Restaurant Hoeve De Boogaard

Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Pierre V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Je waant jezelf bij Hoeve de Boogaard in een Frans Chateau. Dat geldt zowel voor het niet te evenaren terras als binnen in de private diningroom en het restaurant. Jan Cremers is een gepassioneerde kok die kookt op sterrenniveau. Ontvangst en bediening open en geruisloos. Een aanrader.
Dedrick En Annie E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
8 September jl. voor de eerste, maar zeker niet voor de laatste keer met mijn man en zoon genoten van het voortreffelijke lunchmenu. Na een hartelijke ontvangst werd de inhoud van het menu verteld. Nou dat viel in de smaak en ieder gerecht zag er niet alleen uit als een schilderijtje, maar smaakte voortreffelijk. Bediening was professioneel. Ja wij waren uiterst te reden en komen zeker terug.
Dedrick en Annie Every
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Afgelopen zaterdag gegeten met vier personen.
We werden vriendelijk ontvangen en het weer was zo goed dat we op de mooie binnenplaats hebben kunnen eten. We hebben gekozen voor het aspergemenu 6-gangen waarbij de ene gang nog lekkerder dan de andere gang. De borden waren mooi aangekleed en gedecoreerd met kruiden uit eigen tuin.
Al met al een restaurant waar je heerlijk kunt eten voor een nette prijs.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Het restaurant heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Erg mooi gelegen zeker zomers een mooi idilische locatie. Vriendelijk ontvangst, lekker en gevarieerd 5 gangen menu. Mooi in balans. Het zelfde geldt voor de wijn. Minpunt is het broodmandje. Het rustieke brood was uitgedroogd, het stokbrood niet goed afgebakken, en bruinbrood te gewoon. Advies: serveer kleine zuurdesem broodjes.
Inge A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We hebben een gezellige middag gehad in een gezellige ambiance en met een perfecte gastvrouw. Jammer was dat het vegetarische gerecht fantasieloos was. Het voorgerecht was een carpaccio van tomaat met komkommer, met een kwartel eitje. Lekker maar het vulde niet. Het hoofdgerecht liet lang op zich wachten, meer dan een uur. Voor de vegetariërs werd een gerechtje geserveerd met 5 stukjes groenten in tempura met wederom een eitje ( nu gepocheerd ). Ruimschoots na het eten kwamen de frieten en de salade. De friet was nodig om het hongergevoel weg te krijgen. Het toetje was prima. Voor de niet vegetariërs onder ons was het eten goed, maar de vegetarische keuken kan een boost goed gebruiken.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Op vrijdag 27 november 2015 hebben wij met een party van 19 personen ons 50-jarig huwelijksfeest gevierd. Met Anita en Jan het menu samengesteld en op de dag zelf een verrukkelijk 6-gangen diner gehad incl. koffieservies in de feestelijk aangeklede Wilbertskamer
Er werden twee schitterende wijnen geserveerd.
Een aanbeveling waard.
Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Tijdens het weekend heerlijk gegeten bij Hoeve de Bogaard in Geisteren.
Zeer vriendelijke ontvangst en ongedwongen bediening. Je voelt je meteen thuis. Als voorgerecht de terrine van biologische ganzenlever met zwarte pruim, Madeira gelei en brioche brood. Als hoofdgerecht zwezerik met knolselderij en appel. Ter afsluiting een selectie van kazen. Allemaal gerechten om je vingers bij af te likken.

De wijnkaart is gevarieerd en goed geprijsd. Het was dan ook niet moeilijk om een passende keuze te maken.

We hebben genoten van een heerlijke avond in een schitterende ambiance.

Jannekesmul .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
kwamen hier voor de 2de keer eten 1ste keer was voortreffelijk en bovenal gezellig avondje. Dat laatste was deze keer ver te zoeken. De glazen waren vaker leeg dan vol en een gezellig praatje of uitleg van gerechten/wijn was net of het uit n boekje kwam. Eten was smaakvol, helaas klein geportioneerd, niet spannend en lange wachttijd. 4 gangen voor 4 uur kan echt niet! En als je dit dan verglijkt met de rekening was het prijs kwaliteit gewoon zeer matig...helaas
De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Via Groupon een 5 gangen diner gereserveerd. De Hoeve licht mooi aan de rand van het dorp Geijsteren en de Maas. Vanaf de parkeergelegenheid is het zoeken naar de ingang. Eenmaal gevonden kom je in de garderobe waar jezelf je jas kunt hangen. Er is niemand voor ontvangst dus zelf maar het restaurant binnen gestapt waar je moet wachten tot iemand je ziet en tijd voor je heeft.
De uiterst vriendelijke gastvrouw komt vervolgens het menu uitleggen en vragen of er dingen niet mogen. Mijn vrouw is erg allergisch voor kaas dus dat was het enigste.
Helaas geen amuse.
De eerste gang was een zomersalade met gepocheerd eitje smaakvol.
Vervolgens een spinazie soepje beetje eenvoudig maar lekker.
Tussengerecht pasta met hoen en jawel voor iedereen Kaas.
Dit werd voor mijn vrouw gelukkig snel omgeruild voor een ander gerecht zonder kaas wat klaar stond.
Hoofdgerecht Roodbaars(?) met een vis loempiatje Deze laatste paste wat raar qua smaak en met name textuur in het gerecht.
Nagerecht smakelijk dessert van rood fruit en ijs.
Er was tijdens ons bezoek een grote groep in de aparte ruimte aanwezig
Dit had zeker grote invloed in de wachttijd voor en na het voorgerecht en soepje.
Deze eerste twee gerechtjes kostte ruim 2 Uur. Wat natuurlijk veel te lang is.
Is nog veel ruimte voor verbetering .

Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Heerlijk genoten van een 5 gangen menu van de chef. Met onze wensen, vegetarisch voor de een en geen vis voor de ander, werd uitstekend rekening gehouden. Alles ging in goed overleg. Wij hebben werkelijk niks gegeten waar iets op aan te merken was. Alle gerechten waren heerlijk van smaak en ook zeer mooi gepresenteerd met groente, kruiden en bloemetjes uit eigen naastgelegen moestuin. Alleraardigste en kundige bediening. Het decor is passend bij een hoeve in Limburg en gezellig, schoon en sfeervol. En aanrader om te gaan eten.
Loes_kessels .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
We hebben een heerlijke avond gehad bij de Boogaard. We kwamen n.a.v. een Grouponactie en konden genieten van een 5-gangenmenu. Het menu zag er veelbelovend uit. Het was geen probleem om voor 1 persoon kaas ipv zoet als dessert te nemen. Het bijpassende wijnarrangement was tevens erg goed. De service en bediening was zeer gastvrij en we voelden ons meer dan welkom. Kortom: erg genoten! Klein minpuntje was dat we op het hoofdgerecht vrij lang moesten wachten. Dit was echter te overzien doordat we netjes voorzien bleven van wijn. De inrichting zal niet iedereen aanspreken maar past bij het pand en heeft wel zijn charme. Hopelijk weerhoudt het de mensen er niet van om naar de Boogaard te gaan.
Petraeet .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
via Groupondeal bij de Boogaard uitgekomen. Hoewel wij dicht in de buurt wonen de laatste jaren niet meer gegeten bij de Boogaard. Wij konden op Hemelvaartsdag terecht terwijl de bon eigenlijk niet geldig was op een zondag. Wij hebben een heerlijke avond gehad. Het regende dus wij hebben helaas niet op het terras kunnen zitten. Binnen is het weliswaar wat oubollig maar ach het heeft wel wat en je zit heerlijk. De gerechten waren heerlijk,vooral het voorgerecht: jammie! de combinaties wel wat gewaagd en niet wat ik zelf gekozen zou hebben. Mijn vegetarische hoofdgerecht bestond uit aardappeltaartje en ravioli maar het was erg lekker. Mijn tafelgenoten hebben genoten van hun gerechten. Kortom een aanrader.
De wijn was top. Wij komen zeker nog eens terug!
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Oei oei...gelunched tot een uur of vijf! We zaten in het zonnetje op het erf. De tip van de tafelheer en soms de gastvrouw was ' geniet ervan'! Dat was dus niet te moeilijk. Voelt als welness via je smaakpapillen. We hebben ons aangenaam laten verassen door het wijnarrangement...de mooie gerechten en de plek met lieve mensen. Mijn zoon dartelde nog wat rond in de wei....super aanrader. Zit te bedenken wanneer ik weer in de buurt ben. Ik denk de combinatie van alles maakt dat ik er zo blij van wordt...in een goede balans...dat is het gevoel dat je er van meeneemt.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Aan de keuken was niet door gegeven dat ik geen vlees wilde eten; voorgerecht werd dus met vlees geserveerd. Er werd wel meteen een ander gerecht klaar gemaakt maar mijn tafelgenoten waren toen al klaar met hun voorgerecht.
Ook de frietjes werden pas na het hoofdgerecht geserveerd, dat had tegelijk gemoeten. Ik vond het hoofdgerecht niet lekker, er werd wel goed op gereageerd, ze wilden nog wel iets anders klaarmaken maar dat hoefde voor mij niet, moest ik nog een keer alleen eten.
Ook de bediening vond ik wel wat rommelig, al met al vond ik de prijs kwaliteit verhouding niet goed.
King2560 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Zeer mooie locatie, uitnodigend, sfeervol ingericht en geweldige smaakvol
5-gangen diner genuttigd in combinatie met heerlijke bijpassende wijnen.

Zeer toegankelijk huiskamer restaurant waar je je gelijk thuis voelt met een
persoonlijke ongedwongen bediening.

Gerechten van top kwaliteit.

Komen hier zeker terug!
Jannekesmul .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Met kerst voor het 1st gegeten in deze fraaie hoeve. We werden enthoussiast ontvangen door de gastheer. We zaten aan mooie ronde tafel en kozen voor intressant wijnarrangement, zelfs BOB arrangement was mogelijk !, leuke amuse, voorgerecht lekker maar moesten er wel ff op wachten. De volgende gerechten waren heerlijk en de wijnkeuze uitmuntend, en rijkelijk geschonken! ! ! De service lekker ontspannen, gezellig en in voor een lolletje...heel leuk.
Bij afscheid nog een warme hand van de Maitre en Anita wat het helemaal kompleet maakte.

Dit is wat je zoekt. Huiselijk, gezellig, en goed eten en drinken.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Bent u nog eens in de kop van Limburg, en heeft u de navigator bij, dan kan ik deze zaak van harte aanbevelen.

Mooie aankomst met sfeervol verlichte entree en heel hartelijke ontvangst door de gastvrouw.

Persoonlijk vind ik het interieur niet helemaal recht doen aan het niveau waarop hier gekookt wordt, iets te 'eenvoudig' naar mijn mening maar dan kan een kwestie van smaak zijn.

Mooie sobere menukaart waarop goede toelichting wordt gegeven door de 'gastpersonen'. We hebben ons gewoon maar laten verrassen, een goed keus.

Lekkere en mooie opgemaakte gerechten, mogen voor mij wel iets kleiner, zeer goed van smaak en in ieder geval origineel.

De hele avond echt weer eens genoten, tot en met de handdruk van de kok bij vertrek. Op naar Geijsteren dus.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
We waren een uur eerder dan gepland en dus zeer vroeg, maar dat leverde geen enkel probleem op. Uberhaupt was de bediening erg attent en enthousiast. De wijnen zijn schappelijk van prijs en bevielen ons uitstekend. Het eten was wisselend. Het voorgerecht, de gevogelteterrine, was wat aan de droge kant. Het visgerecht (schol) goed en het nagerecht (hoevetompoes) zelfs uitstekend. Het interieur is bijzonder, Hoogstens dat het wat aan de donkere kant is.