Meer informatie over restaurant Restaurant Heuvel11

- High Tea 12:00 - 16:30
- Bar 11:00 - 23:30

Nancy T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
We hebben heerlijk gegeten met ons gezinnetje. Ook voor de kinderen een hele leuke kaart met verrassende gerechtjes. Mijn dochtertje bestelde Pippi Spaghetti. Ze kreeg er een schaartje bij om de spaghetti zelf te knippen (als pippi langkous). Dat vond ze geweldig. En ze mochten hun toetje zelf versieren . Zeker een aanrader, ook voor gezinnen met kinderen.
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
High tea gehad
Ik vind de kwaliteit prijsverhouding slecht!
Voor 24 euro verwacht ik wel wat beters, bijvoorbeeld scones met een schaaltje jam i.p.v. 1 mini kuipje voor 2 personen. Presenteer het leuk in een schaaltje met lepeltje. De snoepjes die op tafel lagen deden afbreuk ( van die goedkope Chinese snoepje). Ieni mini sandwich (kwart van een boterham) uitgedroogd, quiche veel te vet, en 2 stukjes kibbeling???. Hoe verzin je dit bij een high tea, verder 1 mini macaronnetje, chocolaatje, mini schijf uitgedroogde truffeltaart, mini bolletje tonijn salade, mini muffin,en nog een paar uitgedroogde zoetigheden , en dit voor 24 euro P.p. echt belachelijk , geen wonder dat er maar 2 tafels bezet waren, hier kom je niet weer terug. hoe moeilijk kan t zijn om een fatsoenlijke high tea te presenteren.
Kanglie .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wij stapten zonder reservering binnen, ondanks dat het erg vol zat, werden wij vriendelijk geholpen. Er was eigenlijk geen tafel meer vrij, maar er werd meegedacht en ons de leestafel aangeboden om te dineren. Dit was een gezellig plek middenin het restaurant en werd voor ons gezellig gemaakt. Eten en service waren goed en maakten het voor ons een geslaagde avond.
Berendbotje123 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Verleden week een ''High Wine'' genoten aan een tafeltje voor twee.
Na aankomst in dit zeer sfeer gemoedelijk restaurant , leuk ontvangen.
We begonnen met een heerlijk soepje vooraf , daarna kregen we een etagière met warme en koude hapjes, met een duidelijke uitleg van de overheerlijke gerechtjes.
Het hoofdgerechtje was een super gegaard vers heerlijk stukje vis.
Tot slot een dessertje met ijs en verse vruchten.
Dit alles wordt begeleid met een heerlijk wijntje , bij elke gang.
Om een lang verhaal kort te maken,een keuken met heel veel fantasie.
En dat voor deze prijs ''geweldig''

Willy B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijke hightea, goed voorzien van lekkere gerechtjes. Meer dan genoeg. Uitstekende service van het personeel. Top locatie met gezellig interieur. Aanrader!
Verelst .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
High Tea gehad met z'n tweeën op oudejaarsdag, Heerlijk lekker lang van genoten, alle hapjes waren van topkwaliteit. Heerlijke soorten thee ook. Bediening was uitstekend en vriendelijk, sfeervol en gezellig restaurant. Niet echt duur ook! Aanrader!
Paul_van_Breda .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
18 november 2015 bij De Vrijheid gegeten, op mijn diner cadeau card, tot volle tevredenheid.
Ook de service was goed en het eten echt heel erg lekker. Kan ik iedereen ten volle aanbevelen!!!

Als voorgerecht:
Thom Ka Kai garnalen soep genomen, en ronduit erg lekker en helemaal niet machtig. Ook de bijlagen waren verrukkelijk.
Als hoofdgerecht:
De Tournedos biefstuk v/d haas genomen en zo lekker mals krijg je hem maar weinig!!!
Ook hier waren de bijlagen of garnituren allemaal erg lekker.
Als toetje:
Simpel ijs genomen, zonder tierelantijnen. Maar ook dat is goed bevallen.
Koffie:
Ook de Cappuccino na was erg goed.

Bij de maaltijd ook verschillende wijnen gekozen per glas. En ook die waren erg mooi. Het leuke is hier ook dat je alle wijnen v/d wijnkaart ook per glas kunt bestellen voor € 5.- per glas. En dat kan ik ook echt aanbevelen. Dat maakt het extra leuk, lekker en genieten.

Conclusie, ik snap niet waar die negatieve recensies vandaan komen. Ik ben het daar helemaal niet mee eens. Maar het was die avond ook niet druk. Mogelijk heeft dat ook meegeholpen.

Maar ik kan iedereen dit restaurant echt aan bevelen. Het is niet goedkoop, maar ook niet duur voor de kwaliteit die je krijgt.
Ik hoop dat deze recensie de negatieve beoordelingen wat teniet doet, want ik begrijp daar niets van en ben super tevreden over de kwaliteit hier.

Einde bericht.
Hermanuiteten .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Opzoek naar een leuke locatie om te gaan eten, fietsten we langs een terras aan het Oosterhoutse park. We vroeg daar of we de kaart even mochten zien en er werd gelijk vriendelijk op gereageerd en de kaart werd voor ons gehaald. De kaart zag er goed uit en besloten hier een hapje te gaan eten.

Er werd snel een drankje op genomen en bij het bestellen van een wijntje netjes gevraagd of we ook de wijnkaart wilde zien. Hier heb ik even op gekeken en toch besloten een glas wijn daarvan te bestellen. Wat overigens voor een glas wijn van de kaart helemaal niet veel duurder was. We hebben toen samen een twijfelaartje besteld wat kleine verschillende gerechten van de kaart was. Werd leuk gepresenteerd en t smaakte heerlijk. Erna hebben wij nog sliptong en rode mul besteld. Wat ook allebei er keurig uitzag en heerlijk smaakte met name de lekkere "krokante" sliptong.

Dessert hebben we uiteindelijk niet meer genomen we zaten al vol. We hebben nog wel een dubbele espresso en een cappuccino op die heel erg lekker smaakten. Nog nooit zulke lekker koffie op.

Vriendelijke en spontane bediening.
Heerlijk gegeten.
Top locatie.

We komen zeker nog een keer terug.

Groetjes Herman
Cora D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Heerlijk gegeten! Buiten op terras. Service gerichte bediening, uitstekende prijs kwaliteits verhouding. Goed voorgerecht, garnalen pannetje en heerlijk vegetarisch hoofdgerecht, gevulde courgette. Absolute aanrader!
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Op een mooie zaterdagavond buiten gegegeten met fraai uitzicht over het park (binnenzijde, rustiger dan aan de straatzijde, wel onder de bomen).
Positief waren we over het hoofdgerecht rode mul met jasmijnrijst. Goed bereid en smaakvol. Bijgerechten (warme groenten en salade) simpel en fantasieloos.
Ossobuco goed van smaak (dunne schijf) met heerlijke gekruide quinoa.
Voorgerecht (gevulde rijstvellen met mihoen en tonijn met soya sesamdressing) was wat "laf" van smaak, weinig tonijn en veel mihoen.
Nagerecht van limoen hangop met kokosijs zag er mooi uit, smaak redelijk (proefde niet echt de limoen). Kaasplankje met vier soorten kaas (wel muizenstukjes) goed van smaak met kletsenbrood, noten en honing.

Dean V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Op een mooie vrijdagmiddag geluncht bij De Vrijheid. Positief is het mooie pand, de fijne aankleding en de locatie naast het park. De service is redelijk, duurt soms een tikje lang.

Het eten viel echter tegen. De Chef's salade sprong er wel positief uit, leuk geserveerd ook. De uitsmijter was redelijk maar niet bijzonder. De clubsandwich zalm werd op ons verzoek op een glutenvrij broodje geserveerd. Op zich goed, maar het glutenvrije brood was zoet... Qua smaak werd het er dus niet beter op.

Aan onze tafel was het 'naanbrood met avocado en kip' de hardloper. Jammerlijk, want dit gerecht viel heel erg tegen. Het naanbrood was tamelijk taai en lastig te snijden of af te happen. De kip was zeer sumier. Op onze broodjes lagen 4 tot 6 stukjes kip. De kip die hierop hoort was zeker nog 'in vrijheid'. De avocado moest gezocht worden met een loep. Het was bijna louter komkommer met een paar miniscule stukjes avocado. De smaak was op zich goed, maar bij een 'broodje kip met avocado' hoor je niet enkel 'mayonaise met komkommer' te proeven.

We hebben onze kritiek ook doorgegeven aan de bediening en hopen dat met name dit broodje komkommer verbetert. Nu is het een lachertje.
Pam F.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Met de A-LaCard kaart hier gegeten. Dat betekent 2e voor,hoofd en nagerecht gratis.Het tweede voorgerecht €9,- stond wel op de rekening en bij navraag, bleek dat ze de starter nl. brood( als voorgerecht) er af hadden gehaald. Erg flauw,
kwam nl. voor de voorgerechten.Tournedos was iets te ver door,en behoorlijk aan de prijs voor het gebodene. Een pluspunt was kannetje kraanwater en de vriendelijke bediening.

HerbertHoudtVanEten .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Apart hoe ervaringen kunnen verschillen. Ik heb Tweede Kerstdag heel goed gegeten bij de Vrijheid. We zaten in het zaaltje boven, ideaal want we waren met een kleine 20 man, waaronder 5 kleine kinderen. De bediening was vriendelijk met een glimlach, zelfs bij het ontwijken van kleuters.
De zalmtartaar vooraf was lekker. De soep tussendoor goed, enige aandachtspunt was de hoeveelheid, ik kreeg hem bijna niet op.
Het hoofdgerecht was een groot stuk malse tournedos, goed gegaard met lekkere saus en paddestoelen. Had misschien iets meer zout kunnen hebben, maar het vlees was heel goed.
Helaas was ik de BOB, dus ik heb maar een glas wijn kunnen drinken, maar dat glas was echt verdomd lekker! Ik hoop die wijn nog eens in huis te hebben.
Het dessert bestond uit meerdere kleine desserts. Op zich heb ik liever 1 dessert zodat ik niet hoef te twijfelen over waar ik mee begin of eindig, maar het was lekker en sloot de maaltijd goed af.
De koffie is hier altijd erg lekker. Heet geserveerd, je eerste slokje brandt door je keel. Heerlijk!

Het was een fijne 2de Kerstavond.
Mvanh .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Bijzonder slechte avond gehad bij deze organisatie. Eten / kaart was erg saai / weinig creatief. Het eten dat je vervolgens geserveerd krijgt is beneden alle peil van kwaliteit. Lees o.a.;
- Lauw eten
- Aardappel puree klonterig, leek in de magnetron opgewarmd
- Rode wijn saus die haar naam niet verdient
- Vlees van zeer matige kwaliteit
- Garnering van de gerechten is om van te huilen

Als klap op de vuurpijl was de bediening / service erg slecht. Geen kennis van de geschonken wijn (erg handig als je veel geld uitgeeft voor meerdere flessen), geen uitleg over het geserveerde eten, eten veel te laat uitgeserveerd, een bar (midden in het restaurant) vol met vuile vaat, bediening is vooral rommelig en hectisch en niet vriendelijk!!

Absoluut niet voor herhaling vatbaar!
Lekkerrrrrrrr .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Wij hadden een rode curry, garnalen en groenten als hoofdgerecht (daghap € 19.00) . Alhoewel dit soort gerechten van origine een "soep" karakter hebben moet het wel smaak hebben. Wanneer de garnalen alleen maar even warm gemaakt worden in een bouillon die de naam rode curry niet verdient krijg je een gerecht wat absoluut niet beantwoordt aan de verwachting. Misschien moet de chef een workshop oriëntaals koken volgen. Voor ons nooit meer restaurant de Vrijheid.
Dit is overigens onze tweede teleurstelling. Je geeft ze een tweede kans maar de derde NOOIT meer.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Leuke lunchkaart met voldoende mogelijkheden. Gratis WiFi voor gasten is ook erg prettig. Als lunch gekozen voor een ceasar salade. De kip was naar mijn smaak wat te 'vet'. En met de dressing was ook wat royaal omgegaan. De inrichting is wat gedateerd en mist wat 'warmte en gezelligheid'.
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Al een aantal keer gegeten hier en nog nooit teleurgesteld. Kaart wordt regelmatig vernieuwd en het is zeker geen standaard eetcafe met saté. Altijd veel keuze, maar bovenal is de prijs/kwaliteit bijzonder goed. Bediening is vlot, spontaan en zeer gastvrij! Wij komen zeker terug!
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Een toplocatie, sfeervol ingericht een gezellig restaurant . Heerlijk gegeten, er is ruim voldoende keuze op de kaart! Heerlijke tomatensoep een toppertje. Vriendelijk personeel, echt een aanrader. We komen gauw weer, high tea of high wine lijkt mij ook wel leuk.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Net heerlijk gegeten in de Vrijheid in Oosterhout. Sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Een aanrader ,wij gaan ook nog boeken voor de feestdagen als er nog plaats is.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Leuke en sfeervolle locatie, maar...
Niet dat we slecht gegeten hebben, het eten is alleen fantasieloos en flauw van smaak.
Bediening is vriendelijk maar het is het allemaal net niet.
Jammer.