, verdiend meer aanloop. Prima gerechten tegen een gunstige prijs. Tip top enthousiaste en vlotte bediening met aandacht en zonder haast. Hier gaan we zeker vaker terugkomen.
josedeberg .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijke lunch genoten, met zeer vriendelijk personeel. Het eten was kwalitatief goed, dus FIJN restaurant. Ook de inrichting, met veel kerstverschijnselen gaf een warm gevoel
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Hoge Weide, gebied keuze, en vooral hele sympathieke bediening! Gezellige avond en zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellig tafeltje, met twee vriendinnen, heerlijk gegeten. Ze doen erg hun best voor je. Warm welkom en als je weggaat is er ook een vriendelijk woord. Aanrader! De dadeltaart als nagerecht vergeet ik niet en hoop dat die er volgende keer ook weer is!
Alfons F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellig restaurant, leuk versierd in kerstsfeer, met lekker eten dat mooi wordt opgediend. Dat je bediend wordt door mensen met een verstandelijke beperking geeft het wel een aangenaam ongedwongen sfeer.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten! De service is top. Geweldig om te zien met hoeveel passie de jongeren in dit restaurant hun werk doen. Daar mogen mensen zonder aandoening nog een voorbeeld aan nemen. Met een grote glimlach weer naar huis gegaan. Nieuw is dat je een 3-gangenmenu kan bestellen voor maar 22,50! Een koopje. Dir restaurant verdient veel meer bezoekers!
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het eten is lekker en mooi opgemaakt Het restaurant is mooi ingericht. Het personeel geniet en straalt dat uit. Heerlijk.
Eelco1111 S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten! Hele
fijne bediening, kortom een geslaagde avond! Wij houden dit restaurant er zeker in op zijn tijd!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima maaltijd voor een redelijke prijs (driegangenmenu voor 22,50 euro). Uitstekende bediening door licht verstandelijk gehandicapten!
estherduring .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben weer genoten van het heerlijke eten en de bediening in het restaurant, helemaal top!!! We gaan hier zeker weer terugkomen en kunnen het anderen zeer aanbevelen.