Restaurant Hoeve Kromwijk

Voorweg 133 2716 NH Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Klassiekers uit de Franse keuken

Van oorsprong een monumentale boerderij gebouwd in 1871 en gelegen in een landelijke omgeving tussen het prachtige Buytenpark en Westerpark. Nu een restaurant dat in Zoetermeer en omstreken bekend staat om hun klasse. Je geniet hier van heerlijke klassiekers uit de Franse keuken. Altijd verfijnd van smaak en prachtig gepresenteerd.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Hoeve Kromwijk

Buslijn 30 van Veolia of Randstadrail halte Voorweg
  • : 100 parkeerplaatsen op eigen terrein

Maandag gesloten (op aanvraag open)
Dinsdag t/m vrijdag
Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag gesloten (op aanvraag open

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk eten wat opgediend wordt in een rustig tempo. Werd zelfs gevraagd of we eerst onze wijn wilde opdrinken voor het dessert geserveerd werd. Moo.ie opgemaakte borden en porties voldoende. Lekker vers broodje vooraf
Willem-Hans M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Vaak denk je in een restaurant: "dat kan ik thuis ook en dan smaakt het beter". Dit hadden we thuis niet kunnen bereiden. Heerlijk gegeten met een gastvrije en servicegerichte bediening. Gezellige sfeer
bastineke .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
we hebben het Jungerius menu gegeten, dat was een aanbieding, geldig t/m de maand maart ( inclusief drankjes en koffie of thee.) Het was prima, we konden zelfs het voorgerecht wijzigen, 2 van ons wilden liever geen vis.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hebben een hele leuke en gezellige avond gehad met fijne bediening en de prijs kwaliteit verhouding was prima. Op verzoek van Hoeve Kromwijk hadden wij een menu opgesteld welke ook geprint op tafel stond (erg leuk) wij dames hadden de keuze uit gerookte zalm met haringkuit of een classic carpaccio (beide waren echt super) als hoofdgerecht zeebaarsfilet met basilicumschuim of ossenhaas met knoflook tomatenboter, ook hier alleen maar positieve geluiden. En als dessert was er een suggestie gedaan om gezamenlijk het petit grand dessert te nemen, wij zijn hier op in gegaan en dat viel helaas wat tegen. Het was niet echt petit en je verwacht dan verschillende kleine dessertjes op je bord of een plateau om te delen en nu kregen we allemaal een creme brûlèe met daarop koekkruim met bolletje ijs met gezouten caramel en een cannelle van chocomousse.
Het was lekker maar erg zoet, aantal dames hebben dit dan ook niet opgekregen, maar verder dan dat was het dik in orde !
Dennis R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hoofdgerecht beneden verwachting. Het mag allemaal iets uitgebreider. Bediening vriendelijk. Lekkere wijn. Alles wel voldoende maar je verwacht toch net even iets meer bij Hoeve Kromwijk.
Prijs kwaliteit kan beter.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het Jongerius aktie arrangement was in alle opzichten zeer geslaagd.
Gerechten alle van hoge kwaliteit en ware schilderijtjes.
De prosecco vooraf en het goed bijpassende wijn arrangement maakte het tot een gezellig etentje.
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en een prettige ambiance. Komen zeker hier nog eens terug.
schayik .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima avond met heerlijk eten en goede bediening. We komen zeker terug want Hoeve Kromwijk is een aanrader in Zoetermeer
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Van de Jongerius actie gebruik gemaakt,
Het eten was goed maar niet top het runderstaartstuk met gestoofde kalfswang vond ik het lekkerst er waren helaas maar twee stuks dikke frieten bij.
Wijnen hadden beter gekund.
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Wij werden op een rustige donderdag prettig ontvangen. Kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu met bijbehorend bob-wijnarrangement en kregen in een prettig tempo 4 lekkere gerechten voorgeschoteld. De twee vis voorgerechten waren erg lekker. Het hoofdgerecht was ok, maar vonden we persoonlijk minder dan de voorgerechten. Het dessert was weer erg lekker. Kortom, wel een aanrader voor deze omgeving. Jammer dat het zo rustig was.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
De bediening was klasse. Voor wat betreft het eten niets dan lof. Uitstekend, zowel kwalitatief als kwantitatief. Voor herhaling vatbaar.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Mooie entourage in oude hoeve. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten, 3-gangen Hoeve Kromwijk menu met bijpassende wijnen. Menu's en a la carte kunnen individueel besteld worden, dus niet hele tafel hoeft mee te doen met het (verrassings)menu. Vooraf dungesneden ribeye met aardappelsalade. A la carte voorgerecht 'Royale eend' was ook erg lekker met geconfijte eendenbout. Hoofdgerecht was een trio van varkensvlees met een spare rib, die zo mooi gaar was dat het vlees van het bot afviel, procureur en varkenshaas, heerlijk klaargemaakt. Vergezeld van een lekkere Zuid Afrikaanse Pinotage. Als nagerecht brownie met ijs. Heerlijk gegeten.
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Met z`n zessen het "Jongeriusmenu" gegeten. Helemaal top.
Gezellig aan een ronde tafel gezeten. Het was geen probleem een ander drankje te kiezen, dan de aangeboden Prosecco. Wij vroegen om een karaf water, dit werd snel geregeld, 2 volle karaffen met ijsblokjes.
Het voorgerecht, twee bereidingen van kabeljauw was subliem, het hoofdgerecht , runderstaartstuk was perfect en het dessert, mousse van melkchocolade was heerlijk.
De 2 glazen huiswijn pasten goed bij de gerechten.
Het restaurant was volledig bezet, vandaar wat meer rumoer, maar de bediening bleef, ondanks de drukte, zeer alert en vriendelijk.
Misschien een tip om te vragen of men mayonaise wilt. Nu staan de lekkere frieten al in een dikke laag mayonaise. Ook dit werd bij ons meteen opgelost, door een nieuw glaasje met frieten zonder bodem mayonaise op tafel te zetten.
Ik heb inmiddels al 3x geboekt voor de komende weken.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het was in het kader van de Jongeriusactie weer zeer goed vertoeven bij Hoeve Kromwijk. Gekozen voor een extra tussengerecht. Het eten was grandioos qua kwaliteit en kwantiteit. Verder heerlijke bijpassende wijnen en een zeer vriendelijke bedoening. Voor herhaling vatbaar.
Els A.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het eten was van een prima kwaliteit mijn man en ik deelden een heerlijk voorgerecht (eend) en namen daarna ieder de dagvis. Dat was gebakken rogfilet met scampi. Ik vond het heerlijk, maar mijn man kon het minder waarderen. Smaken verschillen! Als toetje nam hij een kaasplank en ik de brownie, waarbij we allebei weer hebben zitten smullen. Onze vrienden hadden een drie gangen Hoeve Kromwijk- menu en zij waren ook zeer tevreden.
V V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Jeetje wat werden wij verrast afgelopen zaterdag, een vol en vooral gezellig restaurant.
Wij hebben met een groepje van 8 personen genoten van het Jongerius menu.

De enthousiaste bediening kwam heel attent van te voren even vragen of het menu naar wens was of dat er nog uitzonderingen waren, zo konden ook de niet vis liefhebbers genieten van een aangepast voorgerecht.

Er stond een leuk kaartje op tafel waar het menu op stond en de eventuele uitbreiding. Dus kozen we ervoor om ons menu uit te breiden met een lekker tussengerecht.
Na de prosecco namen we allemaal een glaasje witte huiswijn, die overigens heerlijk fris was.

Het hoofdgerecht was echt top, de picanha uit de smoker echt ontzettend mals, goed gestoofd kalfsvlees en een heerlijke jus met dragon. Ongelofelijk dat je zo lekker kunt eten voor 35 euro met de drankjes erbij.
Het dessert was een plaatje om te zien en het waren allemaal verrassende smaken, vooral het ijs was subliem.
We sloten af met koffie en verse munt thee, met een vers afgebakken madeleine.
Rosa B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ik ben er gisteren met mijn man en mijn kleinkind geweest. We hebben alleen hoofdgerecht en dessert genomen. Alles was heerlijk. Maar veel te weinig. Als je niet een compleet menu neemt (en dan nog......) kan je thuis verder gaan eten. Zoals we gedaan hebben. De kaart is ook best beperkt (zeker van de menu's- als hoofdgerecht kan je kiezen tussen kabeljauw, eendeborst of risotto). De bediening kan wel aardig zijn, maar snel zijn ze niet.... na een half uur kwam de kaart en vervolgens weer niets totdat ik ben gaan vragen of we de drankjes mochten afrekenen, we waren het wachten zat. Prijzen zijn aan de hoge kant voor wat je krijgt. Akoestiek kan zeker beter. Erg rumoerig. Voor ons voorlopig geen Hoeve Kromwijk meer..... Teleurstellend.
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer dat het voor u een teleurstellende ervaring is geweest.
Wij willen graag opmerken dat als u geen voorgerecht neemt en dan kiest voor een kleine portie van het hoofdgerecht (voor de helft van de prijs van een normaal hoofdgerecht), het inderdaad kan zijn dat u nog niet voldaan bent. Wij hebben kleine porties op de kaart staan voor mensen die bijvoorbeeld 4-gangen willen dineren, maar voor wie dat teveel is of voor de hele kleine eter, zoals bijvoorbeeld oudere mensen. Een kleine portie is natuurlijk niet geschikt als er ook geen voorgerecht wordt genuttigd. Dit om e.e.a. even in perspectief te zetten.
Ymi .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met mijn serviceclub Probus het nieuwjaarsdiner gevierd bij Hoeve Kromwijk. Een goedverzorgde smakelijke happening met heerlijke malse hertenbiefstuk en een lekker en mooi opgediend grand dessert. Ook de bediening was perfect geregeld.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Fantastisch restaurant!
Ger M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het 'Jongerius menu', een speciale aanbieding i.s.m. een lokale bakkerij, is wederom van grote klasse. Voor 35 euro krijg je een prachtig driegangenmenu inclusief prosecco, wijn en koffie. Vooraf twee bereidingen van kabeljauw. Heerlijk op smaak en zeker niet te 'vissig'. Hoofdgerecht bestond uit runderstaartstuk, heerlijk mals met een mooie rooksmaak, en kalfswang, vergezeld van mooi dikke knapperige frieten. Dessert was een combinatie van witte chocola, caramel en whisky- ijs. Ook dat was bijzonder lekker. Kortom: voor dit bedrag vind je niets beters in en om Zoetermeer!!