Restaurant Hoeve Kromwijk

Voorweg 133 2716 NH Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Restaurant Hoeve Kromwijk in Zoetermeer is gevestigd in een monumentale boerderij stammend uit de negentiende eeuw. In deze sfeervolle setting geniet je van heerlijke Frans-mediterraanse gerechten tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Zo serveren ze elke dag een 3-gangenmenu voor slechts € 29,95. Laat je je liever verrassen? Dat kan met het verrassingsmenu! Als je lekker, betaalbaar en gezellig wilt eten, moet je hier zeker een keer langskomen.

Bij restaurant Hoeve Kromwijk kun je ook terecht als je op zoek bent naar een geschikte locatie voor vergaderingen en zakelijke diners. Maar intieme familiediners of grootse recepties behoren tot de mogelijkheden. Dit restaurant biedt meerdere arrangementen, zodat je altijd iets kunt vinden wat bij je past.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Buslijn 30 van Veolia of Randstadrail halte Voorweg
  • : 100 parkeerplaatsen op eigen terrein

Maandag gesloten (op aanvraag open)
Dinsdag t/m vrijdag
Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag gesloten (op aanvraag open

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Isolde H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Prima restaurant, goed eten
Het terras is wat rumoerig door de naastgelegen weg, maar niet hinderlijk. Binnen ziet het er erg sfeervol uit.

Enige tegenvaller was het lange wachten tussen de gerechten, terwijl het restaurant zeker niet vol zat.
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuke ambiance met een overzichtelijke kaart. De gerechten, die wij genuttigd hebben waren verrukkelijk !
Martina D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Met recht een verrassingsmenu van gerechten die niet op de kaart stonden. Van te voren is gevraagd naar wensen en allergieen.

We zijn gegaan voor het verrassingsmenu 3 gangen. Van te voren is er gevraagd naar wensen en allergieën. Opvallend was dat de gepresenteerde gerechten niet op de menukaart stonden, zodat met recht sprake was van een verrassingsmenu. We
Vcstr .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
We hebben lekker gegeten!
Mijn man en ik kozen alle 2 voor de gerookte makreel, de ossenhaas met truffelsaus en het kaasplankje.
De bediening was erg vriendelijk en het tempo waarin de gangen geserveerd werden was goed.
Valery V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Afgelopen weekend hebben we met een groep van 15 personen in de serre gezeten en dat is ons zeer goed bevallen.
We hebben gekozen voor het Hoeve Kromwijk menu zodat iedereen zelf een keuze kon maken op de avond zelf.
Bij binnenkomst hebben we eerst een drankje gedronken bij de bar en daarna gingen we aan tafel.
Zowel het menu als de huiswijn waren uitstekend.
Alles heel goed verzorgd in een zeer sfeervolle ruimte.
Haute Cuisine- DenHaag .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wat een geweldige actie zo de eerste 4 maanden van het jaar.
Ongelofelijk dat je voor zo’n prijs 3 gangen kunt eten van deze kwaliteit.
Het personeel is daarbij ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Wij komen snel een keertje terug om de à la carte kaart uit te proberen!
Van der druif E.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Genoten met de paasbrunch, veel keus en alles even lekker! We hadden een gezellige ronde tafel achterin het restaurant. Ook voor de kinderen was het leuk, met een knutseltafel.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
De paas brunch was heel verzorgd en voldoende keus.
Voor ons, zoals wij hadden verzocht, een mooie ronde tafel.
Voor herhaling vatbaar!
Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een echte aanrader, we komen hier vaker. Ook om iets te vieren een prima gelegenheid. Hebben al weer gereserveerd voor een volgende keer.
Nico W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Zoals we al vele malen eerder hebben ervaren is het geweldig verblijven bij Hoeve Kromwijk. Jonge enthousiaste en deskundige bediening die duidelijk uitstralen het fijn te vinden om bij de Hoeve te kunnen werken! Dat merk je als gast! Ook aan tafel aandacht van de bediening en altijd tijd voor het uitwisselen van informatie bij navraag over eten en/of drinken. Dat de Hoeve een uitstekende balans heeft gevonden in prijs/kwaliteit is al lang bekend en wordt steeds weer op een prettige manier bevestigd. De keuken maakt van de gerechten aantrekkelijke composities!
Maggie V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
aanrader
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Het eten (drie gangen) was goed. Ons geduld werd echter zwaar op de proef gesteld. Van het verblijf van ruim twee uur in het restaurant is 1 1/2 uur besteed aan het wachten op de volgende gang.
Martina D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
we hadden gekozen voor het menu van de intratuin actie. Zeer gunstig geprijsd.( prima) wijnarrangement erbij genomen .
voorgerecht en dessert waren erg lekker.Vlees (uit de smoker) van het hoofdgerecht had weinig, eigenlijk geen, smaak. Beetje jammer.
Maar al met al was het een gezellige avond.
ronald H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Goed eten, porties precies voldoende. Eten goed prijsniveau. Wijnarrangement aan de prijzige kant. Menukaart kan m.i. wat uitgebreider, vooral de menu 's
philgenga .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Omdat er een grote groep studenten zat in de grote zaal moesten we erg lang wachten op ons eten.
Het eten was prima.
Alleen 2.00 euro extra betalen voor een paar patatjes extra per persoon vonden wij jammer.
Jessie S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Het was prima!
Aafke H.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Gerechten waren prima en goed van smaal, alleen erg klassiek, veel vlees/vis, weinig groente. Tip: denk na over een andere verhouding. Meer groente, minder grote portie vlees/vis.
margreet D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Het was (weer) fantastisch: prijs/kwaliteit/bediening. Alleen een beetje jammer dat een flesje spa 5,50 moet kosten. maar dat is een beetje muggenzifterij, want de prijs van het 3 gangen diner was natuurlijk super.
Chapeau voor de keukenbrigade!
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Vergaten bij voorgerecht het deel van het wijn arrangement.
Verder prima avond, voor herhaling vatbaar. Porties waren niet groot maar precies goed als het om prijs kwaliteits verhouding gaat en de smaak kon niet beter