Restaurant Het Vissershuis

Westenschouwenseweg 20 4328 RE Burgh-Haamstede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Vissershuis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

- Jan Maandag t/m donderdag gesloten (weekend open)
- Februari t/m April maandag en dinsdag gesloten
- Mei t/m Spetember alle dagen geopend
- Oktober maandag gesloten
- November maandag en dinsdag gesloten
- December nader nog te bepalen

Onze keu

RichardvG .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Ernstig overgewaardeerd naar mijn mening. Ik proefde geen echt verse friet en huisgemaakte mayonaise. Moet niet, maar kun je makkelijk verschil mee maken, want zelden serveert men dat nog. Wel goed gebakken vis en goede service aan tafel was ons deel. Ouderwets gebakken vis, prima van cuisson. In het seizoen altijd druk, dus reserveren moet denk ik wel. We hadden een goede maaltijd, maar er is nog wel wat te verbeteren, denk ik.
Arjan O.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Met zes personen hier uitstekend gegeten, bijna allemaal een verschillend gerecht en allemaal waren ze in orde op de tonijn na die te droog was maar na de bediening hier op te hebben gewezen werd er meteen gehandeld en werd er een nieuw stuk tonijn ( drie maal zo groot als het normale stuk ) geserveerd. Ook de desserts vielen in goede smaak en al met al gingen wij met een voldaan gevoel weer naar huis.
Brummelink .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Heerlijke slibtong en zonnevis.
Afgelopen vrijdag hebben wij gegeten bij het Visserhuis.
Eten bij het Visserhuis, als wij in Zeeland zijn, is voor ons een feestje op zich.
We hadden de beste plaatsen bij het raam, de bediening was adequaat, rustig en hulpvaardig.
De tijd tussen de gangen was precies goed ondanks dat het restaurant bijna vol zat.
De kwaliteit van de vis was weer fantastisch. Maar ook de Zeeuwse soep en de lekkere desserts zijn niet te versmaden.
Kortom, jullie hebben weer voor een feestje gezorgd.

Janny Brummelink

Petervandenhurk .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2013
Met gezin, 2 volwassenen en 3 kinderen hier heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, echt n aanrader! De noordzeetong was super lekker. We komen zeker terug.
paula V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Een populair restaurant, dus vooraf reserveren is noodzakelijk. Overheerlijke mosselen gegeten. Prettige bediening, hoewel ze iets te vaak vragen of alles naar wens is. Gezellige entourage. Prima avond gehad!
nesser .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Heerlijk gegeten en echt value for money. Gastheer Niels is zeer attent en in voor een praatje en de dames in de bediening zijn uiterst vriendelijk. Een restaurant waar je ook de tijd krijgt om te genieten en om na te tafelen onder het genot van een kopje koffie en dessert.
mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Wij komen hier al jaren regelmatig. De kwaliteit is constant goed.
Meestal bestellen wij de tongschar, die is zo lekker gebakken en supervers. Garnituur is ook prima.Laatste keer hadden wij een stukje kabeljauw,die ook heerlijk was.Bediening zeer vriendelijk. Prijzen zijn goed in verhouding. Reserveren is dan ook echt nodig,zelfs buiten de vakanties.
macspresso .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Erg lekker en goed gegeten. Natuurlijk een rijke keuze aan vis, ook een paar mooie vlees-gerechten. Genoeg bijgerechten dus tekort kom je zomaar niet.
In het geheel een gezellige sfeer en erg attente bediening. De gastheer kent zijn vak.
Spiegelgerecht wisselt regelmatig, dus altijd wat nieuws op de kaart. In het mosselseizoen zijn de wokmosselen aan te raden. Je eet je vingers er bij op. Sliptong was trouwens heerlijk en perfect gebakken. Hier kom je graag terug.
MarionenRuud .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
In het hoogseizoen eten we hier regelmatig als we hier op vakantie zijn. De vis is altijd vers en heerlijk. De vis wordt vers aangeleverd door een lokale visser. De gastheer geeft ook advies over de wijn wat bij het gerecht past. De dames van de bediening zijn altijd hartelijk en hebben ook het vak geleerd, dat merk je aan alles. De slibtongen en de wilde zalm zijn aanraders hier! Kortom, een prima restaurant!