Restaurant Hoeve Kromwijk

Voorweg 133 2716 NH Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Restaurant Hoeve Kromwijk in Zoetermeer is gevestigd in een monumentale boerderij stammend uit de negentiende eeuw. In deze sfeervolle setting geniet je van heerlijke Frans-mediterraanse gerechten tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Zo serveren ze elke dag een 3-gangenmenu voor slechts € 29,95. Laat je je liever verrassen? Dat kan met het verrassingsmenu! Als je lekker, betaalbaar en gezellig wilt eten, moet je hier zeker een keer langskomen.

Bij restaurant Hoeve Kromwijk kun je ook terecht als je op zoek bent naar een geschikte locatie voor vergaderingen en zakelijke diners. Maar intieme familiediners of grootse recepties behoren tot de mogelijkheden. Dit restaurant biedt meerdere arrangementen, zodat je altijd iets kunt vinden wat bij je past.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Buslijn 30 van Veolia of Randstadrail halte Voorweg
  • : 100 parkeerplaatsen op eigen terrein

Maandag gesloten (op aanvraag open)
Dinsdag t/m vrijdag
Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag gesloten (op aanvraag open

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

René H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prima eten, had iets meer mogen zijn. Niet alle bediening weet iets af van de te verkrijgen wijnen. Verder prima restaurant we komen zeker nog eens
Esra G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zoals gewoonlijk was alles weer heerlijk! De service was erg vriendelijk en de sfeer was ook geweldig! Echt een aanrader, zeker weten!
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
De kaart is beperkt in keuze, het resultaat zie je echter wel op je bord, extra aandacht voor het gene wat je besteld, het was heerlijk. We hebben heerlijk buiten in de zon gezeten, er was wat muziek op de achtergrond, helemaal prima. Goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel.
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Hoeve Kromwijk stelt ons nooit teleur. Wij komen hier regelmatig en altijd heerlijk! Echte aanrader. Mooie gerechten, fijne prijzen.
A. L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
gebruik gemaakt van de zomeractie en mede daardoor samen met mijn dochter ter gelegenheid van haar verjaardag daar gedineerd. Leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
Nicole G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heel lekker gegeten voor een zeer scherpe prijs. We maakten gebruik van een aanbieding en daar zaten ook meerdere drankjes bij inbegrepen. En ook de koffie. Een aanrader.
spooky1 K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Hier had ik meer van verwacht. De bediening is niet professioneel en niet aardig. Op een uitzondering na. Het eten is niets bijzonders. De groente leek wel uit blik. De biefstuk was niet lekker krokant gebakken en ik had het idee dat het lang onder een warmte element had gelegen. Het duurde vrij lang eer het eten werd uitgeserveerd en dat begrijp ik niet, want het was alleen een biefstukje bakken. De groente was gewoon opgewarmd met een sausje erover.
De boerenhoender salade was ook heel koud niet op kamertemperatuur. Hij werd geserveerd geserveerd met een mayonaise met een ingewikkelde naam en er was verder geen dressing. Die heb ik erbij gevraagd.
Ronald A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Een mooie locatie en vriendelijk personeel. De kwaliteit van het eten was over het geheel genomen goed, maar voor de prijzen die zij rekenen had ik meer verwacht. De biefstuk was vrij taai en compleet doorbakken. Smaak was prima maar goed, dat is dan net even jammer.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Wat een genot elke keer weer om hier te eten. Heerlijke asperges, geweldige combinaties met de wijnen.. vooral de rietvallei rooi muscadel bij het dessert top combinatie
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Lekker gegeten, vier gangen verassings menu. tijd tussen de gangen was wel een beetje lang. maar was het wachten wel waard.
W.H. L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Ik had om een rustige tafel gevraagd, daar is in alle opzichten aan tegemoet gekomen.
Vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Prima bediening, erg rustig, beperkte kaart maar wel top kwaliteit van de gerechten, bijpassende wijnen bij elk gerecht.
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij hoeve kromwijk.Nette bediening, niet te opdringerig.
Een fijne avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Aspergemenu is zeker een aanrader! Kwaliteit voor een redelijke prijs. Bediening vriendelijk en correct, hier weten ze nog wat etiquette is.
Helene O.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
We zijn al vaker bij Hoeve Kromwijk en wederom erg genoten. We zaten heerlijk op het terras. De gerechten waren zalig en mooi opgemaakt. De cuisson van de lamsrack was perfect. De bediening was vriendelijk en attent. En de wijn was erg goed. Omdat we buiten zaten, hadden we onze hond mee. Die kreeg gelijk een bakje water.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Menukaart is niet zo uitgebreid, maar het eten is wel goed. Voor kinderen minder geschikt. Bediening is vriendelijk en snel.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We komen hier met regelmaat eten en altijd is het uitstekend. De dames van de bediening zijn oprecht geïnteresseerd en doen het erg leuk.
weimarl .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het zou helemaal af zijn als je voor een heerlijk 4 gangen verassingsmenu waar we ruim twee en half uur hebben genoten van de wijnen en diverse gangen, zou kunnen zitten op een meer comfortabele buitenstoel.
Standaard kussens zouden een een simpele toevoeging zijn op een prachtig en gezellig terras.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Goede bediening, heerlijke gerechten, heel correcte bediening, rustig terras. We komen zeker nog eens terug. Zeker een aanrader.
Doortje V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
We komen hier al jaren regelmatig toch weten ze ons iedere keer weer opnieuw te verrassen met heerlijke gerechten. De bediening is ook altijd zeer vriendelijk en niets is teveel. Top restaurant.