Restaurant Hoge Boekel

Vrijdag t/m zaterdag 16.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Hoge Boekel

Rob R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Toen wij binnenkwamen, was er slechts 1 andere tafel bezet. We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een tafel uitzoeken (ruime keuze dus ????). Al snel werden de drankjes gebracht (heerlijke wijn). Ook de gerechten lieten niet lang op zich wachten. Heerlijke entrecote en biefstuk van de haas, warme groentespiesen, aparte salade, een bak gebakken aardappelen en een bak friet. Alles prima bereid en met een glimlach uitgeserveerd. Ook de nagerechten waren goed, smaakvol opgediend en niet te veel. Alles bij elkaar: prima. Jammer dat dit restaurant nogal buiten de bewoonde wereld staat (je moet er wat voor over hebben om er te komen).
Erwin en Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het personeel zou iets vriendelijker kunnen.
Wij hadden de entrecote, er werd niet gevraagd hoe we deze wilde hebben maar deze bleek gelukkig wel naar onze smaak te zijn, ook was deze goed gekruid. Nadeel is dat er een haar mee gebakken was met mijn stuk vlees (was door hitte gekruld) maar gelukkig ben ik daar niet zo vies van (al is dit natuurlijk iets wat nooit mag voorkomen).
Desserts waren goed en lekker, echter bij mijn vrouw lag er een oogwimper op de rand van haar bord toen deze opgediend werd.
Wat wel voor iedere klant een probleem kan zijn is dat de placemats van de bovenkant goed schoon geveegd worden maar de onderkanten van de op onze tafel aanwezige placemats stonken en leken sporen van schimmels te bevatten.
anne A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Omdat er in het restaurant een muziekband zich ``warmdraaide`` werden we naar een soort kantiene
verbannen.