Restaurant Het Vermeertje

Nieuwe Langendijk 54 2611 VL Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Het Vermeertje

Bij het Vermeertje willen ze je laten genieten van een culinaire reis, met eigentijdse en soms ook eigenwijze gerechten. Ze willen je laten ervaren wat er allemaal mogelijk is met de mooiste producten! In de keuken werken ze graag met verse producten, waarmee met respect wordt omgegaan. Dat kunt je proeven in de gerechten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Vermeertje

Maandag en lunch op aanvraag
Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Het Vermeertje

MEESvandenBOSCH .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
2x gedineerd (beide keren met 4 personen) op 7 april en 12 mei. Beide keren voortreffelijk ! Wij komen zeker terug.
Betty en Mees van den Bosch
PS Vooral het verrassingsmenu beviel ons prima (de andere menu's trouwens ook)
Henny J.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Leuk restaurant, waar we het suprise menu hebben genomen. Het hoofdgerecht met buikspek en aspergesoep was een miskleun ( leuk als voor of tussen gerecht)
Esmee G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Super lekker gegeten! Daarnaast werd er rekening gehouden met glutenvrij dieet, heel fijn!!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Alles was zeer goed
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk eten, leuke attenties van het huis....een echt feestje!!
Club G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We hebben genoten van de geweldige smaakcomposities tijdens het 5-gangen verrassingsmenu met de bijpassende wijnen. Alleen hebben we iets verbaasd gekeken toen we een klein bedrag voor het amuse moesten afrekenen.
Stephanie P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader in Delft
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
verrassend goed gegeten prijs kwaliteit goed.
je proeft dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vriendelijke meisjes in de bediening. Heerlijke hapjes, lekker wijntje.
Het Vermeertje is een verwenmomentje......
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten en mooi gepresenteerd.
c. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening.
Het verrassingsmenu was heerlijk!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Genoten van kleurrijke en zeer smakelijke gerechten. Het december feestmenu gegeten, een absolute aanrader! Mooie wijn-spijscombinaties door bijpassend wijnarrangement. Vriendelijke bediening. Verbazingwekkend dat het restaurant niet gewoon helemaal vol zat. Dit restaurant verdient eigenlijk beter !
Coen D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Bet 5 gangen verrassingsmenu van vanavond was werkelijk een aangename verrassing! Super en lekker gegeten! Bijzonder fijne gerechten met perfecte onderlinge smaakverhoudingen. Wijnarrangememt mag wat beter afgestemt worden maar was in principe niets mis mee.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Ik vond het raar dat ze niet kunnen vertellen wat het thema (wild) menu is. ‘Moet verrassing blijven’. Meer storend was dat de gastvrouw al etend uit de keuken kwam. Voorgerecht prima. Hoofdgerecht bavette was echt lekker. Maar waarom je nou voor bavette moet bijbetalen? Het is geen ossenhaas ...
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Vanaf 2016 tot nu toe 5 keer geweest bij het Vermeertje. Op 19 november verheugende wij ons wederom op een top avond. Ons gezelschap bestond uit 5 personen vanwege verjaardag dochter. Kwaliteit eten goed, echter de bediening was in september al minder maar afgelopen zondag was dit bedroevend. Moesten zelf om het brood vragen bij het eerste drankje, Vrij snel kregen wij het voorgerecht. Konden zelf om de amuse vragen deze kregen wij na het voorgerecht, Bediening was vergeten om te vragen of wij de amuse wilden hebben. Om drankjes moesten wij zelf vragen. Binnen 45 minuten hadden wij inclusief de amuse twee gangen gekregen. Hebben zelf aangegeven dat wij het hoofdgerecht op het door ons aangewezen tijdstip wilden hebben. Kregen het gevoel dat wij als enige tafel in het restaurant de zaak uit werden gekeken. Helaas niets er aan gedaan om ons tevreden te stellen Vermeertje ondanks het kwalitatief goede eten zie je ons niet meer terug. Groet Rico
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en werden voortreffelijk bediend. Voor herhaling vatbaar.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Nadat we in Sept. heerlijk hebben gegeten, hebben we zojuist weer prima getafeld. Het thema menu was nu gebaseerd op truffel. Mooie wijnkeuze erbij. Perfect. Tot snel weer!
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellige sfeer, goede bediening en er lekker gegeten
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening, eten was prima. De kruidenboter van de rol & fabrieksfrites haalden de maaltijd naar beneden. Wat huisgemaakte boter & frites of gebakken aardappels zouden meer recht doen aan de maaltijd.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017