Restaurant Hoeve Kromwijk

Voorweg 133 2716 NH Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Klassiekers uit de Franse keuken

Van oorsprong een monumentale boerderij gebouwd in 1871 en gelegen in een landelijke omgeving tussen het prachtige Buytenpark en Westerpark. Nu een restaurant dat in Zoetermeer en omstreken bekend staat om hun klasse. Je geniet hier van heerlijke klassiekers uit de Franse keuken. Altijd verfijnd van smaak en prachtig gepresenteerd.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Buslijn 30 van Veolia of Randstadrail halte Voorweg
  • : 100 parkeerplaatsen op eigen terrein

Maandag gesloten (op aanvraag open)
Dinsdag t/m vrijdag
Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag gesloten (op aanvraag open

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wederom super lekker gegeten bij Hoeve Kromwijk. Wij zijn trouwe gasten van de Hoeve en ook deze keer was het zeer aangenaam. Het actie menu, 3 gangen voor € 25,- ( ook 4 gangen mogelijk € 32,-) had als voorgerecht een shared starter, overheerlijke hapjes, het één nog lekkerder dan het andere. De hapjes waren absoluut niet klein en zeer gevarieerd.
Het hoofdgerecht was een keuze, dagvis of lam. Wij kozen voor de dagvis, deze dag was het scholfilet, zeer goed bereid. De klapper, het dessert, was Coupe Romanoff, super lekker, het diner afgesloten met koffie en de bekende Madeleine. De bijpassende wijnen maakten de gerechten compleet en echt een bonuspunt, het schenken van kraanwater in een karaf.
Hoeve kromwijk, tot de volgende keer! Het was weer helemaal top!
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Een zeer gezellige avond en heerlijk gegeten bij hoeve kromwijk met collega's.
Eten was goed , service prima!
We komen zeker nog eens terug
Debby J.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Lekker eten in een goede sfeer. Prima! Je kan in je eigen tempo genieten van de maaltijd zonder dat je weggekeken wordt.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk eten in een erg mooie ambiance. De ligging aan de rand van Zoetermeer doet landelijk aan. Volop parkeermogelijkheid. Vriendelijke, attente bediening. Hier kom ik inleider geval graag weer terug.
Annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Hartelijke ontvangst, daarna bediening gereserveerd, maar wel vriendelijk. Jammer dat het water zo duur is en niet gratis kraanwater kan worden besteld. Bij het broodje zou nog wat olie tapenade geserveerd kunnen worden. Eten was heerlijk. Wij komen zeker nog een keer terug.
maria130 V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het eten was prima, ondanks de drukte was het goed geregeld. De bediening was goed, wel erg zakelijk, ik vind het prettiger wanneer er wat meer warmte in zou zitten. Al met al een aantader!
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk eten wat opgediend wordt in een rustig tempo. Werd zelfs gevraagd of we eerst onze wijn wilde opdrinken voor het dessert geserveerd werd. Moo.ie opgemaakte borden en porties voldoende. Lekker vers broodje vooraf
Willem-Hans M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Vaak denk je in een restaurant: "dat kan ik thuis ook en dan smaakt het beter". Dit hadden we thuis niet kunnen bereiden. Heerlijk gegeten met een gastvrije en servicegerichte bediening. Gezellige sfeer
Martina D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
we hebben het Jungerius menu gegeten, dat was een aanbieding, geldig t/m de maand maart ( inclusief drankjes en koffie of thee.) Het was prima, we konden zelfs het voorgerecht wijzigen, 2 van ons wilden liever geen vis.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hebben een hele leuke en gezellige avond gehad met fijne bediening en de prijs kwaliteit verhouding was prima. Op verzoek van Hoeve Kromwijk hadden wij een menu opgesteld welke ook geprint op tafel stond (erg leuk) wij dames hadden de keuze uit gerookte zalm met haringkuit of een classic carpaccio (beide waren echt super) als hoofdgerecht zeebaarsfilet met basilicumschuim of ossenhaas met knoflook tomatenboter, ook hier alleen maar positieve geluiden. En als dessert was er een suggestie gedaan om gezamenlijk het petit grand dessert te nemen, wij zijn hier op in gegaan en dat viel helaas wat tegen. Het was niet echt petit en je verwacht dan verschillende kleine dessertjes op je bord of een plateau om te delen en nu kregen we allemaal een creme brûlèe met daarop koekkruim met bolletje ijs met gezouten caramel en een cannelle van chocomousse.
Het was lekker maar erg zoet, aantal dames hebben dit dan ook niet opgekregen, maar verder dan dat was het dik in orde !
Dennis R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hoofdgerecht beneden verwachting. Het mag allemaal iets uitgebreider. Bediening vriendelijk. Lekkere wijn. Alles wel voldoende maar je verwacht toch net even iets meer bij Hoeve Kromwijk.
Prijs kwaliteit kan beter.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het Jongerius aktie arrangement was in alle opzichten zeer geslaagd.
Gerechten alle van hoge kwaliteit en ware schilderijtjes.
De prosecco vooraf en het goed bijpassende wijn arrangement maakte het tot een gezellig etentje.
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en een prettige ambiance. Komen zeker hier nog eens terug.
schayik .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima avond met heerlijk eten en goede bediening. We komen zeker terug want Hoeve Kromwijk is een aanrader in Zoetermeer
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Van de Jongerius actie gebruik gemaakt,
Het eten was goed maar niet top het runderstaartstuk met gestoofde kalfswang vond ik het lekkerst er waren helaas maar twee stuks dikke frieten bij.
Wijnen hadden beter gekund.
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Wij werden op een rustige donderdag prettig ontvangen. Kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu met bijbehorend bob-wijnarrangement en kregen in een prettig tempo 4 lekkere gerechten voorgeschoteld. De twee vis voorgerechten waren erg lekker. Het hoofdgerecht was ok, maar vonden we persoonlijk minder dan de voorgerechten. Het dessert was weer erg lekker. Kortom, wel een aanrader voor deze omgeving. Jammer dat het zo rustig was.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
De bediening was klasse. Voor wat betreft het eten niets dan lof. Uitstekend, zowel kwalitatief als kwantitatief. Voor herhaling vatbaar.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Mooie entourage in oude hoeve. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten, 3-gangen Hoeve Kromwijk menu met bijpassende wijnen. Menu's en a la carte kunnen individueel besteld worden, dus niet hele tafel hoeft mee te doen met het (verrassings)menu. Vooraf dungesneden ribeye met aardappelsalade. A la carte voorgerecht 'Royale eend' was ook erg lekker met geconfijte eendenbout. Hoofdgerecht was een trio van varkensvlees met een spare rib, die zo mooi gaar was dat het vlees van het bot afviel, procureur en varkenshaas, heerlijk klaargemaakt. Vergezeld van een lekkere Zuid Afrikaanse Pinotage. Als nagerecht brownie met ijs. Heerlijk gegeten.
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Met z`n zessen het "Jongeriusmenu" gegeten. Helemaal top.
Gezellig aan een ronde tafel gezeten. Het was geen probleem een ander drankje te kiezen, dan de aangeboden Prosecco. Wij vroegen om een karaf water, dit werd snel geregeld, 2 volle karaffen met ijsblokjes.
Het voorgerecht, twee bereidingen van kabeljauw was subliem, het hoofdgerecht , runderstaartstuk was perfect en het dessert, mousse van melkchocolade was heerlijk.
De 2 glazen huiswijn pasten goed bij de gerechten.
Het restaurant was volledig bezet, vandaar wat meer rumoer, maar de bediening bleef, ondanks de drukte, zeer alert en vriendelijk.
Misschien een tip om te vragen of men mayonaise wilt. Nu staan de lekkere frieten al in een dikke laag mayonaise. Ook dit werd bij ons meteen opgelost, door een nieuw glaasje met frieten zonder bodem mayonaise op tafel te zetten.
Ik heb inmiddels al 3x geboekt voor de komende weken.