Restaurant Het Vermeertje

Nieuwe Langendijk 54 2611 VL Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Het Vermeertje

Bij het Vermeertje willen ze je laten genieten van een culinaire reis, met eigentijdse en soms ook eigenwijze gerechten. Ze willen je laten ervaren wat er allemaal mogelijk is met de mooiste producten! In de keuken werken ze graag met verse producten, waarmee met respect wordt omgegaan. Dat kunt je proeven in de gerechten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Vermeertje

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

Annemieke_zero S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Regelmatig wisselend verrassingsmenu. Deze keer was het thema Griek: ietwat vergezochte, maar lekkere gerechten. Voorgerecht van sardines met salade was niet zo goed, smaakt minstens zo goed bij het gemiddelde Griekse restaurant. Tussen- hoofd en nagerecht echter heel lekker en bijzonder. Vriendelijke en adequate service en lekkere wijntjes. Inrichting mag wat meer luxe uitstralen, is nu wat oubollig, behalve de leuke open keuken dan.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wat een top avond ! Gastvrouw verstaat haar vak erg goed , selecteerde mooie wijnen bijpassend aan de gerechten voor ons, en man wat kunnen deze koks er een feestje van maken ! Goed en verrassend eten wat super vers is en op zeer mooie wijze gepresenteerd . Wij komen zeker terug en raden het Vermeertje iedereen aan die culinair willen genieten in een relaxte sfeer onder een dak waar toppers werken . Ga zo door !
renske D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige dames in de bediening. Eten is leuk geserveerd met daarbij een goede uitleg. Je kan lekker zitten en de tijd nemen voor je diner.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk Culinair gegeten! Het was een streling voor de smaak! Jammer dat het zo stil was!
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Erg lekkere en verrassende gerechten, mooie presentatie en snelle service op een prettig tempo. Hier kom ik graag nog eens terug. Goede variatie op de kaart, fijn dat er zelfs heerlijke en vernieuwende desserts op staan.
Joanne K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij hebben hier heerlijk geluncht. We hadden een proeverij en het was echt genieten. Heel originele hapjes en allemaal goed van smaak.
Jansen77 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Één van de beste restaurants in Delft wat mij betreft. Iedere maand een wisselend menu maakt het de moeite om terug te komen.
Italia proever .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede ontvangst.Er was deze avond geen ijs( halen bij de buren?!)Amuse smaakte goed moesten we voor betalen. Voorgerecht coquille was redelijk bloemkool rondje, niet vers.Tartaar prachtige opmaak. de Tournedos erg klein met truffel was lekker. Alles was heel flauw, gevraagd of dit zoutloos koken de keuze van de chef is. Verder de dames in de bediening deden hun best, echter merkte je veel onzekerheid en je moet echt naar aandacht vragen of zelfs om een drankje.We hadden meer verwacht van het Vermeertje!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Kwaliteit goed , kleine porties. Goed tournedostje met nadruk op Tje...klein dus.
Geen muziekje, gezelligheid wel zelf meenemen. Wat frites of pommes de terras bij het hoofdgerecht zou beter zijn. Apart bij te bestellen. Prima wijn.
Dortje D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Hebben dit restaurant via Iens uitgezocht omdat we een keertje de lichtjesavond in Delft wilden bezoeken. Het was een goede keus. Werden vriendelijk ontvangen. Menu was prima. Al met al voor herhaling vatbaar.
Joke O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De keuken is echt prima!!
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij hebben vanavond een super avondje gehad! De bediende was een gezellig kerel en heeft ons leuk bedient. De inrichting viel mij erg in de smaak. Leuke muren, mooie grond en een zeer moderne inrichting. Het eten was subliem. Leuke garnering, mooi gewerkt met de sauzen, vlees en vis waren van juiste standaard garing, smaken waren uitstekend en we waren precies goed gevuld. Als de bediende voortaan zich voorsteld bij naam en vraagt naar de garing keuze van het vlees, zie ik perfectie.
fokker129 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer originele, prachtig opgediende gerechten. Lijken wel schilderijtjes. Je kunt zien en proeven dat hier een buitengewoon getalenteerde kok aan het werk is. Het eten en de bediening waren in één woord uitstekend. En de huiswijn uit de Pays d'Oc is een prima keuze.
Puntje van kritiek is het geluidsniveau op een drukke avond. Het is bijna onmogelijk om met iemand aan de overkant van je tafeltje te praten. Bekleding van het plafond met akoestische tegels zou hier veel aan kunnen verbeteren.
luijt.franke .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Het zat in dit gezellige restaurant in de Delftse binnenstad op deze (zaterdag)avond bomvol, en dat bleef zo tot laat in de avond. Een goed teken! We aten met z'n vieren een keur aan verschillende gerechten: o.a. het themamenu (wild), truffelrisotto, eendenborst, red snapper, crème brulée met kardemomcrème, etc. Alles even smakelijk. De huiswijn, een Chardonnay uit Pays d'Oc smaakte er prima bij en was zeer redelijk geprijsd. De bediening was vriendelijk, deskundig en attent zonder al te aanwezig te zijn. Die slordige vergissing bij het opmaken van de rekening zullen we daarom voor deze keer door de vingers zien.
C.J. B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een goede sfeer en het eten was heel erg goed .
voor herhaling zeker de moeite waard.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Op zich heerlijk gegeten. Alleen ..... betalen voor amuses en frites ..... heel snel afschaffen. Reken liever € 0,50 meer voor de drankjes maar ga voor amuses en patat geen vedrag apart in rekening brengen. Dat maakt dat ik ondanks het heerlijke eten niet terug kom.
Roelof R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was heel goed verzorgd, zag er prachtig uit en het was erg lekker. Als hoofdgerecht had ik het Iberico Rack, heel erg lekker en sappig varkensvlees. Op het bord lagen veel lekkere extra's (misschien iets teveel) zoals heerlijke courgette en een soort risotto kroketjes. Al met al heel lekker en verrassend gegeten en de service is ook uitstekend.
wilkowisse .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We waren met zijn tweeën en hadden het verassingsmenu van de maand, gebaseerd op Engels eten. Het was verrassend en erg lekker.
Marian G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben al meerdere malen in dit restaurant gegeten. Het zat helemaal vol, maar de keuken en de bediening kon het prima aan. 3-gangen-verrassingsmenu gegeten en iedereen was zeer enthousiast. Voor herhaling vatbaar.
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Eten uitstekend te noemen. Voorafgaand hadden we aangegeven dat we max 1.15u de tijd hadden, waarbij een 2-gangen menu verzorgd met een goede scherpte is uitgeserveerd. Bediening erg goed. Absoluut een aanrader!