Restaurant Hoeve Kromwijk

Voorweg 133 2716 NH Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Restaurant Hoeve Kromwijk in Zoetermeer is gevestigd in een monumentale boerderij stammend uit de negentiende eeuw. In deze sfeervolle setting geniet je van heerlijke Frans-mediterraanse gerechten tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Zo serveren ze elke dag een 3-gangenmenu voor slechts € 29,95. Laat je je liever verrassen? Dat kan met het verrassingsmenu! Als je lekker, betaalbaar en gezellig wilt eten, moet je hier zeker een keer langskomen.

Bij restaurant Hoeve Kromwijk kun je ook terecht als je op zoek bent naar een geschikte locatie voor vergaderingen en zakelijke diners. Maar intieme familiediners of grootse recepties behoren tot de mogelijkheden. Dit restaurant biedt meerdere arrangementen, zodat je altijd iets kunt vinden wat bij je past.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Buslijn 30 van Veolia of Randstadrail halte Voorweg
  • : 100 parkeerplaatsen op eigen terrein

Maandag gesloten (op aanvraag open)
Dinsdag t/m vrijdag
Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag gesloten (op aanvraag open

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Mevrouw H.M. V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Wij zijn zeer tevreden! Komen er regelmatig en hebben nog nooit een teleurstelling gehad! Zeer aan te bevelen. Entrecote was heerlijk evenals de zalm, die wij als lunch nuttigden.
Floris D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Reeds vele malen geweest bij Hoeve Kromwijk. Dit keer was het erg druk wat te merken was aan de bediening. Was wat minder als we gewend zijn. Jammer...
Jannie R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Prima restaurant, een aanrader! Met familie gegeten. goede keuze menu's. goede bediening. ruime plaatsen voor stoelen en tafels. Gezellige sfeer. We gaan hier zeker weer naar terug.
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Prettige bediening en uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Komen er regelmatig en nooit teleurgesteld.
Gebruik gemaakt van najaarsaktie. Erg lekker gegeten.
M. Gerritsen
Maria C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Goed verzorgt voor glutenvrij eten. Vriendelijk en behulpzaam service. Rustig maar gezellige sfeer. Parkeerplaats perfect voor minder validen en/of ouderen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
De smaak en kwaliteit van de gerechten is prima. De bediening is soms wat nonchalant. Geen uitleg bij de geschonken wijnen (pas na een vraag daarover) en geen toelichting bij de kazen op het kaasplankje.
Geachte heer De Vries, Hartelijk dank voor uw feedback. Het is zeker de bedoeling dat de gerechten, de wijn en een kaasplankje toegelicht / uitgelegd worden. Helaas is dat aan uw tafel niet gebeurd afgelopen zaterdag. Wij zullen dit bespreken met onze medewerkers. Er zijn onlangs een aantal enthousiaste nieuwe medewerkers en stagiaires gestart en dan wordt er wel eens iets vergeten, omdat ze nog niet alles weten, maar wel heel enthousiast al naar tafel durven te gaan. Graag tot ziens!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Als gewoonlijk hebben wij weer uitstekend gegeten bij dit restaurant en hebben we een hele gezellige avond gehad met onze vrienden. Wij kijken alweer uit naar de volgende keer
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk genoten van de najaarsactie. Prima gerechten en zeer gunstige prijs-kwaliteitsverhouding.
Toppertje. Komen zeker nog een keer terug.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wederom heerlijk gegeten en onze gasten waren erg enthousiast!
Wat wij erg waarderen is de diversiteit van gerechten en kwaliteit van de verassingsmenu's.
Hoeve Kromwijk stelt nooit teleur :)
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Een intiem restaurant met heerlijk eten en prima bediening. Absoluut een aanrader.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Sfeervol en rustig restaurant. Heerlijke uitgebalanceerde en bijzondere gerechten. Zeer vriendelijke en professionele bediening. Een aanrader!
J.K. J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Door verkeersproblemen kwamen wij ( 2 pers.) flink later dan verwacht en hadden vrij weinig tijd voordat we naar een vergadering moesten. Door de bediening werd uitstekend rekening gehouden met onze situatie, zonder onplezierig te jachten.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
HEERLIJK GEGETEN111
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Als vanouds smakelijk bereide gerechten, mooi opgediend en begeleid door aansprekende wijnen. Vriendelijke en attente medewerkers in een sfeervolle omgeving.
RJ V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
We zaten na een half alleen in het restaurant. Reden we konden op jullie site niet eerder boeken.
Het eten was redelijk maar de hoeveelheid was minimaal, een stukje eendenborst van 5,5 bij 7 cm is wel erg klein.
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Mooie locatie. Heerlijk rustig gelegen. Genoeg parkeerruimte. Geen grote kaart maar overzichtelijk en exclusief. Wij komen zeker terug.
Ger M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima gelegenheid echter een beetje teleurstellend dat het verrassings menu nagenoeg dezelfde samenstelling had als 2 weken eerder.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Bediening was vriendelijk met een goede tot erg goede kennis van eten en wijn.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prima restaurant, met een goeie kaart en een goeie aanbieding voor een menu. We zouden hier zeker nog een keer willen gaan eten. Ik zou het alleen afraden voor familie met kleine kinderen.
Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Niet flexibel en geen duidelijke informatie bij reservering
Bediening aan onze tafel was ook matig, lette niet op of er nog iets nodig was. aan andere tafel naast ons was dat heel anders,.
Jammer want eten is heerlijk