Restaurant Het Vissershuis

Westenschouwenseweg 20 4328 RE Burgh-Haamstede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Vissershuis

Mei-Sept alle dagen geopend vanaf 17 uur (vanaf zondag 16.30 uur)
30 April ook open.
Oktober maandag gesloten

Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
We komen veel in Zeeland gezien de familie daar een vakantiehuis heeft. Ondanks dat Zeeland tegen de Belgische grens ligt, zijn de meeste restaurants helaas van bedenkelijk niveau.

In dit restaurant hebben we echter uitstekend gegeten. De gerechten waren goed erg goed, inclusief de beste pan mosselen die ik ooit heb gegeten, en de prijzen zijn redelijk. Bediening was uitermate vriendelijk. Wel moet gezegd worden dat wij buiten aten, binnen lijkt het allemaal wat gehorig en warm.

Kritiekpunt is het kindermenu, een pijnpunt bij Nederlandse restaurants. Voornamelijk bestaan dergelijke menu's uit vette happen (vissticks, kroket, frikandel e.d.) met frieten en een bakje appelmoes. Een normaal kindermenu, inclusief gezonde zaken (zet eens een bak sperziebonen neer bijvoorbeeld) zou een extra aantal bezoeken betekenen voor ons.
pauwke .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Gezellig restaurant waar je zoals de naam al doet vermoeden heerlijk vis kunt eten. We waren met z'n tienen maar iedereen was het erover eens dit is een restaurant waar je vaker naar toe wil als je in de buurt bent of zelfs wanneer je zoals wij een uurtje moet rijden. Uitgebreide kaart met diverse bereidingen van vis dus voor ieder wat wils en allemaal tegelijk en warm op tafel. Super!!
Bediening is ook heel vriendelijk en niets is ze teveel om het de klant naar de zin te maken.
Zelfs met mijn dieetwensen kon rekening gehouden worden.
Een ding is zeker hier komen wij vaker terug om te genieten van al het lekkers en de gastvrijheid!!
RichardvG .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Ernstig overgewaardeerd naar mijn mening. Ik proefde geen echt verse friet en huisgemaakte mayonaise. Moet niet, maar kun je makkelijk verschil mee maken, want zelden serveert men dat nog. Wel goed gebakken vis en goede service aan tafel was ons deel. Ouderwets gebakken vis, prima van cuisson. In het seizoen altijd druk, dus reserveren moet denk ik wel. We hadden een goede maaltijd, maar er is nog wel wat te verbeteren, denk ik.
Arjan O.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Met zes personen hier uitstekend gegeten, bijna allemaal een verschillend gerecht en allemaal waren ze in orde op de tonijn na die te droog was maar na de bediening hier op te hebben gewezen werd er meteen gehandeld en werd er een nieuw stuk tonijn ( drie maal zo groot als het normale stuk ) geserveerd. Ook de desserts vielen in goede smaak en al met al gingen wij met een voldaan gevoel weer naar huis.
Brummelink .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Heerlijke slibtong en zonnevis.
Afgelopen vrijdag hebben wij gegeten bij het Visserhuis.
Eten bij het Visserhuis, als wij in Zeeland zijn, is voor ons een feestje op zich.
We hadden de beste plaatsen bij het raam, de bediening was adequaat, rustig en hulpvaardig.
De tijd tussen de gangen was precies goed ondanks dat het restaurant bijna vol zat.
De kwaliteit van de vis was weer fantastisch. Maar ook de Zeeuwse soep en de lekkere desserts zijn niet te versmaden.
Kortom, jullie hebben weer voor een feestje gezorgd.

Janny Brummelink

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2013
Met gezin, 2 volwassenen en 3 kinderen hier heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, echt n aanrader! De noordzeetong was super lekker. We komen zeker terug.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Een populair restaurant, dus vooraf reserveren is noodzakelijk. Overheerlijke mosselen gegeten. Prettige bediening, hoewel ze iets te vaak vragen of alles naar wens is. Gezellige entourage. Prima avond gehad!
Mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Wij komen hier al jaren regelmatig. De kwaliteit is constant goed.
Meestal bestellen wij de tongschar, die is zo lekker gebakken en supervers. Garnituur is ook prima.Laatste keer hadden wij een stukje kabeljauw,die ook heerlijk was.Bediening zeer vriendelijk. Prijzen zijn goed in verhouding. Reserveren is dan ook echt nodig,zelfs buiten de vakanties.
macspresso .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Erg lekker en goed gegeten. Natuurlijk een rijke keuze aan vis, ook een paar mooie vlees-gerechten. Genoeg bijgerechten dus tekort kom je zomaar niet.
In het geheel een gezellige sfeer en erg attente bediening. De gastheer kent zijn vak.
Spiegelgerecht wisselt regelmatig, dus altijd wat nieuws op de kaart. In het mosselseizoen zijn de wokmosselen aan te raden. Je eet je vingers er bij op. Sliptong was trouwens heerlijk en perfect gebakken. Hier kom je graag terug.
MarionenRuud .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
In het hoogseizoen eten we hier regelmatig als we hier op vakantie zijn. De vis is altijd vers en heerlijk. De vis wordt vers aangeleverd door een lokale visser. De gastheer geeft ook advies over de wijn wat bij het gerecht past. De dames van de bediening zijn altijd hartelijk en hebben ook het vak geleerd, dat merk je aan alles. De slibtongen en de wilde zalm zijn aanraders hier! Kortom, een prima restaurant!