Restaurant Hoeve Kromwijk

Voorweg 133 2716 NH Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Klassiekers uit de Franse keuken

Van oorsprong een monumentale boerderij gebouwd in 1871 en gelegen in een landelijke omgeving tussen het prachtige Buytenpark en Westerpark. Nu een restaurant dat in Zoetermeer en omstreken bekend staat om hun klasse. Je geniet hier van heerlijke klassiekers uit de Franse keuken. Altijd verfijnd van smaak en prachtig gepresenteerd.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Buslijn 30 van Veolia of Randstadrail halte Voorweg
  • : 100 parkeerplaatsen op eigen terrein

Maandag gesloten (op aanvraag open)
Dinsdag t/m vrijdag
Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag gesloten (op aanvraag open

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

H.J. F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
eten prima, muziek aanvankelijk te hard, bediening uitstekend
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
De ontvangst was vlot en prettig. De zitruimte is ruim opgezet en biedt veel privacy. En last but not least: heerlijk gegeten!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Op 24-8-17 gegeten bij Hoeve Kromwijk. Het was heel erg rustig twee mensen in het restaurant ! De bediening en het eten waren voortreffelijk,prachtig opgemaakte borden met heerlijke gerechten echt een aanrader !!
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Prima combinatie van mooie voor- en hoofdgerechten met bijpassende wijn.
Mooie opmaak, goede uitleg in een prettige omgeving
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten bij Hoeve Kromwijk is heerlijk. Royale en smakelijke porties. Het verrassingsmenu is tot nu toe altijd een positieve en smakelijke verrassing geweest. Super vriendelijk personeel.
joke T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Een prima en gezellig restaurant met aardige en atente bediening. Wij kozen voor een menu en dat is prima bevallen. De wijnkaart is zeer compleet.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vlotte en kundige bediening, zodat je krijgt wat je besteld heb. Net iets anders, beter in dit geval, dan verwacht.
Ga er zeker nog eens heen.
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Hoeve Kromwijk heeft regelmatig aantrekkelijke acties. 3 gangen voor 25 euro was weer voortreffelijk. Drankjes zijn wel wat aan de prijs - maar dat is dan ook het verdienmodel. Leuke lokatie en echt een aanrader voor goed uit eten.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.
attent e en vriendelijke bediening, geweldige prijs-kwaliteit verhouding, tot de volgende keer
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
eten was prima en lekker maar vind er maar weinig zo niets aan aardappeltjes/gebakken aardappeltjes of dergelijke bijzitten beetje jammer wel verder heel tevreden
Remenjolan .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met z'n 6en (waarvan 4 pubers) het juni-actiemenu gegeten. Iedereen vond het eten erg goed! Inrichting te keurig, richting oubollig. Terwijl het pand zich leent om er een heel sfeervolle, 'hippe' tent van te maken! De sfeer zou iets losser mogen. In combinatie met deze kwaliteit eten zou het perfect zijn! Zou dan ook meer jongere mensen aantrekken.
Linea .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Voor een €25,- actie een bijna perfect 3 gangen menu. Verschillende heerlijke hapjes als voorgerecht, keuze uit een 3-luik van vis of lam (beide ook heerlijk) en tenslotte een voortreffelijk dessert met aardbeien en verschillende bereidingen daarvan.
De tijd tussen de gerechten viel tegen; anderen werden met "meer vaart" van hun gerechten voorzien. Jammer, maar geen echt probleem.
Compliment voor het niet in rekening brengen van een karaf water!!!
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hadden het actie menu; ( 8 personen) iedereen was erg enthousiast .
Heerlijk gegeten!
We zaten prima in de "opkamer" van het voorhuys; ze waren erg royaal met broodjes en boter.
een aanrader
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben in een gezellige sfeer heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Voor ons de eerste maar zeker niet de laatste keer in Hoeve Kromwijk. Echt heerlijk gegeten, de gangen van menu waren erg goed op elkaar afgestemd, goede oplettende en attente bediening! Ons advies: doen!
pa.van.eijk .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten en de verzorging was uitstekend. Je kon kiezen voor een menu met bijpassende wijnen. Ik moet zeggen dat de wijnen mooi paste bij de gerechten.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
we hebben heerlijk gegeten, konden buiten zitten, heel fijn.
het actie menu was heel erg lekker en heel gunstig geprijsd. We mochten de wijn proeven om een keuze te kunnen maken.
een aanrader, we hebben alweer besproken om met de "familie "te gaan eten op 15 juni.
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wederom super lekker gegeten bij Hoeve Kromwijk. Wij zijn trouwe gasten van de Hoeve en ook deze keer was het zeer aangenaam. Het actie menu, 3 gangen voor € 25,- ( ook 4 gangen mogelijk € 32,-) had als voorgerecht een shared starter, overheerlijke hapjes, het één nog lekkerder dan het andere. De hapjes waren absoluut niet klein en zeer gevarieerd.
Het hoofdgerecht was een keuze, dagvis of lam. Wij kozen voor de dagvis, deze dag was het scholfilet, zeer goed bereid. De klapper, het dessert, was Coupe Romanoff, super lekker, het diner afgesloten met koffie en de bekende Madeleine. De bijpassende wijnen maakten de gerechten compleet en echt een bonuspunt, het schenken van kraanwater in een karaf.
Hoeve kromwijk, tot de volgende keer! Het was weer helemaal top!
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Een zeer gezellige avond en heerlijk gegeten bij hoeve kromwijk met collega's.
Eten was goed , service prima!
We komen zeker nog eens terug
Debby J.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Lekker eten in een goede sfeer. Prima! Je kan in je eigen tempo genieten van de maaltijd zonder dat je weggekeken wordt.