Restaurant Het Vermeertje

Nieuwe Langendijk 54 2611 VL Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Het Vermeertje

Bij het Vermeertje willen ze je laten genieten van een culinaire reis, met eigentijdse en soms ook eigenwijze gerechten. Ze willen je laten ervaren wat er allemaal mogelijk is met de mooiste producten! In de keuken werken ze graag met verse producten, waarmee met respect wordt omgegaan. Dat kunt je proeven in de gerechten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Vermeertje

Maandag en lunch op aanvraag
Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Het Vermeertje

Coen D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Bet 5 gangen verrassingsmenu van vanavond was werkelijk een aangename verrassing! Super en lekker gegeten! Bijzonder fijne gerechten met perfecte onderlinge smaakverhoudingen. Wijnarrangememt mag wat beter afgestemt worden maar was in principe niets mis mee.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Ik vond het raar dat ze niet kunnen vertellen wat het thema (wild) menu is. ‘Moet verrassing blijven’. Meer storend was dat de gastvrouw al etend uit de keuken kwam. Voorgerecht prima. Hoofdgerecht bavette was echt lekker. Maar waarom je nou voor bavette moet bijbetalen? Het is geen ossenhaas ...
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Vanaf 2016 tot nu toe 5 keer geweest bij het Vermeertje. Op 19 november verheugende wij ons wederom op een top avond. Ons gezelschap bestond uit 5 personen vanwege verjaardag dochter. Kwaliteit eten goed, echter de bediening was in september al minder maar afgelopen zondag was dit bedroevend. Moesten zelf om het brood vragen bij het eerste drankje, Vrij snel kregen wij het voorgerecht. Konden zelf om de amuse vragen deze kregen wij na het voorgerecht, Bediening was vergeten om te vragen of wij de amuse wilden hebben. Om drankjes moesten wij zelf vragen. Binnen 45 minuten hadden wij inclusief de amuse twee gangen gekregen. Hebben zelf aangegeven dat wij het hoofdgerecht op het door ons aangewezen tijdstip wilden hebben. Kregen het gevoel dat wij als enige tafel in het restaurant de zaak uit werden gekeken. Helaas niets er aan gedaan om ons tevreden te stellen Vermeertje ondanks het kwalitatief goede eten zie je ons niet meer terug. Groet Rico
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en werden voortreffelijk bediend. Voor herhaling vatbaar.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Nadat we in Sept. heerlijk hebben gegeten, hebben we zojuist weer prima getafeld. Het thema menu was nu gebaseerd op truffel. Mooie wijnkeuze erbij. Perfect. Tot snel weer!
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellige sfeer, goede bediening en er lekker gegeten
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening, eten was prima. De kruidenboter van de rol & fabrieksfrites haalden de maaltijd naar beneden. Wat huisgemaakte boter & frites of gebakken aardappels zouden meer recht doen aan de maaltijd.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Aan te bevelen!
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Het verrassingsmenu met als thema black angus was heerlijk! als afsluiter een heerlijk toetje met witte chocolade...alle gerechten mooi opgemaakt ... prima!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Verrassingsmenu voor allen: geen poespas, lekker tempo. Eten beetje aan zoute kant; vlees perefct bereid.
Bediening is werkelijk top: netjes, vriendelijk, ongekunsteld. Zo zien we het graag!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Fantastische smaken bijeen gebracht in de verzorgde gerechten, was jammer dat wij met 3 de enige gasten waren. Kregen voldoende aandacht, maar het restaurant verdient meer gasten. Ook prijs kwaliteit is in verhouding
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Top restaurant allen 4 gangen menu genomen. Voortreffelijk eten mooi opgemaakt. Prijs /kwaliteit een dikke 10.
Annemieke_zero S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Regelmatig wisselend verrassingsmenu. Deze keer was het thema Griek: ietwat vergezochte, maar lekkere gerechten. Voorgerecht van sardines met salade was niet zo goed, smaakt minstens zo goed bij het gemiddelde Griekse restaurant. Tussen- hoofd en nagerecht echter heel lekker en bijzonder. Vriendelijke en adequate service en lekkere wijntjes. Inrichting mag wat meer luxe uitstralen, is nu wat oubollig, behalve de leuke open keuken dan.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wat een top avond ! Gastvrouw verstaat haar vak erg goed , selecteerde mooie wijnen bijpassend aan de gerechten voor ons, en man wat kunnen deze koks er een feestje van maken ! Goed en verrassend eten wat super vers is en op zeer mooie wijze gepresenteerd . Wij komen zeker terug en raden het Vermeertje iedereen aan die culinair willen genieten in een relaxte sfeer onder een dak waar toppers werken . Ga zo door !
renske D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige dames in de bediening. Eten is leuk geserveerd met daarbij een goede uitleg. Je kan lekker zitten en de tijd nemen voor je diner.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk Culinair gegeten! Het was een streling voor de smaak! Jammer dat het zo stil was!
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Erg lekkere en verrassende gerechten, mooie presentatie en snelle service op een prettig tempo. Hier kom ik graag nog eens terug. Goede variatie op de kaart, fijn dat er zelfs heerlijke en vernieuwende desserts op staan.
Joanne K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij hebben hier heerlijk geluncht. We hadden een proeverij en het was echt genieten. Heel originele hapjes en allemaal goed van smaak.
Birger J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Één van de beste restaurants in Delft wat mij betreft. Iedere maand een wisselend menu maakt het de moeite om terug te komen.
Italia proever .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede ontvangst.Er was deze avond geen ijs( halen bij de buren?!)Amuse smaakte goed moesten we voor betalen. Voorgerecht coquille was redelijk bloemkool rondje, niet vers.Tartaar prachtige opmaak. de Tournedos erg klein met truffel was lekker. Alles was heel flauw, gevraagd of dit zoutloos koken de keuze van de chef is. Verder de dames in de bediening deden hun best, echter merkte je veel onzekerheid en je moet echt naar aandacht vragen of zelfs om een drankje.We hadden meer verwacht van het Vermeertje!