Restaurant Het Vermeertje

Nieuwe Langendijk 52 2611 VL Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Het Vermeertje

Gezelligheid blijft behouden

Het Vermeertje ademt een warme en knusse sfeer waarin gasten zich met gemak uren kunnen vermaken. Dat is natuurlijk te danken aan de waanzinnig lekkere gerechten op de kaart, maar voor een groot deel ook aan de eindeloze gastvrijheid van het personeel. Dit restaurant was 5 jaar lang het kleinste restaurant van Delft, maar inmiddels willen ze hun gasten meer ruimte bieden. Ontdek het dubbel zo grote Vermeertje met dezelfde gezelligheid als op de oude locatie!

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Vermeertje

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Italia proever .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede ontvangst.Er was deze avond geen ijs( halen bij de buren?!)Amuse smaakte goed moesten we voor betalen. Voorgerecht coquille was redelijk bloemkool rondje, niet vers.Tartaar prachtige opmaak. de Tournedos erg klein met truffel was lekker. Alles was heel flauw, gevraagd of dit zoutloos koken de keuze van de chef is. Verder de dames in de bediening deden hun best, echter merkte je veel onzekerheid en je moet echt naar aandacht vragen of zelfs om een drankje.We hadden meer verwacht van het Vermeertje!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Kwaliteit goed , kleine porties. Goed tournedostje met nadruk op Tje...klein dus.
Geen muziekje, gezelligheid wel zelf meenemen. Wat frites of pommes de terras bij het hoofdgerecht zou beter zijn. Apart bij te bestellen. Prima wijn.
Dortje D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Hebben dit restaurant via Iens uitgezocht omdat we een keertje de lichtjesavond in Delft wilden bezoeken. Het was een goede keus. Werden vriendelijk ontvangen. Menu was prima. Al met al voor herhaling vatbaar.
Joke O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De keuken is echt prima!!
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij hebben vanavond een super avondje gehad! De bediende was een gezellig kerel en heeft ons leuk bedient. De inrichting viel mij erg in de smaak. Leuke muren, mooie grond en een zeer moderne inrichting. Het eten was subliem. Leuke garnering, mooi gewerkt met de sauzen, vlees en vis waren van juiste standaard garing, smaken waren uitstekend en we waren precies goed gevuld. Als de bediende voortaan zich voorsteld bij naam en vraagt naar de garing keuze van het vlees, zie ik perfectie.
fokker129 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer originele, prachtig opgediende gerechten. Lijken wel schilderijtjes. Je kunt zien en proeven dat hier een buitengewoon getalenteerde kok aan het werk is. Het eten en de bediening waren in één woord uitstekend. En de huiswijn uit de Pays d'Oc is een prima keuze.
Puntje van kritiek is het geluidsniveau op een drukke avond. Het is bijna onmogelijk om met iemand aan de overkant van je tafeltje te praten. Bekleding van het plafond met akoestische tegels zou hier veel aan kunnen verbeteren.
luijt.franke .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Het zat in dit gezellige restaurant in de Delftse binnenstad op deze (zaterdag)avond bomvol, en dat bleef zo tot laat in de avond. Een goed teken! We aten met z'n vieren een keur aan verschillende gerechten: o.a. het themamenu (wild), truffelrisotto, eendenborst, red snapper, crème brulée met kardemomcrème, etc. Alles even smakelijk. De huiswijn, een Chardonnay uit Pays d'Oc smaakte er prima bij en was zeer redelijk geprijsd. De bediening was vriendelijk, deskundig en attent zonder al te aanwezig te zijn. Die slordige vergissing bij het opmaken van de rekening zullen we daarom voor deze keer door de vingers zien.
C.J. B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een goede sfeer en het eten was heel erg goed .
voor herhaling zeker de moeite waard.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Op zich heerlijk gegeten. Alleen ..... betalen voor amuses en frites ..... heel snel afschaffen. Reken liever € 0,50 meer voor de drankjes maar ga voor amuses en patat geen vedrag apart in rekening brengen. Dat maakt dat ik ondanks het heerlijke eten niet terug kom.
Roelof R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was heel goed verzorgd, zag er prachtig uit en het was erg lekker. Als hoofdgerecht had ik het Iberico Rack, heel erg lekker en sappig varkensvlees. Op het bord lagen veel lekkere extra's (misschien iets teveel) zoals heerlijke courgette en een soort risotto kroketjes. Al met al heel lekker en verrassend gegeten en de service is ook uitstekend.
wilkowisse .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We waren met zijn tweeën en hadden het verassingsmenu van de maand, gebaseerd op Engels eten. Het was verrassend en erg lekker.
Geisje .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben al meerdere malen in dit restaurant gegeten. Het zat helemaal vol, maar de keuken en de bediening kon het prima aan. 3-gangen-verrassingsmenu gegeten en iedereen was zeer enthousiast. Voor herhaling vatbaar.
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Eten uitstekend te noemen. Voorafgaand hadden we aangegeven dat we max 1.15u de tijd hadden, waarbij een 2-gangen menu verzorgd met een goede scherpte is uitgeserveerd. Bediening erg goed. Absoluut een aanrader!
Minke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Prima, sfeer. Decor komt wel wat druk over. Verder misschien handig om te melden dat er een wijnarrangement is bij het thema diner voordat men een fles wijn bestelt.
hoogstad .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Hadden allemaal een verschillend voor- en hoofdgerecht. Vooral de steak tartaar en de tonijn waren geweldig. De andere gerechten waren ook meer dan prima. Heerlijk gegeten. Attente bediening. Top!
dre.vdelzen .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Eerste x dat we hier gegeten hebben. Zeker voor herhaling vatbaar, er is veel aandacht geschonken aan de gerechten. Goede samenwerking in de keuken (open keuken) leuk om te zien hoe ze te werk gaan!
JackG .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Eendeborst en Buvaette )?) heerlijk. Mooi opgemaakt. Goede bediening en uitleg. Goede locatie op loopafstand P Markt. Redelijke prijs. Misschien nog wat bijgerechten voor die prijs.
mtaal90 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Beste restaurant in Delft wat ons betreft, spectaculaire gerechten voor een goede prijs. Het veranderende thema menu zorgt er voor dat terugkomen alsnog een totaal nieuwe ervaring geeft.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Het Vermeertje. Verrast met een trio van heerlijke amuses vooraf. Lekker brood als tussendoortje. Het verrassingsmenu had een smaakvol voorgerecht van lamsvlees in petto, lekker. Het voorgerecht van steak tartaar werd heel bijzonder opgediend en smaakte ook heerlijk. Jammer dat de bestelling van het hoofdgerecht (Griekse proeverij) niet goed was genoteerd, maar was wel lekker en werd goed gecompenseerd. Het lamshoofdgerecht was ook heerlijk. Het nagerecht was echt een heel lekker afsluiting. Dat het hoofdgerecht niet helemaal tegelijk gegeten kon worden, heeft effect op de score van de service. Ook het wat rustiger cq duidelijker toelichten door de bediening zou helpen. Al met al een super avond gehad met heerlijk verrassend eten!
barhoeve .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
De Griekse hapjes waren veel te zout en smaakloos, we hebben een half bord laten staan.
Op het bord van het vismenu (iets met Steur) lag iets glibberigs wat ontzetten vies smaakte.
We vonden het lastig om onze serveerder teleur te stellen, hij was heel vriendelijk en oprecht teleurgesteld, maar het was dan ook sinds lange tijd dat we zo onsmakelijk hadden gegeten.
Het hoge Iens-cijfer was dus zeker niet terecht.