Restaurant Hoeve Kromwijk

Voorweg 133 2716 NH Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Restaurant Hoeve Kromwijk in Zoetermeer is gevestigd in een monumentale boerderij stammend uit de negentiende eeuw. In deze sfeervolle setting geniet je van heerlijke Frans-mediterraanse gerechten tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Zo serveren ze elke dag een 3-gangenmenu voor slechts € 29,95. Laat je je liever verrassen? Dat kan met het verrassingsmenu! Als je lekker, betaalbaar en gezellig wilt eten, moet je hier zeker een keer langskomen.

Bij restaurant Hoeve Kromwijk kun je ook terecht als je op zoek bent naar een geschikte locatie voor vergaderingen en zakelijke diners. Maar intieme familiediners of grootse recepties behoren tot de mogelijkheden. Dit restaurant biedt meerdere arrangementen, zodat je altijd iets kunt vinden wat bij je past.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Buslijn 30 van Veolia of Randstadrail halte Voorweg
  • : 100 parkeerplaatsen op eigen terrein

Maandag gesloten (op aanvraag open)
Dinsdag t/m vrijdag
Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag gesloten (op aanvraag open

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

RJ V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
We zaten na een half alleen in het restaurant. Reden we konden op jullie site niet eerder boeken.
Het eten was redelijk maar de hoeveelheid was minimaal, een stukje eendenborst van 5,5 bij 7 cm is wel erg klein.
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Mooie locatie. Heerlijk rustig gelegen. Genoeg parkeerruimte. Geen grote kaart maar overzichtelijk en exclusief. Wij komen zeker terug.
Ger M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima gelegenheid echter een beetje teleurstellend dat het verrassings menu nagenoeg dezelfde samenstelling had als 2 weken eerder.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Bediening was vriendelijk met een goede tot erg goede kennis van eten en wijn.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prima restaurant, met een goeie kaart en een goeie aanbieding voor een menu. We zouden hier zeker nog een keer willen gaan eten. Ik zou het alleen afraden voor familie met kleine kinderen.
Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Niet flexibel en geen duidelijke informatie bij reservering
Bediening aan onze tafel was ook matig, lette niet op of er nog iets nodig was. aan andere tafel naast ons was dat heel anders,.
Jammer want eten is heerlijk
S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Uitstekende service van vakbekwaam personeel. Het verrassingsmenu was erg goed en we zullen hier zeker nogmaals terugkomen.
Th. E.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Ja het was heel goed ook de aanpassing voor iemand met eiwit kiwi rijst en pasta allergie. Dank hiervoor. Wij komen zeker terug..
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Prima eten, relax. Goede sfeer. Voor iedereen aan te bevelen. ......................................................................................
Helene O.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
We komen wel vaker bij Hoeve Kromwijk. Het is een heerlijk restaurant. Wij kozen voor een verrassingsmenu en kregen drie heerlijke gerechten (salade met eend, entrecote en een dessert met sorbetijs en aardbeien)Alles zag er prachtig uit en was ook lekker. De bediening was vriendelijk. We hebben weer erg genoten.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Lekker gegeten in een gezellige en intieme omgeving, waar de klant als eregast wordt ontvangen. De kaart is gevarieerd en er is dus voldoende keuze voor iedereen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We kozen voor het zomermenu. Mooie kaart met voor zowel voor-, hoofd als nagerecht ruime keuze. Mooi uitgekiende gere chtjes. Bij ontvangst een drankje, bij het menu twee lekkere wijnen en koffie na voor een vaste prijs. Hele fijne bediening, goed tempo - net niet te snel - tussen de gerechten.
We gaan dit binnenkort zeker nog een keer doen
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Vriendelijke bediening. We kwamen voor zomerarrangement en werd aan tafel keurig uitgelegd wat betreft de inhoud en het menu. Eten was gewoon goed. Alleen de eendenborst iets te ver doorgebakken waardoor aan de buiteneinden iets te droog.
Lijnie V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
verrassingsmenu was heerlijk, prima wijn, goede bediening
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Prettig restaurant met een prima keuken en goede bediening. Wij komen er regelmatig en dat blijven we doen zolang ze dit niveau behouden.
Jeannie D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wij vonden deze aanbieding echt prijs/kwaliteit waardig.
Heerlijke gerechten met lekker wijntjes.
All in € 37.00 per persoon. Drie gangen met genoeg keuze. Twee wijntjes pp met een fles water en koffie of thee.
Absoluut geen geld en van hoge kwaliteit.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Voortreffelijk gegeten op het sfeervolle en mooi gedekte terras bij zeer fraai weer.
Alle gerechten zeer goed en schilderijtjes qua opmaak.
Simone G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het was weer geweldig! Het eten, de wijnen, de servie, de tuin en het terras. Alles was goed verzorgt! We komen graag nog eens terug.
Kimdh .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Eten bij Hoeve Kromwijk is echt een feestje! Vriendelijk correct personeel, overheerlijk eten verrassende combinaties van verschillende ingrediënten!
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018