Restaurant Hoeve Kromwijk

Voorweg 133 2716 NH Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Klassiekers uit de Franse keuken

Van oorsprong een monumentale boerderij gebouwd in 1871 en gelegen in een landelijke omgeving tussen het prachtige Buytenpark en Westerpark. Nu een restaurant dat in Zoetermeer en omstreken bekend staat om hun klasse. Je geniet hier van heerlijke klassiekers uit de Franse keuken. Altijd verfijnd van smaak en prachtig gepresenteerd.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Buslijn 30 van Veolia of Randstadrail halte Voorweg
  • : 100 parkeerplaatsen op eigen terrein

Maandag gesloten (op aanvraag open)
Dinsdag t/m vrijdag
Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag gesloten (op aanvraag open

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

• Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Voor ons was het de tweede keer dat wij dit restaurant bezochten en evenals de eerste keer was het eten weer heerlijk. De bediening is zeer vriendelijk en altijd op de achtergrond aanwezig. Wij komen snel nog een keer terug.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij hebben hier heerlijk genoten van een 3 gangen verrassingsmenu (zonder vis). Ieder gang was een verrassing en een waar genot voor onze smaak papillen.
Valery V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke nieuwe kaart.
Coquille een aanrader, ziet er mooi uit en smaakt heel goed.
Hoofdgerecht entrecote met zwezerik, top, zeker met de aanbevolen wijn erbij.
Vriendelijke bediening.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Ontvangst prima, uitleg kaart uitstekend, gastvrijheid hoog in het vaandel. Ons attenderen op de mogelijke wachttijd voor ons hoofdgerecht heel proffesioneel. Jammer dat we bij het afrekenen een tijdje niemand konden vinden om de pin betaling te doen maar dat heeft (door de meer dan uitstekende Ossehaas) onze waardering niet naar beneden gebracht.
Adriana- .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gister heb ik hier met mijn partner gegeten en het was weer erg goed.

We werden fijn ontvangen en kregen een leuk tafeltje toegewezen in het voorste gedeelte van de boerderij.
Er hing een fijne sfeer, en we begonnen met een heerlijk glaasje bubbels.

Daarna kozen we verschillende gerechten van de à la carte kaart, waaronder de Coquilles ( wat een schilderijtje was om te zien ) de tataki van rund en de mooi rosé gebraden ossenhaas met Truffeljus als hoofdgerecht.
We kozen als dessert de sinaasappelbavarois met Grand Manier ( Dat was verrukkelijk )

Van de wijnkaart kozen we een flesje Chianti Classico, die heel goed samenging met de ossenhaas.

Ook hebben wij de reservering voor het kerstdiner al gemaakt en we verheugen ons daar erg op. Dat word echt weer een avondje genieten.. tot dan
Haute Cuisine- DenHaag .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We komen hier de laatste tijd steeds vaker en dat is niet voor niets.

Je proeft dat hier met goede/verse producten gewerkt word, en dat de keukenbrigade weet wat ze doen.
Pure smaken, mooie gerechten en veel variatie.
Een fijne locatie aan de rand van Zoetermeer.

Afgelopen week kozen we beide voor het Hoeve Kromwijk menu
( Vooraf huis gerookte zalm, daarna had ik de Dorade filet.. maar de gevulde parelhoen zag er ook heerlijk uit.
We sloten af met een kaasplankje en een kopje koffie )

Alles was weer heerlijk.
Vcstr .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Afgelopen zaterdag hebben we een hele leuke avond gehad bij Hoeve Kromwijk.
Het was niet onze eerste ervaring en we komen zeker snel weer terug.

We hebben genoten van het verrassingsmenu met een bijpassend wijnarrangement. ( Alle gerechten zagen eruit als plaatjes en smaakte ook erg goed )
Het restaurant was gezellig vol waardoor een leuke sfeer hing.

Echt een aanrader als je goed wilt eten in Zoetermeer!!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
In Zoetermeer vooraf aan een theatervoorstelling gegeten. Dit gemeld vooraf. Bij binnenkomst harde muziek wat speelde in een andere zaal, gelukkig ging de tussendeur dicht en konden we genieten van het eten. We kozen een 3-gangenmenu. Vooraf gerookte geitenkaas, hoofdgerecht de parelhoender en als nagerecht de brownie van witte chocolade. Met 2 glazen wijn prima gegeten. Er zat wel veel tijd tussen de gerechten waardoor ik wat gehaast vertrok om op tijd bij de voorstelling te zijn.
Dick P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Als je met vier personen aan een grote ronde tafel zit naast een redelijk luidruchtig gezelschap en je kunt elkaar daardoor moeilijk verstaan dan kan het eten en de service goed zijn maar dan gaat er toch iets van een avondje uit verloren.
S-J-C- .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eindelijk weer eens een echt restaurant waar je als gast wordt ontvangen in een ambiance met keurig aangeklede tafels met damast tafelkleed. Dus NIET zoals je vaak ziet kale tafels met de uitstraling van een eet cafe. Wij hebben ons laten verrassen met een 4 gangen diner dat geweldig was.
Uitstekende aandacht voor een glutenvrij dieet en toelichting van de spijzen die werden opgediend.
Wij komen hier zeker vaker terug
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De gerechten worden met zorg bereid en zeer smakelijk de opmaak van de borden zijn "schilderijtjes"
Een echte aanrader voor een etentje samen of met vrienden die het restaurant nog niet kennen.
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk geluncht, de gerechten waren erg lekker en het zag er allemaal top uit. Fijne bediening en sfeervol restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Voor de zoveelste keer waren de gerechten weer heerlijk van smaak!
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Als we onszelf echt willen trakteren gaan we naar Hoeve Kromwijk (en komen er dus regelmatig) ;-)).
Al enkele jaren. De sfeer en inrichting is warm, de ontvangst altijd keurig, de bediening attent en de gerechten vrijwel altijd een feest van smaken. De bijpassende wijnsuggesties spot on.
(Extra) garnering (aardappeltjes of groenten) bij de hoofdgerechten zou de beoordeling een volle 10 maken....
Kortom een restaurant met passie voor het vak en service naaar de klant. Komplimenten voor het hele team, hou dit niveau vast en wij blijven komen!
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Mooi 4 gangen menu [ verassing van de chef] ruimte tussen de gangen en een goede uitleg. Vlees/vis en een goede combinatie van smaken. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is heel goed. Zeker een aanrader.
H.J. F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
eten prima, muziek aanvankelijk te hard, bediening uitstekend
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
De ontvangst was vlot en prettig. De zitruimte is ruim opgezet en biedt veel privacy. En last but not least: heerlijk gegeten!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Op 24-8-17 gegeten bij Hoeve Kromwijk. Het was heel erg rustig twee mensen in het restaurant ! De bediening en het eten waren voortreffelijk,prachtig opgemaakte borden met heerlijke gerechten echt een aanrader !!
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Prima combinatie van mooie voor- en hoofdgerechten met bijpassende wijn.
Mooie opmaak, goede uitleg in een prettige omgeving
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten bij Hoeve Kromwijk is heerlijk. Royale en smakelijke porties. Het verrassingsmenu is tot nu toe altijd een positieve en smakelijke verrassing geweest. Super vriendelijk personeel.