Restaurant Hoeve Kromwijk

Voorweg 133 2716 NH Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Klassiekers uit de Franse keuken

Van oorsprong een monumentale boerderij gebouwd in 1871 en gelegen in een landelijke omgeving tussen het prachtige Buytenpark en Westerpark. Nu een restaurant dat in Zoetermeer en omstreken bekend staat om hun klasse. Je geniet hier van heerlijke klassiekers uit de Franse keuken. Altijd verfijnd van smaak en prachtig gepresenteerd.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Buslijn 30 van Veolia of Randstadrail halte Voorweg
  • : 100 parkeerplaatsen op eigen terrein

Maandag gesloten (op aanvraag open)
Dinsdag t/m vrijdag
Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag gesloten (op aanvraag open

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en een prettige ambiance. Komen zeker hier nog eens terug.
schayik .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Van de Jongerius actie gebruik gemaakt,
Het eten was goed maar niet top het runderstaartstuk met gestoofde kalfswang vond ik het lekkerst er waren helaas maar twee stuks dikke frieten bij.
Wijnen hadden beter gekund.
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Wij werden op een rustige donderdag prettig ontvangen. Kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu met bijbehorend bob-wijnarrangement en kregen in een prettig tempo 4 lekkere gerechten voorgeschoteld. De twee vis voorgerechten waren erg lekker. Het hoofdgerecht was ok, maar vonden we persoonlijk minder dan de voorgerechten. Het dessert was weer erg lekker. Kortom, wel een aanrader voor deze omgeving. Jammer dat het zo rustig was.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
De bediening was klasse. Voor wat betreft het eten niets dan lof. Uitstekend, zowel kwalitatief als kwantitatief. Voor herhaling vatbaar.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Mooie entourage in oude hoeve. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten, 3-gangen Hoeve Kromwijk menu met bijpassende wijnen. Menu's en a la carte kunnen individueel besteld worden, dus niet hele tafel hoeft mee te doen met het (verrassings)menu. Vooraf dungesneden ribeye met aardappelsalade. A la carte voorgerecht 'Royale eend' was ook erg lekker met geconfijte eendenbout. Hoofdgerecht was een trio van varkensvlees met een spare rib, die zo mooi gaar was dat het vlees van het bot afviel, procureur en varkenshaas, heerlijk klaargemaakt. Vergezeld van een lekkere Zuid Afrikaanse Pinotage. Als nagerecht brownie met ijs. Heerlijk gegeten.
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Met z`n zessen het "Jongeriusmenu" gegeten. Helemaal top.
Gezellig aan een ronde tafel gezeten. Het was geen probleem een ander drankje te kiezen, dan de aangeboden Prosecco. Wij vroegen om een karaf water, dit werd snel geregeld, 2 volle karaffen met ijsblokjes.
Het voorgerecht, twee bereidingen van kabeljauw was subliem, het hoofdgerecht , runderstaartstuk was perfect en het dessert, mousse van melkchocolade was heerlijk.
De 2 glazen huiswijn pasten goed bij de gerechten.
Het restaurant was volledig bezet, vandaar wat meer rumoer, maar de bediening bleef, ondanks de drukte, zeer alert en vriendelijk.
Misschien een tip om te vragen of men mayonaise wilt. Nu staan de lekkere frieten al in een dikke laag mayonaise. Ook dit werd bij ons meteen opgelost, door een nieuw glaasje met frieten zonder bodem mayonaise op tafel te zetten.
Ik heb inmiddels al 3x geboekt voor de komende weken.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het was in het kader van de Jongeriusactie weer zeer goed vertoeven bij Hoeve Kromwijk. Gekozen voor een extra tussengerecht. Het eten was grandioos qua kwaliteit en kwantiteit. Verder heerlijke bijpassende wijnen en een zeer vriendelijke bedoening. Voor herhaling vatbaar.
Els A.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het eten was van een prima kwaliteit mijn man en ik deelden een heerlijk voorgerecht (eend) en namen daarna ieder de dagvis. Dat was gebakken rogfilet met scampi. Ik vond het heerlijk, maar mijn man kon het minder waarderen. Smaken verschillen! Als toetje nam hij een kaasplank en ik de brownie, waarbij we allebei weer hebben zitten smullen. Onze vrienden hadden een drie gangen Hoeve Kromwijk- menu en zij waren ook zeer tevreden.
V V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Jeetje wat werden wij verrast afgelopen zaterdag, een vol en vooral gezellig restaurant.
Wij hebben met een groepje van 8 personen genoten van het Jongerius menu.

De enthousiaste bediening kwam heel attent van te voren even vragen of het menu naar wens was of dat er nog uitzonderingen waren, zo konden ook de niet vis liefhebbers genieten van een aangepast voorgerecht.

Er stond een leuk kaartje op tafel waar het menu op stond en de eventuele uitbreiding. Dus kozen we ervoor om ons menu uit te breiden met een lekker tussengerecht.
Na de prosecco namen we allemaal een glaasje witte huiswijn, die overigens heerlijk fris was.

Het hoofdgerecht was echt top, de picanha uit de smoker echt ontzettend mals, goed gestoofd kalfsvlees en een heerlijke jus met dragon. Ongelofelijk dat je zo lekker kunt eten voor 35 euro met de drankjes erbij.
Het dessert was een plaatje om te zien en het waren allemaal verrassende smaken, vooral het ijs was subliem.
We sloten af met koffie en verse munt thee, met een vers afgebakken madeleine.
R B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ik ben er gisteren met mijn man en mijn kleinkind geweest. We hebben alleen hoofdgerecht en dessert genomen. Alles was heerlijk. Maar veel te weinig. Als je niet een compleet menu neemt (en dan nog......) kan je thuis verder gaan eten. Zoals we gedaan hebben. De kaart is ook best beperkt (zeker van de menu's- als hoofdgerecht kan je kiezen tussen kabeljauw, eendeborst of risotto). De bediening kan wel aardig zijn, maar snel zijn ze niet.... na een half uur kwam de kaart en vervolgens weer niets totdat ik ben gaan vragen of we de drankjes mochten afrekenen, we waren het wachten zat. Prijzen zijn aan de hoge kant voor wat je krijgt. Akoestiek kan zeker beter. Erg rumoerig. Voor ons voorlopig geen Hoeve Kromwijk meer..... Teleurstellend.
Ymi .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met mijn serviceclub Probus het nieuwjaarsdiner gevierd bij Hoeve Kromwijk. Een goedverzorgde smakelijke happening met heerlijke malse hertenbiefstuk en een lekker en mooi opgediend grand dessert. Ook de bediening was perfect geregeld.
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Van de Jongerius actie gebruik gemaakt,
Wijnen hadden beter gekund.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Fantastisch restaurant!
Ger M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het 'Jongerius menu', een speciale aanbieding i.s.m. een lokale bakkerij, is wederom van grote klasse. Voor 35 euro krijg je een prachtig driegangenmenu inclusief prosecco, wijn en koffie. Vooraf twee bereidingen van kabeljauw. Heerlijk op smaak en zeker niet te 'vissig'. Hoofdgerecht bestond uit runderstaartstuk, heerlijk mals met een mooie rooksmaak, en kalfswang, vergezeld van mooi dikke knapperige frieten. Dessert was een combinatie van witte chocola, caramel en whisky- ijs. Ook dat was bijzonder lekker. Kortom: voor dit bedrag vind je niets beters in en om Zoetermeer!!
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker gegeten voor een redelijke prijs.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Eten bij Hoeve Kromwijk blijft een feestje. Vanavond weer helemaal in de watten gelegd. Of het nu om het eten of de bediening gaat, het is altijd top!
Tanya B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij vonden alles super! Lekker eten, goede service en mooi interieur.
Adriana- .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gister avond gegeten bij Hoeve Kromwijk.
Het was heerlijk! We hadden aangegeven dat we voor onze trouwdag kwamen en de tafel was door het personeel heel mooi versierd.
We kozen het Bib Gourmant menu, want op Facebook zagen wij dat ze die dit jaar weer hadden gekregen.
Ik koos de pulled pork en mijn man het geitenkaas voorgerecht.
Allebei super lekker en mooi opgemaakte borden.
De kabeljauw en de eendenborst als hoofdgerechten, alles zag er prachtig uit en smaakte lekker.
Ook heel mooi was dat het restaurant al helemaal in kerst sfeer is gemaakt!
De bediening was zoals we gewend zijn van Hoeve Kromwijk, super vriendelijk en meedenkend met onze wensen.
Het vuurwerk bij het dessert sloot de avond feestelijk af, wij komen snel terug!
Haute Cuisine- DenHaag .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Onlangs hier met mijn vriend gegeten, en wij vonden het weer super!!
We begonnen met een klein flesje Champagne, namen daarna het 4 gangen verrassingsmenu met het bijpassende wijnarrangement.

We werden erg verrast door allerlei verschillende gerechten met forel, gamba's, scholfilet, hertenbiefstuk met specerijenjus en als nagerecht chocolade/mango dessert of een kaasplankje.

Alle gerechten waren goed op smaak en mooi opgemaakt.

Het was erg druk in het restaurant en daardoor hing er een gezellige sfeer.
Ook de bediening was erg goed en vooral vriendelijk.
We kregen bij elke gang een goede toelichting van het gerecht en de bijpassende wijn.

Voor degene die hier nog nooit hebben gegeten is het een echte aanrader in Zoetermeer. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.