Restaurant Het Smaakhuis

Kerklaan 23 2841 XH Moordrecht Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Het Smaakhuis

Welkom bij Het Smaakhuis

Van donderdag tot en met zondag kun je genieten van heerlijke vegetarische, vis- en vleesgerechten die alle vers in onze open keuken worden bereid en waaraan uiterste zorg wordt besteed: op je tafel vormen zij een mooi kleurrijk geheel. De sfeer bij Het Smaakhuis is die van een relaxte vriendelijkheid. Je zult je direct thuis voelen in een natuurlijke sfeer die zeker ook mede door de muziek uit de jaren 60 en 70 wordt bepaald. Buitenlandse gasten zijn hier geen probleem, het personeel hier kan je Frans, Duits en Engels te woord staan!

Meer informatie over restaurant Restaurant Het Smaakhuis

• : Ruime parkeergelegenheid bij winkelcentrum De Smidse op 200 meter

Donderdag tot en met zondag van 17:30 uur tot 21.30 uur.
Gratis WiFi, rolstoeltoegankelijk.
Betaling contant of pin.
Voordelig
Lenny W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten in het smaakhuis Anja als kok die heerlijke smaakvolle gerechtjes maakt, een echte smaakbeleving vriendelijk personeel, iedereen is hard aan het werk om je als gast te verwennen, zeker voor herhaling vatbaar, genieten dat was het, tot snel.

Lenny
Margee .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Hier nu voor de derde keer geweest en wat kan je hier lekker eten.
Super net ontvangst netjes jas aangepakt en uitleg gekregen over de kaart.
Die was anders als de laatste keer dat ik er was.
Maar weer genoten van de gerechten. Vispannetje is echt heerlijk. Maar ook andere gerechten waren heerlijk.
Was met vrienden en die waren hier voor de eerste keer en ook zij hebben heerlijk gegeten.
Ik kom zeker voor een vierde keer terug.
Elteren .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Leuk om een etentje cadeau te krijgen. En zeker als dat een etentje bij het Smaakhuis is. Leuke ontvangst door eigenaar Willem. Het onbeperkt eten concept werkt goed. Na 2 gerechten bestel je de volgende 2. Voldoende tijd dus tussen de gangen door. De kwaliteit is prima. Alles wordt vers bereid door kok Anja. Onze favorieten waren de gebakken geitenkaas en de mini sate. Maar ook de carpaccio en de ossenhaaspuntjes uit Maleisie waren zeer smakelijk.
We denken nu al aan de volgende keer!
T P.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Met een grote groep hier gegeten.
We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar en hebben een leuke avond gehad. Alles verliep losjes en soepel.
Met de diverse dieetwensen was goed rekening gehouden.
Het menu bestond uit een lekkere tomatenpaprikasoep, volgend door kip massala en heerlijke biefreepjes. Als nagerecht ijs met advocaat en chocoladesaus.
En er was ook nog aandacht voor de jarige.
Kortom een leuke en geslaagde avond.
Margee .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Hier met zijn 3en gegeten. Gekozen voor het menu met een soep en je kan daarna zelf 3 andere gerechten kiezen inclusief dessert.
Mosterdsoep was heerlijk. Het Noors vispannentje en de bavette waren ook heerlijk. Ook mijn andere 2 tafelgenoten hebben heerlijk gegeten van hun gekozen gerechten.
Hier kookt iemand met liefde voor het vak dat proef je aan de geserveerde gerechten.
Nagerecht had ik gekozen voor suikerbrood wentelteefje met ijs alleen was dit krentenbrood wentelteefje dat was ook zeer smakelijk.Alleen met suikerbrood lijkt het me nog lekkerder.
De prijs kwaliteit gewoon goed.
De bediening zeer vriendelijk en netjes.
Interieur is een beetje huiselijk of je bij iemand thuis binnenstapt.
We komen zeker weer terug om andere lekkere gerechten te kiezen.
Irene247 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We hebben een leuke avond gehad in deze zaak. leuke meiden in de bediening.
Toch een paar minpunten die om verbetering vragen. De afzuiging was zo slecht dat de zaak lichtelijk blauw stond tijdens het hoogtepunt van de avond. mijn kleren konden dan ook direct de was in bij thuiskomst. En... een normale keuken handdoek in het toilet kan echt niet.
Beste Irene,
Dank voor je recensie. Wat betreft de afzuiger: deze draait altijd op maximaal vermogen en dat vermogen is tweemaal groter dan de eisen van de Milieudienst. Wij kunnen en behoeven derhalve op grond van de strenge omgevingsvoorschriften daar niets aan te verbeteren. Wij ontvangen overigens ook geen klachten over het feit dat de atmosfeer in de zaak op sommige momenten in enigerlei mate blauwgekleurd zou zijn. Het spijt ons echt dat je een andere ervaring hebt opgedaan tijdens/na je bezoek aan onze zaak. De handdoeken op het toilet zullen wij direct vervangen door papieren doekjes.

Elteren .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Voor een verjaardag te vieren gingen we naar het Smaakhuis. We werden hartelijk ontvangen. We kozen voor het verrassingsmenu: een aantal gerechtjes komen op tafel te staan en daar eet je met z'n allen van. Zo krijg je een goed overzicht van de gerechten die op de menukaart staan. De bediening was vriendelijk en netjes. Op tijd schone, warme borden bv. We wilden een top 3 van de gerechtjes maken, maar dat was erg moeilijk omdat alles erg lekker was. Misschien stak de handgesneden carpaccio er nog bovenuit. We komen hier terug!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Gisteren, zaterdag 2 mei, heerlijk gegeten bij Anja en Willem en de rest van de crew. Voortreffelijk, smakelijk, gastvrij en met de juiste muzikale mix! Dank en tot gauw!
Piet & Trudi
Natalja R.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
We hebben gisteravond een gezellige en heerlijke avond gehad bij Het Smaakhuis! We waren er nog nooit geweest en gaan meestal naar Rotterdam om te eten, maar wilden dit keer eens iets dichter bij huis blijven. Op Iens dit restaurant gevonden en op basis van de recensies gereserveerd. We zijn absoluut niet teleurgesteld!
We hebben heerlijk gegeten en een ontzettend gezellige avond gehad. De ontvangst en de bediening is erg vriendelijk en het restaurant ziet er sfeervol uit. Erg leuk concept door meerdere wat kleinere gerechtjes te kiezen. Goede ingrediënten en met liefde klaargemaakt en dat proef je.
Helaas ging er aan het begin van de avond iets mis doordat een van de serveersters per ongeluk een glas rode wijn omgooide, maar gelukkig viel de schade mee. Dit kan gebeuren en we hebben onze avond er niet door laten bederven. De geste van de eigenaren om dit goed te maken werd zeer door ons gewaardeerd en verdient een dikke vette pluim! We komen absoluut terug en zullen dit restaurant ook zeker aanbevelen in onze vrienden en kennissenkring in de buurt. Waarom naar Rotterdam gaan terwijl je in de buurt ook gezellig en lekker kunt eten....
Heel hartelijk dank!
Groet, Anja en Willem
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Uitstekend gegeten met vier personen! De formule van kleinere gerechtjes, die je dan in aantal aanpast aan de mate van trek, is prima. Bediening van Lisa was prima en Willem kwam bijzonder gastvrij over. De opmaak van de borden, het werk van Anja, was ronduit aantrekkelijk te noemen.
Echt een adres om vaker te bezoeken!
Richard F.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Laten we een keer wat anders proberen, het smaakhuis, goede recenties, niet al te ver weg. Daarmee is het begonnen. Het eten wat we kregen was goed te noemen. Carpaccio was lekker dik gesneden, de lamspies, de paddestoel met blauwschimmelkaas allemaal goed te noemen. Voor het eten een dikke acht. Wat minder goed was: de bediening. Na lang wachten werd ons water gebracht. En iedere keer als we wat wilden bestellen, kon dat pas na lang zwaaien. Daarmee doen ze zichzelf ook te kort, ze hadden veel meer kunnen verkopen en het was er niet druk. Op de rekening stond nog een gerecht te veel, is wel gecorrigeerd, maar dan nog. Dan de sfeer/decor. De foto's die er hingen aan touwtjes en een plastic frame, OK voor een Grieks restaurant in de jaren 90, maar nu kan het niet echt meer. Het is niet ongezellig, maar ook niet mijn smaak. Wat ik echt kwalijk vind is dat het er gewoon koud was en dan hadden ze nog een extra staalkachel geplaatst. Als je het dan niet warm krijgt in de winter, ga dan niet open. Na twee uur waren we met z'n allen verkleumd en blij dat we weer naar huis gingen. Daarvoor ga je niet uit eten. Het eten was echt lekker, de rest was echt niet in orde. Wellicht qua eten het beste restaurant waar ik niet meer ga eten.
Beste mijnheer Franken,
Door de werkelijk belachelijke vergelijking met een Grieks restaurant uit de jaren 90 devalueert u uw betoog tot een haastig geschreven epistel zonder enige waarde, gestoeld op gezochte irritatie. Waar heeft u foto's aan touwtjes gezien? langdurig zwaaien? Verkleumen? En "ze hadden veel meer kunnen verkopen en het was er niet druk" ... verdient ook toelichting. Mijnheer Franken, recenseren is niet hetzelfde als onjuistheden vermelden. U bent Meesterproever. Zelfbenoemd?
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Het smaakhuis is een van de drie eetgelegenheden van Moordrecht; een hele leuke, met een goede prijs - kwaliteit verhouding. Gezellig gelegen op de Kerklaan. Binnen wordt je hartelijk welkom geheten. In het restaurant heb je zicht op de keuken, waar erg lekker gekookt wordt. Op de kaart kun je voor elke gelegenheid wat vinden. De kaart biedt allemaal kleine gerechten voor de prijs van 7 euro waarmee je je eigen menu kunt samenstellen. Ik kies dan voor 1 of 2 gerechten als ik lekker, maar licht wil eten en als ik meer tijd heb voor 3 of 4 gerechten. Tot nu toe was elke keuze goed, lekker en smaakvol. De bediening is attent en vriendelijk. Kortom echt een aanrader.
PietSmul .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Gisteravond overheerlijk gegeten in 'Het Smaakhuis'.
Alles was geweldig. Echte aanraders: handgesneden rundercarpaccio smaakte perfect. Ook genoten van de nomadenspies en de gegrilde bavette met sjalottensaus. Alle drie topgerechtjes. Tot slot het chocolade lavataartje. De combinati van het warme chocoladetaartje uit de oven het frisse mintijs met slagroom is geweldig !
Dit alles in zeer leuke sfeer met gezellige gastheer Willem en kok Anja die er alles aan deden om ons een heerlijke avond te bezorgen. Helemaal gelukt !!
J M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Met kerst hier gegeten op aanraden van vrienden. Het was een vastgesteld menu met een bijpassend wijnarrangement.
Er was een gezamelijke start van de avond met een welkomstwoord en uitleg over het menu. Daarna volgde het diner en werden we bediend door een leuk jong enthousiast team. Het eten was goed, het werd keurig opgemaakt opgediend. De toast met pate en cranberry was lekker, het bordje met fruit de mer mocht van mijovergeslagen, simpelweg omdat ik niet van het gerecht houd. Helaas was het brood op dus konden we daar niks extra's van krijgen. Boulion was lekker en de salade met kaas en stoofpeer was aardig, gewoon wel smakelijk, geen hoogvlieger. Hoofdgerecht was niet helemaal goed gegaan, de zuurkool was lauw en het vlees was niet bijzonder. Dessert daarentegen was wel lekker al had de calvados geen toegevoegde waarde voor mij persoonlijk.
Al met al een gezellige avond gehad, ik heb gemerkt dat er met veel aandacht en enthousiasme gewerkt werd.
Ik begreep dat er buiten de feestdagen om een prima kaart was dus wil ik nog wel een keer terug om te ervaren hoe dat is.
Mevrouw De Lange,

Dank voor uw welgemeende recensie. Ik wil u hierbij nogmaals mijn excuses aanbieden voor het feit dat het hoofdgerecht van zuurkool en wildzwijnrollade u niet werd geserveerd op een wijze die u en wij voor ogen hadden. Ik stel het zeer op prijs als u ons de kans geeft om voor u, voor uw man Rob en voor Niels en Joyce deze ongelukkige fout goed te maken.
Ik hoor heel graag van u. Met vriendelijke groet, Willem de Jong.

Reactie van proever:

Hallo dhr de Jong, bedankt ook hier voor uw reactie. Het werd op de avond van ons bezoek aan uw restaurant ook keurig uitgelegd, wat door ons en de andere gasten ook gewaardeerd werd. Hieruit blijkt zeker een stuk betrokkenheid. Wij komen graag een keer terug omdat wij al begrepen dat de gewone kaart de moeite waard zou zijn. Tot ziens
G G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Heerlijk gegeten! leuk contact en echte aandacht zowel voor de gast als voor het eten. Grappig concept dat vrijheid geeft om te eten waar je zin in hebt.
Wij gaan zeker weer...
Elly G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Heerlijk diner gehad met mooie wereldgerechten. Eens wat anders dan de eeuwige schnitzel met frites. Zeker een aanrader in een gezellige ambiance. Voor herhaling vatbaar!
Minnie En Wil K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Afgelopen zondag voor de eerste keer gegeten samen met onze buren bij restaurant het Smaakhuis in Moordrecht. Wat een geweldig restaurant, wat een ambiance en wat een heerlijke gerechten, echt fantastisch !!!!
Waar maak je het nog mee dat eigenaar Willem en zijn vrouw Anja, die tevens de kokkin is, zich persoonlijk komen voorstellen. Zo gemoedelijk en zo geweldige gezellige sfeer, echt uniek !!!
Wij hebben genoten van de 4 heerlijke gerechten en van het geweldige gezelschap en komen zeker snel weer een keertje terug.

Anja en Willem bedankt voor het heerlijke eten en de geweldige sfeer en tot snel !!!

Groeten

Arminda en Wil
Daydreambeliever .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Zaterdag 8 nov. heerlijk gegeten in Het Smaakhuis Moordrecht met mijn moeder en mijn zus.
Alles is vers dus niks geen E-nummers dus een opluchting voor de allergische mensen onder ons !
En of je nou van vlees of vis houd of vegetarisch wil eten , er is voor elk wat wils.
De combinatie van verrassend lekkere wereld gerechtjes , vriendelijke gastheer Willem ,fijne muziek (60's/70's) , de gezellige sfeer en de goede bediening en natuurlijk de geweldige kok Anja , maakte alles tot een perfecte avond.
En dit alles voor een zeer aangename prijs.
Geen wonder dat het smaakhuis nu al zo hoog staat aangeschreven op verschillende andere site's.
Wij komen vast en zeker weer snel een keer eten.
Willem en Anja het was uit de kunst !
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
De wereldgerechtjes die nu op de kaart staan zijn echt voortreffelijk en aan te raden. Ook de bijbehorende wijnen zijn erg lekker. De gastvrije ontvangst van Willem en Anja draagt ook bij aan een leuke avond.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Afgelopen zaterdag gezellig met z'n tweetjes een hapje eten. Pas geleden geopend, dus nieuwsgierig. Bij binnenkomst bekende gezichten, wij bleken jaren geleden al eens in een andere zaak gegeten te hebben waar Willem en Anja de uitbaters waren. Mensen van de eerlijke keuken! Vooraf gekozen voor een garnalen cocktail en...... carpaccio.
Deze carpaccio is een absolute topper, niet flinter dun zoals iedereen die kent, maar 'lekker dik' en dan apart geserveerd met een aantal homemade dressings en parmezaan. In een woord Super! Bordje gauw wisselen om ook samen te kunnen genieten! Dit was echt zo'n verrassing!
De garnalen cocktail was prima, overigens mag daar van ons de volgende keer best een toastje bij. Hoofdgerecht Lams biefstukjes en slibtongen, zalig en dan ook nog eens voor sympathieke prijzen! Afgesloten met een oud Hollands wentelteefje en een bordje oude boerenkaas!
Wij komen absoluut vaker langs al was het maar voor die Zeebaars, want die was helaas net verkocht aan de tafel naast ons.