Restaurant Hoeve Kromwijk

Voorweg 133 2716 NH Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Restaurant Hoeve Kromwijk in Zoetermeer is gevestigd in een monumentale boerderij stammend uit de negentiende eeuw. In deze sfeervolle setting geniet je van heerlijke Frans-mediterraanse gerechten tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Zo serveren ze elke dag een 3-gangenmenu voor slechts € 29,95. Laat je je liever verrassen? Dat kan met het verrassingsmenu! Als je lekker, betaalbaar en gezellig wilt eten, moet je hier zeker een keer langskomen.

Bij restaurant Hoeve Kromwijk kun je ook terecht als je op zoek bent naar een geschikte locatie voor vergaderingen en zakelijke diners. Maar intieme familiediners of grootse recepties behoren tot de mogelijkheden. Dit restaurant biedt meerdere arrangementen, zodat je altijd iets kunt vinden wat bij je past.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Buslijn 30 van Veolia of Randstadrail halte Voorweg
  • : 100 parkeerplaatsen op eigen terrein

Maandag gesloten (op aanvraag open)
Dinsdag t/m vrijdag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Joke W.
Heerlijk gegeten....top
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij hebben weer genotenvan het vier gangen verrassingsdiner waarbij veel aandacht werd geschonken aan zowel eten als gasten
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Genoten van het menu en bijbehorend wijn arrangement. We komen er graag nog eens terug. Aardige bediening leuke uitleg over de wijnen en gerechten.
Rik K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Aanbevelen zeker van toepassing zeker met speciale intratuin korting !
Reserveren zeker handig.
Meer dan genoeg parkeergelegenheid.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Was lekker eten en een goede bediening. Leuke omgeving jammer dat die aanbieding niet het hele jaar geld.het was een leuk en oud restaurant met een mooie inrichting.
p.flaton .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.
Mooie porties uitstekend bereidt.
En dat allemaal voor een mooie schappelijke prijs. Top avondje eten!
Cor E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Jammer dat de buitendeur nog op slot was toen we op de afgesproken tijd, 18.30 uur, aankwamen
S-J-C- .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Wij hebben nu a la carte gegeten en dat beviel uitstekend
Bovendien prima aandacht voor glutenallergie
Een aanrader
lindatoet1993 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het eten was heerlijk! Goede service en precies op tijd alles geserveerd. Zou hier graag nog een keer komen eten. Aanrader
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gisteren genoten van een uitstekend kerstdiner in de fraaie grote zaal met vriendelijke gastvrije bediening. Een lekker amuse met mosterdsoepje en kaasballetje,een tartaartje van zeebaars met gamba's een crème van yoghurt met limoen, bleekselderij en quinoa(matig)
Een heerlijke hazenpeper met een knolselderijmousseline,
Spoon van Cava met zwarte bessen
Hoofdgerecht uitstekende ossenhaas, boterzachte sukade,met aardappel- truffelkroketje, bospaddestoelen ( geen cantharellen!) en saus van eekhoorntjesbrood
Als dessert een fraai opgemaakte panacotta bol en chocolade met sinaasappel. Een prima witte Gruner Veltlinger en rode Montes.
bedankt voor de goed verzorgde avond.
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Het tweede biertje vond ik te warm, kreeg deze dan van het restaurant.
Super eten, vriendelijke bediening, kortom top! Komen er zeker terug.
Soraya V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Het eten was heerlijk, vooral het voorgerecht Tataki van rund / mihoen / shiitake / krokante ui / cassave was een complete verrassing zo lekker als dat was. Bediening was vriendelijk en zeer vlot. Een aanrader voor een gezellig etentje met partner, vrienden of collega's
Gijs T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
De wachttijd op het voorgerecht en hoofdgerecht was redelijk. Op het nagerecht hebben we te lang moeten wachten.
Vr. Gr. Gijs Togni
ton P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Gewoon goed restaurant.
Adequate, niet overdreven bediening, en goed eten. Mooie entourage.
Ruben K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Zeer goed restaurant, waar zowel uitstraling van het restaurant als kwaliteit van het eten uitstekend samenkomen. Vriendelijk personeel die hun werk zeer serieus nemen.
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
In een fijne sfeer wordt de gast in de watten gelegd. Ook nog eens heerlijk gegeten.
Prijs / kwaliteit verhouding is prima.
Een aanrader dus!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten !! Super gezellig en mooie entourage.
B.A.M. W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Op 1 december met mijn echtgenoot weer eens bij Hoeve Kromwijk gegeten. Viel tegen deze keer. We hebben hier in de loop der jaren vaker gegeten en zijn altijd redelijk tevreden naar huis gegaan, maar deze keer niet. We kozen voor a la carte met voorgerecht, tussengerecht en hoofdgerecht. Het gekozen voorgerecht was tartaar van tonijn. De tonijn hebben wij echter niet geproefd, want het garnituur eronder was veel te overheersend. De smaakpapillen waren voor de rest van de avond uitgeschakeld. Het tussengerecht was zwaardvis, welke te droog was (te ver doorgegaard), erg jammer. Het hoofdgerecht van mijn man was roodbaars. Deze was goed van smaak, maar het garnituur, dat niet op de kaart stond en ook niet werd toegelicht door de bediening, heeft hij echter niet opgegeten omdat het niet zijn smaak was. Mijn hoofdgerecht was kalfsvlees, dat op zich goed smaakte, hoewel iets te droog, maar de saus was overheersend, jammer. Toen op de rekening 2 glazen wijn te veel geboekt waren was de teleurstelling compleet. We zullen volgend jaar nog wel eens naar Hoeve Kromwijk gaan, mogelijk dat het niveau dan weer zoals vroeger is. Altijd nog een kans geven. De koffie met de welbekende Madeleine, was prima.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Dit blijft voor ons het toppertje van Zoetermeer. Al jaren constant in smaakvolle gerechten en prettige service.
We hebben weer volop genoten van de wildzwijn sucade, Dorade filet, Ossehaas en het kaasplanken als dessert. De presentatie van de gerechten is altijd een ‘plaatje’, de passie voor het vak uit zich in alles. De wijnsuggesties zijn (vrijwel) altijd top.
Dikke pluim weer voor het hele team en wij verheugen ons nu al op de volgende keer!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prima restaurant met prettige bediening. Een Bib -gourmand kwalificatie is verdiend.
De verlichting op het parkeerterrein is matig tot slecht.